Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Seba / 2022-12-07 23:12
    Ocena: 2.60 / 5
    Po zakupie gazetki LEGO z zabawką zapakowanej w szczelną folie, następnego dnia już nie mogłem dokonać zwrotu, gdyż powiedziano mi, że jest to prasa :D i nie przyjmą zwrotów. W dzisiejszych czasach jest to dla mnie fatalna wtopa wizerunkowa sklepu, który jest nie jest absolutnie prokonsumencki. Nie dokonam tu już żadnego zakupu! Ceny z kosmosu, czas wysyłki również pozostawia wiele do życzenia, nie wiem jakim cudem sklep utrzymał tak duża pozycję na rynku. Chyba tylko poprzez system kateryjny, w którym korko szczury muszą wydać punkty i empik jest jedynym miejscem gdzie można coś wybrać. Ja nigdy nie zrobię już tu więcej zakupów.
  • ~Simon / 2020-06-01 08:46
    Ocena: 2.60 / 5
    Fakty (bezdyskusyjne): zamówienie złożone, przyjęte przez EMPiK, i opłacone przeze mnie w ciągu minut. EMPiK po ok. tygodniu odstępuje od umowy sprzedaży, tłumacząc, że współpracujący z nim przewoźnik zwrócił przesyłkę do EMPiK. EMPiK nie podejmuje żadnych starań, aby rozstrzygnąć problem, anuluje zamówienie i „zwraca” moje środki. „Zwraca” na moje konto w EMPiK, nie na mój rachunek bankowy. Mimo korespondencji i prośby zwrotu środków odmawia zwrotu na mój rachunek bankowy, zasłaniając się regulaminem sklepu.

    Opinia (dyskusyjna): EMPiK, rodem z PRLu, wydaję się, nie jest zorientowany, że czasy się zmieniły i mamy teraz prawa konsumenckie, konkurencje i wolny rynek. Szkoda, wszak sklep ma potencjał...
    ZaletyAsortyment
    WadyJakosc obslugi i poszanowanie klienta
  • ~skaya / 2020-12-16 14:56
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówiłam podręczniki z odbiorem w sklepie Empik stacjonarnym. Przesyłka szła ponad tydzień, po czym z przyczyn "spedytorskich" została Zostałam z niczym. Ponieważ towar był nadal widoczny na stronie sklepu - zamówiłam ponownie z dostawą do sklepu Żabka plus czekolada Milka. W Żabce wydano mi paczkę rozerwaną (mam zdjęcia) O czekoladzie mogłam sobie tylko pomarzyć.
    Moja ocena - absolutna niedbałość o klienta i zamówienie
    Zaletyteoretycznie łatwy odbiór w punkcie
    Wadybrak dbałości o dostarczenie przesyłki; nieistniejące "bonusy" oszukujące klientów
  • ~sylwanat / 2021-02-04 12:08
    Ocena: 2.60 / 5
    Nigdy więcej. Zamówiłam nową książkę z Języka Hiszpańskiego, a dostałam używaną i podpisaną przez czyjeś dziecko. Na szczęście w stacjonarnym sklepie udało mi szybko dokonać zwrotu i odzyskałam pieniądze. Gdybym chciała używaną, to był kupiła przez Allegro za połowę ceny z Empiku...Porażka
  • ~Tom / 2021-11-21 20:16
    Ocena: 2.60 / 5
    Empik.com nie szanuje swoich klientów, pobierając pieniądze za towar, a następnie ich nie dostarczając w podanym terminie. przekazując informację o ciągłym obciążeniem magazynów. Dodatkowo brak jest możliwości zapłaty za większość artykułów/towarów bonem upominkowym lub środkami na własnym koncie. Dostałem taki bon i nie mogłem prawie nic konkretnego kupić tylko jakieś mało potrzebne i interesujące rzeczy. Za zamówiony towar przyszedł z duuuuużym opóżnieniem, więc również nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadybrak możliwości zapłaty ich bonem
    długi termin realizacji zamównienia
  • ~Tomasz / 2018-12-29 12:08
    Ocena: 2.60 / 5
    Książka zamówiona 20.12 około południa, w dniu 29.12 info o anulowaniu zamówienia z powodu braku towaru.
    Wadybrak towaru wstawianego na sprzedaż
  • ~Tomasz / 2023-06-13 21:29
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówiłem towar w sumie dwa a przyszedł jeden po kilku dniach a drugi sobie anulowali zawiadomienie ponieważ podobno nie mają ale towar opłacony. Słabe, jak można sprzedawać coś czego nie posiadamy, można było zaproponować coś podobnego a nie marnować czas i pieniądze klienta
    ZaletyCeny
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Wiadomy / 2021-08-19 23:41
    Ocena: 2.60 / 5
    Brak odpowiedzi od strony supportu mimo tygodniowych oczekiwań na odpowiedź
  • ~wiercipięta / 2020-09-25 14:27
    Ocena: 2.60 / 5
    empik sprzedaje e-booki, których nie da się otworzyć. kupiłem e-książke ale nie mogę jej czytać. Empik nie zwraca pieniędzy za zakupione e-ksiązki.
  • ~Wkur***** / 2021-12-23 13:40
    Ocena: 2.60 / 5
    Kupujesz plyty z platformy empik po czym okazuje się, że to inny dostawca dowiadujesz się o tym dopiero po zakupie. Konto premium i darmowe wysyłki nie obowiązują. Paczka zamówiona 11.12.21 miała być 21.12 nie doszła nawet nie wyszła z magazynu firmy MUVE który jak sprawdziłem nie cieszy się Dobra opinią.Szkoda, że empik się podpisuje pod takimi dostawcami i sam pcha w takie nieodpowiedzialne sklepy.
  • ~Wojciech / 2022-09-01 04:37
    Ocena: 2.60 / 5
    Wysłali mi zamówienia po 2,5 tygodniu, a wcześniej dostawałem maile, że nie opłacone, chociaż było opłacone z góry i od razu. Pisanie maili z mojej strony, strata czasu...ale przede wszystkim chamskie terminy wysyłki. Na stronie jest, że wysyłają w 24 godziny!
  • ~Wsg / 2020-08-09 12:38
    Ocena: 2.60 / 5
    To był błąd w zakupie reklamacja odrzucona towar zwrocony z nowym uszkodzeniem szkoda pisać nie polecan
    ZaletyBrak
    WadyDużo pisac
  • ~yymil / 2021-10-03 21:08
    Ocena: 2.60 / 5
    Emipk oferuje bony które można wykorzystać tylko na ich asortyment. Po czym okazuje się że wystawiają wielu sprzedawców towar, natomiast jako empik jest mały asortyment w zaporowych cenach.
    Zaletybrak
    Wadyjawne oszustwo. bony podarunkowe to dno i oszustwo marketingowe
  • ~Zawiedziona / 2021-05-17 22:05
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie polecam, przesylka niekompletna, obsluga + reklamacja na fatalnym poziomie.
  • ~Zenka / 2022-03-14 21:13
    Ocena: 2.60 / 5
    Koszmarnie długi czas realizacji zamówienia- kilku książek. Przy odbiorze w punkcie nie można zwrócić towaru w sklepie- wielki minus i jeszcze większy minus za obciążanie kosztami zwrotu zakupu internetowego na klienta. Wielka firma, drogi asortyment i zrzucanie kosztu zwrotu na klienta.
  • ~Zniesmaczona / 2022-12-15 16:10
    Ocena: 2.60 / 5
    Jak dla mnie robienie klienta w konia. Skoro nie ma towaru na stanie to zamówienie nie powinno przechodzić albo powinno być zdjęte ze strony. Jeśli anulują zakup to automatycznie powinien być puszczany przelew zwrotny.
    W czasach zakupów internetowych, gdzie wszędzie można poprowadzić systemowe rozkazy oni zachowują się jakby taka sprzedaż była dopiero od tygodnia na rynku.
    Nie polecam
  • ~Zraniona / 2013-07-04 15:13
    Ocena: 2.60 / 5
    dobry zakup w promocji , jeśli chodzi o obsługę klienta to uważam, że z każdego sklepu internetowego jest ona nieprzyjemna wręcz przykra w stosunku do Mnie .
    Zaletymożliwość darmowego odbioru w salonie empik
    Wadynieprzyjemna wręcz przykra obsługa klienta
    od czerwca 2013 roku
  • ~Ewa / 2020-08-28 13:03
    Ocena: 2.50 / 5
    24.08.BR Zakupiłam głośniki i 2 książki na prezent.
    w systemie widniała informacja dostawa 26-27.08.
    Dzisiaj 28 i przesyłki brak. Za to przyszedł e-mail że brak jednego z produktów spowodował podzielenie dostawy i że książki otrzymam nadal 26-27, email pisany 28.08 wiec gdzie jest przesyłka ?
    Telefon na infolinię Pani twierdzi, że błąd systemu nie ich.... Sprawdziła że w moim najbliższym salonie książki są i mogę sobie iść je kupić, Ż A R T Y z klienta? Opłacony towar mam iść ponownie opłacić drożej niż w sklepie internetowym a wysłany towar zwrócić i czekać na zwrot pieniędzy.
    Na tym moje zakupy w EMPIK się kończą i zdecydowanie odradzam wszystkim jeśli nie chcą sobie podnosić ciśnienia.
    Wadyopieszałość w wysyłaniu towaru
  • ~Katarzyna / 2018-04-04 22:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Nigdy już nie kupie nic w Waszym sklepie. Zamówiła dla dziecka na PREZENT! dwa produkty z tej samej firmy z kilka set złotych i oba były uszkodzone. Z jednym sprawa poszła prosto zwrot pieniędzy. A z drugi już nie odsyłacie mi produkt z ta sama wada na która złożyła reklamację ( więc po raz kolejny składam reklamację) Produkt jest z ograniczeniem kilogramów dla dziecka a sprawa się ciągnie od lutego. WSTYD nie polecam nikomu nic wartościowego kupować chyba ze chcecie się szarpać o zwrot własnych pieniędzy. A te gwiazdki to musiałam coś zaznaczyć aby dodać opinię
  • ~Magda / 2023-03-04 20:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Kupiłam paysofcarda za 100 zł karta nie zdziałała a obsługa sklepu nie stała się nawet pomóc zabrali mi kartę na 1 tydzień i oddali mówiąc że nie da się nic zrobić. Śmiem twierdzić ze zostawili te kartę na zapleczu i oddali po tygodniu udając ze coś próbowali robić tej sprawie. Sądzę że obsługa bardzo nie odnajduje się i nie obchodzą ich problemy z ich produktami.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1704
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1697
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1300
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 999
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 709
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 627
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4634
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4115
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3189