Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolony klient / 2020-04-10 19:38
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówienie 05.04,data realizacji niby 07-08.04,a następnie 09.04 dostaję informacje że dostawa będzie 09-10.04.w dupie mają klienta....
  • ~ownluuna / 2021-12-06 12:35
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówienie złożone 8 listopada nadal nie zostało wysłane i nadal nie wiadomo kiedy zostanie wysłane. Gdy zamawiałam, produkty na stronie były dostępne. Potrzebowałam tych produktów już dawno, ale oczywiście nie można polegać na deklaracjach zawartych na stronie. W razie pytań o termin wysyłki, obsługa klienta każe tylko czekać i nie podaje żadnych informacji.
    Żenujące
    ZaletyJak narazie nie widzę żadnych
  • ~Rado / 2023-06-24 03:19
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiłem produkt w niedzielę, dostawa miała być od 1-2dni. Później w aplikacji wyskoczyło mi że dostawa będzie między czwartkiem a piątkiem. W środę dostałem maila z Empiku że paczka została wysłana. Nie można było jej śledzić więc coś mi już nie grało. Dopiero w piątek dostałem maila od Inpostu o potwierdzeniu nadania przesyłki. Po sprawdzeniu śledzenia przesyłki okazało się że paczka jest dopiero przygotowana przez nadawcę do wysyłki. Minęło 6 dni a ja nadal jestem bez paczki, a był to prezent na urodziny, które były w piątek... Ile dni wcześniej trzeba złożyć zamówienie żeby dostać paczkę na czas?! I po co mi te Empik Premium za które zapłaciłem, powinni mi teraz oddać za to pieniądze.
    WadyPaczka nie dotarła na czas, minęło 6 dni a paczki nadal nie ma. Jeśli planujesz kupić coś komuś na prezent to albo zamów coś miesiąc wcześniej albo nie zamawiaj przez Empik
  • ~Rozczarowany / 2016-04-06 18:10
    Ocena: 2.40 / 5
    Chciałbym podziękować #empik.com do spółki z ‪#‎UPS‬ za zepsucie dziecku urodzin. Najpierw klocki były kompletowane przez empik potem kurier nawet nie podjeżdżając z dostawą wklepał informację do systemu, że nikogo nie było pod adresem. Dziecko z dziadkami cały dzień czekali na zamówione klocki jednak ich nie otrzymał a to były jego urodzinki. Przykre, że ani nadawca w tym wypadku ‪#‎empik‬ nie ma kontaktu z kurierem a na infolinii #UPS dowiedziałem się że oni cytuję "wynajmują podwykonawców i nie mają z nimi kontaktu" tak więc nadawając przesyłkę #UPS możecie się liczyć że dostawca widmo zabierze towar i zniknie a i tak nikt nie będzie wiedział kto jest za to odpowiedzialny!!! Skandal! Rozczarowany klient.
    Zaletybrak
  • ~siemka / 2021-05-31 22:21
    Ocena: 2.40 / 5
    UWAGA UWAGA - EMPIK wciska E-booki zamiast zwykłych księżek. Zamawiałem klasyczną papierową książkę. Oferta wygląda tak jak książki papierowej, natomiast małym drukiem i szarym jest info że to e-book. Pomimo że produkt nie został pobrany z ich portalu nie ma możliwości zwrotu lub wymiany na książkę papierową. Bardzo słabe doświadczenie - zlewka na klienta.
    Zaletyasortymwnt
    WadyOferty wprowadzające w błąd. Brak mozliwości zwrotu produktu zakupionego przez internet !!!
  • ~Snuq / 2023-09-06 10:16
    Ocena: 2.40 / 5
    Pomimo calkiem bogstego asortymentu książkowego to ceny obecnie są absurdalne. Różnica pomiędzy sklepem empik.com a stacjonarnym różni się nawet o kilkadziesiąt procent.
    Konto premium, które kiedyś byli spoko opcją obecnie praktycznie nic nie daje. Oferty premium to są rzeczy których chce się pozbyć empik z magazynu bo nikt nie chce tego kupić. Nie przeliczeniu więcej konta premium bo mi się obecnie calkowicie nie opłaca.
    WadyCeny
    Brak obecnie ofert dla posiadaczy kont premium
  • ~Szymo / 2021-09-03 11:29
    Ocena: 2.40 / 5
    Empik.com to totalna porażka. Zamówiłem książkę z odbiorem w salonie. Czas realizacji do 6 dni. Po opłaceniu zamówienia z ciekawosci sprawdziłem dostępność w salonie. Okazuje się że książka jest dostępna w salonie, a tak muszę czekać prawie tydzień
  • ~tomar / 2021-06-24 18:51
    Ocena: 2.40 / 5
    Przestrzegam przed kupowaniem internetowym w Empik elektroniki.Zamòwiłem szczoteczkę soniczną.Ktoś wyciągnął końcówki przy pakowaniu i musiałem dokupić gdzie indziej.
  • ~Tyszka / 2020-10-01 19:42
    Ocena: 2.40 / 5
    Tragedia, omijać sklep szerokim łukiem. Lepiej zapłacić ciut więcej w innym sklepie i mieć pewność, że dostanie się przesyłkę na czas.
    Pani na infolinii nie ma o niczym pojęcia i opowiada totalne głupoty.
    Nie polecam, nigdy więcej nie skorzystam.
    3 dzień nie nadali paczki, a na stronie informacja, że czas wysyłki 24 godziny.
  • ~Ulka / 2023-10-02 02:21
    Ocena: 2.40 / 5
    Po trzecim negatywnym doświadczeniu z zamówieniem na stronie jestem zmuszona wystawić kiepską opinię. Nie jestem w stanie użyć do zakupu ebooków dostępnych na koncie środków mimo że to produkty sprzedawane bezpośrednio przez Empik. Kiedyś użyłam kodu do zakupu ebooka, po czym go nie otrzymałam. Zwrotu środków, ani odpowiedzi na reklamację również. Za to dzień po tym, jak napisałam do obsługi klienta, status ebooka zmienił się na ,,niedostępny". Zwykłe złodziejstwo.
  • ~Vewa30 / 2020-12-15 23:06
    Ocena: 2.40 / 5
    Złożyłam spore zamowienie na 250 zł. Oczekując dostawy na mikołajki. Nie doczekałam sie. Najpierw poinformowali ze mogą podzielić zamowienie i dostarcza cześć wcześniej a pozostała w innej przesyłce. Zgodziłam sie. Po czym otrzymałam kolejne info ze dostawa jednak nie dotrze. Udzielono mi SMS rabatu na 40% dla nieprzecenionych art.,niestety przez to ze nawalili musiałam kupić w innym miejscu jeden produkt bo dziecko bardzo na niego czekało. Z rabatu nie skorzystałam bo był możliwy do zrealizowania tylko w sklepie stacjonarnym podczas gdy byłam na wyjezdzie i żadnego pod reka nie miałam. Czas realizacji rabatu 2 dni, mało tego tylko dla klientów premium. Zgłosiłam reklamacje mówiąc ze nadal chce skorzystać z rabatu, ze ich przeprosiny nic nie warte bo nic nie otrzymałam. Na co Pani z CS dzwoni i zacheca do śledzenia ofert. A teraz okazuje sie ze jeszcze musze zapłacić za zwrot!!? Zal! To były moje ostatnie zakupy w empik. Szkoda bo średnio rocznie wydawałam jakieś 2000 zł! Usuwam i konto i aplikacje! Żenada
    ZaletyBrak
    WadyFatalne podejście do klienta
  • ~Vini / 2021-04-20 10:43
    Ocena: 2.40 / 5
    Empik kiedyś był firmą która była godna polecenia. Obecnie to kiepska imitacja "allegro". Wybieramy produkty po czym w koszyku okazuje się ze są one z kilku sklepów i należy zapłacić kilka razy za transport. Malo tego nie wyświetlają się poprawne informacje na temat terminów (nie panują nad sklepami podległymi pod Empik). Kiedyś dobry sklep teraz porażka... Nigdy więcej zakupów tam i innym też odradzam.
    ZaletySpory asortyment
    WadyNieprawdziwe informacje na temat produktów (data wysyłki)
    Nie panowanie nad sklepami podległymi
    brak informacji na temat powodów opóźnień / realizacji
    kilkukrotne koszty wysyłki
  • ~Vint / 2018-04-03 09:27
    Ocena: 2.40 / 5
    Niestety zrobiły mnie jaja z dostawą. Musiałem jechać pszez cale miasto. A zaznaczałem odbiór w paczkomacie.
  • ~waldek / 2020-12-16 19:05
    Ocena: 2.40 / 5
    Stanowczo odradzam. Nie będę opisywał całej drogi przesyłki zamówionego towaru w dniu 23.11.20 Obiecana dostawa na 26 listopada . Do tej pory nic a wszyscy z obsługi maja to w pompie
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Wojtek / 2018-05-15 12:15
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówione perfumy 10.05.2018. 12.05 informacja o przesunięciu terminu dostarczenia, a 15.05 mail, w którym anulowano moje zamówienie bez słowa przepraszam.
  • ~X / 2020-12-22 20:53
    Ocena: 2.40 / 5
    Odebrałam książkę, która jak się okazało ma pogniecione strony w środku. Zamówienie rozbito mi na dwa pojedyncze z powodu niedostępności. W końcu kupiłam produkt nowy czy używany?
    WadyOpóźnienia w dostawie.
  • ~Zadrek / 2019-08-20 13:25
    Ocena: 2.40 / 5
    Brak możliwości reklamacji podwójnie kupionego produktu (przypadkowo).
  • ~Zawiedziony konsument / 2021-07-22 12:40
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiłam odkurzacz pionowy znanej firmy cena 869zl. Miał to być prezent, zamówienie złożone 13 lipca, miało być doręczone 15-16 lipca a osoba miała być obdarowana 17 lipca. Od czwartku telefony, brak informacji, w piątek info że paczka została już wyslana ale nie dotrze na czas. Przy okazji brak możliwości śledzenia paczki, w poniedziałek tel, pani oczywiście przesyła reklamacje do działu logistycznego podając czas reakcji max 72h, i zapewniając że będzie to w 24h. W środę po 72h i zero informacji co z paczka dzwonie i kolejna pani zapewnia mnie że za 48 będę mieć już odpowiedz...i cały czas ta sama śpiewka..jeszcze kłamią przez telefon.Final historii taki, że w piątek na szybko jechałam wydać kolejne pieniądze bo nie mialam prezentu plus zatrzymane pieniądze i teraz empik trzyma moje pieniądze 2 tygodnie, koelejne dwa tygodnie jest na zwrot produktu do magazynu i kolejne dwa na rozpatrzenie przez nich reklamacji..kpina....wystawiam odpowiednią laurkę, nie polecam nikomu stresu, nerw, i wydanej kasy lepiej kupić gdzie indziej i mieć towar 2 dnia od zamówienia u siebie. Szkoda zdrowia i czasu.
  • ~Zuzanna / 2021-08-18 13:15
    Ocena: 2.40 / 5
    Kupując produkty poprzez aplikację trzeba uzbroić się w cierpliwość. Na wysłanie mojego zamówienia czekam już piąty dzień, pomimo tego, że wysłane miało być w ciągu 48 godzin. Nie polecam kupować w tym sklepie.

    Nie jest to mój pierwszy zakup poprzez aplikację. Za każdym razem sytuacja powtarzała się, a towar przychodził bardzo słabo zapakowany. Książki często były podniszczone, mimo, że zamawiałam produkty pelnowartosciowe. Po tych doświadczeniach, stwierdzam, że było to moje ostatnie zamówienie w tym sklepie.
    Zalety-Biuro Obsługi Klienta, choć nie mogło mi pomóc, starało się to zrobić. Dostałam informację, u kogo mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytania.
    Wady-bardzo długi czas kompletowania zamówienia

    -słabe zapakowanie kupionych produktów

    -książki często są lekko zniszczone (np. zdarty róg okładki, delikatnie przerwane strony itp., co w innych sklepach byłoby uznane za Outlet)
  • ~Barbara / 2019-02-08 14:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamowilam kilka pozycji. Po otrzymaniu przesylki okazalo sie, ze dwoch z nich brak, ale tylko cena jednej z nich byla odjeta z faktury. Nie poinformowano mnie o tych brakach, a na stronie produkty widnialy jako dostepne. Po reklamacji otrzymalam automatyczna odpowiedz odnosnie tylko jednego braku. Ten drugi zignorowali zupelnie.
    Po wyslaniu kilku maili okazalo sie, ze nie sa w stanie dostarczyc mi brakujacego tomu I zwroca mi pieniadze. Nie bylo z ich strony jakiegokolwiek cienia skruchy. Po kilku dniach oczekiwania wyslalam kolejnego maila z zapytaniem kiedy moge sie spodziewac zwrotu pieniedzy. Dopiero wtedy nadszedl mail z prosba o podanie numeru konta. Ani slowa przeprosin ani jakiegokolwiek zadoscuczynienia. Moja skarga zostala zupelnie zignorowana. Podkreslam, ze posiadam karte stalego klienta. Wstyd!!!
    Unikajcie ich jak ognia!
    WadyArogancja, niekopmetencja, bezosobowosc. Zla informacja o dostepnosci produktow.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976