Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Konrad / 2021-12-20 22:26
    Ocena: 1.80 / 5
    Książka zamówiona przez internet z odbiorem osobistym. Mija już tydzień, towaru dalej nie ma, a fizycznie jest na półce w salonie, bo sprawdzałem... Brak komentarza
  • ~Monika / 2021-12-20 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia zamówiłam produkt na początku grudnia, żadnej odpowiedzi do 20 grudnia. Dzwonię na infolinię Empiku tam Pan nic nie wie. Podał numer do długiego punktu, i sam powiedział że wyśle zapytanie w sprawie opóźnienia zamówienia. Zadzwoniłam pod podany numer a tam Pani mówi że zamówienie zostało anulowane z powodu braku produktu, 18 grudnia i został poinformowany sklep Empik!! No aż mnie zatrzęsło, miał to być prezent pod choinkę dla synka a teraz co? Żebym nie zadzwoniła czekała bym pewnie do końca roku o informacje!!! Parodia dosłownie. Nigdy więcej nic nie zamówię i nie kupię już nawet w tym sklepie!!! Omijać szerokim łukiem
  • ~Damian / 2021-12-20 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy kasie jest kartka że można zwrócić produkt 30 dni a przy zwrocie okazuje się że trzeba przynieść wszystkie rzeczy z paragonu . Nikt nic nie informuje
  • ~Kaleciatko / 2021-12-20 11:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Polecam omijać szerokim łukiem. Nie dość że przesyłka została zrealizowana dopiero po miesiącu to okazało się że przyjdzie wybrakowana o 2 rzeczy (pieniądze zwrócono, ale mimo wszystko strata czasu).
  • ~Michal / 2021-12-19 20:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Wszedłem do centrum handlowego. Wszędzie muzyka świąteczna z wyjątkiem Empiku, gdzie leci jakaś pseudo muzyka o LGBT. Szkoda, że nie liczą się z ludźmi, którzy nie myślą jak Empik. Więcej od was nie kupię niczego. Wolę zapłacić więcej gdzie indziej. Teraz wiadomo na co idą zyski z Empiku. Skoro ma być rozdział Kościoła od państwa to tego samego życzę sobie z LGBT.
    ZaletyJuż brak
  • ~Anna / 2021-12-18 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik jest firmą działającą na granicy patologii. Zamówiłam dwie książki, dostarczono mi jedną. Po zapytaniu kiedy zostanie dosłana druga dowiedziałam się ze rozpoznanie reklamacji trwa do 2 tygodni. Poprosiłam więc o zwrot pieniędzy w jednym z punktów Empik. Usłyszałam, że nie mogę dostać zwrotu od ręki i trzeba czekać 3 dni robocze na zwrot na konto. Nie polecam !
  • ~Magdalena / 2021-12-18 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam przesyłke do paczkomatu ale empik pokrecił i wysłal na adres domowy, pod którym niemoge odebrać paczki. Sklep beznadzieja
  • ~Kasia / 2021-12-17 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zamówienie z wysyłką 24 godz wysyłane z dużym opóźnieniem (oczywiście przy zakupie brak takiej informacji), trzeba ciągle wysyłać maile i dopytywać się kiedy zostanie wysyłka wysłana
  • ~Piotr / 2021-12-17 18:30
    Ocena: 1.60 / 5
    Zecydowanie nie polecam, ostatni raz "kupiłem" coś w tym sklepie. Podczas składania zamówienia widnieje infornacja o wysyłce w ciągu 24h. Po opłaceniu informacja mailowa "Dobra wiadomość! Przyjęliśmy do realizacji Twoje zamówienie nr XXXX. Data jego dostawy uległa zmianie względem tej, która wyświetlana była podczas składania zamówienia.". Rzeczywiście, data została przesunięta o 5 dni - naprawdę dobra wiadomość. Po upływie 5 dni status bez zmian, więc wysłałem zapytanie odnośnie zamówienia. Informacja zwrotna była taka, że produktu nie mają na stanie, nie są w stanie powiedzieć kiedy będzie dostępny i proponują żebym je anulował bo prawdopodobnie nie zostanie on w ogóle wysłany oraz złożył nowe zamówienie, bo obecnie produkt jest dostępny u innego sprzedawcy:

    "Uprzejmie informuję że zamówiony przez Pana produkt pochodził z oferty empik, a ten znajdujący się na naszej stronie pochodzi od naszego zewnętrznego sprzedawcy.

    Chciałbym również poinformować że nie mamy informacji odnośnie tego kiedy dany produkt ponownie pojawi się w sprzedaży."

    Reasumując - empik nie panuje nad tym co mają dostępne a czego nie mają. Co ciekawe w rozmowe telefonicznej dowiedziałem się, że spotkała mnie sytuacja WYJĄTKOWA i UNIKALNA. Czyli taka, jak wszystkich tutaj w ostatnich dniach.
    Wady- Niepoważne traktowanie klienta
    - Brak rzetelnej informacji o terminie wysyłki
    - Sprzedaż produktu, którego nie mają na stanie
    - Wprowadzają ludzi w błąd informacją o wysyłce w 24h
    - kompletny brak wzięcia na siebie odpowiedzialności za swoje błędy
    - brak informacji o przeciągającym się zamówieniu
  • ~joszcz / 2021-12-17 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    oszuści, sprzedają coś czego nie mają!!!!! Teraz czekać na zwrot środków. Jak widać ktoś się powinien tym zainteresować np. Urząd Ochrony Konsumenta?
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe dla sklepu e-commers
  • ~Zniesmaczona / 2021-12-17 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam ekspres do kawy 28.11.2021 dzwonie co kilka dni i mówią że czekają na dostawę dziś dowiaduje się że mogę złożyć reklamację na którą mam czekać 14 dni A ekspres zamówiłam stosunkowo wcześniej żeby mieć na święta porażka.....oszustwo
  • ~awie / 2021-12-17 10:37
    Ocena: 1.80 / 5
    Po tygodniu oczekiwania na towar okazuje się że jest już niedostępny i jeszcze mam czekać 5 dni na zwrot środków żenada
  • ~Wzy / 2021-12-16 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    To samo co u innych, towar dostępny zamówiłem, zapłaciłem i czekam tydzień. Po moim kontakcie okazuje się że towaru nie ma.... Żenujące nieprofesjonalne...
    ZaletyDużo towarów widmo
    WadyBrak informacji
  • ~Justynad / 2021-12-16 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam zamówienie. Zapłaciłam za pomocą płatności online. Okazało się, że wystąpił błąd podczas składania zamówienia, a środki już zostały przekazane.
    Zwrot środków w ciągu 14 dni - kpina w obliczu tego, że jest to wina sklepu.
    NIGDY WIĘCEJ.
  • ~Michał / 2021-12-16 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję, że nie zajrzałem tu przed złożeniem zamówienia... Towar na stronie dostępny i wysyłka w 24h... Po tygodniu zero jakichkolwiek informacji, po kontakcie z działem obsługi informacja, że towaru nie ma. Teraz ani pieniędzy ani towaru. Pozostaje mi jedynie mieć nadzieję, że zwrócą pieniądze tak jak obiecują do 5 dni.
    Zaletybrak
    Wadybrak towaru który sprzedają, dezinformacja na stronie
  • ~Nick / 2021-12-16 12:44
    Ocena: 1.20 / 5
    Wszystkich oszykanych przez Empik zachęcam do zostawiania opinii na Google Maps.
    https://goo.gl/maps/E6ottmGdPEXrmmB98
    ZaletyŻadne
    WadySame wady - oszustwa na cenie, dostępności towaru i czasie wysyłki.
  • ~gaclan / 2021-12-16 12:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety muszę opisać przykrą sytuację jaka miała miejsce w sklepie internetowym Empik. Zmówiliśmy prezent dla dziecka. Ze względu na black week w bardzo atrakcyjnej cenie. Niestety anulowano zamówienie, tłumacząc się brakami magazynowymi, oczywiście zwodząc na ponad tydzień.
    ZaletyNie stwierdzono.
    WadyOpisane wyżej. Generalnie mało poważny sklep internetowy.
  • ~Madzikk / 2021-12-16 11:21
    Ocena: 1.60 / 5
    PRZESTRZEGAM PRZED PŁACENIEM Z GÓRY!!!! PO 4 DNIACH ZAMOWIENIE ZOSTALO ANULOWANE MIMO ZE WYSWIETLAL SIE STATUS SKOMPLETOWANE A POZNIEJ RZEKOMO BRAK PRODUKTU. TO MOZNA BYLOBY ZAAKCEPTOWAĆ ALE UPOMINANIE SIE O WLASNE PIENIADZE JAKAS ŻENADA. NAJPIERW INFORMACJA ZE ZWROT NASTAPI W CIAGU 3-5 DNI ROBOCZYCH PO UPOMNIENIU SIE INFORMACJA ZE MAJA NA TO 14DNI ALE TO I TAK ZA MAŁO PO TYM CZASIE Z POWODU BŁĘDU TECHNICZNEGO ZWROT NIE DOTARL TERAZ TRZEBA ZROBIC TO RECZNIE WIEC KOLEJNE 7 DNI. CIEKAWE CO PO TYM WYMYSLA.NIGDY WIECEJ ZADNYCH ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE. W TEJ CHWILI PIENIADZE ZAMROZONE OD MIESIĄCA..
    ZaletyBrak
    WadyNie szanują klienta, przetrzymują pieniądze ponad określone w regulaminie 14 dni. Kontakt koszmarny
  • ~Katarzyna / 2021-12-16 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Już ponad 2 tygodnie czekam na zamówienie. Totalny brak profesjonalizmu. Porażka zakupów online w Empiku. Na stronie piszą że cs będzie za 3 do 5 dni a jest już ponad 10 i wciąż nie mam. Jeśli planujesz prezent i sugerujesz się terminem to omijaj Empik tutaj nie szanują klienta. Ta ich Strefa Premium to też ściema można taniej w Internecie znaleźć produkty.
    ZaletyZraziłam się
    WadyTotalna beznadzieja. Wprowadzają klientów w błąd.To nieuczciwe
  • ~Konrad / 2021-12-15 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, czekam już 23 dzień na przesyłkę, obiecywali 3 razy że niebawem wyślą paczkę, nadal jest niewysłana, a moje pieniądze zamrożone. Ostatni raz robiłem tam zakupy.
    WadyDługi czas wysyłki
    Sprzeczne i formacje o wysyłce
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 997
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4902
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4611
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4079
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3157