Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Madzikk / 2021-12-16 11:21
    Ocena: 1.60 / 5
    PRZESTRZEGAM PRZED PŁACENIEM Z GÓRY!!!! PO 4 DNIACH ZAMOWIENIE ZOSTALO ANULOWANE MIMO ZE WYSWIETLAL SIE STATUS SKOMPLETOWANE A POZNIEJ RZEKOMO BRAK PRODUKTU. TO MOZNA BYLOBY ZAAKCEPTOWAĆ ALE UPOMINANIE SIE O WLASNE PIENIADZE JAKAS ŻENADA. NAJPIERW INFORMACJA ZE ZWROT NASTAPI W CIAGU 3-5 DNI ROBOCZYCH PO UPOMNIENIU SIE INFORMACJA ZE MAJA NA TO 14DNI ALE TO I TAK ZA MAŁO PO TYM CZASIE Z POWODU BŁĘDU TECHNICZNEGO ZWROT NIE DOTARL TERAZ TRZEBA ZROBIC TO RECZNIE WIEC KOLEJNE 7 DNI. CIEKAWE CO PO TYM WYMYSLA.NIGDY WIECEJ ZADNYCH ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE. W TEJ CHWILI PIENIADZE ZAMROZONE OD MIESIĄCA..
    ZaletyBrak
    WadyNie szanują klienta, przetrzymują pieniądze ponad określone w regulaminie 14 dni. Kontakt koszmarny
  • ~Małgorzata / 2022-12-20 18:08
    Ocena: 1.60 / 5
    Dziś zwracałam płytę cd, bo zmieniłam zdanie odnośnie prezentu. Nie oddano mi pieniędzy, tylko kartę podarunkową, która nie jest mi do niczego potrzebna, bo więcej tam nic nie kupię. Płytę kupowałam w salonie i nie nie poinformowano mnie przed zakupem, że nie ma zwrotów tylko karty podarunkowe. Najbezczelniejsza była uwaga kasjerki w empiku "To trzeba robić przemyślane zakupy". Moje zakupy będą bardzo przemyślane: więcej tam nic nie kupię.
  • ~Marcin / 2019-07-06 13:56
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówiłem grę! Po godzinie mail,o anulowanie zamówienia z powodu braku asortymentu w magazynie! Dno,dna!!!
    Nigdy więcej! Najgorszy sklep z jakim miałem wątpliwą przyjemność styczności!!!
    Odradzam!
    ZaletyZadnych
    WadyPowyzej
  • ~marcin / 2021-12-13 16:05
    Ocena: 1.60 / 5
    26.11.2021 zamówione 3 książki.
    Mamy 13.12.2021 do chwili obecnej żadna nie została nawet wysłana. Po tygodniu dzwoniąc w sprawie przesyłki dowiedziałem się że są opóźnienia, przy kolejnym telefonie że nie ma jednej książki, po kolejnych kilku dniach że kolejnej nie ma. Zero reakcji ze strony empik. W dzisiejszych czasach taki czas dostawy i taka obsługa to kpina z klienta, jest wiele innych firm które działają znacznie lepiej.
    Polecam ale omijać szerokim łukiem zakupy na empik.com
    ZaletyBrak
    WadyTylko i wyłącznie
  • ~Marek / 2020-12-12 22:38
    Ocena: 1.60 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed zakupami w Empik.
    Wystawiają towar, którego nie mają, pobierają płatność za towar, którego nie mają, następnie anulują dostawę zamówienia, tak to dosłownie brzmi w przesyłanym komunikacie, informując równocześnie o zwrocie pobranych środków w terminie 14 dni. W skali Kraju to mają być nieoprocentowane zaczne środki finansowe - darmowy kredyt kupiecki. Tak się robi w Polsce biznes i to aktualnie, a nie 30 lat temu! Mam nadzieję, że UOKiK, a może jeszcze inne instytucje się tym zainteresują. Ja tam więcej nie złożę zamówienia i szczerze Wszystkim odradzam, zwłaszcza jeśli planujecie zakup na jakiś prezent np. świąteczny.
  • ~Mariusz / 2023-11-20 14:54
    Ocena: 1.60 / 5
    Oszukańcza platforma, mają swoje ebony na platformie medicower i za te bony można kupić tylko produkty gdzie sprzedającym jest empik i nie można zapłacić za jeden produkt dwoma bonami, musisz dopłacić z własnych chociaż masz inne bony. Jednym słowem banda naciągaczy i drobnych cwaniaczków, raczej z ich usług już nigdy nie skorzystam.
    Zaletybrak
    Wadynaciągacze
  • ~Mati / 2024-07-20 18:12
    Ocena: 1.60 / 5
    Kupiłem konsole w sklepie internetowym Empiku , paczka zaginęła kurierowi tydzień temu i nie chcą oddać pieniędzy
    ZaletyBrak
    WadyOdpowiedz na maile typu : proszę sobie poszukać tej paczki
  • ~mjewiarz / 2021-11-16 14:19
    Ocena: 1.60 / 5
    Dramatyczna obsługa reklamacji. Dostałem coś innego niż zamawiałem. Sklep nie potrafi się ustosunkować do reklamacji. Zaproponowałem odesłanie towaru i zwrot środków. Jednak jest cały czas cisza na łączach... wydaje mi się, że zostanę z towarem, którego nie chciałem. Strata środków. Podsumowując, burdel na kółkach
  • ~ML / 2020-08-28 08:29
    Ocena: 1.60 / 5
    Towar figuruje jako DOSTĘPNY. Dostawa 24 GODZINY. Zamówienie złożone i OPŁACONE raniutko w poniedziałek zostaje wysłane w piątek. Bo "towar był chwilowo niedostępny". Tej informacji nie było na stronie. Była tylko o tym, iż nie można zamówić towaru do odbioru w empiku. Bo "za duże przeciazenie". Dla mnie to kpiny. Gdyby była informacja o niedostępności, to bym tego przedmiotu u nich nie zamawiała. Szkoda, że nie było. Ta książka, której nie było, kupiona na allegro, jest już u mnie na półce. Z empiku nadal czekam. Likwiduję u nich konto. Wszystko, co mają, można bez problemu kupić u innych. Często za niższą cenę. Jak ową brakującą książkę na allegro...
    ZaletyNiby zakupy przez internet...
    Wady... ale nic nie działa jak powinno.
  • ~Mmm / 2020-01-02 07:47
    Ocena: 1.60 / 5
    Tragedia ! Zamówiłam paczkę 17.12.19 r miała dotrzeć do mnie 23.12.19 , paczki nie ma do tej pory tłumacza się ze szczoteczka soniczna,która zamówiłam była nie kompletna i wyślą ja jak tylko skompletują. Z firmą roneberg kontakt jeszcze gorszy nie odbierają telefonów, na mejle nie odpisują. Tragedia !!!! Nie polecam !!!! Stracone pieniądze i nerwy. A pączki jak nie dostałam tak nie mam.
  • ~Monika / 2022-12-29 14:14
    Ocena: 1.60 / 5
    Porażka zamawiając przez stronę Empik oszuści kłamią że przelali pieniądze chociaż płaciłam przy odbiorze gotówką a złodzieje Empik twierdzą że zwrotu dokonali na konto nie znając mojego numeru konta omijać z daleka klamcow
  • ~Mycha1234 / 2020-10-01 18:48
    Ocena: 1.60 / 5
    Kupiłam sobie Smart banda Xiaomi 4 byłam tak ucieszona że go kupiłam kiedy wyszłam że sklepu to go od razu odpakowałam i co znalazłam w środku właśnie nic tylko grubą instrukcję a do tego zapłaciłam 130zł a pani kasjerka jeszcze takim tonem do mnie powiedziała że niema zwrotów z żadnych powodów
  • ~NatS / 2020-06-17 12:21
    Ocena: 1.60 / 5
    Ostatnio bardzo się na tym sklepie zawiodłam. Empik może i wybór ma duży ale obsługa nie jest Najlepsza. Ponad miesiąc temu zamówiłam sobie książkę w pre-orderze, i nie jestem głupia, nie oczekiwałam Że ją dostanę następnego dnia. Ale teraz ? Już jest dawno Po premierze a ja książki dalej nie mam.. TO BYŁ OSTATNI RAZ KIEDY COŚ KUPIŁAM W TYM SKLEPIE!!!
  • ~Niezadowolony klient / 2021-07-23 21:05
    Ocena: 1.60 / 5
    Dramat. Wystawiają produkt a potem piszą ze nie maja na magazynie i nie wyślą chociaż produkt cały czas jest nadal dostępny w sklepie internetowym. A obsługa klienta twierdzi ze wycofali go ze sklepu. Ale nowe zamówienie nadal nożna złożyć?!? Serdecznie wszystkim odradzam!!! Omijać
    WadyOszukiwanie klienta
  • ~Nimue / 2013-09-12 09:58
    Ocena: 1.60 / 5
    Firma Empik miała w przeszłości status "brand name". Ale to już przesłość. Salony Empik to nie są księgarnie z kszążkami i płytami tylko sklepy z asortymentem "wszstko za 5 złotych". Głupie "durnostojki", mydło, szydło i powidło zajmue większość ekspozycji. Asortyment książek i płyty to rozrywk, a nie kultura.

    W dziale z prasą w dniu wydania numeru kupimi tylko bierzący numer dziennika. Aktualnego numeru miesięcznika w dniu wydania nie ma co szukać.
    Zaletybrak
    WadyNiski poziom asortymentu
  • ~Olsztyn / 2021-12-29 19:56
    Ocena: 1.60 / 5
    Sklep empik wystawia mnóstwo towarów, których nawet nie ma na stanie, później anuluje zamówienia, gdy towar jest nie dostępny do zamówienia u innych dostawców. Nie polecam niestety.

    ZaletyBrak
    Wadywystawianie towaru, którego nie mają na stanie. Już nie pierwszy raz... Zamówienie jest anulowane. A dział obsługi klienta tłumaczy się brakiem towaru.
  • ~Patryk / 2019-06-02 14:06
    Ocena: 1.60 / 5
    Sklep standardowo w swoim zwyczaju anulował zamówienie. Pokazują na swojej stronie towar, którego nie posiadają. Po zakupie i opłaceniu towaru otrzymujemy oczywiście potwierdzenie zakupu, a po kilku kolejnych dniach informację o braku i anulowaniu. Dziwne, że pomimo braku produktu cały czas towar widnieje w ofercie sklepu, tylko cena jest dużo wyższa. Totalna porażka, a nie sklep.
    Dobra rada dla wszystkich - sklep ma obowiązek wywiązać się z umowy kupna-sprzedaży i zachęcam wszystkich do dzielenia się z podobnymi sytuacjami z UOKiK. Można poczytać na różnych forach, że to standard w tej firmie. Mam nadzieje, że wezmą się za nich.
    Dodam jeszcze zdanie odnośnie obsługi sklepu. 10 dni temu obiecano mi niezwłoczny kontakt w sprawie wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, jak się można domyśleć kontakt nie nastąpił.

    Większość ocen na minimum, bo jak można ocenić wielkość asortymentu poziom cen, dostawę w sytuacji jak powyżej?
    Wadybrak asortymentu, fatalna obsługa, okłamywanie klientów
  • ~pawel / 2017-09-19 01:51
    Ocena: 1.60 / 5
    bardzo dlugie oczekiwanie na realizacje zamowienia jestem okropnie zawiedziony raczej juz nie skorzystam
    Wadyjak dla mnie bardzo dlugo trzeba czekac na zamowienie
  • ~pikuś / 2020-12-20 19:17
    Ocena: 1.60 / 5
    Po tygodniu oczekiwania moje zamówienie zostało anulowane i 3 dni przed Świętami Bożego Narodzenia zostałam bez prezentu dla dziecka. Jestem zbulwersowana takim sposobem traktowania klienta.
    Zalety-łatwość złożenia zamówienia
    Wady-nieodpowiednie traktowanie klienta
  • ~Piotr / 2021-12-17 18:30
    Ocena: 1.60 / 5
    Zecydowanie nie polecam, ostatni raz "kupiłem" coś w tym sklepie. Podczas składania zamówienia widnieje infornacja o wysyłce w ciągu 24h. Po opłaceniu informacja mailowa "Dobra wiadomość! Przyjęliśmy do realizacji Twoje zamówienie nr XXXX. Data jego dostawy uległa zmianie względem tej, która wyświetlana była podczas składania zamówienia.". Rzeczywiście, data została przesunięta o 5 dni - naprawdę dobra wiadomość. Po upływie 5 dni status bez zmian, więc wysłałem zapytanie odnośnie zamówienia. Informacja zwrotna była taka, że produktu nie mają na stanie, nie są w stanie powiedzieć kiedy będzie dostępny i proponują żebym je anulował bo prawdopodobnie nie zostanie on w ogóle wysłany oraz złożył nowe zamówienie, bo obecnie produkt jest dostępny u innego sprzedawcy:

    "Uprzejmie informuję że zamówiony przez Pana produkt pochodził z oferty empik, a ten znajdujący się na naszej stronie pochodzi od naszego zewnętrznego sprzedawcy.

    Chciałbym również poinformować że nie mamy informacji odnośnie tego kiedy dany produkt ponownie pojawi się w sprzedaży."

    Reasumując - empik nie panuje nad tym co mają dostępne a czego nie mają. Co ciekawe w rozmowe telefonicznej dowiedziałem się, że spotkała mnie sytuacja WYJĄTKOWA i UNIKALNA. Czyli taka, jak wszystkich tutaj w ostatnich dniach.
    Wady- Niepoważne traktowanie klienta
    - Brak rzetelnej informacji o terminie wysyłki
    - Sprzedaż produktu, którego nie mają na stanie
    - Wprowadzają ludzi w błąd informacją o wysyłce w 24h
    - kompletny brak wzięcia na siebie odpowiedzialności za swoje błędy
    - brak informacji o przeciągającym się zamówieniu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882