Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1685 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dfhrdtutdnu / 2021-10-22 15:17
    Ocena: 3.80 / 5
    Były nerwy, bo pomimo upływu ponad 24 godzin (deklarowany czas wysyłki wszystkich zamówionych produktów na stronie) status się nie zmieniał, zero powiadomień, zero odzewu. Interweniowałam i po kilku rozmowach na czacie dostałam maila od obsługi, potem drugiego, że przesyłka zostanie zrealizowana jeszcze tego samego dnia (zamówione przedmioty miały być na prezent, więc to było mega ważne, a urodziny blisko). W międzyczasie naczytałam się tych negatywnych opinii, więc już chciałam machnąć ręką i kupić prezent stacjonarnie. Jednak wieczorem faktycznie dostałam powiadomienie o wysyłce, a następnego dnia o 13:00 przesyłka była do odbioru w salonie (domniemany transport z Sochaczewa do Gdańska trwał kilkanaście godzin, więc nieźle). Obsługa w salonie bardzo miła. Więc ostatecznie nie mogę narzekać, u mnie raczej pozytywne doświadczenie. Obsługa telefoniczna i na czacie w porządku, zwłaszcza przez telefon.
    ZaletyMiła obsługa przy odbiorze, szybka reakcja na ponaglenie
    WadyZamieszanie przy realizacji wysyłki
  • ~Mateusz / 2021-10-21 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem książkę ale wysłano w ogóle nie ta która zamówiłem. Pieniądze zwrócono ale poinformowano mnie że nie można zamienic jej na właściwą chociaż była na stanie w sklepie. Rozumiem że Stany się musza zgadzać ale skoro wina leży po ich stronie to powinni dostosować rozwiazanie do oczekiwań klienta. Nie polecam.
  • ~Julitta / 2021-10-21 11:47
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam kalendarz ścienny i jeszcze kila rzeczy z odbiorem w sklepie stacjonarnym, ktoś kto pakował rzeczy nie tylko ich nie zabezpieczył, ale zgiął go na pół kalendarz i upchał wszystko do małego pudełka w rezultacie 3 produkty z 4 zostały zniszczone. Teraz muszę tracić czas na reklamacje i ponowny odbiór rzeczy, tylko czy sytuacja się nie powtórzy? Dodatkowo informacja o zamówieniu gotowym do odbioru przyszła tylko na maila, a nie na smsa, tak więc musiałam specjalnie jechać po odbiór. Nie wiem, czy to kompletna bezmyślność, czy złośliwość ze strony pracowników tej firmy... NIE POLECAM zakupów w tym sklepie.
    ZaletyBRAK
    Wadylekceważenie klientów, pakowanie na odwal...
  • ~Ewe / 2021-10-20 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak terminowości, po tygodniu od złożenia zamówienia anulują je z informacją że nie mają produktu na stanie, nie polecam.
  • ~TomK / 2021-10-20 09:08
    Ocena: 4.80 / 5
    Skusiła mnie zniżka do Heliosa. Ale by ją użyć muszę zgłosić się do kasy. Albo ekstra wcześniej pojadę lub wybieram miejsce z pozostałych wolnych tuż przed seansem. Gdyby chociaż była możliwość rezerwacji miejsca.
  • ~Natti / 2021-10-18 19:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Czas dostawy to jakiś żart...
    A ceny niektórych produktów nie pokrywają się z ich wartością.
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas dostawy
    O tym, że jakiś produkt jest niedostępny dowiaduje się po zamówieniu go...
  • ~Turok / 2021-10-18 18:31
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówione trzy kubki termiczne różnego koloru na promocji z 100zl na 35zl. Przyszedł jeden - brak dostępności pozostałych dwóch. Kubek da się domówić w innym kolorze, w cenie 50zł, żadnego rabatu wygenerować nie mogą. Za przeproszeniem, to po ... można złożyć zamówienie? Nie można obsłużyć tego podczas zamawiania? Głąby nie wiedzą ile kubków mają na stanie?!
    WadyZdzierstwo - mogę domówić nowy kubek za 50zl zamiast po zamówionej cenie 35zl
    Podejście do klienta - brak jakiejkolwiek rekompensaty w postaci zniżki
  • ~Piotr / 2021-10-15 20:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Dzwoniąc na infolinię potwierdzono mi dostępność produktu. Przyjeżdżasz na miejsce potwierdzają dostępność produktu w sklepie w którym jestem. Po czym nikt nie potrafi tego zlokalizować, a na sam koniec dowiadujesz się, że jednak zostało to rano sprzedane a mimo, że przed chwilą sprzedawca sprawdzał i potwierdził, że jest produkt dostępny. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że zrobiłem niepotrzebnie 40 km w jedną stronę. Gdybym wiedział nie tracił bym ani czasu ani pieniędzy na paliwo. Nikomu nie polecam tego sklepu, bo robią sobie żarty z klienta.
    ZaletyBrak
    WadyNieprofesjonalizm
  • ~Adam / 2021-10-15 13:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Kompletowanie przesylki zajmuje 3 dni...zamiast zadzwonic ze jedna ksiazka jest niedostepna, to cale zamowienie zostaje wstrzymane bez echa...trzeba dzwonic i popedzac ta cala maszyne zeby cos sie ruszylo...

    Ponadto, przegladanie empik.com z zagranicy jest karygodne. Obrazki sie nie wyswietlaja, a pytanie o to czy jestem robotem (captcha) jest zadawane 2-3 razy na dzien...

    Rozmowa przez chat przebiega tak slamazarnie, ze chyba ktos tam stuka w klawiature z uzyciem galezi od drzewa.

    ZaletyBrak
    WadyOkropnosc
  • ~kskuvaks / 2021-10-15 09:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłem książkę z dostawą do salonu specjalnie wybrałem te metodę ponieważ była najszybsza 1-2 dni po 3 dniach moja paczka nie została nawet nadana do salonu dodatkowo oczywiście za każdy produkt się przepłaca.
    WadyZła dostawa zbyt wysokie ceny
  • ~Magdalena / 2021-10-12 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    W ubiegłym roku otrzymałam bon na zakupy w sklepie empik.com o wartości 50 zł. Dokonałam zakupu czajnika elektrycznego z dopłatą. Czajnik się zepsuł. Reklamowałam go i dostałam nowy czajnik, który z kolei przeciekał. Reklamowałam czajnik po raz kolejny i zażądałam zwrotu należności bo czajnik to bubel. Otrzymałam zwrot kwoty która dopłaciłam do czajnika oraz info ze 50 zł mam na koncie Empik i moge dokonać zakupu ze strony empik.com. Poświęciłam wiec czas na przeszukanie oferty czajników, czytanie opinii i dokonałam wyboru innego czajnika. W momencie kiedy chciałam dokonać zakupu okazało się ze nie moge wykorzystać bonu bo towar jest sprzedawany przez jakaś grupę gsm a nie przez Empik. Zaznaczam ze wybrany przedmiot był w ofercie sklepu empik.com. Czuje się oszukana i zawiedziona standardami obsługi klienta a fakt ze Empik oferuje bony na swój asortyment online gdzie później okazuje się że tak naprawdę tych bonów nie można wykorzystać na wszystkie towary wystawione przez Empik w sklepie internetowym świadczy o tym że kultowy Empik to już tylko wspomnienie. Natomiast obecny Empik to bazar pełen bubli rozmieniający się na drobne i nie szanujący swoich klientów.
  • ~yymil / 2021-10-03 21:08
    Ocena: 2.60 / 5
    Emipk oferuje bony które można wykorzystać tylko na ich asortyment. Po czym okazuje się że wystawiają wielu sprzedawców towar, natomiast jako empik jest mały asortyment w zaporowych cenach.
    Zaletybrak
    Wadyjawne oszustwo. bony podarunkowe to dno i oszustwo marketingowe
  • ~fifa2021 / 2021-09-30 19:39
    Ocena: 2.60 / 5
    ggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggowno
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~BB / 2021-09-25 01:39
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłem dwa audiobooki przez Internet. Podobno można je pobrać zaraz po uiszczeniu płatności. Jeden rzeczywiście dało się ściągnąć, ale przy drugim wyskakuje błąd ("Not found - position is waiting for Partner's confirmation"). Kontakt z obsługą klienta nie przynosi żadnych informacji poza tym, że zgłosili to dalej i będą kontaktować się drogą emailową. Jak na razie się nie skontaktowali.

    Media cyfrowe kupuje się właśnie po to, aby można było z nich skorzystać od razu (natychmiastowe pobranie) i aby nie było ryzyka, że coś przy wysyłce zaginie. Jako widać Empik ma problem nawet z dostarczaniem rzeczy w formie elektronicznej.
  • ~Kuba / 2021-09-24 10:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa Empik Marketplace to jest porażka. Pisząc z support-marketplace@empik.com masz wrażenie jakbyś pisał z botami a nie ludźmi. Jeśli się mylę to proponuję zmienić pracowników bo chyba siedzą tam za karę...
    Zaletybrak
    Wadytragiczna obsluga klienta
  • ~Wioleta / 2021-09-20 15:40
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówienie złożone 7 września. Niby wysłane 9 września. Na stronie DHL jedynie podane, że otrzymali dane elektroniczne przesyłki. Brak odpowiedzi na maile sprawie zwrotu pieniędzy. Dzisiaj mamy już 20 września i dalej cisza. Kontaktuje się z z urzędem ochrony konkurencji i konsumenta.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Berka81 / 2021-09-18 16:05
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie do fg-market złożone 9 września.Wysylka miała trwać 24 h. Po tym czasie napisałam do Pana i odpisał że będzie wysłane w piątek ale znów przesyłka nie została nadana. Napisałam do Pana Kamila o zwrot kasy. Odpisał że zostały pieniądze zwrócone 15 września.Jest 18 i kasy brak na koncie. Jedno wielkie oszustwo. Nigdy nic nie zamówię na empik ani kasy ani towaru.
    ZaletyŁatwość zamowienia
    WadyBrak weryfikacji sprzedających oszustów
  • ~Jacek / 2021-09-17 09:41
    Ocena: 2.20 / 5
    Empik nie wystawia faktur korygujących twierdząc że jest to niezgodnie z polskim prawem , nie mogę zmienić danych nabywcy z osoby prywatnej na firmę
  • ~Jacek / 2021-09-17 09:14
    Ocena: 2.80 / 5
    Drogi Empiku do dnia dzisiejszego uważałem cię za wiarygodną firmę. Jednak kupując towar przez Empik.com, zostaliśmy oszukani. Dnia 11.09 mieliśmy otrzymać wózek dziecięcy który kupiliśmy od Matafi.pl. Zgłaszalismy Wam już 4 x reklamację, twierdzicie że sprzedawca jest wiarygodny, że nie było z nim dotychczas problemu, natomiast wchodząc na stronę sklepu od przeszło roku widnieją same negatywne opinie ludzi, którzy zostali oszukani... " Pieniądze wpłacone - brak towaru" . Ja chciałem Państwa skromnie zapytać na jakiej podstawie oceniacie, weryfikujecie wiarygodność sprzedawców, korzystających z Waszej platformy?
    ZaletyCena towaru
    WadyBrak weryfikacji sprzedawców w zakresie ewentualnych wyłudzeń. Nie polecam!
  • ~Margaryna / 2021-09-16 22:59
    Ocena: 4.00 / 5
    Do tej pory zamawiałam za granicę, a teraz nagle nie mogę, nie ma tej opcji w polu wyboru sposobu dostawy, a aplikacja wciąż pyta o dodanie polskiego adresu. Żadnego wytłumaczenia nigdzie nie znalazłam, a według ich FAQ wysyłki za granicę, również do mojego kraju zamieszkania, są realizowane. Jaki niby mam Polski adres pisać skoro w Polsce nawet nie mieszkam?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1685
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 986
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 704
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4519
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062