strona 32 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
-
~były klient / 2021-12-30 08:17
Nigdy w życiu !!!
Przestrzegam wszystkich przed zasilaniem konta epik.com jakimikolwiek środkami. Jeśli to zrobisz to w mniemaniu empik.com Twoje pieniądze już przestają być Twoimi pieniędzmi. Po upływie roku Empik.com po prostu je zabierze z Twojego konta - dowiesz się, że cyt " twoje środki straciły ważność ". ot, takie empikowskie określenie pospolitej kradzieży.
Jeśli chcesz być bezczelnie okradany zostań klientem Empik.com. -
-
~Olsztyn / 2021-12-29 19:56
Sklep empik wystawia mnóstwo towarów, których nawet nie ma na stanie, później anuluje zamówienia, gdy towar jest nie dostępny do zamówienia u innych dostawców. Nie polecam niestety.
ZaletyBrakWadywystawianie towaru, którego nie mają na stanie. Już nie pierwszy raz... Zamówienie jest anulowane. A dział obsługi klienta tłumaczy się brakiem towaru. -
~Grzegorz / 2021-12-29 15:44
Sklep wystawia towar. A później anuluje zamówienia. Jeżeli się popełnia błędy przy cenach towarów, trzeba brać odpowiedzialność za takie rzeczy. Nie polecam niestety. ZaletybrakWadywystawianie towaru którego nie mają na stanie. -
~klient / 2021-12-29 10:39
myslałam,ze czasy durnych kart podarunkowych juz mineły,ale przezyłam szok bo tylko empik je stosuje- nigdy wiecej tam zakupów. -
~bart / 2021-12-27 22:24
Kupiłem ebooka. Po zakupie wyskakuje błąd i nie mogę go pobrać. Odmówiono mi zwrotu środków chodź nie mam możliwości używania produktu. -
~Anna / 2021-12-27 11:32
Kupujesz produkt który okazuje się ze jest zepsuty. A oni jeszcze nie przyjmują zwrotów w Empiku tylko ja na własny koszt muszę wysyłać. Kpina goni kpinę. Ostatni raz robiłam zakupy. I napewno nie będę polecać. ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Jacek / 2021-12-26 16:58
Dostajesz kartę prezentową. Wybierasz interesujący Cię produkt przez wyszukiwarkę empik. com.....i nie możesz zapłacić tą kartą.
Akcja? Powiadomić darczyńców , że karta do empiku jest niemiłe widziana. -
~NAJGORSZY sklep na świecie - EMPIK / 2021-12-24 12:42
NIE POLECAM. NAJGORSZY SKLEP NA ŚWIECIE. OKRADLI MNIE. Nie ma cen na półkach. Obsługa BEZNADZIEJNA. OKRADAJĄ LUDZI. FATALNIE. NIE POLECAM. -
-
~Wkur***** / 2021-12-23 13:40
Kupujesz plyty z platformy empik po czym okazuje się, że to inny dostawca dowiadujesz się o tym dopiero po zakupie. Konto premium i darmowe wysyłki nie obowiązują. Paczka zamówiona 11.12.21 miała być 21.12 nie doszła nawet nie wyszła z magazynu firmy MUVE który jak sprawdziłem nie cieszy się Dobra opinią.Szkoda, że empik się podpisuje pod takimi dostawcami i sam pcha w takie nieodpowiedzialne sklepy. -
~Justyna / 2021-12-23 09:30
Absolutnie nie polecam. Zamówienie złożone 8.12 z informacją o dostawie 13.12. 19 grudnia dostawy brak, informacji o wydłużeniu terminu brak. Po mailu do BOK empik dostałam informację, że mam sama konsultować się z punktem, z którego wychodzi zamówienie. Po czym okazało się, że empik źle przekazał mój numer telefonu więc paczka czekała w paczkomacie, ale ze złym numerem telefonu.
Oczywiście żadnej pomocy ze strony empik. Umyli ręce. Nie spodziewałam się, że tak dużo sieć ma tak nieprofesjonalne podejście do klienta. -
~Ziuta / 2021-12-22 15:19
Dostałam źle skompletowane zamowienie i odmówiono mi prawa do zwrotu. Nikomu nie polecam, lepiej skorzystać z innych sklepów. -
~Iwona / 2021-12-21 11:33
Opinia dotyczy funkcjonowania obsługi klienta która nie stanowi wsparcia. Brak kontaktu z klientem
Klient inicjuje rozmowę w przypadku przedłużającej się realizacji zamówienia. Kreaktywnosc i szybkość w działaniu oceniam poniżej normy.Nieterminowosc w przypadku zamówienia do sklepu zaproponowałam aby wysłali do domu jeśli wina leży po stronie sklepu otrzymałam odmowę. Zamowienie z początku grudnia dziś mamy 21.12. 2021 otrzymuje informacje, iż zostało anulowane bo nie mają produktu. Zostałam z problemem i bez zwrotu na koncie. Marnotrastwo czasu klienta.ZaletyBrakWadyJak wyżej masa uchybień w obsłudze klienta -
~J.C / 2021-12-21 09:05
Dramat. Nie rozumiem rozbieżności cen w salonie a na stronie empiku. To raz. Dwa - zamówiłam dwie książki (mialy byś na prezent) z odbiorem osobistym. Jedna przyszła dość szybko, ale na drugą nadal czekam. Co 2 dni zmieniany jest termin dostawy, czekam już ok 2 tygodni. Po co sprzedajecie towar, którego NIE MACIE NA STANIE??? Żenada totalna! ZaletyBRAKWady- sprzedaż rzeczy, których NIE posiadacie
- częsta zmiana terminów dostarczenia produktu
- czekam 2 tygodnia - książki brak! -
~Karolina / 2021-12-21 00:59
Zamówienie na tej stronie i użycie karty to syzyfową praca. Również pierwszy raz spotykam się z sytuacją w której za każdy przedmiot należy uiścić opłatę za przesyłkę osobno. Gdyby nie karta podarunkowa to nigdy nie dokonałabym zakupu w takim sklepie. Szkoda drogocennego czasu i pieniędzy. ZaletyNie widzęWadySame -
~Konrad / 2021-12-20 22:26
Książka zamówiona przez internet z odbiorem osobistym. Mija już tydzień, towaru dalej nie ma, a fizycznie jest na półce w salonie, bo sprawdzałem... Brak komentarza -
~Monika / 2021-12-20 21:29
Tragedia zamówiłam produkt na początku grudnia, żadnej odpowiedzi do 20 grudnia. Dzwonię na infolinię Empiku tam Pan nic nie wie. Podał numer do długiego punktu, i sam powiedział że wyśle zapytanie w sprawie opóźnienia zamówienia. Zadzwoniłam pod podany numer a tam Pani mówi że zamówienie zostało anulowane z powodu braku produktu, 18 grudnia i został poinformowany sklep Empik!! No aż mnie zatrzęsło, miał to być prezent pod choinkę dla synka a teraz co? Żebym nie zadzwoniła czekała bym pewnie do końca roku o informacje!!! Parodia dosłownie. Nigdy więcej nic nie zamówię i nie kupię już nawet w tym sklepie!!! Omijać szerokim łukiem -
-
~Damian / 2021-12-20 14:11
Przy kasie jest kartka że można zwrócić produkt 30 dni a przy zwrocie okazuje się że trzeba przynieść wszystkie rzeczy z paragonu . Nikt nic nie informuje -
~Kaleciatko / 2021-12-20 11:44
Polecam omijać szerokim łukiem. Nie dość że przesyłka została zrealizowana dopiero po miesiącu to okazało się że przyjdzie wybrakowana o 2 rzeczy (pieniądze zwrócono, ale mimo wszystko strata czasu). -
~Michal / 2021-12-19 20:51
Wszedłem do centrum handlowego. Wszędzie muzyka świąteczna z wyjątkiem Empiku, gdzie leci jakaś pseudo muzyka o LGBT. Szkoda, że nie liczą się z ludźmi, którzy nie myślą jak Empik. Więcej od was nie kupię niczego. Wolę zapłacić więcej gdzie indziej. Teraz wiadomo na co idą zyski z Empiku. Skoro ma być rozdział Kościoła od państwa to tego samego życzę sobie z LGBT. ZaletyJuż brak -
~Anna / 2021-12-18 09:20
Empik jest firmą działającą na granicy patologii. Zamówiłam dwie książki, dostarczono mi jedną. Po zapytaniu kiedy zostanie dosłana druga dowiedziałam się ze rozpoznanie reklamacji trwa do 2 tygodni. Poprosiłam więc o zwrot pieniędzy w jednym z punktów Empik. Usłyszałam, że nie mogę dostać zwrotu od ręki i trzeba czekać 3 dni robocze na zwrot na konto. Nie polecam !
strona 32 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »