strona 30 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
-
~Ola / 2022-02-14 22:58
Najgorsza aplikacja, jaka w życiu widziałam…. ????????????
Chciałam zamówić 1000+ zdjęć bo w tedy najkorzystniejsza cena,
Przez kilka dni (duuzo godzin) wygrywała zdjęcia, i za każdym razem gdy się zbliżyłam do 1000 koszyk się usuwał, i za każdym razem od nowa….
PORAZKA -
-
~Sceptyczny / 2022-02-10 20:20
Będąc dziś w empiku Bielany Wrocławskie zostałem potraktowany jak intruz pani która poprosiłem o pomoc znalezieniu konkretnej książki odpowiedziała mi przez ramię że mam się zgłosić do kasy na dole ,zwracałem się dwukrotnie bez odzewu .Ta pani jest tak wredna jak otyła. ZaletyBrak -
~M / 2022-02-10 09:10
Zamówienie złożone 07.02 wysyłka miała być zrealizowana w ciągu 24h i najpóźniej dotrzeć do mnie 9/10 lutego.
10 lutego dowiaduje się że przesyłka nie została wgl nadana a ja tego dnia wyjeżdżam na urlop. Biorąc pod uwagę że fakt iż firmy w dzisiejszych czasach realizują zamówienia z dnia na dzień z drugiego końca Polski i nie ma z tym problemu a magazyn empiku znajduje się jakieś 30km ode mnie, bardzo słabo :/Wady- wysyłka
- nieterminowość -
~Natalia / 2022-02-09 20:05
Jednym słowem dno! Zamówienie złożone 29 stycznia z wysyłką 24h otrzymałam po prawie 2 tygodniach! Powodem opóźnienia wysyłki był błąd w systemie bo kupionego towaru nie posiadali na stanie w danym momencie mimo że w dalszym ciągu była możliwość zamówienia go ???? Zero propozycji jakiejkolwiek rekompensaty. Zarówno ja jak i dziecko zawiedzione -
~Edyta / 2022-02-07 20:02
Kontynuacja opinii wystawionej 2 tygodnie temu na ceneo. Zamówienie nr 10101534378799 W dniu 13 stycznia zamówiłam w empiku dwie gry, które przeznaczone były na prezent urodzinowy dla dzieci. Empik pomylił się i wysłał mi zupełnie inny produkt ( książkę). W trybie ekspresowym wysłałam "nie moje" zamówienie do empiku oczekując tak samo szybkiej reakcji ze strony empiku na dosłanie mi "moich" produktów. Jakie było moje rozczarowanie, gdy okazało się, że muszę przejść przez cały, bardzo długi proces rozpatrywania reklamacji po stronie empiku, żeby otrzymać po raz kolejny niekompletne zamówienie ( pomijając fakt, że urodziny minęły prawie miesiąc temu....). 13 stycznia zamówiłam gry a prawie po miesiącu czyli 7 lutego przyszło moje znowu niekompletne zamówienie. Chciałabym nadmienić, że na etapie złożenia reklamacji skontaktował się ze mną empik i w ramach rekompensaty zaproponował dodatkowo doładowanie konta na empik.com za 20 zł. Propozycję tą przyjęłam dokonałam kolejnych zakupów za kwotę ponad 200 zł! Nadmienię, że jedynym miłym doświadczeniem jakie mnie spotkało z empikiem to Pani konsultantka zajmująca się działem Customer Care ( Experience), która robiła co mogła podczas rozmowy, aby zatrzeć złe wrażenie po zakupach w sklepie. Do czego zmierzam. Rozumiem błąd ludzki, że ktoś gdzieś na magazynie mógł raz się pomylić i wysłać mi złe zamówienie, ale jestem zażenowana, że po miesiącu nadal nie otrzymałam pełnego zamówienia! Jestem kompletnie zażenowana faktem, że proces reklamacji w tak dużym sklepie jest na poziomie (kolejki w czasach PRL- dosłownie:( ). Jestem klientem wielu sklepów internetowych i jeszcze nigdy (nie przesadzam) nigdy nie spotkałam się z tak "kulejącym procesem zwrotów i reklamacji) zwłaszcza, że tutaj mamy błąd leżący od początku do końca po stronie sklepu. Tutaj chyle czoła innym dużym znanym (celowo nie wymieniam z nazwy choć może następnym razem to zrobię) markom, które rozwiązują takie sprawy w przeciągu kilku dni! Żałuję, że po raz kolejny nabrałam się i zrobiłam zakupy w empiku:( -
~Zniesmaczony / 2022-02-05 23:48
Czas realizacji zamówienia nie ma nic wspólnego z tym co jest napisane na zamówieniu...w tych czasach określenie terminu dostawy chyba nie jest zbyt trudne. Widocznie sklep empik to przerosło, rozumiem dużo klientów ale co to nas konsumentów obchodzi. Niech napiszą dłuższy czas realizacji i każdy sobie zaplanuje tak żeby przesyłka doszła w określonym terminie. Reasumując dramat dla tak wielkiej firmy, chyba czas przenieść się do konkurencji... Zaletyjeżeli uda im się wysłać towar jest zgodny.Wadybrak realizacji zamówienia w określonym terminie -
~Kurier0700 / 2022-02-04 23:52
Zamówiłem grę Dying Light 2 deluxe edition przed premierą i moja zamówiona gra została w dzień premiery nawet nie opuściła magazynu, mało tego dostałem e-mailem kod do zawartości dodatkowej nie mając gry samej w sobie. To jest bezczelne żeby zamawiać grę przed premierą i w dzień premiery dostać figę z makiem... . Gdybym wiedział że tak będzie to bym kupił w innym sklepie. Ostatni raz kupuję cokolwiek w Empik. Zaletymiła pani przez telefonWadywasze lekceważnie klienta -
~Gojka / 2022-02-02 13:54
Masakra zamówienie miało być wczoraj i dalej jest w realizacji ,jutro dziecko idzie na urodziny i oczywiście lipa -
-
~Amanda / 2022-02-01 15:17
Czekam na paczkę juz miesiąc i nadal jej nie ma -
~Towarzysz Cimoszka / 2022-01-30 21:54
Podobnie jak większość księgarni, ten nomenklaturowy dinozaur rodem z PRL robi bokami i najprawdopodobniej już niedługo powiększy grono biznesowych aniołków. Ratując się brzed bankructwem firma naciąga klientów i stosuje nieuczciwe praktyki. Robi poważne problemy ze zwrotem pieniędzy za zwrócony towar tandetnej jakości i próbuje przymusić klientów do dalszych zakupów zwracając pieniądze na kartkę podarunkową, co w opinii większości prawników i organizacji konsumenckich jest niezgodne z prawem i stanowi próbę poważnego ograniczenia praw konsumenckich. Prawnicy firmy liczą zapewne na to, że biorąc pod uwagę stosunkowo niedużą wartość sum zdeponowanych na tzw. kartach podarunkowych większość ludzi odpuści sobie dochodzienie swoich spraw przed sądem. Wszystkim odradzam kupowanie czegokolwiek w firmie EMPIK a już w szczególności kupowanoa swoim bkiskim tzw. kart podarunkowych. Proszę mieć na uwadze to, że za pieniądze zdeponowane na tej karcie można kupić tylko niektóre produkty w sklepie internetowym EMPIK. Zazwyczaj są to te najmniej atrakcyjne i te najgorszej jakości z których zbytem firma EMPIK ma poważne problemy. Dużo produktów pokazywanych na stronie EMPIK nie jest de facto oferowanych przez firmę EMPIK tylko przez inne firmy. Pokazując je na swojej stronie internetowej firma EMPIK nalicza sobie tylko marżę i w przypadku zwrotu lub reklamacji klient będzie się musiał kontaktować z firmą od której faktycznie aczkolwiek nieświadomie kupił towar. Dziadoska firma, dziadoski sklep internetowy, dziadoska obsługa. ZaletyNajwiększą zaletą firmy EMPIK jest to że podobnie jak większość księgarni już niedługo zbankrutuje a ludzie pracujący w szemranym interesie wyjecą na brukWadyNajwiększą wadą tego nomenklaturowego dinozaura jest to że wogóle jeszcze istnieje. -
~mirosław / 2022-01-28 12:11
Tragedia.Kupiłem płytę Leonarda Cohena>NA okładce jest napisane Leonard Cohen izdięcie Leonarda Cohena .W środku płyta z polskimi wykonawcami z jakimiś piosenkami.Interwencja w salonie i telefoniczna w centrum wsparcia klienta zero reakcji tylko uśmieszki ZaletybrakWadytotalna katastrofa -
~4pancerni / 2022-01-27 00:46
EMPIK OSZUKUJE I OKRADA KLIENTÓW! Ich oszustwo to karty podarunkowe i idiotyczne nieżyciowe zasady! Sklep internetowy to zwykle nabijanie ludzi w butelkę. Unikajcie! Życzę im zmiany zasad, a jeśli się nie zmienią życzę im bankructwa! WadyEMPIK OSZUKUJE I OKRADA KLIENTÓW! -
~ktoś1238372829 / 2022-01-26 16:03
nie wysłali mi paczki od ponad miesiąca i nie odbierają Zaletynie ma żadnych zaletWadymilion wad -
~maci / 2022-01-24 19:01
Zablokowana możliwość kupowanie ebookow za pośrednictwem pieniędzy zdeponowanych na Twoje środki. -
~Jaro / 2022-01-23 03:40
Totalna porażka. 3 raz z rzędu brak towaru !!!! Dno i wodorosty !!! -
~Onaowa / 2022-01-21 20:49
Zrobiłam zamówienie z nadzieją i zapewnieniem ze strony Empiku, że zamówienie dotrze (zależało mi na tym gdyż był to prezent ) Tymczasem zamówienie nie dotarło na określony (maksymalny) czas i do tego nie dostałam żadnego wyjaśnienia ze strony sprzedawcy dlaczego w ogóle moje zamówienie nie zostało wysłane. Po kilku dobijajacych sie moich wiadomościach do sprzedawcy otrzymałam odpowiedź iż mogę anulować sobie zamowienie bo oni i tak go nie wysla. Dla mnie to totalna ignorancja i lekceważenie klienta. -
-
~Rozżalony / 2022-01-21 12:35
Nie polecam zakupów na stronie internetowej Empik. Nawet z Empik Premium ceny przedmiotów nie są konkurencyjne, gdy wchodził premium to było lepiej. Teraz się płaci tylko za premium, wysyłki do paczkomatów są teraz na tyle tanie, że u innych internetowych sprzedawców można kupić taniej i w większości przypadków nie oszukują na czasie wysyłki. Czasy dostaw na stronie Empik zwykle przed zamówieniem są inne, a faktycznie po zamówieniu się wydłużają, a od kiedy Empik zaczął prowadzić współpracę z partnerami, jakość obsługi spadła na fatalny poziom, niemożliwy wręcz kontakt żeby się dowiedzieć o co chodzi z przesyłkami, bardzo długi czas oczekiwania na wysyłkę, sam Empik również bardzo opieszale realizuje zamówienia. Nie pozostaje mi nic innego jak wylać swój żal i zrezygnować z usług firmy i premium. Jak Empik to jedynie stacjonarnie. ZaletyStacjonarny EmpikWadyJak w treści opinii -
~Cezary / 2022-01-21 10:11
Najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia. Przy produktach informacja o wysyłce w 24 godziny, a towar nie zostaje wysłany. Masa pism, reklamacji i cisza. Klient zostaje sam sobie. Tłumaczenie, że to nie ich wina tylko partnerów. -
~Radek / 2022-01-21 01:48
To jest katastrofa. Książki wysyłamy w 48h nie przychodzą prze tydzień. Albo jeden produkt niedostępny wiec anulowane cale zamówienie. Który mamy rok? 2000. Pani Halinka sprawdza które artykuły są dostępne? Juz nawet nie ma promocji, które rzeczywiście są promocjami. Co najwyżej ceny takie jak w innych księgarniach które ogarniają i towar i wysyłkę. Nigdy więcej. -
~pawelgej / 2022-01-20 20:51
xddd zmierzch wgl n dostepny jesy???? co to wgl ma byc???? mam do salonu jechsc zeby zmierzch kupic a co jak ja nmg bo mojego wujka rekin pogryzl??? wgl skandal imo rel trch???
strona 30 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »