Strona i aplikacja Empiku to tragiczna pomyłka! W trakcie realizacji zakupu produktów już w koszyku CENY ZMIENIAJĄ SIĘ NA 2-krotnie i 3-krotnie wyższe!
Dezinformacja jeśli chodzi o rabat Start10, wciskanie opcji Empik Premium z nierzetelną reklamą „korzyści” (jak darmowe wysyłki i rabat do 20% na zakupy online) których po wykupie tej opcji system nie uwzględnia a informacje o tej opcji - całkiem inne niż w banerze reklamowym aplikacji - przedstawione są dopiero w regulaminie.
Obsługa chatu to BOTY, które wmawiają, że są ludźmi! Obsługa klienta telefoniczna arogancko twierdzi, że na Empik online w regulaminach są uwzględnione wszystkie zasady. Na pytanie: gdzie jest w regulaminie paragraf mówiący o tym, że ceny towarów mogą zmieniać się nagle na wyższe w koszyku w trakcie realizacji płatności - obsługa infolinii odpowiada: ALE NIE MA PRZECIEŻ ZAPISU W REGULAMINIE, ŻE CENY NIE MOGĄ SIĘ ZMIENIAĆ!
W aplikacji webowej i mobilnej Empik moje zamówienie ma status: w realizacji, podczas gdy w skrzynce mailowej pojawił się mail z informacją o anulowaniu zamówienia z uwagi na brak zamówionych produktów w sklepie. Podczas gdy na stronie online te same produkty są widoczne w sprzedaży tylko już w 2-krotnie i 3-krotnie wyższych cenach!
To tylko kilka smutnych doświadczeń z ulubioną dotąd marką Empik, która jak wskazuje Wikipedia istnieje na rynku od 1991 roku! Stracony czas i zaufanie
ZaletyBRAK
WadyBardzo DUŻO