3 grudnia zamowielam zabawki na prezent dla dziecka, 14 grudnia po moich ponagleniach dowiaduje sie, ze nie maja towaru na stanie... zabawki nie przyjda.. szkoda, ze tej zabawki nie ma teraz w innych sklepach. W czasie kiedy zamawialam byla dostepna na znanej platformie sprzedazowej, zaluje ze zamowienie zlozylam w empik. Nie ma teraz pieniedzy ani zabawki. Nigdy wiecej
Zaletybrak
Wadysprzadaja towar ktorego nie maja
~Andy_krk87 / 2021-12-14 08:32
Ocena: 1.60 / 5
Beznadziejny sklep. Sprzedaje asortyment, którego nie ma po to, żeby na tydzień przed świętami poinformować, że nie dostarczy produktów bo ich nie ma. Zwrot pieniędzy do 14 dni - tragedia. Już więcej nie skorzystam z ich oferty.
ZaletyBrak
WadyCałokształtt
~zenon / 2021-12-13 23:16
Ocena: 1.00 / 5
oszuści manipulują cenami nie dotrzymując zawartej po zniżce transakcji, środki własne nie można użyć do towarów elektronicznych, co nie jest w ogóle opisane na stronie !!!
~Rozczarowana / 2021-12-13 17:14
Ocena: 1.33 / 5
Zamówienie złożone 4.12.21 za 900 zł do dziś nie otrzymałam towaru ani pieniędzy.Obniżyli garnki z 622 ma 369 bo był Black froday i nie chcą wysłać za cenę którą kupiłam w promocji.Dzwoniąc ma infolinię każda baba mówi coś innego.Okropna strona, obsługa,banda oszustów!!!
ZaletyBrak
WadyNie ma towaru ani pieniędzy
~marcin / 2021-12-13 16:05
Ocena: 1.60 / 5
26.11.2021 zamówione 3 książki.
Mamy 13.12.2021 do chwili obecnej żadna nie została nawet wysłana. Po tygodniu dzwoniąc w sprawie przesyłki dowiedziałem się że są opóźnienia, przy kolejnym telefonie że nie ma jednej książki, po kolejnych kilku dniach że kolejnej nie ma. Zero reakcji ze strony empik. W dzisiejszych czasach taki czas dostawy i taka obsługa to kpina z klienta, jest wiele innych firm które działają znacznie lepiej.
Polecam ale omijać szerokim łukiem zakupy na empik.com
ZaletyBrak
WadyTylko i wyłącznie
~MarCho / 2021-12-13 12:57
Ocena: 3.67 / 5
EMPIK "schodzi na psy". Zamówiłem 3 produkty z odbiorem w salonie. Dotychczas przy takim zamówieniu odbierałem jedną paczkę. Teraz dostałem 3 produkty luzem. Odbierałem w towarzystwie osób, dla których miały to być prezenty! Może przynajmniej w informacji o możliwości odbioru powinni uprzedzić, że przesyłka nie jest zapakowana?!
Bardzo mi się to nie podoba.
MarCho
Wadynie zapakowana przesyłka. Towary luzem!
~elas / 2021-12-13 08:22
Ocena: 1.80 / 5
beaznadzieja, paczka zamówiona 2 grudnia, dziś 13 - nie wiadomo, gdzie jest, na pewno na święta nie polecam, bo nie dojdzie
~Godot / 2021-12-12 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga! Zamawiając produkty cyfrowe można wpaść w pułapkę - zamówienie zrealizowane, produkty (niby) są na koncie, tyle że nie można ich pobrać. Po zgłoszeniu do działu technicznego nic się nie dzieje. Dziś pan na infolinii poinformował mnie, że minęło dopiero 5 dni od zakupu i żeby zadzwonić za dwa tygodnie. To tyle jeśli chodzi o 'chwyt marketingowy', że produkt cyfrowy jest natychmiast na koncie klienta. Natychmiast pojawia się obrazek z okładką produktu, a produkt nie wiadomo kiedy. Nie polecam!
~piotr / 2021-12-12 10:52
Ocena: 1.00 / 5
Najpierw informacja o opóźnieniu wysyłki, następnie anulowanie zamówienia. Na stronie produkt nadal dostępny tylko z wyższą ceną. Pani na infolinii twierdzi, że wystawia to inny sprzedawca ( kupuję na empik.com i nie obchodzi mnie kto to dalej sprzedaje, dla mnie produkt jest dostępny). Płatność była dokonana karta kulturową, którą mogę wykorzystać we wszystkich sklepach internetowych włącznie z Allegro. Zwrot przyszedł na konto empik, nie ma możliwości dokonania zwrotu na kartę którą było płacone.
~Marcin / 2021-12-12 08:49
Ocena: 1.00 / 5
Przez dwa tygodnie zwodzili mnie mailami że wysyłka jest opóźniona ze względu na dużą ilość zamówień a na koniec zamówienie zostaje anulowane. W tej chwili na dwa tygodnie przed świętami trącę dwa prezenty. Z takim podejściem do klienta i poziomem obsługi, to mam nadzieje że niedługo zamkną ten żenujący "biznes"
~Kinga / 2021-12-11 10:23
Ocena: 1.20 / 5
Niestety żałosna próba namówienia do zakupu z obietnicą wysyłki w 24 godziny. Dostawa trwa 4 dzień. Wystarczyla informacja o możliwości wysyłki do 3 dni i nie było by tematu. Nie wrócę, nie polecę.
WadyDrogo, długi czas wysylki
~Mularczuk Malgorzata / 2021-12-11 09:30
Ocena: 1.00 / 5
Cenowo ok ale zamawiajac produkt to masakra. 3 tygodnie niema kasy ani ksiazek, podreczniki szkolne, corka 3 jedynki za brak ksiazki. Gdy dzwonisz klamia ze wyslane, a potem gdy znowu dzwonie leza na magazynie. Nie polecam tym bardziej nie placcie blikiem ni kasy ni ksiazek. Zawiodlam sie bardzo i nie skorzystam ponownie ????
ZaletyRaczej niema
WadyKlamia co doo wysylek
~Natalia / 2021-12-10 18:26
Ocena: 1.00 / 5
Składając zamówienie stacjonarnie dostałam informacje od sprzedawcy, że książka jest na stanie magazynu i oczywiście mi ją zamówi książka miała być do odbioru między 1-3 grudnia nie dostałam żadnej informacji o tym, że zamówienie zostało anulowane z powodu braku dostępności towaru ! Książka miała być prezentem dla bliskiej osoby i gdybym sama na własną rękę nie zadzwoniła zapytać kiedy będzie paczka do odbioru to nadal bym się łudziła , że zamówienie niebawem odbiorę ! Brak poszanowania klienta jak i jego czasu ! Jesteście niekompetentni !
~Ewelina / 2021-12-09 22:47
Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie złożone okolo 2 tygodni temu...miał to buc prezent na mikołaja oczywiście przesyłka nie dotarła. Ktoś z obsługi twierdził ze towar spakowany i czeka za wysyłka.. po kilku dniach info ze towaru nie ma maja braki ... wtf... mają braki ale na stronie zabawka dalej widnieje i to w duzo droższej cenie! Nie polecam!!
ZaletyNie ma
WadyWszystkie możliwe
~Magda / 2021-12-09 18:54
Ocena: 1.40 / 5
29.11 zrobiłam zamówienie miało dotrzeć 1-2.12. Do tej poty go nie ma. Telefonicznie nic nie załatwiłam bo pani stwierdziła ze nie ma wglądu. Dodam tylko ze moje zamówienie jest skompletowane. Mailowo musiałam czekać na odpowiedz 2 dni żeby się dowiedzieć ze jest jakiś błąd na magazynie ale nie są w stanie mi powiedzieć kiedy wyślą paczkę. Na iinfolinii Pani powiedziała ze nie może anulować mojego zamówienia bo jest skompletowane. Żart. Przechowują sobie moje środki finansowe bezterminowo i nie widza w tym problemu. NIE POLECAM ZAMAWIAĆ CZEGOKOLWIEK
ZaletyBrak
WadyOpisane
~DRT / 2021-12-09 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Co z tego, że asortyment jest 3/5 oraz ceny nie są złe, również 3/5, jeśli tego nie wysyłają. Na zamówienie czekam 2 tygodnie i codziennie przesuwają datę dostawy - jutro wyślemy i tak codziennie, a paczka dalej nie jest skompletowana. Na kontakt nie ma co liczyć, jak nie wiedzą co napisać to odpisują puste maile (aby przełożony widział szybki czas odpowiedzi), na chacie jest szybka odpowiedź standardowa, przepraszamy itp i po kilku sekundach się rozłączają, na dadzą dopytać. Mimo że na allegro czasami może być nieco drożej to lepiej dopłacić, bo się nie doczekacie. To był ostatni raz z empikiem.
Wadyczas wysyłki (w sumie nie wiem czy wyślą, po 2 tyg jeszcze to nie nastąpiło)
kontakt
~Goska / 2021-12-09 16:11
Ocena: 1.00 / 5
Zamówione przez stronę empik. Towar na stronie dostępny . Zapalacone a po dwóch dniach info, że jednak nie ma .
Słabo, bardzo słabo to wygląda .
WadyObrak towaru mimo inf o dostępności na stronie
~Magda / 2021-12-09 13:34
Ocena: 3.20 / 5
Zawsze zamawiałam i było ok, aż tu dzień przed urodzinami córki doszło do tragedii. Zawsze zamawiam paczki za pobraniem i odbiorem w salonie, bo jak nie dojdzie to mniejsza strata ale nie tym razem... Paczka przyszła sprawnie, wiadomości ma mail jak zawsze w terminach, paczka czekała tylko na odbiór więc poszłam do salonu (Toruń, Copernicus) i prawie zawał... Po pół godziny stania przy kasie, nieudolnych próbach skanowania każdego produktu LEGO jaki wpadł im w ręce -bo może się będzie zgadzało z zamówieniem, okazało się że moja paczka w magiczny sposób źle wyszła z magazynu, ot ktoś się pomylił poprostu i już. Spisano reklamacje, nawet nie przeproszono. Zadzwoniłam na infolinię, reklamacji w systemie nie ma, z magazynu wyszło dobrze a salon dał ciała i bronił się rękami i nogami, że to nie oni... Az wieczorem zadzwonił kierownik z salonu, przejrzeli system i monitoring (!!) i okazało się, że nowy pracownik źle wydał zamówienie, czekam co dalej bo sił na nich brak. Tak się poświęcili, że aż skontaktowali się z osobą która dostała mija paczkę i podobno jest gotowa zwrócić... No żenada, brak słów na takie partactwo.
~Agata / 2021-12-09 13:31
Ocena: 2.60 / 5
Wystawiają towar którego nie mają na stanie - dot. perfum. Kontakt podany do faktycznego dostawcy (Empik tylko pośredniczy). Towaru niestety nie otrzymałam ! Zakup 29.11, zwrot należności 08.12 po wielokrotnej interwencji (mailowej i telefonicznej).
WadyWystawiają towar którego nie mają na stanie.
~Agnieszka / 2021-12-09 10:04
Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie złożone 28.11, pomimo kilkukrotnego kontaktu telefonicznego nie zostało wysłane .Z obawy ,że do świąt nie dojdzie ,9.12 musiałam je anulować.Zdecydowanie nie polecam.