W dniu 03.03.2021 około godz., 9 dokonałem zakupu w sklepie Internetowym Empic.com 3 szt. Autobusu Ikarus 256 z Nr 70 "Kultowe Autobusy PRL". Bezproblemowo przeszedłem proces rejestracji, zakupu oraz dokonałem płatności za pośrednictwem Dotpay.
Uszczęśliwiony tak zrealizowaną transakcją czekałem na dostawę do wybranego paczkomatu. Niestety maja radość nie trwała zbyt długo. Jakież było moje zdziwienie i rozczarowanie, kiedy jeszcze tego samego dnia o godz. 16:53 otrzymałem e-maila dotyczącego anulowania zamówienia z następującym komentarzem:
"Dlaczego? Już się tłumaczymy. Niestety chwilę po złożeniu przez Ciebie zamówienia okazało się, że produkty, które wybrałeś nie są już dostępne u naszych dostawców. Nie jest to kwestia zależna od nas, ale bardzo zależy nam na Twoim dobrym humorze. Dlatego bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację. Gdy tylko produkty pojawią znów w naszej ofercie, od razu Cię o tym poinformujemy". Niestety nie jestem w stanie tego zrozumieć. Sprzedaję coś czego nie posiadam? Nie będą się już dalej rozwodził na ten temat, bo nie ma to najmniejszego sensu. Osoby sprzedające i kupujące w Internecie doskonale wiedzą na czym ta zabawa polega. Dlatego odradzam i nie polecam zakupów w tym sklepie Internetowym, "zależnym od niezależnych dostawców". Jeżeli Wam się udało zrobić zakupy to gratuluję, ja nie miałem takiego szczęścia, mówiąc krótko nieodpowiedzialność i lekceważenie, a mówiąc krótko jednym słowem i w dodatku kolokwialnie to gównarzeria. Z wyrazami szacunku dla czytających ten komentarz.
ZaletyBrak
WadyNie do stwierdzenia
~Nastka / 2023-09-30 11:08
Ocena: 2.20 / 5
Zamówiłam książki okazało się, że dodatkowo zeszło mi z konta za empik premium beznadzieja więc reklamowałam usługę premium czekałam tydzień na książki bez skutku po czym okazało się że zamówienie rzekomo nie jest opłacone, właśnie czekam na zwrot pieniędzy. Nie polecam
~Natalia / 2020-12-07 12:20
Ocena: 2.20 / 5
Piszą,że wysyłają zamówienia w 72h-OSZUSTWO! Złożyłam zamówienie 27 listopada do dnia dzisiejszego czyli 7 grudnia wciąż zamówienie nawet nie zostało wysłane! W ramach rekomensaty dali 40% bon zniżkowy, który można było zrealizować do 6.12 i do 300 zł, a zabawką którą zamówiłam kosztowałą 232 zł, a w momencie otrzymania bonu zniżkowego zabawka kosztowała ponad 300 zł......Porażka
Nie polecam.
~Nie dla empika / 2022-05-20 20:22
Ocena: 2.20 / 5
Już paręnaście razy korzystałem usług z sieci Empik i zawsze mam jakiś problem. Jedynie w salonie nie ma problemów, natomiast jest znacznie drożej niż w internecie.
ZaletyBrak
WadyObsługa
Termin realizacji
Ceny
"Intuicyjność" strony/aplikacji
Pośrednictwo (musicie być czujni, ponieważ możecie na stronie empik.com zakupić jakiś półprodukt od firmy typu "Janusz spółka zło" empik wtedy umywa ręce i kieruje nas do tego sprzedawcy, nawet jeżeli sprzedawca nie odpowiada.
~Niezadowolony24 / 2023-12-08 12:59
Ocena: 2.20 / 5
AROGANCJA I CWANIACTWO. ZWROT TYLKO NA KARTE, ALE INFORMACJA O TAKIM CZYMS WIDNIEJE DOPIERO PO WYDRUKOWANIU PARAGONU. KLIJENT JEST NIESWIADIMY TAKICH PRAKTYK. ŚWINSTWO. O SWOICH PIENIADZACH POWINIEN DECYDOWAC KLIJENT. WYSTAWIAM NEGATYWA.
~nuska122 / 2022-12-09 11:06
Ocena: 2.20 / 5
Bez jakiejkolwiek informacji potrafią podzielić przesyłkę na dwa punkty odbioru. I o ile w sklepienie odbiór jest za 0 zł , to za paczkomat muszę już zapłacić. Jedno zamówienie, dwa punkty odbioru, opłacony paczkomat a ja i tak muszę gnaĆ do sklepu ,aby odebrać połowę zamówienia.
~obsługa klienta, wysyłka / 2021-11-30 11:20
Ocena: 2.20 / 5
Omijajcie tą platformę!!! Obsługa to banda ignorantów!!! Ponad miesiąc ściemniana, że wysłane ale wina ze strony Pocztex. Pieniądze zamrożone a przygłupy z obsługi klienta w cyniczny sposób mówią że nic nie mogą zrobić!!!
~Ocet / 2022-12-27 19:43
Ocena: 2.20 / 5
Tragedia, że tak wielka sieć tak bardzo nie szanuje konsumentów. Termin dostawy zamówienia miał być przed świętami. Piszę do obsługi, że jest już dzień po terminie i odpowiedzi nie mam żadnej. Za to drugiego dnia zmieniają termin dostawy na po świętach, w dodatku piszą, że powodem jest brak towaru na stanie. Nie wiem co jest bardziej ośmieszające, to że nie wywiązują się z terminu dostawy, czy to że żeby ukryć ten fakt piszą, że wystawiają towar, którego nie mają w magazynach. No i trzecie przesunięcie terminu w dniu dzisiejszym, tym razem na koniec tygodnia. Tylko czekać, aż anulują zamówienie. Żenada.
ZaletyŻadnej.
WadyBrak wywiązania się z terminów dostawy. Sprzedaż nieposiadanego towaru.
~Ola / 2020-09-22 12:53
Ocena: 2.20 / 5
Nie polecam, najpierw zniknęły pieniądze które doladowalam na konto Empiku, odblokowali je po prawie 2 tygodniach a wtedy już nie było produktu który mnie interesowal. Jak zrobiłam zakupy to co chwile dostawałam info ze któregoś produktu nie maja i wysyłka będzie przesunięta bez informacji na kiedy. Dzwoniłam tam kilkanaście razy I za każdym razem błędy tłumaczą błędami systemu i nie mogą nic z tym zrobić. To były już ostatnie zakupy w tym sklepie.
~Oliwia T. / 2021-02-17 20:12
Ocena: 2.20 / 5
Totalne dno. Zamówiłam płytę w grudniu na prezent na gwiazdkę. Połowa lutego nie mam ani płyty, ani zwrotu kosztów.
~Oszukana / 2022-07-05 00:13
Ocena: 2.20 / 5
Od 30 maja do 5 lipca nie otrzymałam zamówionych perfum. Mimo reklamacji i zapewnień, że towar "będzie wysłany w najbliższy piątek", nadal nie mam ani towaru, ani pieniędzy. W dodatku Empik umywa ręce wskazując, że towar zamówiłam w sklepie z nimi współpracującym. A sprzedaż odbywała się pod szyldem Empiku. Wygląda na to, że ktoś znalazł sposób, aby za darmo i bezkarnie poobracać pieniędzmi klientów
ZaletyMarka Empiku, która właśnie spadła na samo dno
WadyNiedostarczanie towaru i utrudniony kontakt. Współpraca z oszukańczymi firmami. Niepoważne traktowanie klineta
~Pasia / 2017-12-08 13:14
Ocena: 2.20 / 5
Zamówiłam w tym sklepie grę dla dziecka na święta. Odebrałam ją szybko na stacji Orlen, jednakże od razu zwrócił moją uwagę fakt, że przesyłka była bardzo niestarannie zapakowana - owinięta tylko kartonem, zero folii. W domu po otwarciu okazało się że gra się zacina. Zdecydowałam sie towar w stanie nienaruszonym zwrócić. Na formularzu zwrotu jest napisane iż można dokonać tego w punkcie odbioru lub wysłać bezpośrednio do magazynu. Na stacji Orlen dowiedziałam się że oni nie mogą przyjąć zwrotu. Zadzwoniłam wiec na infolinię żeby potwierdzić te informacje. Niezbyt sympatyczna Pani poinformowała mnie że punktem odbioru jest tylko salon Empik. Zapytałam wiec dlaczego na formularzu nie jest to ujęte, a klient zostaje wprowadzony w błąd. Nie wiedziała... Teraz muszę odstać swoje na poczcie żeby odesłać produkt. Nie polecam.
WadySłabo zapakowana paczka
Produkt wadliwy
Problem z komunikacją
~Piotr / 2021-11-04 16:52
Ocena: 2.20 / 5
Zamówiłem etui do ipada dostępna na stronie empik.com. Został przedstawiony termin dostawy do paczkomatu - na 6 dni roboczych do przodu. Wydawało się, że długo, ale OK, poczekam. Po 4 dniach dostałem maila, że dostawa anulowana, bez żadnego komentarza. Świadczy to o złej organizacji, bo towar był pokazany jako dostępny w magazynie. Z mojego punktu widzenia jest to bardzo złe doświadczenie, bo zależało mi na tym produkcie i gdybym wiedział, że nie będzie dostępny w empik, to zamówiłbym gdzieś indziej (np. na allegro). Zdecydowałem się jednak na empik, zamówienie nie zostanie zrealizowane, a ja nie będę nic więcej kupował w empik. Jeśli ktoś ma pilną potrzebę na dany produkt, to również odradzam.
~polo / 2023-06-20 13:46
Ocena: 2.20 / 5
Nie można doładować swoich środków bez podawania numeru karty
ZaletyKiedyś było inaczej
WadyTRUDNOŚCI z PŁatnością
~Przemek / 2020-02-28 20:48
Ocena: 2.20 / 5
Sklep Empik wysyła zniszczone produkty, cd w połamanych pudełkach, pogniecione książki, poniszczone steelbooki, ten był kolejny zniszczony jaki od nich otrzymałem. Reklamacja polega u nich na zwrocie pieniędzy, nawet nie potrafią naprawić swojego błędu i mają klienta gdzieś. Właśnie zakończyłem przygodę z tym słabym sklepem.
~R. / 2021-11-09 10:55
Ocena: 2.20 / 5
Tragedia:( to ostatnie moje zamówienie w Empiku, zamówiłam książki 26.10., nadal nie ma przesyłki i data jest ciągle przesuwana, kontakt z biurem obsługi klienta nic nie daje, bo nie mają wpływu na przyspieszenie wysłania towaru, słabo bardzo.... Zawiodłam się na tej firmie...
ZaletyŻadnych
WadyBaaaardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę
~Radek / 2022-01-21 01:48
Ocena: 2.20 / 5
To jest katastrofa. Książki wysyłamy w 48h nie przychodzą prze tydzień. Albo jeden produkt niedostępny wiec anulowane cale zamówienie. Który mamy rok? 2000. Pani Halinka sprawdza które artykuły są dostępne? Juz nawet nie ma promocji, które rzeczywiście są promocjami. Co najwyżej ceny takie jak w innych księgarniach które ogarniają i towar i wysyłkę. Nigdy więcej.
~Rado / 2023-06-02 23:30
Ocena: 2.20 / 5
O wycofaniu produktu ze sprzedaży nikt nie poinformował. Pan z infolini zaproponował anulowanie zamówienia, lecz w mailu cudownie pojawiło się anulowane na prośbę klienta xd
~Robert / 2022-01-03 17:23
Ocena: 2.20 / 5
Uwaga !!!!!
Nie kupujcie w tej firmie to jest tylko pośrednik . Zakupy w chińskiej firmie ,. Produkty o bardzo słabej jakości . Bardzo trudny proces reklamacji Empik umywa od wszystkiego ręce. N I E K U P U J C I E !!!!!!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyDno dna
~Roman / 2021-12-08 10:22
Ocena: 2.20 / 5
Nie rozumiem dlaczego bony podarunkowe zakupione za gotówkę można wykorzystać tylko na asortyment empiku. Czyli właściwie na nic, tylko na książki które się nie sprzedają a trzeba ich się pozbyć , na rzeczy nikomu nie potrzebne w jednym dużym skrócie. Ostatni raz robię u was zakupy. Traktując tak klientów mam nadzieję ze wasza firma zbankrutuje tak szybko jak to tylko możliwe.
ZaletyDuży asirtyment
WadyBony podarunkowe zakupione za gotówkę można wykorzystać tylko na asortyment empiku.