KSIAŻKI PRZYCHODZĄ USZKODZONE! I SĄ SPRZEDAWANE jako nowe - co jest żartem. Zapewnienie ZE WYŚLĄ NOWĄ KSIĄZKE, po czym przychodzi ta ,,nowa" książka w stanie jeszcze gorszym niż poprzedni. Mam wrażenie, że jest to brak poszanowania do klienta.
Nic więcej u nich nie kupie. Stracili wieloletniego klienta.
ZaletyŻadnych
WadyCała sieć
~Kerad / 2022-08-29 23:16
Ocena: 1.80 / 5
Sklep z bardzo wiarygodnego wszedł na poziom oszustwa przez godzinę zamawiałem z synem zeszyty do szkoły gdy już wszystko dobraliśmy młody poszedł do swojegobpokojuvokazalovsie ze nagle cena z dostawa z 45 zł wzrosła do Ok 110 ponieważ dostawca nie jest Empik tylko jakieś inne podmioty zapłaciłem bo nie miałem już ochoty na kolejna godzinę wybierania zeszytów OSTRZEGAM
ZaletyBrak
WadyJw
~klient / 2022-01-14 11:23
Ocena: 1.80 / 5
Kolejny raz nie otrzymałam towaru, który zamówiłam, pomimo tego, iż każdego dnia pracownicy infolinii zapewniają o wysyłce w ciągu 24h. Nikt nad niczym nie panuje, albo dostaję towar , którego nie zamówiłam, albo w ogóle nie jest wysyłany w deklarowanym terminie... Dramat.
WadyCo z tego, że szeroka oferta sprzedażowa, jeśli towar nie jest wysyłany na czas
~Klientka / 2019-11-21 09:42
Ocena: 1.80 / 5
Ostrzegam !
Zdecydowanie NIE POLECAM zakupów internetowych w Empiku. Sprzedają produkty których nie mają- zamówiłam i opłaciłam dla dziecka dwie zabawki na prezent, otrzymałam maila z potwierdzeniem przyjęcia przelewu, realizacji i datę odbioru paczki. Po dwóch dniach otrzymałam mail z inf. że cześć mojego zamówienia anulowano bo jednak ,,zabrakło" jednej z zabawek które kupiłam (w salonie Empik były). Rozmowa z pracownikami obsługi klienta bezskuteczna- klepią wyuczone formułki.. W ten sposób moje dziecko zamiast obiecanych dwóch wymarzonych zabawek dostanie jedną ponieważ Empik robi z ludzi głupków i sprzedaje produkty których nie ma! Ostrzegam wszystkich żeby lepiej zrobili zakupy w innym sklepie który będzie potrafił rzetelnie zrealizować zamówienie bo pracowników Empiku nie będzie interesowało jeśli z ich winy zostaniecie bez prezentu urodzinowego lub świątecznego dla dziecka.
WadyŻenujące podejście do klienta, sprzedaż i przyjęcie zapłaty za produkt którego nie mają.
~Konrad / 2021-12-20 22:26
Ocena: 1.80 / 5
Książka zamówiona przez internet z odbiorem osobistym. Mija już tydzień, towaru dalej nie ma, a fizycznie jest na półce w salonie, bo sprawdzałem... Brak komentarza
~Kozak1001 / 2024-01-14 22:49
Ocena: 1.80 / 5
Żenada żenada lipa słabo masakra dziadownia ,powinni zamykać takie firmy !
ZaletyNie ma
WadySa
~Krzysztof / 2021-03-05 11:09
Ocena: 1.80 / 5
Odradzam zakup w tym sklepie, jak tylko coś się popsuje to umywają ręce. Ja kupiłem telefon i więcej tego nie zrobią bo twierdzą że normalne jest to ze przyciski odpadają od telefonu. Omijać szerokim łukiem
~lauraolafson / 2020-09-01 16:19
Ocena: 1.80 / 5
Tragedia, Odradzam wszystkim. Probowalam anulowac zamowienie w godzine po zlozeniu zamowienia, bezskutecznie. Kontakt z obsluga klienta to jak zabawa w gluchy telefon. Nie wiem czy kiedykolwiek odzyskam swoje pieniadze.
ZaletyBrak
~m / 2020-12-21 19:32
Ocena: 1.80 / 5
Bez sensu. Zamówienie złożone przed Świętami 9 dni....obietnica wysyłki w ciągu 24 godzin i .... 2 dni przed Świętami dalej nic. Nikt nic nie wie, pisze reklamacje, ale nie wiadomo czy i czy wogóle dojdzie przed Świętami.
~Magda / 2019-01-18 14:23
Ocena: 1.80 / 5
Od ponad dwóch miesięcy lekceważenia mojej osoby postanowiłam wyrazić swoje niezadowolenie z kontaktu z firmą empik. Pomimo prośby o kontakt i wyjasnienie problemu cały czas ktoś mnie zbywał. Prosiłam o kontakt z kierownikiem podałam numer telefonu, nikt nie raczył się odezwać. Posiadam 8 bonów po 25 zł które są ważne a na stronie nie działają wysłałam screeny opisałam całą sytuację kilkukrotnie i zero reakcji!!! Zostałam bez prezentu na święta. Czy nie można było tego załatwić sprawniej?! I dać nowe bony lub wartość tych bonów?! Dlaczego cały czas mam czekać i być cierpliwa. To już jest żałosne a ja czekam dalej na swoje pieniądze!!!
WadyObsluga
~Magdalena / 2022-05-14 12:04
Ocena: 1.80 / 5
Wprowadzanie konsumenta w błąd!!! Brak jasnej informacji, że za doładowanie game pass Xbox one nie zapłacisz środkami z ekarty !!!
Na stronie z moimi środkami Empik.com jest tylko informacja iż ze zgromadzonych środków zapłacę za wszystkie !!!! Produkty pochodzące ze sklepu Empik.com !!!!!
Oszustwo !
ZaletyBrak
~Malami / 2022-08-24 19:41
Ocena: 1.80 / 5
Odbieralam zamówienie internetowe wspólnie z dziećmi,otrzymałam bon 20 procent na zakupy- bardzo się ucieszyłam z tej okazji,,dzieci wybrały sobie lego, niestety cenny inne niż w systemie, Pani naliczyla cenny wyższe niż na opakowaniach PORAŻKA
ZaletyCeny wygórowane
~Małgorzata / 2017-06-30 13:43
Ocena: 1.80 / 5
Fatalna obsługa.Niekompetentni konsultanci infolinii,brak wsparcia merytorycznego.
Dostawa DHL fatalna. Z automatu zlecają ekonomiczną przesyłkę,która nie daje możliwości żadnych zmian (ani godzin,ani wybory Parcel Shopu,ani tel.kuriera przed dostawą).
W efekcie dostałam propozycję wleczenia się przez pół miasta pieszo (nie jestem zmotoryzowana) z telewizorem i myjką parową. Absurd!!!
Ceny produktów wyższe niż przeciętne rynkowe.
ODRADZAM SKLEP.Korzystałam wyłącznie z musu (MyBenefit).
~Maniek / 2021-11-25 13:40
Ocena: 1.80 / 5
Odradzam kupowanie na tej stronie. Zabawki dla dziecka na empik.com są dużo droższe niż na innych stronach. Za nieKtóre rzeczy trzeba zapłacić dodatkowo przesyłkę, w dodatku nie można za nie zapłacić kartą podarunkowa.Moje zamówienie z 22.11, które było opłacone z góry, odbiór 24.11, do dnia dzisiejszego nawet nie zaczęto pakować.:(
Zalety:(
Wady:(
~Marcelina / 2023-06-16 10:37
Ocena: 1.80 / 5
Dramat. Zamówiłam zabawki na prezent. Dostawa z opóźnieniem, już po urodzinach dzieci, a wcześniej miała być przed, dlatego zamówiłam. Musiałam na szybko kupować nowe prezenty. Anulowanie zamówienia po skompletowaniu a przed wysyłką niemożliwe. Na przyszłość jeśli w ogóle kupujecie tu to tylko z płatnością przy odbiorze. Aktualnie moje pieniądze są zamrożone. Myślę że na tym skończy się moja przygoda z empik.com
ZaletyDuży asortyment
WadyOpóźniona dostawa, problemy z anulowaniem zamówienia
~Marco / 2022-03-08 00:30
Ocena: 1.80 / 5
Zamówiłem audiobook. Zapłaciłem przelewem. Nie dało się go ściągnac. Dostałem info, że pozycja nie jest dostępna, mam podać konto i empik zwróci pięniądze. Do tej pory nie zwrócił (5tygodni) pomimo moich ponaglęń.
Przychodzi stale ten sam mail, że do4 dni zwrócą pieniądze. I nic. Uważajcie na tę firmę..
~Maria / 2023-12-06 16:00
Ocena: 1.80 / 5
Przy dokonywaniu zwrotów nienaruszonego towaru (nietrafiony prezent) nie zwracają pieniędzy tylko zmuszają do akceptacji karty podarunkowej a tym samym do kupna czegoś w ich sklepie. Nie jest to niezgodne z prawem bo politykę zwrotów określa sklep stacjonarny ale jest to brak szacunku do klienta i ukierunkowanie na jak największy zysk dla firmy. Jestem bardzo zniechęcona do zakupów w tej firmie i jeżeli tylko to będzie możliwe będę dokonywała zakupów przez internet u konkurencji. Ustawa określa że w przypadku zwrotu towaru kupionego przez internet gotówka zwracana jest na konto klienta.
~matka / 2022-08-26 12:10
Ocena: 1.80 / 5
Jako Polka jestem oburzona tym ze w sprzedazy jest elementarz Polsko-Upainski,prosze panstwa omijajcie te ksiazke szerokim łukiem,tu jest Polska,nie zycze sobie aby nasze Polskie dzieci MUSIALY sie uczyc jezyka ukrainskiego!w zadnym europejskim kraju nie odbywa sie taka hucpa jak w Polsce,njwyzszy czas pogonic tych gosci
~Meg / 2020-12-18 10:38
Ocena: 1.80 / 5
Zamówiłam tydzień temu kilka przesyłek, z których tylko empik nie wysłał towaru. Dziś dostaję sms że dostawa będzie opóźniona, ani o ile, ani pocałuj mnie w tyłek. Taka firma a funkcjonuje jak początkujący biznesmen. Moje ostatnie zakupy.
ZaletyBrak
WadyDostawa zawsze trwa wieki, a teraz nie wiem nawet czy dostanę je w ogóle na czas.
~Moni / 2023-01-20 13:11
Ocena: 1.80 / 5
Nigdy więcej nie zamówię w empiku.Oferuką się zrobienie kalendarza na prezent i rozczarowanie. Kalendarz dotarł jako prezent. Wszystkie zdjęcia poucinane bez głów tylko nogi widać. Jak można coś takiego wydrukować,poskładać i wysłać do klienta. Ktoś to drukuje po kartce i składa ten kalendarz i nie widzi jak on został wydrukowany! Firma nie wykonuje zleceń rzetelnie. Nikt nie bierze odpowiedzialności co z prezentem który miał być zrobiony. Jak można takie badziewie wykonać! Reklamacja trwa 14 dni jakiś żart. Nigdy więcej. Firma oferująca profesjonalne usługi fotograficzne od lat na rynku i żeby sobie takie jaja robić. Ale czytając opinie to nie ja mam tylko taki problem i recenzja o firmie 2.9% bardzo słaba. Pozdrawiam