Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~B / 2024-11-26 10:50
    Ocena: 1.60 / 5
    granda i skandal. Zamówienie miało zostać zrealizowane w 1-2 dni. Dzień 5 i nic. Kontakt z robocikiem zerowy... Czekam obie na połączenie z konsultantem....
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady
  • ~Cdcollector / 2020-10-10 09:09
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówienia nie wysyłane w terminie. Obsługa nie odpisuje na maile. Olewają pytania klientów i nie rekompensują w żaden sposób problemów.
    WadyObsługa klienta
  • ~Cgnmgdkhdg / 2023-07-12 14:32
    Ocena: 1.60 / 5
    W empiku nic nie ma a jak coś jest to jest bardzo drogie
    ZaletyJest dużo książek
    WadyCeny produktów
  • ~Daga / 2020-07-02 10:52
    Ocena: 1.60 / 5
    Przechodziłam już przez problemy z Empikiem w Grudniu ubiegłego roku. Postanowiłam wtedy nigdy więcej nic u nich nie kupować, ale niestety firma męża na dzień dziecka dała ich karty podarunkowe. Info na stronie dostawa 5-6 dni. Dostawa została potwierdzona na 26.06. co daje 13 dni. Dziś jest 02.07. a status zamówienia: zamówiono. Nie mam żadnej odpowiedzi z Empiku. Nie pozostaje nic innego niż dzielić się swoimi przejściami gdzie tylko się da. Nic nie jest w stanie usprawiedliwić takiego podejścia do klienta. Sprawdzę również czy są jeszcze moje opinie na stronie Empik po ostatnich zakupach i na Opineo.
    Zaletybrak
    Wadydostawa, komunikacja, traktowanie klienta
  • ~Dan / 2023-01-20 17:28
    Ocena: 1.60 / 5
    poprzedni konsultant mnie okłamał, że paczka będzie dziś mimo opóźnienia, ponadto dostałem powiadomienie z systemu Empik, że kurier odebrał paczkę w dniu poprzednim, w DPD na śledzeniu jeszcze ona nie istnieje, dziś konsultant powiedział, że jeszcze nie została odebrana, dojdzie w ciągu kilku dni. zapłaciłem 30 złotych za doręczenie w konkretny dzień czyli wczoraj
  • ~Darek / 2020-09-08 07:57
    Ocena: 1.60 / 5
    Katastrofa to mało powiedziane. Dwa razy przekładany termin dostawy. Podejrzewam brak wystawionego towaru (AGD) i oczekiwanie na anulację zamówienia. Myślałem że ten sklep reprezentuje jakiś poziom, ale są poniżej dna. Odradzam każdemu zakupy opisywanym sklepie. Nie wiem ile jeszcze poczekam na zwrot kasy. Raczej omijać szerokim lukiem, nie wchodzę już nawet do stacjonarnego.
    Zaletybrak
    WadyWszystko, za wyjątkiem zamówienia i zaplaty( z tą było najłatwiej)
  • ~Dariusz / 2020-02-11 17:00
    Ocena: 1.60 / 5
    Już więcej nic nie kupię dramat. Towar smartwatch nie miał funkcji podanych w Państwa opisie
    ZaletyBrak
    WadyFatalna jakość obsługi klienta
  • ~Dla was Pan / 2022-04-20 16:34
    Ocena: 1.60 / 5
    ...gówno nie firma !!!brak szacunku dla klienta !!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Dominika / 2023-07-25 18:26
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam. W niczym nie przypomina dawnego empika. Nie wiem kogo stać na zakupy w Empiku. Obsługa klienta też tylko dla wytrwałych i cierpliwych, którzy lubią proste rzeczy sobie komplikować. Dla wszystkich innych polecam kogokolwiek z konkurencji.
    ZaletyCzasami, rzadko, wchodzą jakieś promocje - zwykle u konkurencji i tak są się kupić taniej, szczególnie po odliczeniu ceny dostawy
    WadyDostawa q kilku paczkach płatna osobno od każdej paczki na jednym zamowieniu
    Anulowanie zamowien
    Brak możliwości łatwego odbioru towaru w sklepie
    Asortyment na sklepie ubogi
    Asortyment w sklepie internetowym od różnych dostawców, co utrudnia realizacje zamówienia
    Wysokie ceny, wyższe niż u konkurencji, szczególnie za materiały piśmiennicze
    Wiele innych, empik absolutnie nie nadaje się już do zakupów
    Trudny kontakt z obsługą klienta
  • ~Dzidziuś / 2019-05-24 13:40
    Ocena: 1.60 / 5
    Towar przeciętny, w większości to chińszczyzna. Zamówienie przez internet utrudnione, raz przyjmują kody rabatowe a raz nie. Ceny z kosmosu, w zwykłej hurtowni czy nawet sklepie można kupić o połowę taniej. Czekając na zrealizowanie zamówienia, można się zestarzeć!
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na dostawę.
  • ~Elzbieta / 2016-12-27 12:54
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam zakupów w sklepie internetowym empik.pl
    Zaletybrak
    WadyDługi czas realizacji zamówienia 10 dni. Opłaty za przesyłkę kurierską mimo, że wartość zamówienia przekraczała 200 zł. Niezgodność towaru z opisem. Towar został zwrócony tego samego dnia. Klient ponosi koszty przesyłki do sklepu. Długi czas oczekiwania na zwrot środków na wskazane konto bankowe. Ponad 14 dni, reklamacje nie przynoszą żadnych rezultatów, odpowiedź "Towar został przyjęty. Należność została zlecona na konto. Prosimy czekać miłego dnia".
  • ~Ewa / 2022-07-08 19:51
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówiłam perfumy .Mialam dostać dzisiaj ale od 3 dni przesylka jest przygotowywana.Obsluga klienta w empik nieudolna i odsyła do sprzedawcy ktory to nie odpowiada na e maile.Bazar we wsi jest lepiej zorganizowany anizeli empik.
    Jedno wielkie łajdactwo.
    Nigdy wiecejzakupy na empik.com
    ZaletyBrak
    WadyCaly empik to jedna wieka wada
  • ~Franek / 2022-06-30 14:46
    Ocena: 1.60 / 5
    Przesyłki to jakiś żart. Wszystko jest 3-4 razy droższe niż u konkurencji (np w PaperConcept). Zdecydowanie odradzam.
  • ~Grażyna Gliszczyńska / 2013-01-20 08:52
    Ocena: 1.60 / 5
    Najgorsza obsługa z jaką spotkałam się w życiu. Syn- student , kt. obecnie podróżuje po świecie,zamówił albumy do odbioru w salonie EMPIK w Białymstoku.Przesyłka była zaadresowana na męża, ponieważ mieliśmy ją odebrać i zawieść synowi do Hamburga, kt. za kilka dni leci stad do Korei. Odbiór przesyłki zajął nam ponad godzinę bo pan z obsługi odmówił nam wydania bez podania numeru nadania. Niewystarczającym dowodem zakupu było okazanie dowodu osobistego, podanie adresu mailowego z kt. była zamawiana przesyłka itd. Łatwiej byłoby porozumieć sie z automatem niż obsługą EMPIKU. To nasz ostatni zakup w tej firmie
    Zaletybrak
    Wadytak zbiurokratyzowanej i bezosobowej obsługi nie spotkałam nawet w czasach PRL.
  • ~Iza / 2022-09-26 17:54
    Ocena: 1.60 / 5
    Asortyment spory. Ceny wysokie. Karty podarunkowe i doładowanie konta to totalna porażka. Okradanie klienta - niewykorzystane środki przepadają bezpowrotnie
    Zalety BRAK
    WadyUwaga na karty podarunkowe. Zrealizuj w całości kartę jak najszybciej bo możesz stracić środki na karcie
  • ~Jakubson / 2021-03-28 09:31
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam tych laserów, którzy cały tydzień wysyłają zamówienie. Nie polecam tego sklepu. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyŻadnych
    WadyInfolinia, sklep internetowy
  • ~Janusz / 2020-11-10 14:33
    Ocena: 1.60 / 5
    Zmówiłem lampkę led , firma wiedziała ,że nie ma prodktu na stanie , jednak codziennie prosiła żeby opłacić produkt , bo inaczej anulują zamówienie . Wpłaciłem pieniądze , za chwilę dostałem maila , że nie ma na stanie produktu a pieniądze prześlą do 2 tygodni.... . Chamstwo . Sposób jak obracać cudzymi pieniędzmi . Klient nie ma towaru ani pieniędzy . UNIKAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    ZaletyŻADNYCH
    WadyOMIJAĆ SKLEP Z DALEKA
  • ~Jaro / 2020-12-28 13:43
    Ocena: 1.60 / 5
    NIestety posiadam w tej pseudo firmie punkty premiowe - wykupione wcześniej - część o wartości 200 złotych mi już przepadła bo nie mogłem zrealizować zakupów - płatność nie była pobierana z punktów ale Wymuszana była fizyczna płątność - dodatkowo przy próbie zamówienia kilku produktów frima usiłowała naliczne oddzielnie koszty transportu dla każadego z produktów. Jakiś czas temu złożyłem reklamacje -jest (a może nie jest? ) rozpatrywana w ślimaczym tempie. Linia telefoniczna - nie można się dodzwonić. Fatalna jakość obsługi znacząco niższa niż w innych w innych sklepach / portalach internetowych.

    ZDECYDOWANIE ODRADZAM

    Najprowdopodobniej konto zostanie zlikwidowane.
    Zaletynie widzę żadnych przy obecnej konkurencji ze stony innych firm
    WadyZnikające środki - kwoty za które wykupujemy tzw punkty -przepadają ... ??? Do tego fatalna jakość obsługi . Brak możliwości użycia punktów premiowych wykupionych wcześniej.
  • ~jelo / 2021-03-01 16:03
    Ocena: 1.60 / 5
    Jeżeli tak jak ja, kolekcjonujecie klocki LEGO i zależy Wam na opakowaniu/plombach to stanowczo odradzam zakupy w empiku. Zestaw klocków zapakowany był jedynie w folię stretch, 1 warstwę bezpośrednio na karton LEGO, 0 zabezpieczenia, 0 zdrowego rozsądku. Nie polecam.
  • ~kajmanek / 2024-01-31 21:57
    Ocena: 1.60 / 5
    To zdecydowanie najgorsze doświadczenie z obsługą klienta, jakie kiedykolwiek przeżyłam. Mimo wielu prób skontaktowania się z firmą w związku z utratą ważności karty prezentowej, otrzymałam jedynie bezsensowne, powtarzające się odpowiedzi.

    Dostałam karte podarunkową której nie można było użyc by zapłacić za jedna z usług Empiku - aplikacje Empik Go. Dodatkowo osoba ktora ową karte kupila nie została poinformowana o dacie ważności i żeby sie o tym dowiedzieć musiałaby najpierw otworzyć opakowanie i odkleić karte ( tak! Otworzyc prezent przed podarowaniem go bliskiej osobie!) To kompletnie nieprofesjonalne i nieakceptowalne podejście do klienta. Przeszłam przez różne kanały komunikacji, a efekt był zerowy.

    Jeśli szukasz obsługi klienta, która szanuje klientów i traktuje ich sprawy poważnie, omiń tę firmę szerokim łukiem. Nie warto tracić czasu ani pieniędzy na usługi, które kompletnie lekceważą potrzeby klientów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3930
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983