Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joanna / 2020-12-20 12:49
    Ocena: 2.40 / 5
    Przesyłka ( która miała być prezentem świątecznym) dotarła do mnie ze zniszczonymi okładkami w sposób widoczny na tyle ze aż wstyd dać Coś takiego .....
  • ~Joanna / 2021-04-29 16:42
    Ocena: 2.40 / 5
    Nie polecam Empiku. Zamówiłam tam książkę, ponieważ aktualnie nigdzie indziej nie była dostępna. Nie dość, że cena była zbyt wysoka to jeszcze czekałam na wysyłkę miesiąc (na stronie produktu max 8 dni roboczych). Gdy zaczęłam się dopytywać, dopiero dowiedziałam się, że jeszcze jej nie wydrukowali i nie umieją mi powiedzieć, kiedy zostanie wysłana. Jedynym ich argumentem było, że zawsze mogę zrezygnować z zamówienia. Zarabiają na obrocie pieniędzy? Zanim wysłali, książka pojawiła się o połowę tańsza w innych księgarniach...
  • ~Justyna / 2021-12-23 09:30
    Ocena: 2.40 / 5
    Absolutnie nie polecam. Zamówienie złożone 8.12 z informacją o dostawie 13.12. 19 grudnia dostawy brak, informacji o wydłużeniu terminu brak. Po mailu do BOK empik dostałam informację, że mam sama konsultować się z punktem, z którego wychodzi zamówienie. Po czym okazało się, że empik źle przekazał mój numer telefonu więc paczka czekała w paczkomacie, ale ze złym numerem telefonu.
    Oczywiście żadnej pomocy ze strony empik. Umyli ręce. Nie spodziewałam się, że tak dużo sieć ma tak nieprofesjonalne podejście do klienta.
  • ~Kamil / 2019-05-20 19:04
    Ocena: 2.40 / 5
    Obsługa sklepów jak i "infolinia" świadomie wprowadzają w błąd klientów w przypadku zakupów przez internet (dotyczy również odbioru w salonie); sklep wmawia klientom, że po otwarciu opakowania nie da się oddać zamówionego towaru tytułem odstąpienia od umowy; każdy klient ma prawo nawet rozerwać na strzępy opakowanie i przemielić je w niszczarce, a sklep nie ma żadnego prawa odmówić odbioru przedmiotu i zwrotu całości kosztów wraz z kosztami wysyłki; obsługa salonu i "infolinii" myli pojęcia zwrotu, rękojmi oraz odstąpienia od umowy; po sklepie tej marki nigdy w życiu bym się nie spodziewał takiej niekompetencji.
    Zaletyłatwość zamówienia
    Wadyniekompetencja pracowników części salonów, niekompetencja infolinii, utrudnianie zwrotów towarów
  • ~Kamil / 2020-04-17 08:10
    Ocena: 2.40 / 5
    Tragedia, zupełnie się nie przejmują deklarowanymi terminami dostawy. Całkowicie niepoważne podejście do klienta i nieodpowiedzialne podejście do czasu realizacji zadania. Banda amatorów. Odradzam i polecam czekać aż Amazon ich rozniesie w pył.
    ZaletyBrak
    Wadyzupełna ignorancja deklarowanych terminów dostawy
  • ~Kara / 2021-12-04 09:29
    Ocena: 2.40 / 5
    Czytając opinie jestem przerażona jak ten sklep ma gdzieś swoich klientów. Nieprawdziwe informacje, ze strony sklepu wprowadzające w błąd. Czekanie za zamówieniem ponad tydzień i nadal nie wysłane. Bezczelni konsultanci informujący, że jak bardzo zależy na produkcie to można iść do sklepu stacjonarnego i sobie kupić (Gdzie cena sklepowa jest o wiele wyższa). Nie polecam
    WadyDługi czas wysyłki
    Błędne informacje na stronie
  • ~Kasia / 2021-08-11 20:44
    Ocena: 2.40 / 5
    Złożyłam zamówienie na książkę, która miała być do obioru w punkcie po 2 dniach, specjalnie wybrałam punkt, w innym mieście niż mieszkam, bo nie chciałam, żeby zamówienie leżało aż wrócę. I co - coś co dostępne miało być w dwa dni, nagle się okazuje, że będzie za tydzień. Kiedy próbowałam sytuację wyjaśnić, oczywiście konsultantka zasłaniała się regulaminem, że termin może ulec zmianie, ale bez przesady, zwłaszcza, że odbiór miał być osobisty i to książki, uwaga! z księgarni! A i terminy i ceny na stronie to w ogóle nie są ważne bo cyt. "to tylko zaproszenie do zakupów" według Pani konsultantki nie jest to wiążąca oferta. Kiedy poprosiłam o jakieś rozwiązanie, bo po weekendzie nie będę już w tym województwie, dowiedziałam się, że mogę sobie anulować zamówienie. Zero jakiejkolwiek chęci pomocy bo panie "nie mają narzędzi". W między czasie dostawałam informację, że moje zamówienie jest anulowane bo "błąd logistyczny", później mail z biura obsługi, że zamówienie będzie do odbioru ale kolejny dzień później, i znowu sms, że jednak anulowane. Ten sklep to jakiś żart! Minął tydzień - ani zamówienia ani pieniędzy. NIE POLECAM! Ludzie kupujcie w zwykłych miejskich księgarniach lub w wydawnictwach. Niech ten moloch upadnie w końcu.
    Zaletymoże promocje, ale jakoś nigdy mi się nie udaje z nich skorzystać, bo zawsze im coś nie działa
    WadyCAŁOKSZTAŁT, podejście do klienta, obsługa.
  • ~Kermitek / 2023-09-07 15:14
    Ocena: 2.40 / 5
    Tragicznie paczka całą zniszczona i pognieciona w tragicznym opakowaniu
    ZaletyKarty pokemon
    WadyDostawa i obsługa
  • ~klienta / 2020-05-05 10:43
    Ocena: 2.40 / 5
    Pierwszy i ostatni raz zamówiłam coś z empika przez internet! Tragedia, tragedia jeszcze raz tragedia zamówiłam tydzień temu dwie pary rolek, po 3 dniach okazało się że jednej pary nie ma na magazynie. Na stronie widzę że przecież jest, tylko w innej cenie więc zadzwoniłam do empika że to nie mój problem ze teraz jest drożej ja zapłaciłam za rolki i chce je mieć, ale niestety Pani oznajmiła mi że tak nie może być i oni nie mogą dokładać. No śmiech na sali z dnia na dzień podnoszą ceny i nie wysyłają towaru. Nadal czekam chociaż na tą jedną parę, chodź na stronie empika jest informacja ze paczka już do mnie jedzie, a dostawca nic o tym nie wie nie ma takiego nr zamówienia. NIE POLECAM
    WadyDługi czas oczekiwani na przesyłkę, podnoszenie cen z dnia na dzień i zero pomocy w dziale obsługi klienta
  • ~kolo / 2023-01-05 18:16
    Ocena: 2.40 / 5
    Proszę absolutnie nie zamawiać w sklepie empik . Zamówiłam kosmetyki za ponad 600 zł. dostawa n- 2 tygodnie po terminie, Otrzymałam nie te produkty, które zamawiała (tylko 2 a zamawiałam trzy). Sklep odpowiada, że się nie znam i to jest to co zamawiałam tylko w innym opakowaniu(przysłali krem za kilkadziesiąt złotych, zamawiałam taki za 300 zł). Minął miesiąc od zapłaty za zamówienie, a sprawa wogóle nie jest rozwiązana. Jesli nie chcecie stracić nerwów i pieniedzy nie zamawiajcie tam!
  • ~Łukasz / 2020-12-09 14:57
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiłem Router TP-Link Deco E4 (2-Pack):
    1. Mimo złożonej reklamacji produkt wysłany
    2. Dokonanie zwrotu to jest dramat — brak danych to zwrotu, a EMPIK nie pomaga.

    Proszę zwrócić uwagę, od jakiej firmy kupujemy, w moim przypadku była to zewnętrzna firma a nie EMPIK. Przez przypadek dowiedziałem się na infolinii, że w takim przypadku zwrot dokonuje się zgodnie z wytycznymi firmy sprzedającej. W moim przypadku firma nie miała pełnych danych do zwrotu (brak tel. i maila). Najgorsze w tym wszystkim jest to, że EMPKI nie bierze za to odpowiedzialności. W moim przypadku sam znalazłem kontakt do sprzedającego i finalnie uzyskałem dane do zwrotu. Z Emikiem kontaktowałem się w tej sprawie kilkukrotnie, ale nie było żadnych postępów. Gdybym czekał na EMPIK, to zwrotu w 14 dni bym nie dokonał. Poświęcając mnóstwo swojego czas udało mi się to zrobić w 13 dniu od odebrania, gdzie w innych sklepach jest to formalność.

    Podsumowując, nie polecam zakupów w tym sklepie. Jak tam już nigdy nic nie zamówię.
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa zamówienia-cały proces źle funkcjonuje.
  • ~Mak / 2023-06-22 14:19
    Ocena: 2.40 / 5
    Nigdy więcej nie zamówię niczego z empiku. Na stronie czas dostawy to 1-2 dni. Dostałam nawet mail, że paczka wysłana. Ale śledzenie przesyłki pokazuje, że nic do mnie nie idzie jeszcze. Na infolinii empiku powiedziano mi, że paczka dziś ma być wysłana. A mam od nich info z wczoraj, że już została wysłana!! To prezent dla dziecka na urodziny, nie dotrze na czas :( Empik to porażka, kiedyś miał dobrą markę, teraz to jakiś żart. Odradzam każdemu
    ZaletyProdukty
    WadyKłamstwa na stronie odnośnie terminu dostawy, fatalna obsługa klienta
  • ~Marek / 2024-11-12 20:30
    Ocena: 2.40 / 5
    Kupiłem książkę w Empik.com od Tezeusz
    Przysłano niewłaściwą książkę.
    I zaczęły się schody.
    Brak kontaktu, odpowiada utomat, gdy mu odpowiesz to nic się niedzieje. Masakra.
    Bardzo odradzam zarówno Empik jak i Tezeusz antykwariat
  • ~mario_bros / 2021-03-12 17:37
    Ocena: 2.40 / 5
    16 lutego br. zamówiłem książkę, zamówienie zostało opłacone z góry ze względu na konieczność ściągnięcia pozycji z zagranicy - podana data realizacji zamówienia 3 marca tygodnie. Od tej pory data realizacji przesuwa się co 2 dni. Obsługa nie jest w stanie potwierdzić czy zamówienie dotarło już do Polski, ani ile jeszcze potrwa realizacja. Odradzam, mogłem kupić książkę bezpośrednio w księgarni w Stanach, lub na Ebay i już dawno cieszyłbym się lekturą.
  • ~Marta / 2023-08-26 11:50
    Ocena: 2.40 / 5
    Ogólnie nie polecam. Po pierwsze, wszędzie pisze, że można płacić kartą podarunkowa. To nieprawda. Nie ma takiej możliwości!. Po drugie, większości zamowionego towaru Nie można odebrać w Empiku stacjonarnym. Trochę to oszustwo, bo tam można by zapłacić w/w kartą.
    Mam karte na sporo kwotę i nie mam co z nią zrobić.
    Rzeczy, które chce kupić nie są dostępne w sklepie stacjonarnym.
    WadyNie da się płacić kartą podarunkowalą
  • ~Mateusz / 2021-04-17 23:39
    Ocena: 2.40 / 5
    Brak darmowej wysyłki jak to w każdym normalnym sklepie jest od pewnego pułapu, chyba że zapłacisz za empik premium, a darmowe dostarczenie do salonu to se mogą... ;) a te niby darmowe przesyłki na pocztę, czy do RUCHu to już tydzień czekam i czekam i nie wiadomo czy się doczekam. Także chyba najgorszy sklep jeśli chodzi o zamawianie czegoś. NIE POLECAM! Żeby nie było darmowej wysyłki... człowiek zamawia za kilkaset złotych i jeszcze musi płacić za wysyłkę, żałosne...
    Zaletyyyyy... eeee...
    Wady-brak darmowej dostawy, przy odpowiedniej kwocie zamówienia (do salonu albo na pocztę się nie liczy, jak ktoś zamawia to do domu)
    -wysyłka trwa tydzień
  • ~Maura / 2021-01-04 13:40
    Ocena: 2.40 / 5
    Dno. Katastrofa. Reklamacja złożona 26 listopada. Odebrałam książkę z pękniętą okładką. Książka odesłana dnia 27 listopada. Dzisiaj jest 4 stycznia a oni dalej NIC NIE WIEDZĄ. Numeru telefonu do działu reklamacji podać mi niestety nie mogą. ŻENADA !!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyDNO
  • ~Michał / 2023-12-17 10:50
    Ocena: 2.40 / 5
    Nie polecam podają 2-3 dniowy termin realizacji by później ten termin wydłużać w nieskończoność
    ZaletyDobra cena
    Wadydłuuuuuuuuuuuugiiiii czas dostarczenia!
  • ~Mika / 2022-04-28 19:39
    Ocena: 2.40 / 5
    Nie mogłam zapłacić za produkt cyfrowy e-voucherem dowiedziałam się o tym dopiero przy drugim! kontakcie z infolinią a specjalnie w tym celu wygenerowałam bon właśnie do tego sklepu przekonana ze skoro widnieje przy produkcie „sprzedaje Empik” to płatność voucherem będzie możliwa. Voucherem należy doładować swoje konto a nie jak w innych sklepach zwyczajnie wpisać przy realizacji zamówienia. Także zostałam ze środkami na koncie Empik a bez produktu który chciałam kupić. Porażka !
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji za co płacić voucherem nie można
  • ~Mona / 2019-10-10 17:01
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiony podręcznik - wysyłka przekładana, przychodzi inny niż zamawiany, zawiozłam do salonu, oddałam, sprzedawca zamówił ponownie w moim imieniu, ponownie dostałam złą książkę, napisałam reklamację i czekam, połowa października a podręcznika nie ma, żałość...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976