Dostawa w "1-2 robocze" to czekanie ponad tydzień na przesyłkę.
Wadyprzez tydzień kompletują zamówienia
słaby asortyment mniej popularnych książek
słaby kontakt przez internet (jedynie możliwość zgłoszenia reklamacji)
~Oburzona / 2019-09-10 08:41
Ocena: 2.00 / 5
Zamówiłam podręcznik dla dziecka do religii dla Kl 0 ,prosząc panią o spr dokładne autora i asygnatury , po odebraniu książki będąc pewna ze to ta bo tytuł się zgadzał podpisałam ja a w rezultacie książka choć ten sam tytuł to inna asygnatura i autor . Zostałam wprowadzona w błąd , pracownik z salonu w Kaliszu okazał się niekompetentny , ja zostałam z książka i wydanymi pieniędzmi. Nie polecam tego salonu.
WadyNiekompetentny personel
~panciemial / 2022-09-26 18:23
Ocena: 2.00 / 5
Darujcie sobie zamawianie w tym sklepie. Nawet nie potrafią zrealizować zamówienia. Z anulowaniem też mają duży problem.
WadyRealizacja zamówień, anulowanie zamówień
~Patka532 / 2021-11-28 13:13
Ocena: 2.00 / 5
Moja przesyłka miała być już prawie dwa tygodnie temu a dalej nie dotarła i pisze ze jest skompletowana a przewidywana najpóźniejszy data dostawy przekroczyła już prawie 2 tygodnie
~Poznaniak / 2023-07-13 10:43
Ocena: 2.00 / 5
Empik sprzedaje pozycję, których nie ma? Przedziwna historia: kupiłam książkę z odbiorem w salonie, zapłaciłam. Otrzymałam info, że towar wysłany. Czekam kilka dni, zamiast książki kolejna informacja, że transakcja anulowana. Po kolejnych kilku dniach zwrot pieniędzy. Nie polecam!
~Radek / 2018-12-08 08:21
Ocena: 2.00 / 5
UWAGA na EMPIK
Proszę uważać na płatność przez stronę w firmie empik!!!!! Robiąc opłatę za książkę przez strone firmy empik do firmy Dotpay minął ponad miesiąc i do tej pory nie dostałem książki ani zwrotu środków. Po długiej korespondencji e-mailowej i wysyłaniu potwierdzenia z banku że środki zostały przesłane mojego konta, empik stwierdził w końcu że oni nie są w stanie tych środków zwrócić i mam sam sobie dochodzić w firmie Dotpay gdzie oni je zaksięgowaniu i starać się o ich zwrot.
~Rob / 2020-10-13 12:54
Ocena: 2.00 / 5
EMPIK dolicza karę za opłacenie zamówienie z góry 20 zł. Można zapłacić przy odbiorze... wtedy kara wynosi 25 zł.
Niezależnie od powyższego dolicza za dostawę.
Zatem kabelek za 3 zł kosztuje 43 zł. WOW!
Zaletybrak
Wadyliczne
~Szymon / 2023-05-03 14:03
Ocena: 2.00 / 5
Nie da się anulować zamówienia. Po wyborze opcji ,,Anuluj zamówienie" nic się nie stało. Zmiana loginu wymaga wysłania maila z prośbą, co zrozumiałe, jednak czekam na odpowiedź już bardzo długo. Z całego serca nie polecam.
WadyDługi czas czekania na email z odpowiedzią oraz słabo działające zwroty
~t. / 2021-11-26 10:24
Ocena: 2.00 / 5
Dostawa tragiczna - ostatni raz robie zakupy w Empic.
~Teresa / 2023-11-17 16:35
Ocena: 2.00 / 5
Przesyłka na, którą czekałam została anulowana. Jako powód podano przyczyny logistyczne, tymczasem kiedy natychmiast ponownie próbowałam złożyć to sam zamówienie okazało się , że ta sama rzecz nagle podrożała o 25 zł. Czuję się oszukana.
WadyNiewiarygodny sprzedawca
~wbcapri / 2021-03-31 20:43
Ocena: 2.00 / 5
Empik luźno interpretuje 14 dniowy okres na rozpatrzenie reklamacji przez sprzedającego, zasłaniając się rękojmią, ignorując całkowicie zapisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej gdzie podany jest 14 dniowy termin na rozpatrzenie reklamacji.
Jeżeli macie możliwość kupienia w inny sklepie niż empik to serdecznie odradzam zakupy na empik.com
~Weronika / 2021-07-14 10:16
Ocena: 2.00 / 5
Masakra. Panie na infolinii wprowadzają w błąd. Straszne opóźnienie w realizacji zamówienia. Najbardziej zawiodło się moje dziecko, które nie dostało prezentu na urodziny. Nie polecam
~Wkurzona / 2021-09-05 10:59
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam zamawiać na empik.com
Za każdym razem moje zamówienie jest opóźnione,wstrzymywane przez magazyn. Obsługa niepomocna i zbywająca. Przy skompletowanym zamówieniu nie mozna go anulować. Wysyłka nie jest w 24h jak piszą na stronie a po tygodniu nawet nie wysyłają. Szkoda nerwów, nie polecam.
~Zbiopa / 2020-12-29 18:08
Ocena: 2.00 / 5
Porażka. Kupiłem cyfrową wersję płyty i od trzech dni nie mogę jej pobrać bo przy pierwszej próbie pobrania jej w miejscu przycisku "pobierz" pojawił się tekst, że przekroczono dozeoloną liczbę pobrań produktu. Trzy dni i mimo maila, że pracownicy pracują nad tym problemem nic się nir zmieniło. Zapłaciłem za produkt, którego nir mogę odebrać. Jak tak dalej będzie to trwało to zlikwiduję konto w empiku i będę kupował wyłącznie u innych dostawców, którzy dostarczają produkty, za które klient zapłacił.
ZaletyBrak
WadyNieuczciwość - nie dostałem towaru, za który zapłaciłem !!!!!!
~Zibi / 2025-01-22 09:10
Ocena: 2.00 / 5
UWAGA na zakupy w Empiku ! Mija już tydzień od zamówienia i przesyłki nie mam ! Negatywna ocena w tym przypadku to komplement. Ostrzegam i nie polecam !
~zus / 2021-11-24 11:59
Ocena: 2.00 / 5
Wysyłka zamówień trwa zbyt długo, nie ma możliwości anulowania zamówień, proces reklamacji jest niepotrzebnie długi.
~ZW / 2020-12-15 23:29
Ocena: 2.00 / 5
Zamówienie koniec listopada,łącznie 5 płyt CD nowośći.Powiadomienie o dostawie 11.12 dostawa 14.12 a w paczce książeczka o Barbie i rebusy dla dzieci.Mam odesłać i czekać na rozpatrzenie reklamacji 14 dni.W tym roku w kwietniu reklamowałem LP i dostałem jako zwrot płytę CD.Czyli cały czas się rozwijają.NIE POLECAM.
~Żart / 2023-06-14 17:37
Ocena: 2.00 / 5
Nie spotkałam się jeszcze z firmą, która aż tak nie szanuje klienta. Wysłany błędny towar, a po reklamacji...towar ponownie błędnie wysłany. Odpowiedzi trzeba się domagać, bo "przecież mają czas". Rezultat? Od ponad miesiąca nie dostałam zamówienia, za które zapłaciłam. Teraz nagle próbują zamieść wszystko pod dywan i bez konsultacji z klientem od tak zlecają zwrot środków. Niestety wydaje się, że poziom rozumowania jest u nich na zerowym poziomie, bo książkę zamówiłam w dwóch tomach, więc powinni oddać za "całą", a wychodzi na to, że mam sobie przeczytać połowę, a reszty się domyślić :)
Empik wyrobił sobie renomę i ma gdzieś klientów. Z roku na rok jest coraz gorzej. Obsługa, zarówno w salonach jak i na infolinii jest tragiczna; ludzie jakby za karę tam pracowali; zamówienia albo dochodzą źle albo idą 2 tygodnie. Czas zacząć się trzymać z daleka.
WadyNiemiła i nieprofesjonalna obsługa, brak towarów na stanie, nieład i chaos
~AAAAA / 2020-04-03 12:58
Ocena: 1.80 / 5
Niestety żałuję, że nie ma 0 dla dostawy i obsługi klienta, gdzie składałam reklamację. Zamówienie zostało złożone 24.03 we wtorek w czwartek kontaktowałam się telefonicznie z empikiem i udzielono mi informacji, że paczka jest gotowa i wyjdzie dnia następnego. Niestety paczka wyszła dopiero w sobotę, bo taka informacja została przesłana na maila, zaznaczam, że jest informacja, że wysyłają w ciągu 24h, bzdura. Oczywiście zaznaczyłam dostawę kurierem DHL, otrzymałam maila, że paczka jest u kuriera i tak też było do najbliższego poniedziałku. W poniedziałek i wtorek ani słychu kuriera, brak dostawy. I coś mnie tknęło i w środę, czyli tydzień po złożeniu zamówienia by sprawdzić gdzie jest paczka, okazało się, że pomimo że zapłaciłam za dostawę do domu to muszę sobie jechać do magazynu DHL i odebrać paczkę. Znalezienie kontaktu do DHL graniczy z cudem bo wszędzie na stronie tylko formularze powstawiali by mieć spokój, ale udało mi się zadzwoniłam i usłyszałam, że mogę sobie paczkę przekierować i kurier dostarczy pod wskazany adres (straciłam trochę zdrowia i cierpliwości). Na 2 dzień pojawia się kurier, otwiera drzwi od windy i rzuca paczkę na środek korytarza i mówi, że nie dostarcza do ręki, żenada. Już widziałam, że jest to za mała paczka do mojego zamówienia, ale zanim wyszłam na korytarz kuriera już nie było. Po odpakowaniu paczki okazało się, że nie jest to moje zamówienie, zamawiałam 4 pozycje w paczce 3 (hmm czy ktoś sprawdza te paczki już po ilości powinien się zorientować, że to nie to!!), w tym produkty w ogóle z innego działu. Zadzwoniłam do empiku złożyłam reklamację i nawet na maila nie dostałam informacji zwrotnej, że reklamacja jest przyjęta i jest w trakcie rozpatrywania, Pan powiedział, że nie może wysłać takiego maila bo jeszcze dział reklamacji nie zaczął jej rozpatrywać, no nie wiem dowiem się w UOK czy nie powinnam dostać mimo wszystko jakiegoś potwierdzenia. Dnia następnego do godziny 11.00 miał zjawić się kurier po paczkę zwrotną oczywiście brak, zadzwoniłam ponownie do empiku i poprosiłam by to ustalili mija 3 godzina od telefonu i nikt nie dał mi znać z empiku kiedy będzie kurier. W czwartek rano zamówiłam te same pozycje u konkurencji nie dość, że o 40 zł taniej to paczka była już na następny dzień przed 8.00 u mnie, można, można tylko trzeba chcieć. NIE POLECAM, OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Olewka totalna ciekawa jestem kiedy zwrócą pieniążki za zamówienie ??????????????
~Aleksandra / 2023-01-17 10:44
Ocena: 1.80 / 5
Nie traktują uczciwie klientów. Jeśli produkt jest widoczny na stronie internetowej masz prawo go kupić za opłatą, a sprzedawca ma obowiązek go wysłać. Anulowanie zamówienia z powodu braku towaru jest niezgodne z prawem. Bardzo niski poziom obsługi klienta.