Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rob / 2020-10-13 12:54
    Ocena: 2.00 / 5
    EMPIK dolicza karę za opłacenie zamówienie z góry 20 zł. Można zapłacić przy odbiorze... wtedy kara wynosi 25 zł.
    Niezależnie od powyższego dolicza za dostawę.
    Zatem kabelek za 3 zł kosztuje 43 zł. WOW!
    Zaletybrak
    Wadyliczne
  • ~Szymon / 2023-05-03 14:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie da się anulować zamówienia. Po wyborze opcji ,,Anuluj zamówienie" nic się nie stało. Zmiana loginu wymaga wysłania maila z prośbą, co zrozumiałe, jednak czekam na odpowiedź już bardzo długo. Z całego serca nie polecam.
    WadyDługi czas czekania na email z odpowiedzią oraz słabo działające zwroty
  • ~t. / 2021-11-26 10:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostawa tragiczna - ostatni raz robie zakupy w Empic.
  • ~Teresa / 2023-11-17 16:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka na, którą czekałam została anulowana. Jako powód podano przyczyny logistyczne, tymczasem kiedy natychmiast ponownie próbowałam złożyć to sam zamówienie okazało się , że ta sama rzecz nagle podrożała o 25 zł. Czuję się oszukana.
    WadyNiewiarygodny sprzedawca
  • ~wbcapri / 2021-03-31 20:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Empik luźno interpretuje 14 dniowy okres na rozpatrzenie reklamacji przez sprzedającego, zasłaniając się rękojmią, ignorując całkowicie zapisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej gdzie podany jest 14 dniowy termin na rozpatrzenie reklamacji.
    Jeżeli macie możliwość kupienia w inny sklepie niż empik to serdecznie odradzam zakupy na empik.com
  • ~Weronika / 2021-07-14 10:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra. Panie na infolinii wprowadzają w błąd. Straszne opóźnienie w realizacji zamówienia. Najbardziej zawiodło się moje dziecko, które nie dostało prezentu na urodziny. Nie polecam
  • ~Wkurzona / 2021-09-05 10:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam zamawiać na empik.com
    Za każdym razem moje zamówienie jest opóźnione,wstrzymywane przez magazyn. Obsługa niepomocna i zbywająca. Przy skompletowanym zamówieniu nie mozna go anulować. Wysyłka nie jest w 24h jak piszą na stronie a po tygodniu nawet nie wysyłają. Szkoda nerwów, nie polecam.
  • ~Zbiopa / 2020-12-29 18:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka. Kupiłem cyfrową wersję płyty i od trzech dni nie mogę jej pobrać bo przy pierwszej próbie pobrania jej w miejscu przycisku "pobierz" pojawił się tekst, że przekroczono dozeoloną liczbę pobrań produktu. Trzy dni i mimo maila, że pracownicy pracują nad tym problemem nic się nir zmieniło. Zapłaciłem za produkt, którego nir mogę odebrać. Jak tak dalej będzie to trwało to zlikwiduję konto w empiku i będę kupował wyłącznie u innych dostawców, którzy dostarczają produkty, za które klient zapłacił.
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwość - nie dostałem towaru, za który zapłaciłem !!!!!!
  • ~zus / 2021-11-24 11:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Wysyłka zamówień trwa zbyt długo, nie ma możliwości anulowania zamówień, proces reklamacji jest niepotrzebnie długi.
  • ~ZW / 2020-12-15 23:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie koniec listopada,łącznie 5 płyt CD nowośći.Powiadomienie o dostawie 11.12 dostawa 14.12 a w paczce książeczka o Barbie i rebusy dla dzieci.Mam odesłać i czekać na rozpatrzenie reklamacji 14 dni.W tym roku w kwietniu reklamowałem LP i dostałem jako zwrot płytę CD.Czyli cały czas się rozwijają.NIE POLECAM.
  • ~Żart / 2023-06-14 17:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie spotkałam się jeszcze z firmą, która aż tak nie szanuje klienta. Wysłany błędny towar, a po reklamacji...towar ponownie błędnie wysłany. Odpowiedzi trzeba się domagać, bo "przecież mają czas". Rezultat? Od ponad miesiąca nie dostałam zamówienia, za które zapłaciłam. Teraz nagle próbują zamieść wszystko pod dywan i bez konsultacji z klientem od tak zlecają zwrot środków. Niestety wydaje się, że poziom rozumowania jest u nich na zerowym poziomie, bo książkę zamówiłam w dwóch tomach, więc powinni oddać za "całą", a wychodzi na to, że mam sobie przeczytać połowę, a reszty się domyślić :)

    Empik wyrobił sobie renomę i ma gdzieś klientów. Z roku na rok jest coraz gorzej. Obsługa, zarówno w salonach jak i na infolinii jest tragiczna; ludzie jakby za karę tam pracowali; zamówienia albo dochodzą źle albo idą 2 tygodnie. Czas zacząć się trzymać z daleka.
    WadyNiemiła i nieprofesjonalna obsługa, brak towarów na stanie, nieład i chaos
  • ~AAAAA / 2020-04-03 12:58
    Ocena: 1.80 / 5
    Niestety żałuję, że nie ma 0 dla dostawy i obsługi klienta, gdzie składałam reklamację. Zamówienie zostało złożone 24.03 we wtorek w czwartek kontaktowałam się telefonicznie z empikiem i udzielono mi informacji, że paczka jest gotowa i wyjdzie dnia następnego. Niestety paczka wyszła dopiero w sobotę, bo taka informacja została przesłana na maila, zaznaczam, że jest informacja, że wysyłają w ciągu 24h, bzdura. Oczywiście zaznaczyłam dostawę kurierem DHL, otrzymałam maila, że paczka jest u kuriera i tak też było do najbliższego poniedziałku. W poniedziałek i wtorek ani słychu kuriera, brak dostawy. I coś mnie tknęło i w środę, czyli tydzień po złożeniu zamówienia by sprawdzić gdzie jest paczka, okazało się, że pomimo że zapłaciłam za dostawę do domu to muszę sobie jechać do magazynu DHL i odebrać paczkę. Znalezienie kontaktu do DHL graniczy z cudem bo wszędzie na stronie tylko formularze powstawiali by mieć spokój, ale udało mi się zadzwoniłam i usłyszałam, że mogę sobie paczkę przekierować i kurier dostarczy pod wskazany adres (straciłam trochę zdrowia i cierpliwości). Na 2 dzień pojawia się kurier, otwiera drzwi od windy i rzuca paczkę na środek korytarza i mówi, że nie dostarcza do ręki, żenada. Już widziałam, że jest to za mała paczka do mojego zamówienia, ale zanim wyszłam na korytarz kuriera już nie było. Po odpakowaniu paczki okazało się, że nie jest to moje zamówienie, zamawiałam 4 pozycje w paczce 3 (hmm czy ktoś sprawdza te paczki już po ilości powinien się zorientować, że to nie to!!), w tym produkty w ogóle z innego działu. Zadzwoniłam do empiku złożyłam reklamację i nawet na maila nie dostałam informacji zwrotnej, że reklamacja jest przyjęta i jest w trakcie rozpatrywania, Pan powiedział, że nie może wysłać takiego maila bo jeszcze dział reklamacji nie zaczął jej rozpatrywać, no nie wiem dowiem się w UOK czy nie powinnam dostać mimo wszystko jakiegoś potwierdzenia. Dnia następnego do godziny 11.00 miał zjawić się kurier po paczkę zwrotną oczywiście brak, zadzwoniłam ponownie do empiku i poprosiłam by to ustalili mija 3 godzina od telefonu i nikt nie dał mi znać z empiku kiedy będzie kurier. W czwartek rano zamówiłam te same pozycje u konkurencji nie dość, że o 40 zł taniej to paczka była już na następny dzień przed 8.00 u mnie, można, można tylko trzeba chcieć. NIE POLECAM, OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Olewka totalna ciekawa jestem kiedy zwrócą pieniążki za zamówienie ??????????????
  • ~Aleksandra / 2023-01-17 10:44
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie traktują uczciwie klientów. Jeśli produkt jest widoczny na stronie internetowej masz prawo go kupić za opłatą, a sprzedawca ma obowiązek go wysłać. Anulowanie zamówienia z powodu braku towaru jest niezgodne z prawem. Bardzo niski poziom obsługi klienta.
  • ~Alicja / 2022-04-12 08:47
    Ocena: 1.80 / 5
    Jesli chcecie uzyskac rzetelna informacje na infolinii epmiku, nie liczcie na to... W sb pani powiedziala, ze pieniadze na karte podarunkowa zostana zwrocone w nd, mimo tego ze jest weekend... Wczoraj pieniedzy nie bylo na karcie, wiec zadzwonilam ponownie. Tym razem mily pan obiecal, ze pieniadze na karcie znajda sie do konca dnia. Dzisiaj sprawdzilam saldo, pieniadze nadal nie wrocily, wiec zadzwonilam po raz trzeci. I co? I tym razem zostalam poinformowana, ze pieniadze zostana zwrocone do 14 dni roboczych. Na moja prosbe o przyspieszenie procesu (poniewaz dwa razy dostalam bledna informacje), pani stwierdzila, ze sie nie da.

    Jesli chodzi o inne aspekty, nie kupuje w empiku, poniewaz ceny sa z kosmosu... Teraz z racji tego, ze mam karte podarunkowa, musialam cos zamowic. Natomiast po negatywnych doswiadczeniach nie mam zamiaru wiecej kupowac w tym sklepie, w ktorym potrzeby klientow sa ignorowane, a pracownicy przekazuja bledne informacje.
  • ~Andrzej / 2023-05-21 07:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłem książkę "Nazistowscy miliarderzy " od 08.05.23 dostawa jest co dwa dni przekładana. 19.05 zdecydowałem się kupić gdzie indziej o 4,70 zł droższą i dostałem następnego dnia.
  • ~Ania / 2021-05-13 17:19
    Ocena: 1.80 / 5
    To były moje ostatnie zakupy na empik. Zamówienie dostałam z jednodniowym opóźnieniem, bez żadnej wiadomości, po rozpakowaniu paczki,książka była zniszczona.
  • ~Anna / 2021-01-14 09:38
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam przedmiot na prezent. Empik wysłał inny niż zamawiałam. Konsultant wprowadził mnie w błąd mówiąc, że zamówienia ze sklepu internetowego mogę wymienić w sklepie stacjonarnym. Od ponad miesiąca nie udało mi się otrzymać od empiku przedmiotu który zamawiałam. Zmarnowany czas na bieganie bez sensu po empikach i na infolinii. Nie polecam, standard obsługi klienta z lat 90.
    Zmarnowany czas
  • ~Anna / 2023-07-21 14:18
    Ocena: 1.80 / 5
    Trudno zamówić online
    System nie pozwala zamówić bez rejestracji jeśli się ma konto, trzeba wtedy użyć innego maila, nie chce cofać przy zmianie wyboru paczkomaty, martwa ikona zapłać przy przekierowaniu na stronę banku wszystko sprawdziłam czy nie trzeba zaznaczyc jeszcze jakiejś zgody, fatalnie!
    Oferta faktycznie inna niż w internecie
    Długi czas realizacji zamówienia 6 dni Odbior w Empiku
    W efekcie nic nie kupiłam
    Na infolinii nie umieli pomoc
    Kobieta na infolinii nie zna nazwisk podstawowych autorów trzeba jej Prousta i Jane Austin liderować parodia księgarni , to robi wrażenie kompletnego braku ptofesjonalizmu
  • ~antyfanemipku / 2023-01-17 09:16
    Ocena: 1.80 / 5
    po raz kolejny anulowane zamówienie. Tym razem przeszli samych siebie i stwierdzili, że to ja zwróciłem towar (nigdy nieotrzymany)
  • ~Asia / 2020-12-07 16:33
    Ocena: 1.80 / 5
    Porażka jeżeli chodzi o zamawianie przez internet. Najpierw przekładają termin dostawy, później piszą że wyślą zamówienie w kilku paczkach, po czym w końcu coś tam wyślą. Na końcu to na czym najbardziej mi zależało zostało anulowane, bo wystawiają rzeczy których nie mają...
    WadyCzas wysyłki podany przy produktach jest niedotrzymany, wystawiają produkty których nie mają.
    Produkty wystawione w sklepie tak na prawdę są z różnych sklepów i ceny wysyłek liczą się z każdego osobno.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4346
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882