Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2021-11-06 08:33
    Ocena: 1.80 / 5
    Ostatni raz zamówiłem coś w tym sklepie. Mimo że podczas zamawiania widniała informacja o wysyłce w ciągu 24 godzin, to po pięciu dniach zamówienie nawet nie zostało skompletowane. Zamówiłem coś na prezent specjalnie odpowiednio wcześniej, ale zamówienie nie dotarło na czas.
    Obsługa telefoniczna to porażka. Kręcą, kłamią, każda osoba udziela innych, sprzecznych informacji.
    Kiedyś empik będąc głównie księgarnią był konkurencyjny. Teraz natomiast, gdy zamiast działania w określonej branży, sprzedaje się wszystko, to efekt jest taki, że nikt z obsługi na niczym się nie zna. Nie potrafi udzielić odpowiedzi na podstawowe pytania. Polityka firmy skierowana tylko i wyłącznie na zysk. Zero profesjonalizmu.
    Szczarze NIE polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na realizację zamówienia
    Brak kompetencji obsługi klienta
  • ~Minia / 2021-11-05 22:50
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie polecam. Obsługa klienta na fatalnym poziomie. Odpowiadają gotowym szablonem. Pracownicy Empiku wprowadzają klientów w błąd. Odbierajcie zamówienia w salonie to wtedy nie będzie problemu.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Piotr / 2021-11-04 16:52
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłem etui do ipada dostępna na stronie empik.com. Został przedstawiony termin dostawy do paczkomatu - na 6 dni roboczych do przodu. Wydawało się, że długo, ale OK, poczekam. Po 4 dniach dostałem maila, że dostawa anulowana, bez żadnego komentarza. Świadczy to o złej organizacji, bo towar był pokazany jako dostępny w magazynie. Z mojego punktu widzenia jest to bardzo złe doświadczenie, bo zależało mi na tym produkcie i gdybym wiedział, że nie będzie dostępny w empik, to zamówiłbym gdzieś indziej (np. na allegro). Zdecydowałem się jednak na empik, zamówienie nie zostanie zrealizowane, a ja nie będę nic więcej kupował w empik. Jeśli ktoś ma pilną potrzebę na dany produkt, to również odradzam.
  • ~Gosia / 2021-11-04 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczekiwanie na dostawę - dramat! Przesuwają termin (sami go ustalając) przy czy później się terminu nie trzymają. Nie zrobię tam więcej zakupów.
  • ~Magda / 2021-11-04 14:56
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie polecam, jeśli komuś zależy na konkretnym terminie dostawy.

    Złożyłam zamówienie z dostawa do paczkomatu, na stronie pojawiła się informacja, że ma ono dojść w pewnym terminie, który mi odpowiadał (z dniowym zapasem). Gdy zobaczyłam, że zamówienie wciąż jest kompletowane założyłam zapytanie przez formularz "Kontakt" z prośbą o zmianę miejsca dostawy. Nie otrzymałam odpowiedzi, za to następnego dnia zamówienie zaadresowano do niewłaściwego paczkomatu. W aplikacji inPost widniało jako "w trakcie przygotowywania", zadzwoniłam więc do Biura Klienta i jedyne co się dowiedziałam to to, że muszę czekać aż paczka wróci do nich z paczkomatu, zwrócą mi pieniądze i dopiero wtedy będę mogła złożyć ponowne zamówienie.
    WadyFormularz "Kontakt" nie działa
    Zamówienia nie przychodzą w zapowiadanym terminie
  • ~Bart / 2021-11-03 18:49
    Ocena: 2.20 / 5
    Sklep Empik go to oszuści. Zamówiłem przez sklep krzesła za 1200 zł. Od 3 miesięcy nie mogę otrzymać towaru ani zwrotu pieniędzy. Zasłaniają się tym ze jakiś inny dostawca miał dostarczyć mi towar i nie dostarczył a pieniędzy tłumacza ze nie zwrócą bo zwrócić ma ktoś inny. Ciagle twierdzą ze reklamacja jest rozpatrywana i tak dalej. Kasę pobrał mi z konta Empik wiec uważam ze są to oszuści
    ZaletyBrak zalet
    WadySpychologia i brak informacji
  • ~neo / 2021-11-02 23:26
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik.com schodzi na psy, ponad tydzień oczekiwania na dostawę a końca nie widać…. Ciagle przekładają datę wysyłki …. Przy takiej obsłudze niedługo upadną , płakał nie będę
  • ~Mirek / 2021-11-02 20:52
    Ocena: 2.80 / 5
    Na stronie informacji o książce jest napisane ,, wysyłka jutro" Zamówienie 2 książek 26 października a na stronie jeszcze nawet nie wysłane. Ksiąązki przyjadą a mnie już nie będzie i nie będzie miał kto odebrać. Niech sobie je wsadzą. Dno,dno i bagno
  • ~Marika / 2021-11-02 13:10
    Ocena: 2.20 / 5
    Bardzo kiepska obsługa klienta i długi czas oczekiwania na przesyłkę. Nie piszą, że nie ma pozycji na stanie i nie informują o tym mailowo, a klient czeka w nieskończoność. Nie można się skontaktować z działem obsługi klienta. Nie polecam i żałuję, że wykupiłam opcję premium.
  • ~Julita / 2021-10-30 23:43
    Ocena: 2.20 / 5
    W Empiku w Białymstoku przy ul. Hetmańskiej bajzel. Mają elektroniczny system szukania towaru, który powinien pomagać w odnalezieniu książek, płyt. Co z tego, skoro produktu nie ma we wskazanym miejscu. Obsługa mówi, że się nie zmieścił. Absurd. Tracę czas na szukanie czegoś, czego tam nie ma, bo leży gdzie indziej.
    ZaletyObsługa w końcu znalazła to, czego potrzebowałam.
    WadyObsługa miła, ale bez szkolenia z obsługi klienta. Tracę czas z powodu ich bajzlu i nikt nie przeprasza.
  • ~Aneta / 2021-10-30 15:06
    Ocena: 3.40 / 5
    Asortyment może i spory, ale jeśli chodzi o wysyłkę i dostawe to jest koszmar. Zamawiałam 2 płyty oraz notes w zeszłą niedzielę i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia. Po kontakcie z obsługą i wytłumaczeniu że płyty miały być na prezent, oni jedynie przepraszają za opóźnienie, tłumacząc je najpierw tym że mają jakieś aktualizacje systemu który miałby pomóc w lepszym ogarnianiu, a po 2 dniach otrzymuje maila ze opóźnienie wynika z tego, że jest duża ilość zamówień. To jest banda klamcow. Piszą że wysyłka w 24h, a tak naprawdę zajmuje im to powyżej 1 dnia. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu, długi czas oczekiwania na zamówienie, nieterminowosc
  • ~Mateusz / 2021-10-30 13:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Deklarowana wysyłka w ciągu 24h to w rzeczywistości ponad tydzień. Nieprzestrzeganie własnego regulaminu i nieinformowanie o opóźnieniu i zmianie terminu dostawy.
    Wadynieterminowość
    nierzetelność
  • ~Ppina / 2021-10-29 15:42
    Ocena: 2.80 / 5
    Odradzam! Przy towarze informacja ze wysyłka w 24h po czym po 5 dniach towar nawet nie wysłany! Infolinia informuje że wszystko ok bo wg regulaminu maja 30 dni i mam czekać- obłęd!
    Zaznaczam że to nie pierwszy raz. Więc to standard firmy
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na dostawę od tygodnia do 2 tygodni
  • ~MadD / 2021-10-29 08:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo długi czas oczekwiania, który zostaje wydłużany podczas realizacji zamówienia. Tragedia, lepiej kupić na innym portalu, będzie na następny dzień! dla empiku realizacja zamóienia trwa 10 dni!!!
  • ~Kacha / 2021-10-27 14:54
    Ocena: 2.60 / 5
    Długi czas oczekiwania na przesyłkę a do tego książki przychodza w takim stanie jakby nie były nowe. Obdziubane rogi, pozaginane strony w książeczce dla dzieci, a okładka jest brudna. Nie wiem o co chodzi. Nie mam czasu i nerwow na reklamacje, ale odechciało mi się u nich zamawiać.
    ZaletyŁatwość zamawiania
    WadyUszkodzone książki sprzedawane jako nowe
    Długi czas oczekiwania na zamówienie
  • ~Ania / 2021-10-25 13:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Sprzedali mi towar którego nie maja na stanie. Po mojej interwencji napisali ze wyślą w tygodniu. Następnego dnia inf ze brak towaru i zwrot pieniędzy. Nie polecam nie dajcie nabić się w butelkę.
  • ~Grzegorz / 2021-10-25 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno! Sprzedaję produkty których nie mają na stanie wyklują zamówienie to kilku dniach się pieniądze oddają dopiero po kilku kolejnych. Nie wiesz czy zamawiać od nich czy od kogoś innego potem się okazuje przy większej ilości produktów że za każdy trzeba by osobno za dostawę płacić. Tragedia
  • ~dfhrdtutdnu / 2021-10-22 15:17
    Ocena: 3.80 / 5
    Były nerwy, bo pomimo upływu ponad 24 godzin (deklarowany czas wysyłki wszystkich zamówionych produktów na stronie) status się nie zmieniał, zero powiadomień, zero odzewu. Interweniowałam i po kilku rozmowach na czacie dostałam maila od obsługi, potem drugiego, że przesyłka zostanie zrealizowana jeszcze tego samego dnia (zamówione przedmioty miały być na prezent, więc to było mega ważne, a urodziny blisko). W międzyczasie naczytałam się tych negatywnych opinii, więc już chciałam machnąć ręką i kupić prezent stacjonarnie. Jednak wieczorem faktycznie dostałam powiadomienie o wysyłce, a następnego dnia o 13:00 przesyłka była do odbioru w salonie (domniemany transport z Sochaczewa do Gdańska trwał kilkanaście godzin, więc nieźle). Obsługa w salonie bardzo miła. Więc ostatecznie nie mogę narzekać, u mnie raczej pozytywne doświadczenie. Obsługa telefoniczna i na czacie w porządku, zwłaszcza przez telefon.
    ZaletyMiła obsługa przy odbiorze, szybka reakcja na ponaglenie
    WadyZamieszanie przy realizacji wysyłki
  • ~Mateusz / 2021-10-21 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem książkę ale wysłano w ogóle nie ta która zamówiłem. Pieniądze zwrócono ale poinformowano mnie że nie można zamienic jej na właściwą chociaż była na stanie w sklepie. Rozumiem że Stany się musza zgadzać ale skoro wina leży po ich stronie to powinni dostosować rozwiazanie do oczekiwań klienta. Nie polecam.
  • ~Julitta / 2021-10-21 11:47
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam kalendarz ścienny i jeszcze kila rzeczy z odbiorem w sklepie stacjonarnym, ktoś kto pakował rzeczy nie tylko ich nie zabezpieczył, ale zgiął go na pół kalendarz i upchał wszystko do małego pudełka w rezultacie 3 produkty z 4 zostały zniszczone. Teraz muszę tracić czas na reklamacje i ponowny odbiór rzeczy, tylko czy sytuacja się nie powtórzy? Dodatkowo informacja o zamówieniu gotowym do odbioru przyszła tylko na maila, a nie na smsa, tak więc musiałam specjalnie jechać po odbiór. Nie wiem, czy to kompletna bezmyślność, czy złośliwość ze strony pracowników tej firmy... NIE POLECAM zakupów w tym sklepie.
    ZaletyBRAK
    Wadylekceważenie klientów, pakowanie na odwal...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1662
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1296
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 973
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904