strona 33 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~elas / 2021-12-13 08:22
beaznadzieja, paczka zamówiona 2 grudnia, dziś 13 - nie wiadomo, gdzie jest, na pewno na święta nie polecam, bo nie dojdzie -
-
~Godot / 2021-12-12 21:54
Uwaga! Zamawiając produkty cyfrowe można wpaść w pułapkę - zamówienie zrealizowane, produkty (niby) są na koncie, tyle że nie można ich pobrać. Po zgłoszeniu do działu technicznego nic się nie dzieje. Dziś pan na infolinii poinformował mnie, że minęło dopiero 5 dni od zakupu i żeby zadzwonić za dwa tygodnie. To tyle jeśli chodzi o 'chwyt marketingowy', że produkt cyfrowy jest natychmiast na koncie klienta. Natychmiast pojawia się obrazek z okładką produktu, a produkt nie wiadomo kiedy. Nie polecam! -
~piotr / 2021-12-12 10:52
Najpierw informacja o opóźnieniu wysyłki, następnie anulowanie zamówienia. Na stronie produkt nadal dostępny tylko z wyższą ceną. Pani na infolinii twierdzi, że wystawia to inny sprzedawca ( kupuję na empik.com i nie obchodzi mnie kto to dalej sprzedaje, dla mnie produkt jest dostępny). Płatność była dokonana karta kulturową, którą mogę wykorzystać we wszystkich sklepach internetowych włącznie z Allegro. Zwrot przyszedł na konto empik, nie ma możliwości dokonania zwrotu na kartę którą było płacone. -
~Marcin / 2021-12-12 08:49
Przez dwa tygodnie zwodzili mnie mailami że wysyłka jest opóźniona ze względu na dużą ilość zamówień a na koniec zamówienie zostaje anulowane. W tej chwili na dwa tygodnie przed świętami trącę dwa prezenty. Z takim podejściem do klienta i poziomem obsługi, to mam nadzieje że niedługo zamkną ten żenujący "biznes" -
~Kinga / 2021-12-11 10:23
Niestety żałosna próba namówienia do zakupu z obietnicą wysyłki w 24 godziny. Dostawa trwa 4 dzień. Wystarczyla informacja o możliwości wysyłki do 3 dni i nie było by tematu. Nie wrócę, nie polecę. WadyDrogo, długi czas wysylki -
~Mularczuk Malgorzata / 2021-12-11 09:30
Cenowo ok ale zamawiajac produkt to masakra. 3 tygodnie niema kasy ani ksiazek, podreczniki szkolne, corka 3 jedynki za brak ksiazki. Gdy dzwonisz klamia ze wyslane, a potem gdy znowu dzwonie leza na magazynie. Nie polecam tym bardziej nie placcie blikiem ni kasy ni ksiazek. Zawiodlam sie bardzo i nie skorzystam ponownie ???? ZaletyRaczej niemaWadyKlamia co doo wysylek -
~Natalia / 2021-12-10 18:26
Składając zamówienie stacjonarnie dostałam informacje od sprzedawcy, że książka jest na stanie magazynu i oczywiście mi ją zamówi książka miała być do odbioru między 1-3 grudnia nie dostałam żadnej informacji o tym, że zamówienie zostało anulowane z powodu braku dostępności towaru ! Książka miała być prezentem dla bliskiej osoby i gdybym sama na własną rękę nie zadzwoniła zapytać kiedy będzie paczka do odbioru to nadal bym się łudziła , że zamówienie niebawem odbiorę ! Brak poszanowania klienta jak i jego czasu ! Jesteście niekompetentni ! -
~Ewelina / 2021-12-09 22:47
Zamówienie złożone okolo 2 tygodni temu...miał to buc prezent na mikołaja oczywiście przesyłka nie dotarła. Ktoś z obsługi twierdził ze towar spakowany i czeka za wysyłka.. po kilku dniach info ze towaru nie ma maja braki ... wtf... mają braki ale na stronie zabawka dalej widnieje i to w duzo droższej cenie! Nie polecam!! ZaletyNie maWadyWszystkie możliwe -
-
~Magda / 2021-12-09 18:54
29.11 zrobiłam zamówienie miało dotrzeć 1-2.12. Do tej poty go nie ma. Telefonicznie nic nie załatwiłam bo pani stwierdziła ze nie ma wglądu. Dodam tylko ze moje zamówienie jest skompletowane. Mailowo musiałam czekać na odpowiedz 2 dni żeby się dowiedzieć ze jest jakiś błąd na magazynie ale nie są w stanie mi powiedzieć kiedy wyślą paczkę. Na iinfolinii Pani powiedziała ze nie może anulować mojego zamówienia bo jest skompletowane. Żart. Przechowują sobie moje środki finansowe bezterminowo i nie widza w tym problemu. NIE POLECAM ZAMAWIAĆ CZEGOKOLWIEK ZaletyBrakWadyOpisane -
~DRT / 2021-12-09 18:27
Co z tego, że asortyment jest 3/5 oraz ceny nie są złe, również 3/5, jeśli tego nie wysyłają. Na zamówienie czekam 2 tygodnie i codziennie przesuwają datę dostawy - jutro wyślemy i tak codziennie, a paczka dalej nie jest skompletowana. Na kontakt nie ma co liczyć, jak nie wiedzą co napisać to odpisują puste maile (aby przełożony widział szybki czas odpowiedzi), na chacie jest szybka odpowiedź standardowa, przepraszamy itp i po kilku sekundach się rozłączają, na dadzą dopytać. Mimo że na allegro czasami może być nieco drożej to lepiej dopłacić, bo się nie doczekacie. To był ostatni raz z empikiem. Wadyczas wysyłki (w sumie nie wiem czy wyślą, po 2 tyg jeszcze to nie nastąpiło)
kontakt -
~Goska / 2021-12-09 16:11
Zamówione przez stronę empik. Towar na stronie dostępny . Zapalacone a po dwóch dniach info, że jednak nie ma .
Słabo, bardzo słabo to wygląda .WadyObrak towaru mimo inf o dostępności na stronie -
~Magda / 2021-12-09 13:34
Zawsze zamawiałam i było ok, aż tu dzień przed urodzinami córki doszło do tragedii. Zawsze zamawiam paczki za pobraniem i odbiorem w salonie, bo jak nie dojdzie to mniejsza strata ale nie tym razem... Paczka przyszła sprawnie, wiadomości ma mail jak zawsze w terminach, paczka czekała tylko na odbiór więc poszłam do salonu (Toruń, Copernicus) i prawie zawał... Po pół godziny stania przy kasie, nieudolnych próbach skanowania każdego produktu LEGO jaki wpadł im w ręce -bo może się będzie zgadzało z zamówieniem, okazało się że moja paczka w magiczny sposób źle wyszła z magazynu, ot ktoś się pomylił poprostu i już. Spisano reklamacje, nawet nie przeproszono. Zadzwoniłam na infolinię, reklamacji w systemie nie ma, z magazynu wyszło dobrze a salon dał ciała i bronił się rękami i nogami, że to nie oni... Az wieczorem zadzwonił kierownik z salonu, przejrzeli system i monitoring (!!) i okazało się, że nowy pracownik źle wydał zamówienie, czekam co dalej bo sił na nich brak. Tak się poświęcili, że aż skontaktowali się z osobą która dostała mija paczkę i podobno jest gotowa zwrócić... No żenada, brak słów na takie partactwo. -
~Agata / 2021-12-09 13:31
Wystawiają towar którego nie mają na stanie - dot. perfum. Kontakt podany do faktycznego dostawcy (Empik tylko pośredniczy). Towaru niestety nie otrzymałam ! Zakup 29.11, zwrot należności 08.12 po wielokrotnej interwencji (mailowej i telefonicznej). WadyWystawiają towar którego nie mają na stanie. -
~Agnieszka / 2021-12-09 10:04
Zamówienie złożone 28.11, pomimo kilkukrotnego kontaktu telefonicznego nie zostało wysłane .Z obawy ,że do świąt nie dojdzie ,9.12 musiałam je anulować.Zdecydowanie nie polecam. WadySprzedają towar którego nie ma w magazynie -
~Bardzo niezadowolona Klientka / 2021-12-08 22:05
Powielę to co poniżej już napisane. Zamówienie 26.11. pierwsza informacja o opóźnieniu z prośbą o cierpliwość 02.12. cierpliwość się kończyła 06.12 bo miał być to prezent, a 07.12 wiadomość, że zamówienie anulowane, zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni - żenujące! Zapytałam, dlaczego anulowano zamówienie a towar nadal jest dostępny, dostałam odpowiedź, żebym sobie zamówiła u partnera. Ja? Macie problem to zamowcie i mi wyślijcie, żeby wyjść z twarzą! Ale czy taka jest polityka firmy? To czas gorączkowych przedświątecznych zakupów i takie wpadki, a właściwie jak widać standard jest niewybaczalny! ZaletyBRAKWadyWystawianie towaru, którego nie ma. Brak informacji o zamówieniu. Brak chęci wyjścia do klienta. -
~Roman / 2021-12-08 10:22
Nie rozumiem dlaczego bony podarunkowe zakupione za gotówkę można wykorzystać tylko na asortyment empiku. Czyli właściwie na nic, tylko na książki które się nie sprzedają a trzeba ich się pozbyć , na rzeczy nikomu nie potrzebne w jednym dużym skrócie. Ostatni raz robię u was zakupy. Traktując tak klientów mam nadzieję ze wasza firma zbankrutuje tak szybko jak to tylko możliwe. ZaletyDuży asirtymentWadyBony podarunkowe zakupione za gotówkę można wykorzystać tylko na asortyment empiku. -
-
~Tomek / 2021-12-07 17:01
Jako wieloletni klient Empiku wyrażam ubolewanie kierunkiem ewolucji tej firmy. Empik kiedyś był siecią świetnych księgarni z szerokim asortymentem muzycznym, filmowym i papierniczym. Dzisiaj to wydmuszka, logo, które za jakieś śmieszne pieniądze pozwala się podpinać każdemu cwaniaczkowi z jakimś żałosnym sklepikiem internetowym. Empik próbuje naśladować Amazona, ale robi to bardzo, ale to bardzo słabo.
Wiele osób zawiedzionych jakością obsługi pisze o długich terminach oczekiwania, czy kiepskim kontakcie. A to nie tak. Aktualny model biznesowy Empiku to dobrze spozycjonowana strona, przez którą każdy może coś wystawić na sprzedaż. Empik bierze pieniądze, ale żadnej odpowiedzialności. Nie podoba się zamówienie? Nieterminowa dostawa? Pisz Pan do sprzedawcy, to nie nasza sprawa. Zamówiłem produkt 30 listopada. Pomijam, że Empik podpowiedział mi najdroższą opcję z najdłuższym terminem dostawy (wysyłka 48-72h). Gdy 3 grudnia zorientowałem się, że przesyłki ani widu ani słychu, próbowałem anulować zamówienie, ale jedyne co można zrobić to napisać coś w formularzu i modlić się, żeby ktoś to przeczytał. Po mojej wiadomości zapadła cisza. Dzisiaj dostaję radosny komunikat: "No to jedziemy! Twoja paczka jest w drodze!". I co z tego, że już ta paczka mi nie jest do niczego potrzebna, bo jest po imieninach i po Mikołajkach? I co z tego, że jestem kilkaset kilometrów od paczkomatu, z którego miałem odebrać przesyłkę w zeszłym tygodniu? A organizacja tej cynicznej firmy jest taka, że na infolinii siedzą osoby, których pracą jest przyjmowanie na siebie fali frustracji zawiedzionych klientów, a jednocześnie nie mają one jakiejkolwiek mocy sprawczej. Być może, wydaje mi się, chyba. Zero konkretów. Pieniądze wydane, paczka po terminie wysłana do paczkomatu, z którego nie mam szans jej odebrać i zero rzetelnej informacji. Gorąco nie polecam!
Gratuluję i życzę Panu Prezesowi dobrej premii świątecznej!ZaletySentyment, dobre pozycjonowanie strony w sieci.WadyNieporadnie skopiowany model biznesowy Amazona, brak odpowiedzialności za sprzedawane przez stronę produkty, brak sensownego kontaktu z infolinią, bezradność klienta w razie jakichkolwiek problemów. -
~Tadeusz / 2021-12-07 09:25
firma empik naciąga klientów na towar którego ni posiada gdy wpłyną pieniądze zaczyna poszukiwanie towaru po świecie a klient czeka, wpłacił gotówkę to nie ucieknie. gdy składam reklamacje na termin dostawy to dowiaduje się że oni też składają reklamacje to jakaś paranoja. Empik załatwił sobie darmowy kredyt od klientów, nawet potrafił napisać że towar dostarczony prosimy o potwierdzenie. Kompletnie nie są zainteresowani obsługą klienta.
Nie zamawiajcie towaru u pośrednika który go niema bo sobie poczekacie o ile będziecie upominać się co chwilęZaletybrak -
~Magda / 2021-12-06 13:19
Na swoje zamówienie czekam już ponad dwa tygodnie, codziennie obsługa mi odpisuje, że dziś paczka opuści magazyn. Banda oszustów. Żenada -
~ownluuna / 2021-12-06 12:35
Zamówienie złożone 8 listopada nadal nie zostało wysłane i nadal nie wiadomo kiedy zostanie wysłane. Gdy zamawiałam, produkty na stronie były dostępne. Potrzebowałam tych produktów już dawno, ale oczywiście nie można polegać na deklaracjach zawartych na stronie. W razie pytań o termin wysyłki, obsługa klienta każe tylko czekać i nie podaje żadnych informacji.
ŻenująceZaletyJak narazie nie widzę żadnych
strona 33 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »