Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anita / 2019-12-17 20:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie złożyłam 8 grudnia z gwarantowanym czasem dostawy do salonu w ciągu 1-2 dni. Po upływie 5 dni roboczych dalej nie było zrealizowane a ekspedientka w salonie oświadczyła, że zostało dostarczone do sklepu, ale nie zostało jeszcze przyjęte przez obsługę. Dopiero następnego dnia otrzymałam maila z informacją o opóźnieniu zamówienia. Skontaktowałam się z centrum obsługi klienta i otrzymałam informację, że salon został poinformowany o zaistniałej sytuacji i że sklep dokłada wszelkich starań, aby przyspieszyć realizację zamówienia. Po kilku dniach otrzymałam kolejnego maila, tym razem z informacją o anulowaniu zamówienia - bez podania przyczyny. Zwrot środków, jaki rzekomo mam otrzymać, będzie do wykorzystania jedynie w sklepie Empik. Tak więc nie dość, że sklep nie wywiązał się z zawartej umowy sprzedaży, to jeszcze zmusza poszkodowanych klientów, aby dokonali ponownego zakupu!!!
    Stanowczo odradzam korzystanie z wątpliwych usług tego sklepu
  • ~Batoner / 2023-03-04 09:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety ale często anulują zamówienia mimo iż dalej ogłoszenia są aktywne. Jest to nagminne z ich strony i powinni ponieść karę
  • ~Bdhjdj / 2018-06-20 15:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo wysokie ceny. Kuszą rabatami a gdy przychodzi co do czego okazuje się że musisz jeszcze dopłacać. Nie polecam tego sklepu i osobiście zrobiłam w nim ostatnie zakupy. Nie mają nic czego nie można by dostać w innym sklepie.
    ZaletyŻadne
    WadyMnóstwo
  • ~Beata / 2020-03-12 15:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam przez stronę empik książkę w przedsprzedaży 8 marca (poczuj się jak w domu) aby mieć ją jak najszybciej. Dostawa miała być na 11marca i tego dnia dostałam wiadomość iż "czas realizacji Twojego zamówienia zostanie wydłużony". Nie wiadomo na kiedy. Dzisiaj tj.12marca przychodzi wiadomość, że "zostaliśmy zmuszeni zmienić datę dostarczenia Twojego zamówienia na 16-17.03. Poszłam więc do empiku stacjonarnego - książka stoi na półce. Pytam się czy mogę ją odebrać. Sprzedawca mówi że w cenie 60zł (a ja już za te książkę zapłaciłam!).

    Nigdy więcej zamawiania w empiku, pierwszy i ostatni raz zostałam tak oszukana.
    Zaletybrak
    Wadyniesłowność
  • ~Bober / 2021-11-14 12:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie złożone 24 października 2021, na stronie 'dostępne w 48h".
    Po 4 dniach niby "skompletowane" ale biednemu Empikowi trafiły się urodziny i "awaria systemu".
    Tydzień później "paczka jest spakowana i zostanie wysłana 4 listopada".
    Kolejny tydzień później "nie wiemy kiedy będziemy mogli ją wysłać" - zrezygnowałem więc z zamówienia.

    Kompletna porażka. Szkoda środków z konta empik bo mam poważne obawy, czy uda się je jakoś wykorzystać.
    Empik ma poważne problemy.

    Na chwilę obecną (patrząc również na inne opinie oraz to co dzieje się na FB, w komentarzach pod postami empikcom) bardzo mocno odradzam korzystanie z tego sklepu.

    Wstydź się Empik.com
    ZaletyBrak
    Wady- niezrealizowane zamówienie za ponad 800zł
    - kłamstwa biura obsługi
    - prawie 3 tygodnie wodzenia za nos, by w końcu zaproponować rezygnację
  • ~BOGDAN / 2022-12-09 09:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłem w promocji Black Week 27.11.22 z dostawą na 1-2.12.22, na Mikołaja z zapasem terminu .Dostawa co 2 dni przesuwana, dziś mamy 9.12.22 , pomimo wielokrotnych interwencji przesyłka nawet nie wysłana !!! A towar na magazynie jest , tyle, że już bez promocji, ale można "kupić od ręki " ok.20 % drożej. A frajerzy z promocji niech sobie czekają... może na Gwiazdkę dotrze, bo Mikołaj już minął.
    ZaletyBogata Oferta
    WadyNie realizowanie dostaw z promocji Black Week ( jak na razie 12 dni ) , ale towar w sprzedaży na bieżąco w " normalnych cenach"
  • ~bolo499 / 2020-03-19 07:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Moim kryterium był termin dostawy. Na stronie pisało, wysyłka 24h. Już po kilku godzinach dostałem maila o wydłużeniu terminu. Niestety przy panującej epidemii wybrałem sposób zapłaty przedpłata. Już żałuję, zwykłe naciagactwo. Odradzam zakup na tej stronie!
    ZaletyBrak
    WadyBrak terminowości.
  • ~Boneq / 2021-01-15 12:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Wysyłka 6-8dni.. Zamówienie 17 grudnia.. 15stycznia i e-mail z numerem przesyłki ktora oczywiście jeszcze nie została nadana.
    P A T O L A!!!!!!
    WadyKontakt, podejście, wysyłka - DNO
  • ~Brados / 2020-12-22 09:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Nieczytelna strona, złe otagowanie produktów wprowadzające klienta w błąd. Sposoby płatności są nieprawidłowe, pomieszanie z poplątaniem. Brak estymacji czasu realizacji. Dopiero po zamówieniu dostałem inforamcję na maila, że produkt dostanę po 2 tygodniach... Duża ilość zbędnych maili z ich strony podczas zamówienia.

    NAJGORSZY SKLEP INTERNETOWY JAKI SPOTKAŁEM DO TERAZ, A DZIWNE BO FIRMA ZDAJE SIĘ MIEĆ UGRUNTOWANA POZYCJE NA RYNKU.
    Zaletybrak
    WadyWYPISANE W KOMENTARZE
  • ~CC2023 / 2023-01-24 14:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy i ostatni zakup. Kupiłem pokrowiec ochronny do Macbooka Pro 16"-Spigen, 280 zł. Oprócz absurdu, że nie mogłem go odebrać w ich sklepie stacjonarnym (który ma punkt odbioru dpd), spotkałem się z następującym: wysłano rzecz szczerze mówiąc używaną, samo pudełko było otwierane, nawet nie zadali sobie trudu, aby je zamknąć lub zamknąć, folie ochronne (tzw. przezroczyste plastikowe panele etui były porysowane i z odciskami palców, dokładnie po obejrzeniu wszystkich jego elementów - stwierdziłem, że rzecz jest wyraźnie używana, ponieważ są rysy i ślady użytkowania; napisałem reklamację na stronie i również złożyłem wniosek o zwrot (ale czytając recenzje rozumiem, że zwrot produktu to jeszcze większe ryzyko - można zostać bez pieniędzy i bez towaru). Polityka firmy jest albo urojona, albo po prostu oszukańcza. być, aby nie wprowadzać zmian po setkach negatywnych recenzji w różnych serwisach !!! To est Kraj europejski?!!!!!!
    ZaletyNiema
    Wadyabsolutnie wszystko
  • ~Damian / 2020-02-13 20:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak zwykle wirtualna proporcja kończy się anulowaniem zamówienia. Najlepszy z jakim się spotkalem sposób tłumaczenia.

    "
    Cześć!
    Jest nam niezmiernie przykro, ale zostaliśmy zmuszeni anulować Twoje zamówienia nr 10100501XXXXXX


    Dlaczego? Już się tłumaczymy. Niestety chwilę po złożeniu przez Ciebie zamówienia wyczerpał się zapas wybranych przez Ciebie produktów u naszych dostawców. Nie jest to kwestia zależna od nas, ale bardzo zależy nam na Twoim dobrym humorze. Dlatego bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację. Gdy tylko produkty pojawią znów w naszej ofercie, od razu Cię o tym poinformujemy.

    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik
    "
  • ~Domi / 2022-09-20 14:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Czas oczekiwania bardzo wydłużony, przewidywany czas dostawy nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Nie polecam opłacać zamówienia odrazu
  • ~Dorota / 2020-05-05 15:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Z dwóch książek które zamówiłam jedna była PORWANA, POZAGINANA, trwałe uszkodzona, w tak widoczny sposób, że ktoś kto kompletował zamówienie dobrze wiedział, że wysyła wadliwy produkt, ale świadomie naciągnął klienta na koszty, bo zamówienie było realizowane do paczkomatu z powodu pandemii. Empik żeruje na klientach.
    Nie polecam.
  • ~Edyta / 2022-02-07 20:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Kontynuacja opinii wystawionej 2 tygodnie temu na ceneo. Zamówienie nr 10101534378799 W dniu 13 stycznia zamówiłam w empiku dwie gry, które przeznaczone były na prezent urodzinowy dla dzieci. Empik pomylił się i wysłał mi zupełnie inny produkt ( książkę). W trybie ekspresowym wysłałam "nie moje" zamówienie do empiku oczekując tak samo szybkiej reakcji ze strony empiku na dosłanie mi "moich" produktów. Jakie było moje rozczarowanie, gdy okazało się, że muszę przejść przez cały, bardzo długi proces rozpatrywania reklamacji po stronie empiku, żeby otrzymać po raz kolejny niekompletne zamówienie ( pomijając fakt, że urodziny minęły prawie miesiąc temu....). 13 stycznia zamówiłam gry a prawie po miesiącu czyli 7 lutego przyszło moje znowu niekompletne zamówienie. Chciałabym nadmienić, że na etapie złożenia reklamacji skontaktował się ze mną empik i w ramach rekompensaty zaproponował dodatkowo doładowanie konta na empik.com za 20 zł. Propozycję tą przyjęłam dokonałam kolejnych zakupów za kwotę ponad 200 zł! Nadmienię, że jedynym miłym doświadczeniem jakie mnie spotkało z empikiem to Pani konsultantka zajmująca się działem Customer Care ( Experience), która robiła co mogła podczas rozmowy, aby zatrzeć złe wrażenie po zakupach w sklepie. Do czego zmierzam. Rozumiem błąd ludzki, że ktoś gdzieś na magazynie mógł raz się pomylić i wysłać mi złe zamówienie, ale jestem zażenowana, że po miesiącu nadal nie otrzymałam pełnego zamówienia! Jestem kompletnie zażenowana faktem, że proces reklamacji w tak dużym sklepie jest na poziomie (kolejki w czasach PRL- dosłownie:( ). Jestem klientem wielu sklepów internetowych i jeszcze nigdy (nie przesadzam) nigdy nie spotkałam się z tak "kulejącym procesem zwrotów i reklamacji) zwłaszcza, że tutaj mamy błąd leżący od początku do końca po stronie sklepu. Tutaj chyle czoła innym dużym znanym (celowo nie wymieniam z nazwy choć może następnym razem to zrobię) markom, które rozwiązują takie sprawy w przeciągu kilku dni! Żałuję, że po raz kolejny nabrałam się i zrobiłam zakupy w empiku:(
  • ~evkah777 / 2019-09-13 13:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamowilam ksiazke, ktora miala dotrzec w przeciagu 1-3 dni roboczych, byla ona preentem, dla bliskiej osoby, ktora niestety wyczekiwala go tygodiami. Musialam sie kontaktowac wiele razy i tlumaczyc wszystko od nowa wielokrotnie, tak jakby nawet tych maili nie czytali, tylko dawali mi automatyczne odpowiedzi, ze sprawa zostala przekazana do kolejnego departamentu. NIkt sie ze mna bezposrednio nie skontaktowal, musialam to ja wiele razy sie do nich dobijac, bo pewnie zignorowaliby to calkowicie. Ze kurier prawdopodobnie zagubil przesylke, czuli sie jakby mogli umyc od tego rece. Ale, ze kurier ich i jako klient nie moglam na mierzyc paczki, oni (Empik) sie do tego nie przyczyniali rowniez. Zalosne, ze tak duza firma ma tak nie profesjonalne obslugi klienta, nie dajac zadnej odpowiedzi, czy mozliwosci wyslania tej ksiazki po raz drugi. Bylo to bardzo meczace, bo wiedzialam, ze sami z rozwiazaniem do mnie nie wroca! Zaczelam prosic o zwrot kosztow. Nawet tego nie mogli zrobic dobrze! Poinformowali, ze dostane zwrote kostow za ksiazke. Kropka. Zero przeprosin, musilam sie znowu dobijac, ze koszt wysylki tez musi byc zrocony. Nigdy wiecej kupna przez Empik. Mogli to inczaej rozwiac, mimio zainstnialego problemu. Jakakolwiek kompensa. Bo w jednym z maili, poinformowali mnie, ze moglabym doscac kupon znizkowy na 5zl, zalosne!
  • ~Ewa / 2019-11-21 18:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejny raz, zamawiany towar dostarczany jest nieterminowo. Towary wcześniej określone jako skompletowane, w dniach następnych pojawiają się,jako nieskomplikowane.Ma to odniesienie do kilku artykułów??? Mija kolejny termin dostawy i brak jakichkolwiek informacji że strony Empiku. Brak profesjonalizmu, rzetelności, więc dostawcy absolutnie nie polecam!!





  • ~Fatum / 2022-09-30 11:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak możliwości zapłaty za pobraniem, zamówienie przyszło dość późno, ale najgorsze jest to że towar "zabawka" jest nieco inny niż ten który był pokazany na stronie więc czuje się oszukany. Osobiście już nigdy nic nie zamówię w empiku!
  • ~gaclan / 2021-12-16 12:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety muszę opisać przykrą sytuację jaka miała miejsce w sklepie internetowym Empik. Zmówiliśmy prezent dla dziecka. Ze względu na black week w bardzo atrakcyjnej cenie. Niestety anulowano zamówienie, tłumacząc się brakami magazynowymi, oczywiście zwodząc na ponad tydzień.
    ZaletyNie stwierdzono.
    WadyOpisane wyżej. Generalnie mało poważny sklep internetowy.
  • ~Grażyna / 2019-12-24 22:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Niedostarczone zabawki zakupione pod choinkę. Dwa terminy przesuwane oczywiście bez poinformowania o przyczynie zmiany terminu dostawy. Po rozmowie z obsługą telefonicznie dostałam propozycje abym poszła do sklepu i kupiła prezenty bo nikt mi nie dostarczy zakupów do świąt. Klient to dla empiku ktoś kogo można bezkarnie naciągnąć. To moje ostatnie zakupy w tym sklepie.
  • ~Grzegorz / 2021-12-29 15:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Sklep wystawia towar. A później anuluje zamówienia. Jeżeli się popełnia błędy przy cenach towarów, trzeba brać odpowiedzialność za takie rzeczy. Nie polecam niestety.
    Zaletybrak
    Wadywystawianie towaru którego nie mają na stanie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4346
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882