Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monija / 2021-09-09 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 26 sierpnia moje zamówienie nie zostało zrealizowane. Tłumacza się błędem technicznym i przytrzymują moje pieniądze do dziś dnia!!!
    Absolutnie nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~Katarzyna / 2021-09-08 14:13
    Ocena: 1.20 / 5
    Na pewno wysylka nie w 24h jak sugeruje strona Empik. Na poczatku problem z zakupieniem, blad kilakrotny kod niezgodny z miejscowoscia.ok. Inna przegladarka ale tez nie tak latwo.. Nastepnie nie nastapil podzial ksiazek na te z premiery z tzw.,, wysylka 24h''. Po skontakwoaniu sie z konsultantem niestety i tu nastapil blad ze strony konsultanta-otrzymalam maila z data dostawy za 1,5 miesiaca. Po ponownym kontakcie z konsulantem zostalam poinformowana ze,, nastapilo opuznienie' ' i ksiazki ktore mialam otrzymac w 24h otrzymam prawdopodobnie za 5 dni, ale jeszcze wszystko zalezy od firmy kurierskeij, wiec chyba moge sie spodziewac wiecej niespodzianek ze srtrony empik.pl?
    To jest bardzo przykre jak niekompetencja firmy zostawia swoich klientow. Wspomniane ksiazki zamowione w 24h zamowilam na prezent, myslalam ze 3-4 dni spojnie starcza na dostawe przez empik.pl.
    Jestem bardzo zniesmaczona brakiem szacunku.
  • ~Bogdan / 2021-09-08 11:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Kompletne rozczarowanie ta firma z mojej strony. Trzeba o tym pisac by inni za wczasu rozwayli swoj wybor na podstwie opinii w necie. Ja o tym nie pomyślałem wczesniej.

    Nie ma gwiazdek odpowiadających za 0 jakie chciałbym dać EMPIK za przyjęcie zamówienia i jego oplacenie w terminowe na zegarek Samsung Smartwatch4.
    Przyjęto zamówienie , skasowali 1999zl i w deklarownym czasie poinformowali, że nie mają produktu w magazynie. Słowem wiedzieli ile mają zegarków i ile max mogą przyjąć zamówień. Tego nie zrobili. Potocznie mówiąc przytulił pieniążki, obracał nimi jak darmowym kredytem a na koniec oświadczyli ze nie maja produktu. Za każdym razem inna osoba z obsługi klienta pisała tłumaczenia sytuacji nie wiedząc co pisały inne. Wygląda na to, że w EMPIK mają z dla czynna obsługę, przypadkową.
    Pisałem do PR z EMPIK ale i oni są głusi na problemy własnej firmy i nie zajęli się sprawą. Kent zrobiony w banbuko.
    ODRADZAM zakupy w EMPIK. Skasowalem swoje konto i nie wrócę do tej firmy jako klient za źadne skarby (zegarki :))
    ZaletySame wady
    WadyTylko wady
  • ~Wkurzona / 2021-09-05 10:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam zamawiać na empik.com
    Za każdym razem moje zamówienie jest opóźnione,wstrzymywane przez magazyn. Obsługa niepomocna i zbywająca. Przy skompletowanym zamówieniu nie mozna go anulować. Wysyłka nie jest w 24h jak piszą na stronie a po tygodniu nawet nie wysyłają. Szkoda nerwów, nie polecam.
  • ~Szymo / 2021-09-03 11:29
    Ocena: 2.40 / 5
    Empik.com to totalna porażka. Zamówiłem książkę z odbiorem w salonie. Czas realizacji do 6 dni. Po opłaceniu zamówienia z ciekawosci sprawdziłem dostępność w salonie. Okazuje się że książka jest dostępna w salonie, a tak muszę czekać prawie tydzień
  • ~idol / 2021-09-01 17:21
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówienie weruhy nie dotarło do nas na czas. Jestem oburzony. Kierownik empiku - domagam się przeprosin. Żegnam kochani. ????????????
    ZaletyW empiku jest wszystko, nawet szczęście.
    WadyDostawa ????????????
  • ~.. / 2021-09-01 16:04
    Ocena: 1.60 / 5
    Dostawa opóźniona o kilka dni. Ogólnie nie polecam.
  • ~Werucha / 2021-09-01 15:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko super, tylko Dostawa trwa dłużej niż powinna...
    ZaletySuper produkty, dobra jakość
    WadyDostawa nie ma czas
  • ~Nick nick / 2021-08-31 20:20
    Ocena: 3.20 / 5
    Niezbyt już polecam ten sklep.

    Najbardziej zaraziłam się tym, że nie dostałam SWOICH pieniędzy z powrotem po zrezygnowaniu z usługi Empik Premium.

    Pracownica przedstawiła TROSZKĘ inną wersję, doczytałam szczegóły dopiero po powrocie do domu, więc szybko zrezygnowałam i zerwałam umowę, ale nie oddali kasy, bo przelewu mi nie zrobią, ponieważ nie zawarłam tej umowy przez internet tylko stacjonarnie, więc po pieniądze muszę udać się do salonu Empik. Ale! Umowa została już zerwana (i to akurat dało się zrobić od razu przez internet, tak swoją drogą :3).
    Udałam się do salonu Empik to też nie, nie oddadzą mi pieniędzy, bo to inny salon Empik. A jak już wspomniałam, umowę ze mną od razu zerwali, no więc według systemu (pracownicy sprawdzili mnie w systemie) żaden zwrot mi się nie należał, bo tej usługi już nie miałam.
    Byłam już w innym mieście, więc poszło się rypać, bo nie mogłam iść do tego samego salonu w którym kupiłam tę usługę, żeby sprawdzić czy tam faktycznie ten zwrot bym dostała. Jednak podejrzewam, że skoro w ich systemie mnie tej usługi już przy mnie nie było, to i w salonie w którym kupiłam Empik Premium tego zwrotu bym nie dostała, bo nie mogłam przecież anulować usługi, której już nie mam. Przy czym nie były to jakieś marne grosze. Ani kasy ani usługi. To było jakoś w tamtym roku, ale to niczego nie zmienia.

    Dzisiaj natomiast pobrałam aplikację, żeby skorzystać z kodu rabatowego (warunkiem miało być dokonanie zakupu przez aplikację po raz 1.). Ale okazuje się, że zapomnieli wspomnieć, że poza tym jest też minimalna wartość zamówienia (i to jest to "za pierwsze zakupy z aplikacją" o wartości minimalnej zamówienia nie c nie było, dopiero okazało się to przy zakupie)? Od razu odinstalowałem aplikację, której normalnie bym nie zainstalowała. Zirytowało mnie to głównie dlatego, że trzymają moje wcześniejsze pieniądze. Żeby oddali czyjąś kasę też trzeba przekroczyć konkretną kwotę? Poniżej 100 nie oddają, bo szkoda czasu i zachodu? XD

    Dodatkowo, czytając wcześniejsze opinie o problemach z reklamacją i zwrotami, okazuje się, że problem z Empikiem jest powszechniejszy. Tak więc bardziej już ufam przypadkowym osobom na OLX, niż Empikowi...

    Polecam nie wpychać się w żadne subskrypcje ani dodatkowe usługi, i nie wierzyć w rzekome rabaty i korzyści. I polecam też zakupy robić na miejscu w sklepie, widząc kupowany towar, żeby nie ryzykować, że będzie trzeba reklamować produkt.
  • ~Dora123 / 2021-08-30 20:32
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówienie nie przyszło w terminie. Termin dostawy był przesuwany niejednokrotnie.
  • ~Remigiusz / 2021-08-29 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga! Proszę uważać przy zakupach w Empik online. Chcąc zamówić książkę pomyliłem się, nie zauważyłem, że zamawiam audiobook. Niestety obsługa Empik postawiła sprawę bardzo jasno "Widziały gały co brały" , odmówiono mi prawa do zwrotu środków, i zamówienia książki na której mi zależało. Nie polecam zakupów w Empik online.
  • ~Dawid / 2021-08-29 16:00
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik aplikacja nie mylić z allegro. Jest to zbiór sklepów małych i dużych podczas wyszukiwania asortymenty trzeba zwracac uwage z kad sie kupuje poniewaz kazdy sprzedawca ma swoja cene wysulki. Np jesli zrobisz zakupy za 200zl z róznych zrudel wyjdzie ze wysylki dodaja sie okolo 50zl i wychodi 250zl poprostu brak słup wole allegro.
    ZaletyBrak
    WadyMożna książke napisać
  • ~Marya / 2021-08-28 21:00
    Ocena: 2.60 / 5
    Niestety ale obsługa klienta to jakiś dramat. Zamówienie kompletuje sie już od ponad tygodnia. Żadnych informacji ani w ogóle odpowiedzi na maile odnośnie aktualnego realnego statusu zamówienia. Codziennie przewidywany czas dostarczenia zamówienia przesuwa się w przód. Odradzam
  • ~Wienia / 2021-08-28 10:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Brak towaru, anulowanie zamówień, brak możliwości korzystania z kodów rabatowych, sklep tłumaczy tym, że jest tylko pośrednikiem i nie dotyczy on większości asortymentu. W skrócie, zamawianie w empiku to strata czasu.
    Zaletybrak
    Wadybrak towarów
  • ~Skobel / 2021-08-27 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny online inne niż przy zamówieniu. Nie polecam.
  • ~Rafal / 2021-08-26 18:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Wywolalem fotoksiazki komunijne mojej corki. Mam juz doswiadczenie z fotoksiazkami u konkurencji i jest to juz 4 fotoksiazka.
    Nad obrobka zdjec pracowalem prawie tydzien czasu. Zrobilem album w EMPIK i pierwsza ksiazka, ktora dostalem, miala duzo koloru niebieskiego, choc nie bylo go widac na mozdjeciach i niegdy nie mialem problemow ze zdjeciami z kolorem niebieskim. Reklamacji EMPIK nie uznal.
    Sciagnalem niebieski kolor z wszystkich zdjec i zamowilem ponownie fotoksiazke. Byla OK. Zamowilem kolejna foto-ksiazke, ale tym razem na zdjeciach kolor czerwony bylo za malo. Ta sama fotoksiazka trzecia fotoksiazka i koloru czerwonego brakowalo przede wszystkim na sepia zdjeciach, ktore byly bardziej pomaranczowo-zolte. Oczywiscie reklamacja nie zostala uznana.
    Nigdy wiecej juz nie bede tracil czas na EMPIK. Konurencja ma nizsze ceny i juz gorsza byc nie moze.
    WadyNiska jakosc przy dosc wysokich cenach
  • ~Gość / 2021-08-22 21:36
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie dostałam ani razu faktury. Za kazdym razem muszę się prosić.
    Problem ze zwrotem nie chcą oddać środków twierdząc ze nie muszą i zasłaniają się firmą od której biorą dany towar. Jedno wielkie oszustwo.
    Maile tytułują "problem z klijetką"
    Jesli nie odpisze na drugi dzień piszą bezczelnie że klijetka najwidoczniej noe odczytuje naszych maili.
  • ~Magda / 2021-08-21 14:32
    Ocena: 1.40 / 5
    Niestety Empik.com sprzedaje towar, którego fizycznie nie ma! Moje zamówienie, opłacone z góry od tygodnia „leży na magazynie” i nie jest wysłane, mimo ze codziennie obsługa zapewnia, ze „towar dzisiaj wyjedzie”. W tym czasie nie mozna anulować zamówienia, przekierować go, odzyskać środków ani dowiedzieć się kiedy zostanie wysłane. Szczerze odradzam zamówienia w tym sklepie. Sama już nigdy więcej tam nie zamówię. Takie funkcjonalnie sklepu w dzisiejszych czasach jest wręcz szokujące!
    ZaletyBrak
    WadySprzedaż towaru które realnie nie ma, fatalna obsługa, brak rzetelnych informacji
  • ~Ida / 2021-08-20 17:17
    Ocena: 2.80 / 5
    Złożyłam zamówienie. Przyszło wyjątkowo szybko. Ale w sumie część zamówienia. Okazało się, że nie wszystko co kupiłam było dostępne na magazynie. Szkoda, że produkty były dostępne w zakupie. Jak powiedziała mi Pani na infolinii dopiero po złożeniu zamówienia następuje weryfikacja czy towar jest na magazynie. Tylko, że ja zapłaciłam, a tu okazuje się, że kupiłam coś czego nie ma. To chyba trochę oszustwo. Nie ta kolejność postępowania przy przyjmowaniu zamówienia.I mojej goryczy nie łaogodzi fakt, iż zwrócono mi środki na konto. Moja córka wybierała rzeczy do szkoły prawie godzinę. To już nie pierwsze problemy z kakupem online. Raczej poszukam innej opcji.
  • ~M / 2021-08-20 14:07
    Ocena: 2.20 / 5
    Kontakt mailowy w sprawie reklamacji/trudności w opłaceniu zamówienia, to jakaś kpina. Telefoniczny nie lepszy, informacja, że "ktoś" skontaktuje się mailowo XD. Nie polecam.
    Zaletypfff
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882