Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1688 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zus / 2021-11-24 11:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Wysyłka zamówień trwa zbyt długo, nie ma możliwości anulowania zamówień, proces reklamacji jest niepotrzebnie długi.
  • ~Monika / 2021-11-24 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar zamówiony 1.11.21 wysyłka w 24h dziś 24.11.21 ciągle brak przesyłki. Zakupy na empik.com porażka.
    ZaletyBrak
  • ~Oal / 2021-11-24 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep internetowy jedna wielka porażka , na wysłanie trzeba czekać jak z zagranicy , brak odpowiedzi za każdym razem mówione że paczka już zostaje wysłała w rezultacie dalej czekam . Paczka zmaiwona 11.11
    ZaletyBRAK
  • ~Agnieszka / 2021-11-23 23:04
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówienie złożone 6.10 a dostawa w dniu 23 listopada wciąż niezrealizowana (a każda pozycja miała status wysyłka w ciągu 24 godzin) Terminy dostawy przekładane już z 6 razy. OD obsługi klienta niczego nie można się dowiedzieć poza oklepaną formułką, która nic nie wnosi. Nie polecam zamawiania, szczególnie na prezenty, bo można się bardzo rozczarować.
    Wadyczas dostawy, obsługa klienta
  • ~Wiktor S 0K / 2021-11-23 15:37
    Ocena: 3.40 / 5
    Zostawiłem w tym sklepie, a raczej platformie internetowej sporo pieniędzy.
    Generalnie, dotychczas byłem dobrej opinii, chociaż anulowano mi jedno zamówienie. Po krótkim czasie towar był dostępny z nową ceną, o ponad 100 zł wyższą. Więc teraz wiem dlaczego anulowali.
    Obecnie mają spory problem z płatnościami ze środków na koncie. To jakiś, kurka, żart, że towar, który w opisie ma info, że można go opłacić środkami w rzeczywistości nie można kupić za kasę na koncie.
    Kiedyś zanim nadeszła dobra zmiana, rezygnując z Premium kasa wracała na kartę. Teraz, zaś na konto Empik, więc to już nie kasa a punkty o równowartości XX zł.
    Infolinia to studenci, nie czytają do końca maili, nie wnikają w sedno sprawy. Odpisują szablonami, dodatkowo zwracając się do mnie per Pani.
    Jak widać dobra zmiana wyszła Empik wcale nie na dobre!
    Omijać to błoto!
    ZaletyMożna realizować kody zakupione na platformach benefitowych
    Brak innych zalet
    WadyCeny, liczba towarów za którem można zapłacić środkami na kocie.
    Zwrot pieniędzy przy rezygnacji z Premium to dopisanie punktów na konto, a nie pieniędzy na kartę.
  • ~Arkadiusz / 2021-11-23 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedają sprzęt który nie działa, nawet nie od siebie tylko sprzedawcy korzystają z ich marketu, potem człowiek traci nerwy żeby coś zareklamować, nikt nic nie wiem, maile milczą, kontakt zerowy, pieniędzy do tej pory nie odzyskałem. Szkoda nerwów.... zgłaszam do urzędu praw konsumenta ten chlew.
    Zaletybrak!!!
  • ~Jan / 2021-11-23 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno...towar zamówiony tydzień temu. Na stronie informacja, że wysyłka w ciągu 24h. Towar dalej nawet nie został wysłany... Obsługa nie odpowiada... chat na stronie porażka... Nie polecam. W Bonito cena niższa o 1 zł i macie gwarancje dostarczenia na kolejny dzień. Omijajcie w tę święta empik. Nie warto waszych nerwów.
    WadyŁo matko linijek nie starczy
  • ~uzytkownikpremium / 2021-11-22 13:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Towar zamówiony 4.11 nadal czeka na wysyłkę. Termina wysyłki przekładany 5 razy, ciągle podawany nowy i nadal nie wysłany. Dostaję wiadomość "Dziś produkty zostały przygotowane do wysyłki i powinny niebawem opuścić nasz magazyn." po czym "Z uwagi na opóźnienia nie zagwarantujemy kiedy dokładnie wysyłka nastąpi ale wszystko jest już na najlepszej drodze.". Ani pieniędzy, ani zamówionego towaru..
    WadyDOSTAWA
  • ~Tom / 2021-11-21 20:16
    Ocena: 2.60 / 5
    Empik.com nie szanuje swoich klientów, pobierając pieniądze za towar, a następnie ich nie dostarczając w podanym terminie. przekazując informację o ciągłym obciążeniem magazynów. Dodatkowo brak jest możliwości zapłaty za większość artykułów/towarów bonem upominkowym lub środkami na własnym koncie. Dostałem taki bon i nie mogłem prawie nic konkretnego kupić tylko jakieś mało potrzebne i interesujące rzeczy. Za zamówiony towar przyszedł z duuuuużym opóżnieniem, więc również nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadybrak możliwości zapłaty ich bonem
    długi termin realizacji zamównienia
  • ~Anes / 2021-11-20 21:32
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik.com oszukuje swoich klientów, bierze pieniądze a potem zwodzi ich nie dostarczając towaru tłumacząc to ciągłym obciążeniem magazynów. W międzyczasie organizuje różne akcje (np. wielkie promocje na urodziny), które są znacznie ważniejsze aniżeli realizacja zamówienia, za które klient zapłacił 2 miesiące temu.
    Anulowanie zamówienia (po 6-cio- krotnej zmianie terminu) okazuje się zupełnie niemożliwe. Przy próbie anulowania przez wiadomość z rodzaju 'Podejmij decyzję' (6-tą z rzędu), pomimo informacji ze strony aplikacji, że zamówienie zostało anulowane, okazało się następnego dnia, że wcale anulowane ono nie było.
    Przy próbie kontaktu z Centrum Obsługi Klienta, dowiaduję się, że nikt nie jest w stanie go anulować, bo produkty są Skompletowane (kiedy anulowałam poprzez aplikację, wcale skompletowane nie było, ale system moją decyzję zwyczajnie zignorował), ale pomimo deklaracji terminu między 19.11 a 22.11 (piątek i poniedziałek), paczka ponownie nie została wysłana... choć jest już sobota wieczór.
    W skrzynce posiadam prawie 30 wiadomości z rodzaju 'Podejmij decyzję' wysłanych do mnie w przeciągu roku od Empik.com... Tak Empik.com traktuje klientów, przynajmniej tych z kartą Premium (bo przecież klient już zapłacił, prawda?). Naprawdę nie warto tracić na nich czasu i nerwów. Szkoda, że tak późno to zrozumiałam.
    Zaletybrak
    WadyTerminowość, obsługa klienta, czasami brak dbałości o zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem.
  • ~Ktoś / 2021-11-19 16:53
    Ocena: 2.60 / 5
    Mama zamówiła 3 książki, 3 razy przesuwaliście i doszła tylko JEDNA książka
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyDostawa
  • ~Kla / 2021-11-18 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i metr mułu. Dnia 6 listopada złożone i opłacone zamówienie. Do dnia dzisiejszego brak wysyłki. Łącznie 5 telefonów na infolinię, z czego jedna z Pań dała mi informację, że produkt nie zostanie wysłany bo go nie ma i go anulowałam. Następnego dnia po tym jak jeden z trzech produktów miał być anulowany z powodu niedostępności - okazuję się, że jako jedyny jest gotowy i spakowany do wysyłki! CYRK NA KÓŁKACH. Pomijam fakt, że gdy dostałam informację o tym, że produkt jest niedostępny i z niego zrezygnowałam, to zamówiłam tę rzecz u innego producenta i teraz czekam na 2 takie same przesyłki.
    ZaletyABSOLUTNY BRAK
    WadyWprowadzanie klienta w błąd, brak wysyłki towaru, konsultanci na infolinii oderwani od rzeczywistości
  • ~Andrzej / 2021-11-18 15:22
    Ocena: 2.60 / 5
    Broń PanieB kupować w empiku zamówienie pomylone reklamacja nieskuteczna jak dotychczas.Chyba są po dobrej zmianie
  • ~naiwny konsument / 2021-11-18 14:04
    Ocena: 3.00 / 5
    kupuje produkt, na stronie dostępny.
    Po 2 godzinach przychodzi mail że nie jest dostępny, a zwrot pieniędzy po 3-5 dniach roboczych (efektywnie wyjdzie tydzień)

    A produkt... na stronie dalej dostępny.

    OSZUŚCI
    Wadymożna się uczyć robić wałki
  • ~Maciej / 2021-11-18 10:23
    Ocena: 2.20 / 5
    Ile można czekać!!!! chyba PiSuary przejęły władze w tej załosnej firmie.
    WadyWszystko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~marek / 2021-11-17 20:14
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówienie 2 listopada, do tej pory z 6 telefonów, 10 emaili, 5 reklamacji, cyrk na kółkach. Nie wiedzą kiedy będzie wysyłka książek. Mam cierpliwie czekać. Masakra.
    ZaletyBrak
    WadyNie można się doprosić o przesłanie książek i nikt nic nie wie. Każdy składa na kogoś innego. Nie można ustalić kiedy przesyłka może zostać wysłana. Spychologia.
  • ~Czekający na dostawę / 2021-11-17 00:34
    Ocena: 1.20 / 5
    Porażka, wysyłka już przesuwana 3x, minęło prawie 10 dni od zamówienia. Na dodatek pani w salonie namówiła mnie na usługę premium. Co z tego, że są z nią obniżone ceny i darmowe dostawy, skoro nie dochodzą? Jeden wielki scam, nie polecam!
    WadyObsługa, wprowadzanie w błąd, czas realizacji, jakość pakowania.
  • ~Ewa / 2021-11-16 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, zamówienie złożone 24 października przyszło 16 listopada więc prawie miesiąc,gdyby nie moje ciągłe telefony na infolinię zapewne paczki nadal by nie było. Szybciej doszłoby zamówienie z alliexpress niż z empiku
  • ~Aleksandra Stępień / 2021-11-16 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM NIKOMU! Zamówiłam produkt dostępny na stronie empik.com dnia 07.11.2021 Czas wysyłki widniejący na stronie przy produkcie to 24h Termin dostawy był przewidziany na 9-10.11.2021 - 12.11 okazało się, że moje zamówienie zostało anulowane. ŻADNEGO TELEFONU, ŻADNEGO MAILA. NIC! Był to prezent urodzinowy, który nie dotarł na czas. Po anulowaniu przez empik zamówienia cena produktu na stronie zwiększyła się o 100 zł i produkt nadal był dostępny! NIE POLECAM!
    ZaletyBRAK
  • ~mjewiarz / 2021-11-16 14:19
    Ocena: 1.60 / 5
    Dramatyczna obsługa reklamacji. Dostałem coś innego niż zamawiałem. Sklep nie potrafi się ustosunkować do reklamacji. Zaproponowałem odesłanie towaru i zwrot środków. Jednak jest cały czas cisza na łączach... wydaje mi się, że zostanę z towarem, którego nie chciałem. Strata środków. Podsumowując, burdel na kółkach
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1702
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1688
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 990
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 706
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 344
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4774
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4555
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3090