Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sid / 2021-08-10 13:50
    Ocena: 2.20 / 5
    płyty zamówione przyszły same połamane zapakowane w papierek
    nie mówiąc o tym ze przyszły z wielkim opóźnieniem ponad tydzień tzreba było czekać na zamówienie jeden wielki żart szkoda nerwów na tych szczurów
    Zaletyżadnych
    Wadywszytsko
  • ~Sigillo / 2021-12-05 16:58
    Ocena: 2.20 / 5
    Zakupiłam produkt cyfrowy, został opłacony. Nie otrzymałam ani nr zamówienia, ani zakupionej książki.
    Reklamacja bez nr zamówienia cholernie trudna. Czy to celowe wyłudzanie pieniędzy????
  • ~sz25mek / 2020-12-14 21:12
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie złożone 26 listopada z terminem doręczenia do 1 grudnia. PO ponad 2 tygodniach oczekiwania 12 grudnia otrzymuje informację o anulowaniu zamówienia. Nie wspomnę o tym że na ostatnia chwilę muszę szukać prezentów świątecznych. Pieniądze zamrożone cały ten czas. Obsługa tłumaczy się niepełnowartościowym produktem - to ciężko było sprawdzić do kilku dni po złożeniu zamówienia? Zalecam dużą rezerwę na zamówienia z tego sklepu. Jak widać nie jestem jedyną osobą która tak została potraktowana.
  • ~Taras / 2021-06-10 09:04
    Ocena: 2.20 / 5
    Witam,

    nie polecam!!! Kupiłem on-line książki, oznaczone na stronie 'wysyłka w 24 godziny'. Po tygodniu oczekiwania towar wciąż nie wysłany. Gadać z konsultantami z infolinii, to marna sprawa - non stop obiecają, że paczka zostanie wysłana "dziś w nocy". Książki były kupowane na prezent. To był mój pierwszy i ostatni raz zakupów u tego piepsz@nego empika!!! Porażka!!!
    ZaletyBrak!!!
    WadyBrak wysyłki
  • ~Taurus / 2022-09-30 08:38
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiony produkt na empic.com jest przedmiotem innej,zagranicznej firmy. Śledzenie przesyłki MASSSAKRA. Przewoźnik zagraniczny,strona zagraniczna,tekst niestety nie po polsku. Bez znajomości obcych języków nie znajdziesz paczki. Tłumacz google też nie pomógł. Po kontakcie z infolinią empic dowiedziałem się że dziś(piątek) paczka nie dojdzie. Najwcześniej w poniedziałek,wtorek albo środę. Rozbieżność nie do przyjęcia. GORĄCO NIE POLECAM zakupów na empic.com.
    ZaletyCeny konkurencyjne
    WadyDostawcy z zagranicy bez możliwości kontaktu w polskim języku i brak możliwości śledzenia paczki po polsku.
  • ~Terefere / 2020-12-19 10:43
    Ocena: 2.20 / 5
    Odwołują zamówienie, kilka dni po terminie, bez żadnej rekompensaty i jeszcze trzeba czekać na zwrot kasy... jak nie masz towaru, to go nie sprzedajesz, proste.
  • ~Tomasz K. / 2024-04-27 23:28
    Ocena: 2.20 / 5
    Towar zamówiony miesiąc przed premierą 26.04.2024 i do tej pory zamówienie nie zostało wysłane, a w salonie Empik towar dostępny od ręki oraz w wyższej cenie niż u konkurencji,nie polecam, chcesz mieć towar na czas to nie kupuj na Empik.com
    ZaletyBrak
    WadyWyższe ceny i nie wysyłanie towaru na czas
  • ~vika / 2023-09-15 11:28
    Ocena: 2.20 / 5
    Książki uszkodzone sprzedają jako pełnowartościowy towar ,uszkodzony grzbiet ,podarte strony, zbite rogi to jest uszkodzenie.reklamacja bardzo długi czas oczekiwania.atrakcyjna cena przy wymianie książki 3 razy i związane z tym koszty przewyższa najwyższą ofertę u innych sprzedawców.nie polecam ,likwiduję konto na empik
    Zaletyżadnych
    Wadyobsługa i reklamacja bardzo zła,ceny wysokie,towar uszkodzony sprzedają jako pełnowartościowy produkt
  • ~Weronika / 2020-12-10 07:45
    Ocena: 2.20 / 5
    Witam. Jeżeli chodzi o zamówienie online nie ma większych problemów. Jeżeli chodzi już o realizację tego zamówienia, po tym jak już zapłacisz, to możesz zapomnieć o wcześniejszych obietnicach i deklaracjach, np. dostawa 72h, lub dostawa w obiecanej dacie. Możesz sobie wydzwaniać na infolinię, pytać, prosić, nic z tego, grzecznie Ci odpowiedzą, że dostawa tydzień później niż deklarowali, a dlaczego? a przecież na stronie jest 72h, a przecież przysłali email że będzie za 3-4 dni, a to miał być prezent.Odp. A bo tak! Nikt Cię nawet nie poinformuję o opóźnieniu, nikt nie przeprosi. Zapłaciłeś, przepadło, siedź i czekaj kiedy będą mieli ochotę Ci wysłać. Szczerze odradzam empik, jest tyle mniejszych firm które zabiegają o klientów i ich szanują.
    ZaletyBogaty asortyment
    WadyProblemy z dostawą, kłamstwa dotyczące dostaw, realizacji zamówienia. Jak już zapłacisz, robią co chcą.
  • ~Wesoła / 2022-12-21 11:20
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam prezenty świąteczne odpowiednio wcześnie bo 8.12. Dostałam paczkę i niestety nie było tam moich produktów. Od razu zgłosiłam problem i już na drugi dzień był kurier po paczkę. Dodam tylko że moje zamówienie było na 250 zł, a dostałam produkty za około 900zl. Chciałam być uczciwa i wierzyłam że sprawa będzie szybko rozpatrzona. Niestety ale dzisiaj 21.12 dostałam wiadomość, że paczka z moimi prezentami będzie 27-29.12, więc po świętach. Mogłam zostawić produkty i zamówić drugi raz moje prezenty. Miałabym przynajmniej prezenty świąteczne dla mojego dziecka.
    ZaletyBrak
  • ~XYZ / 2020-12-10 18:07
    Ocena: 2.20 / 5
    Po tygodniu dalej brak skompletowanego zamówienia, mimo stałej dostępności produktów i zapewnieniu o 72h czasu dostawy. Pisanie do obsługi klienta również mija się z celem, bo oni również nie są w stanie określić czy i kiedy zostanie skompletowane. Następuje jedynie ciągłe przepraszanie i tłumaczenie się tym, że są święta oraz duża ilość zamówień. Gdzie inne sklepy nie maja z tym problemu. Anulowanie zamówienia również nie jest rzeczą oczywistą ponieważ po 3h dalej nie otrzymałem e-maila z jakimkolwiek potwierdzeniem, iż takowe nastąpiło. Do wyboru tego sklepu zachęcił mnie szeroki asortyment dzięki, któremu mogłem wszystko zamówić w jednym miejscu. Jednakże jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
  • ~Xyzpl / 2020-09-30 12:49
    Ocena: 2.20 / 5
    Opóźnienia wysyłki, wysokie ceny, trudny kontakt z supportem
  • ~Zdzich / 2018-12-23 17:23
    Ocena: 2.20 / 5
    Ceny w Salonie Chrzanów za WSIĄŚĆ DO POCIĄGU: PIERWSZA PODRÓŻ to 149,99, na www 104,99. Producent wycenia na 130 zł.
    Róznica w cenie wyszła dopiero w domu przy rozpakowaniu, reklamacja przez telefon bez efektu - stwierdzenie że tak ma być to szablon.

    TO JEST ZŁODZIEJSTWO !!!!

    Paragon 031478 z 23-12-2018 Salon Chrzanów MAX
    ZaletyTowar jest.
    WadyZdzierstwo totalne.
  • ~Zdzisław / 2021-08-04 14:28
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie Nr 40100924872153-A złożyłem za pośrednictwem firmy EMPIK na dwa kuferki oferowane przez firmę WINGS sp. z o.o. Dokonałem opłaty przelewem 24 za pośrednictwem PayPro SA, który nie wygenerował i nie przesłał na adres mailowy opłaty. EMPIK 01.08.2021 r. potwierdził przygotowanie wysyłki. Kurier GLS 02.08.2021 r. przysłał maila o treści: "Informujemy, że Nadawca WINGS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA anulował zlecenie doręczenia przesyłki z 2021-08-02 o numerze 15684386002 (Nr referencyjny: 308389555)". Zadzwoniłem na infolinię EMPIK, gdzie rozmówczyni poinformowała mnie, że nie zna przyczyny anulowania wysyłki. Zaoferowała nr telefonu do sklepu WINGS (602 321 212). Umowę zawarłem z EMIKiem, który winien rozwiązać problemy swojego klienta z niesolidnym partnerem handlowym (sklepem). Brak było podstaw do anulowania przygotowanej przesyłki. Nie otrzymałem potwierdzenia zapłaty (przelewu) Ponadto rozmawiałam z kurierem, który także nie znał przyczyny zmiany decyzji nadawcy (sklepu). W końcu firma EMPIK zwróciła się do WINGS o wyjaśnienie sytuacji. Nie otrzymałem od WING żadnej informacji. Osobiście dzwoniłem 3 razy na wskazany numer telefonu tj. 602 321 212, i kiedy byłem pierwszy w kolejce, telefon sklepu automatycznie wyłączał się. Są to jednoznaczne i świadome działania oszukańcze sklepu wobec klienta. Napisałem zatem maila do WING i EMPIK o treści:
    "Oczekuję realizacji zamówienia przez Sklep w terminie do piątku dnia 06.08.2021 roku lub zwrotu przez EMPIK wpłaconej należności w pełnej wysokości tj. 198,98 zł. (bez odsetek), na moje konto wskazane w załączonym przelewie.
    W razie braku realizacji zamówienia lub zwrotu gotówki, skieruję do e-Sądu w Lublinie pozew przeciwko sklepowi w związku z oszustwem i zaniechania potwierdzeń sprzedawcy wraz z przypozwaniem EMIPU do zwrotu gotówki, jako pośrednika transakcji. Do e-pozwu dołączona zostanie korespondencja wraz z żądaniem zwrotu zadatku (wpłaty) w podwójnej wysokości, odsetek umownych i zwrotu kosztów procesu. Wyrok zostanie opublikowany na stronie internetowej.
    Jako prawnik informuję,że dalszej korespondencji z Państwem z mojej strony nie będzie. Podejmę zdecydowanie działania".
    Po tej korespondencji WINGS nagle przystąpił do realizacji zamówienia i dnia 04.08.21 r. otrzymałem przesyłkę. EMPIK wyłączył się z obsługi sprawy, przestał przesyłać jakiekolwiek informacje.
    Całkowite ignorowanie klienta przez WING, nieodbieranie telefonów i zbieranie przez tę firmę wielu negatywnych opinii powoduje, że ten sklep będę zawsze omijał szerokim łukiem. Nie zamierzam dokonywać także jakichkolwiek zakupów za pośrednictwem EMPIK, skoro pośrednik nie czuje się odpowiedzialny za przyjmowane transakcje i bezpieczeństwo klienta.
    W razie wątpliwości kogokolwiek, posiadam komplet korespondencji potwierdzającej opisany stan faktyczny.

    Zdzisław


    ZaletyDostarczone produkty (podręczne kuferki bagażowe) są dobrej jakości, bez wad i uszkodzeń.
    WadyOpis jak wyżej
  • ~Zosia / 2019-12-30 09:44
    Ocena: 2.20 / 5
    Jedno zamówienie podzielone na trzy przesyłki,o co mnie nikt nie zapytał czy wyrażam zgodę, a celowo kupowałam w jednym sklepie płacąc drożej żeby był jeden odbiór.w Empiku odbiór co trzy dni.z terminu realizacji podanego na stronie sklepu zrobiło się osiem dni.w dodatku płyta kupione wersja deluks a przesłali zwykła edycję czyli trzeba przesyłki kurierskie otwierac w sklepie bo potem jest problem
  • ~A. / 2021-03-12 12:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Przykro mi to pisać, ale absolutnie zawiodłam się na Empiku.
    Na stronie istniała informacja, że w sklepie znajdują się ostatnie sztuki produktu.
    Z racji tego, że nie była możliwa rezerwacja gry w sklepie (to już pominę), zadwoniłam na infolinię UPEWNIĆ SIĘ NA 100%, że produkt w Empik M1 się znajduje. Zostałam zapewniona, że owszem, jest tam.
    Wsiadłam więc szybko w samochód i przejechałam 30 km w jedną stronę na marne- otóż produktu w sklepie nie ma! I to nie z racji tego, że ktoś mnie wyprzedził i go wykupił- NIEKOMPLETNY produkt, bez połowy zawartości pudełka, czekający na reklamację, oczywiście znajdował się w sklepie. I to właśnie o obecności tegoż produktu zostałam zapewniona na infolinii... Obsługa sklepu miała na to zlewkę oczywiście.
    Niestety, widzę że nie można liczyć na Państwa usługi. Będę unikać sklepu.
  • ~Agata / 2015-08-07 19:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Empik to jakaś porażka. Beznadziejna obsługa, która najpierw musi sobie wygooglować płytę, o którą pytam, żeby móc mi powiedzieć, że nie ma jej w salonie. Jeśli nie słuchasz tak typowych wykonawców jak zakichana Swift albo Nirwana, to płyty swojego idola w empiku nie uświadczysz i wiecznie musisz wszystko zamawiać. Tak jak na stronie są przeróżne płyty przeróżnych zespołów, tak w sklepach są same Rihanny, Ariany i inne Beyonce. Pytałam o płytę Sleeping With Sirens "Madness" i Twenty One Pilots "Blurryface" w empikach w Katowicach, Krakowie i Świnoujściu i w każdym zostałam obsłużona tak jak napisałam wyżej. Byłoby miło, gdyby mieli choć po jednym egzemplarzu płyt, które znajdują się na stronie. A jeśli to niemożliwe, to żeby zatrudniali ludzi, którzy mają jakiekolwiek pojęcie o muzyce (i książkach), a nie tych, którzy bez Google nie wiedzą w jakim sklepie pracują, co sprzedają i co to muzyka.
  • ~agata / 2020-12-03 13:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień Dobry,
    Chciałabym uzyskać informację , której nie mogłam uzyskać w salonie.Dlaczego zamawiając jednorazowo 5 płyt mogłam zamówić tylko 3? Tak mnie poinformowała pani w salonie w Galerii mokotów .Przesyłke odebrałam - jedną paczkę sprzedawca odszukał w moment - na drugą czekałam 15 minut.Czy ktoś wyjaśni mi zasadnośc takiego manewru? nie dość że pakujący musi je zapakować w 2 koperty - to potem z odszukaniem jest kłopot.
    Nikt w salonie nie umiał mi tego fenomenu wytłumaczyć. Mój adres mailowy: agalaskowska1@wp.pl
    Pozdrawiam
    Laskowska
  • ~Agnieszka / 2020-12-07 22:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka nigdy nie doszła, Empik odsyła do pośrednika i broni się, ze on jest tylko platforma sprzedażowa i za nic nie odpowiada ????
  • ~Ania / 2021-10-25 13:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Sprzedali mi towar którego nie maja na stanie. Po mojej interwencji napisali ze wyślą w tygodniu. Następnego dnia inf ze brak towaru i zwrot pieniędzy. Nie polecam nie dajcie nabić się w butelkę.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4346
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882