strona 31 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~Karolina / 2020-12-03 15:03Ocena: 2.20 / 5
Bardzo słaba obsługa, zamówiłam zabawkę i książeczki dla dziecka. Czekałam ponad tydzień, zero odzewu. Kiedy zadzwoniłam pani powiedziała ze moje zamówienie nie jest nawet spakowane. Następnego dnia okazało się ze zabawki nie ma i wysłali mi same książeczki ... niepoważne traktowanie klienta -
-
~Karolina / 2021-12-21 00:59Ocena: 2.20 / 5
Zamówienie na tej stronie i użycie karty to syzyfową praca. Również pierwszy raz spotykam się z sytuacją w której za każdy przedmiot należy uiścić opłatę za przesyłkę osobno. Gdyby nie karta podarunkowa to nigdy nie dokonałabym zakupu w takim sklepie. Szkoda drogocennego czasu i pieniędzy. ZaletyNie widzęWadySame -
~Katarzyna bufka / 2020-12-07 22:47Ocena: 2.20 / 5
Przesyłki idą chyba na piechotę. W przypadku reklamacji, kontakt utrudniony, brak odpowiedzi na maile.
Nie polecam zdecydowanie. -
~Kinia / 2020-12-12 19:36Ocena: 2.20 / 5
Uważajcie bo perfumy u nich są podróbkami, myślałam że tak znany sklep nie pozwoli sobie na to a jednak.. -
~Klient / 2023-01-24 15:17Ocena: 2.20 / 5
Odradzam zakupy na 3 karty podarunokowe żadnej nie mogłem zrealizować w sklepie mimo nabitych na nej środków, odesłano mnien na infolinie. Sam musiaęłm roziwązać problem, gdy to się udało zasiliłem sowje konto na empiku kartami podarunkowymi i dokonałem zakupów i tu kolejne rozczarowanie na 3 zakupione produkty każdy w innym koszyku po 6 dniach oczkiwania 2 z niego alnulowane brak dostępności, ale pod czas składania zamówienia nie było takiej adnotacji.
Poraszka czekam na kolejne rezalizowane zamówienie, ale narazie cisza, zmarnowane mega dużo czasu i zdrowia nie mówiąc już o cenach.
Nie polecamZaletybrakWadywszytsko od zamówienia po realizację -
~Kris27 / 2012-12-14 19:22Ocena: 2.20 / 5
Absolutnie nie polecam. Kiepska obsługa, ochrona traktuje klientów jak złodziei. Dobry asortyment tylko w największych salonach. O wiele lepszym pomysłem będzie skorzystanie z usług jakiejś księgarni internetowej. ZaletyasortymentWadynieprofesjonalni sprzedawcy, bezczelność ochrony -
~Krzys4242 / 2021-01-25 10:11Ocena: 2.20 / 5
Zamówiłem przesyłkę ,po dwóch dniach empik anulował przesyłkę . Napisałem o zwrot pieniędzy, minęło już 2 miesiące i nadal nie mam pieniędzy. Jest to moje drugie zamówienie pierwszy raz czekałem aż dwa tygodnie aż wyślą przesyłkę i postanowilem zrezygnować z zamówienia ZaletyDuży wybórWadyCena
Częste anulowane przesyłki i nie można doprowadzić do zwrotu pieniędzy -
~Krzysztof / 2019-04-10 12:58Ocena: 2.20 / 5
Powiem tak. Zamówiłem towar na stronie internetowej, po trzech dniach otrzymałem informację, że zamówienie zostało anulowane,z powodu braku tego towaru. Następnie dostałem informację, że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu trzech dni roboczych. Reasumując w niedzielę złożyłem zamówienie, a pieniądze otrzymam do piątku, czyli muszę czekać z powrotem na pieniądze około tygodnia, a towaru i tak nie otrzymałem. Natomiast odpowiedź z tzw. centrum wsparcia klienta dostałem z adresu internetowego, na który nie mogę odpowiedzieć. Moja opinia jest taka, żenada do potęgi entej. Nie polecam -
-
~Luisa / 2019-03-26 20:07Ocena: 2.20 / 5
Zamowilam online ksiazki za granice, przesylka byla zapakowana poprawnie, w porzadku. Ale po otwarciu ukazaly mi sie dwie brudne z 5 ksiazek. Jedna jakby uzywana, brudne zasyfione kartki jakby ktos po ziemi ja rzucal- normalnie byl piach/ ziemia w niej. Druga nielepiej wyglada. Okladki wygiete ( ewiedentnie nie nowe ksiazki! ) zrobilo mi sie strasznie przykro ze teraz w takim stanie po czyms/ po Kim’s mam korzystac z tych ksiazek. Ksiazki to atlasy turystyczne na podroz - rozpatrzenie gwarancji, szkoda pisac. WadyZniszczone ewidentnie ( mozliwe ze uzywane) ksiazki w dostawie on line -
~M / 2021-08-20 14:07Ocena: 2.20 / 5
Kontakt mailowy w sprawie reklamacji/trudności w opłaceniu zamówienia, to jakaś kpina. Telefoniczny nie lepszy, informacja, że "ktoś" skontaktuje się mailowo XD. Nie polecam. Zaletypfff -
~Maciej / 2021-11-18 10:23Ocena: 2.20 / 5
Ile można czekać!!!! chyba PiSuary przejęły władze w tej załosnej firmie. WadyWszystko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~Magda / 2020-12-12 09:52Ocena: 2.20 / 5
Bardzo długo oczekiwałam na zamówienie ponad tydzień ,na przeprosiny dostałam bon który był aktywny tylko 2 dni więc nie zdążyłam go wykorzystać w związku z tym nie jestem zadowolona ze sklepów Empik -
~Magda / 2020-12-28 14:46Ocena: 2.20 / 5
Kupiłam online płyte muzyczną po 11 dniach przyszła. Przy samym odbieraniu paczki coś mi się nie podobało bo była słabo zapakowana (koperta z jedna cienką warstwą foli bąbelkowa) po rozpakowaniu z FOLI opakowanie było pęknięte co oznacza że w momencie pakowania płyty osoba pakująca była świadoma uszkodzenia Zaletypłyta jest całaWadyświadome wysłanie wadliwego produktu -
~Magdalena / 2021-01-12 20:02Ocena: 2.20 / 5
STANOWCZO NIE POLECAM. Zamówiłam łóżeczko dziecięce, które po kilku miesiącach zaczęlo się rozklejac. Dział reklamacji olał sprawę i nie odpowiadał na zgłoszenie w ustawowym terminie. Kiedy ten minął i reklamacja zgodnie z przepisami prawa powinna zostać rozpatrzona pozytywnie pracownicy nie maja zamiaru respektować prawa i zadają ode mnie przesłania łóżeczka, w którym śpi moje dziecko. Wstyd, żeby tak duża firma nie potrafiła załatwiać spraw mając na uwadze dobro klienta. Zaletynie posiadaWadynie respektują praw klienta i przepisów prawa -
~Maja788 / 2023-01-22 18:38Ocena: 2.20 / 5
W aplikacji nie można zaznaczyć możliwości płatności przy odbiorze i nie można konkretnie zaznaczyć opcji dostawy.
Boją się? Zalosne. -
~Małgorzata / 2020-12-21 18:23Ocena: 2.20 / 5
TRAGEDIA. Zamówienie złożone 8 grudnia, zostało wysłane 11 grudnia, tak przynajmniej informował Empik. 21 grudnia zostało anulowane z "przyczyn logistycznych". Moje ostatnie zakupy w tym sklepie. ZaletyBrakWadyBrak szacunku dla klienta -
-
~Maria / 2023-06-07 14:21Ocena: 2.20 / 5
Mam nadzieję, że moja opinia będzie ostrzeżeniem dla przyszłych nabywców. Firma wyjątkowo niesolidna. Jeżeli piszą, że wysyłka w 24 godziny to oczywiste kłamstwo, bo żadnych terminów nie dotrzymują. Pomimo kilku telefonów do obsługi klienta nie uzyskałam żadnej informacji oprócz potwierdzenia, że produkt nadal nie został wysłany. Na pytanie dlaczego? - nie wiedzą, bo jest w magazynie, więc może z przyczyn logistycznych usłyszałam, cokolwiek to znaczy. Na pytanie czy mogą przyspieszyć wysyłkę bo minęło obiecywane 24h - usłyszałam nie. Na stwierdzenie, że są niesolidni - usłyszałam, że mam prawo do takiej opinii. Mija kolejne 24 godziny, a zamówiony towar nawet nie został wysłany. Dziecko na prezent czeka, a ja nawet nie wiem czy w ogóle zostanie wysłany. ZaletybrakWadyniesolidność, nieterminowość, obsługa niekompetentna -
~Marian / 2018-12-28 15:04Ocena: 2.20 / 5
Dzień dobry.
Tak oto firma, która reklamuje się rzetelnością i dbałością o klienta oszukała mnie i głeboko uraziła !
Zamówienie zostało złożone z wyprzedzeniem (29-11-18 jak to widnieje na zdjęciu) tak aby dotarło do mnie przed okresem świątecznym !
Po tygodniu otrzymałem szczątkowe wiadomości od nieznanej mi firmy kurierskiej pisaną łamanym Hiszpańskim o braku imieniu firmy , adresu ,etc. Bzdura ! Kto kiedykolwiek zamawiał produkty po przez formę online doskonale wie, iż system nie przyjmie zamówienia dopóty, dopóki nie zostanie wypełniona ankieta zamówieniowa do ostatniego okienka a więc jakiekolwiek tłumaczenie o moim błędzie z góry są fałszywe.
Wysłałem do firmy Empik ok. 5 - 7 e-maili, wszystkie bez jakiejkolwiek odpowiedzi. Postanowiłem więc zadzwonić do działu reklamacji. Odebrał młody człowiek informując mnie, że się tym zajmie a na pytanie ,,dlaczego nie czytacie moich e-maili", odpowiedział, że jest ich za dużo ? Odpowiedź więc jest oczywista: jakakolwiek komunikacja z firmą Empik drogą elektroniczną z góry skazana jest na niepowodzenie. Telefon ? Okazuje się, ze to też słabiutki argument. Po mojej informacji, że dzwonię z Hiszpanii, młody człowiek aby odciążyć mnie od dodatkowych kosztów zobowiązał się do oddzwonienia i wyjaśnienia okoliczności. I co ? Po raz wtóry zostałem oszukany. Postanowiłem zatem zadzwonić jeszcze raz. I co ? Sytuacja dokładnie się powtórzyła !
Jestem bardzo zawiedziony takim potraktowanie i poirytowany do granic możliwości.
Wnioski ? Niestety, ale firma Empik, nie jest tak wiarygodna i rzetelna na jaką się reklamuje, traci klienta.
Likwiduję moje konto w Empik i od tej pory będę się źle wyrażał na temat ich usług !
Pozdrawiam serdecznie i odradzam korzystać z jakichkolwiek usług tej firmy !ZaletyNie widzę zalet.WadyTotalna ignorancja klienta w postaci: braku odpowiedzi na reklamację w formie e-mail i telefonicznej.
Brak jakiegokolwiek kontaktu w sprawie reklamacji. -
~Marika / 2021-11-02 13:10Ocena: 2.20 / 5
Bardzo kiepska obsługa klienta i długi czas oczekiwania na przesyłkę. Nie piszą, że nie ma pozycji na stanie i nie informują o tym mailowo, a klient czeka w nieskończoność. Nie można się skontaktować z działem obsługi klienta. Nie polecam i żałuję, że wykupiłam opcję premium. -
~marionetka / 2022-11-05 17:36Ocena: 2.20 / 5
Byłam chora i nie odebrałam kilku zamówionych do salonu produktów. Dostałam wiadomość, że zablokowano mi możliwość robienia zakupów z możliwością zapłaty przy odbiorze. Poprosiłam uprzejmnie o odblokowanie. W odpowiedzi pouczono mnie, że odblokują jak zrobię 3 razy zakupy przedpłacone z odbiorem w salonie. Uśmiałam się. Jeszcze nigdy nie widziałam, żeby sklep odstraszał klienta i karał go za zakupy. Pomijając już taką kwestię, że można nowe konto założyć. To jakaś dziadowska, nieżyciowa firma. Wracam do zakupów na all.
strona 31 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
