strona 35 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
-
~Edyta / 2022-02-07 20:02
Kontynuacja opinii wystawionej 2 tygodnie temu na ceneo. Zamówienie nr 10101534378799 W dniu 13 stycznia zamówiłam w empiku dwie gry, które przeznaczone były na prezent urodzinowy dla dzieci. Empik pomylił się i wysłał mi zupełnie inny produkt ( książkę). W trybie ekspresowym wysłałam "nie moje" zamówienie do empiku oczekując tak samo szybkiej reakcji ze strony empiku na dosłanie mi "moich" produktów. Jakie było moje rozczarowanie, gdy okazało się, że muszę przejść przez cały, bardzo długi proces rozpatrywania reklamacji po stronie empiku, żeby otrzymać po raz kolejny niekompletne zamówienie ( pomijając fakt, że urodziny minęły prawie miesiąc temu....). 13 stycznia zamówiłam gry a prawie po miesiącu czyli 7 lutego przyszło moje znowu niekompletne zamówienie. Chciałabym nadmienić, że na etapie złożenia reklamacji skontaktował się ze mną empik i w ramach rekompensaty zaproponował dodatkowo doładowanie konta na empik.com za 20 zł. Propozycję tą przyjęłam dokonałam kolejnych zakupów za kwotę ponad 200 zł! Nadmienię, że jedynym miłym doświadczeniem jakie mnie spotkało z empikiem to Pani konsultantka zajmująca się działem Customer Care ( Experience), która robiła co mogła podczas rozmowy, aby zatrzeć złe wrażenie po zakupach w sklepie. Do czego zmierzam. Rozumiem błąd ludzki, że ktoś gdzieś na magazynie mógł raz się pomylić i wysłać mi złe zamówienie, ale jestem zażenowana, że po miesiącu nadal nie otrzymałam pełnego zamówienia! Jestem kompletnie zażenowana faktem, że proces reklamacji w tak dużym sklepie jest na poziomie (kolejki w czasach PRL- dosłownie:( ). Jestem klientem wielu sklepów internetowych i jeszcze nigdy (nie przesadzam) nigdy nie spotkałam się z tak "kulejącym procesem zwrotów i reklamacji) zwłaszcza, że tutaj mamy błąd leżący od początku do końca po stronie sklepu. Tutaj chyle czoła innym dużym znanym (celowo nie wymieniam z nazwy choć może następnym razem to zrobię) markom, które rozwiązują takie sprawy w przeciągu kilku dni! Żałuję, że po raz kolejny nabrałam się i zrobiłam zakupy w empiku:( -
-
~evkah777 / 2019-09-13 13:53
Zamowilam ksiazke, ktora miala dotrzec w przeciagu 1-3 dni roboczych, byla ona preentem, dla bliskiej osoby, ktora niestety wyczekiwala go tygodiami. Musialam sie kontaktowac wiele razy i tlumaczyc wszystko od nowa wielokrotnie, tak jakby nawet tych maili nie czytali, tylko dawali mi automatyczne odpowiedzi, ze sprawa zostala przekazana do kolejnego departamentu. NIkt sie ze mna bezposrednio nie skontaktowal, musialam to ja wiele razy sie do nich dobijac, bo pewnie zignorowaliby to calkowicie. Ze kurier prawdopodobnie zagubil przesylke, czuli sie jakby mogli umyc od tego rece. Ale, ze kurier ich i jako klient nie moglam na mierzyc paczki, oni (Empik) sie do tego nie przyczyniali rowniez. Zalosne, ze tak duza firma ma tak nie profesjonalne obslugi klienta, nie dajac zadnej odpowiedzi, czy mozliwosci wyslania tej ksiazki po raz drugi. Bylo to bardzo meczace, bo wiedzialam, ze sami z rozwiazaniem do mnie nie wroca! Zaczelam prosic o zwrot kosztow. Nawet tego nie mogli zrobic dobrze! Poinformowali, ze dostane zwrote kostow za ksiazke. Kropka. Zero przeprosin, musilam sie znowu dobijac, ze koszt wysylki tez musi byc zrocony. Nigdy wiecej kupna przez Empik. Mogli to inczaej rozwiac, mimio zainstnialego problemu. Jakakolwiek kompensa. Bo w jednym z maili, poinformowali mnie, ze moglabym doscac kupon znizkowy na 5zl, zalosne! -
~Ewa / 2019-11-21 18:37
Kolejny raz, zamawiany towar dostarczany jest nieterminowo. Towary wcześniej określone jako skompletowane, w dniach następnych pojawiają się,jako nieskomplikowane.Ma to odniesienie do kilku artykułów??? Mija kolejny termin dostawy i brak jakichkolwiek informacji że strony Empiku. Brak profesjonalizmu, rzetelności, więc dostawcy absolutnie nie polecam!!
-
~Fatum / 2022-09-30 11:15
Brak możliwości zapłaty za pobraniem, zamówienie przyszło dość późno, ale najgorsze jest to że towar "zabawka" jest nieco inny niż ten który był pokazany na stronie więc czuje się oszukany. Osobiście już nigdy nic nie zamówię w empiku! -
~gaclan / 2021-12-16 12:12
Niestety muszę opisać przykrą sytuację jaka miała miejsce w sklepie internetowym Empik. Zmówiliśmy prezent dla dziecka. Ze względu na black week w bardzo atrakcyjnej cenie. Niestety anulowano zamówienie, tłumacząc się brakami magazynowymi, oczywiście zwodząc na ponad tydzień. ZaletyNie stwierdzono.WadyOpisane wyżej. Generalnie mało poważny sklep internetowy. -
~Grażyna / 2019-12-24 22:16
Niedostarczone zabawki zakupione pod choinkę. Dwa terminy przesuwane oczywiście bez poinformowania o przyczynie zmiany terminu dostawy. Po rozmowie z obsługą telefonicznie dostałam propozycje abym poszła do sklepu i kupiła prezenty bo nikt mi nie dostarczy zakupów do świąt. Klient to dla empiku ktoś kogo można bezkarnie naciągnąć. To moje ostatnie zakupy w tym sklepie. -
~Grzegorz / 2021-12-29 15:44
Sklep wystawia towar. A później anuluje zamówienia. Jeżeli się popełnia błędy przy cenach towarów, trzeba brać odpowiedzialność za takie rzeczy. Nie polecam niestety. ZaletybrakWadywystawianie towaru którego nie mają na stanie. -
~Iza / 2023-03-31 18:15
To niesamowite, że w trakcie zamawiania w Empiku o godzinie 13:00 widnieje informacja, że dostawa będzie za 2 dni. A o 13:10 po opłaceniu dostawy nagle ten czas się wydłuża..... WadyBardzo długi czas dostawy. Czekam na zamówienia średnio ponad tydzien -
-
~Jakub / 2021-11-24 13:39
Do tej pory byłem zadowolony, jednak nie sądziłem ze to się zmieni na miesiąc przed świetami. Bardzo długi czas realizacji zamówienia. Dobrze ze nie zamawiałem tego na ostatnia chwile bo mógłbym nie dać komuś prezentu, także nie ma co liczyć na zaufanie następnym razem ze wszystko pójdzie okej.
Wypadałoby w takich gorących okresach jednak bardziej się przygotować na wzmożona wysyłkę, bo nawet niewiadomo czego się można spodziewać i kiedy cokolwiek przyjdzie. Informacja w stylu wydłużony czas dostawy nic nie daje. Bardziej fair byłoby napisać, ze dostawa będzie opozniona o dwa tygodnie i się w tym terminie zmieścić, wtedy po prosu zamówilbym wcześniej. Konto premium tez niewiele wnosi.WadyTermin i realizacja dostawy. -
~jankofranko / 2021-06-26 17:48
Najgorsza księgarnia, z jaką miałem do czynienia. Składałem zamówienie 3 razy i za każdym razem jest problem.
Pierwszy raz zamówiłem około 10 książek. Czas oczekiwania 3 dni na zamówienie. Okazało się jednak, że nie mają jednej książki, wiec zamówienie będzie opóźnione (przy zamówieniu pisało książka dostępna w 24h). Po 2 tygodniach zamówienie zostało w końcu wysłane, ale bez tej jednej książki, ponieważ ostatecznie w ogóle jej nie mają. Tak więc zamówienie, które miało być po 3 dniach, dotarło do mnie po 2 tygodniach niekompletne.
Drugi przypadek. Składam zamówienie z dostawą w ciągu 3 dni. Dostaje sms, że jest opóźnienie, ponieważ mają bardzo dużo zamówień. Po tygodniu dostaje paczkę.
Sprawa najświeższa. Zamawiam książki, wysyłka zamówienie standardowo opóźniona w porównaniu do innych księgarni. Dostaję paczkę i okazuje się, brakuje jednego tomu. Dzwonię na infolinie i dostaje wiadomość na maila, że nie mogą mi tej książki dostarczyć, bo je nie mają. Trzeba pisać reklamacje i odsyłać kurierem. Natomiast książka jest w sklepie nadal dostępna i mogę ją zamówić po raz drugi Absurd goni absurd. Robią z klientów idiotów. Nigdy nic więcej nie zamówię w tym sklepie. -
~Jarek / 2021-12-04 07:20
Co do Empik wiem jedno OSTATNI RAZ ZAMAWIAM W TYM BADZIEWIU ZaletyBRAKWadyJAKIE TYLKO MOŻLIWE -
~k. / 2019-06-14 12:35
Kolejny raz nie dostarczono w terminie, najgorzej ,ze akurat wtedy gdy towar był prezentem, mimo że wysyłka 24 h to cały tydzień to za mało,żeby empik wysłał zamówienie. Ostatecznie wygenerowana naklejka na paczkę i złudny sms o wysyłce! -
~Kaleciatko / 2021-12-20 11:44
Polecam omijać szerokim łukiem. Nie dość że przesyłka została zrealizowana dopiero po miesiącu to okazało się że przyjdzie wybrakowana o 2 rzeczy (pieniądze zwrócono, ale mimo wszystko strata czasu). -
~Kami / 2020-06-22 22:30
Dostawa, czas realizacji to prawdziwy dramat. Jakby sprzedawali towar którego fizycznie nie maja w magazynie. ZaletyBogaty asortymentWadyBardzo kiepsko działająca strona internetowa i sklep internetowy, czas realizacji -
~Kamil / 2023-12-15 17:31
Dno Totalne jeśli chodzi o realizację zamówień wysyłkowych.
Zamówienie złożone 12.12 z wysyłką do salonu. Na stronie informacja że produkt dostępny, wysyłka w 24h.
Złożone po 9:00 we wtorek rano powinno być w środę maksymalnie czwartek.
Dziś 15.12 - piątek zamówienie ma status wysłane, ale wg infolinii nie ma nadanego numeru przewozowego co znaczy że leży nadal na magazynie.
Pytanie co się stało że kompletacja trwała 3 dni, bo skoczyła się wg infolinii o 5:15 czy ileś tam 15.12.ZaletyżadnychWadyCzas realizacji zamówienia. -
~Kasia / 2019-02-24 17:20
Punkty odbioru permanentnie niedostępne. Produkt, który znajduje się na stronie, może być już faktycznie niedostępny, ponieważ strona internetowa nie aktualizuje się w czasie rzeczywistym. -
-
~Katarzyna / 2018-07-21 14:32
Najwyższe ceny na rynku, produkty od innych dostawców nie mogą być opłacane ze środków zgromadzonych na koncie, o czym nie ma nawet słowa w regulaminie, mało parametrów wyszukiwania, ubogie opisy i dane szczegółowe lub ich brak. Ogólnie jeden z gorszych sklepów internetowych jakie znam. -
~Katarzyna / 2023-09-11 18:14
Niestety dużo ciekawych płyt jest jedynie dostępnych w wersjach cyfrowych. Empik nie robi nic żeby to zmienić ! -
~klasyczna2 / 2016-05-06 14:33
Empik Galeria Malta Poznań. 28.04.2016 - zamawiam płytę, zależy mi bardzo na otrzymaniu jej w ciągu tygodnia i faktycznie podany termin dostawy mnie satysfakcjonuje. Tego samego dnia wieczorem otrzymuję sms - płyta zostanie wysłana 04.05.16. Potem brak jakichkolwiek wiadomości. 05.05.16 wybieram się osobiście i od obsługi dowiaduję się, że 03.05.16 zlecenie zostało anulowane. Ani słowa na temat przyczyn. Żadnej wiadomości smsem. Nic. Zachowanie pana i cała sytuacja trochę z rodzaju: nie ma i ch** i co mi zrobisz? Oczywiście monopolista może mieć w nosie klienta, nawalił, ale nie ma opcji, żeby w ciągu doby płytę dla mnie ściągnąć. Ja zostaję bez prezentu, empik naciąga dalej innych. Przy czym ja już do salonów empik (czy raczej - chińskich sklepów...) na pewno nie wrócę. Zaletyzamówienie przyjęte od ręki, sprawnie potwierdzoneWadycała sytuacja poniżej jakiegokolwiek standardu; beznadziejna obsługa, która nie poczuwa się do odpowiedzialności w imieniu firmy, którą reprezentuje; brak choćby zwykłego "przepraszam" -
~Klaudia / 2015-10-03 13:14
Bardzo mili pracownicy aczkolwiek już drugi raz próbuję kupić bilet w empiku w atrium targówek i drugi raz nie mogę zróbcie coś z tym Zaletymili pracownicyWadyNie można kupić biletuJeszcze go nie kupiłam
strona 35 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »