Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~cubanitos / 2016-06-21 14:52
    Ocena: 2.20 / 5
    Z pewnością to moje ostatnie zakupy w sklepie EMPIK. Towar przyszedł z wadą (nawigacja), po odesłaniu do serwisu i zaznaczeniu opcji wymiany na nowy lub zwrot pieniędzy, przysyłają naprawiony (działa przez godzinę i znów to samo), kolejna wysyłka do serwisu tym razem ubiegam się tylko o zwrot pieniędzy - kolejny raz otrzymuję sprzęt naprawiony. Czas napraw - miesiąc. Stracony czas, zablokowane pieniądze, brak szacunku dla konsumentów. Będę dalej się odwoływał. Jeżeli się uda to pewnie "moją" nieużywaną nawigacje wcisną następnej osobie. ODRADZAM zakupy w tej firmie która powinna być rzetelna. Zachęcam do poczytania opinii klientów również tych negatywnych i neutralnych.
    WadyNie szanują konsumentów.
    Przedmiot nieużywany praktycznie wcale (jedynie podłączony do komputera)
  • ~Danka / 2020-08-04 20:22
    Ocena: 2.20 / 5
    Doladowalam konto na empiku z punktów benefit. Złożyłam zamówienie i z tych też punktów je opłacilam. Okazalo sie, ze wartosc zamowienia zostala ściągnięta z konta, natomiast zamowienie pozostalo w statusie nieoplacone. Obsluga infolini nie byla w stanie wyjaśnić sytuacji, zero jakiegokolwiek potwierdzenia, ze zgloszenie dotarlo i ktokolwiek nad nim pracuje. Na ten momemnt nie mam ani zamowienia, ani zwrotu pieniędzy, ani żadnej informacji zwrotnej. Pierwszy raz spotkalam sie z takim traktowaniem klienta, nastepnym razem wybiorę inny sklep.
  • ~Dawid / 2020-07-03 14:53
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłem , nie doszło w ogóle a informacja nie doszła o czasie
  • ~Dominik / 2022-07-05 12:58
    Ocena: 2.20 / 5
    Sprzedają przedmioty, których nie mają na stanie. Anulowali zakup po dwóch dniach. To nie jest sklep internetowy, to niezorganizowany bazar, z którego już nigdy nie skorzystam.
    ZaletyBrak
    WadySprzedają przedmioty, których nie mają na stanie.
  • ~Dorota / 2017-06-08 16:53
    Ocena: 2.20 / 5
    pomyłka w kompletowaniu zamówienia, całkiem inne książki niż zamawiane. po złożeniu reklamacji brak jakiegokolwiek kontaktu. dzwoniąc na infolinie dowiedziałam się iż przesyłka ma przyjśc pod koniec tygodnia, tydzień minął dzwonie po raz drugi znowu przesyłka ma być jeszcze w tym tygodniu ii tak mija kolejny tydzień a przesyłki dalej nie ma, kontaktu zresztą też... Dramat... Panie na infolinii albo są tak niedoinformowane( co jest karygodne), albo tak niekompetentne..
    Wadyskandaliczna obsługa reklamacji
  • ~Dziobson / 2020-07-02 10:27
    Ocena: 2.20 / 5
    Czekam już miesiąc na zamówienie i dalej nic... Po telefonie Pani jest mi w stanie powiedzieć tylko, że przepraszają, ale mają bardzo dużo zamówień... Mogę przedłużać okres odbioru paczki telefonicznie, jakby to była moja wina, że paczki przez miesiąc nie ma... Tragedia, nie polecam!!!
  • ~ELI / 2020-10-22 15:14
    Ocena: 2.20 / 5
    Około 2 tygodnie temu zamówiłam zegarek Calmean Sport , a otrzymałam Calmean Touch.
    Niedość, że zakupiony towar jest inny to zegarek, który otrzymałam jest o wiele tańszy.
    Czekam na zwrot gotówki i nie mogę się doczekać z tym też jest problem.
    Oczywiście NIE POLECAM !!!
    lEPIEJ PRZEJŚĆ SIĘ DO EMPIKU I obejrzeć co się bierze a i ze zwrotem nie ma problemu.
  • ~em / 2022-06-14 18:24
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie wiem co mnie podkusiło, żeby skorzystać z oferty. Pierwszy i ostatni raz.
    Przestrzegam, sprzedają towar, którego nie mają na magazynie a potem są tylko schody....
    Zwykli szmaciarze, nie znają słowa przepraszam, nie informują o brakach, dostępności, terminach oczekiwania na realizację zamówienia.
    Dziś minął 15 dzień od zamówienia żelu pod prysznic, którego nie dostałem. W tym czasie otrzymałem prośbę o potwierdzenie otrzymania zamówienia i ankietę o obsłudze.... Czysta bezczelność, kpina i brak jakiejkolwiek rzetelności.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakiejkolwiek woli załatwienia problemu
  • ~Graben / 2023-05-30 19:55
    Ocena: 2.20 / 5
    Strona pozwoliła mi zrobić zamówienie do salonu który, uwaga, nie istnieje, ponieważ został zlikwidowany. Odbiór miał być nawet za 2h, jednak za chwilę okazało się że jednak kilka dni później. Anulując zamówienie wybrałam opcję "zwrotu ekspresowego", który zamiast zwrócić mi pieniądze na konto miał przyznać mi pieniądze do wydania tylko na empik.com - "ekspresowy" widocznie oznacza w ciągu 3 dni roboczych, a nie natychmiast, jak normalny człowiek by się spodziewał. Klauny kłamią na każdym kroku.
    WadyKłamliwe klauny liczą na frajerów
  • ~Graza / 2023-09-06 23:32
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie złożone 24.08 wysyłka towaru do dnia 06.09 została przekładana już 5RAZY. Każda rozmowa z konsultantem kończyła się obietnicami, że produkty wysłane zostaną następnego dnia. Podczas każdej z rozmów z obsługą klienta inna wersja dostępności produktów, pomimo, że na stronie empik.com KAŻDY z zamówionych przeze mnie artykułów widniał cały czas jako dostępny z informacją WYSYŁKA W 24 GODZINY !!! Finalnie anulowanie zakupów pomimo ŁASKAWEJ oferty bonu na 20 zł podczas kolejnych zakupów. Kolejnych zakupów nie będzie, konkurencja dostępna na kliknięcie myszką.
    ZaletyKiedyś był to solidny sklep
    WadyBałagan i kłamstwo. Nie ogarniają tematu sprzedaży wysyłkowej.
  • ~Grzegorz / 2021-12-02 08:16
    Ocena: 2.20 / 5
    Dramat. Zamówienie 25.11.21. Status bez zmian do dzisiaj. Odpowiedzi w stylu: jest nam przykro, przepraszamy, dołożymy starań - najdelikatniej mówiąc pieprzenie.
    Informacja przy pozycji na stronie - wysyłamy w 24h.
    Dla porządku dodam, że wybrałem odbiór w salonie - jak nie są w stanie dostarczyć w rozsądnym terminie do własnych salonów, to nawet nie chcę myśłeć co się dzieje z dostawą via poczta alno InPost
    ZaletyMam niezły ubaw. Empik w wersji drogowców zaskoczonych zimną w styczniu - kto mógł przypuszczać, że na Mikołajki czy przed świętami będzie więcej zamówień? :-)
    WadySame w kontekście dostawy. DRAMAT!!! Guzik prawda, że z powodu świąt / mikołajek - od 15.11 dwukrotnie zamawiałem książki od innych dostawców i obie dawno mam (via InPost)
  • ~Hanka / 2021-01-25 16:40
    Ocena: 2.20 / 5
    Witam,
    nierzetelna firma oraz obsługa. Anulowali zamówienie bez zgody lub uprzedniego pytania czy mogą. Zamówienie przyszło raz że nie kompletne, dwa opakowania pogniecione pomięte, że nie wspomnę że ogólnie przyszło później niż planowane. Pani z reklamacji nie mogę pomóc...
    Książkę to tylko tam można zamówić ,choć i to już nie bo Empik stał się bardzo drogi, te same książki u konkurencji o wiele tańsze, szybsza dostawa.
    ZaletyBadziewiacka firma
    Wadymarna obsługa
  • ~iron-dc / 2021-03-08 21:15
    Ocena: 2.20 / 5
    Sprzedają towar, którego nie posiadają. Przy sprzedawanym produkcie widnieje informacja "wysyłamy w 24 godziny" Po 5 dniach, produkt nawet nie został spakowany, realizacja zamówienia stoi. Miał być prezent na dzień kobiet dla żony, a nie ma nic. Pieniądze przygarnęli, towaru nie wysłali.
    Totalnie kpią z kupującego. Dobrze, że na rynek polski wchodzi amerykański konkurent, który przynajmniej zna się na obsłudze klienta. Empikowi już podziękujemy.
    Wadybrak sprzedawanych towarów
    brak wysyłki towaru w terminie
    brak wysyłki towaru w ogóle!
  • ~Jacek / 2021-09-17 09:41
    Ocena: 2.20 / 5
    Empik nie wystawia faktur korygujących twierdząc że jest to niezgodnie z polskim prawem , nie mogę zmienić danych nabywcy z osoby prywatnej na firmę
  • ~jacques / 2019-12-20 16:10
    Ocena: 2.20 / 5
    Od jakiegoś czasu dochodziły do mnie opinie, że z tym empik-iem zaczyna źle się dziać, ale ponieważ w moim przypadku działało poprawnie więc traktowałem te opinie z rezerwą.
    Wygląda jednak na to,że się wszystko rozlazło.
    Jak to było do tej pory.
    1. zamawiam książkę (-i) metodą "Kup bez rejestracji".
    2. Dostaję kolejno potwierdzenia:
    - zamówienie zarejestrowane
    - zamówienie przyjęte do realizacji
    - zamówienie wysłane (z kopią faktury i linkiem do śledzenia przesyłki)
    Jak to wygląda obecnie:
    - zniknęła opcja "Kup bez rejestracji". Zapewne chodzi o to, żeby wyłudzić dane klienta.
    - brak kopii faktury
    - brak linku do śledzenia przesyłki
    Dziadostwo.
    Odradzam tę firmę i sam się przenoszę.
    W mail-u poinformowana mnie, że przesyłka dotrze 18-19 grudnia.
    Dzisiaj jest 20 grudnia i ani widu an słychu.
  • ~Jaga / 2020-09-23 18:53
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiony towar miał zostac wyslany w 24 h. Z dwoch ksiazek po tygodniu doszla jedna, a drugiej rzekomo nie ma na stanie, zwrocili za nia pieniadze po tygodniu. Dziwne, ale jak wchodze na strone ksiazka jest dostepna, ale musialabym ponownie ja zamówić i ponownie placic za przesylke. Obsluga klienta tragiczna. Na ostatniego maila nie dostalam nawet odpowiedzi. Zero skruchy za nie dotrzymanie umowy, rozumiem, ze mozna cos zawalic, ale oni nie probuja nawet naprawic swoich bledow. Dodam, ze taka sytuacja ma miejsce juz kolejny raz. Wiecej na pewno nie zrobie juz u nich zakupow.
    ZaletyBrak
    WadyNie dotrzymuja terminów, brak asortymentu widniejącego na stronie jako dostępny. Koszmarna obsługa klienta
  • ~Jakub / 2021-01-12 22:44
    Ocena: 2.20 / 5
    Kupuje perfumy w koszyku 3 rzeczy jak przychodzi do placenia nagle robi sie pięć. Strona podwaja towar.
    WadyOsxukiwanie na asortymencie
  • ~Janek / 2020-12-04 14:24
    Ocena: 2.20 / 5
    Jeśli chcesz coś kupić i otrzymać to PO TERMINIE, i otrzymywać cały czas informację że przepraszamy ale przerosła nas liczba zamówień I NIE WIEMY KIEDY OTRZYMASZ SWÓJ ZAMÓWIONY OPŁACONY TOWAR, to kup w EMPIKU.
    GORĄCO POLECAM

    oczywiście to drwina, nigdy więcej już tam nie kupię nic
    odradzam stanowczo zakup w EMPIKU
    ZaletyBRAK
    WadyDOSTAWA - kuleje, całkowity brak logistyki
  • ~Jess / 2022-12-20 13:46
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamowienie zostalo zlozone tydzien temu. Do dnia dzisiejszego nie otrzymalam zadnej informacji. Codziennie dzwonie i graniczy z cudem, zeby ktokolwiek odebral. Za kazdym razem wszyscy sa zajeci. Dzisiaj juz dzwonie od rana. Zero. Odpowiedzi na maila rowniez nie otrzymalam.
  • ~JNdt / 2020-12-04 06:19
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie zamawiajcie w Empik online !!! Nie dostaniecie na czas przesyłki. Rozczarowanie wielkie. Byłam wieloletnim klientem. A teraz nie wydam ani złotówki w tym sklepie. Miały być prezenty na, Mikołajki zamówiłam 25 listopada. Nadal nie mam paczki.
    ZaletyJuż nie ma
    WadyMnóstwo. Brak terminów. Informacji. Nie dbają o klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 967
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4346
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882