Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magda / 2023-01-18 16:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Sklep Manufaktura Łódź, pomoc pracownika w wyborze kredek, produkt polecony cena wywieszona 17,99 zachwalenie procownika dobra ceną a przy kasie okazuje się, że cena 37,99. Prośba kierownika na wyjaśnienie sytuacji kończy się na stwierdzeniu, że klient przewiesił towar. Dla mnie dziwne, że klient przewiesić 4 opakowania, no to słyszę, że klient przewiesił cenę i nie mogę kupić kredek w cenie jaką widziałam.
  • ~Miki84 / 2022-08-08 12:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nieprzyjemna obsługa w Empiku Galeria Ogrody w Elblągu.
    Rzadko kupuje cokolwiek w Empiku ale po chamskim zachowaniu obsługi będę już tylko zamawiał przez internet i tylko w Świecie Książki porostu szkoda nerwów i przy zakupie nie ma kolejnego tysiąca pytań przy kasie …
    I taka rada dla pracowników Empiku w Galerii Ogrody To wy jesteście dla klienta nie klient dla was …
    Dla mnie jesteście kompletnie zbędni i niepotrzebni, potraktujecie jednego drugiego trzeciego i nikt do was nie będzie wracał , pójdziecie z torbami .
    ZaletyBrak
    WadyChamska nie profesjonalna obsługa, natarczywe namawianie na karty klienta służące profilowanie i zbieraniu informacji o klijentach
  • ~Minika / 2023-10-03 19:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Slaboooo, nie dotrzymują terminów i zrzucają winę na zewnętrzną firmę.
  • ~Monika / 2019-09-25 10:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Potrzebna była książka w trybie pilnym. Przy zamówieniu widniała informacja że dostawa nastąpi w przeciagu dwóch dnia.Po 6 dniach nadal książki brak.
  • ~xxman66 / 2021-12-03 10:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam. Pazerność Empiku przekroczyła już chyba wszelkie granice. Sprzedają różne przedmioty, nawet meble, których oczywiście nie mają w swoich magazynach. Zakupiłem płytę winylową z oznaczonym terminem dostawy 3 tygodnie. Po upływie tego terminu dostałem jedynie kilka maili w których przekładali termin dostawy. Po kontakcie z infolinią nie dowiedziałem się kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane i czy w ogóle zostanie zrealizowane. Musiałem zrezygnować gdyż nie miałem pewności czy zamówioną płytę w ogóle otrzymam. Oczywiście zakup był przeze mnie opłacony, na szczęście zwrot pieniędzy otrzymałem w ciągu 2 dni. Podobnie z innymi zamówionymi płytami winylowymi. Zakupiłem 3 sztuki w promocji. Promocja dotyczyła tylko płyt dostępnych w ich magazynie i oznaczonych jako "wysyłka 24godz" Minął już ponad tydzień a termin dostawy jest co chwila przekładany. Mamy 3 grudnia i ciekawe czy płyty otrzymam do Świąt Bożego Narodzenia. Nikomu nie polecam zakupów w tym sklepie, bo klienta mają tam za nic.
  • ~.. / 2021-09-01 16:04
    Ocena: 1.60 / 5
    Dostawa opóźniona o kilka dni. Ogólnie nie polecam.
  • ~ads71 / 2020-04-29 02:54
    Ocena: 1.60 / 5
    Po raz kolejny, opoznienie na poziomie 2 tygodni od deklarowanego terminu lub totalna niedostepnosc towaru. Za kazdym razem jest to samo. Obecnie z dostawy na 30 kwietnia, zrobil sie 12-18 maja. Totalny zart. Towar drogi, zaplacony z gory.
    ZaletyBrak
    WadyOklamywanie klienta, bardzo zle zaprojektowany serwis, szczegolnie tzw. checkout czyli droga do platnosci
  • ~Agata / 2021-12-01 20:59
    Ocena: 1.60 / 5
    Pomijam, że zamówienie miało do mnie dotrzeć w 24h. Nie spieszyło mi się, czekałam spokojnie. Po tygodniu dostałam info, że jednego produktu z mojego zamówienia nie da się zrealizować. Nastąpiła anulacja i info ze pieniądze zostaną zwrócone w 3-5 dni. Mija dwa tygodnie, przelewu brak i nie mam żadnej informacji. ŻENADA! Ostatnie moje zakupy w tym sklepie i szczerze odradzam. Mogą się uczyć od Bonito.
  • ~Agnieszka / 2021-01-10 11:42
    Ocena: 1.60 / 5
    Zdecydowanie odradzam współpracę z tą księgarnią. Kontakt z konsultantami nie prowadzi do rozwiązania problemu, a ogranicza się jedynie na grzecznościowych formułach, które do niczego konstruktywnego nie prowadzą, gdyż są to osoby niekompetentne. Na etapie zamawiania zostałam wprowadzona w błąd w kwestii faktury. Następna Pani konsultantka sprostowała, że poprzedniczka była w błędzie i obiecała mi inne rozwiązanie problemu poprzez księgowość. Niestety tak się nie stało. Po kolejnych trzech moich interwencjach nadal sprawa nie została załatwiona, a ja czekam, gdyż kontakt ogranicza się tylko do połączeń z niekompetentnymi konsultantami. Dodam, że z równoległym zamówieniem w innej księgarni internetowej nie miałam tego problemu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji konsultantów, nie wywiązywanie się z zobowiązań.
  • ~agnik / 2020-12-14 21:05
    Ocena: 1.60 / 5
    Także nie polecam zamawianie przez empik.com. Zamówiłam towary 29.11 i do dzisiaj nie otrzymałam części towarów. Były to gry dla dzieci do szlachetnej paczki. Status realziacji bez zmian. Na infolinii tylko "rozumiem" "odnotowałem" "przekaże" i nic więcej. Poziom obłsugi Klienta to żenada. Nie będę już korzystać z empik.com - nie polecam i ostrzegam - UWAŻAJCIE na złodziei waszych pieniędzy!!!
  • ~Alice / 2023-06-07 13:26
    Ocena: 1.60 / 5
    Przysłany produkt nie działa. Po rozszyfrowaniu na czym polega proces reklamacji, czekam od dwóch tygodni, a Empik wciąż sprawdza, czy produkt naprawić.
    WadyZapłaciłam za produkt i go nie mam. Odpowiedzi tez nie.
  • ~Andy_krk87 / 2021-12-14 08:32
    Ocena: 1.60 / 5
    Beznadziejny sklep. Sprzedaje asortyment, którego nie ma po to, żeby na tydzień przed świętami poinformować, że nie dostarczy produktów bo ich nie ma. Zwrot pieniędzy do 14 dni - tragedia. Już więcej nie skorzystam z ich oferty.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształtt
  • ~Cdcollector / 2020-10-10 09:09
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówienia nie wysyłane w terminie. Obsługa nie odpisuje na maile. Olewają pytania klientów i nie rekompensują w żaden sposób problemów.
    WadyObsługa klienta
  • ~Cgnmgdkhdg / 2023-07-12 14:32
    Ocena: 1.60 / 5
    W empiku nic nie ma a jak coś jest to jest bardzo drogie
    ZaletyJest dużo książek
    WadyCeny produktów
  • ~Daga / 2020-07-02 10:52
    Ocena: 1.60 / 5
    Przechodziłam już przez problemy z Empikiem w Grudniu ubiegłego roku. Postanowiłam wtedy nigdy więcej nic u nich nie kupować, ale niestety firma męża na dzień dziecka dała ich karty podarunkowe. Info na stronie dostawa 5-6 dni. Dostawa została potwierdzona na 26.06. co daje 13 dni. Dziś jest 02.07. a status zamówienia: zamówiono. Nie mam żadnej odpowiedzi z Empiku. Nie pozostaje nic innego niż dzielić się swoimi przejściami gdzie tylko się da. Nic nie jest w stanie usprawiedliwić takiego podejścia do klienta. Sprawdzę również czy są jeszcze moje opinie na stronie Empik po ostatnich zakupach i na Opineo.
    Zaletybrak
    Wadydostawa, komunikacja, traktowanie klienta
  • ~Dan / 2023-01-20 17:28
    Ocena: 1.60 / 5
    poprzedni konsultant mnie okłamał, że paczka będzie dziś mimo opóźnienia, ponadto dostałem powiadomienie z systemu Empik, że kurier odebrał paczkę w dniu poprzednim, w DPD na śledzeniu jeszcze ona nie istnieje, dziś konsultant powiedział, że jeszcze nie została odebrana, dojdzie w ciągu kilku dni. zapłaciłem 30 złotych za doręczenie w konkretny dzień czyli wczoraj
  • ~Darek / 2020-09-08 07:57
    Ocena: 1.60 / 5
    Katastrofa to mało powiedziane. Dwa razy przekładany termin dostawy. Podejrzewam brak wystawionego towaru (AGD) i oczekiwanie na anulację zamówienia. Myślałem że ten sklep reprezentuje jakiś poziom, ale są poniżej dna. Odradzam każdemu zakupy opisywanym sklepie. Nie wiem ile jeszcze poczekam na zwrot kasy. Raczej omijać szerokim lukiem, nie wchodzę już nawet do stacjonarnego.
    Zaletybrak
    WadyWszystko, za wyjątkiem zamówienia i zaplaty( z tą było najłatwiej)
  • ~Dariusz / 2020-02-11 17:00
    Ocena: 1.60 / 5
    Już więcej nic nie kupię dramat. Towar smartwatch nie miał funkcji podanych w Państwa opisie
    ZaletyBrak
    WadyFatalna jakość obsługi klienta
  • ~Dla was Pan / 2022-04-20 16:34
    Ocena: 1.60 / 5
    ...gówno nie firma !!!brak szacunku dla klienta !!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Dominika / 2023-07-25 18:26
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam. W niczym nie przypomina dawnego empika. Nie wiem kogo stać na zakupy w Empiku. Obsługa klienta też tylko dla wytrwałych i cierpliwych, którzy lubią proste rzeczy sobie komplikować. Dla wszystkich innych polecam kogokolwiek z konkurencji.
    ZaletyCzasami, rzadko, wchodzą jakieś promocje - zwykle u konkurencji i tak są się kupić taniej, szczególnie po odliczeniu ceny dostawy
    WadyDostawa q kilku paczkach płatna osobno od każdej paczki na jednym zamowieniu
    Anulowanie zamowien
    Brak możliwości łatwego odbioru towaru w sklepie
    Asortyment na sklepie ubogi
    Asortyment w sklepie internetowym od różnych dostawców, co utrudnia realizacje zamówienia
    Wysokie ceny, wyższe niż u konkurencji, szczególnie za materiały piśmiennicze
    Wiele innych, empik absolutnie nie nadaje się już do zakupów
    Trudny kontakt z obsługą klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882