Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~m / 2020-12-21 19:32
    Ocena: 1.80 / 5
    Bez sensu. Zamówienie złożone przed Świętami 9 dni....obietnica wysyłki w ciągu 24 godzin i .... 2 dni przed Świętami dalej nic. Nikt nic nie wie, pisze reklamacje, ale nie wiadomo czy i czy wogóle dojdzie przed Świętami.
  • ~Magda / 2019-01-18 14:23
    Ocena: 1.80 / 5
    Od ponad dwóch miesięcy lekceważenia mojej osoby postanowiłam wyrazić swoje niezadowolenie z kontaktu z firmą empik. Pomimo prośby o kontakt i wyjasnienie problemu cały czas ktoś mnie zbywał. Prosiłam o kontakt z kierownikiem podałam numer telefonu, nikt nie raczył się odezwać. Posiadam 8 bonów po 25 zł które są ważne a na stronie nie działają wysłałam screeny opisałam całą sytuację kilkukrotnie i zero reakcji!!! Zostałam bez prezentu na święta. Czy nie można było tego załatwić sprawniej?! I dać nowe bony lub wartość tych bonów?! Dlaczego cały czas mam czekać i być cierpliwa. To już jest żałosne a ja czekam dalej na swoje pieniądze!!!
    WadyObsluga
  • ~Magdalena / 2022-05-14 12:04
    Ocena: 1.80 / 5
    Wprowadzanie konsumenta w błąd!!! Brak jasnej informacji, że za doładowanie game pass Xbox one nie zapłacisz środkami z ekarty !!!
    Na stronie z moimi środkami Empik.com jest tylko informacja iż ze zgromadzonych środków zapłacę za wszystkie !!!! Produkty pochodzące ze sklepu Empik.com !!!!!
    Oszustwo !
    ZaletyBrak
  • ~Malami / 2022-08-24 19:41
    Ocena: 1.80 / 5
    Odbieralam zamówienie internetowe wspólnie z dziećmi,otrzymałam bon 20 procent na zakupy- bardzo się ucieszyłam z tej okazji,,dzieci wybrały sobie lego, niestety cenny inne niż w systemie, Pani naliczyla cenny wyższe niż na opakowaniach PORAŻKA
    ZaletyCeny wygórowane
  • ~Małgorzata / 2017-06-30 13:43
    Ocena: 1.80 / 5
    Fatalna obsługa.Niekompetentni konsultanci infolinii,brak wsparcia merytorycznego.
    Dostawa DHL fatalna. Z automatu zlecają ekonomiczną przesyłkę,która nie daje możliwości żadnych zmian (ani godzin,ani wybory Parcel Shopu,ani tel.kuriera przed dostawą).
    W efekcie dostałam propozycję wleczenia się przez pół miasta pieszo (nie jestem zmotoryzowana) z telewizorem i myjką parową. Absurd!!!
    Ceny produktów wyższe niż przeciętne rynkowe.
    ODRADZAM SKLEP.Korzystałam wyłącznie z musu (MyBenefit).
  • ~Maniek / 2021-11-25 13:40
    Ocena: 1.80 / 5
    Odradzam kupowanie na tej stronie. Zabawki dla dziecka na empik.com są dużo droższe niż na innych stronach. Za nieKtóre rzeczy trzeba zapłacić dodatkowo przesyłkę, w dodatku nie można za nie zapłacić kartą podarunkowa.Moje zamówienie z 22.11, które było opłacone z góry, odbiór 24.11, do dnia dzisiejszego nawet nie zaczęto pakować.:(
    Zalety:(
    Wady:(
  • ~Marcelina / 2023-06-16 10:37
    Ocena: 1.80 / 5
    Dramat. Zamówiłam zabawki na prezent. Dostawa z opóźnieniem, już po urodzinach dzieci, a wcześniej miała być przed, dlatego zamówiłam. Musiałam na szybko kupować nowe prezenty. Anulowanie zamówienia po skompletowaniu a przed wysyłką niemożliwe. Na przyszłość jeśli w ogóle kupujecie tu to tylko z płatnością przy odbiorze. Aktualnie moje pieniądze są zamrożone. Myślę że na tym skończy się moja przygoda z empik.com
    ZaletyDuży asortyment
    WadyOpóźniona dostawa, problemy z anulowaniem zamówienia
  • ~Marco / 2022-03-08 00:30
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłem audiobook. Zapłaciłem przelewem. Nie dało się go ściągnac. Dostałem info, że pozycja nie jest dostępna, mam podać konto i empik zwróci pięniądze. Do tej pory nie zwrócił (5tygodni) pomimo moich ponaglęń.
    Przychodzi stale ten sam mail, że do4 dni zwrócą pieniądze. I nic. Uważajcie na tę firmę..
  • ~Maria / 2023-12-06 16:00
    Ocena: 1.80 / 5
    Przy dokonywaniu zwrotów nienaruszonego towaru (nietrafiony prezent) nie zwracają pieniędzy tylko zmuszają do akceptacji karty podarunkowej a tym samym do kupna czegoś w ich sklepie. Nie jest to niezgodne z prawem bo politykę zwrotów określa sklep stacjonarny ale jest to brak szacunku do klienta i ukierunkowanie na jak największy zysk dla firmy. Jestem bardzo zniechęcona do zakupów w tej firmie i jeżeli tylko to będzie możliwe będę dokonywała zakupów przez internet u konkurencji. Ustawa określa że w przypadku zwrotu towaru kupionego przez internet gotówka zwracana jest na konto klienta.
  • ~matka / 2022-08-26 12:10
    Ocena: 1.80 / 5
    Jako Polka jestem oburzona tym ze w sprzedazy jest elementarz Polsko-Upainski,prosze panstwa omijajcie te ksiazke szerokim łukiem,tu jest Polska,nie zycze sobie aby nasze Polskie dzieci MUSIALY sie uczyc jezyka ukrainskiego!w zadnym europejskim kraju nie odbywa sie taka hucpa jak w Polsce,njwyzszy czas pogonic tych gosci
  • ~Meg / 2020-12-18 10:38
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam tydzień temu kilka przesyłek, z których tylko empik nie wysłał towaru. Dziś dostaję sms że dostawa będzie opóźniona, ani o ile, ani pocałuj mnie w tyłek. Taka firma a funkcjonuje jak początkujący biznesmen. Moje ostatnie zakupy.
    ZaletyBrak
    WadyDostawa zawsze trwa wieki, a teraz nie wiem nawet czy dostanę je w ogóle na czas.
  • ~Moni / 2023-01-20 13:11
    Ocena: 1.80 / 5
    Nigdy więcej nie zamówię w empiku.Oferuką się zrobienie kalendarza na prezent i rozczarowanie. Kalendarz dotarł jako prezent. Wszystkie zdjęcia poucinane bez głów tylko nogi widać. Jak można coś takiego wydrukować,poskładać i wysłać do klienta. Ktoś to drukuje po kartce i składa ten kalendarz i nie widzi jak on został wydrukowany! Firma nie wykonuje zleceń rzetelnie. Nikt nie bierze odpowiedzialności co z prezentem który miał być zrobiony. Jak można takie badziewie wykonać! Reklamacja trwa 14 dni jakiś żart. Nigdy więcej. Firma oferująca profesjonalne usługi fotograficzne od lat na rynku i żeby sobie takie jaja robić. Ale czytając opinie to nie ja mam tylko taki problem i recenzja o firmie 2.9% bardzo słaba. Pozdrawiam
    WadyWykonanie nie do zaakceptowania-porazka
  • ~nanashi-neko / 2021-08-05 22:55
    Ocena: 1.80 / 5
    zamówienia złożone wczoraj na 16 książek, po kilku minutach mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i nadanie statusu " w realizacji". Po 24h otrzymałam informację, iż "Informujemy, że w wyniku błędu systemu, który miał miejsce w nocy z 4-go na 5-go sierpnia 2021 r., jesteśmy zmuszeni anulować Twoje zamówienie / zamówienia. Informacje dotyczące anulacji znajdziesz na koncie klienta lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Jeśli zamówienie / zamówienia zostały przez Ciebie już opłacone, środki zostaną niezwłocznie zwrócone z uwzględnieniem metody płatności wybranej przy zakupie.". To jakaś czysta kpina. Anulowano mi 10 książek! Bo tak, bo mogą. Nawet nie pofatygowali się, by przesłać numery zamówień, których wiadomość dotyczy. Zdecydowanie nie polecam, szkoda nerwów. Ze światem książki i tanią książką nigdy nie miałam takich problemów. Podejście do klienta na kompletnie innym poziomie. Odradzam empik i będę odradzać w przyszłości! Nieuczciwa, kłamliwa oferta i tyle.
    Zaletybrak
    Wadycałokształt
  • ~Natalia / 2022-12-14 09:09
    Ocena: 1.80 / 5
    Masakra. DOstawę źle wysłali i potraktowali to jako moją rezygnację . kasę za towar zwrócili ale koszt kuriera nie.
    odradzam
  • ~Niezadowolony Daniel / 2022-10-05 11:18
    Ocena: 1.80 / 5
    Amatorszczyzna... firma aspiruje do platformy zakupowej, ale duuużo im brakuje do konkurencji. Widać chaos i bałagan w organizacji. Zamówione 3 opakowania - dostarczają 3 sztuki ...rozpatrzenie reklamacji tylko Crt+C, Crt+V ...standardowe regułki "na odwal" żeby tylko Klienta zbyć.
    Nigdy więcej zakupów na empik.com - radzę unikać.
    WadySklep wygląda jakby to sprzedawał empik, ale przy reklamacji winien dostawca.
  • ~Nutka / 2021-04-23 12:57
    Ocena: 1.80 / 5
    Dostarczono inne towary niż zamówiono, dodatkowo bez dowodu zakupu. NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyTraktują klientów, delikatnie mówiąc, bardzo niepoważnie.
  • ~Oliwia / 2021-07-14 17:00
    Ocena: 1.80 / 5
    Sklep jest niepoważny. Pod koniec czerwca zamawiałam karmę dla szczeniąt Fish4Dogs Finest White Fish Complete Puppy dla szczeniąt raz dużych, 2 worki po 6 kg. Empik był pośrednikiem, wysyłali zamówienie do sklepu Rikoland. Dostałam karmę dla otyłych seniorów, 1 worek 1,5 kg. 1 lipca złożyłam zawiadomienie o reklamacji – dostałam informację, że to wina Rikolandu. Zatem napisałam do Rikolandu. Okazało się, że wysyłka złej karmy jest winą Empiku – mieli błąd w kodach, do Rikolandu dotarła inna treść zamówienia. Niestety wszystkie informacje jakie otrzymuję, dostaję od Rikolandu, ponieważ na infolinii Empiku wszystkie Panie (a dzwoniłam wielokrotnie) kłamią, że z Rikolandem nie ma kontaktu. Kłamstwo, jest kontakt, do tej pory przerzucają się winą. Ponadto nie odpisują na moje maile. 14 lipca nadal nie mam żadnej informacji o rozwiązaniu mojego problemu. Jedyną pomocą są Panie z infolinii Rikolandu, bo w Empiku nie jestem w stanie się wiele dowiedzieć. 13 lipca dostałam maila, że sprawa zostanie rozwiązana do 4 dni od dnia zgłoszenia – minęło 10 dni temu. Z tego co wiem zarejestrowali reklamację dopiero po moim ponaglającym telefonie, nie po mailach wysyłanych wiele dni wcześniej. Nigdy więcej, nie polecam.
    ZaletyBrak
    Wadyoszukiwanie konsumenta
    niepotrzebne przeciąganie sprawy
    brak kontaktu
  • ~Onaowa / 2022-01-21 20:49
    Ocena: 1.80 / 5
    Zrobiłam zamówienie z nadzieją i zapewnieniem ze strony Empiku, że zamówienie dotrze (zależało mi na tym gdyż był to prezent ) Tymczasem zamówienie nie dotarło na określony (maksymalny) czas i do tego nie dostałam żadnego wyjaśnienia ze strony sprzedawcy dlaczego w ogóle moje zamówienie nie zostało wysłane. Po kilku dobijajacych sie moich wiadomościach do sprzedawcy otrzymałam odpowiedź iż mogę anulować sobie zamowienie bo oni i tak go nie wysla. Dla mnie to totalna ignorancja i lekceważenie klienta.
  • ~oszukany / 2021-11-09 08:44
    Ocena: 1.80 / 5
    Ten Empik to jakieś nieporozumienie. Zamówiłem 4go listopada odkurzacz robot i najpierw dostałem info, że opóźnienie i wysyłka będzie 8 listopada 2021. Dzisiaj dzwonię tj.9go i słyszę, że nie mogą oddać pieniędzy bo paczka nadana, paranoja jakaś. Pieniądze odzyskać można jedynie przez nieodebranie paczki i jak wróci towar do magazynu to w ciągu 3 dni wysyłają kasę. Nie wiedzą kiedy ruszy paczka. Znając procedury to na kilka tygodni zablokowane pieniądze. Nie kupujecie w Empiku bo nie jest tak jak informują, oszukują w ten sposób obracając twoimi piniędzmi.
    Zaletynic
    Wady-kłamią
    -blokują jawnie wpłacone pieniądze
  • ~Patrycja / 2021-03-11 19:11
    Ocena: 1.80 / 5
    Najgorsza firma na swiecie. Zamowilam 5 kubkow. Po 3 dniach sami z siebie anulowali 3szt bo ich nie maja. Jak mozna sprzedac cos czego nie maja
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4346
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882