Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Natalia / 2022-12-14 09:09
    Ocena: 1.80 / 5
    Masakra. DOstawę źle wysłali i potraktowali to jako moją rezygnację . kasę za towar zwrócili ale koszt kuriera nie.
    odradzam
  • ~Niezadowolony Daniel / 2022-10-05 11:18
    Ocena: 1.80 / 5
    Amatorszczyzna... firma aspiruje do platformy zakupowej, ale duuużo im brakuje do konkurencji. Widać chaos i bałagan w organizacji. Zamówione 3 opakowania - dostarczają 3 sztuki ...rozpatrzenie reklamacji tylko Crt+C, Crt+V ...standardowe regułki "na odwal" żeby tylko Klienta zbyć.
    Nigdy więcej zakupów na empik.com - radzę unikać.
    WadySklep wygląda jakby to sprzedawał empik, ale przy reklamacji winien dostawca.
  • ~Nutka / 2021-04-23 12:57
    Ocena: 1.80 / 5
    Dostarczono inne towary niż zamówiono, dodatkowo bez dowodu zakupu. NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyTraktują klientów, delikatnie mówiąc, bardzo niepoważnie.
  • ~Oliwia / 2021-07-14 17:00
    Ocena: 1.80 / 5
    Sklep jest niepoważny. Pod koniec czerwca zamawiałam karmę dla szczeniąt Fish4Dogs Finest White Fish Complete Puppy dla szczeniąt raz dużych, 2 worki po 6 kg. Empik był pośrednikiem, wysyłali zamówienie do sklepu Rikoland. Dostałam karmę dla otyłych seniorów, 1 worek 1,5 kg. 1 lipca złożyłam zawiadomienie o reklamacji – dostałam informację, że to wina Rikolandu. Zatem napisałam do Rikolandu. Okazało się, że wysyłka złej karmy jest winą Empiku – mieli błąd w kodach, do Rikolandu dotarła inna treść zamówienia. Niestety wszystkie informacje jakie otrzymuję, dostaję od Rikolandu, ponieważ na infolinii Empiku wszystkie Panie (a dzwoniłam wielokrotnie) kłamią, że z Rikolandem nie ma kontaktu. Kłamstwo, jest kontakt, do tej pory przerzucają się winą. Ponadto nie odpisują na moje maile. 14 lipca nadal nie mam żadnej informacji o rozwiązaniu mojego problemu. Jedyną pomocą są Panie z infolinii Rikolandu, bo w Empiku nie jestem w stanie się wiele dowiedzieć. 13 lipca dostałam maila, że sprawa zostanie rozwiązana do 4 dni od dnia zgłoszenia – minęło 10 dni temu. Z tego co wiem zarejestrowali reklamację dopiero po moim ponaglającym telefonie, nie po mailach wysyłanych wiele dni wcześniej. Nigdy więcej, nie polecam.
    ZaletyBrak
    Wadyoszukiwanie konsumenta
    niepotrzebne przeciąganie sprawy
    brak kontaktu
  • ~Onaowa / 2022-01-21 20:49
    Ocena: 1.80 / 5
    Zrobiłam zamówienie z nadzieją i zapewnieniem ze strony Empiku, że zamówienie dotrze (zależało mi na tym gdyż był to prezent ) Tymczasem zamówienie nie dotarło na określony (maksymalny) czas i do tego nie dostałam żadnego wyjaśnienia ze strony sprzedawcy dlaczego w ogóle moje zamówienie nie zostało wysłane. Po kilku dobijajacych sie moich wiadomościach do sprzedawcy otrzymałam odpowiedź iż mogę anulować sobie zamowienie bo oni i tak go nie wysla. Dla mnie to totalna ignorancja i lekceważenie klienta.
  • ~oszukany / 2021-11-09 08:44
    Ocena: 1.80 / 5
    Ten Empik to jakieś nieporozumienie. Zamówiłem 4go listopada odkurzacz robot i najpierw dostałem info, że opóźnienie i wysyłka będzie 8 listopada 2021. Dzisiaj dzwonię tj.9go i słyszę, że nie mogą oddać pieniędzy bo paczka nadana, paranoja jakaś. Pieniądze odzyskać można jedynie przez nieodebranie paczki i jak wróci towar do magazynu to w ciągu 3 dni wysyłają kasę. Nie wiedzą kiedy ruszy paczka. Znając procedury to na kilka tygodni zablokowane pieniądze. Nie kupujecie w Empiku bo nie jest tak jak informują, oszukują w ten sposób obracając twoimi piniędzmi.
    Zaletynic
    Wady-kłamią
    -blokują jawnie wpłacone pieniądze
  • ~Patrycja / 2021-03-11 19:11
    Ocena: 1.80 / 5
    Najgorsza firma na swiecie. Zamowilam 5 kubkow. Po 3 dniach sami z siebie anulowali 3szt bo ich nie maja. Jak mozna sprzedac cos czego nie maja
  • ~Piotr / 2021-10-15 20:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Dzwoniąc na infolinię potwierdzono mi dostępność produktu. Przyjeżdżasz na miejsce potwierdzają dostępność produktu w sklepie w którym jestem. Po czym nikt nie potrafi tego zlokalizować, a na sam koniec dowiadujesz się, że jednak zostało to rano sprzedane a mimo, że przed chwilą sprzedawca sprawdzał i potwierdził, że jest produkt dostępny. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że zrobiłem niepotrzebnie 40 km w jedną stronę. Gdybym wiedział nie tracił bym ani czasu ani pieniędzy na paliwo. Nikomu nie polecam tego sklepu, bo robią sobie żarty z klienta.
    ZaletyBrak
    WadyNieprofesjonalizm
  • ~Piotr / 2021-11-06 08:33
    Ocena: 1.80 / 5
    Ostatni raz zamówiłem coś w tym sklepie. Mimo że podczas zamawiania widniała informacja o wysyłce w ciągu 24 godzin, to po pięciu dniach zamówienie nawet nie zostało skompletowane. Zamówiłem coś na prezent specjalnie odpowiednio wcześniej, ale zamówienie nie dotarło na czas.
    Obsługa telefoniczna to porażka. Kręcą, kłamią, każda osoba udziela innych, sprzecznych informacji.
    Kiedyś empik będąc głównie księgarnią był konkurencyjny. Teraz natomiast, gdy zamiast działania w określonej branży, sprzedaje się wszystko, to efekt jest taki, że nikt z obsługi na niczym się nie zna. Nie potrafi udzielić odpowiedzi na podstawowe pytania. Polityka firmy skierowana tylko i wyłącznie na zysk. Zero profesjonalizmu.
    Szczarze NIE polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na realizację zamówienia
    Brak kompetencji obsługi klienta
  • ~Rafał / 2016-08-10 20:26
    Ocena: 1.80 / 5
    Ten sklep to kpina. Zamówiłem dwa produkty, czas realizacji 3 dni na oba. Nie opłaciłem od razu, kolejnego dnia przypominają się mailem, że zamówiłem dwa produkty i nie dokonałem wpłaty. Dzisiaj miałem czas wysyłam im płatność. Kilka minut później dostaje mail z informacją, że zrealizują mi zamówienie tylko częściowo, a środki zwrócą za kilka dni. Jeszcze godzinę temu jak wysyłali przypomnienie to towar był, a jak zapłaciłem to nagle znikł? Cuda. Zobaczymy czy pieniądze oddadzą, czy będzie jak u innych że będę jak głupi czekał miesiącami.
  • ~Renata / 2023-04-06 08:30
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam. Czekam już dwa tygodnie i nie wiem co dalej. Zero kontaktu nie odpowiedzieli na moje meile. Żenada .nigdy więcej nic nie zamówię.
    ZaletyZadnych zalet
    WadyNielojalnosc
  • ~Robert / 2021-06-16 13:29
    Ocena: 1.80 / 5
    Od trzech tygodni czekam na pieniążki za reklamowaną uszkodzoną płyte winylową... dramat!
    WadyTrzy tygodnie rozpatrywania reklamacji i nadal brak odzewu ...
  • ~Rozczarowana / 2023-06-01 18:11
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówienie czegokolwiek na stronie empik to toczenie wody pod górę. Dostawa 0 zł ale tylko do momentu zaznaczenia, bo cudownie zmienia się na jakieś niezrozumiałe koszty 11,90 zł lub 22.90zł ??? Kilka razy próbowałem już zamawiać i za każdym razem jakieś problemy. Tak się traci klienta...
    Zalety------------
    WadyJak wyżej
  • ~Sebastian / 2020-02-26 22:10
    Ocena: 1.80 / 5
    Unikać jak ognia w życiu nie trafiłem na taki brak profesjonalizmu robiąc zakupy online.
    A teraz szczegóły:
    Po złożeniu zamówienia i opłaceniu, po tygodniu otrzymałem pierwszy email:
    "Jest nam niezmiernie przykro, ale termin realizacji Twojego zamówienia nr 10100510847748 uległ zmianie. Twoje produkty ruszą w drogę do Ciebie 21.02.2020
    Bardzo przepraszamy Cię za niedogodności! Zrobimy, co w naszej mocy, żeby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik"

    W dniu 24.02.2020 otrzymałem email o treści:
    "Cześć!
    Chcielibyśmy poinformować Cię, że zostaliśmy zmuszeni zmienić datę dostarczenia Twojego zamówienia. Przewidywana nowa data to
    25.02.2020 - 26.02.2020.
    Jest nam z tego powodu niezmiernie przykro i bardzo Cię przepraszamy. Zrobimy, co w naszej mocy, żeby zakupy dotarły do Ciebie tak szybko, jak będzie to możliwe.
    Mamy nadzieję, że opóźniony produkt okaże się wart czekania i dostarczy Ci wielu pozytywnych wrażeń!
    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik"
    W tym samym dniu dzwoniąc na infolinie zostałem poinformowany, że przesyłka jest już w drodze i najpóźniej dnia 26.02 otrzymam.
    Tymczasem dzień później:
    "Cześć,
    Jest nam niezmiernie przykro, ale termin realizacji Twojego zamówienia nr 10100510847748 uległ zmianie. Twoje produkty ruszą w drogę do Ciebie 26.02.2020
    Bardzo przepraszamy Cię za niedogodności! Zrobimy, co w naszej mocy, żeby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik"
    Kolejny email.
    Anulowałem zamówienie.
    ZaletyTa firma to jakiś żart....?
    WadyDziadostwo, dziadostwo, niekompetencja, żenada , nędza, szajs, badziewie, bubel, lipa, tandeta, gniot itp.
  • ~Stasiek / 2024-11-17 00:25
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie zwracają pieniędzy za zepsuty produkt, tylko środki do wykorzystania u nich!
  • ~Su / 2021-04-01 12:07
    Ocena: 1.80 / 5
    Czy empik katuje swoich pracowników? W przeciągu ostatnich 2 tygodni zamówiłam 2 paczki - w sumie 5 książek. W jednej na WYGIĘTEJ okładce książki jest trochę KRWI !! Druga książka też ma wygiętą okładkę - jak dać teraz takie rzeczy komuś na prezent. W drugiej paczce jedna książka też cała pokryta brudem.
    Wadyzniszczone produkty
    brudno
  • ~Szok / 2020-10-29 14:42
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam! Zakupy online to dno! Kontakt z konsultantami masakra!Czekam na zwrot pieniędzy za paczkę która mimo potrójne anulacji i tak została wysłana (2 razy u konsultanta i raz w internecie)Dno!!!!
  • ~Turok / 2021-10-18 18:31
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówione trzy kubki termiczne różnego koloru na promocji z 100zl na 35zl. Przyszedł jeden - brak dostępności pozostałych dwóch. Kubek da się domówić w innym kolorze, w cenie 50zł, żadnego rabatu wygenerować nie mogą. Za przeproszeniem, to po ... można złożyć zamówienie? Nie można obsłużyć tego podczas zamawiania? Głąby nie wiedzą ile kubków mają na stanie?!
    WadyZdzierstwo - mogę domówić nowy kubek za 50zl zamiast po zamówionej cenie 35zl
    Podejście do klienta - brak jakiejkolwiek rekompensaty w postaci zniżki
  • ~Wojtekk / 2023-08-18 08:48
    Ocena: 1.80 / 5
    Czekam ponad 2 tygodnie na zamówienie, które miało być wysłane w ciągu 24h, a dostarczone w ciągu 2-3 dni. Kiedy po kilku dniach opóźnienia skontaktowałem się z empik okazało się że czegoś nie mają i wyślą "jeszcze dzisiaj" bez tego artykułu (obcojęzyczny magazyn). Po kilku dniach dopytuje co tym razem spowodowało opóźnienie - pani przepraszała i mówiła, że zamówienie wygląda na gotowe do wysyłki. Następnego dnia otrzymałem maila z informacją o kolejnym braku i kolejnym opóźnieniu... Wcześniej w tym roku z powodu opóźnień anulowałem już dwa zamówienia. Nie mam pojęcia jak taki biznes ma w ogóle racje bytu w takiej formie...
  • ~XXX / 2021-01-03 22:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Witam,

    najgorsza obsługa klienta wprowadzająca klienta w błąd , poczynając od dnia zakupu w listopadzie, przetrzymywali paczkę TRZY tygodnie twierdząc i potwierdzając ze towar jest, gdzie w międzyczasie podwyższyli cenę za grę przed Mikołajkami i mi po obniżonej cenie już nie sprzedali, krętactwo z ich strony. Niewykorzystany bon RABATOWY został stracony, NIE POLECAM.
    ZaletyBRAK
    WadyPOMIMO ZAPEWNIEŃ ŻE TOWAR JEST I LADA MOMENT ZOSTANIE WYSŁANY , PO TRZECH TYGODNIACH ZAKUP ANULOWALI NIE ZWRACAJĄC BONU RABATOWEGO.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3929
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983