Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1688 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jaro / 2020-12-28 13:43
    Ocena: 1.60 / 5
    NIestety posiadam w tej pseudo firmie punkty premiowe - wykupione wcześniej - część o wartości 200 złotych mi już przepadła bo nie mogłem zrealizować zakupów - płatność nie była pobierana z punktów ale Wymuszana była fizyczna płątność - dodatkowo przy próbie zamówienia kilku produktów frima usiłowała naliczne oddzielnie koszty transportu dla każadego z produktów. Jakiś czas temu złożyłem reklamacje -jest (a może nie jest? ) rozpatrywana w ślimaczym tempie. Linia telefoniczna - nie można się dodzwonić. Fatalna jakość obsługi znacząco niższa niż w innych w innych sklepach / portalach internetowych.

    ZDECYDOWANIE ODRADZAM

    Najprowdopodobniej konto zostanie zlikwidowane.
    Zaletynie widzę żadnych przy obecnej konkurencji ze stony innych firm
    WadyZnikające środki - kwoty za które wykupujemy tzw punkty -przepadają ... ??? Do tego fatalna jakość obsługi . Brak możliwości użycia punktów premiowych wykupionych wcześniej.
  • ~jelo / 2021-03-01 16:03
    Ocena: 1.60 / 5
    Jeżeli tak jak ja, kolekcjonujecie klocki LEGO i zależy Wam na opakowaniu/plombach to stanowczo odradzam zakupy w empiku. Zestaw klocków zapakowany był jedynie w folię stretch, 1 warstwę bezpośrednio na karton LEGO, 0 zabezpieczenia, 0 zdrowego rozsądku. Nie polecam.
  • ~kajmanek / 2024-01-31 21:57
    Ocena: 1.60 / 5
    To zdecydowanie najgorsze doświadczenie z obsługą klienta, jakie kiedykolwiek przeżyłam. Mimo wielu prób skontaktowania się z firmą w związku z utratą ważności karty prezentowej, otrzymałam jedynie bezsensowne, powtarzające się odpowiedzi.

    Dostałam karte podarunkową której nie można było użyc by zapłacić za jedna z usług Empiku - aplikacje Empik Go. Dodatkowo osoba ktora ową karte kupila nie została poinformowana o dacie ważności i żeby sie o tym dowiedzieć musiałaby najpierw otworzyć opakowanie i odkleić karte ( tak! Otworzyc prezent przed podarowaniem go bliskiej osobie!) To kompletnie nieprofesjonalne i nieakceptowalne podejście do klienta. Przeszłam przez różne kanały komunikacji, a efekt był zerowy.

    Jeśli szukasz obsługi klienta, która szanuje klientów i traktuje ich sprawy poważnie, omiń tę firmę szerokim łukiem. Nie warto tracić czasu ani pieniędzy na usługi, które kompletnie lekceważą potrzeby klientów.
  • ~kasi / 2024-02-13 15:44
    Ocena: 1.60 / 5
    Audiobook wykupiony za kupon otrzymany przy dość drogich zakupach jako gratis do "empik go". Oznaczał tylko dostęp do audiobooka. Potem zniknął z konta. Produkt po prostu sobie zabrali z powrotem. Nawet nie powiadomili ani nie pozwolili sobie zachować do odczytu do końca.
  • ~Kasia / 2017-03-24 15:37
    Ocena: 1.60 / 5
    Dzisiaj dotarło do mnie drugie i ostatnie zamówienie z tego sklepu. Obsługa nie liczy się z opinią i zadowoleniem klientów. Nie spotkałam się jeszcze z sytuacją, gdy pracownicy sklepu sami podejmują jakiekolwiek decyzje - bez żadnego porozumienia z klientem. Choć zamówiony przeze mnie produkt na stronie sklepu nadal jest dostępny w ciągu 1-2 dni, to do mnie nie dotarł (po 4 dniach od złożenia zamówienia). Dopiero po interwencji w ich obsłudze klienta okazało się, że pracownicy bez jakiejkolwiek próby kontaktu ze mną anulowali część zamówienia. Podobno zamówiony produkt dotarł do nich uszkodzony, a na kolejny trzeba by było poczekać 4-5 dni. Ale dlaczego na stronie jest informacja o jego dostępności w ciągu 1-2 dni? Nie wiem. Niestety nie lubię takiej bujdy. Nie lubię także podejmowania za mnie decyzji. No sorry, dzieckiem już nie jestem i na takie zabawy nie mam ochoty. Jeśli zamawiam jakikolwiek produkt, to chcę go otrzymać. Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z realizacją zamówienia, to chcę sama wybrać dogodną dla siebie opcję z pośród kilku zaproponowanych przez sprzedawcę.
    WadyBrak kontaktu ze strony sklepu w przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem. Wolą sami podjąć decyzję niż skontakować się z klientem.
  • ~Kasia / 2022-04-20 14:36
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam zakupu w EMPIK przez internet, na zwrot pieniędzy w przypadku anulowania zamówienia oczekuje się ponad 14 dni, nie spotkałam się jeszcze z taką sytuacją, obracają pieniędzmi klientów, nie polecam sama też nie skorzystam już z ich zakupów
    Zaletybrak
  • ~KATARZYNA / 2022-01-04 12:17
    Ocena: 1.60 / 5
    ODRADZAM ZAKUPY NA EMPIK !!! NA STRONIE PODAJĄ WYSYŁKA W 72 GODZ A TOWAR WYSŁANY PO TRZECH TYGONIACH I PO KILKU INTERWENCJACH TELEFONICZNYCH. DROŻEJ NIŻ W INNYCH SKLEPACH , ZARÓWNO TOWAR JAK I WYSYŁKA !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak solidności
  • ~Kot / 2020-11-25 10:30
    Ocena: 1.60 / 5
    Sklep tragedia ! Przestrzegam przed zamawianiem tam czegokolwiek !
  • ~Krysia / 2016-02-27 10:31
    Ocena: 1.60 / 5
    Sprzedają towar którego nie maja na stanie...dwa razy taka sytuacja miała miejsce. Wolę inne księgarnie i tego typu sklepy. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Krzysiek / 2021-06-29 12:43
    Ocena: 1.60 / 5
    Płyta przyszła zapakowana w zbyt mały karton i cala się powyginała, Empik ma to w dupie bo ma 14 dni na rozpatrzenie, a płyty nie mam i kasy nie ma, mam czekać ponad dwa tygodnie na łaskawa odpowiedz. Unikajcie tego sklepu
    ZaletyBrak
    WadyBrak doświadczenia w prowadzeniu , maja wywalone na klienta
  • ~M / 2022-02-10 09:10
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówienie złożone 07.02 wysyłka miała być zrealizowana w ciągu 24h i najpóźniej dotrzeć do mnie 9/10 lutego.
    10 lutego dowiaduje się że przesyłka nie została wgl nadana a ja tego dnia wyjeżdżam na urlop. Biorąc pod uwagę że fakt iż firmy w dzisiejszych czasach realizują zamówienia z dnia na dzień z drugiego końca Polski i nie ma z tym problemu a magazyn empiku znajduje się jakieś 30km ode mnie, bardzo słabo :/
    Wady- wysyłka
    - nieterminowość
  • ~MA HA / 2020-12-15 11:22
    Ocena: 1.60 / 5
    Przy składaniu zamówienia na stronie artykułu informacja, że towar dostępny w magazynie i wysyłka w ciągu 24 godzin. Po złożeniu zamówienia i opłaceniu go (zamówienie złożone 09.12.2020)- informacja że zamówienie zostanie zrealizowane 22-28 grudnia 2020 r. - czyli w najlepszym razie po 13 dnia a w najgorszym (gdy nie będzie opóźnienia) 19 dniach !!!!! Dodam, że zakup na prezent gwiazdkowy. Nie jest to jednostkowy przypadek - poprzednio przy zamówieniu lektur szkolnych taka sama sytuacja podczas składania zamówienia informacja że wysyłka natychmiastowa - zrealizowano po 2 tygodniach od daty zamówienia - gdzie dzieci skończyły omawiać w szkole lektury. PORAŻKA - odradzam każdemu.
    Zaletywybór asortymentu
    Wadyopisane wyżej - oferują asortyment który nie posiadają
  • ~Madzikk / 2021-12-16 11:21
    Ocena: 1.60 / 5
    PRZESTRZEGAM PRZED PŁACENIEM Z GÓRY!!!! PO 4 DNIACH ZAMOWIENIE ZOSTALO ANULOWANE MIMO ZE WYSWIETLAL SIE STATUS SKOMPLETOWANE A POZNIEJ RZEKOMO BRAK PRODUKTU. TO MOZNA BYLOBY ZAAKCEPTOWAĆ ALE UPOMINANIE SIE O WLASNE PIENIADZE JAKAS ŻENADA. NAJPIERW INFORMACJA ZE ZWROT NASTAPI W CIAGU 3-5 DNI ROBOCZYCH PO UPOMNIENIU SIE INFORMACJA ZE MAJA NA TO 14DNI ALE TO I TAK ZA MAŁO PO TYM CZASIE Z POWODU BŁĘDU TECHNICZNEGO ZWROT NIE DOTARL TERAZ TRZEBA ZROBIC TO RECZNIE WIEC KOLEJNE 7 DNI. CIEKAWE CO PO TYM WYMYSLA.NIGDY WIECEJ ZADNYCH ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE. W TEJ CHWILI PIENIADZE ZAMROZONE OD MIESIĄCA..
    ZaletyBrak
    WadyNie szanują klienta, przetrzymują pieniądze ponad określone w regulaminie 14 dni. Kontakt koszmarny
  • ~Małgorzata / 2022-12-20 18:08
    Ocena: 1.60 / 5
    Dziś zwracałam płytę cd, bo zmieniłam zdanie odnośnie prezentu. Nie oddano mi pieniędzy, tylko kartę podarunkową, która nie jest mi do niczego potrzebna, bo więcej tam nic nie kupię. Płytę kupowałam w salonie i nie nie poinformowano mnie przed zakupem, że nie ma zwrotów tylko karty podarunkowe. Najbezczelniejsza była uwaga kasjerki w empiku "To trzeba robić przemyślane zakupy". Moje zakupy będą bardzo przemyślane: więcej tam nic nie kupię.
  • ~Marcin / 2019-07-06 13:56
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówiłem grę! Po godzinie mail,o anulowanie zamówienia z powodu braku asortymentu w magazynie! Dno,dna!!!
    Nigdy więcej! Najgorszy sklep z jakim miałem wątpliwą przyjemność styczności!!!
    Odradzam!
    ZaletyZadnych
    WadyPowyzej
  • ~marcin / 2021-12-13 16:05
    Ocena: 1.60 / 5
    26.11.2021 zamówione 3 książki.
    Mamy 13.12.2021 do chwili obecnej żadna nie została nawet wysłana. Po tygodniu dzwoniąc w sprawie przesyłki dowiedziałem się że są opóźnienia, przy kolejnym telefonie że nie ma jednej książki, po kolejnych kilku dniach że kolejnej nie ma. Zero reakcji ze strony empik. W dzisiejszych czasach taki czas dostawy i taka obsługa to kpina z klienta, jest wiele innych firm które działają znacznie lepiej.
    Polecam ale omijać szerokim łukiem zakupy na empik.com
    ZaletyBrak
    WadyTylko i wyłącznie
  • ~Marek / 2020-12-12 22:38
    Ocena: 1.60 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed zakupami w Empik.
    Wystawiają towar, którego nie mają, pobierają płatność za towar, którego nie mają, następnie anulują dostawę zamówienia, tak to dosłownie brzmi w przesyłanym komunikacie, informując równocześnie o zwrocie pobranych środków w terminie 14 dni. W skali Kraju to mają być nieoprocentowane zaczne środki finansowe - darmowy kredyt kupiecki. Tak się robi w Polsce biznes i to aktualnie, a nie 30 lat temu! Mam nadzieję, że UOKiK, a może jeszcze inne instytucje się tym zainteresują. Ja tam więcej nie złożę zamówienia i szczerze Wszystkim odradzam, zwłaszcza jeśli planujecie zakup na jakiś prezent np. świąteczny.
  • ~Mariusz / 2023-11-20 14:54
    Ocena: 1.60 / 5
    Oszukańcza platforma, mają swoje ebony na platformie medicower i za te bony można kupić tylko produkty gdzie sprzedającym jest empik i nie można zapłacić za jeden produkt dwoma bonami, musisz dopłacić z własnych chociaż masz inne bony. Jednym słowem banda naciągaczy i drobnych cwaniaczków, raczej z ich usług już nigdy nie skorzystam.
    Zaletybrak
    Wadynaciągacze
  • ~Mati / 2024-07-20 18:12
    Ocena: 1.60 / 5
    Kupiłem konsole w sklepie internetowym Empiku , paczka zaginęła kurierowi tydzień temu i nie chcą oddać pieniędzy
    ZaletyBrak
    WadyOdpowiedz na maile typu : proszę sobie poszukać tej paczki
  • ~mjewiarz / 2021-11-16 14:19
    Ocena: 1.60 / 5
    Dramatyczna obsługa reklamacji. Dostałem coś innego niż zamawiałem. Sklep nie potrafi się ustosunkować do reklamacji. Zaproponowałem odesłanie towaru i zwrot środków. Jednak jest cały czas cisza na łączach... wydaje mi się, że zostanę z towarem, którego nie chciałem. Strata środków. Podsumowując, burdel na kółkach
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1702
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1688
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 990
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 706
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 344
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4775
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4555
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3091