Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Xxx / 2021-01-08 10:31
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie wywiązują się z terminem dostawy,
    Nie informując klienta o opóźnieniach,
    W tej chwili czekam już tydzień po wyznaczonym przez nich samych terminu dostarczenia zamówienia.
  • ~Xxx / 2021-03-25 09:56
    Ocena: 1.80 / 5
    Po dwóch tygodniach anulowanie zamówienia bez podania konkretnej przyczyny.
  • ~Zofia / 2020-10-26 18:24
    Ocena: 1.80 / 5
    Opcja fotoksiążki w postaci zeszytu byłaby fajnym rozwiązaniem na album na niewielką ilość zdjęć ale jakość bardzo niezadawalająca. Grubość papieru zarówno okładki jak i stron wewnątrz jest porównywalna do grubości stron w gazecie wyborczej. A przesyłka? Jedyny plus to fakt ze dostarczono szybko ale zeszyty wewnatrz paczki pogniecione. Złamane na pół. Noe dało się zabezpieczyć przesyłki?
    ZaletyUmiarkowana cena
  • ~zygus1508 / 2018-09-29 11:10
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamowilismy książki na prezent. Czekaliśmy na dostawę zamówienia prawie dwa tygodnie. Następnie po otwarciu mimo foli bombelkowej ksiazki były porysowane, a rogi pogięte . Pojechalismy więc do sklepu pokazać te książki i złożyć reklamacje
    Usłyszeliśmy ze strony pracownika , że nie przyjma reklamacji , bo nie jest to z ich winy . A ewidentnie jest to ich wina bo w foli babelkowej nie miały prawa się porysować.
    ZaletyBrak
    WadyNie szanowanie klientów i ich pieniędzy .
  • ~elpik / 2013-05-29 20:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Opinia dotyczy obsługi sklepu EMPiK w Plejadzie Sosnowiec na ul. Długosza.
    Dowiedziałem się, że sklep nie przyjmuje zwrotów ze względu na użycie towaru do sprawdzenia, oraz otwarcie opakowania w celu wyjęcia towaru.
    To jest żenujące
    Wadysprzedaż chińszczyzny
    3 dni
  • ~Klientka rozczarowana / 2020-12-05 10:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Wysyłka bardzo wydłużona, termin dostawy ciągle się przesuwać. Zwalają na okres świąteczny i ilość zamówień. Okazało się też nagle że nie mają całego asortymentu na stanie, chociaż gdy wrzucałam do koszyka i płaciłam to wszystko ponoć było dostępne. Żałuję, że zrobiłam zakupy w empik.com , myślałam, że Empik to rzetelny, profesjonalny sklep. Gdybym zrobiła zakupy na Allegro już dawno dostałabym towar. Na wiadomości nie odpowiadają.
    ZaletyNie ma
    WadyDużo
  • ~Ewa / 2022-12-12 21:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszuści i naciągacze.
    Kupujesz produkt i otrzymujesz informację, że masz 14dni na zwrot.
    Przychodzę po 4h aby zwrócić towar, a okazuje się, że nie zwracają pieniędzy tylko dają kartę podarunkową do wykorzystania w ich salonach. Dla mnie jako osoby, która nie korzysta z ich salonów jest to strata pieniędzy.
    Złodziejstwo nie do pomyślenia!
    Wadyoszuści i naciągacze
  • ~Ive / 2021-04-22 22:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłam młynek do kawy, przesyłka miała być w ciągu 24h. Najpierw kilka dni cisza, potem mail z informacją o opóźnieniu a dziś informacja o anulowaniu zamówienia. Nie polecam.
    Zwrot pieniędzy do 5 dni. Zobaczymy.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa to porażka
  • ~Magda / 2023-01-18 16:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Sklep Manufaktura Łódź, pomoc pracownika w wyborze kredek, produkt polecony cena wywieszona 17,99 zachwalenie procownika dobra ceną a przy kasie okazuje się, że cena 37,99. Prośba kierownika na wyjaśnienie sytuacji kończy się na stwierdzeniu, że klient przewiesił towar. Dla mnie dziwne, że klient przewiesić 4 opakowania, no to słyszę, że klient przewiesił cenę i nie mogę kupić kredek w cenie jaką widziałam.
  • ~Miki84 / 2022-08-08 12:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nieprzyjemna obsługa w Empiku Galeria Ogrody w Elblągu.
    Rzadko kupuje cokolwiek w Empiku ale po chamskim zachowaniu obsługi będę już tylko zamawiał przez internet i tylko w Świecie Książki porostu szkoda nerwów i przy zakupie nie ma kolejnego tysiąca pytań przy kasie …
    I taka rada dla pracowników Empiku w Galerii Ogrody To wy jesteście dla klienta nie klient dla was …
    Dla mnie jesteście kompletnie zbędni i niepotrzebni, potraktujecie jednego drugiego trzeciego i nikt do was nie będzie wracał , pójdziecie z torbami .
    ZaletyBrak
    WadyChamska nie profesjonalna obsługa, natarczywe namawianie na karty klienta służące profilowanie i zbieraniu informacji o klijentach
  • ~Minika / 2023-10-03 19:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Slaboooo, nie dotrzymują terminów i zrzucają winę na zewnętrzną firmę.
  • ~Monika / 2019-09-25 10:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Potrzebna była książka w trybie pilnym. Przy zamówieniu widniała informacja że dostawa nastąpi w przeciagu dwóch dnia.Po 6 dniach nadal książki brak.
  • ~xxman66 / 2021-12-03 10:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam. Pazerność Empiku przekroczyła już chyba wszelkie granice. Sprzedają różne przedmioty, nawet meble, których oczywiście nie mają w swoich magazynach. Zakupiłem płytę winylową z oznaczonym terminem dostawy 3 tygodnie. Po upływie tego terminu dostałem jedynie kilka maili w których przekładali termin dostawy. Po kontakcie z infolinią nie dowiedziałem się kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane i czy w ogóle zostanie zrealizowane. Musiałem zrezygnować gdyż nie miałem pewności czy zamówioną płytę w ogóle otrzymam. Oczywiście zakup był przeze mnie opłacony, na szczęście zwrot pieniędzy otrzymałem w ciągu 2 dni. Podobnie z innymi zamówionymi płytami winylowymi. Zakupiłem 3 sztuki w promocji. Promocja dotyczyła tylko płyt dostępnych w ich magazynie i oznaczonych jako "wysyłka 24godz" Minął już ponad tydzień a termin dostawy jest co chwila przekładany. Mamy 3 grudnia i ciekawe czy płyty otrzymam do Świąt Bożego Narodzenia. Nikomu nie polecam zakupów w tym sklepie, bo klienta mają tam za nic.
  • ~.. / 2021-09-01 16:04
    Ocena: 1.60 / 5
    Dostawa opóźniona o kilka dni. Ogólnie nie polecam.
  • ~ads71 / 2020-04-29 02:54
    Ocena: 1.60 / 5
    Po raz kolejny, opoznienie na poziomie 2 tygodni od deklarowanego terminu lub totalna niedostepnosc towaru. Za kazdym razem jest to samo. Obecnie z dostawy na 30 kwietnia, zrobil sie 12-18 maja. Totalny zart. Towar drogi, zaplacony z gory.
    ZaletyBrak
    WadyOklamywanie klienta, bardzo zle zaprojektowany serwis, szczegolnie tzw. checkout czyli droga do platnosci
  • ~Agata / 2021-12-01 20:59
    Ocena: 1.60 / 5
    Pomijam, że zamówienie miało do mnie dotrzeć w 24h. Nie spieszyło mi się, czekałam spokojnie. Po tygodniu dostałam info, że jednego produktu z mojego zamówienia nie da się zrealizować. Nastąpiła anulacja i info ze pieniądze zostaną zwrócone w 3-5 dni. Mija dwa tygodnie, przelewu brak i nie mam żadnej informacji. ŻENADA! Ostatnie moje zakupy w tym sklepie i szczerze odradzam. Mogą się uczyć od Bonito.
  • ~Agnieszka / 2021-01-10 11:42
    Ocena: 1.60 / 5
    Zdecydowanie odradzam współpracę z tą księgarnią. Kontakt z konsultantami nie prowadzi do rozwiązania problemu, a ogranicza się jedynie na grzecznościowych formułach, które do niczego konstruktywnego nie prowadzą, gdyż są to osoby niekompetentne. Na etapie zamawiania zostałam wprowadzona w błąd w kwestii faktury. Następna Pani konsultantka sprostowała, że poprzedniczka była w błędzie i obiecała mi inne rozwiązanie problemu poprzez księgowość. Niestety tak się nie stało. Po kolejnych trzech moich interwencjach nadal sprawa nie została załatwiona, a ja czekam, gdyż kontakt ogranicza się tylko do połączeń z niekompetentnymi konsultantami. Dodam, że z równoległym zamówieniem w innej księgarni internetowej nie miałam tego problemu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji konsultantów, nie wywiązywanie się z zobowiązań.
  • ~agnik / 2020-12-14 21:05
    Ocena: 1.60 / 5
    Także nie polecam zamawianie przez empik.com. Zamówiłam towary 29.11 i do dzisiaj nie otrzymałam części towarów. Były to gry dla dzieci do szlachetnej paczki. Status realziacji bez zmian. Na infolinii tylko "rozumiem" "odnotowałem" "przekaże" i nic więcej. Poziom obłsugi Klienta to żenada. Nie będę już korzystać z empik.com - nie polecam i ostrzegam - UWAŻAJCIE na złodziei waszych pieniędzy!!!
  • ~Alice / 2023-06-07 13:26
    Ocena: 1.60 / 5
    Przysłany produkt nie działa. Po rozszyfrowaniu na czym polega proces reklamacji, czekam od dwóch tygodni, a Empik wciąż sprawdza, czy produkt naprawić.
    WadyZapłaciłam za produkt i go nie mam. Odpowiedzi tez nie.
  • ~Andy_krk87 / 2021-12-14 08:32
    Ocena: 1.60 / 5
    Beznadziejny sklep. Sprzedaje asortyment, którego nie ma po to, żeby na tydzień przed świętami poinformować, że nie dostarczy produktów bo ich nie ma. Zwrot pieniędzy do 14 dni - tragedia. Już więcej nie skorzystam z ich oferty.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształtt
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3930
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983