strona 31 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~bart / 2021-12-27 22:24
Kupiłem ebooka. Po zakupie wyskakuje błąd i nie mogę go pobrać. Odmówiono mi zwrotu środków chodź nie mam możliwości używania produktu. -
-
~Anna / 2021-12-27 11:32
Kupujesz produkt który okazuje się ze jest zepsuty. A oni jeszcze nie przyjmują zwrotów w Empiku tylko ja na własny koszt muszę wysyłać. Kpina goni kpinę. Ostatni raz robiłam zakupy. I napewno nie będę polecać. ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Jacek / 2021-12-26 16:58
Dostajesz kartę prezentową. Wybierasz interesujący Cię produkt przez wyszukiwarkę empik. com.....i nie możesz zapłacić tą kartą.
Akcja? Powiadomić darczyńców , że karta do empiku jest niemiłe widziana. -
~NAJGORSZY sklep na świecie - EMPIK / 2021-12-24 12:42
NIE POLECAM. NAJGORSZY SKLEP NA ŚWIECIE. OKRADLI MNIE. Nie ma cen na półkach. Obsługa BEZNADZIEJNA. OKRADAJĄ LUDZI. FATALNIE. NIE POLECAM. -
~Wkur***** / 2021-12-23 13:40
Kupujesz plyty z platformy empik po czym okazuje się, że to inny dostawca dowiadujesz się o tym dopiero po zakupie. Konto premium i darmowe wysyłki nie obowiązują. Paczka zamówiona 11.12.21 miała być 21.12 nie doszła nawet nie wyszła z magazynu firmy MUVE który jak sprawdziłem nie cieszy się Dobra opinią.Szkoda, że empik się podpisuje pod takimi dostawcami i sam pcha w takie nieodpowiedzialne sklepy. -
~Justyna / 2021-12-23 09:30
Absolutnie nie polecam. Zamówienie złożone 8.12 z informacją o dostawie 13.12. 19 grudnia dostawy brak, informacji o wydłużeniu terminu brak. Po mailu do BOK empik dostałam informację, że mam sama konsultować się z punktem, z którego wychodzi zamówienie. Po czym okazało się, że empik źle przekazał mój numer telefonu więc paczka czekała w paczkomacie, ale ze złym numerem telefonu.
Oczywiście żadnej pomocy ze strony empik. Umyli ręce. Nie spodziewałam się, że tak dużo sieć ma tak nieprofesjonalne podejście do klienta. -
~Ziuta / 2021-12-22 15:19
Dostałam źle skompletowane zamowienie i odmówiono mi prawa do zwrotu. Nikomu nie polecam, lepiej skorzystać z innych sklepów. -
~Iwona / 2021-12-21 11:33
Opinia dotyczy funkcjonowania obsługi klienta która nie stanowi wsparcia. Brak kontaktu z klientem
Klient inicjuje rozmowę w przypadku przedłużającej się realizacji zamówienia. Kreaktywnosc i szybkość w działaniu oceniam poniżej normy.Nieterminowosc w przypadku zamówienia do sklepu zaproponowałam aby wysłali do domu jeśli wina leży po stronie sklepu otrzymałam odmowę. Zamowienie z początku grudnia dziś mamy 21.12. 2021 otrzymuje informacje, iż zostało anulowane bo nie mają produktu. Zostałam z problemem i bez zwrotu na koncie. Marnotrastwo czasu klienta.ZaletyBrakWadyJak wyżej masa uchybień w obsłudze klienta -
-
~J.C / 2021-12-21 09:05
Dramat. Nie rozumiem rozbieżności cen w salonie a na stronie empiku. To raz. Dwa - zamówiłam dwie książki (mialy byś na prezent) z odbiorem osobistym. Jedna przyszła dość szybko, ale na drugą nadal czekam. Co 2 dni zmieniany jest termin dostawy, czekam już ok 2 tygodni. Po co sprzedajecie towar, którego NIE MACIE NA STANIE??? Żenada totalna! ZaletyBRAKWady- sprzedaż rzeczy, których NIE posiadacie
- częsta zmiana terminów dostarczenia produktu
- czekam 2 tygodnia - książki brak! -
~Karolina / 2021-12-21 00:59
Zamówienie na tej stronie i użycie karty to syzyfową praca. Również pierwszy raz spotykam się z sytuacją w której za każdy przedmiot należy uiścić opłatę za przesyłkę osobno. Gdyby nie karta podarunkowa to nigdy nie dokonałabym zakupu w takim sklepie. Szkoda drogocennego czasu i pieniędzy. ZaletyNie widzęWadySame -
~Konrad / 2021-12-20 22:26
Książka zamówiona przez internet z odbiorem osobistym. Mija już tydzień, towaru dalej nie ma, a fizycznie jest na półce w salonie, bo sprawdzałem... Brak komentarza -
~Monika / 2021-12-20 21:29
Tragedia zamówiłam produkt na początku grudnia, żadnej odpowiedzi do 20 grudnia. Dzwonię na infolinię Empiku tam Pan nic nie wie. Podał numer do długiego punktu, i sam powiedział że wyśle zapytanie w sprawie opóźnienia zamówienia. Zadzwoniłam pod podany numer a tam Pani mówi że zamówienie zostało anulowane z powodu braku produktu, 18 grudnia i został poinformowany sklep Empik!! No aż mnie zatrzęsło, miał to być prezent pod choinkę dla synka a teraz co? Żebym nie zadzwoniła czekała bym pewnie do końca roku o informacje!!! Parodia dosłownie. Nigdy więcej nic nie zamówię i nie kupię już nawet w tym sklepie!!! Omijać szerokim łukiem -
~Damian / 2021-12-20 14:11
Przy kasie jest kartka że można zwrócić produkt 30 dni a przy zwrocie okazuje się że trzeba przynieść wszystkie rzeczy z paragonu . Nikt nic nie informuje -
~Kaleciatko / 2021-12-20 11:44
Polecam omijać szerokim łukiem. Nie dość że przesyłka została zrealizowana dopiero po miesiącu to okazało się że przyjdzie wybrakowana o 2 rzeczy (pieniądze zwrócono, ale mimo wszystko strata czasu). -
~Michal / 2021-12-19 20:51
Wszedłem do centrum handlowego. Wszędzie muzyka świąteczna z wyjątkiem Empiku, gdzie leci jakaś pseudo muzyka o LGBT. Szkoda, że nie liczą się z ludźmi, którzy nie myślą jak Empik. Więcej od was nie kupię niczego. Wolę zapłacić więcej gdzie indziej. Teraz wiadomo na co idą zyski z Empiku. Skoro ma być rozdział Kościoła od państwa to tego samego życzę sobie z LGBT. ZaletyJuż brak -
~Anna / 2021-12-18 09:20
Empik jest firmą działającą na granicy patologii. Zamówiłam dwie książki, dostarczono mi jedną. Po zapytaniu kiedy zostanie dosłana druga dowiedziałam się ze rozpoznanie reklamacji trwa do 2 tygodni. Poprosiłam więc o zwrot pieniędzy w jednym z punktów Empik. Usłyszałam, że nie mogę dostać zwrotu od ręki i trzeba czekać 3 dni robocze na zwrot na konto. Nie polecam ! -
-
~Magdalena / 2021-12-18 08:54
Zamówiłam przesyłke do paczkomatu ale empik pokrecił i wysłal na adres domowy, pod którym niemoge odebrać paczki. Sklep beznadzieja -
~Kasia / 2021-12-17 19:24
Nie polecam. Zamówienie z wysyłką 24 godz wysyłane z dużym opóźnieniem (oczywiście przy zakupie brak takiej informacji), trzeba ciągle wysyłać maile i dopytywać się kiedy zostanie wysyłka wysłana -
~Piotr / 2021-12-17 18:30
Zecydowanie nie polecam, ostatni raz "kupiłem" coś w tym sklepie. Podczas składania zamówienia widnieje infornacja o wysyłce w ciągu 24h. Po opłaceniu informacja mailowa "Dobra wiadomość! Przyjęliśmy do realizacji Twoje zamówienie nr XXXX. Data jego dostawy uległa zmianie względem tej, która wyświetlana była podczas składania zamówienia.". Rzeczywiście, data została przesunięta o 5 dni - naprawdę dobra wiadomość. Po upływie 5 dni status bez zmian, więc wysłałem zapytanie odnośnie zamówienia. Informacja zwrotna była taka, że produktu nie mają na stanie, nie są w stanie powiedzieć kiedy będzie dostępny i proponują żebym je anulował bo prawdopodobnie nie zostanie on w ogóle wysłany oraz złożył nowe zamówienie, bo obecnie produkt jest dostępny u innego sprzedawcy:
"Uprzejmie informuję że zamówiony przez Pana produkt pochodził z oferty empik, a ten znajdujący się na naszej stronie pochodzi od naszego zewnętrznego sprzedawcy.
Chciałbym również poinformować że nie mamy informacji odnośnie tego kiedy dany produkt ponownie pojawi się w sprzedaży."
Reasumując - empik nie panuje nad tym co mają dostępne a czego nie mają. Co ciekawe w rozmowe telefonicznej dowiedziałem się, że spotkała mnie sytuacja WYJĄTKOWA i UNIKALNA. Czyli taka, jak wszystkich tutaj w ostatnich dniach.Wady- Niepoważne traktowanie klienta
- Brak rzetelnej informacji o terminie wysyłki
- Sprzedaż produktu, którego nie mają na stanie
- Wprowadzają ludzi w błąd informacją o wysyłce w 24h
- kompletny brak wzięcia na siebie odpowiedzialności za swoje błędy
- brak informacji o przeciągającym się zamówieniu -
~joszcz / 2021-12-17 16:19
oszuści, sprzedają coś czego nie mają!!!!! Teraz czekać na zwrot środków. Jak widać ktoś się powinien tym zainteresować np. Urząd Ochrony Konsumenta? ZaletybrakWadywszystkie możliwe dla sklepu e-commers
strona 31 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »