strona 24 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~Seba / 2022-12-07 23:12Ocena: 2.60 / 5
Po zakupie gazetki LEGO z zabawką zapakowanej w szczelną folie, następnego dnia już nie mogłem dokonać zwrotu, gdyż powiedziano mi, że jest to prasa :D i nie przyjmą zwrotów. W dzisiejszych czasach jest to dla mnie fatalna wtopa wizerunkowa sklepu, który jest nie jest absolutnie prokonsumencki. Nie dokonam tu już żadnego zakupu! Ceny z kosmosu, czas wysyłki również pozostawia wiele do życzenia, nie wiem jakim cudem sklep utrzymał tak duża pozycję na rynku. Chyba tylko poprzez system kateryjny, w którym korko szczury muszą wydać punkty i empik jest jedynym miejscem gdzie można coś wybrać. Ja nigdy nie zrobię już tu więcej zakupów. -
-
~Simon / 2020-06-01 08:46Ocena: 2.60 / 5
Fakty (bezdyskusyjne): zamówienie złożone, przyjęte przez EMPiK, i opłacone przeze mnie w ciągu minut. EMPiK po ok. tygodniu odstępuje od umowy sprzedaży, tłumacząc, że współpracujący z nim przewoźnik zwrócił przesyłkę do EMPiK. EMPiK nie podejmuje żadnych starań, aby rozstrzygnąć problem, anuluje zamówienie i „zwraca” moje środki. „Zwraca” na moje konto w EMPiK, nie na mój rachunek bankowy. Mimo korespondencji i prośby zwrotu środków odmawia zwrotu na mój rachunek bankowy, zasłaniając się regulaminem sklepu.
Opinia (dyskusyjna): EMPiK, rodem z PRLu, wydaję się, nie jest zorientowany, że czasy się zmieniły i mamy teraz prawa konsumenckie, konkurencje i wolny rynek. Szkoda, wszak sklep ma potencjał...ZaletyAsortymentWadyJakosc obslugi i poszanowanie klienta -
~skaya / 2020-12-16 14:56Ocena: 2.60 / 5
Zamówiłam podręczniki z odbiorem w sklepie Empik stacjonarnym. Przesyłka szła ponad tydzień, po czym z przyczyn "spedytorskich" została Zostałam z niczym. Ponieważ towar był nadal widoczny na stronie sklepu - zamówiłam ponownie z dostawą do sklepu Żabka plus czekolada Milka. W Żabce wydano mi paczkę rozerwaną (mam zdjęcia) O czekoladzie mogłam sobie tylko pomarzyć.
Moja ocena - absolutna niedbałość o klienta i zamówienieZaletyteoretycznie łatwy odbiór w punkcieWadybrak dbałości o dostarczenie przesyłki; nieistniejące "bonusy" oszukujące klientów -
~sylwanat / 2021-02-04 12:08Ocena: 2.60 / 5
Nigdy więcej. Zamówiłam nową książkę z Języka Hiszpańskiego, a dostałam używaną i podpisaną przez czyjeś dziecko. Na szczęście w stacjonarnym sklepie udało mi szybko dokonać zwrotu i odzyskałam pieniądze. Gdybym chciała używaną, to był kupiła przez Allegro za połowę ceny z Empiku...Porażka -
~Tom / 2021-11-21 20:16Ocena: 2.60 / 5
Empik.com nie szanuje swoich klientów, pobierając pieniądze za towar, a następnie ich nie dostarczając w podanym terminie. przekazując informację o ciągłym obciążeniem magazynów. Dodatkowo brak jest możliwości zapłaty za większość artykułów/towarów bonem upominkowym lub środkami na własnym koncie. Dostałem taki bon i nie mogłem prawie nic konkretnego kupić tylko jakieś mało potrzebne i interesujące rzeczy. Za zamówiony towar przyszedł z duuuuużym opóżnieniem, więc również nie polecam. ZaletybrakWadybrak możliwości zapłaty ich bonem
długi termin realizacji zamównienia -
~Tomasz / 2018-12-29 12:08Ocena: 2.60 / 5
Książka zamówiona 20.12 około południa, w dniu 29.12 info o anulowaniu zamówienia z powodu braku towaru. Wadybrak towaru wstawianego na sprzedaż -
~Tomasz / 2023-06-13 21:29Ocena: 2.60 / 5
Zamówiłem towar w sumie dwa a przyszedł jeden po kilku dniach a drugi sobie anulowali zawiadomienie ponieważ podobno nie mają ale towar opłacony. Słabe, jak można sprzedawać coś czego nie posiadamy, można było zaproponować coś podobnego a nie marnować czas i pieniądze klienta ZaletyCenyWadyBrak profesjonalizmu -
~Wiadomy / 2021-08-19 23:41Ocena: 2.60 / 5
Brak odpowiedzi od strony supportu mimo tygodniowych oczekiwań na odpowiedź -
-
~wiercipięta / 2020-09-25 14:27Ocena: 2.60 / 5
empik sprzedaje e-booki, których nie da się otworzyć. kupiłem e-książke ale nie mogę jej czytać. Empik nie zwraca pieniędzy za zakupione e-ksiązki. -
~Wkur***** / 2021-12-23 13:40Ocena: 2.60 / 5
Kupujesz plyty z platformy empik po czym okazuje się, że to inny dostawca dowiadujesz się o tym dopiero po zakupie. Konto premium i darmowe wysyłki nie obowiązują. Paczka zamówiona 11.12.21 miała być 21.12 nie doszła nawet nie wyszła z magazynu firmy MUVE który jak sprawdziłem nie cieszy się Dobra opinią.Szkoda, że empik się podpisuje pod takimi dostawcami i sam pcha w takie nieodpowiedzialne sklepy. -
~Wojciech / 2022-09-01 04:37Ocena: 2.60 / 5
Wysłali mi zamówienia po 2,5 tygodniu, a wcześniej dostawałem maile, że nie opłacone, chociaż było opłacone z góry i od razu. Pisanie maili z mojej strony, strata czasu...ale przede wszystkim chamskie terminy wysyłki. Na stronie jest, że wysyłają w 24 godziny! -
~Wsg / 2020-08-09 12:38Ocena: 2.60 / 5
To był błąd w zakupie reklamacja odrzucona towar zwrocony z nowym uszkodzeniem szkoda pisać nie polecan ZaletyBrakWadyDużo pisac -
~yymil / 2021-10-03 21:08Ocena: 2.60 / 5
Emipk oferuje bony które można wykorzystać tylko na ich asortyment. Po czym okazuje się że wystawiają wielu sprzedawców towar, natomiast jako empik jest mały asortyment w zaporowych cenach. ZaletybrakWadyjawne oszustwo. bony podarunkowe to dno i oszustwo marketingowe -
~Zawiedziona / 2021-05-17 22:05Ocena: 2.60 / 5
Nie polecam, przesylka niekompletna, obsluga + reklamacja na fatalnym poziomie. -
~Zenka / 2022-03-14 21:13Ocena: 2.60 / 5
Koszmarnie długi czas realizacji zamówienia- kilku książek. Przy odbiorze w punkcie nie można zwrócić towaru w sklepie- wielki minus i jeszcze większy minus za obciążanie kosztami zwrotu zakupu internetowego na klienta. Wielka firma, drogi asortyment i zrzucanie kosztu zwrotu na klienta.
-
~Zniesmaczona / 2022-12-15 16:10Ocena: 2.60 / 5
Jak dla mnie robienie klienta w konia. Skoro nie ma towaru na stanie to zamówienie nie powinno przechodzić albo powinno być zdjęte ze strony. Jeśli anulują zakup to automatycznie powinien być puszczany przelew zwrotny.
W czasach zakupów internetowych, gdzie wszędzie można poprowadzić systemowe rozkazy oni zachowują się jakby taka sprzedaż była dopiero od tygodnia na rynku.
Nie polecam -
-
~Zraniona / 2013-07-04 15:13Ocena: 2.60 / 5
dobry zakup w promocji , jeśli chodzi o obsługę klienta to uważam, że z każdego sklepu internetowego jest ona nieprzyjemna wręcz przykra w stosunku do Mnie . Zaletymożliwość darmowego odbioru w salonie empikWadynieprzyjemna wręcz przykra obsługa klientaod czerwca 2013 roku -
~Ewa / 2020-08-28 13:03Ocena: 2.50 / 5
24.08.BR Zakupiłam głośniki i 2 książki na prezent.
w systemie widniała informacja dostawa 26-27.08.
Dzisiaj 28 i przesyłki brak. Za to przyszedł e-mail że brak jednego z produktów spowodował podzielenie dostawy i że książki otrzymam nadal 26-27, email pisany 28.08 wiec gdzie jest przesyłka ?
Telefon na infolinię Pani twierdzi, że błąd systemu nie ich.... Sprawdziła że w moim najbliższym salonie książki są i mogę sobie iść je kupić, Ż A R T Y z klienta? Opłacony towar mam iść ponownie opłacić drożej niż w sklepie internetowym a wysłany towar zwrócić i czekać na zwrot pieniędzy.
Na tym moje zakupy w EMPIK się kończą i zdecydowanie odradzam wszystkim jeśli nie chcą sobie podnosić ciśnienia.Wadyopieszałość w wysyłaniu towaru -
~Katarzyna / 2018-04-04 22:59Ocena: 2.50 / 5
Nigdy już nie kupie nic w Waszym sklepie. Zamówiła dla dziecka na PREZENT! dwa produkty z tej samej firmy z kilka set złotych i oba były uszkodzone. Z jednym sprawa poszła prosto zwrot pieniędzy. A z drugi już nie odsyłacie mi produkt z ta sama wada na która złożyła reklamację ( więc po raz kolejny składam reklamację) Produkt jest z ograniczeniem kilogramów dla dziecka a sprawa się ciągnie od lutego. WSTYD nie polecam nikomu nic wartościowego kupować chyba ze chcecie się szarpać o zwrot własnych pieniędzy. A te gwiazdki to musiałam coś zaznaczyć aby dodać opinię -
~Magda / 2023-03-04 20:50Ocena: 2.50 / 5
Kupiłam paysofcarda za 100 zł karta nie zdziałała a obsługa sklepu nie stała się nawet pomóc zabrali mi kartę na 1 tydzień i oddali mówiąc że nie da się nic zrobić. Śmiem twierdzić ze zostawili te kartę na zapleczu i oddali po tygodniu udając ze coś próbowali robić tej sprawie. Sądzę że obsługa bardzo nie odnajduje się i nie obchodzą ich problemy z ich produktami.
strona 24 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
