Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kara / 2021-12-04 09:29
    Ocena: 2.40 / 5
    Czytając opinie jestem przerażona jak ten sklep ma gdzieś swoich klientów. Nieprawdziwe informacje, ze strony sklepu wprowadzające w błąd. Czekanie za zamówieniem ponad tydzień i nadal nie wysłane. Bezczelni konsultanci informujący, że jak bardzo zależy na produkcie to można iść do sklepu stacjonarnego i sobie kupić (Gdzie cena sklepowa jest o wiele wyższa). Nie polecam
    WadyDługi czas wysyłki
    Błędne informacje na stronie
  • ~Kasia / 2021-08-11 20:44
    Ocena: 2.40 / 5
    Złożyłam zamówienie na książkę, która miała być do obioru w punkcie po 2 dniach, specjalnie wybrałam punkt, w innym mieście niż mieszkam, bo nie chciałam, żeby zamówienie leżało aż wrócę. I co - coś co dostępne miało być w dwa dni, nagle się okazuje, że będzie za tydzień. Kiedy próbowałam sytuację wyjaśnić, oczywiście konsultantka zasłaniała się regulaminem, że termin może ulec zmianie, ale bez przesady, zwłaszcza, że odbiór miał być osobisty i to książki, uwaga! z księgarni! A i terminy i ceny na stronie to w ogóle nie są ważne bo cyt. "to tylko zaproszenie do zakupów" według Pani konsultantki nie jest to wiążąca oferta. Kiedy poprosiłam o jakieś rozwiązanie, bo po weekendzie nie będę już w tym województwie, dowiedziałam się, że mogę sobie anulować zamówienie. Zero jakiejkolwiek chęci pomocy bo panie "nie mają narzędzi". W między czasie dostawałam informację, że moje zamówienie jest anulowane bo "błąd logistyczny", później mail z biura obsługi, że zamówienie będzie do odbioru ale kolejny dzień później, i znowu sms, że jednak anulowane. Ten sklep to jakiś żart! Minął tydzień - ani zamówienia ani pieniędzy. NIE POLECAM! Ludzie kupujcie w zwykłych miejskich księgarniach lub w wydawnictwach. Niech ten moloch upadnie w końcu.
    Zaletymoże promocje, ale jakoś nigdy mi się nie udaje z nich skorzystać, bo zawsze im coś nie działa
    WadyCAŁOKSZTAŁT, podejście do klienta, obsługa.
  • ~Kermitek / 2023-09-07 15:14
    Ocena: 2.40 / 5
    Tragicznie paczka całą zniszczona i pognieciona w tragicznym opakowaniu
    ZaletyKarty pokemon
    WadyDostawa i obsługa
  • ~klienta / 2020-05-05 10:43
    Ocena: 2.40 / 5
    Pierwszy i ostatni raz zamówiłam coś z empika przez internet! Tragedia, tragedia jeszcze raz tragedia zamówiłam tydzień temu dwie pary rolek, po 3 dniach okazało się że jednej pary nie ma na magazynie. Na stronie widzę że przecież jest, tylko w innej cenie więc zadzwoniłam do empika że to nie mój problem ze teraz jest drożej ja zapłaciłam za rolki i chce je mieć, ale niestety Pani oznajmiła mi że tak nie może być i oni nie mogą dokładać. No śmiech na sali z dnia na dzień podnoszą ceny i nie wysyłają towaru. Nadal czekam chociaż na tą jedną parę, chodź na stronie empika jest informacja ze paczka już do mnie jedzie, a dostawca nic o tym nie wie nie ma takiego nr zamówienia. NIE POLECAM
    WadyDługi czas oczekiwani na przesyłkę, podnoszenie cen z dnia na dzień i zero pomocy w dziale obsługi klienta
  • ~kolo / 2023-01-05 18:16
    Ocena: 2.40 / 5
    Proszę absolutnie nie zamawiać w sklepie empik . Zamówiłam kosmetyki za ponad 600 zł. dostawa n- 2 tygodnie po terminie, Otrzymałam nie te produkty, które zamawiała (tylko 2 a zamawiałam trzy). Sklep odpowiada, że się nie znam i to jest to co zamawiałam tylko w innym opakowaniu(przysłali krem za kilkadziesiąt złotych, zamawiałam taki za 300 zł). Minął miesiąc od zapłaty za zamówienie, a sprawa wogóle nie jest rozwiązana. Jesli nie chcecie stracić nerwów i pieniedzy nie zamawiajcie tam!
  • ~Łukasz / 2020-12-09 14:57
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiłem Router TP-Link Deco E4 (2-Pack):
    1. Mimo złożonej reklamacji produkt wysłany
    2. Dokonanie zwrotu to jest dramat — brak danych to zwrotu, a EMPIK nie pomaga.

    Proszę zwrócić uwagę, od jakiej firmy kupujemy, w moim przypadku była to zewnętrzna firma a nie EMPIK. Przez przypadek dowiedziałem się na infolinii, że w takim przypadku zwrot dokonuje się zgodnie z wytycznymi firmy sprzedającej. W moim przypadku firma nie miała pełnych danych do zwrotu (brak tel. i maila). Najgorsze w tym wszystkim jest to, że EMPKI nie bierze za to odpowiedzialności. W moim przypadku sam znalazłem kontakt do sprzedającego i finalnie uzyskałem dane do zwrotu. Z Emikiem kontaktowałem się w tej sprawie kilkukrotnie, ale nie było żadnych postępów. Gdybym czekał na EMPIK, to zwrotu w 14 dni bym nie dokonał. Poświęcając mnóstwo swojego czas udało mi się to zrobić w 13 dniu od odebrania, gdzie w innych sklepach jest to formalność.

    Podsumowując, nie polecam zakupów w tym sklepie. Jak tam już nigdy nic nie zamówię.
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa zamówienia-cały proces źle funkcjonuje.
  • ~Mak / 2023-06-22 14:19
    Ocena: 2.40 / 5
    Nigdy więcej nie zamówię niczego z empiku. Na stronie czas dostawy to 1-2 dni. Dostałam nawet mail, że paczka wysłana. Ale śledzenie przesyłki pokazuje, że nic do mnie nie idzie jeszcze. Na infolinii empiku powiedziano mi, że paczka dziś ma być wysłana. A mam od nich info z wczoraj, że już została wysłana!! To prezent dla dziecka na urodziny, nie dotrze na czas :( Empik to porażka, kiedyś miał dobrą markę, teraz to jakiś żart. Odradzam każdemu
    ZaletyProdukty
    WadyKłamstwa na stronie odnośnie terminu dostawy, fatalna obsługa klienta
  • ~mario_bros / 2021-03-12 17:37
    Ocena: 2.40 / 5
    16 lutego br. zamówiłem książkę, zamówienie zostało opłacone z góry ze względu na konieczność ściągnięcia pozycji z zagranicy - podana data realizacji zamówienia 3 marca tygodnie. Od tej pory data realizacji przesuwa się co 2 dni. Obsługa nie jest w stanie potwierdzić czy zamówienie dotarło już do Polski, ani ile jeszcze potrwa realizacja. Odradzam, mogłem kupić książkę bezpośrednio w księgarni w Stanach, lub na Ebay i już dawno cieszyłbym się lekturą.
  • ~Marta / 2023-08-26 11:50
    Ocena: 2.40 / 5
    Ogólnie nie polecam. Po pierwsze, wszędzie pisze, że można płacić kartą podarunkowa. To nieprawda. Nie ma takiej możliwości!. Po drugie, większości zamowionego towaru Nie można odebrać w Empiku stacjonarnym. Trochę to oszustwo, bo tam można by zapłacić w/w kartą.
    Mam karte na sporo kwotę i nie mam co z nią zrobić.
    Rzeczy, które chce kupić nie są dostępne w sklepie stacjonarnym.
    WadyNie da się płacić kartą podarunkowalą
  • ~Mateusz / 2021-04-17 23:39
    Ocena: 2.40 / 5
    Brak darmowej wysyłki jak to w każdym normalnym sklepie jest od pewnego pułapu, chyba że zapłacisz za empik premium, a darmowe dostarczenie do salonu to se mogą... ;) a te niby darmowe przesyłki na pocztę, czy do RUCHu to już tydzień czekam i czekam i nie wiadomo czy się doczekam. Także chyba najgorszy sklep jeśli chodzi o zamawianie czegoś. NIE POLECAM! Żeby nie było darmowej wysyłki... człowiek zamawia za kilkaset złotych i jeszcze musi płacić za wysyłkę, żałosne...
    Zaletyyyyy... eeee...
    Wady-brak darmowej dostawy, przy odpowiedniej kwocie zamówienia (do salonu albo na pocztę się nie liczy, jak ktoś zamawia to do domu)
    -wysyłka trwa tydzień
  • ~Maura / 2021-01-04 13:40
    Ocena: 2.40 / 5
    Dno. Katastrofa. Reklamacja złożona 26 listopada. Odebrałam książkę z pękniętą okładką. Książka odesłana dnia 27 listopada. Dzisiaj jest 4 stycznia a oni dalej NIC NIE WIEDZĄ. Numeru telefonu do działu reklamacji podać mi niestety nie mogą. ŻENADA !!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyDNO
  • ~Michał / 2023-12-17 10:50
    Ocena: 2.40 / 5
    Nie polecam podają 2-3 dniowy termin realizacji by później ten termin wydłużać w nieskończoność
    ZaletyDobra cena
    Wadydłuuuuuuuuuuuugiiiii czas dostarczenia!
  • ~Mika / 2022-04-28 19:39
    Ocena: 2.40 / 5
    Nie mogłam zapłacić za produkt cyfrowy e-voucherem dowiedziałam się o tym dopiero przy drugim! kontakcie z infolinią a specjalnie w tym celu wygenerowałam bon właśnie do tego sklepu przekonana ze skoro widnieje przy produkcie „sprzedaje Empik” to płatność voucherem będzie możliwa. Voucherem należy doładować swoje konto a nie jak w innych sklepach zwyczajnie wpisać przy realizacji zamówienia. Także zostałam ze środkami na koncie Empik a bez produktu który chciałam kupić. Porażka !
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji za co płacić voucherem nie można
  • ~Mona / 2019-10-10 17:01
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiony podręcznik - wysyłka przekładana, przychodzi inny niż zamawiany, zawiozłam do salonu, oddałam, sprzedawca zamówił ponownie w moim imieniu, ponownie dostałam złą książkę, napisałam reklamację i czekam, połowa października a podręcznika nie ma, żałość...
  • ~Niezadowolony klient / 2020-04-10 19:38
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówienie 05.04,data realizacji niby 07-08.04,a następnie 09.04 dostaję informacje że dostawa będzie 09-10.04.w dupie mają klienta....
  • ~ownluuna / 2021-12-06 12:35
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówienie złożone 8 listopada nadal nie zostało wysłane i nadal nie wiadomo kiedy zostanie wysłane. Gdy zamawiałam, produkty na stronie były dostępne. Potrzebowałam tych produktów już dawno, ale oczywiście nie można polegać na deklaracjach zawartych na stronie. W razie pytań o termin wysyłki, obsługa klienta każe tylko czekać i nie podaje żadnych informacji.
    Żenujące
    ZaletyJak narazie nie widzę żadnych
  • ~Rado / 2023-06-24 03:19
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiłem produkt w niedzielę, dostawa miała być od 1-2dni. Później w aplikacji wyskoczyło mi że dostawa będzie między czwartkiem a piątkiem. W środę dostałem maila z Empiku że paczka została wysłana. Nie można było jej śledzić więc coś mi już nie grało. Dopiero w piątek dostałem maila od Inpostu o potwierdzeniu nadania przesyłki. Po sprawdzeniu śledzenia przesyłki okazało się że paczka jest dopiero przygotowana przez nadawcę do wysyłki. Minęło 6 dni a ja nadal jestem bez paczki, a był to prezent na urodziny, które były w piątek... Ile dni wcześniej trzeba złożyć zamówienie żeby dostać paczkę na czas?! I po co mi te Empik Premium za które zapłaciłem, powinni mi teraz oddać za to pieniądze.
    WadyPaczka nie dotarła na czas, minęło 6 dni a paczki nadal nie ma. Jeśli planujesz kupić coś komuś na prezent to albo zamów coś miesiąc wcześniej albo nie zamawiaj przez Empik
  • ~Rozczarowany / 2016-04-06 18:10
    Ocena: 2.40 / 5
    Chciałbym podziękować #empik.com do spółki z ‪#‎UPS‬ za zepsucie dziecku urodzin. Najpierw klocki były kompletowane przez empik potem kurier nawet nie podjeżdżając z dostawą wklepał informację do systemu, że nikogo nie było pod adresem. Dziecko z dziadkami cały dzień czekali na zamówione klocki jednak ich nie otrzymał a to były jego urodzinki. Przykre, że ani nadawca w tym wypadku ‪#‎empik‬ nie ma kontaktu z kurierem a na infolinii #UPS dowiedziałem się że oni cytuję "wynajmują podwykonawców i nie mają z nimi kontaktu" tak więc nadawając przesyłkę #UPS możecie się liczyć że dostawca widmo zabierze towar i zniknie a i tak nikt nie będzie wiedział kto jest za to odpowiedzialny!!! Skandal! Rozczarowany klient.
    Zaletybrak
  • ~siemka / 2021-05-31 22:21
    Ocena: 2.40 / 5
    UWAGA UWAGA - EMPIK wciska E-booki zamiast zwykłych księżek. Zamawiałem klasyczną papierową książkę. Oferta wygląda tak jak książki papierowej, natomiast małym drukiem i szarym jest info że to e-book. Pomimo że produkt nie został pobrany z ich portalu nie ma możliwości zwrotu lub wymiany na książkę papierową. Bardzo słabe doświadczenie - zlewka na klienta.
    Zaletyasortymwnt
    WadyOferty wprowadzające w błąd. Brak mozliwości zwrotu produktu zakupionego przez internet !!!
  • ~Snuq / 2023-09-06 10:16
    Ocena: 2.40 / 5
    Pomimo calkiem bogstego asortymentu książkowego to ceny obecnie są absurdalne. Różnica pomiędzy sklepem empik.com a stacjonarnym różni się nawet o kilkadziesiąt procent.
    Konto premium, które kiedyś byli spoko opcją obecnie praktycznie nic nie daje. Oferty premium to są rzeczy których chce się pozbyć empik z magazynu bo nikt nie chce tego kupić. Nie przeliczeniu więcej konta premium bo mi się obecnie calkowicie nie opłaca.
    WadyCeny
    Brak obecnie ofert dla posiadaczy kont premium
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 967
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4346
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882