Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alicja / 2022-04-12 08:47
    Ocena: 1.80 / 5
    Jesli chcecie uzyskac rzetelna informacje na infolinii epmiku, nie liczcie na to... W sb pani powiedziala, ze pieniadze na karte podarunkowa zostana zwrocone w nd, mimo tego ze jest weekend... Wczoraj pieniedzy nie bylo na karcie, wiec zadzwonilam ponownie. Tym razem mily pan obiecal, ze pieniadze na karcie znajda sie do konca dnia. Dzisiaj sprawdzilam saldo, pieniadze nadal nie wrocily, wiec zadzwonilam po raz trzeci. I co? I tym razem zostalam poinformowana, ze pieniadze zostana zwrocone do 14 dni roboczych. Na moja prosbe o przyspieszenie procesu (poniewaz dwa razy dostalam bledna informacje), pani stwierdzila, ze sie nie da.

    Jesli chodzi o inne aspekty, nie kupuje w empiku, poniewaz ceny sa z kosmosu... Teraz z racji tego, ze mam karte podarunkowa, musialam cos zamowic. Natomiast po negatywnych doswiadczeniach nie mam zamiaru wiecej kupowac w tym sklepie, w ktorym potrzeby klientow sa ignorowane, a pracownicy przekazuja bledne informacje.
  • ~Andrzej / 2023-05-21 07:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłem książkę "Nazistowscy miliarderzy " od 08.05.23 dostawa jest co dwa dni przekładana. 19.05 zdecydowałem się kupić gdzie indziej o 4,70 zł droższą i dostałem następnego dnia.
  • ~Ania / 2021-05-13 17:19
    Ocena: 1.80 / 5
    To były moje ostatnie zakupy na empik. Zamówienie dostałam z jednodniowym opóźnieniem, bez żadnej wiadomości, po rozpakowaniu paczki,książka była zniszczona.
  • ~Anna / 2021-01-14 09:38
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam przedmiot na prezent. Empik wysłał inny niż zamawiałam. Konsultant wprowadził mnie w błąd mówiąc, że zamówienia ze sklepu internetowego mogę wymienić w sklepie stacjonarnym. Od ponad miesiąca nie udało mi się otrzymać od empiku przedmiotu który zamawiałam. Zmarnowany czas na bieganie bez sensu po empikach i na infolinii. Nie polecam, standard obsługi klienta z lat 90.
    Zmarnowany czas
  • ~Anna / 2023-07-21 14:18
    Ocena: 1.80 / 5
    Trudno zamówić online
    System nie pozwala zamówić bez rejestracji jeśli się ma konto, trzeba wtedy użyć innego maila, nie chce cofać przy zmianie wyboru paczkomaty, martwa ikona zapłać przy przekierowaniu na stronę banku wszystko sprawdziłam czy nie trzeba zaznaczyc jeszcze jakiejś zgody, fatalnie!
    Oferta faktycznie inna niż w internecie
    Długi czas realizacji zamówienia 6 dni Odbior w Empiku
    W efekcie nic nie kupiłam
    Na infolinii nie umieli pomoc
    Kobieta na infolinii nie zna nazwisk podstawowych autorów trzeba jej Prousta i Jane Austin liderować parodia księgarni , to robi wrażenie kompletnego braku ptofesjonalizmu
  • ~antyfanemipku / 2023-01-17 09:16
    Ocena: 1.80 / 5
    po raz kolejny anulowane zamówienie. Tym razem przeszli samych siebie i stwierdzili, że to ja zwróciłem towar (nigdy nieotrzymany)
  • ~Asia / 2020-12-07 16:33
    Ocena: 1.80 / 5
    Porażka jeżeli chodzi o zamawianie przez internet. Najpierw przekładają termin dostawy, później piszą że wyślą zamówienie w kilku paczkach, po czym w końcu coś tam wyślą. Na końcu to na czym najbardziej mi zależało zostało anulowane, bo wystawiają rzeczy których nie mają...
    WadyCzas wysyłki podany przy produktach jest niedotrzymany, wystawiają produkty których nie mają.
    Produkty wystawione w sklepie tak na prawdę są z różnych sklepów i ceny wysyłek liczą się z każdego osobno.
  • ~awie / 2021-12-17 10:37
    Ocena: 1.80 / 5
    Po tygodniu oczekiwania na towar okazuje się że jest już niedostępny i jeszcze mam czekać 5 dni na zwrot środków żenada
  • ~B / 2021-06-23 09:36
    Ocena: 1.80 / 5
    Na stronie podawana jest nieprawdziwa informacja o terminie realizacji zamówienia. Sprzedawane są towary za atrakcyjna cenę ktorych nie maja na magazynie. Brak informacji o opóźnieniach w realizacji zamówienia. Informacje o braku towaru dostałam dopiero po kontrakcji telefonicznym a na zwrot pieniędzy muszę czekać 3 dni robocze
    ZaletyKorzystna cena
    WadySprzedaż produktów których nie posiadają na magazynie, w niemożliwych do zrealizowania terminach
  • ~Bogdan / 2021-09-08 11:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Kompletne rozczarowanie ta firma z mojej strony. Trzeba o tym pisac by inni za wczasu rozwayli swoj wybor na podstwie opinii w necie. Ja o tym nie pomyślałem wczesniej.

    Nie ma gwiazdek odpowiadających za 0 jakie chciałbym dać EMPIK za przyjęcie zamówienia i jego oplacenie w terminowe na zegarek Samsung Smartwatch4.
    Przyjęto zamówienie , skasowali 1999zl i w deklarownym czasie poinformowali, że nie mają produktu w magazynie. Słowem wiedzieli ile mają zegarków i ile max mogą przyjąć zamówień. Tego nie zrobili. Potocznie mówiąc przytulił pieniążki, obracał nimi jak darmowym kredytem a na koniec oświadczyli ze nie maja produktu. Za każdym razem inna osoba z obsługi klienta pisała tłumaczenia sytuacji nie wiedząc co pisały inne. Wygląda na to, że w EMPIK mają z dla czynna obsługę, przypadkową.
    Pisałem do PR z EMPIK ale i oni są głusi na problemy własnej firmy i nie zajęli się sprawą. Kent zrobiony w banbuko.
    ODRADZAM zakupy w EMPIK. Skasowalem swoje konto i nie wrócę do tej firmy jako klient za źadne skarby (zegarki :))
    ZaletySame wady
    WadyTylko wady
  • ~dawid / 2024-09-09 23:19
    Ocena: 1.80 / 5
    Empik namawial mne do zalozenia konta Premium ktore wiaze sie z rabatami itd.
    Nastepnie chcialem kupic 5 ksiazek online ktore sie ukazaly i odebrac je w salonie. Okazalo sie ze zadna z 5 ksiazek (nowosci) nie bylana stanie wiec trzeba bylo je zamowic. Poniewaz nie kupilem ksiazek bezposrednio w salonie poniewaz ich nie bylo nie moglem skorzystac z kuponu znizkowego.
    Wiec po co bylo mi tokonto premium? Empik jak zawsze nie ma sobie nic do zarzucenia. Obsluga klienta fatalna.
    Nie polecam i nie bede robil juz tam zakupow.
    Zaletybrak
    Wadyslaba obsluga klienta
  • ~Dzesper / 2020-12-10 13:09
    Ocena: 1.80 / 5
    Jakość asortymentu ok ale czas czy kontakt pozostawia wiele do życzenia. Czas realizacji prawie dwa tygodnie. To chyba bardzo przesądzony czas realizacji. W pierwszym mailu czas jest kilka dni. Po tym czasie mail że części asortymentu nie ma. Ok. Proszę o przesłanie części która jest a resztę w inny terminie. Podają nowy termin. Po upływie tego terminu kolejny mail o przesunięciu. I w sumie wszystko dotarło razem po prawie dwóch tygodniach. W ramach przeprosin wysłali rabat ważny przez jeden dzień. Mimo mojej prośby żeby został przedłużony bo i tak narazie nie mam asortymentu i nie wiem czy dojdzie przed świętami, brak zgody przez Empik. Tylko tyle jest ważny rabat i koniec. Odbiór przesyłki wziąłem w żabce ponieważ miała być czekolada. Po odebraniu przesyłki oraz informacji z żabki że nie mam kodu pisze maila o kod.... Po kilku mailach w końcu z łaską dostaje kod na czekoladę. Zamawiam dużo rzeczy przez internet ale pierwszy raz spotkałem się z takimi terminami i takim olewaniem klienta. NIE POLECAM!!!!
  • ~Dziku_9 / 2019-02-05 16:39
    Ocena: 1.80 / 5
    Wysłano mi uszkodzony zegarek. Nie można go zwrócić, bo musi być reklamowany mimo iż nie działał od samego początku. Po złożeniu reklamacji przekroczono termin jej rozpatrywania. Za każdym telefonem kłamią i podają inny termin odbioru przesyłki , mimo iż wysłałem im historię z Poczty Polskiej.
    Na stronie widnieje wysyłka w 24 godziny, a wysyłają po kilku dniach.
    Obsługa klienta wiele pozostawia do życzenia.
    NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyDługi czas realizacji zamówienia (inny niż na stronie), uszkodzone towary, czas reklamacji znacznie przekroczony
  • ~Edyta / 2022-09-29 19:50
    Ocena: 1.80 / 5
    Wystawiaja produkt którego nie posiadają na stanie.Obsluga telefoniczna była miła ale żadna z Pań mnie nie poinformowała że nie maja produktu który zamówiłam a dzwoniłam na infolinię z 3razy bo nie dostałam żadnego powiadomienia o moim zamówieniu .W dzień dostawy jak zadzwoniłam zostałam dopiero poinformowana że nie posiadaja mojego produktu.
  • ~elas / 2021-12-13 08:22
    Ocena: 1.80 / 5
    beaznadzieja, paczka zamówiona 2 grudnia, dziś 13 - nie wiadomo, gdzie jest, na pewno na święta nie polecam, bo nie dojdzie
  • ~Eve / 2021-01-27 11:54
    Ocena: 1.80 / 5
    Obsługa klienta, to jakieś nieporozumienie. Ostatni raz tam coś zamówiłam '
    ZaletyDuży wybór artykułów.
    WadySłaba obsługa.
  • ~Ewa / 2023-10-24 22:25
    Ocena: 1.80 / 5
    Żałuję, ża zakupów na empik.com nie zaczęłam od lektury wpisów na tym forum :( Kupiłam tam w dniu 19.05.2023 r. Pompkę nożną do pompowania roweru. Cena 52 zł plus 12 zł wysyłka. Zdecydowanie odradzam i przestrzegam przed zakupami na stronie empik.com. W moim przypadku okazało się, że empik POŚREDNICZY w zakupie i ponoć sprzedawcą był:"Retoo". Spółka wprowadza dodatkowo w błąd konsumenta swoimi oznaczeniami. W KRS nie ma czegoś takiego jak RETOO, jest spółka: Reto MB Sp. z o.o. a nie "RETOO". W dniu 3 sierpnia złożyłam reklamację do Empik przez stronę www gdyż przestał działać manomentr. Empik przekierował mnie na kontakt z "Retoo". Byłam wypytywana pojedynczymi zdaniami o stan pompki (wymiana kilkanaście maili). W końcu, po 20tu dniach odpytywania mnie mailowego o przedmiot, złożyłam pisemną reklamację z tytułu rękojmi i odesłałam przedmiot, ponosząc dodatkowe koszty wysyłki. Odebrano go 23.08.2023. Przez 14 dni nikt się do mnie nie odezwał, czyli zgodnie z przepisami prawa - uznano moją reklamację. Czekałam na zwrot pieniędzy za przedmiot. W dniu 8.10. zorientowałam się, że nie dostałam zwrotu pieniędzy na konto. Upomniałam się o zwrot i do Empik i do Retoo. Ten ostatni bez słowa odesłał mi tego samego dnia ponoć naprawioną pompkę! Nie było mnie w domu, nie odebrałam przedmiotu. Ponowiłam prośbę o zwrot pieniędzy. Po burzliwej wymianie zdań dostałam wiadomość: "Dzień dobry, my mamy 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, w pierwszej kolejności została naprawiona , prosimy o odbiór Pani własności w ciągu 14dni, po upływie tego terminu produkt ulegnie utylizacji, podaje adres Retoo, ul. Świerkowa 4c, 64-320 Niepruszewo". (znowu wprowadzenie w błąd co do oznaczenia spółki). Poprosiłam Empik o interwencję u swego kontrahenta - w dn. 23.10. dostałam odpowiedź , że wszystko przebiegło prawidłowo. Chyba jednak nie do końca tak jest. To był mój ostatni zakup w Empik, choć trudno nazwać to "kupnem" - wydałam w sumie 84 PLN i nie mam ani pompki ani pieniędzy, ale zdaniem Empik wszytko przebiegło prawidłowo !
    Zaletyw przypadku mojego zakupu nie ma zalet - bo finalnie nie mam ani produktu ani nie otrzymałam zwrotu pieniędzy
    WadyUWAGA ! EMPIK nie obsługuje zgłoszeń reklamacyjnych a ich "podwykonawcy" w sposób arogancki wymigują się od prawnej odpowiedzialności za wady produktu
  • ~Geregor / 2023-01-24 18:39
    Ocena: 1.80 / 5
    Przestroga dla Polaków kupujących za granicy;
    Złożyłam zamówienie w empik.com dwóch filmów , za którę zapłaciłem przelewem kwotę w wysokości 35 Euro,na drugi dzień moje zamówienie zostało anulowane przez sklep,oraz otrzymałem informację że nastąpi zwrot pieniędzy.Na moje konto bankowe wpłynęła suma w wysokości 17 Euro,oraz zostałem obciążony kosztami operacji bankowej związaną z przelewem w wysokości 15 Euro.Koszty bankowe powinien ponieść sklep internetowy empik.com a nie klijęt czyli ja,zostałem poprostu oszukany.Nie ważne jaka kwota liczy się uczciwość i szanowanie klijęta,w sklepie nie zrobię nigdy żadnych zakupów.
  • ~gesia / 2014-01-15 20:44
    Ocena: 1.80 / 5
    Omijać sklep "wielobranżowy" dalekim łukiem!!! Wszystko sprowadzane z chin, ceny jakby z Nowego Yorku, towar niszczeje następnego dnia... TEN SKLEP TO JEDNO WIELKIE NIEPOROZUMIENIE!!! Współczuje pracownikom [*]
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO czego się nie dotknie to jedna wielka kicha...;/
  • ~Goldie / 2018-06-25 23:55
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam. Zamówiłem 3 perfumy. Wpłata bezpośrednio po zamówieniu. 1 perfum ten najdroższy przyszedł pierwszy. Dwa pozostałe niestety nie bo w paczce wysłali jakieś inne produkty. Odebrałem paczkę na poczcie okazało się że są w niej zamiast perfum jakieś kosmetyki: krem dla dzieci i jakaś mazidło dla kobiet za ok 90 zł. Moje zamówienie opiewało na kwotę prawie 200 zł. W paczce niechlujnie zapakowanej nie było żadnego paragonu, faktury. Złożyłem reklamację i kazano mi to odesłać na mój koszt. Po kilku dniach otrzymałem informację że tych perfum nie ma i dostanę zwrot za nie oraz koszty wysyłki. Pani w ramach przeprosin chciała mi dać kod rabatowy na zniżkę przy kolejnych zakupach. Minął kolejny tydzień dostałem na konto kwotę za jeden perfum i zwrot za wysyłkę. Po kolejnej interwencji telefonicznej Pani z obsługi przeprosiła i poinformowała mnie że zleciła przelew który będę miał na koncie za 2-3 dni. Minęło kolejnych 5 dni nadal kasy na koncie nie ma. Totalne dno i porażka. Oszukują klientów. Szkoda czasu i nerwów. Czekam na zakończenie transakcji i zwrot kasy już miesiąc. Nigdy więcej Empiku
    ZaletyBrak
    WadyBrak towaru po zamówieniu. Trudności w odzyskaniu pieniędzy, słaba komunikacja, niepoważne traktowanie klientów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3929
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982