Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mini / 2022-04-25 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam zegarek, okazało się że bateria nie trzyma . Zwróciłam zegarek , a na zwrot kosztów czekam już mówiąc . Nie polecam,na infolinii cały czas słyszę że próbują rozwiązać problem i słyszę to już od miesiąca.
  • ~Niezadowolony klient / 2022-04-25 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam szczoteczkę elektryczną o wartości 250 zł, a dostałam w przesyłce szczoteczkę dla dzieci o wartości 49 zł. Najpierw nie mogłam się porozumieć na temat zwrotu przsesyłki - otóż 3 razy dzowniłam oraz do mnie dzowniono o podanie kodu przesyłki, bo za każdym razem był błędny. Następnie zwróciłam przesyłkę paczkomatem. Miesiąc minął a mojegp prawidłowego towaru nie dostałam. Gdy zadzowniłam na infolinię, okazało się, że jest status zwrócenia kosztów (punktów na konto empik) lub dostarczenia przesyłki ???? Po weryfikacji ponownej przez obsługę okazało się, że nie mam zwrotu ani też przesyłki. Dziś sprawdzając status przesyłki jest w drodze, ale NA ZŁY ADRES!!!
    Tragedia, nie chce ani przesyłki, ani nic wiecej już nie zawówie przez empik.com. Kto tam teraz pracuje???
  • ~zb / 2022-04-22 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    zamówiłem zmywarkę do maczyń , nr zamówienia 40101579158081 zapłąciłem przelewem i otrzymałem potwierdzenie złożonego zamówienia. Następnego dnia zadzwoniłem do empiku aby upewnic sie , że otrzymali zapałatę . Dowiedziałem sie , że przelew dotarł i azmówienie jest opłacone ale zmywarki nie dostranę bo zostrały wyprzedane natomiast kwota przelewu zostanie zwrócona za kilka dni . Nadal czekam na zwrot. Niestety nikt ze strony empiku nie skontakatował sie ze mną , to ja dzwoniłem do empiku. Nie polecam , stanowczo odradzam robieenie zakupów w tej firmie.
  • ~Monika / 2022-04-21 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy na infolinii składają ciągle obietnice bez pokrycia.
    W białych rękawiczkach urządzają kpiny z klienta ! Bezkarne towarzystwo.
  • ~Dla was Pan / 2022-04-20 16:34
    Ocena: 1.60 / 5
    ...gówno nie firma !!!brak szacunku dla klienta !!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Kasia / 2022-04-20 14:36
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam zakupu w EMPIK przez internet, na zwrot pieniędzy w przypadku anulowania zamówienia oczekuje się ponad 14 dni, nie spotkałam się jeszcze z taką sytuacją, obracają pieniędzmi klientów, nie polecam sama też nie skorzystam już z ich zakupów
    Zaletybrak
  • ~Sylwia / 2022-04-18 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupu na platformie MARKETPLACE sklepu EMPIK otrzymany towar był niestety uszkodzony, źle zapakowany bez oznaczenia uwaga szkło! Reklamacja odrzucona. Zostaliśmy z nowym sprzętem za prawie 3ooozł plus teraz (koszt naprawy 1000zł). Minęły ponad 2 tygodnie a faktury także nie otrzymaliśmy za zamówienie!
  • ~Grubson / 2022-04-18 10:53
    Ocena: 1.40 / 5
    Towar zamówiony w promocji nie istnieje. Po promocji towar jest na stanie. Dziwne rzeczy się tu dzieją
    WadyBrak wad, bo brak towaru
  • ~rungni / 2022-04-15 12:21
    Ocena: 3.20 / 5
    Generalnie jest ok. Ale szwankuje system powiadamiania i aktualizowania. Zamawiając produktyy dowiadujesz się o ich dostępności, a zdarza się że produkt jest niedostępny. Niestety nikt o tym nie powiadamia, więc czekasz za dostawą, która cały czas jest przekładana, bo nie mają czegoś w magazynie. Wystarczyłby e-mail z informacją, a tu nic.
    Zaletystrona czytelna i łatwa w obsłudze. Szeroka gama produktów i sposobów dostawy
    WadySłaba obsługa i wadliwy system powiadamiania
  • ~Mir254 / 2022-04-14 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik to tragedia, zero kontaktu, nie odpisują na wiadomości , olewają reklamacje mają po prostu w d.. klienta. Nie polecam,
    Zaletyszukajcie a znajdziecie ,ja nie znalazłem
    Wadybrak kontaktu
    lekceważenie klienta
    zmiana firmy kurierskiej po opłaceniu zamówienia
    brak faktury,paragonu
  • ~Natalia / 2022-04-14 11:42
    Ocena: 3.40 / 5
    Do dziś nie otrzymałam odpowiedzi w sprawie mojej reklamacji. Zamówiłam książki za ponad 1000 zł z czego przynajmniej 7 z nich przyszły uszkodzone. We wcześniejszym zamówieniu również nie obyło się bez problemów niestety.
    ZaletyCeny książek oraz fakt że książki można w prosty sposób zamówić przez aplikacje
    WadyObsługa oraz fakt w jakim opłakanym stanie potrafią przyjść książki do klienta (brudne i podarte)
  • ~Alicja / 2022-04-12 08:47
    Ocena: 1.80 / 5
    Jesli chcecie uzyskac rzetelna informacje na infolinii epmiku, nie liczcie na to... W sb pani powiedziala, ze pieniadze na karte podarunkowa zostana zwrocone w nd, mimo tego ze jest weekend... Wczoraj pieniedzy nie bylo na karcie, wiec zadzwonilam ponownie. Tym razem mily pan obiecal, ze pieniadze na karcie znajda sie do konca dnia. Dzisiaj sprawdzilam saldo, pieniadze nadal nie wrocily, wiec zadzwonilam po raz trzeci. I co? I tym razem zostalam poinformowana, ze pieniadze zostana zwrocone do 14 dni roboczych. Na moja prosbe o przyspieszenie procesu (poniewaz dwa razy dostalam bledna informacje), pani stwierdzila, ze sie nie da.

    Jesli chodzi o inne aspekty, nie kupuje w empiku, poniewaz ceny sa z kosmosu... Teraz z racji tego, ze mam karte podarunkowa, musialam cos zamowic. Natomiast po negatywnych doswiadczeniach nie mam zamiaru wiecej kupowac w tym sklepie, w ktorym potrzeby klientow sa ignorowane, a pracownicy przekazuja bledne informacje.
  • ~Gracz 1234 / 2022-04-11 19:20
    Ocena: 4.40 / 5
    Polecam! Zamówiłem Fifa 22 w niedzielę i przyszła we wtorek. Ceny bardzo dobre 9/10
    ZaletyDobre ceny , szybka wysyłka
    Wadyżadne
  • ~Jarosław / 2022-04-10 18:12
    Ocena: 1.80 / 5
    Empik zszedł na psy. Sprzedają karty podarunkowe, które umożliwiają zakupy tylko niektórych produktów z szerokiej oferty na stronie empiku. Oczywiście nie informując o tym nabywcy karty, bo by się wycofał. Człowiek potem musi się nakombinować by nie zmarnować podarunku. Skomplikowana procedura zakupów. Wysokie ceny. Nie polecam.
  • ~Kasia / 2022-04-10 12:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Zawiodłam się na empik.com, składajac zamówienie zauważyłam, że z aplikacji zniknęła opcja bezpiśredniego zapłacenia karta. Zmuszanie klientów do korzystania z serwisu płatniczego jest, co najmniej, nie w porzadku. Nie będę więcej korzystać z empik.com. Przykro mi
  • ~Patrycja / 2022-04-08 10:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam totalnie zakupów. Za każdym razem opóźnienia w planowanym doręczeniu kończące się ciągłym wydzwanianiem na infolinie. Obecne zamówienie, na które czekam miało być doręczone w dn. 6/7.04. Jest 08.04, a paczka nawet nie opuściła ich magazynu. Wczorajszy telefon skończył się obietnicą, że "paczka dziś wyjdzie, jutro będzie doręczona. Pracujemy na wysyłkach 24 h, więc na pewno ją Pani dostanie". Status zamówienia dziś? Nadal nie wyszła z magazynu. Rozmowa na infolinii z konsultantką: "Tak miała wyjść wczoraj, nie wiem czemu nie wyszła, pewnie magazyn jej nie zauważył. Dam im znać żeby wysłali dziś, ale nie mogę nic zagwarantować. Mogę jedynie przeprosić". Śmiech na sali ... obsługa fatalna, wysyłki nigdy nie idą w terminie i na czas, infolinia po nic bo i tak nic nie są w stanie zdziałać ...
  • ~Ewa / 2022-04-08 07:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Po wysłaniu informacji o reklamacji 5tygodni ciszy w tym czasie wielokrotne telefony konrakt brak opieki kontaktu zero pomicy
    ZaletyBeak
    WadyWszystko
  • ~klientka / 2022-04-07 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam!!!! zamowilam komode- fronty przyszly matowe zamiast polysk, do tego uszkodzenia na nich sa stare poniewaz sa glebokie i brudne czyli takie musialy wyjsc z magazynu,jest mi przykro,dodatkowo pani stwierdzila!!!sic!!!! ze nie zyczy sobie aby ja nagrywac, kiedy skladalam reklamacje! natomiast klientow nagrywaja!!!moj pierwszy i ostatni zakup!!! przestrzegam kazda osobe aby nie sugerowala sie ladnymi zdjeciami,dla mnie to wyrzucone pieniazki i kupa nerwow,lecz dam znac jak sprawa sie potoczy dalej,a zamowie sobie poprostu mebel w innej firmie
  • ~Kamil / 2022-04-06 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiony towar niezgodny z opisem. Wysyłanie maili zamiast kontaktu telefonicznego. Zamawiałem blokady magnetyczne-zabezpieczenia do szafek przed dziećmi. Na zdjęciu widniały 3 magnesy. Doszedł jeden. Sklep tłumaczył się ze nikt wcześniej nie zgłaszał takiego problemu. Magnesów nie dosłali bo powiedzieli ze nie mają. Nie polecam. Moje ostatnie zakupy w Empik i swoją opinię przekażę dalej.
  • ~Natalia / 2022-04-06 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam zakupów w empik.com. W sierpniu zakupiłam w empik.com czytnik ebooków Poxketbook Touch Lux 5. W ciągu pół roku użytkowania wyświetlacz uległ awarii dwukrotnie, mimo że czytnik był przechowywany w etui od nowości i traktowany jak przysłowiowe jajko.
    Dodatkowo podejście Empiku do całej sprawy, pozostawia wiele do życzenia.. Mimo identycznych uszkodzeń za pierwszym jak i drugim razem, miałam do czynienia z kompletnie odmiennym stanowiskiem Empiku. Za pierwszym razem Empik uznał uszkodzenie za niezawinione przeze mnie, natomiast w drugim przypadku jako uszkodzenie mechaniczne, mimo (podkreślam) identycznego uszkodzenia wyświetlacza. Z mojej perspektywy, jako klienta, takie stanowisko jest niejasne, a sposób rozpatrywania reklamacji na zasadzie przypadku i w zależności od humoru pracowników Empiku.
    Absolutnie nie polecam zakupów sprzętu w Empik.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 997
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4900
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4610
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4079
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3156