Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2023-02-23 06:10
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie rozumiem dlaczego przy zakupach w jednym sklepie u jednego sprzedawcy jakim jest empik muszę kilkukrotnie płacić za dostawę wszystkich rzeczy jakbym zamawiał nie u jednego a u kilku sprzedawców jak na allegro? Czasem towar tej samej kategorii i marki sprzedawany jest od różnych firm. Z takim podejściem empik jest na równi pochyłej i stacza się w stronę upadku. Dla okazjonalnych zakupów wykupienie darmowych dostaw jest tym bardziej nie opłacalne.
    ZaletyBrak
    WadyOpłata za przesyłkę każdej rzeczy z osobna mimo, że kupuje w jednym sklepie.
    Jeden dostawca wystawił fakturę VAT, drugi zapomniał. Za zakup dla firmy zapłaciłem z własnych środków, bo brakowało faktury.
  • ~Niezadowolona / 2019-01-10 13:21
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem bardzo nie zadowolona , szczególnie z zamówionej fotoksiazki która miała być prezentem na święta .... Bardzo długo było trzeba czekać na przesyłkę.. przyszła 21 grudnia więc nie było czasu już na reklamacje... Strony jak i zdjecia w fotoksiazce się powtarzały... Pojawiła się czysta strona w środku książki ... dosłownie jakaś kpina... Napisane zostały maile do biura obsługi... Za każdym razem byłam przepraszana i proszona o przysłanie zdjęć błędnych stron .. 3 razy zdjęcia były wysyłane... Po czym żadnego odzewu ... Empik milczy... Po takim czymś będą tracić klientów... Nie polecam
    ZaletyChyba żadnych ...
    WadySporo tego ... Dobra rada by było żeby zacząć dbać o klientów ...
  • ~Zniesmaczony / 2022-02-05 23:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Czas realizacji zamówienia nie ma nic wspólnego z tym co jest napisane na zamówieniu...w tych czasach określenie terminu dostawy chyba nie jest zbyt trudne. Widocznie sklep empik to przerosło, rozumiem dużo klientów ale co to nas konsumentów obchodzi. Niech napiszą dłuższy czas realizacji i każdy sobie zaplanuje tak żeby przesyłka doszła w określonym terminie. Reasumując dramat dla tak wielkiej firmy, chyba czas przenieść się do konkurencji...
    Zaletyjeżeli uda im się wysłać towar jest zgodny.
    Wadybrak realizacji zamówienia w określonym terminie
  • ~Andrzej / 2023-04-14 18:17
    Ocena: 2.40 / 5
    Brak produktu, który został kupiony. Później się dostaje maila, że anulowano zamówienie na moją prośbę, a co innego zostało jak nie ma produktu, który został zamówiony? Dodatkowo dopiero po moim kontakcie zostało to sprawdzone, a w ten sam dzień powinien to odebrać... Prezent dla dziecka...
  • ~Angelika / 2021-02-15 19:45
    Ocena: 2.40 / 5
    Mój zwrot jest rozpatrywany kilka miesięcy z powodu zgubienia paczki. Kontaktowałem się i mailowo i telefonicznie. Po pewnym czasie nawet maile są lekceważone. Juz straciłam nadzieje ze odzyskam swoje 300 zł. Kontakt z coraz to innym konsultantem i brak możliwości rozmowy z osobą zajmującą się sprawą. Caly czas są zapewnienia że zadzownia i ze sprawą dobiega końca. 0 kontaktu z ich strony wprowadzanie klienta w błąd. 1 osoba nic nie zdziała swoimi słowami myślę ze jedynie zbiorowa interwencja w UOKiK cokolwiek by zadziałała. Paczka odesłania z formularzem zwrotu produktem i dowodem zakupu. Nielogiczne
  • ~Anna / 2023-04-05 08:44
    Ocena: 2.40 / 5
    Nie polecam zamawiać produktów przez stronę internetową. Nic nie jest jasno wyjaśnione, część produktów nie należy do samego empik przez co za każdy przedmiot trzeba opłacić osobo przesyłkę, a jeśli ma się dodatkowe punkty to można je wykorzystać tylko na asortyment empiku o czym piszą drobnym maczkiem. Dodatkowo obsługa klienta jest bardzo słaba, brak odpowiedzi na wysłany formularz. Przesyłka realizowana przez długi czas.
  • ~Anula / 2022-12-14 11:13
    Ocena: 2.40 / 5
    Zakupiłam online dwie rzeczy. Jedna została anulowana ze względu na "brak w magazynie" chociaż nadal jest dostępna do zakupu tylko już w wyższej cenie a druga rzecz, która miała być wysłana w 24 h po 3 dniach nadal jest "kompletowana". Żenada i zwykle oszustwo. Nigdy więcej -szkoda nerwów!!!
  • ~Arek / 2021-01-12 17:47
    Ocena: 2.40 / 5
    Otrzymałem sprzęt który był używany, opakowanie nie było zafoliowane, urządzenie i akcesoria niechlujnie upchniete, porysowane! Dostałem przedmiot po jakimś ZWROCIE, gdy dzwoniłem na obsługę pani w trakcie mojego wyrażania zdania w związku z sytuacją rozłączyła się NIE POLECAM

    Nigdy więcej empik.com kpią sobie z klientów i widzę że to plaga takich zachowań!!!
    ZaletyBrak
    WadyFatalna bsługa, wciskanie używanych sprzętów z uszkodzeniami, słaby kontakt.
  • ~Arkadiusz / 2021-02-23 02:06
    Ocena: 2.40 / 5
    Mam zamówione towary zapłaciłem i po raz kolejny czekam drugi tydzień na dostawę oczywiście dostałem SMS że się starają
    WadyTermin realizacjizamówienia
  • ~Arkadiusz / 2023-12-06 11:45
    Ocena: 2.40 / 5
    Jeżeli komuś zależy na spokojnych i pewnych zakupach to nie tutaj !!! maszynka do strzyżenia okazała się nietrafionym zakupem, odesłaliśmy ją po 3 dniach i okazało się, że sklep jej nie przyjmie, z każdym naszym pytaniem argument był inny. W każdym razie jeśli komuś zależy na zakupach w miejscu gdzie będzie mógł spokojnie zwrócić towar jeśli się rozmyśli to nie empik
    Wadybrak możliwości zwrotu towaru
  • ~Beata / 2018-03-13 14:13
    Ocena: 2.40 / 5
    ata13 marca 2018 | 11:07Z empik.com korzystałam pierwszy raz ze względu na ( jak mi się wydawało) fajną promocję z okazji dnia kobiet tj. dwa kosmetyki w cenie jednego. Zakupiłam tusz do rzęs i pomadkę, która naliczona była w zamówieniu za 2gr. zgodnie z promocją. Niestety w paczce, którą odebrałam wczoraj nie było pomadki a 2gr. zostały mi dzisiaj zwrócone na konto. Zadzwoniłam na infolinię w celu wyjaśnienia sytuacji to powiedziano mi, że tej pomadki nie było na stanie więc jej nie wysłali (podobno poinformowali mnie o tym w mailu, którego nie dostałam co i tak nie zmienia faktu, że nie było możliwości zamiany produktu lub wycofania się z zamówienia). Dodatkowo zamówienie z 1 marca do odbioru było dopiero 12marca. Także nie polecam bo strona nie jest na bieżąco z zamówieniami i sprzedają towar, którego nie ma na stanie. Czuję się oszukana, pozdrawiam.
  • ~Czarnulka-Paola / 2017-12-05 20:04
    Ocena: 2.40 / 5
    Witam, chciałabym podzielić się swoim niestety skrajnie negatywnym doświadczeniem z Empik.com.
    Po raz pierwszy zarejestrowałam się na stronie i skorzystałam z promocji na klocki Lego przy okazji Black Friday (przy zamówieniu wybranych zestawów Lego za kwotę co najmniej 250zł naliczany był rabat 50zł).
    Pierwszy problem pojawił się już przy zamówieniu - dostępne były tylko opcje wysyłki Kurierem lub do odbioru w Punkcie Poczty Polskiej - niedostępna była opcja odbioru w salonie Empik! ????
    Następny problem pojawił się, kiedy udałam się do placówki Poczty Polskiej - moim oczom ukazał się obraz nędzy i rozpaczy - paczka porozrywana, przez otwór widać, że również opakowania klocków Lego wewnątrz są rozerwane. ????
    Okazuje się, że Empik nadał przesyłkę zwykłą paczką, bez oznaczenia "ostrożnie", bez możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki. ????
    Dzwonię zatem na infolinię i konsultantka (nomen omen pracownik Działu Reklamacji i Zamówień) sugeruje, żebym przesyłkę odebrała, a ewentualnie później złożyła reklamację. ????
    Tak też robię. Następnie w domu sprawdzam zawartość przesyłki i okazuje się, że to co było widać gołym okiem, to tylko "wierzchołek góry lodowej". W środku przykryte tylko (nie owinięte) kawakiem folii bąbelkowej przyciętej na wymiar kartonu klocki Lego (3 zestawy o wartości /przed rabatem/: 69,99zł, 69,99zł i 119,99zł) z których tylko jeden tańszy zestaw jakimś cudem ocalał nienaruszony, natomiast pozostałe dwa zestawy - w tym najdroższy - są kompletnie zdewastowane. Pomijając już kompletnie zniszczone opakowania od klocków Lego, to również oba te zestawy okazują się zdekompletowane - najprawdopodobniej część elementów wypadła przez otwory (dziury) zarówno w opakowaniach od klocków jak również w kartonie, w którym zostały nadane. ????
    Zgodnie z wcześniejszą sugestią konsultantki z Działu Reklamacji i Zamówień wysyłam mailowo reklamację i uzyskuję propozycję rekompensaty (doładowanie konta "Twoje środki" na Empik.com kwotą 50zł) - lub odesłanie całości na swój koszt do siedziby Empik, ale wówczas mają 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, nie mówiąc już o tym, kiedy doczekałabym się zwrotu pieniędzy (zapewne znów jako śmieszne doładowanie) - impas... bo klocki zamówione były jako prezent Mikołajkowo- Gwiazdkowy. ????
    Podsumowując - to mój pierwszy i ostatni raz z Empik.com ????
    ZaletyBrak
    Wady- Opcje wysyłki
    - Pakowanie zamówienia
    - Podejście do klienta
    - Reklamacje
  • ~Daniel / 2020-09-17 17:27
    Ocena: 2.40 / 5
    35 dni czekam na rozwiązanie swojej gwarancji i dalej cisza. Nikt nic nie wie, a dział techniczny nie odpowiada na wiadomości. Konsultanci tylko mówią że wysyłają ponaglenia. Dziadostwo. Nigdy więcej zakupów w tym sklepie...
    Wady Brak zainteresowania
    Słabe kompetencje pracowników
    Fatalny dział techniczny
  • ~Daniel / 2022-03-21 10:04
    Ocena: 2.40 / 5
    KUPUJĄC NA EMPIK.COM NIE KUPUJESZ W EMPIKU TYLKO W JAKIEJŚ PODEJRZANEJ I NIEZNANEJ FIRMIE KRZAK.
    Zakupiłem miesiąc temu na empik.com pompę piaskową do basenu. Zapłaciłem za towar. Otrzymałem potwierdzenie terminu dostawy. Po kilku godzinach dostałem informację że zamówienie nie może być zrealizowane, gdyż nie ma towaru na stanie. W rzeczywistości towar był lecz znacznie podrożał. Empik wypiął się na mnie pisząc że kupiłem towar nie od empik.com lecz od innej firmy i tam muszę się zwrócić. Uważajcie na empik.com gdyż większość oferowanych produktów pochodzi od firm "krzak" i dopiero po zakupie przekonujemy się, że kupujemy nie w znanej firmie tylko u "Pana Stasia" w garażu.
    ZaletyCena, Łatwość zakupu
    WadyGwarancja zakupu i dostawy.
    Odpowiedź na skargi i reklamacje.
  • ~Dm / 2021-07-21 09:24
    Ocena: 2.40 / 5
    Reklamacja złożona, ale do dziś brak odpowiedzi.pomimo informacji, że jak najszybciej ktoś się skontaktuje. Tak jak inni pisali, na stronie empik oferują się inni sprzedawcy. Oczywiście każdy zgarnia na każdego, ale brak odpowiedzi dla klienta. Towar przyszedł niezgodny ze zdjęciem
    WadyBrak odpowiedzi, towar niezgodny ze zdjęciem, reklamacje koszmar
  • ~Edyta / 2022-11-05 19:33
    Ocena: 2.40 / 5
    Czy Empik sprzedaje produkty fałszywej firmy KD-Smart?
    Przez stronę Empik.com kupiłam kilka produktów ze sklepu KD-Smart, nie dość, że towar dostałam z kilkutygodniowym opóźnieniem, po kilku reklamacjach, to jeszcze szybki do telefonu przyszły uszkodzone. Przesłałam zwrot po tygodniu od otrzymania towaru, tj. 22 września !! i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu. Jakaś lipna firma!!!
    WadyTrudno ocenić czy to Empik czy KD Smart zawiniło?!
  • ~Emi / 2021-08-12 07:04
    Ocena: 2.40 / 5
    Niestety ale Empik zawsze ma problemy z czasem realizacji zamówienia. W dobie takiej konkurencji gdzie zazwyczaj produkt jest na drugi dzień od zamówienia u nich często wysyłają dopiero po 2-3 dniach więc czeka się nawet tydzień na dostawę.
    Jeśli się czegoś nie ma na stanie to się nie powinno sprzedawać.
    ZaletyDuży wybór produktów. darmowa dostawa do salonów i punktów odbioru.
    WadyDługi czas oczekiwania na wysyłkę.
    Trudny kontakt w sprawie reklamacji czy problemów z zamówieniem.
  • ~Ewa / 2022-02-18 11:08
    Ocena: 2.40 / 5
    Najgorszy sklep w sieci! Nigdzie i nigdy nie czekałam na przesyłkę tak długo! Dzielenie zamówienia, wyznaczanie ciągle nowych, późniejszych terminów dostawy. Ostatnio na ostatnią część zamówienia czekałam miesiąc! To jest skandal!
  • ~Ewelina / 2021-06-12 05:54
    Ocena: 2.40 / 5
    Kupiłam przez stronę empik wózek spacerowy. Przesyłka dostarczona dosyć szybko, w ciągu dwóch dni od zamówienia. Niestety przesyłka niekompletna... Zamiast wózka dostałam tylko siedzisko od spacerówki. Brak ramy, brak kółek... Czekam na rozpatrzenie reklamacji.
    ZaletySzybka wysyłka
  • ~Ewelina / 2022-07-11 12:02
    Ocena: 2.40 / 5
    Tragedia jeśli chodzi o zwroty. Niby firma od której się kupowało ma napisać emaila opisać szczegóły zwrotu a tam cisza. Ogólnie wstyd w tych czasach taki problem ze zwrotami :/
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1704
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1697
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1300
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 999
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 709
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 627
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4634
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4115
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3189