Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dzidziuś / 2019-05-24 13:40
    Ocena: 1.60 / 5
    Towar przeciętny, w większości to chińszczyzna. Zamówienie przez internet utrudnione, raz przyjmują kody rabatowe a raz nie. Ceny z kosmosu, w zwykłej hurtowni czy nawet sklepie można kupić o połowę taniej. Czekając na zrealizowanie zamówienia, można się zestarzeć!
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na dostawę.
  • ~Elzbieta / 2016-12-27 12:54
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam zakupów w sklepie internetowym empik.pl
    Zaletybrak
    WadyDługi czas realizacji zamówienia 10 dni. Opłaty za przesyłkę kurierską mimo, że wartość zamówienia przekraczała 200 zł. Niezgodność towaru z opisem. Towar został zwrócony tego samego dnia. Klient ponosi koszty przesyłki do sklepu. Długi czas oczekiwania na zwrot środków na wskazane konto bankowe. Ponad 14 dni, reklamacje nie przynoszą żadnych rezultatów, odpowiedź "Towar został przyjęty. Należność została zlecona na konto. Prosimy czekać miłego dnia".
  • ~Ewa / 2022-07-08 19:51
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówiłam perfumy .Mialam dostać dzisiaj ale od 3 dni przesylka jest przygotowywana.Obsluga klienta w empik nieudolna i odsyła do sprzedawcy ktory to nie odpowiada na e maile.Bazar we wsi jest lepiej zorganizowany anizeli empik.
    Jedno wielkie łajdactwo.
    Nigdy wiecejzakupy na empik.com
    ZaletyBrak
    WadyCaly empik to jedna wieka wada
  • ~Franek / 2022-06-30 14:46
    Ocena: 1.60 / 5
    Przesyłki to jakiś żart. Wszystko jest 3-4 razy droższe niż u konkurencji (np w PaperConcept). Zdecydowanie odradzam.
  • ~Grażyna Gliszczyńska / 2013-01-20 08:52
    Ocena: 1.60 / 5
    Najgorsza obsługa z jaką spotkałam się w życiu. Syn- student , kt. obecnie podróżuje po świecie,zamówił albumy do odbioru w salonie EMPIK w Białymstoku.Przesyłka była zaadresowana na męża, ponieważ mieliśmy ją odebrać i zawieść synowi do Hamburga, kt. za kilka dni leci stad do Korei. Odbiór przesyłki zajął nam ponad godzinę bo pan z obsługi odmówił nam wydania bez podania numeru nadania. Niewystarczającym dowodem zakupu było okazanie dowodu osobistego, podanie adresu mailowego z kt. była zamawiana przesyłka itd. Łatwiej byłoby porozumieć sie z automatem niż obsługą EMPIKU. To nasz ostatni zakup w tej firmie
    Zaletybrak
    Wadytak zbiurokratyzowanej i bezosobowej obsługi nie spotkałam nawet w czasach PRL.
  • ~Iza / 2022-09-26 17:54
    Ocena: 1.60 / 5
    Asortyment spory. Ceny wysokie. Karty podarunkowe i doładowanie konta to totalna porażka. Okradanie klienta - niewykorzystane środki przepadają bezpowrotnie
    Zalety BRAK
    WadyUwaga na karty podarunkowe. Zrealizuj w całości kartę jak najszybciej bo możesz stracić środki na karcie
  • ~Jakubson / 2021-03-28 09:31
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam tych laserów, którzy cały tydzień wysyłają zamówienie. Nie polecam tego sklepu. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyŻadnych
    WadyInfolinia, sklep internetowy
  • ~Janusz / 2020-11-10 14:33
    Ocena: 1.60 / 5
    Zmówiłem lampkę led , firma wiedziała ,że nie ma prodktu na stanie , jednak codziennie prosiła żeby opłacić produkt , bo inaczej anulują zamówienie . Wpłaciłem pieniądze , za chwilę dostałem maila , że nie ma na stanie produktu a pieniądze prześlą do 2 tygodni.... . Chamstwo . Sposób jak obracać cudzymi pieniędzmi . Klient nie ma towaru ani pieniędzy . UNIKAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    ZaletyŻADNYCH
    WadyOMIJAĆ SKLEP Z DALEKA
  • ~Jaro / 2020-12-28 13:43
    Ocena: 1.60 / 5
    NIestety posiadam w tej pseudo firmie punkty premiowe - wykupione wcześniej - część o wartości 200 złotych mi już przepadła bo nie mogłem zrealizować zakupów - płatność nie była pobierana z punktów ale Wymuszana była fizyczna płątność - dodatkowo przy próbie zamówienia kilku produktów frima usiłowała naliczne oddzielnie koszty transportu dla każadego z produktów. Jakiś czas temu złożyłem reklamacje -jest (a może nie jest? ) rozpatrywana w ślimaczym tempie. Linia telefoniczna - nie można się dodzwonić. Fatalna jakość obsługi znacząco niższa niż w innych w innych sklepach / portalach internetowych.

    ZDECYDOWANIE ODRADZAM

    Najprowdopodobniej konto zostanie zlikwidowane.
    Zaletynie widzę żadnych przy obecnej konkurencji ze stony innych firm
    WadyZnikające środki - kwoty za które wykupujemy tzw punkty -przepadają ... ??? Do tego fatalna jakość obsługi . Brak możliwości użycia punktów premiowych wykupionych wcześniej.
  • ~jelo / 2021-03-01 16:03
    Ocena: 1.60 / 5
    Jeżeli tak jak ja, kolekcjonujecie klocki LEGO i zależy Wam na opakowaniu/plombach to stanowczo odradzam zakupy w empiku. Zestaw klocków zapakowany był jedynie w folię stretch, 1 warstwę bezpośrednio na karton LEGO, 0 zabezpieczenia, 0 zdrowego rozsądku. Nie polecam.
  • ~kajmanek / 2024-01-31 21:57
    Ocena: 1.60 / 5
    To zdecydowanie najgorsze doświadczenie z obsługą klienta, jakie kiedykolwiek przeżyłam. Mimo wielu prób skontaktowania się z firmą w związku z utratą ważności karty prezentowej, otrzymałam jedynie bezsensowne, powtarzające się odpowiedzi.

    Dostałam karte podarunkową której nie można było użyc by zapłacić za jedna z usług Empiku - aplikacje Empik Go. Dodatkowo osoba ktora ową karte kupila nie została poinformowana o dacie ważności i żeby sie o tym dowiedzieć musiałaby najpierw otworzyć opakowanie i odkleić karte ( tak! Otworzyc prezent przed podarowaniem go bliskiej osobie!) To kompletnie nieprofesjonalne i nieakceptowalne podejście do klienta. Przeszłam przez różne kanały komunikacji, a efekt był zerowy.

    Jeśli szukasz obsługi klienta, która szanuje klientów i traktuje ich sprawy poważnie, omiń tę firmę szerokim łukiem. Nie warto tracić czasu ani pieniędzy na usługi, które kompletnie lekceważą potrzeby klientów.
  • ~kasi / 2024-02-13 15:44
    Ocena: 1.60 / 5
    Audiobook wykupiony za kupon otrzymany przy dość drogich zakupach jako gratis do "empik go". Oznaczał tylko dostęp do audiobooka. Potem zniknął z konta. Produkt po prostu sobie zabrali z powrotem. Nawet nie powiadomili ani nie pozwolili sobie zachować do odczytu do końca.
  • ~Kasia / 2017-03-24 15:37
    Ocena: 1.60 / 5
    Dzisiaj dotarło do mnie drugie i ostatnie zamówienie z tego sklepu. Obsługa nie liczy się z opinią i zadowoleniem klientów. Nie spotkałam się jeszcze z sytuacją, gdy pracownicy sklepu sami podejmują jakiekolwiek decyzje - bez żadnego porozumienia z klientem. Choć zamówiony przeze mnie produkt na stronie sklepu nadal jest dostępny w ciągu 1-2 dni, to do mnie nie dotarł (po 4 dniach od złożenia zamówienia). Dopiero po interwencji w ich obsłudze klienta okazało się, że pracownicy bez jakiejkolwiek próby kontaktu ze mną anulowali część zamówienia. Podobno zamówiony produkt dotarł do nich uszkodzony, a na kolejny trzeba by było poczekać 4-5 dni. Ale dlaczego na stronie jest informacja o jego dostępności w ciągu 1-2 dni? Nie wiem. Niestety nie lubię takiej bujdy. Nie lubię także podejmowania za mnie decyzji. No sorry, dzieckiem już nie jestem i na takie zabawy nie mam ochoty. Jeśli zamawiam jakikolwiek produkt, to chcę go otrzymać. Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z realizacją zamówienia, to chcę sama wybrać dogodną dla siebie opcję z pośród kilku zaproponowanych przez sprzedawcę.
    WadyBrak kontaktu ze strony sklepu w przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem. Wolą sami podjąć decyzję niż skontakować się z klientem.
  • ~Kasia / 2022-04-20 14:36
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam zakupu w EMPIK przez internet, na zwrot pieniędzy w przypadku anulowania zamówienia oczekuje się ponad 14 dni, nie spotkałam się jeszcze z taką sytuacją, obracają pieniędzmi klientów, nie polecam sama też nie skorzystam już z ich zakupów
    Zaletybrak
  • ~KATARZYNA / 2022-01-04 12:17
    Ocena: 1.60 / 5
    ODRADZAM ZAKUPY NA EMPIK !!! NA STRONIE PODAJĄ WYSYŁKA W 72 GODZ A TOWAR WYSŁANY PO TRZECH TYGONIACH I PO KILKU INTERWENCJACH TELEFONICZNYCH. DROŻEJ NIŻ W INNYCH SKLEPACH , ZARÓWNO TOWAR JAK I WYSYŁKA !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak solidności
  • ~Kot / 2020-11-25 10:30
    Ocena: 1.60 / 5
    Sklep tragedia ! Przestrzegam przed zamawianiem tam czegokolwiek !
  • ~Krysia / 2016-02-27 10:31
    Ocena: 1.60 / 5
    Sprzedają towar którego nie maja na stanie...dwa razy taka sytuacja miała miejsce. Wolę inne księgarnie i tego typu sklepy. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Krzysiek / 2021-06-29 12:43
    Ocena: 1.60 / 5
    Płyta przyszła zapakowana w zbyt mały karton i cala się powyginała, Empik ma to w dupie bo ma 14 dni na rozpatrzenie, a płyty nie mam i kasy nie ma, mam czekać ponad dwa tygodnie na łaskawa odpowiedz. Unikajcie tego sklepu
    ZaletyBrak
    WadyBrak doświadczenia w prowadzeniu , maja wywalone na klienta
  • ~M / 2022-02-10 09:10
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówienie złożone 07.02 wysyłka miała być zrealizowana w ciągu 24h i najpóźniej dotrzeć do mnie 9/10 lutego.
    10 lutego dowiaduje się że przesyłka nie została wgl nadana a ja tego dnia wyjeżdżam na urlop. Biorąc pod uwagę że fakt iż firmy w dzisiejszych czasach realizują zamówienia z dnia na dzień z drugiego końca Polski i nie ma z tym problemu a magazyn empiku znajduje się jakieś 30km ode mnie, bardzo słabo :/
    Wady- wysyłka
    - nieterminowość
  • ~MA HA / 2020-12-15 11:22
    Ocena: 1.60 / 5
    Przy składaniu zamówienia na stronie artykułu informacja, że towar dostępny w magazynie i wysyłka w ciągu 24 godzin. Po złożeniu zamówienia i opłaceniu go (zamówienie złożone 09.12.2020)- informacja że zamówienie zostanie zrealizowane 22-28 grudnia 2020 r. - czyli w najlepszym razie po 13 dnia a w najgorszym (gdy nie będzie opóźnienia) 19 dniach !!!!! Dodam, że zakup na prezent gwiazdkowy. Nie jest to jednostkowy przypadek - poprzednio przy zamówieniu lektur szkolnych taka sama sytuacja podczas składania zamówienia informacja że wysyłka natychmiastowa - zrealizowano po 2 tygodniach od daty zamówienia - gdzie dzieci skończyły omawiać w szkole lektury. PORAŻKA - odradzam każdemu.
    Zaletywybór asortymentu
    Wadyopisane wyżej - oferują asortyment który nie posiadają
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882