Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2021-10-15 20:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Dzwoniąc na infolinię potwierdzono mi dostępność produktu. Przyjeżdżasz na miejsce potwierdzają dostępność produktu w sklepie w którym jestem. Po czym nikt nie potrafi tego zlokalizować, a na sam koniec dowiadujesz się, że jednak zostało to rano sprzedane a mimo, że przed chwilą sprzedawca sprawdzał i potwierdził, że jest produkt dostępny. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że zrobiłem niepotrzebnie 40 km w jedną stronę. Gdybym wiedział nie tracił bym ani czasu ani pieniędzy na paliwo. Nikomu nie polecam tego sklepu, bo robią sobie żarty z klienta.
    ZaletyBrak
    WadyNieprofesjonalizm
  • ~Piotr / 2021-11-06 08:33
    Ocena: 1.80 / 5
    Ostatni raz zamówiłem coś w tym sklepie. Mimo że podczas zamawiania widniała informacja o wysyłce w ciągu 24 godzin, to po pięciu dniach zamówienie nawet nie zostało skompletowane. Zamówiłem coś na prezent specjalnie odpowiednio wcześniej, ale zamówienie nie dotarło na czas.
    Obsługa telefoniczna to porażka. Kręcą, kłamią, każda osoba udziela innych, sprzecznych informacji.
    Kiedyś empik będąc głównie księgarnią był konkurencyjny. Teraz natomiast, gdy zamiast działania w określonej branży, sprzedaje się wszystko, to efekt jest taki, że nikt z obsługi na niczym się nie zna. Nie potrafi udzielić odpowiedzi na podstawowe pytania. Polityka firmy skierowana tylko i wyłącznie na zysk. Zero profesjonalizmu.
    Szczarze NIE polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na realizację zamówienia
    Brak kompetencji obsługi klienta
  • ~Rafał / 2016-08-10 20:26
    Ocena: 1.80 / 5
    Ten sklep to kpina. Zamówiłem dwa produkty, czas realizacji 3 dni na oba. Nie opłaciłem od razu, kolejnego dnia przypominają się mailem, że zamówiłem dwa produkty i nie dokonałem wpłaty. Dzisiaj miałem czas wysyłam im płatność. Kilka minut później dostaje mail z informacją, że zrealizują mi zamówienie tylko częściowo, a środki zwrócą za kilka dni. Jeszcze godzinę temu jak wysyłali przypomnienie to towar był, a jak zapłaciłem to nagle znikł? Cuda. Zobaczymy czy pieniądze oddadzą, czy będzie jak u innych że będę jak głupi czekał miesiącami.
  • ~Renata / 2023-04-06 08:30
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam. Czekam już dwa tygodnie i nie wiem co dalej. Zero kontaktu nie odpowiedzieli na moje meile. Żenada .nigdy więcej nic nie zamówię.
    ZaletyZadnych zalet
    WadyNielojalnosc
  • ~Robert / 2021-06-16 13:29
    Ocena: 1.80 / 5
    Od trzech tygodni czekam na pieniążki za reklamowaną uszkodzoną płyte winylową... dramat!
    WadyTrzy tygodnie rozpatrywania reklamacji i nadal brak odzewu ...
  • ~Rozczarowana / 2023-06-01 18:11
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówienie czegokolwiek na stronie empik to toczenie wody pod górę. Dostawa 0 zł ale tylko do momentu zaznaczenia, bo cudownie zmienia się na jakieś niezrozumiałe koszty 11,90 zł lub 22.90zł ??? Kilka razy próbowałem już zamawiać i za każdym razem jakieś problemy. Tak się traci klienta...
    Zalety------------
    WadyJak wyżej
  • ~Sebastian / 2020-02-26 22:10
    Ocena: 1.80 / 5
    Unikać jak ognia w życiu nie trafiłem na taki brak profesjonalizmu robiąc zakupy online.
    A teraz szczegóły:
    Po złożeniu zamówienia i opłaceniu, po tygodniu otrzymałem pierwszy email:
    "Jest nam niezmiernie przykro, ale termin realizacji Twojego zamówienia nr 10100510847748 uległ zmianie. Twoje produkty ruszą w drogę do Ciebie 21.02.2020
    Bardzo przepraszamy Cię za niedogodności! Zrobimy, co w naszej mocy, żeby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik"

    W dniu 24.02.2020 otrzymałem email o treści:
    "Cześć!
    Chcielibyśmy poinformować Cię, że zostaliśmy zmuszeni zmienić datę dostarczenia Twojego zamówienia. Przewidywana nowa data to
    25.02.2020 - 26.02.2020.
    Jest nam z tego powodu niezmiernie przykro i bardzo Cię przepraszamy. Zrobimy, co w naszej mocy, żeby zakupy dotarły do Ciebie tak szybko, jak będzie to możliwe.
    Mamy nadzieję, że opóźniony produkt okaże się wart czekania i dostarczy Ci wielu pozytywnych wrażeń!
    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik"
    W tym samym dniu dzwoniąc na infolinie zostałem poinformowany, że przesyłka jest już w drodze i najpóźniej dnia 26.02 otrzymam.
    Tymczasem dzień później:
    "Cześć,
    Jest nam niezmiernie przykro, ale termin realizacji Twojego zamówienia nr 10100510847748 uległ zmianie. Twoje produkty ruszą w drogę do Ciebie 26.02.2020
    Bardzo przepraszamy Cię za niedogodności! Zrobimy, co w naszej mocy, żeby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik"
    Kolejny email.
    Anulowałem zamówienie.
    ZaletyTa firma to jakiś żart....?
    WadyDziadostwo, dziadostwo, niekompetencja, żenada , nędza, szajs, badziewie, bubel, lipa, tandeta, gniot itp.
  • ~Su / 2021-04-01 12:07
    Ocena: 1.80 / 5
    Czy empik katuje swoich pracowników? W przeciągu ostatnich 2 tygodni zamówiłam 2 paczki - w sumie 5 książek. W jednej na WYGIĘTEJ okładce książki jest trochę KRWI !! Druga książka też ma wygiętą okładkę - jak dać teraz takie rzeczy komuś na prezent. W drugiej paczce jedna książka też cała pokryta brudem.
    Wadyzniszczone produkty
    brudno
  • ~Szok / 2020-10-29 14:42
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam! Zakupy online to dno! Kontakt z konsultantami masakra!Czekam na zwrot pieniędzy za paczkę która mimo potrójne anulacji i tak została wysłana (2 razy u konsultanta i raz w internecie)Dno!!!!
  • ~Turok / 2021-10-18 18:31
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówione trzy kubki termiczne różnego koloru na promocji z 100zl na 35zl. Przyszedł jeden - brak dostępności pozostałych dwóch. Kubek da się domówić w innym kolorze, w cenie 50zł, żadnego rabatu wygenerować nie mogą. Za przeproszeniem, to po ... można złożyć zamówienie? Nie można obsłużyć tego podczas zamawiania? Głąby nie wiedzą ile kubków mają na stanie?!
    WadyZdzierstwo - mogę domówić nowy kubek za 50zl zamiast po zamówionej cenie 35zl
    Podejście do klienta - brak jakiejkolwiek rekompensaty w postaci zniżki
  • ~Wojtekk / 2023-08-18 08:48
    Ocena: 1.80 / 5
    Czekam ponad 2 tygodnie na zamówienie, które miało być wysłane w ciągu 24h, a dostarczone w ciągu 2-3 dni. Kiedy po kilku dniach opóźnienia skontaktowałem się z empik okazało się że czegoś nie mają i wyślą "jeszcze dzisiaj" bez tego artykułu (obcojęzyczny magazyn). Po kilku dniach dopytuje co tym razem spowodowało opóźnienie - pani przepraszała i mówiła, że zamówienie wygląda na gotowe do wysyłki. Następnego dnia otrzymałem maila z informacją o kolejnym braku i kolejnym opóźnieniu... Wcześniej w tym roku z powodu opóźnień anulowałem już dwa zamówienia. Nie mam pojęcia jak taki biznes ma w ogóle racje bytu w takiej formie...
  • ~XXX / 2021-01-03 22:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Witam,

    najgorsza obsługa klienta wprowadzająca klienta w błąd , poczynając od dnia zakupu w listopadzie, przetrzymywali paczkę TRZY tygodnie twierdząc i potwierdzając ze towar jest, gdzie w międzyczasie podwyższyli cenę za grę przed Mikołajkami i mi po obniżonej cenie już nie sprzedali, krętactwo z ich strony. Niewykorzystany bon RABATOWY został stracony, NIE POLECAM.
    ZaletyBRAK
    WadyPOMIMO ZAPEWNIEŃ ŻE TOWAR JEST I LADA MOMENT ZOSTANIE WYSŁANY , PO TRZECH TYGODNIACH ZAKUP ANULOWALI NIE ZWRACAJĄC BONU RABATOWEGO.
  • ~Xxx / 2021-01-08 10:31
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie wywiązują się z terminem dostawy,
    Nie informując klienta o opóźnieniach,
    W tej chwili czekam już tydzień po wyznaczonym przez nich samych terminu dostarczenia zamówienia.
  • ~Xxx / 2021-03-25 09:56
    Ocena: 1.80 / 5
    Po dwóch tygodniach anulowanie zamówienia bez podania konkretnej przyczyny.
  • ~Zofia / 2020-10-26 18:24
    Ocena: 1.80 / 5
    Opcja fotoksiążki w postaci zeszytu byłaby fajnym rozwiązaniem na album na niewielką ilość zdjęć ale jakość bardzo niezadawalająca. Grubość papieru zarówno okładki jak i stron wewnątrz jest porównywalna do grubości stron w gazecie wyborczej. A przesyłka? Jedyny plus to fakt ze dostarczono szybko ale zeszyty wewnatrz paczki pogniecione. Złamane na pół. Noe dało się zabezpieczyć przesyłki?
    ZaletyUmiarkowana cena
  • ~zygus1508 / 2018-09-29 11:10
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamowilismy książki na prezent. Czekaliśmy na dostawę zamówienia prawie dwa tygodnie. Następnie po otwarciu mimo foli bombelkowej ksiazki były porysowane, a rogi pogięte . Pojechalismy więc do sklepu pokazać te książki i złożyć reklamacje
    Usłyszeliśmy ze strony pracownika , że nie przyjma reklamacji , bo nie jest to z ich winy . A ewidentnie jest to ich wina bo w foli babelkowej nie miały prawa się porysować.
    ZaletyBrak
    WadyNie szanowanie klientów i ich pieniędzy .
  • ~elpik / 2013-05-29 20:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Opinia dotyczy obsługi sklepu EMPiK w Plejadzie Sosnowiec na ul. Długosza.
    Dowiedziałem się, że sklep nie przyjmuje zwrotów ze względu na użycie towaru do sprawdzenia, oraz otwarcie opakowania w celu wyjęcia towaru.
    To jest żenujące
    Wadysprzedaż chińszczyzny
    3 dni
  • ~Klientka rozczarowana / 2020-12-05 10:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Wysyłka bardzo wydłużona, termin dostawy ciągle się przesuwać. Zwalają na okres świąteczny i ilość zamówień. Okazało się też nagle że nie mają całego asortymentu na stanie, chociaż gdy wrzucałam do koszyka i płaciłam to wszystko ponoć było dostępne. Żałuję, że zrobiłam zakupy w empik.com , myślałam, że Empik to rzetelny, profesjonalny sklep. Gdybym zrobiła zakupy na Allegro już dawno dostałabym towar. Na wiadomości nie odpowiadają.
    ZaletyNie ma
    WadyDużo
  • ~Ewa / 2022-12-12 21:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszuści i naciągacze.
    Kupujesz produkt i otrzymujesz informację, że masz 14dni na zwrot.
    Przychodzę po 4h aby zwrócić towar, a okazuje się, że nie zwracają pieniędzy tylko dają kartę podarunkową do wykorzystania w ich salonach. Dla mnie jako osoby, która nie korzysta z ich salonów jest to strata pieniędzy.
    Złodziejstwo nie do pomyślenia!
    Wadyoszuści i naciągacze
  • ~Ive / 2021-04-22 22:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłam młynek do kawy, przesyłka miała być w ciągu 24h. Najpierw kilka dni cisza, potem mail z informacją o opóźnieniu a dziś informacja o anulowaniu zamówienia. Nie polecam.
    Zwrot pieniędzy do 5 dni. Zobaczymy.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa to porażka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4346
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882