Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magda / 2020-12-28 14:46
    Ocena: 2.20 / 5
    Kupiłam online płyte muzyczną po 11 dniach przyszła. Przy samym odbieraniu paczki coś mi się nie podobało bo była słabo zapakowana (koperta z jedna cienką warstwą foli bąbelkowa) po rozpakowaniu z FOLI opakowanie było pęknięte co oznacza że w momencie pakowania płyty osoba pakująca była świadoma uszkodzenia
    Zaletypłyta jest cała
    Wadyświadome wysłanie wadliwego produktu
  • ~Magdalena / 2021-01-12 20:02
    Ocena: 2.20 / 5
    STANOWCZO NIE POLECAM. Zamówiłam łóżeczko dziecięce, które po kilku miesiącach zaczęlo się rozklejac. Dział reklamacji olał sprawę i nie odpowiadał na zgłoszenie w ustawowym terminie. Kiedy ten minął i reklamacja zgodnie z przepisami prawa powinna zostać rozpatrzona pozytywnie pracownicy nie maja zamiaru respektować prawa i zadają ode mnie przesłania łóżeczka, w którym śpi moje dziecko. Wstyd, żeby tak duża firma nie potrafiła załatwiać spraw mając na uwadze dobro klienta.
    Zaletynie posiada
    Wadynie respektują praw klienta i przepisów prawa
  • ~Maja788 / 2023-01-22 18:38
    Ocena: 2.20 / 5
    W aplikacji nie można zaznaczyć możliwości płatności przy odbiorze i nie można konkretnie zaznaczyć opcji dostawy.
    Boją się? Zalosne.
  • ~Małgorzata / 2020-12-21 18:23
    Ocena: 2.20 / 5
    TRAGEDIA. Zamówienie złożone 8 grudnia, zostało wysłane 11 grudnia, tak przynajmniej informował Empik. 21 grudnia zostało anulowane z "przyczyn logistycznych". Moje ostatnie zakupy w tym sklepie.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~Maria / 2023-06-07 14:21
    Ocena: 2.20 / 5
    Mam nadzieję, że moja opinia będzie ostrzeżeniem dla przyszłych nabywców. Firma wyjątkowo niesolidna. Jeżeli piszą, że wysyłka w 24 godziny to oczywiste kłamstwo, bo żadnych terminów nie dotrzymują. Pomimo kilku telefonów do obsługi klienta nie uzyskałam żadnej informacji oprócz potwierdzenia, że produkt nadal nie został wysłany. Na pytanie dlaczego? - nie wiedzą, bo jest w magazynie, więc może z przyczyn logistycznych usłyszałam, cokolwiek to znaczy. Na pytanie czy mogą przyspieszyć wysyłkę bo minęło obiecywane 24h - usłyszałam nie. Na stwierdzenie, że są niesolidni - usłyszałam, że mam prawo do takiej opinii. Mija kolejne 24 godziny, a zamówiony towar nawet nie został wysłany. Dziecko na prezent czeka, a ja nawet nie wiem czy w ogóle zostanie wysłany.
    Zaletybrak
    Wadyniesolidność, nieterminowość, obsługa niekompetentna
  • ~Marian / 2018-12-28 15:04
    Ocena: 2.20 / 5
    Dzień dobry.
    Tak oto firma, która reklamuje się rzetelnością i dbałością o klienta oszukała mnie i głeboko uraziła !
    Zamówienie zostało złożone z wyprzedzeniem (29-11-18 jak to widnieje na zdjęciu) tak aby dotarło do mnie przed okresem świątecznym !
    Po tygodniu otrzymałem szczątkowe wiadomości od nieznanej mi firmy kurierskiej pisaną łamanym Hiszpańskim o braku imieniu firmy , adresu ,etc. Bzdura ! Kto kiedykolwiek zamawiał produkty po przez formę online doskonale wie, iż system nie przyjmie zamówienia dopóty,  dopóki nie zostanie wypełniona ankieta zamówieniowa do ostatniego okienka a więc jakiekolwiek tłumaczenie o moim błędzie z góry są fałszywe.
    Wysłałem do firmy Empik ok. 5 - 7 e-maili,  wszystkie bez jakiejkolwiek odpowiedzi. Postanowiłem więc zadzwonić do działu reklamacji. Odebrał młody człowiek informując mnie, że się tym zajmie a na pytanie ,,dlaczego nie czytacie moich e-maili", odpowiedział,  że jest ich za dużo ? Odpowiedź więc  jest oczywista: jakakolwiek komunikacja z firmą Empik drogą elektroniczną z góry skazana jest na niepowodzenie. Telefon ? Okazuje się, ze to też słabiutki argument. Po mojej informacji, że dzwonię z Hiszpanii, młody człowiek aby odciążyć mnie od dodatkowych kosztów zobowiązał się do oddzwonienia i wyjaśnienia okoliczności. I co ? Po raz wtóry zostałem oszukany. Postanowiłem zatem zadzwonić jeszcze raz. I co ? Sytuacja dokładnie się powtórzyła !
    Jestem bardzo zawiedziony takim potraktowanie i poirytowany do granic możliwości.
    Wnioski ? Niestety, ale firma Empik, nie jest tak wiarygodna i rzetelna na jaką się reklamuje, traci klienta.
    Likwiduję moje konto w Empik i od tej pory będę się źle wyrażał na temat ich usług  !
    Pozdrawiam serdecznie i odradzam korzystać z jakichkolwiek usług tej firmy !
    ZaletyNie widzę zalet.
    WadyTotalna ignorancja klienta w postaci: braku odpowiedzi na reklamację w formie e-mail i telefonicznej.
    Brak jakiegokolwiek kontaktu w sprawie reklamacji.
  • ~Marika / 2021-11-02 13:10
    Ocena: 2.20 / 5
    Bardzo kiepska obsługa klienta i długi czas oczekiwania na przesyłkę. Nie piszą, że nie ma pozycji na stanie i nie informują o tym mailowo, a klient czeka w nieskończoność. Nie można się skontaktować z działem obsługi klienta. Nie polecam i żałuję, że wykupiłam opcję premium.
  • ~marionetka / 2022-11-05 17:36
    Ocena: 2.20 / 5
    Byłam chora i nie odebrałam kilku zamówionych do salonu produktów. Dostałam wiadomość, że zablokowano mi możliwość robienia zakupów z możliwością zapłaty przy odbiorze. Poprosiłam uprzejmnie o odblokowanie. W odpowiedzi pouczono mnie, że odblokują jak zrobię 3 razy zakupy przedpłacone z odbiorem w salonie. Uśmiałam się. Jeszcze nigdy nie widziałam, żeby sklep odstraszał klienta i karał go za zakupy. Pomijając już taką kwestię, że można nowe konto założyć. To jakaś dziadowska, nieżyciowa firma. Wracam do zakupów na all.
  • ~Marta / 2021-11-29 23:30
    Ocena: 2.20 / 5
    Niestety to było moje ostatnie zamówienie w tym sklepie. Wysyłka 24h to jedna wielka ściema. Zamówienie niby spakowane niby wysłane a link do śledzenia nadal nieaktywny od kilku dni. Tyle dobrze ze towar zamówiłam za pobraniem i serdecznie już tej firmie dziękuje, zamówię w innym miejscu.
  • ~Mateusz / 2021-12-05 15:09
    Ocena: 2.20 / 5
    Empik nie ma produktów które sprzedaje na swojej stronie. Po 2tyg od zamówienia przedmiotu, w dalszym ciągu przeciągają wysyłkę jako opóźniona. Po dalszej interwencji okazuje się że towar nie jest w ogóle dostępny i nie wiadomo kiedy w ogóle będzie dostępny. Nabijają ludzi w butelkę i to jeszcze przed świętami.
    ZaletyBrak
    WadyOkłamują klientów, braki magazynowe produktów.
  • ~Minia / 2021-11-05 22:50
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie polecam. Obsługa klienta na fatalnym poziomie. Odpowiadają gotowym szablonem. Pracownicy Empiku wprowadzają klientów w błąd. Odbierajcie zamówienia w salonie to wtedy nie będzie problemu.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~MLenaHa / 2021-11-12 21:24
    Ocena: 2.20 / 5
    szkoda,że nie ma punktów ujemnych realizacja zamówienia MIESIĄC to jakies kpiny
    Zaletyzalet BRAK
    Wadywszystko nigdy wiącej
  • ~Mm / 2020-11-29 20:28
    Ocena: 2.20 / 5
    22.11 zamówiłem paczkę. Była to niedziela wieczór. Na drugi dzień postanowiłem anulować zamówienie. Przed zmianą statusu zamówienia na skompletowane niby można anulować zamówienie samodzielnie. U mnie widniał status w trakcie realizacji( zarówno na stronie jak i na aplikacji) Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się że po kilku minutach po naciśnięciu przycisku anuluj status znowu powracał na w trakcie realizacji. Spróbowałem tak anulować kilka razy ale dalej nie było efektu. Napisałem więc maila, jednego drugiego i dalej nic. Potem trzeciego na adres znaleziony w głównym kontakcie do empiku. Potem zadzwoniłem na infolinię - miła Pani próbowała sama anulować. Niestety po rozmowie dalej ten sam status - w trakcie realizacji. Potem raz jeszcze dzwonię na infolinię druga Pani znów próbuje wyłączyć i zapewnia że powinno być ok. Niestety nie jest. Dostaje w końcu maila że nie można było anulować bo zamówienie było skompletowane. Nieważne że u mnie były inne statusy a Panie z którymi rozmawiałem o niczym nie wiedziały. W mailu poinstruowano mnie abym nie odbierał paczki która wróci do empiku, no spoko szkoda że zwrot się opóźni pomyślałem. Parę dni później empik wysłał mi SMS że nadanie paczki się opóźni. W tej chwili ciągle czekam na to aby nie odebrać paczki i żeby została odesłana z powrotem. Nie mogłem jej rzekomo anulować bo była rzekomo skompletowana a teraz stoi gdzieś na magazynie bez końca i zostanie mi wysłana abym mógł jej nie odebrać. Dobry materiał na komedię. Absurdalna sytuacja, która świadczy tylko o poziomie sprzedawcy.
    ZaletyKiedyś wiele pozytywów mimo i też wad
    WadyTraktowanie stałego klienta jak śmiecia
  • ~Moniaaaa / 2020-11-12 11:06
    Ocena: 2.20 / 5
    W tej chwili trwa promocja 3 za 2.. Wrzuciłam do koszyka pakiet ,,Czarny Mag" za 58 zł , Trylogia Stephen King za 63.99 oraz pakiet ,, Era pięciorga" za 77, 35.. Powinnam zaplacic 141.34 za 2 droższe ksiazki i ta najtańsza za 58 zł miała być gratis.. Tymczasem po wrzuceniu darmowej pozycji do koszyka cena zmienia sie na 0.2 grosze za darmową ale 2 pozostale ksiazki również mają zmienioną cene .. Era pieciorga na 100.99 zł a Trylogia kinga 79.99.. w podsumowaniu wiec cena wynosi 181 zł !! Czyli o 40 zł za dużo..Oszustwo i naciąganie
  • ~Mundek / 2021-02-04 21:38
    Ocena: 2.20 / 5
    W dniu 03.03.2021 około godz., 9 dokonałem zakupu w sklepie Internetowym Empic.com 3 szt. Autobusu Ikarus 256 z Nr 70 "Kultowe Autobusy PRL". Bezproblemowo przeszedłem proces rejestracji, zakupu oraz dokonałem płatności za pośrednictwem Dotpay.
    Uszczęśliwiony tak zrealizowaną transakcją czekałem na dostawę do wybranego paczkomatu. Niestety maja radość nie trwała zbyt długo. Jakież było moje zdziwienie i rozczarowanie, kiedy jeszcze tego samego dnia o godz. 16:53 otrzymałem e-maila dotyczącego anulowania zamówienia z następującym komentarzem:
    "Dlaczego? Już się tłumaczymy. Niestety chwilę po złożeniu przez Ciebie zamówienia okazało się, że produkty, które wybrałeś nie są już dostępne u naszych dostawców. Nie jest to kwestia zależna od nas, ale bardzo zależy nam na Twoim dobrym humorze. Dlatego bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację. Gdy tylko produkty pojawią znów w naszej ofercie, od razu Cię o tym poinformujemy". Niestety nie jestem w stanie tego zrozumieć. Sprzedaję coś czego nie posiadam? Nie będą się już dalej rozwodził na ten temat, bo nie ma to najmniejszego sensu. Osoby sprzedające i kupujące w Internecie doskonale wiedzą na czym ta zabawa polega. Dlatego odradzam i nie polecam zakupów w tym sklepie Internetowym, "zależnym od niezależnych dostawców". Jeżeli Wam się udało zrobić zakupy to gratuluję, ja nie miałem takiego szczęścia, mówiąc krótko nieodpowiedzialność i lekceważenie, a mówiąc krótko jednym słowem i w dodatku kolokwialnie to gównarzeria. Z wyrazami szacunku dla czytających ten komentarz.
    ZaletyBrak
    WadyNie do stwierdzenia
  • ~Nastka / 2023-09-30 11:08
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam książki okazało się, że dodatkowo zeszło mi z konta za empik premium beznadzieja więc reklamowałam usługę premium czekałam tydzień na książki bez skutku po czym okazało się że zamówienie rzekomo nie jest opłacone, właśnie czekam na zwrot pieniędzy. Nie polecam
  • ~Natalia / 2020-12-07 12:20
    Ocena: 2.20 / 5
    Piszą,że wysyłają zamówienia w 72h-OSZUSTWO! Złożyłam zamówienie 27 listopada do dnia dzisiejszego czyli 7 grudnia wciąż zamówienie nawet nie zostało wysłane! W ramach rekomensaty dali 40% bon zniżkowy, który można było zrealizować do 6.12 i do 300 zł, a zabawką którą zamówiłam kosztowałą 232 zł, a w momencie otrzymania bonu zniżkowego zabawka kosztowała ponad 300 zł......Porażka
    Nie polecam.
  • ~Nie dla empika / 2022-05-20 20:22
    Ocena: 2.20 / 5
    Już paręnaście razy korzystałem usług z sieci Empik i zawsze mam jakiś problem. Jedynie w salonie nie ma problemów, natomiast jest znacznie drożej niż w internecie.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
    Termin realizacji
    Ceny
    "Intuicyjność" strony/aplikacji
    Pośrednictwo (musicie być czujni, ponieważ możecie na stronie empik.com zakupić jakiś półprodukt od firmy typu "Janusz spółka zło" empik wtedy umywa ręce i kieruje nas do tego sprzedawcy, nawet jeżeli sprzedawca nie odpowiada.
  • ~Niezadowolony24 / 2023-12-08 12:59
    Ocena: 2.20 / 5
    AROGANCJA I CWANIACTWO. ZWROT TYLKO NA KARTE, ALE INFORMACJA O TAKIM CZYMS WIDNIEJE DOPIERO PO WYDRUKOWANIU PARAGONU. KLIJENT JEST NIESWIADIMY TAKICH PRAKTYK. ŚWINSTWO. O SWOICH PIENIADZACH POWINIEN DECYDOWAC KLIJENT. WYSTAWIAM NEGATYWA.
  • ~nuska122 / 2022-12-09 11:06
    Ocena: 2.20 / 5
    Bez jakiejkolwiek informacji potrafią podzielić przesyłkę na dwa punkty odbioru. I o ile w sklepienie odbiór jest za 0 zł , to za paczkomat muszę już zapłacić. Jedno zamówienie, dwa punkty odbioru, opłacony paczkomat a ja i tak muszę gnaĆ do sklepu ,aby odebrać połowę zamówienia.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4346
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882