strona 39 z 83
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
-
~Jaro / 2017-01-02 15:51
Oszukują na cenach, kredki warte 25zl w sklepie sprzedawane po 70. Gratulacje -
-
~Jaro / 2022-01-23 03:40
Totalna porażka. 3 raz z rzędu brak towaru !!!! Dno i wodorosty !!! -
~Jarosław / 2022-04-10 18:12
Empik zszedł na psy. Sprzedają karty podarunkowe, które umożliwiają zakupy tylko niektórych produktów z szerokiej oferty na stronie empiku. Oczywiście nie informując o tym nabywcy karty, bo by się wycofał. Człowiek potem musi się nakombinować by nie zmarnować podarunku. Skomplikowana procedura zakupów. Wysokie ceny. Nie polecam. -
~Joanna / 2020-07-02 14:32
Nie polecam, oszukują produkty dostępne robią na niedostępne , koszty walą w koszty wysyłki . Kasa bez zdjęć nie do odzyskania
-
~Joanna / 2021-12-03 17:59
Najgorszy sklep online w jakim zamawiałam. 25.11 złożyłam zamówienie, które zostało wysłane dopiero 30.11., a teraz jeszcze dodatkowo kurier ma opóźnienie i w konsekwencji nie mam prezentu dla dziecka pod poduszkę. Brawo empik! I wy i UPS jesteście beznadziejni! ZaletybrakWadyniesamowicie powolny czas realizacji zamówień -
~Julian / 2020-12-04 20:20
Pierwsze zamówienie anulowali gdy kończył się termin dostawy. Wolą anulować zamówienie niż wykazać opóźnienie.
Drugie zamówienie jest kompletowane przez tydzień mimo że towar jest dostępny w magazynie Empiku.
Obsługa klienta do bani. Próba kontaktu mailowego kończy się spławieniem. Łamią umowy i liczą że ujdzie im to na sucho. Jedynie awantura na Facebooku zdaje się odrobinę działać.ZaletyBrak.WadyMnóstwo. Pomyłka, niekompetencja na wielu poziomach. -
~Justyna / 2021-01-28 18:50
Reklamacja wadliwego produktu trwa już miesiąc. Paczka, którą odesłałam, wydaje się, że zaginęła! Zwrotu pieniędzy brak! Obsługa klienta fatalna. Brak info zwrotnej. Wadyreklamacje, obsługa klienta, wadliwy produkt -
~Kamil / 2019-12-29 16:03
Towar zamówiony 17.12.2019. Po 3 dniach sklep anuluje zamówienie tłumacząc się brakiem towaru na magazynie (jakby nie wiedzieli tego od razu...). Na zwrot pieniędzy czekam już 9 dzień, choć miały być po 3 dniach...Obsługa klienta fatalna. Zachowują się jak firma-krzak. Odradzam zakupy u nich. Szczególnie odradzam zakupy przed świętami... -
-
~Kamila / 2020-09-28 10:54
Tak niekompetentnego sklepu jeszcze nie widziałam. Brak kontaktu, brak zwrotu pieniedzy - czekam juz 60 dni. -
~Kamila / 2021-06-23 12:24
Zamówiłam klocki 23 maja ( zapłacono przelewem) Do dnia dzisiejszego ich nie dostałam, nikt nie jest w stanie powiedzieć mi kiedy i czy w ogóle je dostane. Wystawiają na stronę produkty w atrakcyjnej cenie których w ogóle nie posiadają. Zaletybrak -
~Kasia / 2020-12-11 20:39
15.11.2020 zamówiłam perfumy na prezent, zamówienie zostało anulowane 26.11.2020 a ja do dzisiaj (11.12.2020) nie otrzymałam zwrotu środków!
Uwaga ! ostrożnie zamawiajcie, bo jak okaże się , że nie mają w magazynie, to na zwrot pieniędzy przyjdzie bardzo długo czekać!
Obracają naszymi pieniędzmi, a ja nadal nie mam prezentu,ani zwróconych pieniędzy.
Żenada! -
~Katarzyna / 2021-02-03 08:28
Kpiny z klientów i arogancja. W moim przypadku zwrot pieniędzy ( za zamówienie, które anulowałam już następnego dnia po zakupie) trwało 1,5 miesiąca....Towar mi mimo wszystko wysłano a potem wmawiano, że jednak go odebrałam...Korespondencja z BOK trwała i trwała. Odradzam, tylko dla klientów o mocnych nerwach! ZaletyBrakWadyJ. W -
~Katarzyna / 2022-10-03 12:37
KSIAŻKI PRZYCHODZĄ USZKODZONE! I SĄ SPRZEDAWANE jako nowe - co jest żartem. Zapewnienie ZE WYŚLĄ NOWĄ KSIĄZKE, po czym przychodzi ta ,,nowa" książka w stanie jeszcze gorszym niż poprzedni. Mam wrażenie, że jest to brak poszanowania do klienta.
Nic więcej u nich nie kupie. Stracili wieloletniego klienta.ZaletyŻadnychWadyCała sieć -
~Kerad / 2022-08-29 23:16
Sklep z bardzo wiarygodnego wszedł na poziom oszustwa przez godzinę zamawiałem z synem zeszyty do szkoły gdy już wszystko dobraliśmy młody poszedł do swojegobpokojuvokazalovsie ze nagle cena z dostawa z 45 zł wzrosła do Ok 110 ponieważ dostawca nie jest Empik tylko jakieś inne podmioty zapłaciłem bo nie miałem już ochoty na kolejna godzinę wybierania zeszytów OSTRZEGAM ZaletyBrakWadyJw -
~klient / 2022-01-14 11:23
Kolejny raz nie otrzymałam towaru, który zamówiłam, pomimo tego, iż każdego dnia pracownicy infolinii zapewniają o wysyłce w ciągu 24h. Nikt nad niczym nie panuje, albo dostaję towar , którego nie zamówiłam, albo w ogóle nie jest wysyłany w deklarowanym terminie... Dramat. WadyCo z tego, że szeroka oferta sprzedażowa, jeśli towar nie jest wysyłany na czas -
~Klientka / 2019-11-21 09:42
Ostrzegam !
Zdecydowanie NIE POLECAM zakupów internetowych w Empiku. Sprzedają produkty których nie mają- zamówiłam i opłaciłam dla dziecka dwie zabawki na prezent, otrzymałam maila z potwierdzeniem przyjęcia przelewu, realizacji i datę odbioru paczki. Po dwóch dniach otrzymałam mail z inf. że cześć mojego zamówienia anulowano bo jednak ,,zabrakło" jednej z zabawek które kupiłam (w salonie Empik były). Rozmowa z pracownikami obsługi klienta bezskuteczna- klepią wyuczone formułki.. W ten sposób moje dziecko zamiast obiecanych dwóch wymarzonych zabawek dostanie jedną ponieważ Empik robi z ludzi głupków i sprzedaje produkty których nie ma! Ostrzegam wszystkich żeby lepiej zrobili zakupy w innym sklepie który będzie potrafił rzetelnie zrealizować zamówienie bo pracowników Empiku nie będzie interesowało jeśli z ich winy zostaniecie bez prezentu urodzinowego lub świątecznego dla dziecka.WadyŻenujące podejście do klienta, sprzedaż i przyjęcie zapłaty za produkt którego nie mają. -
-
~Konrad / 2021-12-20 22:26
Książka zamówiona przez internet z odbiorem osobistym. Mija już tydzień, towaru dalej nie ma, a fizycznie jest na półce w salonie, bo sprawdzałem... Brak komentarza -
~Kozak1001 / 2024-01-14 22:49
Żenada żenada lipa słabo masakra dziadownia ,powinni zamykać takie firmy ! ZaletyNie maWadySa -
~Krzysztof / 2021-03-05 11:09
Odradzam zakup w tym sklepie, jak tylko coś się popsuje to umywają ręce. Ja kupiłem telefon i więcej tego nie zrobią bo twierdzą że normalne jest to ze przyciski odpadają od telefonu. Omijać szerokim łukiem -
~lauraolafson / 2020-09-01 16:19
Tragedia, Odradzam wszystkim. Probowalam anulowac zamowienie w godzine po zlozeniu zamowienia, bezskutecznie. Kontakt z obsluga klienta to jak zabawa w gluchy telefon. Nie wiem czy kiedykolwiek odzyskam swoje pieniadze. ZaletyBrak
strona 39 z 83
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »