Po 15 dniach i kilku telefonach dostałem informacje ze zwrot środków nastąpi w ciągu 2-5 dni. Cała sytulacja jest o tyle śmieszna ze produkt cały czas jest dostępny na EMPIK.com.
Nie polecam zamawiania czegokolwiek.
WadyInfolinia sama podejmuje decyzje pomimo wcześniejszych ustaleń telefonicznych o sposobie rozwiązania sytulacji
~Hanna / 2020-12-15 22:48
Ocena: 1.80 / 5
Nie polecam - zamówienie dwóch książek do odbioru w sklepie. Jedna przyszła, a druga jeszcze nie, ale w salonie, w którym jest odbiór stoi jej pełno na półkach. Ale nie - klient zamówił, to musi drugi raz się fatygować, bo tą dla mnie przyślą. I to nic, że w sklepie jest... Dla mnie to wyższy poziom abstrakcji.
Poza tym ceny - nawet w sklepie online drożej niż gdzie indziej.
A przeterminowana o dwa dni karta podarunkowa jest anulowana i koniec. Nie ma szans na odzyskanie pieniędzy. Reklamacje rozpatrywane są negatywnie.
Jedyne, co mogę w związku z tym sklepem polecić, to usunięcie konta i żądanie zaprzestania przetwarzania przez nich naszych danych (zgodnie z RODO).
ZaletyBrak
WadyNie przejmują się klientem. Nie są w stanie skompletować jednego zamówienia złożonego z kilku pozycji. Drożej niż gdziekolwiek indziej.
~Iwo / 2021-01-22 22:15
Ocena: 1.80 / 5
Dramat. Wątek jak widzę się powtarza., zamawiam płytę, place i tydzień później dostaje informacje ze brakło... No i zabawa w zwrot pieniędzy, którego nie chce bo chce płytę. Odradzam ten gówniany sklep!
ZaletyBrak
WadyOszukiwanie klientów.
~Jacek / 2022-05-25 21:27
Ocena: 1.80 / 5
Przestrzegam przed zakupami na tej platformie! Zakup natychmiast otrzymuje status w "realizacji" po to aby nie można było anulować zamówienia. Podany czas realizacji (wysyłki) to czysta abstrakcja. Czekałem tydzień i złożyłem reklamację, kazali poczekać następny tydzień i dopiero się kontaktować! Towaru brak a anulowanie niemożliwe.
Omijać szerokim łukiem, tej "firmie" powinien przyjrzeć się prokurator lub UOKiK.
Zaletybrak
Wadyplatforma do wyłudzania wpłat
~Jacek / 2023-05-09 08:38
Ocena: 1.80 / 5
Zamówienie złożone, kwota przelana, potwierdzenie złożenia zamówienia w mailu. Ale towaru brak. Oczywiscie dostępny, ale u innego kooperanta, z którym współpracuje Empik. Oczywiście również - droższy! Zamówienie anulowane z powiadomieniem mailowym - dobrze, ze w ogóle zaglądnąłem do skrzynki. W rozmowie z konsultantem, zadnego sposobu rozwiązania problemu, a z jej treści mogę wnioskować, że świetnie wypracowany proces zwiększenia ilości kupujących wprowadzając w bład, tj.: wystawiamy najtaniej na rynku-niestety po zamówieniu informacja na drugi dzień o braku towaru na stanie - dostępny jest również w Empik (inny kooperant) za drożej - niech klient kupuje, a my wychodzimy na swoje, sprzedając za tyle samo co u konkurencji, ale u siebie. Innego wytłumaczenia nie mam. Środki pieniężne oczywiscie zwracane..... ale do dwóch dni - co one w tym czasie robią, skoro ja ich nie mam? Czy jakiś procent nabijają Sprzedawcy. Dziwi mnie...., bo taka korporacja, tyle lat na rynku - a takie niskie standardy, albo ich całkowity brak. No cóż - taka jest moja opinia.
Zaletybrak
Wadywszystkie możłiwe bo nie mam nawet co oceniać, ani obsługi, ani towaru
~jack78 / 2023-01-16 22:19
Ocena: 1.80 / 5
To już któreś zamówienie z rzędu, które nie zostało zrealizowane.
Tym razem dostałem takiego maila "Tytuł zwrotu: Przedmiot zwrócony przez klienta"
Oni nawet nie wysłali tego zamówienia.
~Jan / 2023-07-31 17:15
Ocena: 1.80 / 5
Zamówiłem niepełny produkt ( brak mikrofonu) zareklamowałem - kazali mi zapłacić za przesyłkę i czekać na tel 2 dni. Odradzam.
Wadykażą płacić za przesyłkę nawet jeżeli to nie z twojej winy
~Jaro / 2017-01-02 15:51
Ocena: 1.80 / 5
Oszukują na cenach, kredki warte 25zl w sklepie sprzedawane po 70. Gratulacje
~Jaro / 2022-01-23 03:40
Ocena: 1.80 / 5
Totalna porażka. 3 raz z rzędu brak towaru !!!! Dno i wodorosty !!!
~Jarosław / 2022-04-10 18:12
Ocena: 1.80 / 5
Empik zszedł na psy. Sprzedają karty podarunkowe, które umożliwiają zakupy tylko niektórych produktów z szerokiej oferty na stronie empiku. Oczywiście nie informując o tym nabywcy karty, bo by się wycofał. Człowiek potem musi się nakombinować by nie zmarnować podarunku. Skomplikowana procedura zakupów. Wysokie ceny. Nie polecam.
~Joanna / 2020-07-02 14:32
Ocena: 1.80 / 5
Nie polecam, oszukują produkty dostępne robią na niedostępne , koszty walą w koszty wysyłki . Kasa bez zdjęć nie do odzyskania
~Joanna / 2021-12-03 17:59
Ocena: 1.80 / 5
Najgorszy sklep online w jakim zamawiałam. 25.11 złożyłam zamówienie, które zostało wysłane dopiero 30.11., a teraz jeszcze dodatkowo kurier ma opóźnienie i w konsekwencji nie mam prezentu dla dziecka pod poduszkę. Brawo empik! I wy i UPS jesteście beznadziejni!
Zaletybrak
Wadyniesamowicie powolny czas realizacji zamówień
~Julian / 2020-12-04 20:20
Ocena: 1.80 / 5
Pierwsze zamówienie anulowali gdy kończył się termin dostawy. Wolą anulować zamówienie niż wykazać opóźnienie.
Drugie zamówienie jest kompletowane przez tydzień mimo że towar jest dostępny w magazynie Empiku.
Obsługa klienta do bani. Próba kontaktu mailowego kończy się spławieniem. Łamią umowy i liczą że ujdzie im to na sucho. Jedynie awantura na Facebooku zdaje się odrobinę działać.
ZaletyBrak.
WadyMnóstwo. Pomyłka, niekompetencja na wielu poziomach.
~Justyna / 2021-01-28 18:50
Ocena: 1.80 / 5
Reklamacja wadliwego produktu trwa już miesiąc. Paczka, którą odesłałam, wydaje się, że zaginęła! Zwrotu pieniędzy brak! Obsługa klienta fatalna. Brak info zwrotnej.
Wadyreklamacje, obsługa klienta, wadliwy produkt
~Kamil / 2019-12-29 16:03
Ocena: 1.80 / 5
Towar zamówiony 17.12.2019. Po 3 dniach sklep anuluje zamówienie tłumacząc się brakiem towaru na magazynie (jakby nie wiedzieli tego od razu...). Na zwrot pieniędzy czekam już 9 dzień, choć miały być po 3 dniach...Obsługa klienta fatalna. Zachowują się jak firma-krzak. Odradzam zakupy u nich. Szczególnie odradzam zakupy przed świętami...
~Kamila / 2020-09-28 10:54
Ocena: 1.80 / 5
Tak niekompetentnego sklepu jeszcze nie widziałam. Brak kontaktu, brak zwrotu pieniedzy - czekam juz 60 dni.
~Kamila / 2021-06-23 12:24
Ocena: 1.80 / 5
Zamówiłam klocki 23 maja ( zapłacono przelewem) Do dnia dzisiejszego ich nie dostałam, nikt nie jest w stanie powiedzieć mi kiedy i czy w ogóle je dostane. Wystawiają na stronę produkty w atrakcyjnej cenie których w ogóle nie posiadają.
Zaletybrak
~Kasia / 2020-12-11 20:39
Ocena: 1.80 / 5
15.11.2020 zamówiłam perfumy na prezent, zamówienie zostało anulowane 26.11.2020 a ja do dzisiaj (11.12.2020) nie otrzymałam zwrotu środków!
Uwaga ! ostrożnie zamawiajcie, bo jak okaże się , że nie mają w magazynie, to na zwrot pieniędzy przyjdzie bardzo długo czekać!
Obracają naszymi pieniędzmi, a ja nadal nie mam prezentu,ani zwróconych pieniędzy.
Żenada!
~Katarzyna / 2021-02-03 08:28
Ocena: 1.80 / 5
Kpiny z klientów i arogancja. W moim przypadku zwrot pieniędzy ( za zamówienie, które anulowałam już następnego dnia po zakupie) trwało 1,5 miesiąca....Towar mi mimo wszystko wysłano a potem wmawiano, że jednak go odebrałam...Korespondencja z BOK trwała i trwała. Odradzam, tylko dla klientów o mocnych nerwach!
ZaletyBrak
WadyJ. W
~Katarzyna / 2022-10-03 12:37
Ocena: 1.80 / 5
KSIAŻKI PRZYCHODZĄ USZKODZONE! I SĄ SPRZEDAWANE jako nowe - co jest żartem. Zapewnienie ZE WYŚLĄ NOWĄ KSIĄZKE, po czym przychodzi ta ,,nowa" książka w stanie jeszcze gorszym niż poprzedni. Mam wrażenie, że jest to brak poszanowania do klienta.
Nic więcej u nich nie kupie. Stracili wieloletniego klienta.