OSTRZEGAM!!!Omijać Empik com szerokim łukiem. Niech was nie podkusi nawet niższa cena. Zamówienie zrobiłam 14.07.21 i do tej pory nie doszło. Wysłana reklamacja, kilka telefonów na obsługę klienta i ta sama, powtarzającą się wymówka kłopoty z systemem, firma kurierską. 21.07.21 po kolejnym tel. do empiku przesyłka zmieniła status na w transporcie, ale kontaktujac się z DHL okazało się, że nie ma nawet takiego nr przesyłki. 23.07.21 Empik zadzwonił, że zamówienie nie może być zrealizowane i zwrócą pieniądze teoretycznie 3 dni robocze zobaczymy jak w praktyce. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA ZAKUPY W EMPIK COM!!!
ZaletyBrak
WadyDostępność towarów
~Rozczarowany klient / 2020-04-10 11:42
Ocena: 2.20 / 5
Towar zamówiony 3.04, dostałam informację że przewidywana data dostarczenia to 8-9.04 po czym 10.04 dostaję info że zamówienie zostało anulowane ponieważ asprtyment się wyczerpał! Poważnie??? Never again!
~Sabina / 2019-07-04 20:47
Ocena: 2.20 / 5
Zamówiłam angielski w samochodzie -porażka.Pomimo wpłaty przez kilka dni cisza.Przesłałam dowód wpłaty,dalej cisza.Okazało się , że po zalogowaniu na swoje konto byłam na koncie zupełnie obcej osoby (jej dane + numer tel widoczny) i dalej nie mogłam pobrać pliku.Nigdy więcej nie skorzystam. Płatność przez Dotpay Wielicka Kraków jest nieporozumieniem. Jest to drugi i ostatni zakup w tym sklepie-szczerze nie polecam
Zaletyżadnych
Wadybrak rzetelności,bałagan - płatność przez Dotpay to nieporozumienie
~sareta / 2020-12-18 15:57
Ocena: 2.20 / 5
Zamówiłam książkę po trzech dniach od zamówienia dostałam informację o anulowanym zamówieniu z powodu braku produktu!! natomiast w punkcie empik, gdzie miałam odebrać produkt książka jest tylko droższa o 16 złotych!! to już kolejna taka sama sytuacja i oczywiście brak kontaktu ze strony empiku!!
Zaletybrak
~Sauronek / 2020-12-19 00:53
Ocena: 2.20 / 5
Poprawcie tą stronę online z zamawianiem foto prezentów. Wyskakuje komunikat że zdjęcie zostało przesłane ale na edytorze wcale tych zdjęć nie czyta nie ważne czy prześlesz z fb, Instagrama czy z komputera. Męczyłam się nad tym z godzinę po czym odpuściłam i zamówiłam z innej stronki.
~sheeva / 2007-11-09 08:44
Ocena: 2.20 / 5
nowa strona to porażka, powoli zaczynam kupowac w innych sklepach, co z tego, że na stronie jest ponad 2000000 pozycji, skoro połowa asortymentu ma status "niedostępny" chociaż w sklepach jest tego pełno i nawet jak nie mają to sprowadzają z innych placówek. Poza tym czas oczekiwania na dostawę jest chyba najdłuższy na świecie - jakby połowa towaru szła prosto z Australii. Dostawa to porażka na maksa. PO CO WYSYłAJą TYLE MAILI??? że zamówienie skompletowane, potem wysłane, potem, że czeka na odbiór. To tylko dezorientuje. Klienta mało interesuje co oni tam w międzyczasie robią z tym zamówieniem. Nie wystarczy jeden mail w stylu "witamy - przesyłka jest do odbioru w sklepie xxxxx"??? Terminy dostawy podane pod produktami są wzięte z kosmosu - trwa to o wiele wiele dłużej. Ogólnie - dużo im jeszcze do do normalności brakuje, zamiast za zmienianie layoutu strony wzięliby się za poprawę logistyki - szczegóły dopracowywac można jak wszystko funkcjonuje bez zarzutu...
Zaletyodbiór w salonach - nie trzeba płacic za przesyłkę
Wadyczas realizacji, ilości niedostępnych pozycji
~sid / 2021-08-10 13:50
Ocena: 2.20 / 5
płyty zamówione przyszły same połamane zapakowane w papierek
nie mówiąc o tym ze przyszły z wielkim opóźnieniem ponad tydzień tzreba było czekać na zamówienie jeden wielki żart szkoda nerwów na tych szczurów
Zaletyżadnych
Wadywszytsko
~Sigillo / 2021-12-05 16:58
Ocena: 2.20 / 5
Zakupiłam produkt cyfrowy, został opłacony. Nie otrzymałam ani nr zamówienia, ani zakupionej książki.
Reklamacja bez nr zamówienia cholernie trudna. Czy to celowe wyłudzanie pieniędzy????
~sz25mek / 2020-12-14 21:12
Ocena: 2.20 / 5
Zamówienie złożone 26 listopada z terminem doręczenia do 1 grudnia. PO ponad 2 tygodniach oczekiwania 12 grudnia otrzymuje informację o anulowaniu zamówienia. Nie wspomnę o tym że na ostatnia chwilę muszę szukać prezentów świątecznych. Pieniądze zamrożone cały ten czas. Obsługa tłumaczy się niepełnowartościowym produktem - to ciężko było sprawdzić do kilku dni po złożeniu zamówienia? Zalecam dużą rezerwę na zamówienia z tego sklepu. Jak widać nie jestem jedyną osobą która tak została potraktowana.
~Taras / 2021-06-10 09:04
Ocena: 2.20 / 5
Witam,
nie polecam!!! Kupiłem on-line książki, oznaczone na stronie 'wysyłka w 24 godziny'. Po tygodniu oczekiwania towar wciąż nie wysłany. Gadać z konsultantami z infolinii, to marna sprawa - non stop obiecają, że paczka zostanie wysłana "dziś w nocy". Książki były kupowane na prezent. To był mój pierwszy i ostatni raz zakupów u tego piepsz@nego empika!!! Porażka!!!
ZaletyBrak!!!
WadyBrak wysyłki
~Taurus / 2022-09-30 08:38
Ocena: 2.20 / 5
Zamówiony produkt na empic.com jest przedmiotem innej,zagranicznej firmy. Śledzenie przesyłki MASSSAKRA. Przewoźnik zagraniczny,strona zagraniczna,tekst niestety nie po polsku. Bez znajomości obcych języków nie znajdziesz paczki. Tłumacz google też nie pomógł. Po kontakcie z infolinią empic dowiedziałem się że dziś(piątek) paczka nie dojdzie. Najwcześniej w poniedziałek,wtorek albo środę. Rozbieżność nie do przyjęcia. GORĄCO NIE POLECAM zakupów na empic.com.
ZaletyCeny konkurencyjne
WadyDostawcy z zagranicy bez możliwości kontaktu w polskim języku i brak możliwości śledzenia paczki po polsku.
~Terefere / 2020-12-19 10:43
Ocena: 2.20 / 5
Odwołują zamówienie, kilka dni po terminie, bez żadnej rekompensaty i jeszcze trzeba czekać na zwrot kasy... jak nie masz towaru, to go nie sprzedajesz, proste.
~Tomasz K. / 2024-04-27 23:28
Ocena: 2.20 / 5
Towar zamówiony miesiąc przed premierą 26.04.2024 i do tej pory zamówienie nie zostało wysłane, a w salonie Empik towar dostępny od ręki oraz w wyższej cenie niż u konkurencji,nie polecam, chcesz mieć towar na czas to nie kupuj na Empik.com
ZaletyBrak
WadyWyższe ceny i nie wysyłanie towaru na czas
~vika / 2023-09-15 11:28
Ocena: 2.20 / 5
Książki uszkodzone sprzedają jako pełnowartościowy towar ,uszkodzony grzbiet ,podarte strony, zbite rogi to jest uszkodzenie.reklamacja bardzo długi czas oczekiwania.atrakcyjna cena przy wymianie książki 3 razy i związane z tym koszty przewyższa najwyższą ofertę u innych sprzedawców.nie polecam ,likwiduję konto na empik
Zaletyżadnych
Wadyobsługa i reklamacja bardzo zła,ceny wysokie,towar uszkodzony sprzedają jako pełnowartościowy produkt
~Weronika / 2020-12-10 07:45
Ocena: 2.20 / 5
Witam. Jeżeli chodzi o zamówienie online nie ma większych problemów. Jeżeli chodzi już o realizację tego zamówienia, po tym jak już zapłacisz, to możesz zapomnieć o wcześniejszych obietnicach i deklaracjach, np. dostawa 72h, lub dostawa w obiecanej dacie. Możesz sobie wydzwaniać na infolinię, pytać, prosić, nic z tego, grzecznie Ci odpowiedzą, że dostawa tydzień później niż deklarowali, a dlaczego? a przecież na stronie jest 72h, a przecież przysłali email że będzie za 3-4 dni, a to miał być prezent.Odp. A bo tak! Nikt Cię nawet nie poinformuję o opóźnieniu, nikt nie przeprosi. Zapłaciłeś, przepadło, siedź i czekaj kiedy będą mieli ochotę Ci wysłać. Szczerze odradzam empik, jest tyle mniejszych firm które zabiegają o klientów i ich szanują.
ZaletyBogaty asortyment
WadyProblemy z dostawą, kłamstwa dotyczące dostaw, realizacji zamówienia. Jak już zapłacisz, robią co chcą.
~Wesoła / 2022-12-21 11:20
Ocena: 2.20 / 5
Zamówiłam prezenty świąteczne odpowiednio wcześnie bo 8.12. Dostałam paczkę i niestety nie było tam moich produktów. Od razu zgłosiłam problem i już na drugi dzień był kurier po paczkę. Dodam tylko że moje zamówienie było na 250 zł, a dostałam produkty za około 900zl. Chciałam być uczciwa i wierzyłam że sprawa będzie szybko rozpatrzona. Niestety ale dzisiaj 21.12 dostałam wiadomość, że paczka z moimi prezentami będzie 27-29.12, więc po świętach. Mogłam zostawić produkty i zamówić drugi raz moje prezenty. Miałabym przynajmniej prezenty świąteczne dla mojego dziecka.
ZaletyBrak
~XYZ / 2020-12-10 18:07
Ocena: 2.20 / 5
Po tygodniu dalej brak skompletowanego zamówienia, mimo stałej dostępności produktów i zapewnieniu o 72h czasu dostawy. Pisanie do obsługi klienta również mija się z celem, bo oni również nie są w stanie określić czy i kiedy zostanie skompletowane. Następuje jedynie ciągłe przepraszanie i tłumaczenie się tym, że są święta oraz duża ilość zamówień. Gdzie inne sklepy nie maja z tym problemu. Anulowanie zamówienia również nie jest rzeczą oczywistą ponieważ po 3h dalej nie otrzymałem e-maila z jakimkolwiek potwierdzeniem, iż takowe nastąpiło. Do wyboru tego sklepu zachęcił mnie szeroki asortyment dzięki, któremu mogłem wszystko zamówić w jednym miejscu. Jednakże jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
~Xyzpl / 2020-09-30 12:49
Ocena: 2.20 / 5
Opóźnienia wysyłki, wysokie ceny, trudny kontakt z supportem
~Zdzich / 2018-12-23 17:23
Ocena: 2.20 / 5
Ceny w Salonie Chrzanów za WSIĄŚĆ DO POCIĄGU: PIERWSZA PODRÓŻ to 149,99, na www 104,99. Producent wycenia na 130 zł.
Róznica w cenie wyszła dopiero w domu przy rozpakowaniu, reklamacja przez telefon bez efektu - stwierdzenie że tak ma być to szablon.
TO JEST ZŁODZIEJSTWO !!!!
Paragon 031478 z 23-12-2018 Salon Chrzanów MAX
ZaletyTowar jest.
WadyZdzierstwo totalne.
~Zdzisław / 2021-08-04 14:28
Ocena: 2.20 / 5
Zamówienie Nr 40100924872153-A złożyłem za pośrednictwem firmy EMPIK na dwa kuferki oferowane przez firmę WINGS sp. z o.o. Dokonałem opłaty przelewem 24 za pośrednictwem PayPro SA, który nie wygenerował i nie przesłał na adres mailowy opłaty. EMPIK 01.08.2021 r. potwierdził przygotowanie wysyłki. Kurier GLS 02.08.2021 r. przysłał maila o treści: "Informujemy, że Nadawca WINGS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA anulował zlecenie doręczenia przesyłki z 2021-08-02 o numerze 15684386002 (Nr referencyjny: 308389555)". Zadzwoniłem na infolinię EMPIK, gdzie rozmówczyni poinformowała mnie, że nie zna przyczyny anulowania wysyłki. Zaoferowała nr telefonu do sklepu WINGS (602 321 212). Umowę zawarłem z EMIKiem, który winien rozwiązać problemy swojego klienta z niesolidnym partnerem handlowym (sklepem). Brak było podstaw do anulowania przygotowanej przesyłki. Nie otrzymałem potwierdzenia zapłaty (przelewu) Ponadto rozmawiałam z kurierem, który także nie znał przyczyny zmiany decyzji nadawcy (sklepu). W końcu firma EMPIK zwróciła się do WINGS o wyjaśnienie sytuacji. Nie otrzymałem od WING żadnej informacji. Osobiście dzwoniłem 3 razy na wskazany numer telefonu tj. 602 321 212, i kiedy byłem pierwszy w kolejce, telefon sklepu automatycznie wyłączał się. Są to jednoznaczne i świadome działania oszukańcze sklepu wobec klienta. Napisałem zatem maila do WING i EMPIK o treści:
"Oczekuję realizacji zamówienia przez Sklep w terminie do piątku dnia 06.08.2021 roku lub zwrotu przez EMPIK wpłaconej należności w pełnej wysokości tj. 198,98 zł. (bez odsetek), na moje konto wskazane w załączonym przelewie.
W razie braku realizacji zamówienia lub zwrotu gotówki, skieruję do e-Sądu w Lublinie pozew przeciwko sklepowi w związku z oszustwem i zaniechania potwierdzeń sprzedawcy wraz z przypozwaniem EMIPU do zwrotu gotówki, jako pośrednika transakcji. Do e-pozwu dołączona zostanie korespondencja wraz z żądaniem zwrotu zadatku (wpłaty) w podwójnej wysokości, odsetek umownych i zwrotu kosztów procesu. Wyrok zostanie opublikowany na stronie internetowej.
Jako prawnik informuję,że dalszej korespondencji z Państwem z mojej strony nie będzie. Podejmę zdecydowanie działania".
Po tej korespondencji WINGS nagle przystąpił do realizacji zamówienia i dnia 04.08.21 r. otrzymałem przesyłkę. EMPIK wyłączył się z obsługi sprawy, przestał przesyłać jakiekolwiek informacje.
Całkowite ignorowanie klienta przez WING, nieodbieranie telefonów i zbieranie przez tę firmę wielu negatywnych opinii powoduje, że ten sklep będę zawsze omijał szerokim łukiem. Nie zamierzam dokonywać także jakichkolwiek zakupów za pośrednictwem EMPIK, skoro pośrednik nie czuje się odpowiedzialny za przyjmowane transakcje i bezpieczeństwo klienta.
W razie wątpliwości kogokolwiek, posiadam komplet korespondencji potwierdzającej opisany stan faktyczny.
Zdzisław
ZaletyDostarczone produkty (podręczne kuferki bagażowe) są dobrej jakości, bez wad i uszkodzeń.