Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zosia / 2019-12-30 09:44
    Ocena: 2.20 / 5
    Jedno zamówienie podzielone na trzy przesyłki,o co mnie nikt nie zapytał czy wyrażam zgodę, a celowo kupowałam w jednym sklepie płacąc drożej żeby był jeden odbiór.w Empiku odbiór co trzy dni.z terminu realizacji podanego na stronie sklepu zrobiło się osiem dni.w dodatku płyta kupione wersja deluks a przesłali zwykła edycję czyli trzeba przesyłki kurierskie otwierac w sklepie bo potem jest problem
  • ~A. / 2021-03-12 12:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Przykro mi to pisać, ale absolutnie zawiodłam się na Empiku.
    Na stronie istniała informacja, że w sklepie znajdują się ostatnie sztuki produktu.
    Z racji tego, że nie była możliwa rezerwacja gry w sklepie (to już pominę), zadwoniłam na infolinię UPEWNIĆ SIĘ NA 100%, że produkt w Empik M1 się znajduje. Zostałam zapewniona, że owszem, jest tam.
    Wsiadłam więc szybko w samochód i przejechałam 30 km w jedną stronę na marne- otóż produktu w sklepie nie ma! I to nie z racji tego, że ktoś mnie wyprzedził i go wykupił- NIEKOMPLETNY produkt, bez połowy zawartości pudełka, czekający na reklamację, oczywiście znajdował się w sklepie. I to właśnie o obecności tegoż produktu zostałam zapewniona na infolinii... Obsługa sklepu miała na to zlewkę oczywiście.
    Niestety, widzę że nie można liczyć na Państwa usługi. Będę unikać sklepu.
  • ~Agata / 2015-08-07 19:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Empik to jakaś porażka. Beznadziejna obsługa, która najpierw musi sobie wygooglować płytę, o którą pytam, żeby móc mi powiedzieć, że nie ma jej w salonie. Jeśli nie słuchasz tak typowych wykonawców jak zakichana Swift albo Nirwana, to płyty swojego idola w empiku nie uświadczysz i wiecznie musisz wszystko zamawiać. Tak jak na stronie są przeróżne płyty przeróżnych zespołów, tak w sklepach są same Rihanny, Ariany i inne Beyonce. Pytałam o płytę Sleeping With Sirens "Madness" i Twenty One Pilots "Blurryface" w empikach w Katowicach, Krakowie i Świnoujściu i w każdym zostałam obsłużona tak jak napisałam wyżej. Byłoby miło, gdyby mieli choć po jednym egzemplarzu płyt, które znajdują się na stronie. A jeśli to niemożliwe, to żeby zatrudniali ludzi, którzy mają jakiekolwiek pojęcie o muzyce (i książkach), a nie tych, którzy bez Google nie wiedzą w jakim sklepie pracują, co sprzedają i co to muzyka.
  • ~agata / 2020-12-03 13:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień Dobry,
    Chciałabym uzyskać informację , której nie mogłam uzyskać w salonie.Dlaczego zamawiając jednorazowo 5 płyt mogłam zamówić tylko 3? Tak mnie poinformowała pani w salonie w Galerii mokotów .Przesyłke odebrałam - jedną paczkę sprzedawca odszukał w moment - na drugą czekałam 15 minut.Czy ktoś wyjaśni mi zasadnośc takiego manewru? nie dość że pakujący musi je zapakować w 2 koperty - to potem z odszukaniem jest kłopot.
    Nikt w salonie nie umiał mi tego fenomenu wytłumaczyć. Mój adres mailowy: agalaskowska1@wp.pl
    Pozdrawiam
    Laskowska
  • ~Agnieszka / 2020-12-07 22:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka nigdy nie doszła, Empik odsyła do pośrednika i broni się, ze on jest tylko platforma sprzedażowa i za nic nie odpowiada ????
  • ~Ania / 2021-10-25 13:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Sprzedali mi towar którego nie maja na stanie. Po mojej interwencji napisali ze wyślą w tygodniu. Następnego dnia inf ze brak towaru i zwrot pieniędzy. Nie polecam nie dajcie nabić się w butelkę.
  • ~Anita / 2019-12-17 20:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie złożyłam 8 grudnia z gwarantowanym czasem dostawy do salonu w ciągu 1-2 dni. Po upływie 5 dni roboczych dalej nie było zrealizowane a ekspedientka w salonie oświadczyła, że zostało dostarczone do sklepu, ale nie zostało jeszcze przyjęte przez obsługę. Dopiero następnego dnia otrzymałam maila z informacją o opóźnieniu zamówienia. Skontaktowałam się z centrum obsługi klienta i otrzymałam informację, że salon został poinformowany o zaistniałej sytuacji i że sklep dokłada wszelkich starań, aby przyspieszyć realizację zamówienia. Po kilku dniach otrzymałam kolejnego maila, tym razem z informacją o anulowaniu zamówienia - bez podania przyczyny. Zwrot środków, jaki rzekomo mam otrzymać, będzie do wykorzystania jedynie w sklepie Empik. Tak więc nie dość, że sklep nie wywiązał się z zawartej umowy sprzedaży, to jeszcze zmusza poszkodowanych klientów, aby dokonali ponownego zakupu!!!
    Stanowczo odradzam korzystanie z wątpliwych usług tego sklepu
  • ~Batoner / 2023-03-04 09:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety ale często anulują zamówienia mimo iż dalej ogłoszenia są aktywne. Jest to nagminne z ich strony i powinni ponieść karę
  • ~Bdhjdj / 2018-06-20 15:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo wysokie ceny. Kuszą rabatami a gdy przychodzi co do czego okazuje się że musisz jeszcze dopłacać. Nie polecam tego sklepu i osobiście zrobiłam w nim ostatnie zakupy. Nie mają nic czego nie można by dostać w innym sklepie.
    ZaletyŻadne
    WadyMnóstwo
  • ~Beata / 2020-03-12 15:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam przez stronę empik książkę w przedsprzedaży 8 marca (poczuj się jak w domu) aby mieć ją jak najszybciej. Dostawa miała być na 11marca i tego dnia dostałam wiadomość iż "czas realizacji Twojego zamówienia zostanie wydłużony". Nie wiadomo na kiedy. Dzisiaj tj.12marca przychodzi wiadomość, że "zostaliśmy zmuszeni zmienić datę dostarczenia Twojego zamówienia na 16-17.03. Poszłam więc do empiku stacjonarnego - książka stoi na półce. Pytam się czy mogę ją odebrać. Sprzedawca mówi że w cenie 60zł (a ja już za te książkę zapłaciłam!).

    Nigdy więcej zamawiania w empiku, pierwszy i ostatni raz zostałam tak oszukana.
    Zaletybrak
    Wadyniesłowność
  • ~Bober / 2021-11-14 12:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie złożone 24 października 2021, na stronie 'dostępne w 48h".
    Po 4 dniach niby "skompletowane" ale biednemu Empikowi trafiły się urodziny i "awaria systemu".
    Tydzień później "paczka jest spakowana i zostanie wysłana 4 listopada".
    Kolejny tydzień później "nie wiemy kiedy będziemy mogli ją wysłać" - zrezygnowałem więc z zamówienia.

    Kompletna porażka. Szkoda środków z konta empik bo mam poważne obawy, czy uda się je jakoś wykorzystać.
    Empik ma poważne problemy.

    Na chwilę obecną (patrząc również na inne opinie oraz to co dzieje się na FB, w komentarzach pod postami empikcom) bardzo mocno odradzam korzystanie z tego sklepu.

    Wstydź się Empik.com
    ZaletyBrak
    Wady- niezrealizowane zamówienie za ponad 800zł
    - kłamstwa biura obsługi
    - prawie 3 tygodnie wodzenia za nos, by w końcu zaproponować rezygnację
  • ~BOGDAN / 2022-12-09 09:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłem w promocji Black Week 27.11.22 z dostawą na 1-2.12.22, na Mikołaja z zapasem terminu .Dostawa co 2 dni przesuwana, dziś mamy 9.12.22 , pomimo wielokrotnych interwencji przesyłka nawet nie wysłana !!! A towar na magazynie jest , tyle, że już bez promocji, ale można "kupić od ręki " ok.20 % drożej. A frajerzy z promocji niech sobie czekają... może na Gwiazdkę dotrze, bo Mikołaj już minął.
    ZaletyBogata Oferta
    WadyNie realizowanie dostaw z promocji Black Week ( jak na razie 12 dni ) , ale towar w sprzedaży na bieżąco w " normalnych cenach"
  • ~bolo499 / 2020-03-19 07:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Moim kryterium był termin dostawy. Na stronie pisało, wysyłka 24h. Już po kilku godzinach dostałem maila o wydłużeniu terminu. Niestety przy panującej epidemii wybrałem sposób zapłaty przedpłata. Już żałuję, zwykłe naciagactwo. Odradzam zakup na tej stronie!
    ZaletyBrak
    WadyBrak terminowości.
  • ~Boneq / 2021-01-15 12:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Wysyłka 6-8dni.. Zamówienie 17 grudnia.. 15stycznia i e-mail z numerem przesyłki ktora oczywiście jeszcze nie została nadana.
    P A T O L A!!!!!!
    WadyKontakt, podejście, wysyłka - DNO
  • ~Brados / 2020-12-22 09:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Nieczytelna strona, złe otagowanie produktów wprowadzające klienta w błąd. Sposoby płatności są nieprawidłowe, pomieszanie z poplątaniem. Brak estymacji czasu realizacji. Dopiero po zamówieniu dostałem inforamcję na maila, że produkt dostanę po 2 tygodniach... Duża ilość zbędnych maili z ich strony podczas zamówienia.

    NAJGORSZY SKLEP INTERNETOWY JAKI SPOTKAŁEM DO TERAZ, A DZIWNE BO FIRMA ZDAJE SIĘ MIEĆ UGRUNTOWANA POZYCJE NA RYNKU.
    Zaletybrak
    WadyWYPISANE W KOMENTARZE
  • ~CC2023 / 2023-01-24 14:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy i ostatni zakup. Kupiłem pokrowiec ochronny do Macbooka Pro 16"-Spigen, 280 zł. Oprócz absurdu, że nie mogłem go odebrać w ich sklepie stacjonarnym (który ma punkt odbioru dpd), spotkałem się z następującym: wysłano rzecz szczerze mówiąc używaną, samo pudełko było otwierane, nawet nie zadali sobie trudu, aby je zamknąć lub zamknąć, folie ochronne (tzw. przezroczyste plastikowe panele etui były porysowane i z odciskami palców, dokładnie po obejrzeniu wszystkich jego elementów - stwierdziłem, że rzecz jest wyraźnie używana, ponieważ są rysy i ślady użytkowania; napisałem reklamację na stronie i również złożyłem wniosek o zwrot (ale czytając recenzje rozumiem, że zwrot produktu to jeszcze większe ryzyko - można zostać bez pieniędzy i bez towaru). Polityka firmy jest albo urojona, albo po prostu oszukańcza. być, aby nie wprowadzać zmian po setkach negatywnych recenzji w różnych serwisach !!! To est Kraj europejski?!!!!!!
    ZaletyNiema
    Wadyabsolutnie wszystko
  • ~Damian / 2020-02-13 20:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak zwykle wirtualna proporcja kończy się anulowaniem zamówienia. Najlepszy z jakim się spotkalem sposób tłumaczenia.

    "
    Cześć!
    Jest nam niezmiernie przykro, ale zostaliśmy zmuszeni anulować Twoje zamówienia nr 10100501XXXXXX


    Dlaczego? Już się tłumaczymy. Niestety chwilę po złożeniu przez Ciebie zamówienia wyczerpał się zapas wybranych przez Ciebie produktów u naszych dostawców. Nie jest to kwestia zależna od nas, ale bardzo zależy nam na Twoim dobrym humorze. Dlatego bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację. Gdy tylko produkty pojawią znów w naszej ofercie, od razu Cię o tym poinformujemy.

    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik
    "
  • ~Domi / 2022-09-20 14:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Czas oczekiwania bardzo wydłużony, przewidywany czas dostawy nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Nie polecam opłacać zamówienia odrazu
  • ~Dorota / 2020-05-05 15:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Z dwóch książek które zamówiłam jedna była PORWANA, POZAGINANA, trwałe uszkodzona, w tak widoczny sposób, że ktoś kto kompletował zamówienie dobrze wiedział, że wysyła wadliwy produkt, ale świadomie naciągnął klienta na koszty, bo zamówienie było realizowane do paczkomatu z powodu pandemii. Empik żeruje na klientach.
    Nie polecam.
  • ~Edyta / 2022-02-07 20:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Kontynuacja opinii wystawionej 2 tygodnie temu na ceneo. Zamówienie nr 10101534378799 W dniu 13 stycznia zamówiłam w empiku dwie gry, które przeznaczone były na prezent urodzinowy dla dzieci. Empik pomylił się i wysłał mi zupełnie inny produkt ( książkę). W trybie ekspresowym wysłałam "nie moje" zamówienie do empiku oczekując tak samo szybkiej reakcji ze strony empiku na dosłanie mi "moich" produktów. Jakie było moje rozczarowanie, gdy okazało się, że muszę przejść przez cały, bardzo długi proces rozpatrywania reklamacji po stronie empiku, żeby otrzymać po raz kolejny niekompletne zamówienie ( pomijając fakt, że urodziny minęły prawie miesiąc temu....). 13 stycznia zamówiłam gry a prawie po miesiącu czyli 7 lutego przyszło moje znowu niekompletne zamówienie. Chciałabym nadmienić, że na etapie złożenia reklamacji skontaktował się ze mną empik i w ramach rekompensaty zaproponował dodatkowo doładowanie konta na empik.com za 20 zł. Propozycję tą przyjęłam dokonałam kolejnych zakupów za kwotę ponad 200 zł! Nadmienię, że jedynym miłym doświadczeniem jakie mnie spotkało z empikiem to Pani konsultantka zajmująca się działem Customer Care ( Experience), która robiła co mogła podczas rozmowy, aby zatrzeć złe wrażenie po zakupach w sklepie. Do czego zmierzam. Rozumiem błąd ludzki, że ktoś gdzieś na magazynie mógł raz się pomylić i wysłać mi złe zamówienie, ale jestem zażenowana, że po miesiącu nadal nie otrzymałam pełnego zamówienia! Jestem kompletnie zażenowana faktem, że proces reklamacji w tak dużym sklepie jest na poziomie (kolejki w czasach PRL- dosłownie:( ). Jestem klientem wielu sklepów internetowych i jeszcze nigdy (nie przesadzam) nigdy nie spotkałam się z tak "kulejącym procesem zwrotów i reklamacji) zwłaszcza, że tutaj mamy błąd leżący od początku do końca po stronie sklepu. Tutaj chyle czoła innym dużym znanym (celowo nie wymieniam z nazwy choć może następnym razem to zrobię) markom, które rozwiązują takie sprawy w przeciągu kilku dni! Żałuję, że po raz kolejny nabrałam się i zrobiłam zakupy w empiku:(
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3928
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982