Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2021-08-20 11:29
    Ocena: 3.80 / 5
    Cos sie chyba zepsuło w tym empiku. Zamówiłam płytę, torebkę prezentowa i świeczkę urodzinową. Jako prezent na urodziny męża. Z tego najważniejszego czyli plyty nie przysłali. Po mojej interwencji poeoedziano mi ze proby kontaktu sie nie powiodły by mnie o tym poinformować (na moim telefonie brak sladu ze ktos dzwonił) i zwrócą mi środki na konto. Jestem wkurzona bo za przesyłkę zapłaciłam 11.99. Za przesyłkę torebki i świeczki! Gdybym wiedziała o tym ze plyty brak to bym resztę anulowała.
  • ~Wiadomy / 2021-08-19 23:41
    Ocena: 2.60 / 5
    Brak odpowiedzi od strony supportu mimo tygodniowych oczekiwań na odpowiedź
  • ~aga / 2021-08-18 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzięki Empik Premium zawsze masz książkę pod ręką w pakiecie tysięcy audiobooków i ebooków za 0 zł w Empik. Gdzie gdzie są te audiobooki moze ktos wie. Jak sie skontaktować zkimkolwiek. Zpytanie nie mozna wysłac telefon to tez forma naciagania klienta. 10 przykazan musisz wysłuchac a potem cisza. Nikt nie odbiera. Jak moge sie skontaktowac z odpowiedzialna osoba za zakup onlain
    Zaletyjak na razie zadnych
    Wadyoszystwo, brak kontaktu
  • ~Zuzanna / 2021-08-18 13:15
    Ocena: 2.40 / 5
    Kupując produkty poprzez aplikację trzeba uzbroić się w cierpliwość. Na wysłanie mojego zamówienia czekam już piąty dzień, pomimo tego, że wysłane miało być w ciągu 48 godzin. Nie polecam kupować w tym sklepie.

    Nie jest to mój pierwszy zakup poprzez aplikację. Za każdym razem sytuacja powtarzała się, a towar przychodził bardzo słabo zapakowany. Książki często były podniszczone, mimo, że zamawiałam produkty pelnowartosciowe. Po tych doświadczeniach, stwierdzam, że było to moje ostatnie zamówienie w tym sklepie.
    Zalety-Biuro Obsługi Klienta, choć nie mogło mi pomóc, starało się to zrobić. Dostałam informację, u kogo mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytania.
    Wady-bardzo długi czas kompletowania zamówienia

    -słabe zapakowanie kupionych produktów

    -książki często są lekko zniszczone (np. zdarty róg okładki, delikatnie przerwane strony itp., co w innych sklepach byłoby uznane za Outlet)
  • ~CrawBerry / 2021-08-13 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za idiotyzm z możliwością płacenia e-kartą tylko za ich asortyment którego praktycznie brak. Doładowane konto i brak możliwości kupienia tego co Cię interesuje. Pieniądze jak psu w dupę. Lepiej iść do innego sklepu.
  • ~PIOTR / 2021-08-12 14:55
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie zamawiajcie poprzez empik.com - czas dostawy jest ponad tydzień. Gdy się dzwoni otrzymuje się informację, że towar jest już na magazynie po czym przez kolejne dwa dni nie jest wysyłany. Żenada i brak szacunku, naprawdę już lepiej jechać i samemu sobie przywieźć nawet z końca świata i będzie szybciej. Sklep na starcie podaje ,,na pałe" termin dostawy który nie ma nic wspólnego z rzeczywistością a z magazynem i działem wysyłek infolinia nie ma żadnego kontaktu, zwykła samowolka. NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUKIWANIE KLIENTA W KWESTII TERMINU DOSTAWY
  • ~Emi / 2021-08-12 07:04
    Ocena: 2.40 / 5
    Niestety ale Empik zawsze ma problemy z czasem realizacji zamówienia. W dobie takiej konkurencji gdzie zazwyczaj produkt jest na drugi dzień od zamówienia u nich często wysyłają dopiero po 2-3 dniach więc czeka się nawet tydzień na dostawę.
    Jeśli się czegoś nie ma na stanie to się nie powinno sprzedawać.
    ZaletyDuży wybór produktów. darmowa dostawa do salonów i punktów odbioru.
    WadyDługi czas oczekiwania na wysyłkę.
    Trudny kontakt w sprawie reklamacji czy problemów z zamówieniem.
  • ~Kasia / 2021-08-11 20:44
    Ocena: 2.40 / 5
    Złożyłam zamówienie na książkę, która miała być do obioru w punkcie po 2 dniach, specjalnie wybrałam punkt, w innym mieście niż mieszkam, bo nie chciałam, żeby zamówienie leżało aż wrócę. I co - coś co dostępne miało być w dwa dni, nagle się okazuje, że będzie za tydzień. Kiedy próbowałam sytuację wyjaśnić, oczywiście konsultantka zasłaniała się regulaminem, że termin może ulec zmianie, ale bez przesady, zwłaszcza, że odbiór miał być osobisty i to książki, uwaga! z księgarni! A i terminy i ceny na stronie to w ogóle nie są ważne bo cyt. "to tylko zaproszenie do zakupów" według Pani konsultantki nie jest to wiążąca oferta. Kiedy poprosiłam o jakieś rozwiązanie, bo po weekendzie nie będę już w tym województwie, dowiedziałam się, że mogę sobie anulować zamówienie. Zero jakiejkolwiek chęci pomocy bo panie "nie mają narzędzi". W między czasie dostawałam informację, że moje zamówienie jest anulowane bo "błąd logistyczny", później mail z biura obsługi, że zamówienie będzie do odbioru ale kolejny dzień później, i znowu sms, że jednak anulowane. Ten sklep to jakiś żart! Minął tydzień - ani zamówienia ani pieniędzy. NIE POLECAM! Ludzie kupujcie w zwykłych miejskich księgarniach lub w wydawnictwach. Niech ten moloch upadnie w końcu.
    Zaletymoże promocje, ale jakoś nigdy mi się nie udaje z nich skorzystać, bo zawsze im coś nie działa
    WadyCAŁOKSZTAŁT, podejście do klienta, obsługa.
  • ~sid / 2021-08-10 13:50
    Ocena: 2.20 / 5
    płyty zamówione przyszły same połamane zapakowane w papierek
    nie mówiąc o tym ze przyszły z wielkim opóźnieniem ponad tydzień tzreba było czekać na zamówienie jeden wielki żart szkoda nerwów na tych szczurów
    Zaletyżadnych
    Wadywszytsko
  • ~DHT / 2021-08-10 10:22
    Ocena: 2.60 / 5
    Fajnie się przegląda, łatwo zamawia, szkoda, że "wysyłamy w 24h" to wielka ściema. po przejrzeniu historii moich zakupów wynika, że w ponad 65% przypadków czekałem na wysyłkę takich przedmiotów ponad 3 dni, w skrajnych przypadkach (i to poza sezonem świątecznym) ponad tydzień.
    ZaletyWygodnie się przegląda, tworzy listy, etc.
    WadyWysyłka, obsługa klienta
  • ~cyt / 2021-08-07 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    brak dostawy zwrot kasy po kilku dniach - jak się nie ma towaru to nie powinno się pobierać pieniążków.
    Zaletybrak
    Wadywyłudzacze darmowego kredytu
  • ~nanashi-neko / 2021-08-05 22:55
    Ocena: 1.80 / 5
    zamówienia złożone wczoraj na 16 książek, po kilku minutach mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i nadanie statusu " w realizacji". Po 24h otrzymałam informację, iż "Informujemy, że w wyniku błędu systemu, który miał miejsce w nocy z 4-go na 5-go sierpnia 2021 r., jesteśmy zmuszeni anulować Twoje zamówienie / zamówienia. Informacje dotyczące anulacji znajdziesz na koncie klienta lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Jeśli zamówienie / zamówienia zostały przez Ciebie już opłacone, środki zostaną niezwłocznie zwrócone z uwzględnieniem metody płatności wybranej przy zakupie.". To jakaś czysta kpina. Anulowano mi 10 książek! Bo tak, bo mogą. Nawet nie pofatygowali się, by przesłać numery zamówień, których wiadomość dotyczy. Zdecydowanie nie polecam, szkoda nerwów. Ze światem książki i tanią książką nigdy nie miałam takich problemów. Podejście do klienta na kompletnie innym poziomie. Odradzam empik i będę odradzać w przyszłości! Nieuczciwa, kłamliwa oferta i tyle.
    Zaletybrak
    Wadycałokształt
  • ~Kadia / 2021-08-05 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wolę się nie wypowiadać bo mogą lecieć nie miłe słowa
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Zonisuia / 2021-08-05 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukali mnie na pieniądze nie będę się tak bawiła bo błąd aplikacji to już nie masz problem
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Zdzisław / 2021-08-04 14:28
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie Nr 40100924872153-A złożyłem za pośrednictwem firmy EMPIK na dwa kuferki oferowane przez firmę WINGS sp. z o.o. Dokonałem opłaty przelewem 24 za pośrednictwem PayPro SA, który nie wygenerował i nie przesłał na adres mailowy opłaty. EMPIK 01.08.2021 r. potwierdził przygotowanie wysyłki. Kurier GLS 02.08.2021 r. przysłał maila o treści: "Informujemy, że Nadawca WINGS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA anulował zlecenie doręczenia przesyłki z 2021-08-02 o numerze 15684386002 (Nr referencyjny: 308389555)". Zadzwoniłem na infolinię EMPIK, gdzie rozmówczyni poinformowała mnie, że nie zna przyczyny anulowania wysyłki. Zaoferowała nr telefonu do sklepu WINGS (602 321 212). Umowę zawarłem z EMIKiem, który winien rozwiązać problemy swojego klienta z niesolidnym partnerem handlowym (sklepem). Brak było podstaw do anulowania przygotowanej przesyłki. Nie otrzymałem potwierdzenia zapłaty (przelewu) Ponadto rozmawiałam z kurierem, który także nie znał przyczyny zmiany decyzji nadawcy (sklepu). W końcu firma EMPIK zwróciła się do WINGS o wyjaśnienie sytuacji. Nie otrzymałem od WING żadnej informacji. Osobiście dzwoniłem 3 razy na wskazany numer telefonu tj. 602 321 212, i kiedy byłem pierwszy w kolejce, telefon sklepu automatycznie wyłączał się. Są to jednoznaczne i świadome działania oszukańcze sklepu wobec klienta. Napisałem zatem maila do WING i EMPIK o treści:
    "Oczekuję realizacji zamówienia przez Sklep w terminie do piątku dnia 06.08.2021 roku lub zwrotu przez EMPIK wpłaconej należności w pełnej wysokości tj. 198,98 zł. (bez odsetek), na moje konto wskazane w załączonym przelewie.
    W razie braku realizacji zamówienia lub zwrotu gotówki, skieruję do e-Sądu w Lublinie pozew przeciwko sklepowi w związku z oszustwem i zaniechania potwierdzeń sprzedawcy wraz z przypozwaniem EMIPU do zwrotu gotówki, jako pośrednika transakcji. Do e-pozwu dołączona zostanie korespondencja wraz z żądaniem zwrotu zadatku (wpłaty) w podwójnej wysokości, odsetek umownych i zwrotu kosztów procesu. Wyrok zostanie opublikowany na stronie internetowej.
    Jako prawnik informuję,że dalszej korespondencji z Państwem z mojej strony nie będzie. Podejmę zdecydowanie działania".
    Po tej korespondencji WINGS nagle przystąpił do realizacji zamówienia i dnia 04.08.21 r. otrzymałem przesyłkę. EMPIK wyłączył się z obsługi sprawy, przestał przesyłać jakiekolwiek informacje.
    Całkowite ignorowanie klienta przez WING, nieodbieranie telefonów i zbieranie przez tę firmę wielu negatywnych opinii powoduje, że ten sklep będę zawsze omijał szerokim łukiem. Nie zamierzam dokonywać także jakichkolwiek zakupów za pośrednictwem EMPIK, skoro pośrednik nie czuje się odpowiedzialny za przyjmowane transakcje i bezpieczeństwo klienta.
    W razie wątpliwości kogokolwiek, posiadam komplet korespondencji potwierdzającej opisany stan faktyczny.

    Zdzisław


    ZaletyDostarczone produkty (podręczne kuferki bagażowe) są dobrej jakości, bez wad i uszkodzeń.
    WadyOpis jak wyżej
  • ~wwim / 2021-08-04 11:08
    Ocena: 3.40 / 5
    Od dwunastu dni nie mogę doprosić się o fakturę VAT, pomimo podania wszystkich danych !
    NIE POLECAM !!!
  • ~MICHAŁ / 2021-08-03 01:41
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy sklep internetowy w którym coś kupiłem,obsługa klienta nie odpisuje na wiadomośći
    ZaletyBrak
    Wadyolewanie klienta
  • ~RM / 2021-07-30 16:48
    Ocena: 3.80 / 5
    Niestety zawiodłem się, gdy przyszło mi pierwszy raz złożyć reklamację. mija miesiąc po wiadomościach zbywających mnie i o treści przekażę sprawę do odpowiedniego działu, nie ma postępów.....
  • ~Marek / 2021-07-30 13:13
    Ocena: 3.40 / 5
    EMPIK oznacza: Ewidentnie Mało Przyjazna Instytucja Komercyjna. Zakup książki dla młodzieży Dziewczyna znikąd. Ulica strachu. Cena online 26 zł, cena w EMIKU 39,99!!!! 53% narzutu za to że klient przyjdzie do sklepu i kupi za gotówkę. OMIJAĆ Z DALEKA!!!!
    ZaletyDUŻY ŁADNY SKLEP
    WadyPOLITYKA FIRMY ŻE ZWROTY SA NA KARTĘ PODARUNKOWĄ SPRAWIA ŻE OMIJAM TĄ SIEĆ NAJDALEJ JAK POTRAFIĘ. POPATRZCIE NA DECATHLON - oni nie robią takich rzczy i ludzie kupują bez stresu bo wiedzą że w razie czego otrzymują swoją kaskę a nie jakiś bon... tragedia, no ale trzymamy kciuki co by klienci uczyli się szybko i omijali tą sieć z daleka.
  • ~E. / 2021-07-29 21:06
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówienie złożone ekspresowo przez aplikację. Po dobie status zamówienia: Skompletowano; Wysyłka: W realizacji. W dniu planowanego dostarczenia otrzymałam sms'a o problemach z wysłaniem. Po kilku dniach po telefonie na infolinię otrzymałam informację że wszystko jest przygotowane i nadany został wysoki priorytet wysyłki kurierem. Kolejne dni czekania i informacja w aplikacji i w mailu, że towar został wysłany. Żadnego numeru listu przewozowego, brak opcji śledzenia. Po 4 dniach status w aplikacji: Zwrócono. Brak powiadomień mailem, smsem. Po 2 tygodniach zwrot kasy i ani słowa wyjaśnienia. Dlatego dla tych którym zależy na otrzymaniu swojego zamówienia ODRADZAM zakupy w Empiku. Prawie 500 zł zamrożone, brak aktualnych statusów, czas oczekiwania długi (przy wcześniejszych zamówieniach z odbiorem w salonie). Z wysyłaniem powiadomień o "promocjach" nie mają problemu.
    ZaletyŁatwość zamówienia przez aplikację
    WadyBrak zamówionego towaru, nieprawidłowe statusy zamówienia, brak powiadomień, brak wyjaśnień.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882