Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1685 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtek / 2021-11-08 12:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłem wieloletnim klientem i wystarczy. Omyłkowe zamówienie książki w formie audiobooka zamiast ebooka i na prośbę o korektę zamówienia otrzymałem wykład nt. świadomego składania zamówień, odesłanie do Regulaminu i finalnie na drzewo. Ostatecznie dobrze się stało, dzięki temu odkryłem Legimi i skończy się przepłacanie. Dziękuję, Szanowny Dziale Reklamacji Empiku za wepchnięcie mnie w objęcia konkurencji! XD
    ZaletyDział Obsługi Klienta, który zachęca do korzystania z usług konkurencji
    WadyCena i oczywiście Dział Obsługi Klienta, ale to taka wada, która okazała się zaletą :)
  • ~Ania / 2021-11-06 16:59
    Ocena: 1.20 / 5
    oczekiwanie na dostawę - dramat! Przesuwają termin . Obsługa i reklamację drugi dramat. Zamówiłam 29.10 i po 8 dniach nadal termin przesuwają. Nie zrobię tam więcej zakupów.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Ja / 2021-11-06 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch tygodniach dokonania zamówienia te nie zostało nawet wysłane. A to braki na magazynie,a to błąd systemu i tak w kółko. Na infolinii ciągle przepraszają mają wysłać na nadal nic. Nie mam ani pieniędzy ani zamówienia. Nigdy więcej nic nie zamówię na tej stronie
  • ~Piotr / 2021-11-06 08:33
    Ocena: 1.80 / 5
    Ostatni raz zamówiłem coś w tym sklepie. Mimo że podczas zamawiania widniała informacja o wysyłce w ciągu 24 godzin, to po pięciu dniach zamówienie nawet nie zostało skompletowane. Zamówiłem coś na prezent specjalnie odpowiednio wcześniej, ale zamówienie nie dotarło na czas.
    Obsługa telefoniczna to porażka. Kręcą, kłamią, każda osoba udziela innych, sprzecznych informacji.
    Kiedyś empik będąc głównie księgarnią był konkurencyjny. Teraz natomiast, gdy zamiast działania w określonej branży, sprzedaje się wszystko, to efekt jest taki, że nikt z obsługi na niczym się nie zna. Nie potrafi udzielić odpowiedzi na podstawowe pytania. Polityka firmy skierowana tylko i wyłącznie na zysk. Zero profesjonalizmu.
    Szczarze NIE polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na realizację zamówienia
    Brak kompetencji obsługi klienta
  • ~Minia / 2021-11-05 22:50
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie polecam. Obsługa klienta na fatalnym poziomie. Odpowiadają gotowym szablonem. Pracownicy Empiku wprowadzają klientów w błąd. Odbierajcie zamówienia w salonie to wtedy nie będzie problemu.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Piotr / 2021-11-04 16:52
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłem etui do ipada dostępna na stronie empik.com. Został przedstawiony termin dostawy do paczkomatu - na 6 dni roboczych do przodu. Wydawało się, że długo, ale OK, poczekam. Po 4 dniach dostałem maila, że dostawa anulowana, bez żadnego komentarza. Świadczy to o złej organizacji, bo towar był pokazany jako dostępny w magazynie. Z mojego punktu widzenia jest to bardzo złe doświadczenie, bo zależało mi na tym produkcie i gdybym wiedział, że nie będzie dostępny w empik, to zamówiłbym gdzieś indziej (np. na allegro). Zdecydowałem się jednak na empik, zamówienie nie zostanie zrealizowane, a ja nie będę nic więcej kupował w empik. Jeśli ktoś ma pilną potrzebę na dany produkt, to również odradzam.
  • ~Gosia / 2021-11-04 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczekiwanie na dostawę - dramat! Przesuwają termin (sami go ustalając) przy czy później się terminu nie trzymają. Nie zrobię tam więcej zakupów.
  • ~Magda / 2021-11-04 14:56
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie polecam, jeśli komuś zależy na konkretnym terminie dostawy.

    Złożyłam zamówienie z dostawa do paczkomatu, na stronie pojawiła się informacja, że ma ono dojść w pewnym terminie, który mi odpowiadał (z dniowym zapasem). Gdy zobaczyłam, że zamówienie wciąż jest kompletowane założyłam zapytanie przez formularz "Kontakt" z prośbą o zmianę miejsca dostawy. Nie otrzymałam odpowiedzi, za to następnego dnia zamówienie zaadresowano do niewłaściwego paczkomatu. W aplikacji inPost widniało jako "w trakcie przygotowywania", zadzwoniłam więc do Biura Klienta i jedyne co się dowiedziałam to to, że muszę czekać aż paczka wróci do nich z paczkomatu, zwrócą mi pieniądze i dopiero wtedy będę mogła złożyć ponowne zamówienie.
    WadyFormularz "Kontakt" nie działa
    Zamówienia nie przychodzą w zapowiadanym terminie
  • ~Bart / 2021-11-03 18:49
    Ocena: 2.20 / 5
    Sklep Empik go to oszuści. Zamówiłem przez sklep krzesła za 1200 zł. Od 3 miesięcy nie mogę otrzymać towaru ani zwrotu pieniędzy. Zasłaniają się tym ze jakiś inny dostawca miał dostarczyć mi towar i nie dostarczył a pieniędzy tłumacza ze nie zwrócą bo zwrócić ma ktoś inny. Ciagle twierdzą ze reklamacja jest rozpatrywana i tak dalej. Kasę pobrał mi z konta Empik wiec uważam ze są to oszuści
    ZaletyBrak zalet
    WadySpychologia i brak informacji
  • ~neo / 2021-11-02 23:26
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik.com schodzi na psy, ponad tydzień oczekiwania na dostawę a końca nie widać…. Ciagle przekładają datę wysyłki …. Przy takiej obsłudze niedługo upadną , płakał nie będę
  • ~Mirek / 2021-11-02 20:52
    Ocena: 2.80 / 5
    Na stronie informacji o książce jest napisane ,, wysyłka jutro" Zamówienie 2 książek 26 października a na stronie jeszcze nawet nie wysłane. Ksiąązki przyjadą a mnie już nie będzie i nie będzie miał kto odebrać. Niech sobie je wsadzą. Dno,dno i bagno
  • ~Marika / 2021-11-02 13:10
    Ocena: 2.20 / 5
    Bardzo kiepska obsługa klienta i długi czas oczekiwania na przesyłkę. Nie piszą, że nie ma pozycji na stanie i nie informują o tym mailowo, a klient czeka w nieskończoność. Nie można się skontaktować z działem obsługi klienta. Nie polecam i żałuję, że wykupiłam opcję premium.
  • ~Julita / 2021-10-30 23:43
    Ocena: 2.20 / 5
    W Empiku w Białymstoku przy ul. Hetmańskiej bajzel. Mają elektroniczny system szukania towaru, który powinien pomagać w odnalezieniu książek, płyt. Co z tego, skoro produktu nie ma we wskazanym miejscu. Obsługa mówi, że się nie zmieścił. Absurd. Tracę czas na szukanie czegoś, czego tam nie ma, bo leży gdzie indziej.
    ZaletyObsługa w końcu znalazła to, czego potrzebowałam.
    WadyObsługa miła, ale bez szkolenia z obsługi klienta. Tracę czas z powodu ich bajzlu i nikt nie przeprasza.
  • ~Aneta / 2021-10-30 15:06
    Ocena: 3.40 / 5
    Asortyment może i spory, ale jeśli chodzi o wysyłkę i dostawe to jest koszmar. Zamawiałam 2 płyty oraz notes w zeszłą niedzielę i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia. Po kontakcie z obsługą i wytłumaczeniu że płyty miały być na prezent, oni jedynie przepraszają za opóźnienie, tłumacząc je najpierw tym że mają jakieś aktualizacje systemu który miałby pomóc w lepszym ogarnianiu, a po 2 dniach otrzymuje maila ze opóźnienie wynika z tego, że jest duża ilość zamówień. To jest banda klamcow. Piszą że wysyłka w 24h, a tak naprawdę zajmuje im to powyżej 1 dnia. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu, długi czas oczekiwania na zamówienie, nieterminowosc
  • ~Mateusz / 2021-10-30 13:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Deklarowana wysyłka w ciągu 24h to w rzeczywistości ponad tydzień. Nieprzestrzeganie własnego regulaminu i nieinformowanie o opóźnieniu i zmianie terminu dostawy.
    Wadynieterminowość
    nierzetelność
  • ~Ppina / 2021-10-29 15:42
    Ocena: 2.80 / 5
    Odradzam! Przy towarze informacja ze wysyłka w 24h po czym po 5 dniach towar nawet nie wysłany! Infolinia informuje że wszystko ok bo wg regulaminu maja 30 dni i mam czekać- obłęd!
    Zaznaczam że to nie pierwszy raz. Więc to standard firmy
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na dostawę od tygodnia do 2 tygodni
  • ~MadD / 2021-10-29 08:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo długi czas oczekwiania, który zostaje wydłużany podczas realizacji zamówienia. Tragedia, lepiej kupić na innym portalu, będzie na następny dzień! dla empiku realizacja zamóienia trwa 10 dni!!!
  • ~Kacha / 2021-10-27 14:54
    Ocena: 2.60 / 5
    Długi czas oczekiwania na przesyłkę a do tego książki przychodza w takim stanie jakby nie były nowe. Obdziubane rogi, pozaginane strony w książeczce dla dzieci, a okładka jest brudna. Nie wiem o co chodzi. Nie mam czasu i nerwow na reklamacje, ale odechciało mi się u nich zamawiać.
    ZaletyŁatwość zamawiania
    WadyUszkodzone książki sprzedawane jako nowe
    Długi czas oczekiwania na zamówienie
  • ~Ania / 2021-10-25 13:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Sprzedali mi towar którego nie maja na stanie. Po mojej interwencji napisali ze wyślą w tygodniu. Następnego dnia inf ze brak towaru i zwrot pieniędzy. Nie polecam nie dajcie nabić się w butelkę.
  • ~Grzegorz / 2021-10-25 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno! Sprzedaję produkty których nie mają na stanie wyklują zamówienie to kilku dniach się pieniądze oddają dopiero po kilku kolejnych. Nie wiesz czy zamawiać od nich czy od kogoś innego potem się okazuje przy większej ilości produktów że za każdy trzeba by osobno za dostawę płacić. Tragedia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1685
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 986
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 704
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4519
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062