Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~D. / 2022-02-20 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda zlodzei. Nie bede pisala dluzszej opini bo byblaby niecenzuralna.
    ZaletyNie ma
  • ~tom / 2022-02-20 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    zamówiłem sobie w necie książkę "Biohacking 2. Przewodnik dla...." w promocji. oprócz tego złozyłem zamówienie na kilka innych. do odbioru w Kieleckim sklepie tej firmy. książkę otrzymałem, zapłaciłem szybko kartą i wróciłem do domu, spieszyłem się na autobus. zrobiłem to na szybko i okazało się że na promocję to raczej się nie załapałem, bo cena na paragonie była bez zniżki. firma widać stosuje promocje jedynie w internecie, gdybym wybrał dostawę do do domu, może załapałbym się na nią.
    na święta otrzymałem bon 100 zł na książki do zrealizowania w tej samej firmie. wybrałem sobie ze trzy w tym dwie w promocji 30%. znów nie sprawdziłem przy kasie, bo na szybko, a jestem niepełnosprawny, więc żaby zdążyć na przejazd muszę się śpieszyć. w domu okazuje się, że mam promocję ale 3%. załapałem się.
    a czeka mnie jeszcze przesyłka z empiku, kasa płatna przy odbiorze... ciekawe, jak teraz sprawdzą się promocje. będą to moje ostatnie zakupy w tej instytucji....
  • ~Paweł zirytowany klient / 2022-02-18 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Praca sklepu to konkretna porażka, wysyłka została opóźniona o 5 dni bez żadnego powodu, konsultant który zmienił datę wysyłki po moim napomnieniu o braku aktualizacji dostawy mimo że z danych empika dostawa miała być już na miejscu po prostu rozłączył się i nie wytłumaczył ani nie przeprosił za sytuację. Ostatni raz kupuje jakąkolwiek rzecz w tym sklepie. Data dostawy była dla mnie jednym z najważniejszych kryteriów. Gdybym informację o działaniu tego sklepu znał wcześniej to nigdy nie zamówiłbym tego prodyktu w tym sklepie.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadyBeznadziejna obsługa, konsultanci nie mający zamiaru pomagać, olewanie opłaconych zamówień oraz
  • ~Ewa / 2022-02-18 11:08
    Ocena: 2.40 / 5
    Najgorszy sklep w sieci! Nigdzie i nigdy nie czekałam na przesyłkę tak długo! Dzielenie zamówienia, wyznaczanie ciągle nowych, późniejszych terminów dostawy. Ostatnio na ostatnią część zamówienia czekałam miesiąc! To jest skandal!
  • ~Marcin / 2022-02-18 07:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak samo jak wszyscy poprzednicy piszą. Dramat z wysyłką. Czekałem tydzień aż wyślą produkt. Pracownicy infolinii tylko klepią ustalone regułki i robią uwierzytelnienie klienta byleby coś gadać. Nie mają wpływa na funkcjonowanie magazynu. Widzą w systemie, że produkt jest na stanie, że ma być wysłany tego samego dnia a później okazuje się, że to trwa tydzień i dostawa jest zmieniana z dnia na dzień. Dno i wodorosty. Zazwyczaj sprawdzam opinie sklepów,z których zamawiam ale w przypadku empiku tego nie zrobiłem i się przejechałem. Pierwsze skojarzenie to poważna duża firma. Jak bardzo można się pomylić ....
  • ~Jakub / 2022-02-17 11:02
    Ocena: 2.60 / 5
    No tragedia na stronie coś kosztuje 9.99 w aplikacji 10.50 na stronie odbiór w punkcie 0pln a w aplikacji 12zł no tragedia
  • ~Adrian / 2022-02-17 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulują zamówienia na edycje kolekcjonerskie na kilka dni przed premierą, kiedy nie są już dostępne do kupienia nigdy.
    Zamrażają pieniąde na pare miesięcy po czym zostawiają ludzi na lodzie z jedyną opcją zakupu u koników po wielokrotności ceny. Omijać szerokim łukiem, parodia nie sklep.

    Pan na infolini zaproponował bon na 10zł do sklepu jako rekompensate :D
    Ostatnie moje zakupy w tym żałosnym sklepie.
    ZaletyBrak
    WadyIstnieje
  • ~Ola / 2022-02-14 22:58
    Ocena: 1.20 / 5
    Najgorsza aplikacja, jaka w życiu widziałam…. ????????????
    Chciałam zamówić 1000+ zdjęć bo w tedy najkorzystniejsza cena,
    Przez kilka dni (duuzo godzin) wygrywała zdjęcia, i za każdym razem gdy się zbliżyłam do 1000 koszyk się usuwał, i za każdym razem od nowa….
    PORAZKA
  • ~Sceptyczny / 2022-02-10 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc dziś w empiku Bielany Wrocławskie zostałem potraktowany jak intruz pani która poprosiłem o pomoc znalezieniu konkretnej książki odpowiedziała mi przez ramię że mam się zgłosić do kasy na dole ,zwracałem się dwukrotnie bez odzewu .Ta pani jest tak wredna jak otyła.
    ZaletyBrak
  • ~M / 2022-02-10 09:10
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówienie złożone 07.02 wysyłka miała być zrealizowana w ciągu 24h i najpóźniej dotrzeć do mnie 9/10 lutego.
    10 lutego dowiaduje się że przesyłka nie została wgl nadana a ja tego dnia wyjeżdżam na urlop. Biorąc pod uwagę że fakt iż firmy w dzisiejszych czasach realizują zamówienia z dnia na dzień z drugiego końca Polski i nie ma z tym problemu a magazyn empiku znajduje się jakieś 30km ode mnie, bardzo słabo :/
    Wady- wysyłka
    - nieterminowość
  • ~Natalia / 2022-02-09 20:05
    Ocena: 1.20 / 5
    Jednym słowem dno! Zamówienie złożone 29 stycznia z wysyłką 24h otrzymałam po prawie 2 tygodniach! Powodem opóźnienia wysyłki był błąd w systemie bo kupionego towaru nie posiadali na stanie w danym momencie mimo że w dalszym ciągu była możliwość zamówienia go ???? Zero propozycji jakiejkolwiek rekompensaty. Zarówno ja jak i dziecko zawiedzione
  • ~Edyta / 2022-02-07 20:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Kontynuacja opinii wystawionej 2 tygodnie temu na ceneo. Zamówienie nr 10101534378799 W dniu 13 stycznia zamówiłam w empiku dwie gry, które przeznaczone były na prezent urodzinowy dla dzieci. Empik pomylił się i wysłał mi zupełnie inny produkt ( książkę). W trybie ekspresowym wysłałam "nie moje" zamówienie do empiku oczekując tak samo szybkiej reakcji ze strony empiku na dosłanie mi "moich" produktów. Jakie było moje rozczarowanie, gdy okazało się, że muszę przejść przez cały, bardzo długi proces rozpatrywania reklamacji po stronie empiku, żeby otrzymać po raz kolejny niekompletne zamówienie ( pomijając fakt, że urodziny minęły prawie miesiąc temu....). 13 stycznia zamówiłam gry a prawie po miesiącu czyli 7 lutego przyszło moje znowu niekompletne zamówienie. Chciałabym nadmienić, że na etapie złożenia reklamacji skontaktował się ze mną empik i w ramach rekompensaty zaproponował dodatkowo doładowanie konta na empik.com za 20 zł. Propozycję tą przyjęłam dokonałam kolejnych zakupów za kwotę ponad 200 zł! Nadmienię, że jedynym miłym doświadczeniem jakie mnie spotkało z empikiem to Pani konsultantka zajmująca się działem Customer Care ( Experience), która robiła co mogła podczas rozmowy, aby zatrzeć złe wrażenie po zakupach w sklepie. Do czego zmierzam. Rozumiem błąd ludzki, że ktoś gdzieś na magazynie mógł raz się pomylić i wysłać mi złe zamówienie, ale jestem zażenowana, że po miesiącu nadal nie otrzymałam pełnego zamówienia! Jestem kompletnie zażenowana faktem, że proces reklamacji w tak dużym sklepie jest na poziomie (kolejki w czasach PRL- dosłownie:( ). Jestem klientem wielu sklepów internetowych i jeszcze nigdy (nie przesadzam) nigdy nie spotkałam się z tak "kulejącym procesem zwrotów i reklamacji) zwłaszcza, że tutaj mamy błąd leżący od początku do końca po stronie sklepu. Tutaj chyle czoła innym dużym znanym (celowo nie wymieniam z nazwy choć może następnym razem to zrobię) markom, które rozwiązują takie sprawy w przeciągu kilku dni! Żałuję, że po raz kolejny nabrałam się i zrobiłam zakupy w empiku:(
  • ~Zniesmaczony / 2022-02-05 23:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Czas realizacji zamówienia nie ma nic wspólnego z tym co jest napisane na zamówieniu...w tych czasach określenie terminu dostawy chyba nie jest zbyt trudne. Widocznie sklep empik to przerosło, rozumiem dużo klientów ale co to nas konsumentów obchodzi. Niech napiszą dłuższy czas realizacji i każdy sobie zaplanuje tak żeby przesyłka doszła w określonym terminie. Reasumując dramat dla tak wielkiej firmy, chyba czas przenieść się do konkurencji...
    Zaletyjeżeli uda im się wysłać towar jest zgodny.
    Wadybrak realizacji zamówienia w określonym terminie
  • ~Kurier0700 / 2022-02-04 23:52
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówiłem grę Dying Light 2 deluxe edition przed premierą i moja zamówiona gra została w dzień premiery nawet nie opuściła magazynu, mało tego dostałem e-mailem kod do zawartości dodatkowej nie mając gry samej w sobie. To jest bezczelne żeby zamawiać grę przed premierą i w dzień premiery dostać figę z makiem... . Gdybym wiedział że tak będzie to bym kupił w innym sklepie. Ostatni raz kupuję cokolwiek w Empik.
    Zaletymiła pani przez telefon
    Wadywasze lekceważnie klienta
  • ~Gojka / 2022-02-02 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra zamówienie miało być wczoraj i dalej jest w realizacji ,jutro dziecko idzie na urodziny i oczywiście lipa
  • ~Amanda / 2022-02-01 15:17
    Ocena: 2.20 / 5
    Czekam na paczkę juz miesiąc i nadal jej nie ma
  • ~Towarzysz Cimoszka / 2022-01-30 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Podobnie jak większość księgarni, ten nomenklaturowy dinozaur rodem z PRL robi bokami i najprawdopodobniej już niedługo powiększy grono biznesowych aniołków. Ratując się brzed bankructwem firma naciąga klientów i stosuje nieuczciwe praktyki. Robi poważne problemy ze zwrotem pieniędzy za zwrócony towar tandetnej jakości i próbuje przymusić klientów do dalszych zakupów zwracając pieniądze na kartkę podarunkową, co w opinii większości prawników i organizacji konsumenckich jest niezgodne z prawem i stanowi próbę poważnego ograniczenia praw konsumenckich. Prawnicy firmy liczą zapewne na to, że biorąc pod uwagę stosunkowo niedużą wartość sum zdeponowanych na tzw. kartach podarunkowych większość ludzi odpuści sobie dochodzienie swoich spraw przed sądem. Wszystkim odradzam kupowanie czegokolwiek w firmie EMPIK a już w szczególności kupowanoa swoim bkiskim tzw. kart podarunkowych. Proszę mieć na uwadze to, że za pieniądze zdeponowane na tej karcie można kupić tylko niektóre produkty w sklepie internetowym EMPIK. Zazwyczaj są to te najmniej atrakcyjne i te najgorszej jakości z których zbytem firma EMPIK ma poważne problemy. Dużo produktów pokazywanych na stronie EMPIK nie jest de facto oferowanych przez firmę EMPIK tylko przez inne firmy. Pokazując je na swojej stronie internetowej firma EMPIK nalicza sobie tylko marżę i w przypadku zwrotu lub reklamacji klient będzie się musiał kontaktować z firmą od której faktycznie aczkolwiek nieświadomie kupił towar. Dziadoska firma, dziadoski sklep internetowy, dziadoska obsługa.
    ZaletyNajwiększą zaletą firmy EMPIK jest to że podobnie jak większość księgarni już niedługo zbankrutuje a ludzie pracujący w szemranym interesie wyjecą na bruk
    WadyNajwiększą wadą tego nomenklaturowego dinozaura jest to że wogóle jeszcze istnieje.
  • ~mirosław / 2022-01-28 12:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia.Kupiłem płytę Leonarda Cohena>NA okładce jest napisane Leonard Cohen izdięcie Leonarda Cohena .W środku płyta z polskimi wykonawcami z jakimiś piosenkami.Interwencja w salonie i telefoniczna w centrum wsparcia klienta zero reakcji tylko uśmieszki
    Zaletybrak
    Wadytotalna katastrofa
  • ~4pancerni / 2022-01-27 00:46
    Ocena: 1.00 / 5
    EMPIK OSZUKUJE I OKRADA KLIENTÓW! Ich oszustwo to karty podarunkowe i idiotyczne nieżyciowe zasady! Sklep internetowy to zwykle nabijanie ludzi w butelkę. Unikajcie! Życzę im zmiany zasad, a jeśli się nie zmienią życzę im bankructwa!
    WadyEMPIK OSZUKUJE I OKRADA KLIENTÓW!
  • ~ktoś1238372829 / 2022-01-26 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    nie wysłali mi paczki od ponad miesiąca i nie odbierają
    Zaletynie ma żadnych zalet
    Wadymilion wad
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 967
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4346
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882