Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jacques / 2019-12-20 16:10
    Ocena: 2.20 / 5
    Od jakiegoś czasu dochodziły do mnie opinie, że z tym empik-iem zaczyna źle się dziać, ale ponieważ w moim przypadku działało poprawnie więc traktowałem te opinie z rezerwą.
    Wygląda jednak na to,że się wszystko rozlazło.
    Jak to było do tej pory.
    1. zamawiam książkę (-i) metodą "Kup bez rejestracji".
    2. Dostaję kolejno potwierdzenia:
    - zamówienie zarejestrowane
    - zamówienie przyjęte do realizacji
    - zamówienie wysłane (z kopią faktury i linkiem do śledzenia przesyłki)
    Jak to wygląda obecnie:
    - zniknęła opcja "Kup bez rejestracji". Zapewne chodzi o to, żeby wyłudzić dane klienta.
    - brak kopii faktury
    - brak linku do śledzenia przesyłki
    Dziadostwo.
    Odradzam tę firmę i sam się przenoszę.
    W mail-u poinformowana mnie, że przesyłka dotrze 18-19 grudnia.
    Dzisiaj jest 20 grudnia i ani widu an słychu.
  • ~Jaga / 2020-09-23 18:53
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiony towar miał zostac wyslany w 24 h. Z dwoch ksiazek po tygodniu doszla jedna, a drugiej rzekomo nie ma na stanie, zwrocili za nia pieniadze po tygodniu. Dziwne, ale jak wchodze na strone ksiazka jest dostepna, ale musialabym ponownie ja zamówić i ponownie placic za przesylke. Obsluga klienta tragiczna. Na ostatniego maila nie dostalam nawet odpowiedzi. Zero skruchy za nie dotrzymanie umowy, rozumiem, ze mozna cos zawalic, ale oni nie probuja nawet naprawic swoich bledow. Dodam, ze taka sytuacja ma miejsce juz kolejny raz. Wiecej na pewno nie zrobie juz u nich zakupow.
    ZaletyBrak
    WadyNie dotrzymuja terminów, brak asortymentu widniejącego na stronie jako dostępny. Koszmarna obsługa klienta
  • ~Jakub / 2021-01-12 22:44
    Ocena: 2.20 / 5
    Kupuje perfumy w koszyku 3 rzeczy jak przychodzi do placenia nagle robi sie pięć. Strona podwaja towar.
    WadyOsxukiwanie na asortymencie
  • ~Janek / 2020-12-04 14:24
    Ocena: 2.20 / 5
    Jeśli chcesz coś kupić i otrzymać to PO TERMINIE, i otrzymywać cały czas informację że przepraszamy ale przerosła nas liczba zamówień I NIE WIEMY KIEDY OTRZYMASZ SWÓJ ZAMÓWIONY OPŁACONY TOWAR, to kup w EMPIKU.
    GORĄCO POLECAM

    oczywiście to drwina, nigdy więcej już tam nie kupię nic
    odradzam stanowczo zakup w EMPIKU
    ZaletyBRAK
    WadyDOSTAWA - kuleje, całkowity brak logistyki
  • ~Jess / 2022-12-20 13:46
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamowienie zostalo zlozone tydzien temu. Do dnia dzisiejszego nie otrzymalam zadnej informacji. Codziennie dzwonie i graniczy z cudem, zeby ktokolwiek odebral. Za kazdym razem wszyscy sa zajeci. Dzisiaj juz dzwonie od rana. Zero. Odpowiedzi na maila rowniez nie otrzymalam.
  • ~JNdt / 2020-12-04 06:19
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie zamawiajcie w Empik online !!! Nie dostaniecie na czas przesyłki. Rozczarowanie wielkie. Byłam wieloletnim klientem. A teraz nie wydam ani złotówki w tym sklepie. Miały być prezenty na, Mikołajki zamówiłam 25 listopada. Nadal nie mam paczki.
    ZaletyJuż nie ma
    WadyMnóstwo. Brak terminów. Informacji. Nie dbają o klienta.
  • ~Joanna / 2021-11-24 17:40
    Ocena: 2.20 / 5
    Jedna wielka porażka, odradzam, czekam ooooo dostawa miała być 11 listopada, hak zamawiałam książki były i brak asortymentu i brak dostawy. Nie polecam
  • ~Joanna / 2022-10-12 08:14
    Ocena: 2.20 / 5
    Czekam na przesyłkę 3 tydzień. Miała być wczoraj a otrzymałam maila,że odpowiedź uzyskam w ciągu 3 dni !!!! Masakra. Dawno zapłacone a nawet żadnej odpowiedzi. Nie dość,że cenowo drożej niż gdzie indziej ale tu chodzi o czas. Teraz zamawiając w innym miejscu znowu czekam. Tragedia wielka. Nie polecam i przestrzegam. Jeśli cenicie swój czas i zdrowie to nie empik!!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~joasia7a / 2021-01-10 17:59
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam dla dziecka hulajnoge 26.11.2020. Otrzymałam informację, że zostanie dostarczona do 3.12.2020. Przesyłka nie docierała. Przez kolejne 3 tygodnie kontaktowałam się z infolinią Empik, pisałam maile i wiadomości na Facebooku prawie 20 razy. Za każdym razem otrzymywałam odpowiedź aby czekać , że sprawa jest wyjaśniana. Zero kontaktu ze strony empik. Córka nie dostała prezentu ani na Mikołaja, ani na urodziny ani pod choinkę bo czekaliśmy aż sprawa zostanie wyjaśniona...
    W końcu łaskawie 31.12.2020 otrzymałam wiadomość mailową że przyjęta została moja reklamacja i po dwóch minutach kolejnego że w związku z zagubieniem przesyłki z hulajnoga zwracają mi pieniądze. Żenada!!! A na stronie hulajnoga cały czas dostępna..Odradzam zakupy na empik.com...
    Szkoda nerwów....
  • ~jolek / 2021-05-26 00:42
    Ocena: 2.20 / 5
    szkoda ,że łapie milion srok...czekam na produkt - na stronie Empik zapewnienie ,że jest w magazynie a dostawa trwa 72 godziny,mija 8 dzień i..prezentu nie ma...to porażka ,uważajcie na terminy , jeśli oczekujecie ,że się
    empik wywiąże możecie się rozczarować jak ja...
    Zaletyw sytuacji bałaganu z terminem - nie widzę
    Wadywspółpraca z milionem podwykonawców nie zwalnia z rzetelności
  • ~Julita / 2021-10-30 23:43
    Ocena: 2.20 / 5
    W Empiku w Białymstoku przy ul. Hetmańskiej bajzel. Mają elektroniczny system szukania towaru, który powinien pomagać w odnalezieniu książek, płyt. Co z tego, skoro produktu nie ma we wskazanym miejscu. Obsługa mówi, że się nie zmieścił. Absurd. Tracę czas na szukanie czegoś, czego tam nie ma, bo leży gdzie indziej.
    ZaletyObsługa w końcu znalazła to, czego potrzebowałam.
    WadyObsługa miła, ale bez szkolenia z obsługi klienta. Tracę czas z powodu ich bajzlu i nikt nie przeprasza.
  • ~Julitta / 2021-10-21 11:47
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam kalendarz ścienny i jeszcze kila rzeczy z odbiorem w sklepie stacjonarnym, ktoś kto pakował rzeczy nie tylko ich nie zabezpieczył, ale zgiął go na pół kalendarz i upchał wszystko do małego pudełka w rezultacie 3 produkty z 4 zostały zniszczone. Teraz muszę tracić czas na reklamacje i ponowny odbiór rzeczy, tylko czy sytuacja się nie powtórzy? Dodatkowo informacja o zamówieniu gotowym do odbioru przyszła tylko na maila, a nie na smsa, tak więc musiałam specjalnie jechać po odbiór. Nie wiem, czy to kompletna bezmyślność, czy złośliwość ze strony pracowników tej firmy... NIE POLECAM zakupów w tym sklepie.
    ZaletyBRAK
    Wadylekceważenie klientów, pakowanie na odwal...
  • ~Jurek / 2022-01-16 18:06
    Ocena: 2.20 / 5
    Empik schodzi całkowicie na psy... Towar nie opakowany, totalna stodoła. Partnerzy, totalna porażka. Brak możliwości otrzymania bezpłatnej przesyłki do salonów Empik. Partnerzy doją klienta na koszty, ile się tylko da. Nie polecam tu zakupów. Kiedyś Empik to był EMPIK, teraz totalna wiocha.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwa i naciąganie...
  • ~Karola / 2021-11-29 20:35
    Ocena: 2.20 / 5
    Dramat, wysyłka w 24h A zamówienia jak nie było tak nie ma od dwóch tygodni. Nie polecam.
  • ~Karolina / 2020-12-03 15:03
    Ocena: 2.20 / 5
    Bardzo słaba obsługa, zamówiłam zabawkę i książeczki dla dziecka. Czekałam ponad tydzień, zero odzewu. Kiedy zadzwoniłam pani powiedziała ze moje zamówienie nie jest nawet spakowane. Następnego dnia okazało się ze zabawki nie ma i wysłali mi same książeczki ... niepoważne traktowanie klienta
  • ~Karolina / 2021-12-21 00:59
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie na tej stronie i użycie karty to syzyfową praca. Również pierwszy raz spotykam się z sytuacją w której za każdy przedmiot należy uiścić opłatę za przesyłkę osobno. Gdyby nie karta podarunkowa to nigdy nie dokonałabym zakupu w takim sklepie. Szkoda drogocennego czasu i pieniędzy.
    ZaletyNie widzę
    WadySame
  • ~Katarzyna bufka / 2020-12-07 22:47
    Ocena: 2.20 / 5
    Przesyłki idą chyba na piechotę. W przypadku reklamacji, kontakt utrudniony, brak odpowiedzi na maile.
    Nie polecam zdecydowanie.
  • ~Kinia / 2020-12-12 19:36
    Ocena: 2.20 / 5
    Uważajcie bo perfumy u nich są podróbkami, myślałam że tak znany sklep nie pozwoli sobie na to a jednak..
  • ~Klient / 2023-01-24 15:17
    Ocena: 2.20 / 5
    Odradzam zakupy na 3 karty podarunokowe żadnej nie mogłem zrealizować w sklepie mimo nabitych na nej środków, odesłano mnien na infolinie. Sam musiaęłm roziwązać problem, gdy to się udało zasiliłem sowje konto na empiku kartami podarunkowymi i dokonałem zakupów i tu kolejne rozczarowanie na 3 zakupione produkty każdy w innym koszyku po 6 dniach oczkiwania 2 z niego alnulowane brak dostępności, ale pod czas składania zamówienia nie było takiej adnotacji.
    Poraszka czekam na kolejne rezalizowane zamówienie, ale narazie cisza, zmarnowane mega dużo czasu i zdrowia nie mówiąc już o cenach.

    Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadywszytsko od zamówienia po realizację
  • ~Kris27 / 2012-12-14 19:22
    Ocena: 2.20 / 5
    Absolutnie nie polecam. Kiepska obsługa, ochrona traktuje klientów jak złodziei. Dobry asortyment tylko w największych salonach. O wiele lepszym pomysłem będzie skorzystanie z usług jakiejś księgarni internetowej.
    Zaletyasortyment
    Wadynieprofesjonalni sprzedawcy, bezczelność ochrony
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982