Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Peppa / 2020-12-11 09:53
    Ocena: 2.25 / 5
    Po tygodniu oczekiwania i podziale zamówienia na 2 części, jedna z nich została anulowana bez podania przyczyny.
    Przyczynę sama znalazłam - za anulowaną zabawkę zapłaciłam 148pln, natomiast teraz na stronie jest za 172pln (Nie była objęta żadną promocją).
    Resztę można samemu wywnioskować.
  • ~Renata / 2022-05-30 08:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Sprzedaż empik, ale różni sprzedawcy, różne miejsca odbioru i różne koszty wysyłki. Zamówienie 59,92 zł minimalne koszty dostawy 61,14 zł (5-sprzedawców). Zrezygnowałam.
  • ~Zola / 2023-04-02 11:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Empik to najgorsze aplikacja na której można zamawiać nie postrzegają klienta dobrze zawsze jest długi czas oczekiwania ni nie ponoszą żadnych konsekwencji związanych z zamówieniami nie polecam nikt nie jest zainteresowany klientem ani obsługa ani Empik robią co chcą
    WadyBrak kompetencji i długi czas oczekiwania
  • ~200 zł / 2021-11-15 11:28
    Ocena: 2.20 / 5
    Co się z Wami dzieje EMPIK?
    To jakaś kpina! Jeśli nie jesteście w stanie realizować zamówień, to przestańcie się chociaż reklamowac. Albo budżet reklamowy przełóżcie na nowe ręce do pracy. Przełożyliście mi termin eralizacji zamówienia na 12 października. DZisiaj jest 15, dostałam info, że niestety macie opóźnienie i nie wyślecie tego zamówienia - bez komentarza, kiedy mogę się spodziewać przesyłki. Zamóienie opłaciłam, wydałam ponad 200 złotych, jestem mega zła. Brak informacji, brak kontaktu. Nie odpisujecie na maile, Wasz chat nie działą - żaden konsultant po automatycznej EMI się nie zgłasza - ŻENADA. To moje ostatnie zamówienie u Was.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu
    niedziałający chat
    przekładanie wysyłki na przyszłość (bez konkretów)
    opóźnienia
  • ~aaaawa / 2021-04-22 10:43
    Ocena: 2.20 / 5
    Sklep empik po zakupie i zwrocie towaru, zaczyna "mataczyć", że jest pośrednikiem innego sklepu. Nie oddaje pieniędzy obsługa poniżej krytyki....
    Zaletybrak
    Wadywszystkie dotyczące fatalnej obsługi klienta
  • ~AB / 2020-08-13 13:56
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie z dnia 02.08.2020r realizowane przez EMPIK . Przewidywany termin realizacji 04-05.08.2020. Nadal nie otrzymałem. Tragedia. Na AliExpress zamówił ktoś inny to samo , taniej i otrzymał przesyłkę 06-08-2020. Myślałem że EMPIK jest godny zaufania. - NIE JEST! Nie polecam !!! Chyba, że ktoś lubi się urzerać i marnować swój czas.
    ZaletyBRAK
    WadyNie terminiwość, ciągle zmiany terminów dostawy,
  • ~Agnieszka / 2016-07-29 12:48
    Ocena: 2.20 / 5
    absolutnie nie polecam współpracy ze sklepem empik. wszystko jest w porządku tylko, jeżeli nie mamy żadnych zastrzeżeń co do zakupionego przedmiotu. komplikacje pojawiają się w momencie, gdy towar chcemy oddać i otrzymać zwrot pieniędzy. obsługa klienta jest chyba na najniższym z możliwych poziomów, nikogo nie interesuje zadowolenie i satysfakcja klienta. po odesłaniu przedmiotu do serwisu (z zaznaczeniem "zwrot pieniędzy na konto") po miesiącu i tysiącu telefonów (bo oczywiście oni żadnej informacji sami nie wysyłają, o wszystko trzeba się samemu upomnieć), empik wysłał nowy sprzęt z serwisu producenta - mimo zaznaczonej opcji. po kolejnym telefonie, że nie chcę tego sprzętu, bo według mnie nadal jest wadliwy, pani na infolinii informuje mnie, że nie może w tej sprawie nic zrobić jeżeli serwis nie wyda zgody na zwrot pieniędzy. dzwonię więc do serwisu, gdzie dowiaduję się, że to bujda na kółkach - oni niczego nie muszą wystawić, serwis zrobił swoją robotę, reszta leży w gestii sklepu. kolejny telefon do empiku - w takiej sytuacji nic nie da się zrobić. ja się pytam - jak to nic nie da się zrobić?! mają moje pieniądze, ja nie jestem zadowolona z zakupu i chcę ich zwrotu! z łaską więc pani powiedziała, że oddzwoni jak porozmawia z kimś wyżej. PARANOJA.
    Zaletynie ma
    Wadyobsługa klienta - tragedia!!!!! zero współpracy.
  • ~Agnieszka / 2020-10-28 15:35
    Ocena: 2.20 / 5
    Potrzebowałam kupić książkę, był 1 egzemplarz w salonie. By nie ubiegł mnie nikt, zarezerwowałam ( telefonicznie, strona mnie wywaliła). Książka na stronie była w fajnej cenie 25 zł. Przy odbiorze za książkę zapłaciłam 40zł. Rezerwacja z odbiorem osobistym spowodowała naliczenie ceny bez promocji. I nie zostałam o tym powiadomiona w trakcie zamawiania. Kupiłam, bo sprawa była gardłowa. Potem pomyślałam, że powinnam zrezygnować z rezerwacji i poczekać aż książka znajdzie się na regale. BARDZO KIEPSKO.
  • ~Aleksander / 2020-08-04 18:19
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie opłacone z góry nie dotarło na czas.Od dostawcy dowiedziałem się że zostało odesłane do nadawcy. W dziale obsługi Empik.com nie dowiedziałem się dlaczego ale otrzymałem obietnicę, że sprawa zostanie wyjaśniona. Zaznaczyłem, że zależy mi na szybkim otrzymaniu przesyłki. W kolejnym tygodniu otrzymałem zwrot pieniędzy. Zadzwoniłem do działu obsługi klienta i dowiedziałem się, że dostawca uszkodził przesyłkę dlatego ja nie otrzymam przesyłki tylko pienądze. Mogę otrzymać zamówiony produkt jeśli ponowię zamówienie ale już nie w promocyjnej cenie tylko droższe o 100 PLN. W mojej opinii poniosłem koszty niekompetencji partnera (dostawcy) Empik.com. Zamówienie zostało anulowane nie z mojej winy a ja nie zostałem powiadomiony dlaczego, to brak szacunku dla klienta.
    WadyPracownicy działu obsługi nic nie mogą( tak twierdzą), poza udzielaniem niepełnych informacji.
  • ~Aleksandra / 2023-09-05 21:03
    Ocena: 2.20 / 5
    Wystawiają rzeczy, których nie mają faktycznie na stanie. Zapłaciłam za produkt, po kilku dniach anulowano transakcję. Żarty.
  • ~Amanda / 2022-02-01 15:17
    Ocena: 2.20 / 5
    Czekam na paczkę juz miesiąc i nadal jej nie ma
  • ~Artur / 2023-09-01 15:26
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie polecam !!! zakupów w sklepie internetowym Empik com. Po raz kolejny otrzymane w przesyłce zamówienie jest uszkodzone. Dotyczy to zamówień odbieranych w salonach sprzedaży, z innych form odbioru nie korzystam, nie mam opinii. Zdarza się to prawie zawsze, np. zamówione książki lub płyty są wymiętolone, pomięte, wyplamione lub brudne nawet bywają podarte. By uniknąć rozczarowań polecam zakup w innych sprawdzonych sklepach internetowych.
    ZaletyTo mógłby być świetny sklep, ale...
    WadyBrak dbałości o jakość świadczonej usługi w kategorii jakość techniczna oferty, Zatem również cena nie adekwatna.
  • ~Aśka / 2022-05-25 12:27
    Ocena: 2.20 / 5
    Wystawiają produkty w sklepie online których nie ma Zamawiasz wpłacasz pieniądze po 2 dniach anuluja zamówienia Obracają twoimi pieniędzmi Nie polecam zakupów w tym sklepie
  • ~B. O. / 2020-09-20 18:41
    Ocena: 2.20 / 5
    Termin dostawy paczki minął, a sklep nie skontaktował się ze mną. Nie wytłumaczył, jaka jest przyczyna opóźnienia dostawy. I kolejno: mój telefon dzień po upływie terminu dostawy na infolinię (ponoć paczka właśnie została skompletowana i następnego dnia miała być wysłana), później odpowiedzi mailowe na moje reklamacje dotyczące braku informacji terminu dostawy przesyłki(dopiero w trzecim mailu ze strony Empiku padło "przepraszam") i w końcu paczka doszła z 5-dniowym opóźnieniem. Niestety, 1 z 4 zamówionych artykułów był inny, niż wybrałam. Po złożeniu przeze mnie reklamacji na ich stronie, pocztą mailową zapewniono mnie, że w wybranym przeze mnie terminie przyjedzie kurier odebrać niewłaściwy artykuł. I cisza. Kontakt się urwał. Empik totalnie zignorował mnie, nie rozwiązując problemu.
    ZaletyŁatwy kontakt poprzez stronę Empiku
    WadyNierzetelność. Lekceważenie klienta. Niedotrzymanie terminu dostawy. Brak towaru w magazynie, pomimo reklamowania go na stronie sklepu.
  • ~Bardzo niezadowolona Klientka / 2021-12-08 22:05
    Ocena: 2.20 / 5
    Powielę to co poniżej już napisane. Zamówienie 26.11. pierwsza informacja o opóźnieniu z prośbą o cierpliwość 02.12. cierpliwość się kończyła 06.12 bo miał być to prezent, a 07.12 wiadomość, że zamówienie anulowane, zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni - żenujące! Zapytałam, dlaczego anulowano zamówienie a towar nadal jest dostępny, dostałam odpowiedź, żebym sobie zamówiła u partnera. Ja? Macie problem to zamowcie i mi wyślijcie, żeby wyjść z twarzą! Ale czy taka jest polityka firmy? To czas gorączkowych przedświątecznych zakupów i takie wpadki, a właściwie jak widać standard jest niewybaczalny!
    ZaletyBRAK
    WadyWystawianie towaru, którego nie ma. Brak informacji o zamówieniu. Brak chęci wyjścia do klienta.
  • ~Bart / 2021-11-03 18:49
    Ocena: 2.20 / 5
    Sklep Empik go to oszuści. Zamówiłem przez sklep krzesła za 1200 zł. Od 3 miesięcy nie mogę otrzymać towaru ani zwrotu pieniędzy. Zasłaniają się tym ze jakiś inny dostawca miał dostarczyć mi towar i nie dostarczył a pieniędzy tłumacza ze nie zwrócą bo zwrócić ma ktoś inny. Ciagle twierdzą ze reklamacja jest rozpatrywana i tak dalej. Kasę pobrał mi z konta Empik wiec uważam ze są to oszuści
    ZaletyBrak zalet
    WadySpychologia i brak informacji
  • ~Bartek / 2020-11-23 06:32
    Ocena: 2.20 / 5
    Empik.com to jakiś koszmar. Przestrzegam. Zakupiłem 2 towary drukarkę brother 5700dn za 1739zł oraz telefon poco f2 pro za 1787 w obu przypadkach przelew z góry. Nikt się nie odzywał po interwencji okazało się, iż niby sprzęt uległ uszkodzeniu a drugiego nie ma u dostawcy. Oba były dostępne tylko w zwiększonej cenie. Raz że nie dostałem towaru dwa iż czekałem na zwrot środków 3 tygodnie. Przestrzegam! Oszustwo!
    Zaletybrak, poprostu oszustwo
    Wadykontakt, poświadczenie nieprawdy
  • ~Bartosz / 2022-03-19 10:49
    Ocena: 2.20 / 5
    czekam na zamówienie które miało być najpóźniej w piątek, empik prosi cały czas o cierpliwość a przesyłka nawet nie została wysłana. TRAGEDIA - OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
    Zaletytotalny brak!!!
    WadyOszustwo i ściemniactwo!!
  • ~Berka81 / 2021-09-18 16:05
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie do fg-market złożone 9 września.Wysylka miała trwać 24 h. Po tym czasie napisałam do Pana i odpisał że będzie wysłane w piątek ale znów przesyłka nie została nadana. Napisałam do Pana Kamila o zwrot kasy. Odpisał że zostały pieniądze zwrócone 15 września.Jest 18 i kasy brak na koncie. Jedno wielkie oszustwo. Nigdy nic nie zamówię na empik ani kasy ani towaru.
    ZaletyŁatwość zamowienia
    WadyBrak weryfikacji sprzedających oszustów
  • ~Cezary / 2022-01-21 10:11
    Ocena: 2.20 / 5
    Najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia. Przy produktach informacja o wysyłce w 24 godziny, a towar nie zostaje wysłany. Masa pism, reklamacji i cisza. Klient zostaje sam sobie. Tłumaczenie, że to nie ich wina tylko partnerów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 967
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4346
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882