strona 25 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~Dorota / 2022-05-13 19:48
skansandazy dokonałam zamówienia z empiku chodzi o obuwie damskie i je anulowali .Jako przyczyna nie dostarczenie od dostawcy Jak taka firma może pracować z nierzetelnymi dostawcami. To skandal.Po wystawiać produkty których nicam e ma
Ale na pieniądze szybko szybko płać. Nie polecam -
-
~Tomek / 2022-05-07 07:24
Zamówiłem pokrywę solarna na basen.
Minęło 11 dni, przesyłki nadal nie otrzymałem.
Zmieniliście status mojego zamówienia na zrealizowany, pomimo moich protestów, ze przesyłki nie otrzymałem.
Dwa razy dzwoniłem do Was i dwa razy wysłaliście informacje do sprzedawcy z prośba o kontakt, bo to nie Wasza sprawa tylko sprzedającego. Daliście mi nr telefonu do sprzedającego który nie odbiera.
Anulowałem zamówienie - również brak nietaktu i potwierdzenie demo faktu przez Was pomimo ze zrobiłem to na waszym formularzu.
To jest jakieś nieporozumienie ta strona i ta obsługa. Nie polecam…ZaletyBrakWadyNaciąganie klientów, to zwykły przekręt ta strona. Od 11 dni ani towaru, ani pieniędzy ani kontaktu -
~Marcin / 2022-05-07 06:49
Pierwszy raz wystawiam tak złą opinię komukolwiek. Nie polecam. Zamówiłem tylko jedną rzecz pilot do telewizora. Empik jednak to przerosło. kupując wiedziałem, że trzeba będzie kilka dni poczekać jednak te e kilka dni zamieniło się w dwa tygodnie. Nikt nie raczył zadzwonić i wyjaśnić. Jak sam zacząłem wydzwaniać oszukali mnie, że jest już gotowy do wysłania a po chwili e-mail z informacją, że przesyłka będzie znów opóźniona. Szczerze nie polecam. Zatrzymali się w PRL. WadyBrak profesjonalizmu, wprowadzają w błąd, PRL -
~NICK / 2022-05-04 17:32
Od 29 kwietnia tego roku piszę do Empiku w sprawie zmiany adresu e-mail na moim koncie w ich sklepie internetowym. Okazuje się, że właściciel konta nie może tego zrobić sam w ustawieniach, jak w innych sklepach czy na Allegro, tylko musi napisać do BOK. Mamy 4 maja i jak dotąd nic nie wskórałam. Całkowita ignorancja i lekceważenia wieloletniego klienta sklepu Empik. -
~Katarzyna / 2022-05-03 20:34
Nie polecam! Zostałam oszukana. Zakupiłam grę dla syna pobrali ode mnie pieniądze po czy za godzinę anulowali zamówienie bez żadnego wyjaśnienia. Produkt ten na stronie Empik dalej jest ale jest droższy. Kieruje sprawę do rzecznika praw konsumentów by zajął się tym sklepem jak widać poniżej jest wielu oszukanych klientów. ZaletyBrakWadyBrak gwarancji ceny, brak uczciwości wobec klientów. -
~kkeradd / 2022-05-02 22:29
Najgorszy sklep internetowy.
Sprzedają towar z obrazka. Zapłacisz z góry. Sprzedawca gwarantuje wysyłkę 24 h .a po pięciu dniach anuluje twoje zamówienie bo sprzedał Ci obrazek bo nie wie że nie ma towaru. Przedszkole nie sklepZaletyBrakWadySane -
~CZYSZARD / 2022-04-29 15:19
Jedna z trzech zamówionych książek dotarła w takim stanie, jakby ją ktoś po ziemi przeciągnął.
Do tego jeżeli się zamawia kurierem, trzeba liczyć się z tym że nie można zwrócić uszkodzonego towaru w salonie Empik. Tylko trzeba odesłać na swój koszt. Chyba że się wykłócisz, to wysyłkę będziesz mieć darmową. A zwrot lub wymianę do 14 dni. Więc kupując na prezent, albo dasz zniszczony, albo po około 3 tygodniach. Jak wymienią towar.
ZaletyDuży asortyment.WadyBrak dobrego zabezpieczenia folią bąbelkową zamawianych towarów, tylko karton, brak możliwości zwrotu do salonu, zamawiając kurierem. Ceny wyższe od konkurencji, nawet dla posiadaczy premium. -
~Mika / 2022-04-28 19:39
Nie mogłam zapłacić za produkt cyfrowy e-voucherem dowiedziałam się o tym dopiero przy drugim! kontakcie z infolinią a specjalnie w tym celu wygenerowałam bon właśnie do tego sklepu przekonana ze skoro widnieje przy produkcie „sprzedaje Empik” to płatność voucherem będzie możliwa. Voucherem należy doładować swoje konto a nie jak w innych sklepach zwyczajnie wpisać przy realizacji zamówienia. Także zostałam ze środkami na koncie Empik a bez produktu który chciałam kupić. Porażka ! ZaletyBrakWadyBrak informacji za co płacić voucherem nie można -
-
~Leszek / 2022-04-28 08:15
Odesłałem produkt i dotej pory nie dostalam zwrotu pieniędzy ZaletyNiemaWadySame wady -
~Darek / 2022-04-27 16:46
Złodzieje pokazują produkt ,a sprzedają coś innego ,nie zwracają pieniędzy nie poleczm -
~Mini / 2022-04-25 16:30
Zamówiłam zegarek, okazało się że bateria nie trzyma . Zwróciłam zegarek , a na zwrot kosztów czekam już mówiąc . Nie polecam,na infolinii cały czas słyszę że próbują rozwiązać problem i słyszę to już od miesiąca. -
~Niezadowolony klient / 2022-04-25 10:06
Zamówiłam szczoteczkę elektryczną o wartości 250 zł, a dostałam w przesyłce szczoteczkę dla dzieci o wartości 49 zł. Najpierw nie mogłam się porozumieć na temat zwrotu przsesyłki - otóż 3 razy dzowniłam oraz do mnie dzowniono o podanie kodu przesyłki, bo za każdym razem był błędny. Następnie zwróciłam przesyłkę paczkomatem. Miesiąc minął a mojegp prawidłowego towaru nie dostałam. Gdy zadzowniłam na infolinię, okazało się, że jest status zwrócenia kosztów (punktów na konto empik) lub dostarczenia przesyłki ???? Po weryfikacji ponownej przez obsługę okazało się, że nie mam zwrotu ani też przesyłki. Dziś sprawdzając status przesyłki jest w drodze, ale NA ZŁY ADRES!!!
Tragedia, nie chce ani przesyłki, ani nic wiecej już nie zawówie przez empik.com. Kto tam teraz pracuje??? -
~zb / 2022-04-22 11:49
zamówiłem zmywarkę do maczyń , nr zamówienia 40101579158081 zapłąciłem przelewem i otrzymałem potwierdzenie złożonego zamówienia. Następnego dnia zadzwoniłem do empiku aby upewnic sie , że otrzymali zapałatę . Dowiedziałem sie , że przelew dotarł i azmówienie jest opłacone ale zmywarki nie dostranę bo zostrały wyprzedane natomiast kwota przelewu zostanie zwrócona za kilka dni . Nadal czekam na zwrot. Niestety nikt ze strony empiku nie skontakatował sie ze mną , to ja dzwoniłem do empiku. Nie polecam , stanowczo odradzam robieenie zakupów w tej firmie. -
~Monika / 2022-04-21 21:20
Pracownicy na infolinii składają ciągle obietnice bez pokrycia.
W białych rękawiczkach urządzają kpiny z klienta ! Bezkarne towarzystwo.
-
~Dla was Pan / 2022-04-20 16:34
...gówno nie firma !!!brak szacunku dla klienta !!! ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
~Kasia / 2022-04-20 14:36
Nie polecam zakupu w EMPIK przez internet, na zwrot pieniędzy w przypadku anulowania zamówienia oczekuje się ponad 14 dni, nie spotkałam się jeszcze z taką sytuacją, obracają pieniędzmi klientów, nie polecam sama też nie skorzystam już z ich zakupów Zaletybrak -
-
~Sylwia / 2022-04-18 16:03
Nie polecam zakupu na platformie MARKETPLACE sklepu EMPIK otrzymany towar był niestety uszkodzony, źle zapakowany bez oznaczenia uwaga szkło! Reklamacja odrzucona. Zostaliśmy z nowym sprzętem za prawie 3ooozł plus teraz (koszt naprawy 1000zł). Minęły ponad 2 tygodnie a faktury także nie otrzymaliśmy za zamówienie! -
~Grubson / 2022-04-18 10:53
Towar zamówiony w promocji nie istnieje. Po promocji towar jest na stanie. Dziwne rzeczy się tu dzieją WadyBrak wad, bo brak towaru -
~rungni / 2022-04-15 12:21
Generalnie jest ok. Ale szwankuje system powiadamiania i aktualizowania. Zamawiając produktyy dowiadujesz się o ich dostępności, a zdarza się że produkt jest niedostępny. Niestety nikt o tym nie powiadamia, więc czekasz za dostawą, która cały czas jest przekładana, bo nie mają czegoś w magazynie. Wystarczyłby e-mail z informacją, a tu nic. Zaletystrona czytelna i łatwa w obsłudze. Szeroka gama produktów i sposobów dostawyWadySłaba obsługa i wadliwy system powiadamiania -
~Mir254 / 2022-04-14 17:47
Empik to tragedia, zero kontaktu, nie odpisują na wiadomości , olewają reklamacje mają po prostu w d.. klienta. Nie polecam, Zaletyszukajcie a znajdziecie ,ja nie znalazłemWadybrak kontaktu
lekceważenie klienta
zmiana firmy kurierskiej po opłaceniu zamówienia
brak faktury,paragonu
strona 25 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »