Do dziś nie otrzymałam odpowiedzi w sprawie mojej reklamacji. Zamówiłam książki za ponad 1000 zł z czego przynajmniej 7 z nich przyszły uszkodzone. We wcześniejszym zamówieniu również nie obyło się bez problemów niestety.
ZaletyCeny książek oraz fakt że książki można w prosty sposób zamówić przez aplikacje
WadyObsługa oraz fakt w jakim opłakanym stanie potrafią przyjść książki do klienta (brudne i podarte)
~Alicja / 2022-04-12 08:47
Ocena: 1.80 / 5
Jesli chcecie uzyskac rzetelna informacje na infolinii epmiku, nie liczcie na to... W sb pani powiedziala, ze pieniadze na karte podarunkowa zostana zwrocone w nd, mimo tego ze jest weekend... Wczoraj pieniedzy nie bylo na karcie, wiec zadzwonilam ponownie. Tym razem mily pan obiecal, ze pieniadze na karcie znajda sie do konca dnia. Dzisiaj sprawdzilam saldo, pieniadze nadal nie wrocily, wiec zadzwonilam po raz trzeci. I co? I tym razem zostalam poinformowana, ze pieniadze zostana zwrocone do 14 dni roboczych. Na moja prosbe o przyspieszenie procesu (poniewaz dwa razy dostalam bledna informacje), pani stwierdzila, ze sie nie da.
Jesli chodzi o inne aspekty, nie kupuje w empiku, poniewaz ceny sa z kosmosu... Teraz z racji tego, ze mam karte podarunkowa, musialam cos zamowic. Natomiast po negatywnych doswiadczeniach nie mam zamiaru wiecej kupowac w tym sklepie, w ktorym potrzeby klientow sa ignorowane, a pracownicy przekazuja bledne informacje.
~Gracz 1234 / 2022-04-11 19:20
Ocena: 4.40 / 5
Polecam! Zamówiłem Fifa 22 w niedzielę i przyszła we wtorek. Ceny bardzo dobre 9/10
ZaletyDobre ceny , szybka wysyłka
Wadyżadne
~Jarosław / 2022-04-10 18:12
Ocena: 1.80 / 5
Empik zszedł na psy. Sprzedają karty podarunkowe, które umożliwiają zakupy tylko niektórych produktów z szerokiej oferty na stronie empiku. Oczywiście nie informując o tym nabywcy karty, bo by się wycofał. Człowiek potem musi się nakombinować by nie zmarnować podarunku. Skomplikowana procedura zakupów. Wysokie ceny. Nie polecam.
~Kasia / 2022-04-10 12:48
Ocena: 3.00 / 5
Zawiodłam się na empik.com, składajac zamówienie zauważyłam, że z aplikacji zniknęła opcja bezpiśredniego zapłacenia karta. Zmuszanie klientów do korzystania z serwisu płatniczego jest, co najmniej, nie w porzadku. Nie będę więcej korzystać z empik.com. Przykro mi
~Patrycja / 2022-04-08 10:38
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam totalnie zakupów. Za każdym razem opóźnienia w planowanym doręczeniu kończące się ciągłym wydzwanianiem na infolinie. Obecne zamówienie, na które czekam miało być doręczone w dn. 6/7.04. Jest 08.04, a paczka nawet nie opuściła ich magazynu. Wczorajszy telefon skończył się obietnicą, że "paczka dziś wyjdzie, jutro będzie doręczona. Pracujemy na wysyłkach 24 h, więc na pewno ją Pani dostanie". Status zamówienia dziś? Nadal nie wyszła z magazynu. Rozmowa na infolinii z konsultantką: "Tak miała wyjść wczoraj, nie wiem czemu nie wyszła, pewnie magazyn jej nie zauważył. Dam im znać żeby wysłali dziś, ale nie mogę nic zagwarantować. Mogę jedynie przeprosić". Śmiech na sali ... obsługa fatalna, wysyłki nigdy nie idą w terminie i na czas, infolinia po nic bo i tak nic nie są w stanie zdziałać ...
~Ewa / 2022-04-08 07:14
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Po wysłaniu informacji o reklamacji 5tygodni ciszy w tym czasie wielokrotne telefony konrakt brak opieki kontaktu zero pomicy
ZaletyBeak
WadyWszystko
~klientka / 2022-04-07 16:29
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam!!!! zamowilam komode- fronty przyszly matowe zamiast polysk, do tego uszkodzenia na nich sa stare poniewaz sa glebokie i brudne czyli takie musialy wyjsc z magazynu,jest mi przykro,dodatkowo pani stwierdzila!!!sic!!!! ze nie zyczy sobie aby ja nagrywac, kiedy skladalam reklamacje! natomiast klientow nagrywaja!!!moj pierwszy i ostatni zakup!!! przestrzegam kazda osobe aby nie sugerowala sie ladnymi zdjeciami,dla mnie to wyrzucone pieniazki i kupa nerwow,lecz dam znac jak sprawa sie potoczy dalej,a zamowie sobie poprostu mebel w innej firmie
~Kamil / 2022-04-06 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiony towar niezgodny z opisem. Wysyłanie maili zamiast kontaktu telefonicznego. Zamawiałem blokady magnetyczne-zabezpieczenia do szafek przed dziećmi. Na zdjęciu widniały 3 magnesy. Doszedł jeden. Sklep tłumaczył się ze nikt wcześniej nie zgłaszał takiego problemu. Magnesów nie dosłali bo powiedzieli ze nie mają. Nie polecam. Moje ostatnie zakupy w Empik i swoją opinię przekażę dalej.
~Natalia / 2022-04-06 10:49
Ocena: 1.00 / 5
Absolutnie nie polecam zakupów w empik.com. W sierpniu zakupiłam w empik.com czytnik ebooków Poxketbook Touch Lux 5. W ciągu pół roku użytkowania wyświetlacz uległ awarii dwukrotnie, mimo że czytnik był przechowywany w etui od nowości i traktowany jak przysłowiowe jajko.
Dodatkowo podejście Empiku do całej sprawy, pozostawia wiele do życzenia.. Mimo identycznych uszkodzeń za pierwszym jak i drugim razem, miałam do czynienia z kompletnie odmiennym stanowiskiem Empiku. Za pierwszym razem Empik uznał uszkodzenie za niezawinione przeze mnie, natomiast w drugim przypadku jako uszkodzenie mechaniczne, mimo (podkreślam) identycznego uszkodzenia wyświetlacza. Z mojej perspektywy, jako klienta, takie stanowisko jest niejasne, a sposób rozpatrywania reklamacji na zasadzie przypadku i w zależności od humoru pracowników Empiku.
Absolutnie nie polecam zakupów sprzętu w Empik.
~Aga / 2022-04-05 20:03
Ocena: 3.20 / 5
Po raz drugi w zamówieniu dostałam uszkodzone książki... Za pierwszym razem reklamowałam, to po miesiącu czekania i dobijania się, dostałam aż 10 zł na kolejne zakupy (reklamowana uszkodzona książka warta 30...). Teraz w zamówieniu dwie uszkodzone książki. Kto to pakuje? To były moje ostatnie zakupy przez internet w emipku
ZaletySzybka dostawa
Spory asortyment
WadyObsługa klienta (reklamacje)
Uszkodzony towar
~dziubas80 / 2022-04-04 22:02
Ocena: 1.40 / 5
Jeden komentarz ale dotyczący dwóch zakupów.
Mega nie polecam zakupów w Empiku !!!!!
Za pierwszym razem po zakupie kilku książek ( termin dstawy kilka dni ) oczekiwałem na dostawę ponad miesiąc - kilka zmian terminu dostawy i dopiero interwencje na infolinii cokolwiek zdziałały.
Druga sytuacja - zakup toaletki która miała być wysłana w max 48 godzin - po 1,5 godziny wiadomość o anulowaniu transakcji - zapłacona kwota 799 zablokowana na kilka dni. Infolinia twierdzi że nic się nie stało bo anulowali zakup.
Nigdy więcej zakupów w Empiku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletybrak jakichkolwiek zalet
Wadysprzedająrzeczy których nie posiadają, blokują pieniądze mimo anulowania zakupu, infolinia - podejście do klienta na poziomie 0
~Wiesława / 2022-04-01 11:53
Ocena: 1.60 / 5
Czy ktoś kupował perfumy? Czy są oryginalne. Konsultant informuje, że tak. Kiedy proszę o kod kreskowy, twierdzi iż nie ma możliwości zrobienia zdjęcia i przesłania na email
ZaletyDość względna cena
WadyBrak kodu kreskowego
~Kamil / 2022-03-30 17:13
Ocena: 3.40 / 5
Zamówiony towar niezgodny z opisem i zdjęciami.
~Kasia / 2022-03-30 13:39
Ocena: 4.00 / 5
Zamawiałam bardzo dużo rzeczy, zawsze bez jakichkolwiek problemów. Mam nawet empik premium, zawsze jakieś okazje się trafiają. Niestety, ostatnio kupowałam serię książek i przez przypadek wzięłam jedną nie pasującą do serii. Chciałam ją wymienić. Niestety, tylko opcja odesłania na własny koszt. Brak możliwości zwrotu w salonie i wymiany. Empik- słabo,serio!
~Milenka uwuwuwu / 2022-03-29 21:38
Ocena: 4.80 / 5
Super jest tam pełno żeczy w dobrych cenach. Łatwa dostawa i szybka. Wszystko napisane w zamówieniu jest prawdą więc śmiało zamawiajcie
ZaletySuper ceny i dużo żeczy
WadyTrochę drogie Simsy i dodatki
~NocnaMaraNM / 2022-03-24 10:42
Ocena: 2.80 / 5
Odradzam. Drogo, a na dostawę czeka się w nieskończoność. I to na produkt CYFROWY! Już drugi dzień "naprawiają" linka, który nie działa. Obsługa klienta grzeczna, ale za miłymi słowami i obietnicami nie stoją czyny. Naprawdę, lepiej kupić gdzie indziej i oszczędzić sobie rozczarowania.
~Opiniara / 2022-03-23 16:50
Ocena: 2.80 / 5
Ile mizna czekac na paczke? Zawsze sa problemy, czekam juz tydzien , moglam zamowic drozej a mialabym paczke od przynajmniej 4 dni. Odradzam , peniej wydac 5-10 zlotych drozej niz sie denerwowac. Juz NIGDY wiecej nic nie zamowie w empiku
ZaletyFajne rzeczy
WadyDostawa jest OKROPNA!
~Agis / 2022-03-23 16:26
Ocena: 1.00 / 5
Niestety czas dostawy pozostawia wiele do życzenia. W porównaniu do innych księgarni i sklepów internetowych jest on zdecydowanie dłuższy, nie zdarzyło mi się czekać krócej niż 5 dni. Poza tym ich strona nie zawiera aktualnych informacji. Najlepszy przykład z dzisiaj (23 marca 2022)... zamówienie na produkt z 9 marca zostało anulowane (po kilkukrotnym przekładaniu terminu dostawy przez empik) z informacją, że produkt nie jest dostępny i nie wiadomo kiedy będzie dostępny. Po kilku godzinach od informacji weszłam na stronę empik.com i ten produkt jest wciąż dostępny do zamawiania na stronie - nie ma żadnej informacji, że produk nie jest dostępny. Jest to bardzo słabe i nie zrozumiałe, patrząc na to jak działają podobne platformy. Nie polecam.
~frog / 2022-03-23 15:59
Ocena: 3.60 / 5
Zawiodłem się chcałem kupić w empiku artykuł,przeglądałem rano stronę cena była znośna. A już po południu gdy zamierzałem zamówić cena była zmieniona na dużo droższą. Dowiedziałem się że mają wyłączność i dlatego pewnie to tak zadziałało. Tak to odbywa się w tym sklepie.