Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Justynad / 2021-12-16 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam zamówienie. Zapłaciłam za pomocą płatności online. Okazało się, że wystąpił błąd podczas składania zamówienia, a środki już zostały przekazane.
    Zwrot środków w ciągu 14 dni - kpina w obliczu tego, że jest to wina sklepu.
    NIGDY WIĘCEJ.
  • ~Michał / 2021-12-16 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję, że nie zajrzałem tu przed złożeniem zamówienia... Towar na stronie dostępny i wysyłka w 24h... Po tygodniu zero jakichkolwiek informacji, po kontakcie z działem obsługi informacja, że towaru nie ma. Teraz ani pieniędzy ani towaru. Pozostaje mi jedynie mieć nadzieję, że zwrócą pieniądze tak jak obiecują do 5 dni.
    Zaletybrak
    Wadybrak towaru który sprzedają, dezinformacja na stronie
  • ~Nick / 2021-12-16 12:44
    Ocena: 1.20 / 5
    Wszystkich oszykanych przez Empik zachęcam do zostawiania opinii na Google Maps.
    https://goo.gl/maps/E6ottmGdPEXrmmB98
    ZaletyŻadne
    WadySame wady - oszustwa na cenie, dostępności towaru i czasie wysyłki.
  • ~gaclan / 2021-12-16 12:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety muszę opisać przykrą sytuację jaka miała miejsce w sklepie internetowym Empik. Zmówiliśmy prezent dla dziecka. Ze względu na black week w bardzo atrakcyjnej cenie. Niestety anulowano zamówienie, tłumacząc się brakami magazynowymi, oczywiście zwodząc na ponad tydzień.
    ZaletyNie stwierdzono.
    WadyOpisane wyżej. Generalnie mało poważny sklep internetowy.
  • ~Madzikk / 2021-12-16 11:21
    Ocena: 1.60 / 5
    PRZESTRZEGAM PRZED PŁACENIEM Z GÓRY!!!! PO 4 DNIACH ZAMOWIENIE ZOSTALO ANULOWANE MIMO ZE WYSWIETLAL SIE STATUS SKOMPLETOWANE A POZNIEJ RZEKOMO BRAK PRODUKTU. TO MOZNA BYLOBY ZAAKCEPTOWAĆ ALE UPOMINANIE SIE O WLASNE PIENIADZE JAKAS ŻENADA. NAJPIERW INFORMACJA ZE ZWROT NASTAPI W CIAGU 3-5 DNI ROBOCZYCH PO UPOMNIENIU SIE INFORMACJA ZE MAJA NA TO 14DNI ALE TO I TAK ZA MAŁO PO TYM CZASIE Z POWODU BŁĘDU TECHNICZNEGO ZWROT NIE DOTARL TERAZ TRZEBA ZROBIC TO RECZNIE WIEC KOLEJNE 7 DNI. CIEKAWE CO PO TYM WYMYSLA.NIGDY WIECEJ ZADNYCH ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE. W TEJ CHWILI PIENIADZE ZAMROZONE OD MIESIĄCA..
    ZaletyBrak
    WadyNie szanują klienta, przetrzymują pieniądze ponad określone w regulaminie 14 dni. Kontakt koszmarny
  • ~Katarzyna / 2021-12-16 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Już ponad 2 tygodnie czekam na zamówienie. Totalny brak profesjonalizmu. Porażka zakupów online w Empiku. Na stronie piszą że cs będzie za 3 do 5 dni a jest już ponad 10 i wciąż nie mam. Jeśli planujesz prezent i sugerujesz się terminem to omijaj Empik tutaj nie szanują klienta. Ta ich Strefa Premium to też ściema można taniej w Internecie znaleźć produkty.
    ZaletyZraziłam się
    WadyTotalna beznadzieja. Wprowadzają klientów w błąd.To nieuczciwe
  • ~Konrad / 2021-12-15 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, czekam już 23 dzień na przesyłkę, obiecywali 3 razy że niebawem wyślą paczkę, nadal jest niewysłana, a moje pieniądze zamrożone. Ostatni raz robiłem tam zakupy.
    WadyDługi czas wysyłki
    Sprzeczne i formacje o wysyłce
  • ~Paweł / 2021-12-15 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem towar 2 tygodnie temu i non stop dostaje powiadomienia że nie mogę się wyrobić i obiecanki że wyślą za 2 dni i tak już 4 powiadomienia dostałem że wyślą za 2 dni. Co to w ogóle za firma która na miesiąc przed świętami nie może spakować i wysłać towaru? Odradzam zakupów w sklepie internetowym bo będziecie czekać na paczkę wieczność.
    ZaletyBrak
    WadyTyle wad że można napisać o tym z 2 tomy
  • ~PiotrP / 2021-12-15 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone 27 listopada, które miało zostać wysłane po 24h miało opóźnienie ponad 2 tyg. Po tym czasie zostało anulowane. Zostałem bez prezentu dla dziecka.
    Interesujące jest to, że lego które zamówiłem jest ciągle w ofercie z wysyłką 24h, tylko za dużo wyższą kwotę. Czyżby promocja z końca listopada była fikcją i ostatecznie empik nie chce sprzedać po promocyjnej cenie?
    WadySprzedają coś czego nie mają
  • ~OleOpole / 2021-12-14 19:54
    Ocena: 3.80 / 5
    Często zamawiam przez aplikację, ale ostatnio otrzymałam książkę, która wygląda na używaną. Okładka brudna, na brzegu pogięta. Kilka stron podartych.
    Przez zamawianie do punktu odsyłka na własny koszt, a w odpowiedzi z BOK jedyną rekompensatą jest bon 10 zł..
  • ~Ooooo / 2021-12-14 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedają coś czego nie mają po kilkunastu ponaglenie oczywiście towaru nie ma.Byl dostępny na innych aukcjach lecz czas zwłoki zrobił swoje.Chamstwo, kłamstwo, oszustwo!
    WadySprzedają coś czego nie mają
  • ~Małgorzata / 2021-12-14 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    3 grudnia zamowielam zabawki na prezent dla dziecka, 14 grudnia po moich ponagleniach dowiaduje sie, ze nie maja towaru na stanie... zabawki nie przyjda.. szkoda, ze tej zabawki nie ma teraz w innych sklepach. W czasie kiedy zamawialam byla dostepna na znanej platformie sprzedazowej, zaluje ze zamowienie zlozylam w empik. Nie ma teraz pieniedzy ani zabawki. Nigdy wiecej
    Zaletybrak
    Wadysprzadaja towar ktorego nie maja
  • ~Andy_krk87 / 2021-12-14 08:32
    Ocena: 1.60 / 5
    Beznadziejny sklep. Sprzedaje asortyment, którego nie ma po to, żeby na tydzień przed świętami poinformować, że nie dostarczy produktów bo ich nie ma. Zwrot pieniędzy do 14 dni - tragedia. Już więcej nie skorzystam z ich oferty.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształtt
  • ~zenon / 2021-12-13 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    oszuści manipulują cenami nie dotrzymując zawartej po zniżce transakcji, środki własne nie można użyć do towarów elektronicznych, co nie jest w ogóle opisane na stronie !!!
  • ~Rozczarowana / 2021-12-13 17:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówienie złożone 4.12.21 za 900 zł do dziś nie otrzymałam towaru ani pieniędzy.Obniżyli garnki z 622 ma 369 bo był Black froday i nie chcą wysłać za cenę którą kupiłam w promocji.Dzwoniąc ma infolinię każda baba mówi coś innego.Okropna strona, obsługa,banda oszustów!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie ma towaru ani pieniędzy
  • ~marcin / 2021-12-13 16:05
    Ocena: 1.60 / 5
    26.11.2021 zamówione 3 książki.
    Mamy 13.12.2021 do chwili obecnej żadna nie została nawet wysłana. Po tygodniu dzwoniąc w sprawie przesyłki dowiedziałem się że są opóźnienia, przy kolejnym telefonie że nie ma jednej książki, po kolejnych kilku dniach że kolejnej nie ma. Zero reakcji ze strony empik. W dzisiejszych czasach taki czas dostawy i taka obsługa to kpina z klienta, jest wiele innych firm które działają znacznie lepiej.
    Polecam ale omijać szerokim łukiem zakupy na empik.com
    ZaletyBrak
    WadyTylko i wyłącznie
  • ~MarCho / 2021-12-13 12:57
    Ocena: 3.67 / 5
    EMPIK "schodzi na psy". Zamówiłem 3 produkty z odbiorem w salonie. Dotychczas przy takim zamówieniu odbierałem jedną paczkę. Teraz dostałem 3 produkty luzem. Odbierałem w towarzystwie osób, dla których miały to być prezenty! Może przynajmniej w informacji o możliwości odbioru powinni uprzedzić, że przesyłka nie jest zapakowana?!
    Bardzo mi się to nie podoba.
    MarCho
    Wadynie zapakowana przesyłka. Towary luzem!
  • ~elas / 2021-12-13 08:22
    Ocena: 1.80 / 5
    beaznadzieja, paczka zamówiona 2 grudnia, dziś 13 - nie wiadomo, gdzie jest, na pewno na święta nie polecam, bo nie dojdzie
  • ~Godot / 2021-12-12 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga! Zamawiając produkty cyfrowe można wpaść w pułapkę - zamówienie zrealizowane, produkty (niby) są na koncie, tyle że nie można ich pobrać. Po zgłoszeniu do działu technicznego nic się nie dzieje. Dziś pan na infolinii poinformował mnie, że minęło dopiero 5 dni od zakupu i żeby zadzwonić za dwa tygodnie. To tyle jeśli chodzi o 'chwyt marketingowy', że produkt cyfrowy jest natychmiast na koncie klienta. Natychmiast pojawia się obrazek z okładką produktu, a produkt nie wiadomo kiedy. Nie polecam!
  • ~piotr / 2021-12-12 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najpierw informacja o opóźnieniu wysyłki, następnie anulowanie zamówienia. Na stronie produkt nadal dostępny tylko z wyższą ceną. Pani na infolinii twierdzi, że wystawia to inny sprzedawca ( kupuję na empik.com i nie obchodzi mnie kto to dalej sprzedaje, dla mnie produkt jest dostępny). Płatność była dokonana karta kulturową, którą mogę wykorzystać we wszystkich sklepach internetowych włącznie z Allegro. Zwrot przyszedł na konto empik, nie ma możliwości dokonania zwrotu na kartę którą było płacone.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4346
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882