Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jan / 2021-11-23 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno...towar zamówiony tydzień temu. Na stronie informacja, że wysyłka w ciągu 24h. Towar dalej nawet nie został wysłany... Obsługa nie odpowiada... chat na stronie porażka... Nie polecam. W Bonito cena niższa o 1 zł i macie gwarancje dostarczenia na kolejny dzień. Omijajcie w tę święta empik. Nie warto waszych nerwów.
    WadyŁo matko linijek nie starczy
  • ~uzytkownikpremium / 2021-11-22 13:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Towar zamówiony 4.11 nadal czeka na wysyłkę. Termina wysyłki przekładany 5 razy, ciągle podawany nowy i nadal nie wysłany. Dostaję wiadomość "Dziś produkty zostały przygotowane do wysyłki i powinny niebawem opuścić nasz magazyn." po czym "Z uwagi na opóźnienia nie zagwarantujemy kiedy dokładnie wysyłka nastąpi ale wszystko jest już na najlepszej drodze.". Ani pieniędzy, ani zamówionego towaru..
    WadyDOSTAWA
  • ~Tom / 2021-11-21 20:16
    Ocena: 2.60 / 5
    Empik.com nie szanuje swoich klientów, pobierając pieniądze za towar, a następnie ich nie dostarczając w podanym terminie. przekazując informację o ciągłym obciążeniem magazynów. Dodatkowo brak jest możliwości zapłaty za większość artykułów/towarów bonem upominkowym lub środkami na własnym koncie. Dostałem taki bon i nie mogłem prawie nic konkretnego kupić tylko jakieś mało potrzebne i interesujące rzeczy. Za zamówiony towar przyszedł z duuuuużym opóżnieniem, więc również nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadybrak możliwości zapłaty ich bonem
    długi termin realizacji zamównienia
  • ~Anes / 2021-11-20 21:32
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik.com oszukuje swoich klientów, bierze pieniądze a potem zwodzi ich nie dostarczając towaru tłumacząc to ciągłym obciążeniem magazynów. W międzyczasie organizuje różne akcje (np. wielkie promocje na urodziny), które są znacznie ważniejsze aniżeli realizacja zamówienia, za które klient zapłacił 2 miesiące temu.
    Anulowanie zamówienia (po 6-cio- krotnej zmianie terminu) okazuje się zupełnie niemożliwe. Przy próbie anulowania przez wiadomość z rodzaju 'Podejmij decyzję' (6-tą z rzędu), pomimo informacji ze strony aplikacji, że zamówienie zostało anulowane, okazało się następnego dnia, że wcale anulowane ono nie było.
    Przy próbie kontaktu z Centrum Obsługi Klienta, dowiaduję się, że nikt nie jest w stanie go anulować, bo produkty są Skompletowane (kiedy anulowałam poprzez aplikację, wcale skompletowane nie było, ale system moją decyzję zwyczajnie zignorował), ale pomimo deklaracji terminu między 19.11 a 22.11 (piątek i poniedziałek), paczka ponownie nie została wysłana... choć jest już sobota wieczór.
    W skrzynce posiadam prawie 30 wiadomości z rodzaju 'Podejmij decyzję' wysłanych do mnie w przeciągu roku od Empik.com... Tak Empik.com traktuje klientów, przynajmniej tych z kartą Premium (bo przecież klient już zapłacił, prawda?). Naprawdę nie warto tracić na nich czasu i nerwów. Szkoda, że tak późno to zrozumiałam.
    Zaletybrak
    WadyTerminowość, obsługa klienta, czasami brak dbałości o zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem.
  • ~Ktoś / 2021-11-19 16:53
    Ocena: 2.60 / 5
    Mama zamówiła 3 książki, 3 razy przesuwaliście i doszła tylko JEDNA książka
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyDostawa
  • ~Kla / 2021-11-18 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i metr mułu. Dnia 6 listopada złożone i opłacone zamówienie. Do dnia dzisiejszego brak wysyłki. Łącznie 5 telefonów na infolinię, z czego jedna z Pań dała mi informację, że produkt nie zostanie wysłany bo go nie ma i go anulowałam. Następnego dnia po tym jak jeden z trzech produktów miał być anulowany z powodu niedostępności - okazuję się, że jako jedyny jest gotowy i spakowany do wysyłki! CYRK NA KÓŁKACH. Pomijam fakt, że gdy dostałam informację o tym, że produkt jest niedostępny i z niego zrezygnowałam, to zamówiłam tę rzecz u innego producenta i teraz czekam na 2 takie same przesyłki.
    ZaletyABSOLUTNY BRAK
    WadyWprowadzanie klienta w błąd, brak wysyłki towaru, konsultanci na infolinii oderwani od rzeczywistości
  • ~Andrzej / 2021-11-18 15:22
    Ocena: 2.60 / 5
    Broń PanieB kupować w empiku zamówienie pomylone reklamacja nieskuteczna jak dotychczas.Chyba są po dobrej zmianie
  • ~naiwny konsument / 2021-11-18 14:04
    Ocena: 3.00 / 5
    kupuje produkt, na stronie dostępny.
    Po 2 godzinach przychodzi mail że nie jest dostępny, a zwrot pieniędzy po 3-5 dniach roboczych (efektywnie wyjdzie tydzień)

    A produkt... na stronie dalej dostępny.

    OSZUŚCI
    Wadymożna się uczyć robić wałki
  • ~Maciej / 2021-11-18 10:23
    Ocena: 2.20 / 5
    Ile można czekać!!!! chyba PiSuary przejęły władze w tej załosnej firmie.
    WadyWszystko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~marek / 2021-11-17 20:14
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówienie 2 listopada, do tej pory z 6 telefonów, 10 emaili, 5 reklamacji, cyrk na kółkach. Nie wiedzą kiedy będzie wysyłka książek. Mam cierpliwie czekać. Masakra.
    ZaletyBrak
    WadyNie można się doprosić o przesłanie książek i nikt nic nie wie. Każdy składa na kogoś innego. Nie można ustalić kiedy przesyłka może zostać wysłana. Spychologia.
  • ~Czekający na dostawę / 2021-11-17 00:34
    Ocena: 1.20 / 5
    Porażka, wysyłka już przesuwana 3x, minęło prawie 10 dni od zamówienia. Na dodatek pani w salonie namówiła mnie na usługę premium. Co z tego, że są z nią obniżone ceny i darmowe dostawy, skoro nie dochodzą? Jeden wielki scam, nie polecam!
    WadyObsługa, wprowadzanie w błąd, czas realizacji, jakość pakowania.
  • ~Ewa / 2021-11-16 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, zamówienie złożone 24 października przyszło 16 listopada więc prawie miesiąc,gdyby nie moje ciągłe telefony na infolinię zapewne paczki nadal by nie było. Szybciej doszłoby zamówienie z alliexpress niż z empiku
  • ~Aleksandra Stępień / 2021-11-16 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM NIKOMU! Zamówiłam produkt dostępny na stronie empik.com dnia 07.11.2021 Czas wysyłki widniejący na stronie przy produkcie to 24h Termin dostawy był przewidziany na 9-10.11.2021 - 12.11 okazało się, że moje zamówienie zostało anulowane. ŻADNEGO TELEFONU, ŻADNEGO MAILA. NIC! Był to prezent urodzinowy, który nie dotarł na czas. Po anulowaniu przez empik zamówienia cena produktu na stronie zwiększyła się o 100 zł i produkt nadal był dostępny! NIE POLECAM!
    ZaletyBRAK
  • ~mjewiarz / 2021-11-16 14:19
    Ocena: 1.60 / 5
    Dramatyczna obsługa reklamacji. Dostałem coś innego niż zamawiałem. Sklep nie potrafi się ustosunkować do reklamacji. Zaproponowałem odesłanie towaru i zwrot środków. Jednak jest cały czas cisza na łączach... wydaje mi się, że zostanę z towarem, którego nie chciałem. Strata środków. Podsumowując, burdel na kółkach
  • ~Krzysiek / 2021-11-16 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    dno, nie polecam, czas dostawy z dupy. Lepiej kupić na alegroszu tam siechociaż starają o klienta.
    Zaletybrak
    Wadyczas dostawy
  • ~200 zł / 2021-11-15 11:28
    Ocena: 2.20 / 5
    Co się z Wami dzieje EMPIK?
    To jakaś kpina! Jeśli nie jesteście w stanie realizować zamówień, to przestańcie się chociaż reklamowac. Albo budżet reklamowy przełóżcie na nowe ręce do pracy. Przełożyliście mi termin eralizacji zamówienia na 12 października. DZisiaj jest 15, dostałam info, że niestety macie opóźnienie i nie wyślecie tego zamówienia - bez komentarza, kiedy mogę się spodziewać przesyłki. Zamóienie opłaciłam, wydałam ponad 200 złotych, jestem mega zła. Brak informacji, brak kontaktu. Nie odpisujecie na maile, Wasz chat nie działą - żaden konsultant po automatycznej EMI się nie zgłasza - ŻENADA. To moje ostatnie zamówienie u Was.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu
    niedziałający chat
    przekładanie wysyłki na przyszłość (bez konkretów)
    opóźnienia
  • ~Bober / 2021-11-14 12:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie złożone 24 października 2021, na stronie 'dostępne w 48h".
    Po 4 dniach niby "skompletowane" ale biednemu Empikowi trafiły się urodziny i "awaria systemu".
    Tydzień później "paczka jest spakowana i zostanie wysłana 4 listopada".
    Kolejny tydzień później "nie wiemy kiedy będziemy mogli ją wysłać" - zrezygnowałem więc z zamówienia.

    Kompletna porażka. Szkoda środków z konta empik bo mam poważne obawy, czy uda się je jakoś wykorzystać.
    Empik ma poważne problemy.

    Na chwilę obecną (patrząc również na inne opinie oraz to co dzieje się na FB, w komentarzach pod postami empikcom) bardzo mocno odradzam korzystanie z tego sklepu.

    Wstydź się Empik.com
    ZaletyBrak
    Wady- niezrealizowane zamówienie za ponad 800zł
    - kłamstwa biura obsługi
    - prawie 3 tygodnie wodzenia za nos, by w końcu zaproponować rezygnację
  • ~Monika / 2021-11-13 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM NIKOMU! Zamówiłam produkt dostępny na stronie 04.11. Termin dostawy był przekładany dwa razy, a ostatecznie 11.11 okazało się, że nie ma tego produktu na stanie i moje zamówienie zostało anulowane. Środki trafiły spowrotem na konto Empik, więc nie mogę wykorzystać ich na zakup u innego Sprzedawcy. Finalnie zostałam bez potrzebnego produktu i z zamrożonymi wirtualnymi środkami na koncie Empik. Dodam tylko jeszcze, że zanim zamówienie zostało anulowane to próbowałam się dowiedzieć czegokolwiek na Infolinii gdzie Pani mnie wprowadziła w błąd, że moje zamówienie już jest spakowane i oczekuje na kuriera co było kompletną bzdurą, bo dzień później zamówienie zostało anulowane. Oczywiście cała transakcja została zareklamowana na co w odpowiedzi dostałam zdawkowe "przepraszamy ale takie są zasady" i żadnej pomocy w sprawie w której sklep zawinił. Totalnie nie szanują klienta. Nic więcej nie kupię i polecam omijać ten sklep szerokim łukiem.
    ZaletyNie ma
  • ~AK / 2021-11-13 13:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Od 26 października czekam na zamówienie - kilka książek, nic nie się zmienia w jego statusie - nadal część rzeczy nie jest skompletowana. Żenada, nigdy więcej niczego u nich nie zamówię. Kontakt z biurem obsługi klienta nic nie daje, dzwoniłam już tyle razy i nic.
    Zaletyżadnych
    WadyTragicznie długi czas oczekiwania na paczkę - czekam już 3 tydzień, a zamówienie - kilka książek - nawet nie jest w pełni skompletowane. Wstyd!
  • ~Xxxx / 2021-11-12 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    27 października zamawiałam 2 książki,.zamowienie oplacone..w dalszym. Ciągu brak przesyłki. Ostatnie moje zamówienie w tym sklepie. Dramat. Ciekawe czy do świąt Bożego Narodzenia sie doczekam mojej paczki.. Nie polecam!!?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1662
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1296
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 973
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904