Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1685 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Olsztyn / 2021-12-29 19:56
    Ocena: 1.60 / 5
    Sklep empik wystawia mnóstwo towarów, których nawet nie ma na stanie, później anuluje zamówienia, gdy towar jest nie dostępny do zamówienia u innych dostawców. Nie polecam niestety.

    ZaletyBrak
    Wadywystawianie towaru, którego nie mają na stanie. Już nie pierwszy raz... Zamówienie jest anulowane. A dział obsługi klienta tłumaczy się brakiem towaru.
  • ~Grzegorz / 2021-12-29 15:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Sklep wystawia towar. A później anuluje zamówienia. Jeżeli się popełnia błędy przy cenach towarów, trzeba brać odpowiedzialność za takie rzeczy. Nie polecam niestety.
    Zaletybrak
    Wadywystawianie towaru którego nie mają na stanie.
  • ~klient / 2021-12-29 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    myslałam,ze czasy durnych kart podarunkowych juz mineły,ale przezyłam szok bo tylko empik je stosuje- nigdy wiecej tam zakupów.
  • ~bart / 2021-12-27 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem ebooka. Po zakupie wyskakuje błąd i nie mogę go pobrać. Odmówiono mi zwrotu środków chodź nie mam możliwości używania produktu.
  • ~Anna / 2021-12-27 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupujesz produkt który okazuje się ze jest zepsuty. A oni jeszcze nie przyjmują zwrotów w Empiku tylko ja na własny koszt muszę wysyłać. Kpina goni kpinę. Ostatni raz robiłam zakupy. I napewno nie będę polecać.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Jacek / 2021-12-26 16:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Dostajesz kartę prezentową. Wybierasz interesujący Cię produkt przez wyszukiwarkę empik. com.....i nie możesz zapłacić tą kartą.
    Akcja? Powiadomić darczyńców , że karta do empiku jest niemiłe widziana.
  • ~NAJGORSZY sklep na świecie - EMPIK / 2021-12-24 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. NAJGORSZY SKLEP NA ŚWIECIE. OKRADLI MNIE. Nie ma cen na półkach. Obsługa BEZNADZIEJNA. OKRADAJĄ LUDZI. FATALNIE. NIE POLECAM.
  • ~Wkur***** / 2021-12-23 13:40
    Ocena: 2.60 / 5
    Kupujesz plyty z platformy empik po czym okazuje się, że to inny dostawca dowiadujesz się o tym dopiero po zakupie. Konto premium i darmowe wysyłki nie obowiązują. Paczka zamówiona 11.12.21 miała być 21.12 nie doszła nawet nie wyszła z magazynu firmy MUVE który jak sprawdziłem nie cieszy się Dobra opinią.Szkoda, że empik się podpisuje pod takimi dostawcami i sam pcha w takie nieodpowiedzialne sklepy.
  • ~Justyna / 2021-12-23 09:30
    Ocena: 2.40 / 5
    Absolutnie nie polecam. Zamówienie złożone 8.12 z informacją o dostawie 13.12. 19 grudnia dostawy brak, informacji o wydłużeniu terminu brak. Po mailu do BOK empik dostałam informację, że mam sama konsultować się z punktem, z którego wychodzi zamówienie. Po czym okazało się, że empik źle przekazał mój numer telefonu więc paczka czekała w paczkomacie, ale ze złym numerem telefonu.
    Oczywiście żadnej pomocy ze strony empik. Umyli ręce. Nie spodziewałam się, że tak dużo sieć ma tak nieprofesjonalne podejście do klienta.
  • ~Ziuta / 2021-12-22 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam źle skompletowane zamowienie i odmówiono mi prawa do zwrotu. Nikomu nie polecam, lepiej skorzystać z innych sklepów.
  • ~Iwona / 2021-12-21 11:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Opinia dotyczy funkcjonowania obsługi klienta która nie stanowi wsparcia. Brak kontaktu z klientem
    Klient inicjuje rozmowę w przypadku przedłużającej się realizacji zamówienia. Kreaktywnosc i szybkość w działaniu oceniam poniżej normy.Nieterminowosc w przypadku zamówienia do sklepu zaproponowałam aby wysłali do domu jeśli wina leży po stronie sklepu otrzymałam odmowę. Zamowienie z początku grudnia dziś mamy 21.12. 2021 otrzymuje informacje, iż zostało anulowane bo nie mają produktu. Zostałam z problemem i bez zwrotu na koncie. Marnotrastwo czasu klienta.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej masa uchybień w obsłudze klienta
  • ~J.C / 2021-12-21 09:05
    Ocena: 2.60 / 5
    Dramat. Nie rozumiem rozbieżności cen w salonie a na stronie empiku. To raz. Dwa - zamówiłam dwie książki (mialy byś na prezent) z odbiorem osobistym. Jedna przyszła dość szybko, ale na drugą nadal czekam. Co 2 dni zmieniany jest termin dostawy, czekam już ok 2 tygodni. Po co sprzedajecie towar, którego NIE MACIE NA STANIE??? Żenada totalna!
    ZaletyBRAK
    Wady- sprzedaż rzeczy, których NIE posiadacie
    - częsta zmiana terminów dostarczenia produktu
    - czekam 2 tygodnia - książki brak!
  • ~Karolina / 2021-12-21 00:59
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie na tej stronie i użycie karty to syzyfową praca. Również pierwszy raz spotykam się z sytuacją w której za każdy przedmiot należy uiścić opłatę za przesyłkę osobno. Gdyby nie karta podarunkowa to nigdy nie dokonałabym zakupu w takim sklepie. Szkoda drogocennego czasu i pieniędzy.
    ZaletyNie widzę
    WadySame
  • ~Konrad / 2021-12-20 22:26
    Ocena: 1.80 / 5
    Książka zamówiona przez internet z odbiorem osobistym. Mija już tydzień, towaru dalej nie ma, a fizycznie jest na półce w salonie, bo sprawdzałem... Brak komentarza
  • ~Monika / 2021-12-20 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia zamówiłam produkt na początku grudnia, żadnej odpowiedzi do 20 grudnia. Dzwonię na infolinię Empiku tam Pan nic nie wie. Podał numer do długiego punktu, i sam powiedział że wyśle zapytanie w sprawie opóźnienia zamówienia. Zadzwoniłam pod podany numer a tam Pani mówi że zamówienie zostało anulowane z powodu braku produktu, 18 grudnia i został poinformowany sklep Empik!! No aż mnie zatrzęsło, miał to być prezent pod choinkę dla synka a teraz co? Żebym nie zadzwoniła czekała bym pewnie do końca roku o informacje!!! Parodia dosłownie. Nigdy więcej nic nie zamówię i nie kupię już nawet w tym sklepie!!! Omijać szerokim łukiem
  • ~Damian / 2021-12-20 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy kasie jest kartka że można zwrócić produkt 30 dni a przy zwrocie okazuje się że trzeba przynieść wszystkie rzeczy z paragonu . Nikt nic nie informuje
  • ~Kaleciatko / 2021-12-20 11:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Polecam omijać szerokim łukiem. Nie dość że przesyłka została zrealizowana dopiero po miesiącu to okazało się że przyjdzie wybrakowana o 2 rzeczy (pieniądze zwrócono, ale mimo wszystko strata czasu).
  • ~Michal / 2021-12-19 20:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Wszedłem do centrum handlowego. Wszędzie muzyka świąteczna z wyjątkiem Empiku, gdzie leci jakaś pseudo muzyka o LGBT. Szkoda, że nie liczą się z ludźmi, którzy nie myślą jak Empik. Więcej od was nie kupię niczego. Wolę zapłacić więcej gdzie indziej. Teraz wiadomo na co idą zyski z Empiku. Skoro ma być rozdział Kościoła od państwa to tego samego życzę sobie z LGBT.
    ZaletyJuż brak
  • ~Anna / 2021-12-18 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik jest firmą działającą na granicy patologii. Zamówiłam dwie książki, dostarczono mi jedną. Po zapytaniu kiedy zostanie dosłana druga dowiedziałam się ze rozpoznanie reklamacji trwa do 2 tygodni. Poprosiłam więc o zwrot pieniędzy w jednym z punktów Empik. Usłyszałam, że nie mogę dostać zwrotu od ręki i trzeba czekać 3 dni robocze na zwrot na konto. Nie polecam !
  • ~Magdalena / 2021-12-18 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam przesyłke do paczkomatu ale empik pokrecił i wysłal na adres domowy, pod którym niemoge odebrać paczki. Sklep beznadzieja
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1685
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 704
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4720
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4515
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3058