Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~awie / 2021-12-17 10:37
    Ocena: 1.80 / 5
    Po tygodniu oczekiwania na towar okazuje się że jest już niedostępny i jeszcze mam czekać 5 dni na zwrot środków żenada
  • ~B / 2021-06-23 09:36
    Ocena: 1.80 / 5
    Na stronie podawana jest nieprawdziwa informacja o terminie realizacji zamówienia. Sprzedawane są towary za atrakcyjna cenę ktorych nie maja na magazynie. Brak informacji o opóźnieniach w realizacji zamówienia. Informacje o braku towaru dostałam dopiero po kontrakcji telefonicznym a na zwrot pieniędzy muszę czekać 3 dni robocze
    ZaletyKorzystna cena
    WadySprzedaż produktów których nie posiadają na magazynie, w niemożliwych do zrealizowania terminach
  • ~Bogdan / 2021-09-08 11:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Kompletne rozczarowanie ta firma z mojej strony. Trzeba o tym pisac by inni za wczasu rozwayli swoj wybor na podstwie opinii w necie. Ja o tym nie pomyślałem wczesniej.

    Nie ma gwiazdek odpowiadających za 0 jakie chciałbym dać EMPIK za przyjęcie zamówienia i jego oplacenie w terminowe na zegarek Samsung Smartwatch4.
    Przyjęto zamówienie , skasowali 1999zl i w deklarownym czasie poinformowali, że nie mają produktu w magazynie. Słowem wiedzieli ile mają zegarków i ile max mogą przyjąć zamówień. Tego nie zrobili. Potocznie mówiąc przytulił pieniążki, obracał nimi jak darmowym kredytem a na koniec oświadczyli ze nie maja produktu. Za każdym razem inna osoba z obsługi klienta pisała tłumaczenia sytuacji nie wiedząc co pisały inne. Wygląda na to, że w EMPIK mają z dla czynna obsługę, przypadkową.
    Pisałem do PR z EMPIK ale i oni są głusi na problemy własnej firmy i nie zajęli się sprawą. Kent zrobiony w banbuko.
    ODRADZAM zakupy w EMPIK. Skasowalem swoje konto i nie wrócę do tej firmy jako klient za źadne skarby (zegarki :))
    ZaletySame wady
    WadyTylko wady
  • ~dawid / 2024-09-09 23:19
    Ocena: 1.80 / 5
    Empik namawial mne do zalozenia konta Premium ktore wiaze sie z rabatami itd.
    Nastepnie chcialem kupic 5 ksiazek online ktore sie ukazaly i odebrac je w salonie. Okazalo sie ze zadna z 5 ksiazek (nowosci) nie bylana stanie wiec trzeba bylo je zamowic. Poniewaz nie kupilem ksiazek bezposrednio w salonie poniewaz ich nie bylo nie moglem skorzystac z kuponu znizkowego.
    Wiec po co bylo mi tokonto premium? Empik jak zawsze nie ma sobie nic do zarzucenia. Obsluga klienta fatalna.
    Nie polecam i nie bede robil juz tam zakupow.
    Zaletybrak
    Wadyslaba obsluga klienta
  • ~Dzesper / 2020-12-10 13:09
    Ocena: 1.80 / 5
    Jakość asortymentu ok ale czas czy kontakt pozostawia wiele do życzenia. Czas realizacji prawie dwa tygodnie. To chyba bardzo przesądzony czas realizacji. W pierwszym mailu czas jest kilka dni. Po tym czasie mail że części asortymentu nie ma. Ok. Proszę o przesłanie części która jest a resztę w inny terminie. Podają nowy termin. Po upływie tego terminu kolejny mail o przesunięciu. I w sumie wszystko dotarło razem po prawie dwóch tygodniach. W ramach przeprosin wysłali rabat ważny przez jeden dzień. Mimo mojej prośby żeby został przedłużony bo i tak narazie nie mam asortymentu i nie wiem czy dojdzie przed świętami, brak zgody przez Empik. Tylko tyle jest ważny rabat i koniec. Odbiór przesyłki wziąłem w żabce ponieważ miała być czekolada. Po odebraniu przesyłki oraz informacji z żabki że nie mam kodu pisze maila o kod.... Po kilku mailach w końcu z łaską dostaje kod na czekoladę. Zamawiam dużo rzeczy przez internet ale pierwszy raz spotkałem się z takimi terminami i takim olewaniem klienta. NIE POLECAM!!!!
  • ~Dziku_9 / 2019-02-05 16:39
    Ocena: 1.80 / 5
    Wysłano mi uszkodzony zegarek. Nie można go zwrócić, bo musi być reklamowany mimo iż nie działał od samego początku. Po złożeniu reklamacji przekroczono termin jej rozpatrywania. Za każdym telefonem kłamią i podają inny termin odbioru przesyłki , mimo iż wysłałem im historię z Poczty Polskiej.
    Na stronie widnieje wysyłka w 24 godziny, a wysyłają po kilku dniach.
    Obsługa klienta wiele pozostawia do życzenia.
    NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyDługi czas realizacji zamówienia (inny niż na stronie), uszkodzone towary, czas reklamacji znacznie przekroczony
  • ~Edyta / 2022-09-29 19:50
    Ocena: 1.80 / 5
    Wystawiaja produkt którego nie posiadają na stanie.Obsluga telefoniczna była miła ale żadna z Pań mnie nie poinformowała że nie maja produktu który zamówiłam a dzwoniłam na infolinię z 3razy bo nie dostałam żadnego powiadomienia o moim zamówieniu .W dzień dostawy jak zadzwoniłam zostałam dopiero poinformowana że nie posiadaja mojego produktu.
  • ~elas / 2021-12-13 08:22
    Ocena: 1.80 / 5
    beaznadzieja, paczka zamówiona 2 grudnia, dziś 13 - nie wiadomo, gdzie jest, na pewno na święta nie polecam, bo nie dojdzie
  • ~Eve / 2021-01-27 11:54
    Ocena: 1.80 / 5
    Obsługa klienta, to jakieś nieporozumienie. Ostatni raz tam coś zamówiłam '
    ZaletyDuży wybór artykułów.
    WadySłaba obsługa.
  • ~Ewa / 2023-10-24 22:25
    Ocena: 1.80 / 5
    Żałuję, ża zakupów na empik.com nie zaczęłam od lektury wpisów na tym forum :( Kupiłam tam w dniu 19.05.2023 r. Pompkę nożną do pompowania roweru. Cena 52 zł plus 12 zł wysyłka. Zdecydowanie odradzam i przestrzegam przed zakupami na stronie empik.com. W moim przypadku okazało się, że empik POŚREDNICZY w zakupie i ponoć sprzedawcą był:"Retoo". Spółka wprowadza dodatkowo w błąd konsumenta swoimi oznaczeniami. W KRS nie ma czegoś takiego jak RETOO, jest spółka: Reto MB Sp. z o.o. a nie "RETOO". W dniu 3 sierpnia złożyłam reklamację do Empik przez stronę www gdyż przestał działać manomentr. Empik przekierował mnie na kontakt z "Retoo". Byłam wypytywana pojedynczymi zdaniami o stan pompki (wymiana kilkanaście maili). W końcu, po 20tu dniach odpytywania mnie mailowego o przedmiot, złożyłam pisemną reklamację z tytułu rękojmi i odesłałam przedmiot, ponosząc dodatkowe koszty wysyłki. Odebrano go 23.08.2023. Przez 14 dni nikt się do mnie nie odezwał, czyli zgodnie z przepisami prawa - uznano moją reklamację. Czekałam na zwrot pieniędzy za przedmiot. W dniu 8.10. zorientowałam się, że nie dostałam zwrotu pieniędzy na konto. Upomniałam się o zwrot i do Empik i do Retoo. Ten ostatni bez słowa odesłał mi tego samego dnia ponoć naprawioną pompkę! Nie było mnie w domu, nie odebrałam przedmiotu. Ponowiłam prośbę o zwrot pieniędzy. Po burzliwej wymianie zdań dostałam wiadomość: "Dzień dobry, my mamy 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, w pierwszej kolejności została naprawiona , prosimy o odbiór Pani własności w ciągu 14dni, po upływie tego terminu produkt ulegnie utylizacji, podaje adres Retoo, ul. Świerkowa 4c, 64-320 Niepruszewo". (znowu wprowadzenie w błąd co do oznaczenia spółki). Poprosiłam Empik o interwencję u swego kontrahenta - w dn. 23.10. dostałam odpowiedź , że wszystko przebiegło prawidłowo. Chyba jednak nie do końca tak jest. To był mój ostatni zakup w Empik, choć trudno nazwać to "kupnem" - wydałam w sumie 84 PLN i nie mam ani pompki ani pieniędzy, ale zdaniem Empik wszytko przebiegło prawidłowo !
    Zaletyw przypadku mojego zakupu nie ma zalet - bo finalnie nie mam ani produktu ani nie otrzymałam zwrotu pieniędzy
    WadyUWAGA ! EMPIK nie obsługuje zgłoszeń reklamacyjnych a ich "podwykonawcy" w sposób arogancki wymigują się od prawnej odpowiedzialności za wady produktu
  • ~Geregor / 2023-01-24 18:39
    Ocena: 1.80 / 5
    Przestroga dla Polaków kupujących za granicy;
    Złożyłam zamówienie w empik.com dwóch filmów , za którę zapłaciłem przelewem kwotę w wysokości 35 Euro,na drugi dzień moje zamówienie zostało anulowane przez sklep,oraz otrzymałem informację że nastąpi zwrot pieniędzy.Na moje konto bankowe wpłynęła suma w wysokości 17 Euro,oraz zostałem obciążony kosztami operacji bankowej związaną z przelewem w wysokości 15 Euro.Koszty bankowe powinien ponieść sklep internetowy empik.com a nie klijęt czyli ja,zostałem poprostu oszukany.Nie ważne jaka kwota liczy się uczciwość i szanowanie klijęta,w sklepie nie zrobię nigdy żadnych zakupów.
  • ~gesia / 2014-01-15 20:44
    Ocena: 1.80 / 5
    Omijać sklep "wielobranżowy" dalekim łukiem!!! Wszystko sprowadzane z chin, ceny jakby z Nowego Yorku, towar niszczeje następnego dnia... TEN SKLEP TO JEDNO WIELKIE NIEPOROZUMIENIE!!! Współczuje pracownikom [*]
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO czego się nie dotknie to jedna wielka kicha...;/
  • ~Goldie / 2018-06-25 23:55
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam. Zamówiłem 3 perfumy. Wpłata bezpośrednio po zamówieniu. 1 perfum ten najdroższy przyszedł pierwszy. Dwa pozostałe niestety nie bo w paczce wysłali jakieś inne produkty. Odebrałem paczkę na poczcie okazało się że są w niej zamiast perfum jakieś kosmetyki: krem dla dzieci i jakaś mazidło dla kobiet za ok 90 zł. Moje zamówienie opiewało na kwotę prawie 200 zł. W paczce niechlujnie zapakowanej nie było żadnego paragonu, faktury. Złożyłem reklamację i kazano mi to odesłać na mój koszt. Po kilku dniach otrzymałem informację że tych perfum nie ma i dostanę zwrot za nie oraz koszty wysyłki. Pani w ramach przeprosin chciała mi dać kod rabatowy na zniżkę przy kolejnych zakupach. Minął kolejny tydzień dostałem na konto kwotę za jeden perfum i zwrot za wysyłkę. Po kolejnej interwencji telefonicznej Pani z obsługi przeprosiła i poinformowała mnie że zleciła przelew który będę miał na koncie za 2-3 dni. Minęło kolejnych 5 dni nadal kasy na koncie nie ma. Totalne dno i porażka. Oszukują klientów. Szkoda czasu i nerwów. Czekam na zakończenie transakcji i zwrot kasy już miesiąc. Nigdy więcej Empiku
    ZaletyBrak
    WadyBrak towaru po zamówieniu. Trudności w odzyskaniu pieniędzy, słaba komunikacja, niepoważne traktowanie klientów.
  • ~Gra z Empik.com / 2023-01-17 09:41
    Ocena: 1.80 / 5
    Po 15 dniach i kilku telefonach dostałem informacje ze zwrot środków nastąpi w ciągu 2-5 dni. Cała sytulacja jest o tyle śmieszna ze produkt cały czas jest dostępny na EMPIK.com.

    Nie polecam zamawiania czegokolwiek.
    WadyInfolinia sama podejmuje decyzje pomimo wcześniejszych ustaleń telefonicznych o sposobie rozwiązania sytulacji
  • ~Hanna / 2020-12-15 22:48
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam - zamówienie dwóch książek do odbioru w sklepie. Jedna przyszła, a druga jeszcze nie, ale w salonie, w którym jest odbiór stoi jej pełno na półkach. Ale nie - klient zamówił, to musi drugi raz się fatygować, bo tą dla mnie przyślą. I to nic, że w sklepie jest... Dla mnie to wyższy poziom abstrakcji.
    Poza tym ceny - nawet w sklepie online drożej niż gdzie indziej.
    A przeterminowana o dwa dni karta podarunkowa jest anulowana i koniec. Nie ma szans na odzyskanie pieniędzy. Reklamacje rozpatrywane są negatywnie.
    Jedyne, co mogę w związku z tym sklepem polecić, to usunięcie konta i żądanie zaprzestania przetwarzania przez nich naszych danych (zgodnie z RODO).
    ZaletyBrak
    WadyNie przejmują się klientem. Nie są w stanie skompletować jednego zamówienia złożonego z kilku pozycji. Drożej niż gdziekolwiek indziej.
  • ~Iwo / 2021-01-22 22:15
    Ocena: 1.80 / 5
    Dramat. Wątek jak widzę się powtarza., zamawiam płytę, place i tydzień później dostaje informacje ze brakło... No i zabawa w zwrot pieniędzy, którego nie chce bo chce płytę. Odradzam ten gówniany sklep!
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie klientów.
  • ~Jacek / 2022-05-25 21:27
    Ocena: 1.80 / 5
    Przestrzegam przed zakupami na tej platformie! Zakup natychmiast otrzymuje status w "realizacji" po to aby nie można było anulować zamówienia. Podany czas realizacji (wysyłki) to czysta abstrakcja. Czekałem tydzień i złożyłem reklamację, kazali poczekać następny tydzień i dopiero się kontaktować! Towaru brak a anulowanie niemożliwe.
    Omijać szerokim łukiem, tej "firmie" powinien przyjrzeć się prokurator lub UOKiK.
    Zaletybrak
    Wadyplatforma do wyłudzania wpłat
  • ~Jacek / 2023-05-09 08:38
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówienie złożone, kwota przelana, potwierdzenie złożenia zamówienia w mailu. Ale towaru brak. Oczywiscie dostępny, ale u innego kooperanta, z którym współpracuje Empik. Oczywiście również - droższy! Zamówienie anulowane z powiadomieniem mailowym - dobrze, ze w ogóle zaglądnąłem do skrzynki. W rozmowie z konsultantem, zadnego sposobu rozwiązania problemu, a z jej treści mogę wnioskować, że świetnie wypracowany proces zwiększenia ilości kupujących wprowadzając w bład, tj.: wystawiamy najtaniej na rynku-niestety po zamówieniu informacja na drugi dzień o braku towaru na stanie - dostępny jest również w Empik (inny kooperant) za drożej - niech klient kupuje, a my wychodzimy na swoje, sprzedając za tyle samo co u konkurencji, ale u siebie. Innego wytłumaczenia nie mam. Środki pieniężne oczywiscie zwracane..... ale do dwóch dni - co one w tym czasie robią, skoro ja ich nie mam? Czy jakiś procent nabijają Sprzedawcy. Dziwi mnie...., bo taka korporacja, tyle lat na rynku - a takie niskie standardy, albo ich całkowity brak. No cóż - taka jest moja opinia.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możłiwe bo nie mam nawet co oceniać, ani obsługi, ani towaru
  • ~jack78 / 2023-01-16 22:19
    Ocena: 1.80 / 5
    To już któreś zamówienie z rzędu, które nie zostało zrealizowane.
    Tym razem dostałem takiego maila "Tytuł zwrotu: Przedmiot zwrócony przez klienta"
    Oni nawet nie wysłali tego zamówienia.
  • ~Jan / 2023-07-31 17:15
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłem niepełny produkt ( brak mikrofonu) zareklamowałem - kazali mi zapłacić za przesyłkę i czekać na tel 2 dni. Odradzam.
    Wadykażą płacić za przesyłkę nawet jeżeli to nie z twojej winy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4346
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882