Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~maci / 2022-01-24 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowana możliwość kupowanie ebookow za pośrednictwem pieniędzy zdeponowanych na Twoje środki.
  • ~Jaro / 2022-01-23 03:40
    Ocena: 1.80 / 5
    Totalna porażka. 3 raz z rzędu brak towaru !!!! Dno i wodorosty !!!
  • ~Onaowa / 2022-01-21 20:49
    Ocena: 1.80 / 5
    Zrobiłam zamówienie z nadzieją i zapewnieniem ze strony Empiku, że zamówienie dotrze (zależało mi na tym gdyż był to prezent ) Tymczasem zamówienie nie dotarło na określony (maksymalny) czas i do tego nie dostałam żadnego wyjaśnienia ze strony sprzedawcy dlaczego w ogóle moje zamówienie nie zostało wysłane. Po kilku dobijajacych sie moich wiadomościach do sprzedawcy otrzymałam odpowiedź iż mogę anulować sobie zamowienie bo oni i tak go nie wysla. Dla mnie to totalna ignorancja i lekceważenie klienta.
  • ~Rozżalony / 2022-01-21 12:35
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie polecam zakupów na stronie internetowej Empik. Nawet z Empik Premium ceny przedmiotów nie są konkurencyjne, gdy wchodził premium to było lepiej. Teraz się płaci tylko za premium, wysyłki do paczkomatów są teraz na tyle tanie, że u innych internetowych sprzedawców można kupić taniej i w większości przypadków nie oszukują na czasie wysyłki. Czasy dostaw na stronie Empik zwykle przed zamówieniem są inne, a faktycznie po zamówieniu się wydłużają, a od kiedy Empik zaczął prowadzić współpracę z partnerami, jakość obsługi spadła na fatalny poziom, niemożliwy wręcz kontakt żeby się dowiedzieć o co chodzi z przesyłkami, bardzo długi czas oczekiwania na wysyłkę, sam Empik również bardzo opieszale realizuje zamówienia. Nie pozostaje mi nic innego jak wylać swój żal i zrezygnować z usług firmy i premium. Jak Empik to jedynie stacjonarnie.
    ZaletyStacjonarny Empik
    WadyJak w treści opinii
  • ~Cezary / 2022-01-21 10:11
    Ocena: 2.20 / 5
    Najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia. Przy produktach informacja o wysyłce w 24 godziny, a towar nie zostaje wysłany. Masa pism, reklamacji i cisza. Klient zostaje sam sobie. Tłumaczenie, że to nie ich wina tylko partnerów.
  • ~Radek / 2022-01-21 01:48
    Ocena: 2.20 / 5
    To jest katastrofa. Książki wysyłamy w 48h nie przychodzą prze tydzień. Albo jeden produkt niedostępny wiec anulowane cale zamówienie. Który mamy rok? 2000. Pani Halinka sprawdza które artykuły są dostępne? Juz nawet nie ma promocji, które rzeczywiście są promocjami. Co najwyżej ceny takie jak w innych księgarniach które ogarniają i towar i wysyłkę. Nigdy więcej.
  • ~pawelgej / 2022-01-20 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    xddd zmierzch wgl n dostepny jesy???? co to wgl ma byc???? mam do salonu jechsc zeby zmierzch kupic a co jak ja nmg bo mojego wujka rekin pogryzl??? wgl skandal imo rel trch???
  • ~Ola / 2022-01-20 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar. Oczekiwanie na książki- do 9 dni. Traktowanie klienta który już zapłacił jak zło konieczne. Dzwonię trzeci dzień - ta sama odpowiedź, książki spakowanie czekają na wysyłkę. Trzeci dzień nie wyszły z magazynu. NIGDY WIĘCEJ. PRZESTRZEGAM, szkoda nerwów i czasu, konkurencja nie śpi.
  • ~Roman / 2022-01-19 22:30
    Ocena: 2.60 / 5
    Tragedia. Stan magazynowy dla sklepu empik to czarna magia. Wiecznie anulowane zamówienia, ale po krótkim czasie towar wraca,oczywiście w wyższej cenie.
    ZaletyPromocje
    WadyBraki towarów, podwyżki cen
  • ~Anna / 2022-01-19 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety oferta w sklepie klocków lego jako dostępna ,email ze zamówienie jest w dobrych rękach i lipa , niestety po opłacie dopiero pod dwóch dniach zwrot pieniędzy na konto bez żadnego emaila z przeprosinami ani żadnego telefonu tylko inf dyspozycja zwrot środków bo rak na stanie - szkoda ze taka duża firma nie robi aktualizacji na czas,
    To był prezent la syn na 10 urodziny i mamy teraz duży problem , ale co by to obchodziło EMPIK - zamawiałam w firmie znanej z tradycją a zostaliśmy bez niczego jakbyśmy kupili u nieznanego dostawcy . Mega słabe
    Zaletychwilowo żadne
    Wadybrak na stanie nieaktualny
  • ~nick / 2022-01-19 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam...sami anulują zamówienie i to po 4 dniach...informacja tylko na panelu empik, żadnego powiadomienia nic. Towar nadal dostępny ale już nie jest to zamówienie jako empik a jako zewnętrzny dostawca. Żenada. Ciekawe po ilu dniach dostanę zwrot gotówki.
    Wady*każdą dostawę rozbijają na oddzielne zamówienia i trzeba płacić za każdą przesyłkę oddzielnie
    *anulacja zamówień po 4 dniach bez powiadomienia
    *brak ołaty przy odbiorze - płatność tylko z góry nawet przy odbiorach osobistych w salonach- co jesty dużą wadą
  • ~wiesław / 2022-01-19 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    wieczorem zamówiłem dwa komplety pościeli rano sprawdzam jest jeden. Dzwonię na informację co się dzieje. Konsultantka odpowiada że jest jeden komplet. Proszę o dołożenie innej pościeli nie można czyli płacić podwójnie. Proszę o kontakt z osobą nadrzędną konsultantka odpowiada że dowiem się tego samego co ona mówi. Po naleganiu usłyszałem że może ktoś ze mną się z kontaktuje. Był to mój ostatni kontakt z EMPIK nigdzie nie zostałem tak potraktowany. Odradzam zakupów w tej firmie
  • ~Jurek / 2022-01-16 18:06
    Ocena: 2.20 / 5
    Empik schodzi całkowicie na psy... Towar nie opakowany, totalna stodoła. Partnerzy, totalna porażka. Brak możliwości otrzymania bezpłatnej przesyłki do salonów Empik. Partnerzy doją klienta na koszty, ile się tylko da. Nie polecam tu zakupów. Kiedyś Empik to był EMPIK, teraz totalna wiocha.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwa i naciąganie...
  • ~Iza / 2022-01-14 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam towar 7 dni temu, wczoraj miałam otrzymać zamówienie. Dziś dostałam informację, że wyczerpały się zapasy i moje zamówienie zostało anulowane. Wyjaśnienie, które otrzymałam (dużo osób kupiło w tym samym czasie i system nie nadążył) jest nieporozumieniem, po 7 dniach od zamówienia!. Zaznaczę, że towar dalej można kupic na stronie internetowej i widnieje jako dostępny w kilku sklepach stacjonarnych empik.
  • ~Anna / 2022-01-14 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    To co się dzieje u nich przechodzi ludzkie pojęcie pampersy Zamówione dla dziecka tydzień temu zapłacone z góry nie doszły.. Napisałam z łaska odpisali ze nie mają tego produktu i zwroca pieniądze.. Odradzam każdemu powinno to być zgłoszone do biura praw konsumenta..
  • ~Ikra / 2022-01-14 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik oszukuje klienta - podaje termin wysyłki którego nie dotrzymuje . Pracownik infolinii informuje , iż można zrezygnować z zakupionego towaru. Rozumiem, ze sklep nie jest zainteresowany by klient kupił i był zadowolony. Nie polecam tego sklepu . Szkoda czasu na tak niesolidnego sprzedawcę .
    WadyKłamstwo ws terminu realizacji .
  • ~Ola / 2022-01-14 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Sami zdecydowali co robić z pieniędzmi klienta!
    Dosłałam wiadomość, ze nie mogą wysłać produkt jaki zamówiłam, i ze oni zwrócili pieniądze na nieistniejące konto bankowe.
    Obsługa klienta powtarza w kółko to samo, zabierając mój czas na korespondencje (nieefektywną) z nimi.
    Nie polecam zakupu w tym sklepie.
    Zostałam bez produkty, oraz pieniędzy!
    ZaletyNie ma
    Wady
  • ~klient / 2022-01-14 11:23
    Ocena: 1.80 / 5
    Kolejny raz nie otrzymałam towaru, który zamówiłam, pomimo tego, iż każdego dnia pracownicy infolinii zapewniają o wysyłce w ciągu 24h. Nikt nad niczym nie panuje, albo dostaję towar , którego nie zamówiłam, albo w ogóle nie jest wysyłany w deklarowanym terminie... Dramat.
    WadyCo z tego, że szeroka oferta sprzedażowa, jeśli towar nie jest wysyłany na czas
  • ~Natalia / 2022-01-12 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz robiąc zakupy przez empik.com zostaję bez prezentu. Zamówienie jest anulowane po kilku dniach, bo produktu nie ma na stanie. Składałam zamówienie w piątek, a oni dopiero w środę informują mnie, że nie mają towaru. Kpina i żarty. Oczywiście, teraz muszę oczekiwać na zwrot pieniędzy. Gdyby to była pierwsza taka sytuacja to przymknęłabym oko, jednak jest to KOLEJNY raz. Nie polecam zdecydowanie. Gdy chciałam zgłosic problem przez chat, obsługa zlekceważyła mnie i nawet nie przeprosili za zaistniała sytuacje. Beznadziejnie, nie polecam.
    Wadysprzedają towar, którego nie mają.
  • ~Zosia / 2022-01-11 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep oferuje towary, których nie ma na stanie. Zapłata za towar jest błyskawiczna, ale zwrot już 3-5 dni. PIERWSZY RAZ MNIE TO SPOTKAŁO I WYSTARCZY. KILKA DNI CZEKANIA BY PRZECZYTAĆ, ŻE ANULOWANO ZAMÓWIENIE. CZY KTOŚ PANUJE NAD TĄ FIRMĄ? TOTALNA PORAŻKA.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4346
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882