Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Szymo / 2021-09-03 11:29
    Ocena: 2.40 / 5
    Empik.com to totalna porażka. Zamówiłem książkę z odbiorem w salonie. Czas realizacji do 6 dni. Po opłaceniu zamówienia z ciekawosci sprawdziłem dostępność w salonie. Okazuje się że książka jest dostępna w salonie, a tak muszę czekać prawie tydzień
  • ~tomar / 2021-06-24 18:51
    Ocena: 2.40 / 5
    Przestrzegam przed kupowaniem internetowym w Empik elektroniki.Zamòwiłem szczoteczkę soniczną.Ktoś wyciągnął końcówki przy pakowaniu i musiałem dokupić gdzie indziej.
  • ~Tyszka / 2020-10-01 19:42
    Ocena: 2.40 / 5
    Tragedia, omijać sklep szerokim łukiem. Lepiej zapłacić ciut więcej w innym sklepie i mieć pewność, że dostanie się przesyłkę na czas.
    Pani na infolinii nie ma o niczym pojęcia i opowiada totalne głupoty.
    Nie polecam, nigdy więcej nie skorzystam.
    3 dzień nie nadali paczki, a na stronie informacja, że czas wysyłki 24 godziny.
  • ~Ulka / 2023-10-02 02:21
    Ocena: 2.40 / 5
    Po trzecim negatywnym doświadczeniu z zamówieniem na stronie jestem zmuszona wystawić kiepską opinię. Nie jestem w stanie użyć do zakupu ebooków dostępnych na koncie środków mimo że to produkty sprzedawane bezpośrednio przez Empik. Kiedyś użyłam kodu do zakupu ebooka, po czym go nie otrzymałam. Zwrotu środków, ani odpowiedzi na reklamację również. Za to dzień po tym, jak napisałam do obsługi klienta, status ebooka zmienił się na ,,niedostępny". Zwykłe złodziejstwo.
  • ~Vewa30 / 2020-12-15 23:06
    Ocena: 2.40 / 5
    Złożyłam spore zamowienie na 250 zł. Oczekując dostawy na mikołajki. Nie doczekałam sie. Najpierw poinformowali ze mogą podzielić zamowienie i dostarcza cześć wcześniej a pozostała w innej przesyłce. Zgodziłam sie. Po czym otrzymałam kolejne info ze dostawa jednak nie dotrze. Udzielono mi SMS rabatu na 40% dla nieprzecenionych art.,niestety przez to ze nawalili musiałam kupić w innym miejscu jeden produkt bo dziecko bardzo na niego czekało. Z rabatu nie skorzystałam bo był możliwy do zrealizowania tylko w sklepie stacjonarnym podczas gdy byłam na wyjezdzie i żadnego pod reka nie miałam. Czas realizacji rabatu 2 dni, mało tego tylko dla klientów premium. Zgłosiłam reklamacje mówiąc ze nadal chce skorzystać z rabatu, ze ich przeprosiny nic nie warte bo nic nie otrzymałam. Na co Pani z CS dzwoni i zacheca do śledzenia ofert. A teraz okazuje sie ze jeszcze musze zapłacić za zwrot!!? Zal! To były moje ostatnie zakupy w empik. Szkoda bo średnio rocznie wydawałam jakieś 2000 zł! Usuwam i konto i aplikacje! Żenada
    ZaletyBrak
    WadyFatalne podejście do klienta
  • ~Vini / 2021-04-20 10:43
    Ocena: 2.40 / 5
    Empik kiedyś był firmą która była godna polecenia. Obecnie to kiepska imitacja "allegro". Wybieramy produkty po czym w koszyku okazuje się ze są one z kilku sklepów i należy zapłacić kilka razy za transport. Malo tego nie wyświetlają się poprawne informacje na temat terminów (nie panują nad sklepami podległymi pod Empik). Kiedyś dobry sklep teraz porażka... Nigdy więcej zakupów tam i innym też odradzam.
    ZaletySpory asortyment
    WadyNieprawdziwe informacje na temat produktów (data wysyłki)
    Nie panowanie nad sklepami podległymi
    brak informacji na temat powodów opóźnień / realizacji
    kilkukrotne koszty wysyłki
  • ~Vint / 2018-04-03 09:27
    Ocena: 2.40 / 5
    Niestety zrobiły mnie jaja z dostawą. Musiałem jechać pszez cale miasto. A zaznaczałem odbiór w paczkomacie.
  • ~waldek / 2020-12-16 19:05
    Ocena: 2.40 / 5
    Stanowczo odradzam. Nie będę opisywał całej drogi przesyłki zamówionego towaru w dniu 23.11.20 Obiecana dostawa na 26 listopada . Do tej pory nic a wszyscy z obsługi maja to w pompie
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Wojtek / 2018-05-15 12:15
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówione perfumy 10.05.2018. 12.05 informacja o przesunięciu terminu dostarczenia, a 15.05 mail, w którym anulowano moje zamówienie bez słowa przepraszam.
  • ~X / 2020-12-22 20:53
    Ocena: 2.40 / 5
    Odebrałam książkę, która jak się okazało ma pogniecione strony w środku. Zamówienie rozbito mi na dwa pojedyncze z powodu niedostępności. W końcu kupiłam produkt nowy czy używany?
    WadyOpóźnienia w dostawie.
  • ~Zadrek / 2019-08-20 13:25
    Ocena: 2.40 / 5
    Brak możliwości reklamacji podwójnie kupionego produktu (przypadkowo).
  • ~Zawiedziony konsument / 2021-07-22 12:40
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiłam odkurzacz pionowy znanej firmy cena 869zl. Miał to być prezent, zamówienie złożone 13 lipca, miało być doręczone 15-16 lipca a osoba miała być obdarowana 17 lipca. Od czwartku telefony, brak informacji, w piątek info że paczka została już wyslana ale nie dotrze na czas. Przy okazji brak możliwości śledzenia paczki, w poniedziałek tel, pani oczywiście przesyła reklamacje do działu logistycznego podając czas reakcji max 72h, i zapewniając że będzie to w 24h. W środę po 72h i zero informacji co z paczka dzwonie i kolejna pani zapewnia mnie że za 48 będę mieć już odpowiedz...i cały czas ta sama śpiewka..jeszcze kłamią przez telefon.Final historii taki, że w piątek na szybko jechałam wydać kolejne pieniądze bo nie mialam prezentu plus zatrzymane pieniądze i teraz empik trzyma moje pieniądze 2 tygodnie, koelejne dwa tygodnie jest na zwrot produktu do magazynu i kolejne dwa na rozpatrzenie przez nich reklamacji..kpina....wystawiam odpowiednią laurkę, nie polecam nikomu stresu, nerw, i wydanej kasy lepiej kupić gdzie indziej i mieć towar 2 dnia od zamówienia u siebie. Szkoda zdrowia i czasu.
  • ~Zuzanna / 2021-08-18 13:15
    Ocena: 2.40 / 5
    Kupując produkty poprzez aplikację trzeba uzbroić się w cierpliwość. Na wysłanie mojego zamówienia czekam już piąty dzień, pomimo tego, że wysłane miało być w ciągu 48 godzin. Nie polecam kupować w tym sklepie.

    Nie jest to mój pierwszy zakup poprzez aplikację. Za każdym razem sytuacja powtarzała się, a towar przychodził bardzo słabo zapakowany. Książki często były podniszczone, mimo, że zamawiałam produkty pelnowartosciowe. Po tych doświadczeniach, stwierdzam, że było to moje ostatnie zamówienie w tym sklepie.
    Zalety-Biuro Obsługi Klienta, choć nie mogło mi pomóc, starało się to zrobić. Dostałam informację, u kogo mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytania.
    Wady-bardzo długi czas kompletowania zamówienia

    -słabe zapakowanie kupionych produktów

    -książki często są lekko zniszczone (np. zdarty róg okładki, delikatnie przerwane strony itp., co w innych sklepach byłoby uznane za Outlet)
  • ~Barbara / 2019-02-08 14:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamowilam kilka pozycji. Po otrzymaniu przesylki okazalo sie, ze dwoch z nich brak, ale tylko cena jednej z nich byla odjeta z faktury. Nie poinformowano mnie o tych brakach, a na stronie produkty widnialy jako dostepne. Po reklamacji otrzymalam automatyczna odpowiedz odnosnie tylko jednego braku. Ten drugi zignorowali zupelnie.
    Po wyslaniu kilku maili okazalo sie, ze nie sa w stanie dostarczyc mi brakujacego tomu I zwroca mi pieniadze. Nie bylo z ich strony jakiegokolwiek cienia skruchy. Po kilku dniach oczekiwania wyslalam kolejnego maila z zapytaniem kiedy moge sie spodziewac zwrotu pieniedzy. Dopiero wtedy nadszedl mail z prosba o podanie numeru konta. Ani slowa przeprosin ani jakiegokolwiek zadoscuczynienia. Moja skarga zostala zupelnie zignorowana. Podkreslam, ze posiadam karte stalego klienta. Wstyd!!!
    Unikajcie ich jak ognia!
    WadyArogancja, niekopmetencja, bezosobowosc. Zla informacja o dostepnosci produktow.
  • ~Krzysztof / 2020-12-13 22:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Żałuję, że nie przeczytałem opinii o tej firmie przed dokonaniem zakupu. Teraz mam tylko nadzieję, że nie będzie problemów ze zwrotem wpłaconych pieniędzy, Byłem przekonany, że to prawdziwa firma z wieloletnimi tradycjami a to okazało się dziadostwem, Przykre.
  • ~anka / 2020-12-19 10:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Dzień dobry
    .
    Koszmar i skandal, dwie rzeczy anulowane, jedna po 3 dniach. Wybrałam dostawę do Żabki dostałam na pocztę
  • ~Grazka / 2022-12-18 14:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Zawsze Klient jest winny, po roku Abonnements odpuscilam????
  • ~hanka / 2016-12-21 22:02
    Ocena: 2.25 / 5
    witam byłam bardzo zaskoczona kiedy te same rzeczy np kalendarz, książka był 25 % tasńze w sklepie obok, dość duża różnica procentowa!!, tym bardziej że w obu sklepach była to cena regularna, chyba trochę przesadzają z tymi cenami
  • ~jacek / 2023-10-17 13:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Kupilem hulajnog i kiedy sie zepsula...Zakupiona przez sklep Empiku i uwaga Empik ma poddostawcow za ktorych nie odpowiada. Hulajnoga ulegla awarii, wypelniasz formularz reklamacji i wysylasz do poddostawcy w tym wypadku electrodreams. Tak tez zrobilem, po odeslaniu probowalem dodzownic sie do tej firmy, nigdy nie odebrali telefonu. Pisalem maile - nic. Pisalem do obslugi klienta Empik, i dopiero gdy empik zwrocil sie do Electrodreams ktos mi odpisal, ze oni takiej hulajnogi to nie maja. Ja dostalem potwierdzenie od kuriera o odbiorze przesylki. Szukali jej przez tydzien, i nie znalezli. Zas pozniej otrzymalem paczke z hulajnoga ale nie moja, z uszkodzonym wyswietlaczem, odkreconym blotnikiem i bez ladowarki. Teraz od trzech tygoni probuje to wyjasnic, Electrodreams oczywiscie nie odpowiada, Empik kaze mi odeslac do Electrodreams zeby oni ocenili czy reklamacji jest zasadna (najpierw nawalili a pozniej maja oceniac) to tak jakby sedzia mial wypadek a pozniej wydawal wyrok w swojej sprawie. Empik umywa rece i ja mam radzic sobie sam. Moja porada - unikajcie zakupow w Empiku jesli jest poddostawca a juz zwlaszcza firma Electrodreams. Szkoda waszego czasu, pieniedzy i zepsutego humoru. Ja mam caly czas uszkodzona hulajnoge bez blotnika, bez ladowarki z ktora nie moge nic zrobic.
    Zaletybrak
    WadyElectrodreams i obsluga gwarancyjna w Empiku
  • ~Karol / 2020-12-07 13:53
    Ocena: 2.25 / 5
    Tragedia, inaczej tego nie można nazwać. Kupując internetowo możesz być pewien, że nie będziesz zadowolony. Firma Empik wystawia towar bez pokrycia tego towaru w stanie magazynowym. Zamawiałem 3 krotnie przesyłkę i dwukrotnie przesyłka do sklepu była rozdzielona na oddzielne paczki tak więc po odbiór dwóch przesyłek musiałem jechać do sklepu 4 krotnie. Empik nie szanuje klienta i jego czasu. W czasach pandemii celowo zamawiam internetowo żeby nie wychodzić niepotrzebnie z domu. Przesyłka zamówiona za dodatkową opłatą za dostawę kurierem do dnia dzisiejszego to jest 7.12 nie dotarła a zamówiona była 28.11. Zawsze mi się wydawało, że zamawia się kurierem żeby było szybciej. I sprawdziłem nie jest to wina kuriera. Przesyłka nie została skompletowana w Empiku. Interwencja w Biurze Obsługi Klienta całkowita porażka. Pan obsługujący mnie (z głosu ) młody człowiek nie podaję nazwiska ze wzg. na ochronę danych osobowych (przekaże je przełożonym) całkowicie nie profesjonalny. Przedłuża rozmowę w nieskończoność, i nie potrafi odpowiedzieć na podstawowe pytania dlaczego towar nie został wysłany skoro na stronie jest wykazany jako dostępny w magazynie. Na pytanie jaką proponuję rekompensatę za takie trakowanie klienta ponownie przedłuża rozmowę i odpowiada bez związku z pytaniem. Poproszony o rozmowę z przełożonym udziela odpowiedzi, ze nie ma takiej możliwości. Dla mnie tragedia. Przestrzegam wszystkich przed zakupami w Empik. Biorąc pod uwagę, że asortyment jest w cenach porównywalnych lub wyższych niż u konkurencji takie traktowanie klienta to skandal. Myślałem, że firma Empik to zaufany i sprawdzony sklep. Niestety moja opinia jest w tej chwili zupełnie inna. Oceniam ten sklep jako wyjątkowo nieprzyjazny klientowi. Proponuję omijać z daleka. Ja już tam nie dokonam żadnych zakupów i przekaże swoją opinię wszystkim moim znajomym żeby nie padli ofiara tego sprzedawcy.
    WadySprzedaż towarów, których nie ma w magazynie bez poinformowania o tym klienta.
    Brak terminowych dostaw.
    Nieuprzejmy i niekompetentny personel BOK.
    Brak możliwości złożenia skargo bezpośrednio u przełożonego (telefonicznie)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 967
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4346
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882