Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~francesco3 / 2022-01-10 16:18
    Ocena: 2.40 / 5
    Empik online to totalna porażka. Na stronie widnieje, że dostarczają książki w 24h. Zamówienie przyszło dopiero po tygodniu. W międzyczasie dwukrotnie była zmieniana data odbioru. Ponadto karta podarunkowa nie działa w przypadku większej części asortymentu. Po jednym dniu jeden z zamawianych towarów został anulowany i to nie ze względu na jego brak. Można go było nadal kupić ale w wyższej cenie i poza kartą podarunkową, mimo że dzień wcześniej można go było zamówić za środki z karty. Nigdy więcej empik.com i mam ogromną nadzieję, że nie dostanę już od nikogo karty podarunkowej do tego sklepu, bo większość w nim rzeczy to bezwartościowe chińskie badziewie zamiast dobrej literatury, czy muzyki. Oczywiście na kubeczkach, naklejkach i innych plastikach jest o wiele większa marża niż na książkach więc biznes się kręci. Nie wspomnę już o cenie Iphona pro max 13, która jest wyższa o równy tysiąc w porównaniu do oficjalnej strony Apple. szukają naiwniaków???
  • ~Greg / 2020-01-31 17:49
    Ocena: 2.40 / 5
    Z przykrością stwierdzam,że wiele negatywnych komentarzy dotyczących empik.com jest jak najbardziej prawdziwych. Na swoją paczkę czekałem 2 tyg i to po wielu interwencjach. Bardzo luźne podejście do klienta i do całej sprawy. Dostałem nr do śledzenia przesyłki Poczty Polskiej,który nie był aktywny( na moje oko w ogóle przesyłka nie została wysłana). Zgłosiłem to po 2 dniach,a pracownik infolinii zbył mnie mówiąc,że to wina poczty i na pewno zaraz zeskanują paczkę . Po kilku dniach,gdy nic się nie zmieniło empik.com zaczął weryfikować sprawę. Na moje żądanie wysłania drugiej paczki lub oddania pieniędzy stwierdzono ,z nie ma takiej możliwości. Zażądałem również okazanie mi potwierdzenie nadania i tu również bez echa.W końcu wysłali druga paczkę DHLem i tu uwaga,na moją sugestię,że wolałbym Pocztą Polską infolinia stwierdziła,że nie ma takiej możliwości. Śmiechu warte. Przestrzegam wszystkich zastanawiających się przed zakupem z tego sklepu. Całą konwersację mam zarejestrowaną na massengerze i z chęcią się nią podzielę.
  • ~hubert2500pl@gmail.com / 2022-10-30 11:47
    Ocena: 2.40 / 5
    Po 5 dniach od zamówienia anulują mi produkt, który był mi potrzebny na następny dzień
    Zaletyhubert2500pl@gmail.com
    Wadyhubert2500pl@gmail.com
  • ~Iii / 2020-12-19 21:35
    Ocena: 2.40 / 5
    Więcej nie zamówię nic. Zamówienie złożone 30.11.2020 do odbioru 16.12.2020.
    Oczywiście po pytaniu co się dzieje z zamówieniem Pani ostro twierdziła że dawno wysłane. NIE POLECAM!!!
    ZaletyZero
    WadyOgarnijcie się
  • ~Ivy / 2023-11-08 00:37
    Ocena: 2.40 / 5
    Natychmiast po złożeniu zamówienia poinformowałam empik, że wysyłam pieniądze w Euro. Pracownik obsługi klienta odpowiedział, że prosi o przesłanie potwierdzenia, co też uczyniłam. Po tygodniu okazało się, że w Euro płatności nie są przyjmowane i moje zamówienie zostało anulowane.
    Nie mam ani książek ani pieniędzy.
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiekompetencja w obsłudze klienta.
  • ~Joanna / 2020-12-20 12:49
    Ocena: 2.40 / 5
    Przesyłka ( która miała być prezentem świątecznym) dotarła do mnie ze zniszczonymi okładkami w sposób widoczny na tyle ze aż wstyd dać Coś takiego .....
  • ~Joanna / 2021-04-29 16:42
    Ocena: 2.40 / 5
    Nie polecam Empiku. Zamówiłam tam książkę, ponieważ aktualnie nigdzie indziej nie była dostępna. Nie dość, że cena była zbyt wysoka to jeszcze czekałam na wysyłkę miesiąc (na stronie produktu max 8 dni roboczych). Gdy zaczęłam się dopytywać, dopiero dowiedziałam się, że jeszcze jej nie wydrukowali i nie umieją mi powiedzieć, kiedy zostanie wysłana. Jedynym ich argumentem było, że zawsze mogę zrezygnować z zamówienia. Zarabiają na obrocie pieniędzy? Zanim wysłali, książka pojawiła się o połowę tańsza w innych księgarniach...
  • ~Justyna / 2021-12-23 09:30
    Ocena: 2.40 / 5
    Absolutnie nie polecam. Zamówienie złożone 8.12 z informacją o dostawie 13.12. 19 grudnia dostawy brak, informacji o wydłużeniu terminu brak. Po mailu do BOK empik dostałam informację, że mam sama konsultować się z punktem, z którego wychodzi zamówienie. Po czym okazało się, że empik źle przekazał mój numer telefonu więc paczka czekała w paczkomacie, ale ze złym numerem telefonu.
    Oczywiście żadnej pomocy ze strony empik. Umyli ręce. Nie spodziewałam się, że tak dużo sieć ma tak nieprofesjonalne podejście do klienta.
  • ~Kamil / 2019-05-20 19:04
    Ocena: 2.40 / 5
    Obsługa sklepów jak i "infolinia" świadomie wprowadzają w błąd klientów w przypadku zakupów przez internet (dotyczy również odbioru w salonie); sklep wmawia klientom, że po otwarciu opakowania nie da się oddać zamówionego towaru tytułem odstąpienia od umowy; każdy klient ma prawo nawet rozerwać na strzępy opakowanie i przemielić je w niszczarce, a sklep nie ma żadnego prawa odmówić odbioru przedmiotu i zwrotu całości kosztów wraz z kosztami wysyłki; obsługa salonu i "infolinii" myli pojęcia zwrotu, rękojmi oraz odstąpienia od umowy; po sklepie tej marki nigdy w życiu bym się nie spodziewał takiej niekompetencji.
    Zaletyłatwość zamówienia
    Wadyniekompetencja pracowników części salonów, niekompetencja infolinii, utrudnianie zwrotów towarów
  • ~Kamil / 2020-04-17 08:10
    Ocena: 2.40 / 5
    Tragedia, zupełnie się nie przejmują deklarowanymi terminami dostawy. Całkowicie niepoważne podejście do klienta i nieodpowiedzialne podejście do czasu realizacji zadania. Banda amatorów. Odradzam i polecam czekać aż Amazon ich rozniesie w pył.
    ZaletyBrak
    Wadyzupełna ignorancja deklarowanych terminów dostawy
  • ~Kara / 2021-12-04 09:29
    Ocena: 2.40 / 5
    Czytając opinie jestem przerażona jak ten sklep ma gdzieś swoich klientów. Nieprawdziwe informacje, ze strony sklepu wprowadzające w błąd. Czekanie za zamówieniem ponad tydzień i nadal nie wysłane. Bezczelni konsultanci informujący, że jak bardzo zależy na produkcie to można iść do sklepu stacjonarnego i sobie kupić (Gdzie cena sklepowa jest o wiele wyższa). Nie polecam
    WadyDługi czas wysyłki
    Błędne informacje na stronie
  • ~Karolina / 2025-09-13 19:24
    Ocena: 2.40 / 5
    Pani w galerii w Częstochowie w empiku nie wiedzą nawet jaki mają asortyment pytając o kredki do kąpieli twierdzą że one nigdy nie mały takiego czegoś zamiast stanąć na kasie stoją w kącie i bawią się telefonem .
  • ~Kasia / 2021-08-11 20:44
    Ocena: 2.40 / 5
    Złożyłam zamówienie na książkę, która miała być do obioru w punkcie po 2 dniach, specjalnie wybrałam punkt, w innym mieście niż mieszkam, bo nie chciałam, żeby zamówienie leżało aż wrócę. I co - coś co dostępne miało być w dwa dni, nagle się okazuje, że będzie za tydzień. Kiedy próbowałam sytuację wyjaśnić, oczywiście konsultantka zasłaniała się regulaminem, że termin może ulec zmianie, ale bez przesady, zwłaszcza, że odbiór miał być osobisty i to książki, uwaga! z księgarni! A i terminy i ceny na stronie to w ogóle nie są ważne bo cyt. "to tylko zaproszenie do zakupów" według Pani konsultantki nie jest to wiążąca oferta. Kiedy poprosiłam o jakieś rozwiązanie, bo po weekendzie nie będę już w tym województwie, dowiedziałam się, że mogę sobie anulować zamówienie. Zero jakiejkolwiek chęci pomocy bo panie "nie mają narzędzi". W między czasie dostawałam informację, że moje zamówienie jest anulowane bo "błąd logistyczny", później mail z biura obsługi, że zamówienie będzie do odbioru ale kolejny dzień później, i znowu sms, że jednak anulowane. Ten sklep to jakiś żart! Minął tydzień - ani zamówienia ani pieniędzy. NIE POLECAM! Ludzie kupujcie w zwykłych miejskich księgarniach lub w wydawnictwach. Niech ten moloch upadnie w końcu.
    Zaletymoże promocje, ale jakoś nigdy mi się nie udaje z nich skorzystać, bo zawsze im coś nie działa
    WadyCAŁOKSZTAŁT, podejście do klienta, obsługa.
  • ~Kermitek / 2023-09-07 15:14
    Ocena: 2.40 / 5
    Tragicznie paczka całą zniszczona i pognieciona w tragicznym opakowaniu
    ZaletyKarty pokemon
    WadyDostawa i obsługa
  • ~klienta / 2020-05-05 10:43
    Ocena: 2.40 / 5
    Pierwszy i ostatni raz zamówiłam coś z empika przez internet! Tragedia, tragedia jeszcze raz tragedia zamówiłam tydzień temu dwie pary rolek, po 3 dniach okazało się że jednej pary nie ma na magazynie. Na stronie widzę że przecież jest, tylko w innej cenie więc zadzwoniłam do empika że to nie mój problem ze teraz jest drożej ja zapłaciłam za rolki i chce je mieć, ale niestety Pani oznajmiła mi że tak nie może być i oni nie mogą dokładać. No śmiech na sali z dnia na dzień podnoszą ceny i nie wysyłają towaru. Nadal czekam chociaż na tą jedną parę, chodź na stronie empika jest informacja ze paczka już do mnie jedzie, a dostawca nic o tym nie wie nie ma takiego nr zamówienia. NIE POLECAM
    WadyDługi czas oczekiwani na przesyłkę, podnoszenie cen z dnia na dzień i zero pomocy w dziale obsługi klienta
  • ~kolo / 2023-01-05 18:16
    Ocena: 2.40 / 5
    Proszę absolutnie nie zamawiać w sklepie empik . Zamówiłam kosmetyki za ponad 600 zł. dostawa n- 2 tygodnie po terminie, Otrzymałam nie te produkty, które zamawiała (tylko 2 a zamawiałam trzy). Sklep odpowiada, że się nie znam i to jest to co zamawiałam tylko w innym opakowaniu(przysłali krem za kilkadziesiąt złotych, zamawiałam taki za 300 zł). Minął miesiąc od zapłaty za zamówienie, a sprawa wogóle nie jest rozwiązana. Jesli nie chcecie stracić nerwów i pieniedzy nie zamawiajcie tam!
  • ~Łukasz / 2020-12-09 14:57
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiłem Router TP-Link Deco E4 (2-Pack):
    1. Mimo złożonej reklamacji produkt wysłany
    2. Dokonanie zwrotu to jest dramat — brak danych to zwrotu, a EMPIK nie pomaga.

    Proszę zwrócić uwagę, od jakiej firmy kupujemy, w moim przypadku była to zewnętrzna firma a nie EMPIK. Przez przypadek dowiedziałem się na infolinii, że w takim przypadku zwrot dokonuje się zgodnie z wytycznymi firmy sprzedającej. W moim przypadku firma nie miała pełnych danych do zwrotu (brak tel. i maila). Najgorsze w tym wszystkim jest to, że EMPKI nie bierze za to odpowiedzialności. W moim przypadku sam znalazłem kontakt do sprzedającego i finalnie uzyskałem dane do zwrotu. Z Emikiem kontaktowałem się w tej sprawie kilkukrotnie, ale nie było żadnych postępów. Gdybym czekał na EMPIK, to zwrotu w 14 dni bym nie dokonał. Poświęcając mnóstwo swojego czas udało mi się to zrobić w 13 dniu od odebrania, gdzie w innych sklepach jest to formalność.

    Podsumowując, nie polecam zakupów w tym sklepie. Jak tam już nigdy nic nie zamówię.
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa zamówienia-cały proces źle funkcjonuje.
  • ~Mak / 2023-06-22 14:19
    Ocena: 2.40 / 5
    Nigdy więcej nie zamówię niczego z empiku. Na stronie czas dostawy to 1-2 dni. Dostałam nawet mail, że paczka wysłana. Ale śledzenie przesyłki pokazuje, że nic do mnie nie idzie jeszcze. Na infolinii empiku powiedziano mi, że paczka dziś ma być wysłana. A mam od nich info z wczoraj, że już została wysłana!! To prezent dla dziecka na urodziny, nie dotrze na czas :( Empik to porażka, kiedyś miał dobrą markę, teraz to jakiś żart. Odradzam każdemu
    ZaletyProdukty
    WadyKłamstwa na stronie odnośnie terminu dostawy, fatalna obsługa klienta
  • ~Marek / 2024-11-12 20:30
    Ocena: 2.40 / 5
    Kupiłem książkę w Empik.com od Tezeusz
    Przysłano niewłaściwą książkę.
    I zaczęły się schody.
    Brak kontaktu, odpowiada utomat, gdy mu odpowiesz to nic się niedzieje. Masakra.
    Bardzo odradzam zarówno Empik jak i Tezeusz antykwariat
  • ~mario_bros / 2021-03-12 17:37
    Ocena: 2.40 / 5
    16 lutego br. zamówiłem książkę, zamówienie zostało opłacone z góry ze względu na konieczność ściągnięcia pozycji z zagranicy - podana data realizacji zamówienia 3 marca tygodnie. Od tej pory data realizacji przesuwa się co 2 dni. Obsługa nie jest w stanie potwierdzić czy zamówienie dotarło już do Polski, ani ile jeszcze potrwa realizacja. Odradzam, mogłem kupić książkę bezpośrednio w księgarni w Stanach, lub na Ebay i już dawno cieszyłbym się lekturą.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1704
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1697
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1300
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 999
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 709
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 627
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4634
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4115
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3189