strona 28 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Wojtek / 2018-05-15 12:15Ocena: 2.40 / 5
Zamówione perfumy 10.05.2018. 12.05 informacja o przesunięciu terminu dostarczenia, a 15.05 mail, w którym anulowano moje zamówienie bez słowa przepraszam. -
-
~X / 2020-12-22 20:53Ocena: 2.40 / 5
Odebrałam książkę, która jak się okazało ma pogniecione strony w środku. Zamówienie rozbito mi na dwa pojedyncze z powodu niedostępności. W końcu kupiłam produkt nowy czy używany? WadyOpóźnienia w dostawie. -
~Zadrek / 2019-08-20 13:25Ocena: 2.40 / 5
Brak możliwości reklamacji podwójnie kupionego produktu (przypadkowo). -
~Zawiedziony konsument / 2021-07-22 12:40Ocena: 2.40 / 5
Zamówiłam odkurzacz pionowy znanej firmy cena 869zl. Miał to być prezent, zamówienie złożone 13 lipca, miało być doręczone 15-16 lipca a osoba miała być obdarowana 17 lipca. Od czwartku telefony, brak informacji, w piątek info że paczka została już wyslana ale nie dotrze na czas. Przy okazji brak możliwości śledzenia paczki, w poniedziałek tel, pani oczywiście przesyła reklamacje do działu logistycznego podając czas reakcji max 72h, i zapewniając że będzie to w 24h. W środę po 72h i zero informacji co z paczka dzwonie i kolejna pani zapewnia mnie że za 48 będę mieć już odpowiedz...i cały czas ta sama śpiewka..jeszcze kłamią przez telefon.Final historii taki, że w piątek na szybko jechałam wydać kolejne pieniądze bo nie mialam prezentu plus zatrzymane pieniądze i teraz empik trzyma moje pieniądze 2 tygodnie, koelejne dwa tygodnie jest na zwrot produktu do magazynu i kolejne dwa na rozpatrzenie przez nich reklamacji..kpina....wystawiam odpowiednią laurkę, nie polecam nikomu stresu, nerw, i wydanej kasy lepiej kupić gdzie indziej i mieć towar 2 dnia od zamówienia u siebie. Szkoda zdrowia i czasu. -
~Zuzanna / 2021-08-18 13:15Ocena: 2.40 / 5
Kupując produkty poprzez aplikację trzeba uzbroić się w cierpliwość. Na wysłanie mojego zamówienia czekam już piąty dzień, pomimo tego, że wysłane miało być w ciągu 48 godzin. Nie polecam kupować w tym sklepie.
Nie jest to mój pierwszy zakup poprzez aplikację. Za każdym razem sytuacja powtarzała się, a towar przychodził bardzo słabo zapakowany. Książki często były podniszczone, mimo, że zamawiałam produkty pelnowartosciowe. Po tych doświadczeniach, stwierdzam, że było to moje ostatnie zamówienie w tym sklepie.Zalety-Biuro Obsługi Klienta, choć nie mogło mi pomóc, starało się to zrobić. Dostałam informację, u kogo mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytania.Wady-bardzo długi czas kompletowania zamówienia
-słabe zapakowanie kupionych produktów
-książki często są lekko zniszczone (np. zdarty róg okładki, delikatnie przerwane strony itp., co w innych sklepach byłoby uznane za Outlet) -
~Barbara / 2019-02-08 14:02Ocena: 2.33 / 5
Zamowilam kilka pozycji. Po otrzymaniu przesylki okazalo sie, ze dwoch z nich brak, ale tylko cena jednej z nich byla odjeta z faktury. Nie poinformowano mnie o tych brakach, a na stronie produkty widnialy jako dostepne. Po reklamacji otrzymalam automatyczna odpowiedz odnosnie tylko jednego braku. Ten drugi zignorowali zupelnie.
Po wyslaniu kilku maili okazalo sie, ze nie sa w stanie dostarczyc mi brakujacego tomu I zwroca mi pieniadze. Nie bylo z ich strony jakiegokolwiek cienia skruchy. Po kilku dniach oczekiwania wyslalam kolejnego maila z zapytaniem kiedy moge sie spodziewac zwrotu pieniedzy. Dopiero wtedy nadszedl mail z prosba o podanie numeru konta. Ani slowa przeprosin ani jakiegokolwiek zadoscuczynienia. Moja skarga zostala zupelnie zignorowana. Podkreslam, ze posiadam karte stalego klienta. Wstyd!!!
Unikajcie ich jak ognia!WadyArogancja, niekopmetencja, bezosobowosc. Zla informacja o dostepnosci produktow. -
~Krzysztof / 2020-12-13 22:41Ocena: 2.33 / 5
Żałuję, że nie przeczytałem opinii o tej firmie przed dokonaniem zakupu. Teraz mam tylko nadzieję, że nie będzie problemów ze zwrotem wpłaconych pieniędzy, Byłem przekonany, że to prawdziwa firma z wieloletnimi tradycjami a to okazało się dziadostwem, Przykre. -
~anka / 2020-12-19 10:45Ocena: 2.25 / 5
Dzień dobry
.
Koszmar i skandal, dwie rzeczy anulowane, jedna po 3 dniach. Wybrałam dostawę do Żabki dostałam na pocztę
-
-
~Grazka / 2022-12-18 14:20Ocena: 2.25 / 5
Zawsze Klient jest winny, po roku Abonnements odpuscilam???? -
~hanka / 2016-12-21 22:02Ocena: 2.25 / 5
witam byłam bardzo zaskoczona kiedy te same rzeczy np kalendarz, książka był 25 % tasńze w sklepie obok, dość duża różnica procentowa!!, tym bardziej że w obu sklepach była to cena regularna, chyba trochę przesadzają z tymi cenami -
~jacek / 2023-10-17 13:00Ocena: 2.25 / 5
Kupilem hulajnog i kiedy sie zepsula...Zakupiona przez sklep Empiku i uwaga Empik ma poddostawcow za ktorych nie odpowiada. Hulajnoga ulegla awarii, wypelniasz formularz reklamacji i wysylasz do poddostawcy w tym wypadku electrodreams. Tak tez zrobilem, po odeslaniu probowalem dodzownic sie do tej firmy, nigdy nie odebrali telefonu. Pisalem maile - nic. Pisalem do obslugi klienta Empik, i dopiero gdy empik zwrocil sie do Electrodreams ktos mi odpisal, ze oni takiej hulajnogi to nie maja. Ja dostalem potwierdzenie od kuriera o odbiorze przesylki. Szukali jej przez tydzien, i nie znalezli. Zas pozniej otrzymalem paczke z hulajnoga ale nie moja, z uszkodzonym wyswietlaczem, odkreconym blotnikiem i bez ladowarki. Teraz od trzech tygoni probuje to wyjasnic, Electrodreams oczywiscie nie odpowiada, Empik kaze mi odeslac do Electrodreams zeby oni ocenili czy reklamacji jest zasadna (najpierw nawalili a pozniej maja oceniac) to tak jakby sedzia mial wypadek a pozniej wydawal wyrok w swojej sprawie. Empik umywa rece i ja mam radzic sobie sam. Moja porada - unikajcie zakupow w Empiku jesli jest poddostawca a juz zwlaszcza firma Electrodreams. Szkoda waszego czasu, pieniedzy i zepsutego humoru. Ja mam caly czas uszkodzona hulajnoge bez blotnika, bez ladowarki z ktora nie moge nic zrobic. ZaletybrakWadyElectrodreams i obsluga gwarancyjna w Empiku -
~Karol / 2020-12-07 13:53Ocena: 2.25 / 5
Tragedia, inaczej tego nie można nazwać. Kupując internetowo możesz być pewien, że nie będziesz zadowolony. Firma Empik wystawia towar bez pokrycia tego towaru w stanie magazynowym. Zamawiałem 3 krotnie przesyłkę i dwukrotnie przesyłka do sklepu była rozdzielona na oddzielne paczki tak więc po odbiór dwóch przesyłek musiałem jechać do sklepu 4 krotnie. Empik nie szanuje klienta i jego czasu. W czasach pandemii celowo zamawiam internetowo żeby nie wychodzić niepotrzebnie z domu. Przesyłka zamówiona za dodatkową opłatą za dostawę kurierem do dnia dzisiejszego to jest 7.12 nie dotarła a zamówiona była 28.11. Zawsze mi się wydawało, że zamawia się kurierem żeby było szybciej. I sprawdziłem nie jest to wina kuriera. Przesyłka nie została skompletowana w Empiku. Interwencja w Biurze Obsługi Klienta całkowita porażka. Pan obsługujący mnie (z głosu ) młody człowiek nie podaję nazwiska ze wzg. na ochronę danych osobowych (przekaże je przełożonym) całkowicie nie profesjonalny. Przedłuża rozmowę w nieskończoność, i nie potrafi odpowiedzieć na podstawowe pytania dlaczego towar nie został wysłany skoro na stronie jest wykazany jako dostępny w magazynie. Na pytanie jaką proponuję rekompensatę za takie trakowanie klienta ponownie przedłuża rozmowę i odpowiada bez związku z pytaniem. Poproszony o rozmowę z przełożonym udziela odpowiedzi, ze nie ma takiej możliwości. Dla mnie tragedia. Przestrzegam wszystkich przed zakupami w Empik. Biorąc pod uwagę, że asortyment jest w cenach porównywalnych lub wyższych niż u konkurencji takie traktowanie klienta to skandal. Myślałem, że firma Empik to zaufany i sprawdzony sklep. Niestety moja opinia jest w tej chwili zupełnie inna. Oceniam ten sklep jako wyjątkowo nieprzyjazny klientowi. Proponuję omijać z daleka. Ja już tam nie dokonam żadnych zakupów i przekaże swoją opinię wszystkim moim znajomym żeby nie padli ofiara tego sprzedawcy. WadySprzedaż towarów, których nie ma w magazynie bez poinformowania o tym klienta.
Brak terminowych dostaw.
Nieuprzejmy i niekompetentny personel BOK.
Brak możliwości złożenia skargo bezpośrednio u przełożonego (telefonicznie) -
~Peppa / 2020-12-11 09:53Ocena: 2.25 / 5
Po tygodniu oczekiwania i podziale zamówienia na 2 części, jedna z nich została anulowana bez podania przyczyny.
Przyczynę sama znalazłam - za anulowaną zabawkę zapłaciłam 148pln, natomiast teraz na stronie jest za 172pln (Nie była objęta żadną promocją).
Resztę można samemu wywnioskować. -
~Renata / 2022-05-30 08:01Ocena: 2.25 / 5
Sprzedaż empik, ale różni sprzedawcy, różne miejsca odbioru i różne koszty wysyłki. Zamówienie 59,92 zł minimalne koszty dostawy 61,14 zł (5-sprzedawców). Zrezygnowałam. -
~Zola / 2023-04-02 11:52Ocena: 2.25 / 5
Empik to najgorsze aplikacja na której można zamawiać nie postrzegają klienta dobrze zawsze jest długi czas oczekiwania ni nie ponoszą żadnych konsekwencji związanych z zamówieniami nie polecam nikt nie jest zainteresowany klientem ani obsługa ani Empik robią co chcą WadyBrak kompetencji i długi czas oczekiwania -
~200 zł / 2021-11-15 11:28Ocena: 2.20 / 5
Co się z Wami dzieje EMPIK?
To jakaś kpina! Jeśli nie jesteście w stanie realizować zamówień, to przestańcie się chociaż reklamowac. Albo budżet reklamowy przełóżcie na nowe ręce do pracy. Przełożyliście mi termin eralizacji zamówienia na 12 października. DZisiaj jest 15, dostałam info, że niestety macie opóźnienie i nie wyślecie tego zamówienia - bez komentarza, kiedy mogę się spodziewać przesyłki. Zamóienie opłaciłam, wydałam ponad 200 złotych, jestem mega zła. Brak informacji, brak kontaktu. Nie odpisujecie na maile, Wasz chat nie działą - żaden konsultant po automatycznej EMI się nie zgłasza - ŻENADA. To moje ostatnie zamówienie u Was.ZaletybrakWadybrak kontaktu
niedziałający chat
przekładanie wysyłki na przyszłość (bez konkretów)
opóźnienia -
-
~aaaawa / 2021-04-22 10:43Ocena: 2.20 / 5
Sklep empik po zakupie i zwrocie towaru, zaczyna "mataczyć", że jest pośrednikiem innego sklepu. Nie oddaje pieniędzy obsługa poniżej krytyki.... ZaletybrakWadywszystkie dotyczące fatalnej obsługi klienta -
~AB / 2020-08-13 13:56Ocena: 2.20 / 5
Zamówienie z dnia 02.08.2020r realizowane przez EMPIK . Przewidywany termin realizacji 04-05.08.2020. Nadal nie otrzymałem. Tragedia. Na AliExpress zamówił ktoś inny to samo , taniej i otrzymał przesyłkę 06-08-2020. Myślałem że EMPIK jest godny zaufania. - NIE JEST! Nie polecam !!! Chyba, że ktoś lubi się urzerać i marnować swój czas. ZaletyBRAKWadyNie terminiwość, ciągle zmiany terminów dostawy, -
~Agnieszka / 2016-07-29 12:48Ocena: 2.20 / 5
absolutnie nie polecam współpracy ze sklepem empik. wszystko jest w porządku tylko, jeżeli nie mamy żadnych zastrzeżeń co do zakupionego przedmiotu. komplikacje pojawiają się w momencie, gdy towar chcemy oddać i otrzymać zwrot pieniędzy. obsługa klienta jest chyba na najniższym z możliwych poziomów, nikogo nie interesuje zadowolenie i satysfakcja klienta. po odesłaniu przedmiotu do serwisu (z zaznaczeniem "zwrot pieniędzy na konto") po miesiącu i tysiącu telefonów (bo oczywiście oni żadnej informacji sami nie wysyłają, o wszystko trzeba się samemu upomnieć), empik wysłał nowy sprzęt z serwisu producenta - mimo zaznaczonej opcji. po kolejnym telefonie, że nie chcę tego sprzętu, bo według mnie nadal jest wadliwy, pani na infolinii informuje mnie, że nie może w tej sprawie nic zrobić jeżeli serwis nie wyda zgody na zwrot pieniędzy. dzwonię więc do serwisu, gdzie dowiaduję się, że to bujda na kółkach - oni niczego nie muszą wystawić, serwis zrobił swoją robotę, reszta leży w gestii sklepu. kolejny telefon do empiku - w takiej sytuacji nic nie da się zrobić. ja się pytam - jak to nic nie da się zrobić?! mają moje pieniądze, ja nie jestem zadowolona z zakupu i chcę ich zwrotu! z łaską więc pani powiedziała, że oddzwoni jak porozmawia z kimś wyżej. PARANOJA. Zaletynie maWadyobsługa klienta - tragedia!!!!! zero współpracy. -
~Agnieszka / 2020-10-28 15:35Ocena: 2.20 / 5
Potrzebowałam kupić książkę, był 1 egzemplarz w salonie. By nie ubiegł mnie nikt, zarezerwowałam ( telefonicznie, strona mnie wywaliła). Książka na stronie była w fajnej cenie 25 zł. Przy odbiorze za książkę zapłaciłam 40zł. Rezerwacja z odbiorem osobistym spowodowała naliczenie ceny bez promocji. I nie zostałam o tym powiadomiona w trakcie zamawiania. Kupiłam, bo sprawa była gardłowa. Potem pomyślałam, że powinnam zrezygnować z rezerwacji i poczekać aż książka znajdzie się na regale. BARDZO KIEPSKO.
strona 28 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
