Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beata / 2018-03-13 14:13
    Ocena: 2.40 / 5
    ata13 marca 2018 | 11:07Z empik.com korzystałam pierwszy raz ze względu na ( jak mi się wydawało) fajną promocję z okazji dnia kobiet tj. dwa kosmetyki w cenie jednego. Zakupiłam tusz do rzęs i pomadkę, która naliczona była w zamówieniu za 2gr. zgodnie z promocją. Niestety w paczce, którą odebrałam wczoraj nie było pomadki a 2gr. zostały mi dzisiaj zwrócone na konto. Zadzwoniłam na infolinię w celu wyjaśnienia sytuacji to powiedziano mi, że tej pomadki nie było na stanie więc jej nie wysłali (podobno poinformowali mnie o tym w mailu, którego nie dostałam co i tak nie zmienia faktu, że nie było możliwości zamiany produktu lub wycofania się z zamówienia). Dodatkowo zamówienie z 1 marca do odbioru było dopiero 12marca. Także nie polecam bo strona nie jest na bieżąco z zamówieniami i sprzedają towar, którego nie ma na stanie. Czuję się oszukana, pozdrawiam.
  • ~Czarnulka-Paola / 2017-12-05 20:04
    Ocena: 2.40 / 5
    Witam, chciałabym podzielić się swoim niestety skrajnie negatywnym doświadczeniem z Empik.com.
    Po raz pierwszy zarejestrowałam się na stronie i skorzystałam z promocji na klocki Lego przy okazji Black Friday (przy zamówieniu wybranych zestawów Lego za kwotę co najmniej 250zł naliczany był rabat 50zł).
    Pierwszy problem pojawił się już przy zamówieniu - dostępne były tylko opcje wysyłki Kurierem lub do odbioru w Punkcie Poczty Polskiej - niedostępna była opcja odbioru w salonie Empik! ????
    Następny problem pojawił się, kiedy udałam się do placówki Poczty Polskiej - moim oczom ukazał się obraz nędzy i rozpaczy - paczka porozrywana, przez otwór widać, że również opakowania klocków Lego wewnątrz są rozerwane. ????
    Okazuje się, że Empik nadał przesyłkę zwykłą paczką, bez oznaczenia "ostrożnie", bez możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki. ????
    Dzwonię zatem na infolinię i konsultantka (nomen omen pracownik Działu Reklamacji i Zamówień) sugeruje, żebym przesyłkę odebrała, a ewentualnie później złożyła reklamację. ????
    Tak też robię. Następnie w domu sprawdzam zawartość przesyłki i okazuje się, że to co było widać gołym okiem, to tylko "wierzchołek góry lodowej". W środku przykryte tylko (nie owinięte) kawakiem folii bąbelkowej przyciętej na wymiar kartonu klocki Lego (3 zestawy o wartości /przed rabatem/: 69,99zł, 69,99zł i 119,99zł) z których tylko jeden tańszy zestaw jakimś cudem ocalał nienaruszony, natomiast pozostałe dwa zestawy - w tym najdroższy - są kompletnie zdewastowane. Pomijając już kompletnie zniszczone opakowania od klocków Lego, to również oba te zestawy okazują się zdekompletowane - najprawdopodobniej część elementów wypadła przez otwory (dziury) zarówno w opakowaniach od klocków jak również w kartonie, w którym zostały nadane. ????
    Zgodnie z wcześniejszą sugestią konsultantki z Działu Reklamacji i Zamówień wysyłam mailowo reklamację i uzyskuję propozycję rekompensaty (doładowanie konta "Twoje środki" na Empik.com kwotą 50zł) - lub odesłanie całości na swój koszt do siedziby Empik, ale wówczas mają 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, nie mówiąc już o tym, kiedy doczekałabym się zwrotu pieniędzy (zapewne znów jako śmieszne doładowanie) - impas... bo klocki zamówione były jako prezent Mikołajkowo- Gwiazdkowy. ????
    Podsumowując - to mój pierwszy i ostatni raz z Empik.com ????
    ZaletyBrak
    Wady- Opcje wysyłki
    - Pakowanie zamówienia
    - Podejście do klienta
    - Reklamacje
  • ~Daniel / 2020-09-17 17:27
    Ocena: 2.40 / 5
    35 dni czekam na rozwiązanie swojej gwarancji i dalej cisza. Nikt nic nie wie, a dział techniczny nie odpowiada na wiadomości. Konsultanci tylko mówią że wysyłają ponaglenia. Dziadostwo. Nigdy więcej zakupów w tym sklepie...
    Wady Brak zainteresowania
    Słabe kompetencje pracowników
    Fatalny dział techniczny
  • ~Daniel / 2022-03-21 10:04
    Ocena: 2.40 / 5
    KUPUJĄC NA EMPIK.COM NIE KUPUJESZ W EMPIKU TYLKO W JAKIEJŚ PODEJRZANEJ I NIEZNANEJ FIRMIE KRZAK.
    Zakupiłem miesiąc temu na empik.com pompę piaskową do basenu. Zapłaciłem za towar. Otrzymałem potwierdzenie terminu dostawy. Po kilku godzinach dostałem informację że zamówienie nie może być zrealizowane, gdyż nie ma towaru na stanie. W rzeczywistości towar był lecz znacznie podrożał. Empik wypiął się na mnie pisząc że kupiłem towar nie od empik.com lecz od innej firmy i tam muszę się zwrócić. Uważajcie na empik.com gdyż większość oferowanych produktów pochodzi od firm "krzak" i dopiero po zakupie przekonujemy się, że kupujemy nie w znanej firmie tylko u "Pana Stasia" w garażu.
    ZaletyCena, Łatwość zakupu
    WadyGwarancja zakupu i dostawy.
    Odpowiedź na skargi i reklamacje.
  • ~Dm / 2021-07-21 09:24
    Ocena: 2.40 / 5
    Reklamacja złożona, ale do dziś brak odpowiedzi.pomimo informacji, że jak najszybciej ktoś się skontaktuje. Tak jak inni pisali, na stronie empik oferują się inni sprzedawcy. Oczywiście każdy zgarnia na każdego, ale brak odpowiedzi dla klienta. Towar przyszedł niezgodny ze zdjęciem
    WadyBrak odpowiedzi, towar niezgodny ze zdjęciem, reklamacje koszmar
  • ~Edyta / 2022-11-05 19:33
    Ocena: 2.40 / 5
    Czy Empik sprzedaje produkty fałszywej firmy KD-Smart?
    Przez stronę Empik.com kupiłam kilka produktów ze sklepu KD-Smart, nie dość, że towar dostałam z kilkutygodniowym opóźnieniem, po kilku reklamacjach, to jeszcze szybki do telefonu przyszły uszkodzone. Przesłałam zwrot po tygodniu od otrzymania towaru, tj. 22 września !! i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu. Jakaś lipna firma!!!
    WadyTrudno ocenić czy to Empik czy KD Smart zawiniło?!
  • ~Emi / 2021-08-12 07:04
    Ocena: 2.40 / 5
    Niestety ale Empik zawsze ma problemy z czasem realizacji zamówienia. W dobie takiej konkurencji gdzie zazwyczaj produkt jest na drugi dzień od zamówienia u nich często wysyłają dopiero po 2-3 dniach więc czeka się nawet tydzień na dostawę.
    Jeśli się czegoś nie ma na stanie to się nie powinno sprzedawać.
    ZaletyDuży wybór produktów. darmowa dostawa do salonów i punktów odbioru.
    WadyDługi czas oczekiwania na wysyłkę.
    Trudny kontakt w sprawie reklamacji czy problemów z zamówieniem.
  • ~Ewa / 2022-02-18 11:08
    Ocena: 2.40 / 5
    Najgorszy sklep w sieci! Nigdzie i nigdy nie czekałam na przesyłkę tak długo! Dzielenie zamówienia, wyznaczanie ciągle nowych, późniejszych terminów dostawy. Ostatnio na ostatnią część zamówienia czekałam miesiąc! To jest skandal!
  • ~Ewelina / 2021-06-12 05:54
    Ocena: 2.40 / 5
    Kupiłam przez stronę empik wózek spacerowy. Przesyłka dostarczona dosyć szybko, w ciągu dwóch dni od zamówienia. Niestety przesyłka niekompletna... Zamiast wózka dostałam tylko siedzisko od spacerówki. Brak ramy, brak kółek... Czekam na rozpatrzenie reklamacji.
    ZaletySzybka wysyłka
  • ~Ewelina / 2022-07-11 12:02
    Ocena: 2.40 / 5
    Tragedia jeśli chodzi o zwroty. Niby firma od której się kupowało ma napisać emaila opisać szczegóły zwrotu a tam cisza. Ogólnie wstyd w tych czasach taki problem ze zwrotami :/
  • ~francesco3 / 2022-01-10 16:18
    Ocena: 2.40 / 5
    Empik online to totalna porażka. Na stronie widnieje, że dostarczają książki w 24h. Zamówienie przyszło dopiero po tygodniu. W międzyczasie dwukrotnie była zmieniana data odbioru. Ponadto karta podarunkowa nie działa w przypadku większej części asortymentu. Po jednym dniu jeden z zamawianych towarów został anulowany i to nie ze względu na jego brak. Można go było nadal kupić ale w wyższej cenie i poza kartą podarunkową, mimo że dzień wcześniej można go było zamówić za środki z karty. Nigdy więcej empik.com i mam ogromną nadzieję, że nie dostanę już od nikogo karty podarunkowej do tego sklepu, bo większość w nim rzeczy to bezwartościowe chińskie badziewie zamiast dobrej literatury, czy muzyki. Oczywiście na kubeczkach, naklejkach i innych plastikach jest o wiele większa marża niż na książkach więc biznes się kręci. Nie wspomnę już o cenie Iphona pro max 13, która jest wyższa o równy tysiąc w porównaniu do oficjalnej strony Apple. szukają naiwniaków???
  • ~Greg / 2020-01-31 17:49
    Ocena: 2.40 / 5
    Z przykrością stwierdzam,że wiele negatywnych komentarzy dotyczących empik.com jest jak najbardziej prawdziwych. Na swoją paczkę czekałem 2 tyg i to po wielu interwencjach. Bardzo luźne podejście do klienta i do całej sprawy. Dostałem nr do śledzenia przesyłki Poczty Polskiej,który nie był aktywny( na moje oko w ogóle przesyłka nie została wysłana). Zgłosiłem to po 2 dniach,a pracownik infolinii zbył mnie mówiąc,że to wina poczty i na pewno zaraz zeskanują paczkę . Po kilku dniach,gdy nic się nie zmieniło empik.com zaczął weryfikować sprawę. Na moje żądanie wysłania drugiej paczki lub oddania pieniędzy stwierdzono ,z nie ma takiej możliwości. Zażądałem również okazanie mi potwierdzenie nadania i tu również bez echa.W końcu wysłali druga paczkę DHLem i tu uwaga,na moją sugestię,że wolałbym Pocztą Polską infolinia stwierdziła,że nie ma takiej możliwości. Śmiechu warte. Przestrzegam wszystkich zastanawiających się przed zakupem z tego sklepu. Całą konwersację mam zarejestrowaną na massengerze i z chęcią się nią podzielę.
  • ~hubert2500pl@gmail.com / 2022-10-30 11:47
    Ocena: 2.40 / 5
    Po 5 dniach od zamówienia anulują mi produkt, który był mi potrzebny na następny dzień
    Zaletyhubert2500pl@gmail.com
    Wadyhubert2500pl@gmail.com
  • ~Iii / 2020-12-19 21:35
    Ocena: 2.40 / 5
    Więcej nie zamówię nic. Zamówienie złożone 30.11.2020 do odbioru 16.12.2020.
    Oczywiście po pytaniu co się dzieje z zamówieniem Pani ostro twierdziła że dawno wysłane. NIE POLECAM!!!
    ZaletyZero
    WadyOgarnijcie się
  • ~Ivy / 2023-11-08 00:37
    Ocena: 2.40 / 5
    Natychmiast po złożeniu zamówienia poinformowałam empik, że wysyłam pieniądze w Euro. Pracownik obsługi klienta odpowiedział, że prosi o przesłanie potwierdzenia, co też uczyniłam. Po tygodniu okazało się, że w Euro płatności nie są przyjmowane i moje zamówienie zostało anulowane.
    Nie mam ani książek ani pieniędzy.
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiekompetencja w obsłudze klienta.
  • ~Joanna / 2020-12-20 12:49
    Ocena: 2.40 / 5
    Przesyłka ( która miała być prezentem świątecznym) dotarła do mnie ze zniszczonymi okładkami w sposób widoczny na tyle ze aż wstyd dać Coś takiego .....
  • ~Joanna / 2021-04-29 16:42
    Ocena: 2.40 / 5
    Nie polecam Empiku. Zamówiłam tam książkę, ponieważ aktualnie nigdzie indziej nie była dostępna. Nie dość, że cena była zbyt wysoka to jeszcze czekałam na wysyłkę miesiąc (na stronie produktu max 8 dni roboczych). Gdy zaczęłam się dopytywać, dopiero dowiedziałam się, że jeszcze jej nie wydrukowali i nie umieją mi powiedzieć, kiedy zostanie wysłana. Jedynym ich argumentem było, że zawsze mogę zrezygnować z zamówienia. Zarabiają na obrocie pieniędzy? Zanim wysłali, książka pojawiła się o połowę tańsza w innych księgarniach...
  • ~Justyna / 2021-12-23 09:30
    Ocena: 2.40 / 5
    Absolutnie nie polecam. Zamówienie złożone 8.12 z informacją o dostawie 13.12. 19 grudnia dostawy brak, informacji o wydłużeniu terminu brak. Po mailu do BOK empik dostałam informację, że mam sama konsultować się z punktem, z którego wychodzi zamówienie. Po czym okazało się, że empik źle przekazał mój numer telefonu więc paczka czekała w paczkomacie, ale ze złym numerem telefonu.
    Oczywiście żadnej pomocy ze strony empik. Umyli ręce. Nie spodziewałam się, że tak dużo sieć ma tak nieprofesjonalne podejście do klienta.
  • ~Kamil / 2019-05-20 19:04
    Ocena: 2.40 / 5
    Obsługa sklepów jak i "infolinia" świadomie wprowadzają w błąd klientów w przypadku zakupów przez internet (dotyczy również odbioru w salonie); sklep wmawia klientom, że po otwarciu opakowania nie da się oddać zamówionego towaru tytułem odstąpienia od umowy; każdy klient ma prawo nawet rozerwać na strzępy opakowanie i przemielić je w niszczarce, a sklep nie ma żadnego prawa odmówić odbioru przedmiotu i zwrotu całości kosztów wraz z kosztami wysyłki; obsługa salonu i "infolinii" myli pojęcia zwrotu, rękojmi oraz odstąpienia od umowy; po sklepie tej marki nigdy w życiu bym się nie spodziewał takiej niekompetencji.
    Zaletyłatwość zamówienia
    Wadyniekompetencja pracowników części salonów, niekompetencja infolinii, utrudnianie zwrotów towarów
  • ~Kamil / 2020-04-17 08:10
    Ocena: 2.40 / 5
    Tragedia, zupełnie się nie przejmują deklarowanymi terminami dostawy. Całkowicie niepoważne podejście do klienta i nieodpowiedzialne podejście do czasu realizacji zadania. Banda amatorów. Odradzam i polecam czekać aż Amazon ich rozniesie w pył.
    ZaletyBrak
    Wadyzupełna ignorancja deklarowanych terminów dostawy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 967
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4346
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882