Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aleksander / 2020-08-04 18:19
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie opłacone z góry nie dotarło na czas.Od dostawcy dowiedziałem się że zostało odesłane do nadawcy. W dziale obsługi Empik.com nie dowiedziałem się dlaczego ale otrzymałem obietnicę, że sprawa zostanie wyjaśniona. Zaznaczyłem, że zależy mi na szybkim otrzymaniu przesyłki. W kolejnym tygodniu otrzymałem zwrot pieniędzy. Zadzwoniłem do działu obsługi klienta i dowiedziałem się, że dostawca uszkodził przesyłkę dlatego ja nie otrzymam przesyłki tylko pienądze. Mogę otrzymać zamówiony produkt jeśli ponowię zamówienie ale już nie w promocyjnej cenie tylko droższe o 100 PLN. W mojej opinii poniosłem koszty niekompetencji partnera (dostawcy) Empik.com. Zamówienie zostało anulowane nie z mojej winy a ja nie zostałem powiadomiony dlaczego, to brak szacunku dla klienta.
    WadyPracownicy działu obsługi nic nie mogą( tak twierdzą), poza udzielaniem niepełnych informacji.
  • ~Aleksandra / 2023-09-05 21:03
    Ocena: 2.20 / 5
    Wystawiają rzeczy, których nie mają faktycznie na stanie. Zapłaciłam za produkt, po kilku dniach anulowano transakcję. Żarty.
  • ~Amanda / 2022-02-01 15:17
    Ocena: 2.20 / 5
    Czekam na paczkę juz miesiąc i nadal jej nie ma
  • ~Artur / 2023-09-01 15:26
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie polecam !!! zakupów w sklepie internetowym Empik com. Po raz kolejny otrzymane w przesyłce zamówienie jest uszkodzone. Dotyczy to zamówień odbieranych w salonach sprzedaży, z innych form odbioru nie korzystam, nie mam opinii. Zdarza się to prawie zawsze, np. zamówione książki lub płyty są wymiętolone, pomięte, wyplamione lub brudne nawet bywają podarte. By uniknąć rozczarowań polecam zakup w innych sprawdzonych sklepach internetowych.
    ZaletyTo mógłby być świetny sklep, ale...
    WadyBrak dbałości o jakość świadczonej usługi w kategorii jakość techniczna oferty, Zatem również cena nie adekwatna.
  • ~Aśka / 2022-05-25 12:27
    Ocena: 2.20 / 5
    Wystawiają produkty w sklepie online których nie ma Zamawiasz wpłacasz pieniądze po 2 dniach anuluja zamówienia Obracają twoimi pieniędzmi Nie polecam zakupów w tym sklepie
  • ~B. O. / 2020-09-20 18:41
    Ocena: 2.20 / 5
    Termin dostawy paczki minął, a sklep nie skontaktował się ze mną. Nie wytłumaczył, jaka jest przyczyna opóźnienia dostawy. I kolejno: mój telefon dzień po upływie terminu dostawy na infolinię (ponoć paczka właśnie została skompletowana i następnego dnia miała być wysłana), później odpowiedzi mailowe na moje reklamacje dotyczące braku informacji terminu dostawy przesyłki(dopiero w trzecim mailu ze strony Empiku padło "przepraszam") i w końcu paczka doszła z 5-dniowym opóźnieniem. Niestety, 1 z 4 zamówionych artykułów był inny, niż wybrałam. Po złożeniu przeze mnie reklamacji na ich stronie, pocztą mailową zapewniono mnie, że w wybranym przeze mnie terminie przyjedzie kurier odebrać niewłaściwy artykuł. I cisza. Kontakt się urwał. Empik totalnie zignorował mnie, nie rozwiązując problemu.
    ZaletyŁatwy kontakt poprzez stronę Empiku
    WadyNierzetelność. Lekceważenie klienta. Niedotrzymanie terminu dostawy. Brak towaru w magazynie, pomimo reklamowania go na stronie sklepu.
  • ~Bardzo niezadowolona Klientka / 2021-12-08 22:05
    Ocena: 2.20 / 5
    Powielę to co poniżej już napisane. Zamówienie 26.11. pierwsza informacja o opóźnieniu z prośbą o cierpliwość 02.12. cierpliwość się kończyła 06.12 bo miał być to prezent, a 07.12 wiadomość, że zamówienie anulowane, zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni - żenujące! Zapytałam, dlaczego anulowano zamówienie a towar nadal jest dostępny, dostałam odpowiedź, żebym sobie zamówiła u partnera. Ja? Macie problem to zamowcie i mi wyślijcie, żeby wyjść z twarzą! Ale czy taka jest polityka firmy? To czas gorączkowych przedświątecznych zakupów i takie wpadki, a właściwie jak widać standard jest niewybaczalny!
    ZaletyBRAK
    WadyWystawianie towaru, którego nie ma. Brak informacji o zamówieniu. Brak chęci wyjścia do klienta.
  • ~Bart / 2021-11-03 18:49
    Ocena: 2.20 / 5
    Sklep Empik go to oszuści. Zamówiłem przez sklep krzesła za 1200 zł. Od 3 miesięcy nie mogę otrzymać towaru ani zwrotu pieniędzy. Zasłaniają się tym ze jakiś inny dostawca miał dostarczyć mi towar i nie dostarczył a pieniędzy tłumacza ze nie zwrócą bo zwrócić ma ktoś inny. Ciagle twierdzą ze reklamacja jest rozpatrywana i tak dalej. Kasę pobrał mi z konta Empik wiec uważam ze są to oszuści
    ZaletyBrak zalet
    WadySpychologia i brak informacji
  • ~Bartek / 2020-11-23 06:32
    Ocena: 2.20 / 5
    Empik.com to jakiś koszmar. Przestrzegam. Zakupiłem 2 towary drukarkę brother 5700dn za 1739zł oraz telefon poco f2 pro za 1787 w obu przypadkach przelew z góry. Nikt się nie odzywał po interwencji okazało się, iż niby sprzęt uległ uszkodzeniu a drugiego nie ma u dostawcy. Oba były dostępne tylko w zwiększonej cenie. Raz że nie dostałem towaru dwa iż czekałem na zwrot środków 3 tygodnie. Przestrzegam! Oszustwo!
    Zaletybrak, poprostu oszustwo
    Wadykontakt, poświadczenie nieprawdy
  • ~Bartosz / 2022-03-19 10:49
    Ocena: 2.20 / 5
    czekam na zamówienie które miało być najpóźniej w piątek, empik prosi cały czas o cierpliwość a przesyłka nawet nie została wysłana. TRAGEDIA - OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
    Zaletytotalny brak!!!
    WadyOszustwo i ściemniactwo!!
  • ~Berka81 / 2021-09-18 16:05
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie do fg-market złożone 9 września.Wysylka miała trwać 24 h. Po tym czasie napisałam do Pana i odpisał że będzie wysłane w piątek ale znów przesyłka nie została nadana. Napisałam do Pana Kamila o zwrot kasy. Odpisał że zostały pieniądze zwrócone 15 września.Jest 18 i kasy brak na koncie. Jedno wielkie oszustwo. Nigdy nic nie zamówię na empik ani kasy ani towaru.
    ZaletyŁatwość zamowienia
    WadyBrak weryfikacji sprzedających oszustów
  • ~Cezary / 2022-01-21 10:11
    Ocena: 2.20 / 5
    Najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia. Przy produktach informacja o wysyłce w 24 godziny, a towar nie zostaje wysłany. Masa pism, reklamacji i cisza. Klient zostaje sam sobie. Tłumaczenie, że to nie ich wina tylko partnerów.
  • ~cubanitos / 2016-06-21 14:52
    Ocena: 2.20 / 5
    Z pewnością to moje ostatnie zakupy w sklepie EMPIK. Towar przyszedł z wadą (nawigacja), po odesłaniu do serwisu i zaznaczeniu opcji wymiany na nowy lub zwrot pieniędzy, przysyłają naprawiony (działa przez godzinę i znów to samo), kolejna wysyłka do serwisu tym razem ubiegam się tylko o zwrot pieniędzy - kolejny raz otrzymuję sprzęt naprawiony. Czas napraw - miesiąc. Stracony czas, zablokowane pieniądze, brak szacunku dla konsumentów. Będę dalej się odwoływał. Jeżeli się uda to pewnie "moją" nieużywaną nawigacje wcisną następnej osobie. ODRADZAM zakupy w tej firmie która powinna być rzetelna. Zachęcam do poczytania opinii klientów również tych negatywnych i neutralnych.
    WadyNie szanują konsumentów.
    Przedmiot nieużywany praktycznie wcale (jedynie podłączony do komputera)
  • ~Danka / 2020-08-04 20:22
    Ocena: 2.20 / 5
    Doladowalam konto na empiku z punktów benefit. Złożyłam zamówienie i z tych też punktów je opłacilam. Okazalo sie, ze wartosc zamowienia zostala ściągnięta z konta, natomiast zamowienie pozostalo w statusie nieoplacone. Obsluga infolini nie byla w stanie wyjaśnić sytuacji, zero jakiegokolwiek potwierdzenia, ze zgloszenie dotarlo i ktokolwiek nad nim pracuje. Na ten momemnt nie mam ani zamowienia, ani zwrotu pieniędzy, ani żadnej informacji zwrotnej. Pierwszy raz spotkalam sie z takim traktowaniem klienta, nastepnym razem wybiorę inny sklep.
  • ~Dawid / 2020-07-03 14:53
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłem , nie doszło w ogóle a informacja nie doszła o czasie
  • ~Dominik / 2022-07-05 12:58
    Ocena: 2.20 / 5
    Sprzedają przedmioty, których nie mają na stanie. Anulowali zakup po dwóch dniach. To nie jest sklep internetowy, to niezorganizowany bazar, z którego już nigdy nie skorzystam.
    ZaletyBrak
    WadySprzedają przedmioty, których nie mają na stanie.
  • ~Dorota / 2017-06-08 16:53
    Ocena: 2.20 / 5
    pomyłka w kompletowaniu zamówienia, całkiem inne książki niż zamawiane. po złożeniu reklamacji brak jakiegokolwiek kontaktu. dzwoniąc na infolinie dowiedziałam się iż przesyłka ma przyjśc pod koniec tygodnia, tydzień minął dzwonie po raz drugi znowu przesyłka ma być jeszcze w tym tygodniu ii tak mija kolejny tydzień a przesyłki dalej nie ma, kontaktu zresztą też... Dramat... Panie na infolinii albo są tak niedoinformowane( co jest karygodne), albo tak niekompetentne..
    Wadyskandaliczna obsługa reklamacji
  • ~Dziobson / 2020-07-02 10:27
    Ocena: 2.20 / 5
    Czekam już miesiąc na zamówienie i dalej nic... Po telefonie Pani jest mi w stanie powiedzieć tylko, że przepraszają, ale mają bardzo dużo zamówień... Mogę przedłużać okres odbioru paczki telefonicznie, jakby to była moja wina, że paczki przez miesiąc nie ma... Tragedia, nie polecam!!!
  • ~ELI / 2020-10-22 15:14
    Ocena: 2.20 / 5
    Około 2 tygodnie temu zamówiłam zegarek Calmean Sport , a otrzymałam Calmean Touch.
    Niedość, że zakupiony towar jest inny to zegarek, który otrzymałam jest o wiele tańszy.
    Czekam na zwrot gotówki i nie mogę się doczekać z tym też jest problem.
    Oczywiście NIE POLECAM !!!
    lEPIEJ PRZEJŚĆ SIĘ DO EMPIKU I obejrzeć co się bierze a i ze zwrotem nie ma problemu.
  • ~em / 2022-06-14 18:24
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie wiem co mnie podkusiło, żeby skorzystać z oferty. Pierwszy i ostatni raz.
    Przestrzegam, sprzedają towar, którego nie mają na magazynie a potem są tylko schody....
    Zwykli szmaciarze, nie znają słowa przepraszam, nie informują o brakach, dostępności, terminach oczekiwania na realizację zamówienia.
    Dziś minął 15 dzień od zamówienia żelu pod prysznic, którego nie dostałem. W tym czasie otrzymałem prośbę o potwierdzenie otrzymania zamówienia i ankietę o obsłudze.... Czysta bezczelność, kpina i brak jakiejkolwiek rzetelności.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakiejkolwiek woli załatwienia problemu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1704
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1697
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1300
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 999
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 709
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 627
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4634
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4115
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3189