Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1681 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Goldie / 2018-06-25 23:55
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam. Zamówiłem 3 perfumy. Wpłata bezpośrednio po zamówieniu. 1 perfum ten najdroższy przyszedł pierwszy. Dwa pozostałe niestety nie bo w paczce wysłali jakieś inne produkty. Odebrałem paczkę na poczcie okazało się że są w niej zamiast perfum jakieś kosmetyki: krem dla dzieci i jakaś mazidło dla kobiet za ok 90 zł. Moje zamówienie opiewało na kwotę prawie 200 zł. W paczce niechlujnie zapakowanej nie było żadnego paragonu, faktury. Złożyłem reklamację i kazano mi to odesłać na mój koszt. Po kilku dniach otrzymałem informację że tych perfum nie ma i dostanę zwrot za nie oraz koszty wysyłki. Pani w ramach przeprosin chciała mi dać kod rabatowy na zniżkę przy kolejnych zakupach. Minął kolejny tydzień dostałem na konto kwotę za jeden perfum i zwrot za wysyłkę. Po kolejnej interwencji telefonicznej Pani z obsługi przeprosiła i poinformowała mnie że zleciła przelew który będę miał na koncie za 2-3 dni. Minęło kolejnych 5 dni nadal kasy na koncie nie ma. Totalne dno i porażka. Oszukują klientów. Szkoda czasu i nerwów. Czekam na zakończenie transakcji i zwrot kasy już miesiąc. Nigdy więcej Empiku
    ZaletyBrak
    WadyBrak towaru po zamówieniu. Trudności w odzyskaniu pieniędzy, słaba komunikacja, niepoważne traktowanie klientów.
  • ~Gra z Empik.com / 2023-01-17 09:41
    Ocena: 1.80 / 5
    Po 15 dniach i kilku telefonach dostałem informacje ze zwrot środków nastąpi w ciągu 2-5 dni. Cała sytulacja jest o tyle śmieszna ze produkt cały czas jest dostępny na EMPIK.com.

    Nie polecam zamawiania czegokolwiek.
    WadyInfolinia sama podejmuje decyzje pomimo wcześniejszych ustaleń telefonicznych o sposobie rozwiązania sytulacji
  • ~Hanna / 2020-12-15 22:48
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam - zamówienie dwóch książek do odbioru w sklepie. Jedna przyszła, a druga jeszcze nie, ale w salonie, w którym jest odbiór stoi jej pełno na półkach. Ale nie - klient zamówił, to musi drugi raz się fatygować, bo tą dla mnie przyślą. I to nic, że w sklepie jest... Dla mnie to wyższy poziom abstrakcji.
    Poza tym ceny - nawet w sklepie online drożej niż gdzie indziej.
    A przeterminowana o dwa dni karta podarunkowa jest anulowana i koniec. Nie ma szans na odzyskanie pieniędzy. Reklamacje rozpatrywane są negatywnie.
    Jedyne, co mogę w związku z tym sklepem polecić, to usunięcie konta i żądanie zaprzestania przetwarzania przez nich naszych danych (zgodnie z RODO).
    ZaletyBrak
    WadyNie przejmują się klientem. Nie są w stanie skompletować jednego zamówienia złożonego z kilku pozycji. Drożej niż gdziekolwiek indziej.
  • ~Iwo / 2021-01-22 22:15
    Ocena: 1.80 / 5
    Dramat. Wątek jak widzę się powtarza., zamawiam płytę, place i tydzień później dostaje informacje ze brakło... No i zabawa w zwrot pieniędzy, którego nie chce bo chce płytę. Odradzam ten gówniany sklep!
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie klientów.
  • ~Jacek / 2022-05-25 21:27
    Ocena: 1.80 / 5
    Przestrzegam przed zakupami na tej platformie! Zakup natychmiast otrzymuje status w "realizacji" po to aby nie można było anulować zamówienia. Podany czas realizacji (wysyłki) to czysta abstrakcja. Czekałem tydzień i złożyłem reklamację, kazali poczekać następny tydzień i dopiero się kontaktować! Towaru brak a anulowanie niemożliwe.
    Omijać szerokim łukiem, tej "firmie" powinien przyjrzeć się prokurator lub UOKiK.
    Zaletybrak
    Wadyplatforma do wyłudzania wpłat
  • ~Jacek / 2023-05-09 08:38
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówienie złożone, kwota przelana, potwierdzenie złożenia zamówienia w mailu. Ale towaru brak. Oczywiscie dostępny, ale u innego kooperanta, z którym współpracuje Empik. Oczywiście również - droższy! Zamówienie anulowane z powiadomieniem mailowym - dobrze, ze w ogóle zaglądnąłem do skrzynki. W rozmowie z konsultantem, zadnego sposobu rozwiązania problemu, a z jej treści mogę wnioskować, że świetnie wypracowany proces zwiększenia ilości kupujących wprowadzając w bład, tj.: wystawiamy najtaniej na rynku-niestety po zamówieniu informacja na drugi dzień o braku towaru na stanie - dostępny jest również w Empik (inny kooperant) za drożej - niech klient kupuje, a my wychodzimy na swoje, sprzedając za tyle samo co u konkurencji, ale u siebie. Innego wytłumaczenia nie mam. Środki pieniężne oczywiscie zwracane..... ale do dwóch dni - co one w tym czasie robią, skoro ja ich nie mam? Czy jakiś procent nabijają Sprzedawcy. Dziwi mnie...., bo taka korporacja, tyle lat na rynku - a takie niskie standardy, albo ich całkowity brak. No cóż - taka jest moja opinia.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możłiwe bo nie mam nawet co oceniać, ani obsługi, ani towaru
  • ~jack78 / 2023-01-16 22:19
    Ocena: 1.80 / 5
    To już któreś zamówienie z rzędu, które nie zostało zrealizowane.
    Tym razem dostałem takiego maila "Tytuł zwrotu: Przedmiot zwrócony przez klienta"
    Oni nawet nie wysłali tego zamówienia.
  • ~Jan / 2023-07-31 17:15
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłem niepełny produkt ( brak mikrofonu) zareklamowałem - kazali mi zapłacić za przesyłkę i czekać na tel 2 dni. Odradzam.
    Wadykażą płacić za przesyłkę nawet jeżeli to nie z twojej winy
  • ~Jaro / 2017-01-02 15:51
    Ocena: 1.80 / 5
    Oszukują na cenach, kredki warte 25zl w sklepie sprzedawane po 70. Gratulacje
  • ~Jaro / 2022-01-23 03:40
    Ocena: 1.80 / 5
    Totalna porażka. 3 raz z rzędu brak towaru !!!! Dno i wodorosty !!!
  • ~Jarosław / 2022-04-10 18:12
    Ocena: 1.80 / 5
    Empik zszedł na psy. Sprzedają karty podarunkowe, które umożliwiają zakupy tylko niektórych produktów z szerokiej oferty na stronie empiku. Oczywiście nie informując o tym nabywcy karty, bo by się wycofał. Człowiek potem musi się nakombinować by nie zmarnować podarunku. Skomplikowana procedura zakupów. Wysokie ceny. Nie polecam.
  • ~Joanna / 2020-07-02 14:32
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam, oszukują produkty dostępne robią na niedostępne , koszty walą w koszty wysyłki . Kasa bez zdjęć nie do odzyskania
  • ~Joanna / 2021-12-03 17:59
    Ocena: 1.80 / 5
    Najgorszy sklep online w jakim zamawiałam. 25.11 złożyłam zamówienie, które zostało wysłane dopiero 30.11., a teraz jeszcze dodatkowo kurier ma opóźnienie i w konsekwencji nie mam prezentu dla dziecka pod poduszkę. Brawo empik! I wy i UPS jesteście beznadziejni!
    Zaletybrak
    Wadyniesamowicie powolny czas realizacji zamówień
  • ~Julian / 2020-12-04 20:20
    Ocena: 1.80 / 5
    Pierwsze zamówienie anulowali gdy kończył się termin dostawy. Wolą anulować zamówienie niż wykazać opóźnienie.
    Drugie zamówienie jest kompletowane przez tydzień mimo że towar jest dostępny w magazynie Empiku.
    Obsługa klienta do bani. Próba kontaktu mailowego kończy się spławieniem. Łamią umowy i liczą że ujdzie im to na sucho. Jedynie awantura na Facebooku zdaje się odrobinę działać.
    ZaletyBrak.
    WadyMnóstwo. Pomyłka, niekompetencja na wielu poziomach.
  • ~Justyna / 2021-01-28 18:50
    Ocena: 1.80 / 5
    Reklamacja wadliwego produktu trwa już miesiąc. Paczka, którą odesłałam, wydaje się, że zaginęła! Zwrotu pieniędzy brak! Obsługa klienta fatalna. Brak info zwrotnej.
    Wadyreklamacje, obsługa klienta, wadliwy produkt
  • ~Kamil / 2019-12-29 16:03
    Ocena: 1.80 / 5
    Towar zamówiony 17.12.2019. Po 3 dniach sklep anuluje zamówienie tłumacząc się brakiem towaru na magazynie (jakby nie wiedzieli tego od razu...). Na zwrot pieniędzy czekam już 9 dzień, choć miały być po 3 dniach...Obsługa klienta fatalna. Zachowują się jak firma-krzak. Odradzam zakupy u nich. Szczególnie odradzam zakupy przed świętami...
  • ~Kamila / 2020-09-28 10:54
    Ocena: 1.80 / 5
    Tak niekompetentnego sklepu jeszcze nie widziałam. Brak kontaktu, brak zwrotu pieniedzy - czekam juz 60 dni.
  • ~Kamila / 2021-06-23 12:24
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam klocki 23 maja ( zapłacono przelewem) Do dnia dzisiejszego ich nie dostałam, nikt nie jest w stanie powiedzieć mi kiedy i czy w ogóle je dostane. Wystawiają na stronę produkty w atrakcyjnej cenie których w ogóle nie posiadają.
    Zaletybrak
  • ~Kasia / 2020-12-11 20:39
    Ocena: 1.80 / 5
    15.11.2020 zamówiłam perfumy na prezent, zamówienie zostało anulowane 26.11.2020 a ja do dzisiaj (11.12.2020) nie otrzymałam zwrotu środków!
    Uwaga ! ostrożnie zamawiajcie, bo jak okaże się , że nie mają w magazynie, to na zwrot pieniędzy przyjdzie bardzo długo czekać!
    Obracają naszymi pieniędzmi, a ja nadal nie mam prezentu,ani zwróconych pieniędzy.
    Żenada!
  • ~Katarzyna / 2021-02-03 08:28
    Ocena: 1.80 / 5
    Kpiny z klientów i arogancja. W moim przypadku zwrot pieniędzy ( za zamówienie, które anulowałam już następnego dnia po zakupie) trwało 1,5 miesiąca....Towar mi mimo wszystko wysłano a potem wmawiano, że jednak go odebrałam...Korespondencja z BOK trwała i trwała. Odradzam, tylko dla klientów o mocnych nerwach!
    ZaletyBrak
    WadyJ. W
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1681
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 623
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027