Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rivnin / 2022-06-12 14:14
    Ocena: 3.40 / 5
    Od wielu lat jestem klientem tej sieci, niestety wraz z tym jak mija czas jest coraz gorzej - kiedyś to było nie do pomyślenia dla mnie, aby wyjść z ich sklepu z pustymi rękami. Niestety, teraz zdarza się to coraz częściej, ciekawych książek coraz mniej, albo dostępne tylko online, z muzyką jest podobnie. Kiedy napisałem, do nich, że coraz gorzej u nich z towarem - w którym właściwie powinni się specjalizować, a coraz więcej różnych bzdur (użyłem innego słowa) otrzymałem informację, że wychodzą na przeciw oczekiwaniom klientów... Serio? Na diabła mi w księgarni (apka sklepu) kupienia opon samochodowych, miksera, odkurzacza itp? A książki obecnie te oznaczone jako najlepsze to dno, już nie wspomnę o tych w promocji
    ZaletyObecność Książki, muzyki, czasopism, artykułów piśmienniczych, możliwość zamówienia ich przez internet.
    WadyBrak dobrych tytułów, masa beznadziejnego asortymentu, w porównaniu do kiedyś
  • ~Anna / 2022-06-07 18:56
    Ocena: 1.20 / 5
    Tragiczna obsługa! Po 2 tygodniach zadzwonił pracownik z informacją, że towaru zamówionego przeze mnie nie ma i nie będzie. Poinformował, że zwrot środków nastąpi do 24h, z maila o anulowaniu dowiedziałam się, że będzie to 3-5 dni roboczych! Pracownik ma czacie po odbębnieniu tej samej pieśni rozłączył się.
    Poziom obsługi klienta fatalny!
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~robson / 2022-06-04 01:33
    Ocena: 3.20 / 5
    Przestrzegam przed tymi szmaciarzami z empika.Kupiłem tel. komórkowy Huawei 30 pro.Po 3 miesiącach zepsuł się.Chciałem zareklamować w ramach gwarancji.Empik mówi,że to firma współpracująca i nie ma nic do tego.Nie mam gwarancji nie ma firmy.Zostałem na lodzie.Empik to dupa wołowa!
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Danuta/naprawdę nic / 2022-06-02 18:54
    Ocena: 2.80 / 5
    Uwaga na ceny w Empiku COM, na przykład podają cenę 199,99 za torbe z nadrukiem Melon Showers, po czym, GDY DOCHODZI DO FINALIZACJI I ZAPłATY, wrzucają cenę 231,99zł.
    W zamówieniu nie podają numeru telefonu, a gdy piszesz e-mail za e-mailem, nie odpowiadają. Dopiero gdy kończy się promocja na dany towar(np.przy sprzedaży wiązanej) piszą, że im bardzo przykro ale musisz zamówić towar w znacznie wyższej cenie a upust-40% na drugi towar, którego Ci udzielili zostanie anulowany. Gdy w końcu dodzwonisz się do empiku com, pan zamiast powiedzieć proszę zrobić nowe zamówienie a zwrócić stare nie udziela odpowiedzi i udaje, ze telefon sam się rozłączył, ze coś pika, szkoda mu ... minuty dla klienta, widać bardzo ceni swoją pracę i swoich klientów, gratulacje...
    Zaletyte dobre zostały przekreślone przez to co nastąpiło
    Wadywiele
  • ~natoku / 2022-06-01 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep obiecuje wysylke w 24h / 48h, nie majac towaru w magazynie. Nie sa w stanie nawet podac przewidywanej daty, kiedy otrzymaja produkt u siebie. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    Wadynierzetelne informacje na stronie, obsluga klienta na bardzo niskim poziomie
  • ~Tadeusz / 2022-05-30 12:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałbym bardzo w krotkich slowach podziękować pani Oldze. Pani Olga swoja sierpliwoscia i znajomoscia towaru, barfzo profesjonalnie poprowadzila sprzedaż. Dziękuję. Tadeusz ????
  • ~Renata / 2022-05-30 08:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Sprzedaż empik, ale różni sprzedawcy, różne miejsca odbioru i różne koszty wysyłki. Zamówienie 59,92 zł minimalne koszty dostawy 61,14 zł (5-sprzedawców). Zrezygnowałam.
  • ~Maja / 2022-05-27 21:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Termin dostawy co tydz przesuwany co tydz inne informacje od konsultanta 6 tyg czekam na przesyłkę
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelność naciąganie obietnice beż pokrycia
  • ~agnes / 2022-05-27 12:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Kiedyś empik to był po prostu empik a teraz bawią się w a**egro, umożliwiając ludziom własną sprzedaż... dlatego tyle nadużyć. Kiedyś można było zakupić cos bez rejestracji i bez problemu odebrać w salonie empik nie płacąc za przesyłkę...teraz w info o dostawach niby jest opisana ta możliwość, ale mając zakup w koszyku brak już tej opcji dostawy, musisz być premium.. Dla mnie bez sensu.. strona nie trzyma się kupy - jeden wielki śmietnik.
  • ~Iwona / 2022-05-26 11:48
    Ocena: 3.50 / 5
    Dostałam produkt nie ten który był w opisie. Dostałam odpowiedź że ktoś się pomylił dodając opis . I na tym koniec , ja zostałam z towarem który jest mi nie potrzebny a 120 zł chyba przepadło. I to nie pierwsza pomyłka w empiku kiedyś 2 razy zamiast maskotki dostalam grę. Nie polecam.!!!
    ZaletyBrak
    WadyPomyłki i słaby kontakt
  • ~Jacek / 2022-05-25 21:27
    Ocena: 1.80 / 5
    Przestrzegam przed zakupami na tej platformie! Zakup natychmiast otrzymuje status w "realizacji" po to aby nie można było anulować zamówienia. Podany czas realizacji (wysyłki) to czysta abstrakcja. Czekałem tydzień i złożyłem reklamację, kazali poczekać następny tydzień i dopiero się kontaktować! Towaru brak a anulowanie niemożliwe.
    Omijać szerokim łukiem, tej "firmie" powinien przyjrzeć się prokurator lub UOKiK.
    Zaletybrak
    Wadyplatforma do wyłudzania wpłat
  • ~Aśka / 2022-05-25 12:27
    Ocena: 2.20 / 5
    Wystawiają produkty w sklepie online których nie ma Zamawiasz wpłacasz pieniądze po 2 dniach anuluja zamówienia Obracają twoimi pieniędzmi Nie polecam zakupów w tym sklepie
  • ~Nie dla empika / 2022-05-20 20:22
    Ocena: 2.20 / 5
    Już paręnaście razy korzystałem usług z sieci Empik i zawsze mam jakiś problem. Jedynie w salonie nie ma problemów, natomiast jest znacznie drożej niż w internecie.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
    Termin realizacji
    Ceny
    "Intuicyjność" strony/aplikacji
    Pośrednictwo (musicie być czujni, ponieważ możecie na stronie empik.com zakupić jakiś półprodukt od firmy typu "Janusz spółka zło" empik wtedy umywa ręce i kieruje nas do tego sprzedawcy, nawet jeżeli sprzedawca nie odpowiada.
  • ~rzetelny90 / 2022-05-17 15:09
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówienia wysyłane nie w komplecie. Empik.com umywa się od odpowiedzialności i nie potrafi zweryfikować tych błędów.
    Statusy zamówień nie są aktualizowane co także wprowadza klienta w błąd.
    Efektem jest naciąganie klienta na koszty oraz nie wywiązywanie się z umowy kupna sprzedaży.
    Wady- nie wysyłanie produktów do klienta opłaconych
    - obsługa reklamacyjna
    - brak przejrzystości zasad funkcjonowania
    - źle działające statusy zamówień
  • ~Magdalena / 2022-05-14 12:04
    Ocena: 1.80 / 5
    Wprowadzanie konsumenta w błąd!!! Brak jasnej informacji, że za doładowanie game pass Xbox one nie zapłacisz środkami z ekarty !!!
    Na stronie z moimi środkami Empik.com jest tylko informacja iż ze zgromadzonych środków zapłacę za wszystkie !!!! Produkty pochodzące ze sklepu Empik.com !!!!!
    Oszustwo !
    ZaletyBrak
  • ~Dorota / 2022-05-13 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    skansandazy dokonałam zamówienia z empiku chodzi o obuwie damskie i je anulowali .Jako przyczyna nie dostarczenie od dostawcy Jak taka firma może pracować z nierzetelnymi dostawcami. To skandal.Po wystawiać produkty których nicam e ma
    Ale na pieniądze szybko szybko płać. Nie polecam
  • ~Tomek / 2022-05-07 07:24
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówiłem pokrywę solarna na basen.
    Minęło 11 dni, przesyłki nadal nie otrzymałem.
    Zmieniliście status mojego zamówienia na zrealizowany, pomimo moich protestów, ze przesyłki nie otrzymałem.
    Dwa razy dzwoniłem do Was i dwa razy wysłaliście informacje do sprzedawcy z prośba o kontakt, bo to nie Wasza sprawa tylko sprzedającego. Daliście mi nr telefonu do sprzedającego który nie odbiera.
    Anulowałem zamówienie - również brak nietaktu i potwierdzenie demo faktu przez Was pomimo ze zrobiłem to na waszym formularzu.
    To jest jakieś nieporozumienie ta strona i ta obsługa. Nie polecam…
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie klientów, to zwykły przekręt ta strona. Od 11 dni ani towaru, ani pieniędzy ani kontaktu
  • ~Marcin / 2022-05-07 06:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz wystawiam tak złą opinię komukolwiek. Nie polecam. Zamówiłem tylko jedną rzecz pilot do telewizora. Empik jednak to przerosło. kupując wiedziałem, że trzeba będzie kilka dni poczekać jednak te e kilka dni zamieniło się w dwa tygodnie. Nikt nie raczył zadzwonić i wyjaśnić. Jak sam zacząłem wydzwaniać oszukali mnie, że jest już gotowy do wysłania a po chwili e-mail z informacją, że przesyłka będzie znów opóźniona. Szczerze nie polecam. Zatrzymali się w PRL.
    WadyBrak profesjonalizmu, wprowadzają w błąd, PRL
  • ~NICK / 2022-05-04 17:32
    Ocena: 3.80 / 5
    Od 29 kwietnia tego roku piszę do Empiku w sprawie zmiany adresu e-mail na moim koncie w ich sklepie internetowym. Okazuje się, że właściciel konta nie może tego zrobić sam w ustawieniach, jak w innych sklepach czy na Allegro, tylko musi napisać do BOK. Mamy 4 maja i jak dotąd nic nie wskórałam. Całkowita ignorancja i lekceważenia wieloletniego klienta sklepu Empik.
  • ~Katarzyna / 2022-05-03 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Zostałam oszukana. Zakupiłam grę dla syna pobrali ode mnie pieniądze po czy za godzinę anulowali zamówienie bez żadnego wyjaśnienia. Produkt ten na stronie Empik dalej jest ale jest droższy. Kieruje sprawę do rzecznika praw konsumentów by zajął się tym sklepem jak widać poniżej jest wielu oszukanych klientów.
    ZaletyBrak
    WadyBrak gwarancji ceny, brak uczciwości wobec klientów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1704
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1697
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1300
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 999
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 709
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 627
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4634
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4115
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3189