Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2021-11-10 07:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik to kpina. zamówienie złożone 31.10 dwa razy zmieniamy termin dostawy. Teraz napisali, że dostawa do 15.11.2021. Pierwszy i ostatni raz zamawiam z Empiku.
    ZaletyBrak
    WadyTermin wysyłki to nieporozumienie.
  • ~Artur / 2021-11-09 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem ekspres BOSCH CTL636EB6 za 6480 zł, dzień później została transakcja anulowana ze względu na brak dostępności. Jeszcze tego samego dnia wystawili expres w cenie 6999. Tak działają w tej dziadowskiej firmie. Nieuczciwy sprzedawca !!!
    ZaletyBrak
    Wadykombinatorzy i kanciarze
  • ~Mol książkowy / 2021-11-09 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA
    zamówienie złożone 31.10. Do dzisiaj nie wysłane. 2 książki dostępne od ręki.
    NIGDY WIĘCEJ!
    ZaletyBRAK
  • ~R. / 2021-11-09 10:55
    Ocena: 2.20 / 5
    Tragedia:( to ostatnie moje zamówienie w Empiku, zamówiłam książki 26.10., nadal nie ma przesyłki i data jest ciągle przesuwana, kontakt z biurem obsługi klienta nic nie daje, bo nie mają wpływu na przyspieszenie wysłania towaru, słabo bardzo.... Zawiodłam się na tej firmie...
    ZaletyŻadnych
    WadyBaaaardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę
  • ~Marcela / 2021-11-09 08:55
    Ocena: 2.60 / 5
    Jedna WIELKA tragedia! Złożyłam zamówienie 25.10 i po dziś dzień nie wysłali nawet przesyłki. W dzisiejszych czasach dbając o klienta to jest nie do pomyślenia. Milion razy jest przesuwany termin dostawy. Przedmioty zamówione na prezent urodzinowy nie dotarły na czas. Świadome wprowadzanie kupującego w błąd. Dramat
    ZaletyW tym momencie brak profesjonalizmu przykrył wszystkie zalety.
    WadyWszystko
  • ~oszukany / 2021-11-09 08:44
    Ocena: 1.80 / 5
    Ten Empik to jakieś nieporozumienie. Zamówiłem 4go listopada odkurzacz robot i najpierw dostałem info, że opóźnienie i wysyłka będzie 8 listopada 2021. Dzisiaj dzwonię tj.9go i słyszę, że nie mogą oddać pieniędzy bo paczka nadana, paranoja jakaś. Pieniądze odzyskać można jedynie przez nieodebranie paczki i jak wróci towar do magazynu to w ciągu 3 dni wysyłają kasę. Nie wiedzą kiedy ruszy paczka. Znając procedury to na kilka tygodni zablokowane pieniądze. Nie kupujecie w Empiku bo nie jest tak jak informują, oszukują w ten sposób obracając twoimi piniędzmi.
    Zaletynic
    Wady-kłamią
    -blokują jawnie wpłacone pieniądze
  • ~Zośka / 2021-11-08 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupów na stronie .
    Ciągłe przekładania terminu dostawy . Nie wiem czy doczekam się wogole na swoją paczkę. Jakas żenada co oni wyprawiają
  • ~Wojtek / 2021-11-08 12:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłem wieloletnim klientem i wystarczy. Omyłkowe zamówienie książki w formie audiobooka zamiast ebooka i na prośbę o korektę zamówienia otrzymałem wykład nt. świadomego składania zamówień, odesłanie do Regulaminu i finalnie na drzewo. Ostatecznie dobrze się stało, dzięki temu odkryłem Legimi i skończy się przepłacanie. Dziękuję, Szanowny Dziale Reklamacji Empiku za wepchnięcie mnie w objęcia konkurencji! XD
    ZaletyDział Obsługi Klienta, który zachęca do korzystania z usług konkurencji
    WadyCena i oczywiście Dział Obsługi Klienta, ale to taka wada, która okazała się zaletą :)
  • ~Ania / 2021-11-06 16:59
    Ocena: 1.20 / 5
    oczekiwanie na dostawę - dramat! Przesuwają termin . Obsługa i reklamację drugi dramat. Zamówiłam 29.10 i po 8 dniach nadal termin przesuwają. Nie zrobię tam więcej zakupów.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Ja / 2021-11-06 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch tygodniach dokonania zamówienia te nie zostało nawet wysłane. A to braki na magazynie,a to błąd systemu i tak w kółko. Na infolinii ciągle przepraszają mają wysłać na nadal nic. Nie mam ani pieniędzy ani zamówienia. Nigdy więcej nic nie zamówię na tej stronie
  • ~Piotr / 2021-11-06 08:33
    Ocena: 1.80 / 5
    Ostatni raz zamówiłem coś w tym sklepie. Mimo że podczas zamawiania widniała informacja o wysyłce w ciągu 24 godzin, to po pięciu dniach zamówienie nawet nie zostało skompletowane. Zamówiłem coś na prezent specjalnie odpowiednio wcześniej, ale zamówienie nie dotarło na czas.
    Obsługa telefoniczna to porażka. Kręcą, kłamią, każda osoba udziela innych, sprzecznych informacji.
    Kiedyś empik będąc głównie księgarnią był konkurencyjny. Teraz natomiast, gdy zamiast działania w określonej branży, sprzedaje się wszystko, to efekt jest taki, że nikt z obsługi na niczym się nie zna. Nie potrafi udzielić odpowiedzi na podstawowe pytania. Polityka firmy skierowana tylko i wyłącznie na zysk. Zero profesjonalizmu.
    Szczarze NIE polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na realizację zamówienia
    Brak kompetencji obsługi klienta
  • ~Minia / 2021-11-05 22:50
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie polecam. Obsługa klienta na fatalnym poziomie. Odpowiadają gotowym szablonem. Pracownicy Empiku wprowadzają klientów w błąd. Odbierajcie zamówienia w salonie to wtedy nie będzie problemu.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Piotr / 2021-11-04 16:52
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłem etui do ipada dostępna na stronie empik.com. Został przedstawiony termin dostawy do paczkomatu - na 6 dni roboczych do przodu. Wydawało się, że długo, ale OK, poczekam. Po 4 dniach dostałem maila, że dostawa anulowana, bez żadnego komentarza. Świadczy to o złej organizacji, bo towar był pokazany jako dostępny w magazynie. Z mojego punktu widzenia jest to bardzo złe doświadczenie, bo zależało mi na tym produkcie i gdybym wiedział, że nie będzie dostępny w empik, to zamówiłbym gdzieś indziej (np. na allegro). Zdecydowałem się jednak na empik, zamówienie nie zostanie zrealizowane, a ja nie będę nic więcej kupował w empik. Jeśli ktoś ma pilną potrzebę na dany produkt, to również odradzam.
  • ~Gosia / 2021-11-04 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczekiwanie na dostawę - dramat! Przesuwają termin (sami go ustalając) przy czy później się terminu nie trzymają. Nie zrobię tam więcej zakupów.
  • ~Magda / 2021-11-04 14:56
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie polecam, jeśli komuś zależy na konkretnym terminie dostawy.

    Złożyłam zamówienie z dostawa do paczkomatu, na stronie pojawiła się informacja, że ma ono dojść w pewnym terminie, który mi odpowiadał (z dniowym zapasem). Gdy zobaczyłam, że zamówienie wciąż jest kompletowane założyłam zapytanie przez formularz "Kontakt" z prośbą o zmianę miejsca dostawy. Nie otrzymałam odpowiedzi, za to następnego dnia zamówienie zaadresowano do niewłaściwego paczkomatu. W aplikacji inPost widniało jako "w trakcie przygotowywania", zadzwoniłam więc do Biura Klienta i jedyne co się dowiedziałam to to, że muszę czekać aż paczka wróci do nich z paczkomatu, zwrócą mi pieniądze i dopiero wtedy będę mogła złożyć ponowne zamówienie.
    WadyFormularz "Kontakt" nie działa
    Zamówienia nie przychodzą w zapowiadanym terminie
  • ~Bart / 2021-11-03 18:49
    Ocena: 2.20 / 5
    Sklep Empik go to oszuści. Zamówiłem przez sklep krzesła za 1200 zł. Od 3 miesięcy nie mogę otrzymać towaru ani zwrotu pieniędzy. Zasłaniają się tym ze jakiś inny dostawca miał dostarczyć mi towar i nie dostarczył a pieniędzy tłumacza ze nie zwrócą bo zwrócić ma ktoś inny. Ciagle twierdzą ze reklamacja jest rozpatrywana i tak dalej. Kasę pobrał mi z konta Empik wiec uważam ze są to oszuści
    ZaletyBrak zalet
    WadySpychologia i brak informacji
  • ~neo / 2021-11-02 23:26
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik.com schodzi na psy, ponad tydzień oczekiwania na dostawę a końca nie widać…. Ciagle przekładają datę wysyłki …. Przy takiej obsłudze niedługo upadną , płakał nie będę
  • ~Mirek / 2021-11-02 20:52
    Ocena: 2.80 / 5
    Na stronie informacji o książce jest napisane ,, wysyłka jutro" Zamówienie 2 książek 26 października a na stronie jeszcze nawet nie wysłane. Ksiąązki przyjadą a mnie już nie będzie i nie będzie miał kto odebrać. Niech sobie je wsadzą. Dno,dno i bagno
  • ~Marika / 2021-11-02 13:10
    Ocena: 2.20 / 5
    Bardzo kiepska obsługa klienta i długi czas oczekiwania na przesyłkę. Nie piszą, że nie ma pozycji na stanie i nie informują o tym mailowo, a klient czeka w nieskończoność. Nie można się skontaktować z działem obsługi klienta. Nie polecam i żałuję, że wykupiłam opcję premium.
  • ~Julita / 2021-10-30 23:43
    Ocena: 2.20 / 5
    W Empiku w Białymstoku przy ul. Hetmańskiej bajzel. Mają elektroniczny system szukania towaru, który powinien pomagać w odnalezieniu książek, płyt. Co z tego, skoro produktu nie ma we wskazanym miejscu. Obsługa mówi, że się nie zmieścił. Absurd. Tracę czas na szukanie czegoś, czego tam nie ma, bo leży gdzie indziej.
    ZaletyObsługa w końcu znalazła to, czego potrzebowałam.
    WadyObsługa miła, ale bez szkolenia z obsługi klienta. Tracę czas z powodu ich bajzlu i nikt nie przeprasza.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 997
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4902
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4611
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4079
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3157