Tragedia! zamówienie złożone i opłacone. po 21 dniach nadal niezrealizowane.
Nic nie można się dowiedzieć, przesyłki nie ma, pieniędzy nie ma. Miły pan na infolini proponuje żebym anulowała zamówienie kupiła znowu i dopłaciła!!! to wyślą jutro.
Zaletyżadnych
~Wiola / 2021-11-25 23:02
Ocena: 1.00 / 5
Oceniam bardzo negatywnie Empic.com, książka zamówiona nie dotarła. Przez miesiąc dostawałam wiadomości, ze opóźnienie spowodowane dużą wysyłka. W końcu miałam odebrać, ale nie dotarła do emoiku. Zamówienie zostało złożone ponownie, przysłali inna książke. Dodatkowo miałam zapłacić 18, 67. To podnieśli opłatę. Zwrotu pieniędzy tez nie otrzymałam.
~Sebastian / 2021-11-25 18:43
Ocena: 3.20 / 5
Nie polecam totalnie Empik com . Zamówiona gra 22 listopad 2021 (poniedziałek) - dostawa przewidziana 24-25 listopada (info na stronie że z powodu dużego obłożenia może się opóżnić dostawa - ok przed mikołajem mają ruch rozumiem) Ale w czwartek po południu wchodzę na stronę a tam zamówienie anulowane co do k... jest nikt zamówienia nie anulował- dzwonie na infolinie a Pan tłumaczy że już tej gry nie ma i do 14 dni zwrot kasy która zeszła z karty płatniczej a 100 zł z karty podarunkowej wróci na kartę którą wywaliłam po transakcji w poniedziałek - o co kaman po 2 telefonie na info linie powiedzieli ze muszę założyc konto na empik com to może oddadzą NIE POLECAM TOTALNIE SAMI ZAWINILI I MAJĄ KLIENTA W d....
Wystawiają rzeczy których nie ma PORAŻKA .Jeszcze raz nie polecam
WadyBrak wystawionego towaru - brak współpracy z klientem
~Łukasz / 2021-11-25 14:29
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna obsługa Łuków Empik Pani rozmawia z klientem i grzebie w telefonie i oczywiście nic nie wie.????
~Mateusz / 2021-11-25 13:41
Ocena: 1.00 / 5
Dramat i jeszcze raz dramat. Zamówienie złożone na początku miesiąca, wysyłka opóźniona termin dostawy zmieniany 3 RAZY! Nagle okazuje się że jest brak produktów a produkty nadal dostępne na stronie.
~Maniek / 2021-11-25 13:40
Ocena: 1.80 / 5
Odradzam kupowanie na tej stronie. Zabawki dla dziecka na empik.com są dużo droższe niż na innych stronach. Za nieKtóre rzeczy trzeba zapłacić dodatkowo przesyłkę, w dodatku nie można za nie zapłacić kartą podarunkowa.Moje zamówienie z 22.11, które było opłacone z góry, odbiór 24.11, do dnia dzisiejszego nawet nie zaczęto pakować.:(
Zalety:(
Wady:(
~anonim / 2021-11-25 01:45
Ocena: 1.00 / 5
Po 5 dniach od zlozenia i oplacenia zamowienia nagle orientuja sie ze nie maja gry na stanie i o 1:30 wysylaja maila z informacja o zwrocie srodkow. Bez zadnego nawet przepraszamy. Nie zamawiajcie w empiku poki sie nie ogarna, a nie zapowiada sie na to w najblizszych miesiacach
Zaletybrak
Wadyprzesylka, brak informacji
~Zirytowana / 2021-11-24 22:20
Ocena: 1.00 / 5
Zakupiłam w sklepie internetowym zegarek, mimo że mogłam zamówić go w wielu innych sklepach, to empik skusili jedną z lepszych promocji a przede wszystkim obietnicą wysyłki w 24h - zegarek miał być prezentem na piątek, zamówiony był we wtorek. Przyszedł w środę - dwa tygodnie później, a jedyne co słyszałam od konsultanta przez ten czas to że im bardzo przykro :)
ZaletyBrak
WadyOszukiwanie i naciąganie klientów obietnicą szybkich wysyłek
~niezadowolony / 2021-11-24 17:52
Ocena: 1.00 / 5
brak mozliwosci placenia za asortyment nie nalezacy do empik, uzywajac srodkow zgromadzonych na twoim konice, nie mila obsluga zmiana regulaminu bez wyslania jego do klienta
Zaletybrak
~Joanna / 2021-11-24 17:40
Ocena: 2.20 / 5
Jedna wielka porażka, odradzam, czekam ooooo dostawa miała być 11 listopada, hak zamawiałam książki były i brak asortymentu i brak dostawy. Nie polecam
~kasix22 / 2021-11-24 15:18
Ocena: 3.40 / 5
Realizacja zamowienia trwa niesamowicie długo. Byłam szczęśliwa, że dzisiaj przyjdą książki po tygodniu czekania, ale okazuje się, że muszę czekac jeszcze 4 dni - miną wtedy 2 tygodnie od złożenia zamowienia. Jestem zawidziona
~Jacek / 2021-11-24 14:06
Ocena: 1.40 / 5
Odradzam Państwu jakiekolwiek zakupy w firmie B-Elektronik. W m-cu listopadzie 2021 zgodnie z ich ofertą i załączonymi do oferty zdjęciami, zamówiłem wiertarko - wkrętarkę, która miała być umieszczone w praktycznej, plastykowej walizce wraz z zestawem wierteł i bitów. Płatności dokonałem z góry. Sprzęt otrzymałem tyle, że w tekturowym kartoniku bez wierteł i bitów. Kpina z klienta. Nie wiem na co oni liczą. Zaznaczam, że zamówienie zostało złożone przez EMPIK. Sugerowanie się tą renomowaną nazwą firmy jak widać nie ma tu żadnego znaczenia. Ponadto dodzwonienie się do tej firmy graniczy z cudem. Na szczęście zwrócili pieniądze ale koszty zwrotu, nerwów i mojego czasu zostały po mojej stronie. Drodzy Państwo omijajcie EMPIK i B-ELEKTRONIK z daleka....
~Jakub / 2021-11-24 13:39
Ocena: 2.00 / 5
Do tej pory byłem zadowolony, jednak nie sądziłem ze to się zmieni na miesiąc przed świetami. Bardzo długi czas realizacji zamówienia. Dobrze ze nie zamawiałem tego na ostatnia chwile bo mógłbym nie dać komuś prezentu, także nie ma co liczyć na zaufanie następnym razem ze wszystko pójdzie okej.
Wypadałoby w takich gorących okresach jednak bardziej się przygotować na wzmożona wysyłkę, bo nawet niewiadomo czego się można spodziewać i kiedy cokolwiek przyjdzie. Informacja w stylu wydłużony czas dostawy nic nie daje. Bardziej fair byłoby napisać, ze dostawa będzie opozniona o dwa tygodnie i się w tym terminie zmieścić, wtedy po prosu zamówilbym wcześniej. Konto premium tez niewiele wnosi.
WadyTermin i realizacja dostawy.
~Pina / 2021-11-24 12:07
Ocena: 3.00 / 5
Jak co roku problem z zamówionym towarem, zamawiam zawsze na początku listopada żeby zdążyć z prezentami na święta a i tak jest problem, już po raz trzeci mam zmieniany termin wysyłki . W zeszłym roku zamiast płyty dostałam książkę a proces reklamacji trwał ponad miesiąc
~zus / 2021-11-24 11:59
Ocena: 2.00 / 5
Wysyłka zamówień trwa zbyt długo, nie ma możliwości anulowania zamówień, proces reklamacji jest niepotrzebnie długi.
~Monika / 2021-11-24 11:03
Ocena: 1.00 / 5
Towar zamówiony 1.11.21 wysyłka w 24h dziś 24.11.21 ciągle brak przesyłki. Zakupy na empik.com porażka.
ZaletyBrak
~Oal / 2021-11-24 07:52
Ocena: 1.00 / 5
Sklep internetowy jedna wielka porażka , na wysłanie trzeba czekać jak z zagranicy , brak odpowiedzi za każdym razem mówione że paczka już zostaje wysłała w rezultacie dalej czekam . Paczka zmaiwona 11.11
ZaletyBRAK
~Agnieszka / 2021-11-23 23:04
Ocena: 2.60 / 5
Zamówienie złożone 6.10 a dostawa w dniu 23 listopada wciąż niezrealizowana (a każda pozycja miała status wysyłka w ciągu 24 godzin) Terminy dostawy przekładane już z 6 razy. OD obsługi klienta niczego nie można się dowiedzieć poza oklepaną formułką, która nic nie wnosi. Nie polecam zamawiania, szczególnie na prezenty, bo można się bardzo rozczarować.
Wadyczas dostawy, obsługa klienta
~Wiktor S 0K / 2021-11-23 15:37
Ocena: 3.40 / 5
Zostawiłem w tym sklepie, a raczej platformie internetowej sporo pieniędzy.
Generalnie, dotychczas byłem dobrej opinii, chociaż anulowano mi jedno zamówienie. Po krótkim czasie towar był dostępny z nową ceną, o ponad 100 zł wyższą. Więc teraz wiem dlaczego anulowali.
Obecnie mają spory problem z płatnościami ze środków na koncie. To jakiś, kurka, żart, że towar, który w opisie ma info, że można go opłacić środkami w rzeczywistości nie można kupić za kasę na koncie.
Kiedyś zanim nadeszła dobra zmiana, rezygnując z Premium kasa wracała na kartę. Teraz, zaś na konto Empik, więc to już nie kasa a punkty o równowartości XX zł.
Infolinia to studenci, nie czytają do końca maili, nie wnikają w sedno sprawy. Odpisują szablonami, dodatkowo zwracając się do mnie per Pani.
Jak widać dobra zmiana wyszła Empik wcale nie na dobre!
Omijać to błoto!
ZaletyMożna realizować kody zakupione na platformach benefitowych
Brak innych zalet
WadyCeny, liczba towarów za którem można zapłacić środkami na kocie.
Zwrot pieniędzy przy rezygnacji z Premium to dopisanie punktów na konto, a nie pieniędzy na kartę.
~Arkadiusz / 2021-11-23 13:20
Ocena: 1.00 / 5
Sprzedają sprzęt który nie działa, nawet nie od siebie tylko sprzedawcy korzystają z ich marketu, potem człowiek traci nerwy żeby coś zareklamować, nikt nic nie wiem, maile milczą, kontakt zerowy, pieniędzy do tej pory nie odzyskałem. Szkoda nerwów.... zgłaszam do urzędu praw konsumenta ten chlew.