Mam pewną słabość do tego sklepu. Ale nie ukrywam, że w ostatnim czasie zawodzi na całej linii. Empik to totalny brak pewności, że to co kupiłeś dotrze do Ciebie w oczekiwanym czasie. Masakra! 8 dni wcześniej dokonałam zakupu z przekonaniem że prezent dotrze na czas. Ale 8 dnia został dopiero wysłany. Inne zamówienie niby skompletowane po dwóch dniach otrzymuje status w realizacji.
Brawo!!!! Proponuję aby Empik przejął jeszcze obsługę sieci Biedronka????
ZaletySklep z tradycjami.
WadyCzas realizacji zamówień
~Joanna / 2021-12-03 17:59
Ocena: 1.80 / 5
Najgorszy sklep online w jakim zamawiałam. 25.11 złożyłam zamówienie, które zostało wysłane dopiero 30.11., a teraz jeszcze dodatkowo kurier ma opóźnienie i w konsekwencji nie mam prezentu dla dziecka pod poduszkę. Brawo empik! I wy i UPS jesteście beznadziejni!
Zaletybrak
Wadyniesamowicie powolny czas realizacji zamówień
~Luki / 2021-12-03 12:59
Ocena: 1.20 / 5
Zamówienie złożone 30 listopada, nawet nie dotknięte w dniu 3 grudnia. Pomimo kontaktu z obsługą która zapewniała ze zamówienie jest już pakowane 1 grudnia, tak naprawdę nie zrobili nic żeby zamówienie zostało nawet skompletowane, nie mówiąc o wysyłce.(wydało się kiedy zadzwoniłem do innej osoby z biura klienta niz poprzednio). W rezultacie musiałem szukać egzemplarzy stacjonarnie. Omijacie szerokim łukiem!
ZaletyBrak
WadyKłamcy, słaba obsługa klienta, brak realizacji zamówienia
~PoProstu / 2021-12-03 10:53
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo uważajcie na sprzedawców na empik.com. Zamówiłem konkretny towar, dostałem inny i z łaską w reklamacji, że jak mi się nie podoba, to mogę sobie zwrócić :)
ZaletyZero
WadyOszustwo
~xxman66 / 2021-12-03 10:01
Ocena: 1.67 / 5
Witam. Pazerność Empiku przekroczyła już chyba wszelkie granice. Sprzedają różne przedmioty, nawet meble, których oczywiście nie mają w swoich magazynach. Zakupiłem płytę winylową z oznaczonym terminem dostawy 3 tygodnie. Po upływie tego terminu dostałem jedynie kilka maili w których przekładali termin dostawy. Po kontakcie z infolinią nie dowiedziałem się kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane i czy w ogóle zostanie zrealizowane. Musiałem zrezygnować gdyż nie miałem pewności czy zamówioną płytę w ogóle otrzymam. Oczywiście zakup był przeze mnie opłacony, na szczęście zwrot pieniędzy otrzymałem w ciągu 2 dni. Podobnie z innymi zamówionymi płytami winylowymi. Zakupiłem 3 sztuki w promocji. Promocja dotyczyła tylko płyt dostępnych w ich magazynie i oznaczonych jako "wysyłka 24godz" Minął już ponad tydzień a termin dostawy jest co chwila przekładany. Mamy 3 grudnia i ciekawe czy płyty otrzymam do Świąt Bożego Narodzenia. Nikomu nie polecam zakupów w tym sklepie, bo klienta mają tam za nic.
~KB / 2021-12-03 09:58
Ocena: 2.80 / 5
Reklamacje to jakiś koszmar
Salony nie maja podobno telefonów ani maili
Średniowiecze!
Miesiąc mija i reklamacja niezałatwiona
Bardzo nie polecam
WadyBrak kontaktu i checi rozwiązania problemu
~Beata / 2021-12-03 09:41
Ocena: 2.60 / 5
Kupiłam książkę przekonana, że to zwykła książka do czytania, a to jakieś elektroniczny cudak, nawet nie mogę tego znaleźć na swoim koncie, prosiłam od razu o odstąpienie od umowy i zwrot gotówki, ale podobno przy tych zakupach nie można i lipa 16.90 zarobili, na szczęście to nie majątek, ale proszę uważnie czytać co zamawiacie bo można się naciąć!! Na telefonie nie wszystkie informacje są czytelne, a ja przez aplikację zamawiałam :(
Nie polecam Empiku do zakupów,
Zaletybrak
Wadynie uznają odstąpienia od umowy po chwili złego zamówienia
~Polla / 2021-12-03 09:12
Ocena: 3.60 / 5
Zamówiłam paczke 26.10.2021 Pierwszy przewidywany termin dostarczenia przesyłki to 3.11.2021, więc spoko.(wszystkie produkty rzekomo miały być dostępne w ciagu 24h lub 48h.) Tyle ze średnio co 5 dni była zmiana terminu dostarczenia. W końcu po kilku telefonach do biura obsługi klienta, część paczki została dostarczona 1.12.2021. Z reszty poprostu zrezygnowałam.
Jest to dosyć niepoważne, w taki sposób traktować klientów.
Juz nigdy nic nie zamowie z tej strony.
WadyBardzo Długi okres oczekiwania na paczke. Ponad miesiac.
~Artur / 2021-12-03 09:12
Ocena: 1.00 / 5
Minął tydzień - zamówienie nadal w kompletacji. Przy składaniu zamówienia było napisane, że realizacja 1-2 dni robocze.
Dramat.
ZaletyBrak
WadyCzas dostawy - a raczej jej brak
~Seraskier / 2021-12-02 20:35
Ocena: 3.00 / 5
Empik świadomie i bezczelnie wprowadza w błąd kupujących co do terminu realizacji zamówienia.Dla nich 24 h to tydzień, dwa i dłużej.Prezes Szmidt, gardzę panią.Życzę pani aby wszędzie traktowano panią tak jak pani firma traktuje swoich klientów.
ZaletyObecnie brak
WadyWyłącznie
~Yourumi / 2021-12-02 14:43
Ocena: 3.20 / 5
Jakiś czas temu zamowiłem figurke firmy Funko POP! przyszła w tandetnie smiesznym kartoniku pakowanym jakby przez przedszkolaka, oczywiście opakowanie figurki do wyrzucenia w tym sklepie zamówiłem pierwszy i ostatni raz więc to przestroga dla potencjalnego, klienta szczerze odradzam zakupów elektronicznych w tym sklepie bo jakość pakowania przysyłki dla klienta jest równoznaczna z jej brakiem.
~Grzegorz / 2021-12-02 08:16
Ocena: 2.20 / 5
Dramat. Zamówienie 25.11.21. Status bez zmian do dzisiaj. Odpowiedzi w stylu: jest nam przykro, przepraszamy, dołożymy starań - najdelikatniej mówiąc pieprzenie.
Informacja przy pozycji na stronie - wysyłamy w 24h.
Dla porządku dodam, że wybrałem odbiór w salonie - jak nie są w stanie dostarczyć w rozsądnym terminie do własnych salonów, to nawet nie chcę myśłeć co się dzieje z dostawą via poczta alno InPost
ZaletyMam niezły ubaw. Empik w wersji drogowców zaskoczonych zimną w styczniu - kto mógł przypuszczać, że na Mikołajki czy przed świętami będzie więcej zamówień? :-)
WadySame w kontekście dostawy. DRAMAT!!! Guzik prawda, że z powodu świąt / mikołajek - od 15.11 dwukrotnie zamawiałem książki od innych dostawców i obie dawno mam (via InPost)
~Tia / 2021-12-02 01:03
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia jeśli chcecie kupic zamówić cos na 9rezent online zastanowię się 10 razy
4 razy przekładana wysyłka...żałosne a specjalnie kupowałam w listopadzie a nie w grudniu gdy jest hardcore.juz nie pierwszy raz mam problem i nauczkę.
Dno dna...produkt niedostępny lecz na ich str widnieje ciagle.swieta się zbliżają człowiek zamiast okazji łapie stres...beznadziejny empik
Walcie sie
ZaletyZero zalet
WadyWieczny email o późniejszej dostawie przekładany 4 razy
~Klaudia / 2021-12-01 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie złożone 3 tygodnie temu nadal nie doszło.
Caly czas brak kompletnego zamówienia a to nie ma na magazynie . Wiecznie coś. Ostatni raz coś zamawiam z Empika. Porażka
~Agata / 2021-12-01 20:59
Ocena: 1.60 / 5
Pomijam, że zamówienie miało do mnie dotrzeć w 24h. Nie spieszyło mi się, czekałam spokojnie. Po tygodniu dostałam info, że jednego produktu z mojego zamówienia nie da się zrealizować. Nastąpiła anulacja i info ze pieniądze zostaną zwrócone w 3-5 dni. Mija dwa tygodnie, przelewu brak i nie mam żadnej informacji. ŻENADA! Ostatnie moje zakupy w tym sklepie i szczerze odradzam. Mogą się uczyć od Bonito.
~dagna / 2021-12-01 19:08
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, zamówienie książek z dnia 18.11.2020 do tej pory nie dotarło. Omijajcie z daleka.
Wadynieterminowość
~obsługa klienta, wysyłka / 2021-11-30 11:20
Ocena: 2.20 / 5
Omijajcie tą platformę!!! Obsługa to banda ignorantów!!! Ponad miesiąc ściemniana, że wysłane ale wina ze strony Pocztex. Pieniądze zamrożone a przygłupy z obsługi klienta w cyniczny sposób mówią że nic nie mogą zrobić!!!
~Marta / 2021-11-29 23:30
Ocena: 2.20 / 5
Niestety to było moje ostatnie zamówienie w tym sklepie. Wysyłka 24h to jedna wielka ściema. Zamówienie niby spakowane niby wysłane a link do śledzenia nadal nieaktywny od kilku dni. Tyle dobrze ze towar zamówiłam za pobraniem i serdecznie już tej firmie dziękuje, zamówię w innym miejscu.
~Karola / 2021-11-29 20:35
Ocena: 2.20 / 5
Dramat, wysyłka w 24h A zamówienia jak nie było tak nie ma od dwóch tygodni. Nie polecam.
~Bianca / 2021-11-29 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Niestety, bardzo kiepska obsługa klienta i organizacja... Książki zamówione 20.11, do dzisiaj nie zostały jeszcze wysłane (dwa razy dostałam maila z informacją o opóźnieniu wysyłki), dzwoniąc na infolinię nic nie wiedzą poza tym, że "są opóźnienia na magazynie i nie wiem, kiedy Pani zamówienie zostanie wysłane". Spytałam, ile mnie więcej wynoszą opóźnienia, czy to jest tydzień czy dwa, ale "niestety, nie wiem". Nie polecam.