Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Żart / 2023-06-14 17:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie spotkałam się jeszcze z firmą, która aż tak nie szanuje klienta. Wysłany błędny towar, a po reklamacji...towar ponownie błędnie wysłany. Odpowiedzi trzeba się domagać, bo "przecież mają czas". Rezultat? Od ponad miesiąca nie dostałam zamówienia, za które zapłaciłam. Teraz nagle próbują zamieść wszystko pod dywan i bez konsultacji z klientem od tak zlecają zwrot środków. Niestety wydaje się, że poziom rozumowania jest u nich na zerowym poziomie, bo książkę zamówiłam w dwóch tomach, więc powinni oddać za "całą", a wychodzi na to, że mam sobie przeczytać połowę, a reszty się domyślić :)

    Empik wyrobił sobie renomę i ma gdzieś klientów. Z roku na rok jest coraz gorzej. Obsługa, zarówno w salonach jak i na infolinii jest tragiczna; ludzie jakby za karę tam pracowali; zamówienia albo dochodzą źle albo idą 2 tygodnie. Czas zacząć się trzymać z daleka.
    WadyNiemiła i nieprofesjonalna obsługa, brak towarów na stanie, nieład i chaos
  • ~AAAAA / 2020-04-03 12:58
    Ocena: 1.80 / 5
    Niestety żałuję, że nie ma 0 dla dostawy i obsługi klienta, gdzie składałam reklamację. Zamówienie zostało złożone 24.03 we wtorek w czwartek kontaktowałam się telefonicznie z empikiem i udzielono mi informacji, że paczka jest gotowa i wyjdzie dnia następnego. Niestety paczka wyszła dopiero w sobotę, bo taka informacja została przesłana na maila, zaznaczam, że jest informacja, że wysyłają w ciągu 24h, bzdura. Oczywiście zaznaczyłam dostawę kurierem DHL, otrzymałam maila, że paczka jest u kuriera i tak też było do najbliższego poniedziałku. W poniedziałek i wtorek ani słychu kuriera, brak dostawy. I coś mnie tknęło i w środę, czyli tydzień po złożeniu zamówienia by sprawdzić gdzie jest paczka, okazało się, że pomimo że zapłaciłam za dostawę do domu to muszę sobie jechać do magazynu DHL i odebrać paczkę. Znalezienie kontaktu do DHL graniczy z cudem bo wszędzie na stronie tylko formularze powstawiali by mieć spokój, ale udało mi się zadzwoniłam i usłyszałam, że mogę sobie paczkę przekierować i kurier dostarczy pod wskazany adres (straciłam trochę zdrowia i cierpliwości). Na 2 dzień pojawia się kurier, otwiera drzwi od windy i rzuca paczkę na środek korytarza i mówi, że nie dostarcza do ręki, żenada. Już widziałam, że jest to za mała paczka do mojego zamówienia, ale zanim wyszłam na korytarz kuriera już nie było. Po odpakowaniu paczki okazało się, że nie jest to moje zamówienie, zamawiałam 4 pozycje w paczce 3 (hmm czy ktoś sprawdza te paczki już po ilości powinien się zorientować, że to nie to!!), w tym produkty w ogóle z innego działu. Zadzwoniłam do empiku złożyłam reklamację i nawet na maila nie dostałam informacji zwrotnej, że reklamacja jest przyjęta i jest w trakcie rozpatrywania, Pan powiedział, że nie może wysłać takiego maila bo jeszcze dział reklamacji nie zaczął jej rozpatrywać, no nie wiem dowiem się w UOK czy nie powinnam dostać mimo wszystko jakiegoś potwierdzenia. Dnia następnego do godziny 11.00 miał zjawić się kurier po paczkę zwrotną oczywiście brak, zadzwoniłam ponownie do empiku i poprosiłam by to ustalili mija 3 godzina od telefonu i nikt nie dał mi znać z empiku kiedy będzie kurier. W czwartek rano zamówiłam te same pozycje u konkurencji nie dość, że o 40 zł taniej to paczka była już na następny dzień przed 8.00 u mnie, można, można tylko trzeba chcieć. NIE POLECAM, OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Olewka totalna ciekawa jestem kiedy zwrócą pieniążki za zamówienie ??????????????
  • ~Aleksandra / 2023-01-17 10:44
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie traktują uczciwie klientów. Jeśli produkt jest widoczny na stronie internetowej masz prawo go kupić za opłatą, a sprzedawca ma obowiązek go wysłać. Anulowanie zamówienia z powodu braku towaru jest niezgodne z prawem. Bardzo niski poziom obsługi klienta.
  • ~Alicja / 2022-04-12 08:47
    Ocena: 1.80 / 5
    Jesli chcecie uzyskac rzetelna informacje na infolinii epmiku, nie liczcie na to... W sb pani powiedziala, ze pieniadze na karte podarunkowa zostana zwrocone w nd, mimo tego ze jest weekend... Wczoraj pieniedzy nie bylo na karcie, wiec zadzwonilam ponownie. Tym razem mily pan obiecal, ze pieniadze na karcie znajda sie do konca dnia. Dzisiaj sprawdzilam saldo, pieniadze nadal nie wrocily, wiec zadzwonilam po raz trzeci. I co? I tym razem zostalam poinformowana, ze pieniadze zostana zwrocone do 14 dni roboczych. Na moja prosbe o przyspieszenie procesu (poniewaz dwa razy dostalam bledna informacje), pani stwierdzila, ze sie nie da.

    Jesli chodzi o inne aspekty, nie kupuje w empiku, poniewaz ceny sa z kosmosu... Teraz z racji tego, ze mam karte podarunkowa, musialam cos zamowic. Natomiast po negatywnych doswiadczeniach nie mam zamiaru wiecej kupowac w tym sklepie, w ktorym potrzeby klientow sa ignorowane, a pracownicy przekazuja bledne informacje.
  • ~Andrzej / 2023-05-21 07:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłem książkę "Nazistowscy miliarderzy " od 08.05.23 dostawa jest co dwa dni przekładana. 19.05 zdecydowałem się kupić gdzie indziej o 4,70 zł droższą i dostałem następnego dnia.
  • ~Ania / 2021-05-13 17:19
    Ocena: 1.80 / 5
    To były moje ostatnie zakupy na empik. Zamówienie dostałam z jednodniowym opóźnieniem, bez żadnej wiadomości, po rozpakowaniu paczki,książka była zniszczona.
  • ~Anna / 2021-01-14 09:38
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam przedmiot na prezent. Empik wysłał inny niż zamawiałam. Konsultant wprowadził mnie w błąd mówiąc, że zamówienia ze sklepu internetowego mogę wymienić w sklepie stacjonarnym. Od ponad miesiąca nie udało mi się otrzymać od empiku przedmiotu który zamawiałam. Zmarnowany czas na bieganie bez sensu po empikach i na infolinii. Nie polecam, standard obsługi klienta z lat 90.
    Zmarnowany czas
  • ~Anna / 2023-07-21 14:18
    Ocena: 1.80 / 5
    Trudno zamówić online
    System nie pozwala zamówić bez rejestracji jeśli się ma konto, trzeba wtedy użyć innego maila, nie chce cofać przy zmianie wyboru paczkomaty, martwa ikona zapłać przy przekierowaniu na stronę banku wszystko sprawdziłam czy nie trzeba zaznaczyc jeszcze jakiejś zgody, fatalnie!
    Oferta faktycznie inna niż w internecie
    Długi czas realizacji zamówienia 6 dni Odbior w Empiku
    W efekcie nic nie kupiłam
    Na infolinii nie umieli pomoc
    Kobieta na infolinii nie zna nazwisk podstawowych autorów trzeba jej Prousta i Jane Austin liderować parodia księgarni , to robi wrażenie kompletnego braku ptofesjonalizmu
  • ~Anonim / 2025-05-26 22:55
    Ocena: 1.80 / 5
    Uważajcie z działem reklamacji, wysyłasz uszkodzoną książkę, przyznają ci zwrot na nową i odsyłają ci tą reklamowaną
    ZaletyŁatwość zakupu
    WadyCałokształt
  • ~antyfanemipku / 2023-01-17 09:16
    Ocena: 1.80 / 5
    po raz kolejny anulowane zamówienie. Tym razem przeszli samych siebie i stwierdzili, że to ja zwróciłem towar (nigdy nieotrzymany)
  • ~Asia / 2020-12-07 16:33
    Ocena: 1.80 / 5
    Porażka jeżeli chodzi o zamawianie przez internet. Najpierw przekładają termin dostawy, później piszą że wyślą zamówienie w kilku paczkach, po czym w końcu coś tam wyślą. Na końcu to na czym najbardziej mi zależało zostało anulowane, bo wystawiają rzeczy których nie mają...
    WadyCzas wysyłki podany przy produktach jest niedotrzymany, wystawiają produkty których nie mają.
    Produkty wystawione w sklepie tak na prawdę są z różnych sklepów i ceny wysyłek liczą się z każdego osobno.
  • ~awie / 2021-12-17 10:37
    Ocena: 1.80 / 5
    Po tygodniu oczekiwania na towar okazuje się że jest już niedostępny i jeszcze mam czekać 5 dni na zwrot środków żenada
  • ~B / 2021-06-23 09:36
    Ocena: 1.80 / 5
    Na stronie podawana jest nieprawdziwa informacja o terminie realizacji zamówienia. Sprzedawane są towary za atrakcyjna cenę ktorych nie maja na magazynie. Brak informacji o opóźnieniach w realizacji zamówienia. Informacje o braku towaru dostałam dopiero po kontrakcji telefonicznym a na zwrot pieniędzy muszę czekać 3 dni robocze
    ZaletyKorzystna cena
    WadySprzedaż produktów których nie posiadają na magazynie, w niemożliwych do zrealizowania terminach
  • ~Bogdan / 2021-09-08 11:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Kompletne rozczarowanie ta firma z mojej strony. Trzeba o tym pisac by inni za wczasu rozwayli swoj wybor na podstwie opinii w necie. Ja o tym nie pomyślałem wczesniej.

    Nie ma gwiazdek odpowiadających za 0 jakie chciałbym dać EMPIK za przyjęcie zamówienia i jego oplacenie w terminowe na zegarek Samsung Smartwatch4.
    Przyjęto zamówienie , skasowali 1999zl i w deklarownym czasie poinformowali, że nie mają produktu w magazynie. Słowem wiedzieli ile mają zegarków i ile max mogą przyjąć zamówień. Tego nie zrobili. Potocznie mówiąc przytulił pieniążki, obracał nimi jak darmowym kredytem a na koniec oświadczyli ze nie maja produktu. Za każdym razem inna osoba z obsługi klienta pisała tłumaczenia sytuacji nie wiedząc co pisały inne. Wygląda na to, że w EMPIK mają z dla czynna obsługę, przypadkową.
    Pisałem do PR z EMPIK ale i oni są głusi na problemy własnej firmy i nie zajęli się sprawą. Kent zrobiony w banbuko.
    ODRADZAM zakupy w EMPIK. Skasowalem swoje konto i nie wrócę do tej firmy jako klient za źadne skarby (zegarki :))
    ZaletySame wady
    WadyTylko wady
  • ~dawid / 2024-09-09 23:19
    Ocena: 1.80 / 5
    Empik namawial mne do zalozenia konta Premium ktore wiaze sie z rabatami itd.
    Nastepnie chcialem kupic 5 ksiazek online ktore sie ukazaly i odebrac je w salonie. Okazalo sie ze zadna z 5 ksiazek (nowosci) nie bylana stanie wiec trzeba bylo je zamowic. Poniewaz nie kupilem ksiazek bezposrednio w salonie poniewaz ich nie bylo nie moglem skorzystac z kuponu znizkowego.
    Wiec po co bylo mi tokonto premium? Empik jak zawsze nie ma sobie nic do zarzucenia. Obsluga klienta fatalna.
    Nie polecam i nie bede robil juz tam zakupow.
    Zaletybrak
    Wadyslaba obsluga klienta
  • ~Dzesper / 2020-12-10 13:09
    Ocena: 1.80 / 5
    Jakość asortymentu ok ale czas czy kontakt pozostawia wiele do życzenia. Czas realizacji prawie dwa tygodnie. To chyba bardzo przesądzony czas realizacji. W pierwszym mailu czas jest kilka dni. Po tym czasie mail że części asortymentu nie ma. Ok. Proszę o przesłanie części która jest a resztę w inny terminie. Podają nowy termin. Po upływie tego terminu kolejny mail o przesunięciu. I w sumie wszystko dotarło razem po prawie dwóch tygodniach. W ramach przeprosin wysłali rabat ważny przez jeden dzień. Mimo mojej prośby żeby został przedłużony bo i tak narazie nie mam asortymentu i nie wiem czy dojdzie przed świętami, brak zgody przez Empik. Tylko tyle jest ważny rabat i koniec. Odbiór przesyłki wziąłem w żabce ponieważ miała być czekolada. Po odebraniu przesyłki oraz informacji z żabki że nie mam kodu pisze maila o kod.... Po kilku mailach w końcu z łaską dostaje kod na czekoladę. Zamawiam dużo rzeczy przez internet ale pierwszy raz spotkałem się z takimi terminami i takim olewaniem klienta. NIE POLECAM!!!!
  • ~Dziku_9 / 2019-02-05 16:39
    Ocena: 1.80 / 5
    Wysłano mi uszkodzony zegarek. Nie można go zwrócić, bo musi być reklamowany mimo iż nie działał od samego początku. Po złożeniu reklamacji przekroczono termin jej rozpatrywania. Za każdym telefonem kłamią i podają inny termin odbioru przesyłki , mimo iż wysłałem im historię z Poczty Polskiej.
    Na stronie widnieje wysyłka w 24 godziny, a wysyłają po kilku dniach.
    Obsługa klienta wiele pozostawia do życzenia.
    NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyDługi czas realizacji zamówienia (inny niż na stronie), uszkodzone towary, czas reklamacji znacznie przekroczony
  • ~Edyta / 2022-09-29 19:50
    Ocena: 1.80 / 5
    Wystawiaja produkt którego nie posiadają na stanie.Obsluga telefoniczna była miła ale żadna z Pań mnie nie poinformowała że nie maja produktu który zamówiłam a dzwoniłam na infolinię z 3razy bo nie dostałam żadnego powiadomienia o moim zamówieniu .W dzień dostawy jak zadzwoniłam zostałam dopiero poinformowana że nie posiadaja mojego produktu.
  • ~elas / 2021-12-13 08:22
    Ocena: 1.80 / 5
    beaznadzieja, paczka zamówiona 2 grudnia, dziś 13 - nie wiadomo, gdzie jest, na pewno na święta nie polecam, bo nie dojdzie
  • ~Eve / 2021-01-27 11:54
    Ocena: 1.80 / 5
    Obsługa klienta, to jakieś nieporozumienie. Ostatni raz tam coś zamówiłam '
    ZaletyDuży wybór artykułów.
    WadySłaba obsługa.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4907
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4612
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4081
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3158