Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bardzo niezadowolona Klientka / 2021-12-08 22:05
    Ocena: 2.20 / 5
    Powielę to co poniżej już napisane. Zamówienie 26.11. pierwsza informacja o opóźnieniu z prośbą o cierpliwość 02.12. cierpliwość się kończyła 06.12 bo miał być to prezent, a 07.12 wiadomość, że zamówienie anulowane, zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni - żenujące! Zapytałam, dlaczego anulowano zamówienie a towar nadal jest dostępny, dostałam odpowiedź, żebym sobie zamówiła u partnera. Ja? Macie problem to zamowcie i mi wyślijcie, żeby wyjść z twarzą! Ale czy taka jest polityka firmy? To czas gorączkowych przedświątecznych zakupów i takie wpadki, a właściwie jak widać standard jest niewybaczalny!
    ZaletyBRAK
    WadyWystawianie towaru, którego nie ma. Brak informacji o zamówieniu. Brak chęci wyjścia do klienta.
  • ~Bart / 2021-11-03 18:49
    Ocena: 2.20 / 5
    Sklep Empik go to oszuści. Zamówiłem przez sklep krzesła za 1200 zł. Od 3 miesięcy nie mogę otrzymać towaru ani zwrotu pieniędzy. Zasłaniają się tym ze jakiś inny dostawca miał dostarczyć mi towar i nie dostarczył a pieniędzy tłumacza ze nie zwrócą bo zwrócić ma ktoś inny. Ciagle twierdzą ze reklamacja jest rozpatrywana i tak dalej. Kasę pobrał mi z konta Empik wiec uważam ze są to oszuści
    ZaletyBrak zalet
    WadySpychologia i brak informacji
  • ~Bartek / 2020-11-23 06:32
    Ocena: 2.20 / 5
    Empik.com to jakiś koszmar. Przestrzegam. Zakupiłem 2 towary drukarkę brother 5700dn za 1739zł oraz telefon poco f2 pro za 1787 w obu przypadkach przelew z góry. Nikt się nie odzywał po interwencji okazało się, iż niby sprzęt uległ uszkodzeniu a drugiego nie ma u dostawcy. Oba były dostępne tylko w zwiększonej cenie. Raz że nie dostałem towaru dwa iż czekałem na zwrot środków 3 tygodnie. Przestrzegam! Oszustwo!
    Zaletybrak, poprostu oszustwo
    Wadykontakt, poświadczenie nieprawdy
  • ~Bartosz / 2022-03-19 10:49
    Ocena: 2.20 / 5
    czekam na zamówienie które miało być najpóźniej w piątek, empik prosi cały czas o cierpliwość a przesyłka nawet nie została wysłana. TRAGEDIA - OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
    Zaletytotalny brak!!!
    WadyOszustwo i ściemniactwo!!
  • ~Berka81 / 2021-09-18 16:05
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie do fg-market złożone 9 września.Wysylka miała trwać 24 h. Po tym czasie napisałam do Pana i odpisał że będzie wysłane w piątek ale znów przesyłka nie została nadana. Napisałam do Pana Kamila o zwrot kasy. Odpisał że zostały pieniądze zwrócone 15 września.Jest 18 i kasy brak na koncie. Jedno wielkie oszustwo. Nigdy nic nie zamówię na empik ani kasy ani towaru.
    ZaletyŁatwość zamowienia
    WadyBrak weryfikacji sprzedających oszustów
  • ~Cezary / 2022-01-21 10:11
    Ocena: 2.20 / 5
    Najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia. Przy produktach informacja o wysyłce w 24 godziny, a towar nie zostaje wysłany. Masa pism, reklamacji i cisza. Klient zostaje sam sobie. Tłumaczenie, że to nie ich wina tylko partnerów.
  • ~cubanitos / 2016-06-21 14:52
    Ocena: 2.20 / 5
    Z pewnością to moje ostatnie zakupy w sklepie EMPIK. Towar przyszedł z wadą (nawigacja), po odesłaniu do serwisu i zaznaczeniu opcji wymiany na nowy lub zwrot pieniędzy, przysyłają naprawiony (działa przez godzinę i znów to samo), kolejna wysyłka do serwisu tym razem ubiegam się tylko o zwrot pieniędzy - kolejny raz otrzymuję sprzęt naprawiony. Czas napraw - miesiąc. Stracony czas, zablokowane pieniądze, brak szacunku dla konsumentów. Będę dalej się odwoływał. Jeżeli się uda to pewnie "moją" nieużywaną nawigacje wcisną następnej osobie. ODRADZAM zakupy w tej firmie która powinna być rzetelna. Zachęcam do poczytania opinii klientów również tych negatywnych i neutralnych.
    WadyNie szanują konsumentów.
    Przedmiot nieużywany praktycznie wcale (jedynie podłączony do komputera)
  • ~Danka / 2020-08-04 20:22
    Ocena: 2.20 / 5
    Doladowalam konto na empiku z punktów benefit. Złożyłam zamówienie i z tych też punktów je opłacilam. Okazalo sie, ze wartosc zamowienia zostala ściągnięta z konta, natomiast zamowienie pozostalo w statusie nieoplacone. Obsluga infolini nie byla w stanie wyjaśnić sytuacji, zero jakiegokolwiek potwierdzenia, ze zgloszenie dotarlo i ktokolwiek nad nim pracuje. Na ten momemnt nie mam ani zamowienia, ani zwrotu pieniędzy, ani żadnej informacji zwrotnej. Pierwszy raz spotkalam sie z takim traktowaniem klienta, nastepnym razem wybiorę inny sklep.
  • ~Dawid / 2020-07-03 14:53
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłem , nie doszło w ogóle a informacja nie doszła o czasie
  • ~Dominik / 2022-07-05 12:58
    Ocena: 2.20 / 5
    Sprzedają przedmioty, których nie mają na stanie. Anulowali zakup po dwóch dniach. To nie jest sklep internetowy, to niezorganizowany bazar, z którego już nigdy nie skorzystam.
    ZaletyBrak
    WadySprzedają przedmioty, których nie mają na stanie.
  • ~Dorota / 2017-06-08 16:53
    Ocena: 2.20 / 5
    pomyłka w kompletowaniu zamówienia, całkiem inne książki niż zamawiane. po złożeniu reklamacji brak jakiegokolwiek kontaktu. dzwoniąc na infolinie dowiedziałam się iż przesyłka ma przyjśc pod koniec tygodnia, tydzień minął dzwonie po raz drugi znowu przesyłka ma być jeszcze w tym tygodniu ii tak mija kolejny tydzień a przesyłki dalej nie ma, kontaktu zresztą też... Dramat... Panie na infolinii albo są tak niedoinformowane( co jest karygodne), albo tak niekompetentne..
    Wadyskandaliczna obsługa reklamacji
  • ~Dziobson / 2020-07-02 10:27
    Ocena: 2.20 / 5
    Czekam już miesiąc na zamówienie i dalej nic... Po telefonie Pani jest mi w stanie powiedzieć tylko, że przepraszają, ale mają bardzo dużo zamówień... Mogę przedłużać okres odbioru paczki telefonicznie, jakby to była moja wina, że paczki przez miesiąc nie ma... Tragedia, nie polecam!!!
  • ~ELI / 2020-10-22 15:14
    Ocena: 2.20 / 5
    Około 2 tygodnie temu zamówiłam zegarek Calmean Sport , a otrzymałam Calmean Touch.
    Niedość, że zakupiony towar jest inny to zegarek, który otrzymałam jest o wiele tańszy.
    Czekam na zwrot gotówki i nie mogę się doczekać z tym też jest problem.
    Oczywiście NIE POLECAM !!!
    lEPIEJ PRZEJŚĆ SIĘ DO EMPIKU I obejrzeć co się bierze a i ze zwrotem nie ma problemu.
  • ~em / 2022-06-14 18:24
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie wiem co mnie podkusiło, żeby skorzystać z oferty. Pierwszy i ostatni raz.
    Przestrzegam, sprzedają towar, którego nie mają na magazynie a potem są tylko schody....
    Zwykli szmaciarze, nie znają słowa przepraszam, nie informują o brakach, dostępności, terminach oczekiwania na realizację zamówienia.
    Dziś minął 15 dzień od zamówienia żelu pod prysznic, którego nie dostałem. W tym czasie otrzymałem prośbę o potwierdzenie otrzymania zamówienia i ankietę o obsłudze.... Czysta bezczelność, kpina i brak jakiejkolwiek rzetelności.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakiejkolwiek woli załatwienia problemu
  • ~Graben / 2023-05-30 19:55
    Ocena: 2.20 / 5
    Strona pozwoliła mi zrobić zamówienie do salonu który, uwaga, nie istnieje, ponieważ został zlikwidowany. Odbiór miał być nawet za 2h, jednak za chwilę okazało się że jednak kilka dni później. Anulując zamówienie wybrałam opcję "zwrotu ekspresowego", który zamiast zwrócić mi pieniądze na konto miał przyznać mi pieniądze do wydania tylko na empik.com - "ekspresowy" widocznie oznacza w ciągu 3 dni roboczych, a nie natychmiast, jak normalny człowiek by się spodziewał. Klauny kłamią na każdym kroku.
    WadyKłamliwe klauny liczą na frajerów
  • ~Graza / 2023-09-06 23:32
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie złożone 24.08 wysyłka towaru do dnia 06.09 została przekładana już 5RAZY. Każda rozmowa z konsultantem kończyła się obietnicami, że produkty wysłane zostaną następnego dnia. Podczas każdej z rozmów z obsługą klienta inna wersja dostępności produktów, pomimo, że na stronie empik.com KAŻDY z zamówionych przeze mnie artykułów widniał cały czas jako dostępny z informacją WYSYŁKA W 24 GODZINY !!! Finalnie anulowanie zakupów pomimo ŁASKAWEJ oferty bonu na 20 zł podczas kolejnych zakupów. Kolejnych zakupów nie będzie, konkurencja dostępna na kliknięcie myszką.
    ZaletyKiedyś był to solidny sklep
    WadyBałagan i kłamstwo. Nie ogarniają tematu sprzedaży wysyłkowej.
  • ~Grzegorz / 2021-12-02 08:16
    Ocena: 2.20 / 5
    Dramat. Zamówienie 25.11.21. Status bez zmian do dzisiaj. Odpowiedzi w stylu: jest nam przykro, przepraszamy, dołożymy starań - najdelikatniej mówiąc pieprzenie.
    Informacja przy pozycji na stronie - wysyłamy w 24h.
    Dla porządku dodam, że wybrałem odbiór w salonie - jak nie są w stanie dostarczyć w rozsądnym terminie do własnych salonów, to nawet nie chcę myśłeć co się dzieje z dostawą via poczta alno InPost
    ZaletyMam niezły ubaw. Empik w wersji drogowców zaskoczonych zimną w styczniu - kto mógł przypuszczać, że na Mikołajki czy przed świętami będzie więcej zamówień? :-)
    WadySame w kontekście dostawy. DRAMAT!!! Guzik prawda, że z powodu świąt / mikołajek - od 15.11 dwukrotnie zamawiałem książki od innych dostawców i obie dawno mam (via InPost)
  • ~Hanka / 2021-01-25 16:40
    Ocena: 2.20 / 5
    Witam,
    nierzetelna firma oraz obsługa. Anulowali zamówienie bez zgody lub uprzedniego pytania czy mogą. Zamówienie przyszło raz że nie kompletne, dwa opakowania pogniecione pomięte, że nie wspomnę że ogólnie przyszło później niż planowane. Pani z reklamacji nie mogę pomóc...
    Książkę to tylko tam można zamówić ,choć i to już nie bo Empik stał się bardzo drogi, te same książki u konkurencji o wiele tańsze, szybsza dostawa.
    ZaletyBadziewiacka firma
    Wadymarna obsługa
  • ~iron-dc / 2021-03-08 21:15
    Ocena: 2.20 / 5
    Sprzedają towar, którego nie posiadają. Przy sprzedawanym produkcie widnieje informacja "wysyłamy w 24 godziny" Po 5 dniach, produkt nawet nie został spakowany, realizacja zamówienia stoi. Miał być prezent na dzień kobiet dla żony, a nie ma nic. Pieniądze przygarnęli, towaru nie wysłali.
    Totalnie kpią z kupującego. Dobrze, że na rynek polski wchodzi amerykański konkurent, który przynajmniej zna się na obsłudze klienta. Empikowi już podziękujemy.
    Wadybrak sprzedawanych towarów
    brak wysyłki towaru w terminie
    brak wysyłki towaru w ogóle!
  • ~Jacek / 2021-09-17 09:41
    Ocena: 2.20 / 5
    Empik nie wystawia faktur korygujących twierdząc że jest to niezgodnie z polskim prawem , nie mogę zmienić danych nabywcy z osoby prywatnej na firmę
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982