strona 43 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »
-
~Skobel / 2021-08-27 17:50
Ceny online inne niż przy zamówieniu. Nie polecam. -
-
~Rafal / 2021-08-26 18:42
Wywolalem fotoksiazki komunijne mojej corki. Mam juz doswiadczenie z fotoksiazkami u konkurencji i jest to juz 4 fotoksiazka.
Nad obrobka zdjec pracowalem prawie tydzien czasu. Zrobilem album w EMPIK i pierwsza ksiazka, ktora dostalem, miala duzo koloru niebieskiego, choc nie bylo go widac na mozdjeciach i niegdy nie mialem problemow ze zdjeciami z kolorem niebieskim. Reklamacji EMPIK nie uznal.
Sciagnalem niebieski kolor z wszystkich zdjec i zamowilem ponownie fotoksiazke. Byla OK. Zamowilem kolejna foto-ksiazke, ale tym razem na zdjeciach kolor czerwony bylo za malo. Ta sama fotoksiazka trzecia fotoksiazka i koloru czerwonego brakowalo przede wszystkim na sepia zdjeciach, ktore byly bardziej pomaranczowo-zolte. Oczywiscie reklamacja nie zostala uznana.
Nigdy wiecej juz nie bede tracil czas na EMPIK. Konurencja ma nizsze ceny i juz gorsza byc nie moze.WadyNiska jakosc przy dosc wysokich cenach -
~Gość / 2021-08-22 21:36
Nie dostałam ani razu faktury. Za kazdym razem muszę się prosić.
Problem ze zwrotem nie chcą oddać środków twierdząc ze nie muszą i zasłaniają się firmą od której biorą dany towar. Jedno wielkie oszustwo.
Maile tytułują "problem z klijetką"
Jesli nie odpisze na drugi dzień piszą bezczelnie że klijetka najwidoczniej noe odczytuje naszych maili. -
~Magda / 2021-08-21 14:32
Niestety Empik.com sprzedaje towar, którego fizycznie nie ma! Moje zamówienie, opłacone z góry od tygodnia „leży na magazynie” i nie jest wysłane, mimo ze codziennie obsługa zapewnia, ze „towar dzisiaj wyjedzie”. W tym czasie nie mozna anulować zamówienia, przekierować go, odzyskać środków ani dowiedzieć się kiedy zostanie wysłane. Szczerze odradzam zamówienia w tym sklepie. Sama już nigdy więcej tam nie zamówię. Takie funkcjonalnie sklepu w dzisiejszych czasach jest wręcz szokujące! ZaletyBrakWadySprzedaż towaru które realnie nie ma, fatalna obsługa, brak rzetelnych informacji -
~Ida / 2021-08-20 17:17
Złożyłam zamówienie. Przyszło wyjątkowo szybko. Ale w sumie część zamówienia. Okazało się, że nie wszystko co kupiłam było dostępne na magazynie. Szkoda, że produkty były dostępne w zakupie. Jak powiedziała mi Pani na infolinii dopiero po złożeniu zamówienia następuje weryfikacja czy towar jest na magazynie. Tylko, że ja zapłaciłam, a tu okazuje się, że kupiłam coś czego nie ma. To chyba trochę oszustwo. Nie ta kolejność postępowania przy przyjmowaniu zamówienia.I mojej goryczy nie łaogodzi fakt, iż zwrócono mi środki na konto. Moja córka wybierała rzeczy do szkoły prawie godzinę. To już nie pierwsze problemy z kakupem online. Raczej poszukam innej opcji. -
~M / 2021-08-20 14:07
Kontakt mailowy w sprawie reklamacji/trudności w opłaceniu zamówienia, to jakaś kpina. Telefoniczny nie lepszy, informacja, że "ktoś" skontaktuje się mailowo XD. Nie polecam. Zaletypfff -
~Monika / 2021-08-20 11:29
Cos sie chyba zepsuło w tym empiku. Zamówiłam płytę, torebkę prezentowa i świeczkę urodzinową. Jako prezent na urodziny męża. Z tego najważniejszego czyli plyty nie przysłali. Po mojej interwencji poeoedziano mi ze proby kontaktu sie nie powiodły by mnie o tym poinformować (na moim telefonie brak sladu ze ktos dzwonił) i zwrócą mi środki na konto. Jestem wkurzona bo za przesyłkę zapłaciłam 11.99. Za przesyłkę torebki i świeczki! Gdybym wiedziała o tym ze plyty brak to bym resztę anulowała. -
~Wiadomy / 2021-08-19 23:41
Brak odpowiedzi od strony supportu mimo tygodniowych oczekiwań na odpowiedź -
-
~aga / 2021-08-18 21:09
Dzięki Empik Premium zawsze masz książkę pod ręką w pakiecie tysięcy audiobooków i ebooków za 0 zł w Empik. Gdzie gdzie są te audiobooki moze ktos wie. Jak sie skontaktować zkimkolwiek. Zpytanie nie mozna wysłac telefon to tez forma naciagania klienta. 10 przykazan musisz wysłuchac a potem cisza. Nikt nie odbiera. Jak moge sie skontaktowac z odpowiedzialna osoba za zakup onlain Zaletyjak na razie zadnychWadyoszystwo, brak kontaktu -
~Zuzanna / 2021-08-18 13:15
Kupując produkty poprzez aplikację trzeba uzbroić się w cierpliwość. Na wysłanie mojego zamówienia czekam już piąty dzień, pomimo tego, że wysłane miało być w ciągu 48 godzin. Nie polecam kupować w tym sklepie.
Nie jest to mój pierwszy zakup poprzez aplikację. Za każdym razem sytuacja powtarzała się, a towar przychodził bardzo słabo zapakowany. Książki często były podniszczone, mimo, że zamawiałam produkty pelnowartosciowe. Po tych doświadczeniach, stwierdzam, że było to moje ostatnie zamówienie w tym sklepie.Zalety-Biuro Obsługi Klienta, choć nie mogło mi pomóc, starało się to zrobić. Dostałam informację, u kogo mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytania.Wady-bardzo długi czas kompletowania zamówienia
-słabe zapakowanie kupionych produktów
-książki często są lekko zniszczone (np. zdarty róg okładki, delikatnie przerwane strony itp., co w innych sklepach byłoby uznane za Outlet) -
~CrawBerry / 2021-08-13 10:26
Co za idiotyzm z możliwością płacenia e-kartą tylko za ich asortyment którego praktycznie brak. Doładowane konto i brak możliwości kupienia tego co Cię interesuje. Pieniądze jak psu w dupę. Lepiej iść do innego sklepu. -
~PIOTR / 2021-08-12 14:55
Nie zamawiajcie poprzez empik.com - czas dostawy jest ponad tydzień. Gdy się dzwoni otrzymuje się informację, że towar jest już na magazynie po czym przez kolejne dwa dni nie jest wysyłany. Żenada i brak szacunku, naprawdę już lepiej jechać i samemu sobie przywieźć nawet z końca świata i będzie szybciej. Sklep na starcie podaje ,,na pałe" termin dostawy który nie ma nic wspólnego z rzeczywistością a z magazynem i działem wysyłek infolinia nie ma żadnego kontaktu, zwykła samowolka. NIE POLECAM ZaletyBRAKWadyOSZUKIWANIE KLIENTA W KWESTII TERMINU DOSTAWY -
~Emi / 2021-08-12 07:04
Niestety ale Empik zawsze ma problemy z czasem realizacji zamówienia. W dobie takiej konkurencji gdzie zazwyczaj produkt jest na drugi dzień od zamówienia u nich często wysyłają dopiero po 2-3 dniach więc czeka się nawet tydzień na dostawę.
Jeśli się czegoś nie ma na stanie to się nie powinno sprzedawać.ZaletyDuży wybór produktów. darmowa dostawa do salonów i punktów odbioru.WadyDługi czas oczekiwania na wysyłkę.
Trudny kontakt w sprawie reklamacji czy problemów z zamówieniem. -
~Kasia / 2021-08-11 20:44
Złożyłam zamówienie na książkę, która miała być do obioru w punkcie po 2 dniach, specjalnie wybrałam punkt, w innym mieście niż mieszkam, bo nie chciałam, żeby zamówienie leżało aż wrócę. I co - coś co dostępne miało być w dwa dni, nagle się okazuje, że będzie za tydzień. Kiedy próbowałam sytuację wyjaśnić, oczywiście konsultantka zasłaniała się regulaminem, że termin może ulec zmianie, ale bez przesady, zwłaszcza, że odbiór miał być osobisty i to książki, uwaga! z księgarni! A i terminy i ceny na stronie to w ogóle nie są ważne bo cyt. "to tylko zaproszenie do zakupów" według Pani konsultantki nie jest to wiążąca oferta. Kiedy poprosiłam o jakieś rozwiązanie, bo po weekendzie nie będę już w tym województwie, dowiedziałam się, że mogę sobie anulować zamówienie. Zero jakiejkolwiek chęci pomocy bo panie "nie mają narzędzi". W między czasie dostawałam informację, że moje zamówienie jest anulowane bo "błąd logistyczny", później mail z biura obsługi, że zamówienie będzie do odbioru ale kolejny dzień później, i znowu sms, że jednak anulowane. Ten sklep to jakiś żart! Minął tydzień - ani zamówienia ani pieniędzy. NIE POLECAM! Ludzie kupujcie w zwykłych miejskich księgarniach lub w wydawnictwach. Niech ten moloch upadnie w końcu. Zaletymoże promocje, ale jakoś nigdy mi się nie udaje z nich skorzystać, bo zawsze im coś nie działaWadyCAŁOKSZTAŁT, podejście do klienta, obsługa. -
~sid / 2021-08-10 13:50
płyty zamówione przyszły same połamane zapakowane w papierek
nie mówiąc o tym ze przyszły z wielkim opóźnieniem ponad tydzień tzreba było czekać na zamówienie jeden wielki żart szkoda nerwów na tych szczurówZaletyżadnychWadywszytsko -
~DHT / 2021-08-10 10:22
Fajnie się przegląda, łatwo zamawia, szkoda, że "wysyłamy w 24h" to wielka ściema. po przejrzeniu historii moich zakupów wynika, że w ponad 65% przypadków czekałem na wysyłkę takich przedmiotów ponad 3 dni, w skrajnych przypadkach (i to poza sezonem świątecznym) ponad tydzień. ZaletyWygodnie się przegląda, tworzy listy, etc.WadyWysyłka, obsługa klienta -
-
~cyt / 2021-08-07 20:37
brak dostawy zwrot kasy po kilku dniach - jak się nie ma towaru to nie powinno się pobierać pieniążków. ZaletybrakWadywyłudzacze darmowego kredytu -
~nanashi-neko / 2021-08-05 22:55
zamówienia złożone wczoraj na 16 książek, po kilku minutach mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i nadanie statusu " w realizacji". Po 24h otrzymałam informację, iż "Informujemy, że w wyniku błędu systemu, który miał miejsce w nocy z 4-go na 5-go sierpnia 2021 r., jesteśmy zmuszeni anulować Twoje zamówienie / zamówienia. Informacje dotyczące anulacji znajdziesz na koncie klienta lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Jeśli zamówienie / zamówienia zostały przez Ciebie już opłacone, środki zostaną niezwłocznie zwrócone z uwzględnieniem metody płatności wybranej przy zakupie.". To jakaś czysta kpina. Anulowano mi 10 książek! Bo tak, bo mogą. Nawet nie pofatygowali się, by przesłać numery zamówień, których wiadomość dotyczy. Zdecydowanie nie polecam, szkoda nerwów. Ze światem książki i tanią książką nigdy nie miałam takich problemów. Podejście do klienta na kompletnie innym poziomie. Odradzam empik i będę odradzać w przyszłości! Nieuczciwa, kłamliwa oferta i tyle. ZaletybrakWadycałokształt -
~Kadia / 2021-08-05 16:51
Wolę się nie wypowiadać bo mogą lecieć nie miłe słowa ZaletyBrakWadySame -
~Zonisuia / 2021-08-05 16:49
Oszukali mnie na pieniądze nie będę się tak bawiła bo błąd aplikacji to już nie masz problem ZaletyBrakWadySame wady
strona 43 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »