Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Werucha / 2021-09-01 15:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko super, tylko Dostawa trwa dłużej niż powinna...
    ZaletySuper produkty, dobra jakość
    WadyDostawa nie ma czas
  • ~Nick nick / 2021-08-31 20:20
    Ocena: 3.20 / 5
    Niezbyt już polecam ten sklep.

    Najbardziej zaraziłam się tym, że nie dostałam SWOICH pieniędzy z powrotem po zrezygnowaniu z usługi Empik Premium.

    Pracownica przedstawiła TROSZKĘ inną wersję, doczytałam szczegóły dopiero po powrocie do domu, więc szybko zrezygnowałam i zerwałam umowę, ale nie oddali kasy, bo przelewu mi nie zrobią, ponieważ nie zawarłam tej umowy przez internet tylko stacjonarnie, więc po pieniądze muszę udać się do salonu Empik. Ale! Umowa została już zerwana (i to akurat dało się zrobić od razu przez internet, tak swoją drogą :3).
    Udałam się do salonu Empik to też nie, nie oddadzą mi pieniędzy, bo to inny salon Empik. A jak już wspomniałam, umowę ze mną od razu zerwali, no więc według systemu (pracownicy sprawdzili mnie w systemie) żaden zwrot mi się nie należał, bo tej usługi już nie miałam.
    Byłam już w innym mieście, więc poszło się rypać, bo nie mogłam iść do tego samego salonu w którym kupiłam tę usługę, żeby sprawdzić czy tam faktycznie ten zwrot bym dostała. Jednak podejrzewam, że skoro w ich systemie mnie tej usługi już przy mnie nie było, to i w salonie w którym kupiłam Empik Premium tego zwrotu bym nie dostała, bo nie mogłam przecież anulować usługi, której już nie mam. Przy czym nie były to jakieś marne grosze. Ani kasy ani usługi. To było jakoś w tamtym roku, ale to niczego nie zmienia.

    Dzisiaj natomiast pobrałam aplikację, żeby skorzystać z kodu rabatowego (warunkiem miało być dokonanie zakupu przez aplikację po raz 1.). Ale okazuje się, że zapomnieli wspomnieć, że poza tym jest też minimalna wartość zamówienia (i to jest to "za pierwsze zakupy z aplikacją" o wartości minimalnej zamówienia nie c nie było, dopiero okazało się to przy zakupie)? Od razu odinstalowałem aplikację, której normalnie bym nie zainstalowała. Zirytowało mnie to głównie dlatego, że trzymają moje wcześniejsze pieniądze. Żeby oddali czyjąś kasę też trzeba przekroczyć konkretną kwotę? Poniżej 100 nie oddają, bo szkoda czasu i zachodu? XD

    Dodatkowo, czytając wcześniejsze opinie o problemach z reklamacją i zwrotami, okazuje się, że problem z Empikiem jest powszechniejszy. Tak więc bardziej już ufam przypadkowym osobom na OLX, niż Empikowi...

    Polecam nie wpychać się w żadne subskrypcje ani dodatkowe usługi, i nie wierzyć w rzekome rabaty i korzyści. I polecam też zakupy robić na miejscu w sklepie, widząc kupowany towar, żeby nie ryzykować, że będzie trzeba reklamować produkt.
  • ~Dora123 / 2021-08-30 20:32
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówienie nie przyszło w terminie. Termin dostawy był przesuwany niejednokrotnie.
  • ~Remigiusz / 2021-08-29 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga! Proszę uważać przy zakupach w Empik online. Chcąc zamówić książkę pomyliłem się, nie zauważyłem, że zamawiam audiobook. Niestety obsługa Empik postawiła sprawę bardzo jasno "Widziały gały co brały" , odmówiono mi prawa do zwrotu środków, i zamówienia książki na której mi zależało. Nie polecam zakupów w Empik online.
  • ~Dawid / 2021-08-29 16:00
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik aplikacja nie mylić z allegro. Jest to zbiór sklepów małych i dużych podczas wyszukiwania asortymenty trzeba zwracac uwage z kad sie kupuje poniewaz kazdy sprzedawca ma swoja cene wysulki. Np jesli zrobisz zakupy za 200zl z róznych zrudel wyjdzie ze wysylki dodaja sie okolo 50zl i wychodi 250zl poprostu brak słup wole allegro.
    ZaletyBrak
    WadyMożna książke napisać
  • ~Marya / 2021-08-28 21:00
    Ocena: 2.60 / 5
    Niestety ale obsługa klienta to jakiś dramat. Zamówienie kompletuje sie już od ponad tygodnia. Żadnych informacji ani w ogóle odpowiedzi na maile odnośnie aktualnego realnego statusu zamówienia. Codziennie przewidywany czas dostarczenia zamówienia przesuwa się w przód. Odradzam
  • ~Wienia / 2021-08-28 10:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Brak towaru, anulowanie zamówień, brak możliwości korzystania z kodów rabatowych, sklep tłumaczy tym, że jest tylko pośrednikiem i nie dotyczy on większości asortymentu. W skrócie, zamawianie w empiku to strata czasu.
    Zaletybrak
    Wadybrak towarów
  • ~Skobel / 2021-08-27 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny online inne niż przy zamówieniu. Nie polecam.
  • ~Rafal / 2021-08-26 18:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Wywolalem fotoksiazki komunijne mojej corki. Mam juz doswiadczenie z fotoksiazkami u konkurencji i jest to juz 4 fotoksiazka.
    Nad obrobka zdjec pracowalem prawie tydzien czasu. Zrobilem album w EMPIK i pierwsza ksiazka, ktora dostalem, miala duzo koloru niebieskiego, choc nie bylo go widac na mozdjeciach i niegdy nie mialem problemow ze zdjeciami z kolorem niebieskim. Reklamacji EMPIK nie uznal.
    Sciagnalem niebieski kolor z wszystkich zdjec i zamowilem ponownie fotoksiazke. Byla OK. Zamowilem kolejna foto-ksiazke, ale tym razem na zdjeciach kolor czerwony bylo za malo. Ta sama fotoksiazka trzecia fotoksiazka i koloru czerwonego brakowalo przede wszystkim na sepia zdjeciach, ktore byly bardziej pomaranczowo-zolte. Oczywiscie reklamacja nie zostala uznana.
    Nigdy wiecej juz nie bede tracil czas na EMPIK. Konurencja ma nizsze ceny i juz gorsza byc nie moze.
    WadyNiska jakosc przy dosc wysokich cenach
  • ~Gość / 2021-08-22 21:36
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie dostałam ani razu faktury. Za kazdym razem muszę się prosić.
    Problem ze zwrotem nie chcą oddać środków twierdząc ze nie muszą i zasłaniają się firmą od której biorą dany towar. Jedno wielkie oszustwo.
    Maile tytułują "problem z klijetką"
    Jesli nie odpisze na drugi dzień piszą bezczelnie że klijetka najwidoczniej noe odczytuje naszych maili.
  • ~Magda / 2021-08-21 14:32
    Ocena: 1.40 / 5
    Niestety Empik.com sprzedaje towar, którego fizycznie nie ma! Moje zamówienie, opłacone z góry od tygodnia „leży na magazynie” i nie jest wysłane, mimo ze codziennie obsługa zapewnia, ze „towar dzisiaj wyjedzie”. W tym czasie nie mozna anulować zamówienia, przekierować go, odzyskać środków ani dowiedzieć się kiedy zostanie wysłane. Szczerze odradzam zamówienia w tym sklepie. Sama już nigdy więcej tam nie zamówię. Takie funkcjonalnie sklepu w dzisiejszych czasach jest wręcz szokujące!
    ZaletyBrak
    WadySprzedaż towaru które realnie nie ma, fatalna obsługa, brak rzetelnych informacji
  • ~Ida / 2021-08-20 17:17
    Ocena: 2.80 / 5
    Złożyłam zamówienie. Przyszło wyjątkowo szybko. Ale w sumie część zamówienia. Okazało się, że nie wszystko co kupiłam było dostępne na magazynie. Szkoda, że produkty były dostępne w zakupie. Jak powiedziała mi Pani na infolinii dopiero po złożeniu zamówienia następuje weryfikacja czy towar jest na magazynie. Tylko, że ja zapłaciłam, a tu okazuje się, że kupiłam coś czego nie ma. To chyba trochę oszustwo. Nie ta kolejność postępowania przy przyjmowaniu zamówienia.I mojej goryczy nie łaogodzi fakt, iż zwrócono mi środki na konto. Moja córka wybierała rzeczy do szkoły prawie godzinę. To już nie pierwsze problemy z kakupem online. Raczej poszukam innej opcji.
  • ~M / 2021-08-20 14:07
    Ocena: 2.20 / 5
    Kontakt mailowy w sprawie reklamacji/trudności w opłaceniu zamówienia, to jakaś kpina. Telefoniczny nie lepszy, informacja, że "ktoś" skontaktuje się mailowo XD. Nie polecam.
    Zaletypfff
  • ~Monika / 2021-08-20 11:29
    Ocena: 3.80 / 5
    Cos sie chyba zepsuło w tym empiku. Zamówiłam płytę, torebkę prezentowa i świeczkę urodzinową. Jako prezent na urodziny męża. Z tego najważniejszego czyli plyty nie przysłali. Po mojej interwencji poeoedziano mi ze proby kontaktu sie nie powiodły by mnie o tym poinformować (na moim telefonie brak sladu ze ktos dzwonił) i zwrócą mi środki na konto. Jestem wkurzona bo za przesyłkę zapłaciłam 11.99. Za przesyłkę torebki i świeczki! Gdybym wiedziała o tym ze plyty brak to bym resztę anulowała.
  • ~Wiadomy / 2021-08-19 23:41
    Ocena: 2.60 / 5
    Brak odpowiedzi od strony supportu mimo tygodniowych oczekiwań na odpowiedź
  • ~aga / 2021-08-18 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzięki Empik Premium zawsze masz książkę pod ręką w pakiecie tysięcy audiobooków i ebooków za 0 zł w Empik. Gdzie gdzie są te audiobooki moze ktos wie. Jak sie skontaktować zkimkolwiek. Zpytanie nie mozna wysłac telefon to tez forma naciagania klienta. 10 przykazan musisz wysłuchac a potem cisza. Nikt nie odbiera. Jak moge sie skontaktowac z odpowiedzialna osoba za zakup onlain
    Zaletyjak na razie zadnych
    Wadyoszystwo, brak kontaktu
  • ~Zuzanna / 2021-08-18 13:15
    Ocena: 2.40 / 5
    Kupując produkty poprzez aplikację trzeba uzbroić się w cierpliwość. Na wysłanie mojego zamówienia czekam już piąty dzień, pomimo tego, że wysłane miało być w ciągu 48 godzin. Nie polecam kupować w tym sklepie.

    Nie jest to mój pierwszy zakup poprzez aplikację. Za każdym razem sytuacja powtarzała się, a towar przychodził bardzo słabo zapakowany. Książki często były podniszczone, mimo, że zamawiałam produkty pelnowartosciowe. Po tych doświadczeniach, stwierdzam, że było to moje ostatnie zamówienie w tym sklepie.
    Zalety-Biuro Obsługi Klienta, choć nie mogło mi pomóc, starało się to zrobić. Dostałam informację, u kogo mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytania.
    Wady-bardzo długi czas kompletowania zamówienia

    -słabe zapakowanie kupionych produktów

    -książki często są lekko zniszczone (np. zdarty róg okładki, delikatnie przerwane strony itp., co w innych sklepach byłoby uznane za Outlet)
  • ~CrawBerry / 2021-08-13 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za idiotyzm z możliwością płacenia e-kartą tylko za ich asortyment którego praktycznie brak. Doładowane konto i brak możliwości kupienia tego co Cię interesuje. Pieniądze jak psu w dupę. Lepiej iść do innego sklepu.
  • ~PIOTR / 2021-08-12 14:55
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie zamawiajcie poprzez empik.com - czas dostawy jest ponad tydzień. Gdy się dzwoni otrzymuje się informację, że towar jest już na magazynie po czym przez kolejne dwa dni nie jest wysyłany. Żenada i brak szacunku, naprawdę już lepiej jechać i samemu sobie przywieźć nawet z końca świata i będzie szybciej. Sklep na starcie podaje ,,na pałe" termin dostawy który nie ma nic wspólnego z rzeczywistością a z magazynem i działem wysyłek infolinia nie ma żadnego kontaktu, zwykła samowolka. NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUKIWANIE KLIENTA W KWESTII TERMINU DOSTAWY
  • ~Emi / 2021-08-12 07:04
    Ocena: 2.40 / 5
    Niestety ale Empik zawsze ma problemy z czasem realizacji zamówienia. W dobie takiej konkurencji gdzie zazwyczaj produkt jest na drugi dzień od zamówienia u nich często wysyłają dopiero po 2-3 dniach więc czeka się nawet tydzień na dostawę.
    Jeśli się czegoś nie ma na stanie to się nie powinno sprzedawać.
    ZaletyDuży wybór produktów. darmowa dostawa do salonów i punktów odbioru.
    WadyDługi czas oczekiwania na wysyłkę.
    Trudny kontakt w sprawie reklamacji czy problemów z zamówieniem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 997
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4902
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4611
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4079
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3157