Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2018-12-29 12:08
    Ocena: 2.60 / 5
    Książka zamówiona 20.12 około południa, w dniu 29.12 info o anulowaniu zamówienia z powodu braku towaru.
    Wadybrak towaru wstawianego na sprzedaż
  • ~Tomasz / 2023-06-13 21:29
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówiłem towar w sumie dwa a przyszedł jeden po kilku dniach a drugi sobie anulowali zawiadomienie ponieważ podobno nie mają ale towar opłacony. Słabe, jak można sprzedawać coś czego nie posiadamy, można było zaproponować coś podobnego a nie marnować czas i pieniądze klienta
    ZaletyCeny
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Wiadomy / 2021-08-19 23:41
    Ocena: 2.60 / 5
    Brak odpowiedzi od strony supportu mimo tygodniowych oczekiwań na odpowiedź
  • ~wiercipięta / 2020-09-25 14:27
    Ocena: 2.60 / 5
    empik sprzedaje e-booki, których nie da się otworzyć. kupiłem e-książke ale nie mogę jej czytać. Empik nie zwraca pieniędzy za zakupione e-ksiązki.
  • ~Wkur***** / 2021-12-23 13:40
    Ocena: 2.60 / 5
    Kupujesz plyty z platformy empik po czym okazuje się, że to inny dostawca dowiadujesz się o tym dopiero po zakupie. Konto premium i darmowe wysyłki nie obowiązują. Paczka zamówiona 11.12.21 miała być 21.12 nie doszła nawet nie wyszła z magazynu firmy MUVE który jak sprawdziłem nie cieszy się Dobra opinią.Szkoda, że empik się podpisuje pod takimi dostawcami i sam pcha w takie nieodpowiedzialne sklepy.
  • ~Wojciech / 2022-09-01 04:37
    Ocena: 2.60 / 5
    Wysłali mi zamówienia po 2,5 tygodniu, a wcześniej dostawałem maile, że nie opłacone, chociaż było opłacone z góry i od razu. Pisanie maili z mojej strony, strata czasu...ale przede wszystkim chamskie terminy wysyłki. Na stronie jest, że wysyłają w 24 godziny!
  • ~Wsg / 2020-08-09 12:38
    Ocena: 2.60 / 5
    To był błąd w zakupie reklamacja odrzucona towar zwrocony z nowym uszkodzeniem szkoda pisać nie polecan
    ZaletyBrak
    WadyDużo pisac
  • ~yymil / 2021-10-03 21:08
    Ocena: 2.60 / 5
    Emipk oferuje bony które można wykorzystać tylko na ich asortyment. Po czym okazuje się że wystawiają wielu sprzedawców towar, natomiast jako empik jest mały asortyment w zaporowych cenach.
    Zaletybrak
    Wadyjawne oszustwo. bony podarunkowe to dno i oszustwo marketingowe
  • ~Zawiedziona / 2021-05-17 22:05
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie polecam, przesylka niekompletna, obsluga + reklamacja na fatalnym poziomie.
  • ~Zenka / 2022-03-14 21:13
    Ocena: 2.60 / 5
    Koszmarnie długi czas realizacji zamówienia- kilku książek. Przy odbiorze w punkcie nie można zwrócić towaru w sklepie- wielki minus i jeszcze większy minus za obciążanie kosztami zwrotu zakupu internetowego na klienta. Wielka firma, drogi asortyment i zrzucanie kosztu zwrotu na klienta.
  • ~Zniesmaczona / 2022-12-15 16:10
    Ocena: 2.60 / 5
    Jak dla mnie robienie klienta w konia. Skoro nie ma towaru na stanie to zamówienie nie powinno przechodzić albo powinno być zdjęte ze strony. Jeśli anulują zakup to automatycznie powinien być puszczany przelew zwrotny.
    W czasach zakupów internetowych, gdzie wszędzie można poprowadzić systemowe rozkazy oni zachowują się jakby taka sprzedaż była dopiero od tygodnia na rynku.
    Nie polecam
  • ~Zraniona / 2013-07-04 15:13
    Ocena: 2.60 / 5
    dobry zakup w promocji , jeśli chodzi o obsługę klienta to uważam, że z każdego sklepu internetowego jest ona nieprzyjemna wręcz przykra w stosunku do Mnie .
    Zaletymożliwość darmowego odbioru w salonie empik
    Wadynieprzyjemna wręcz przykra obsługa klienta
    od czerwca 2013 roku
  • ~Ewa / 2020-08-28 13:03
    Ocena: 2.50 / 5
    24.08.BR Zakupiłam głośniki i 2 książki na prezent.
    w systemie widniała informacja dostawa 26-27.08.
    Dzisiaj 28 i przesyłki brak. Za to przyszedł e-mail że brak jednego z produktów spowodował podzielenie dostawy i że książki otrzymam nadal 26-27, email pisany 28.08 wiec gdzie jest przesyłka ?
    Telefon na infolinię Pani twierdzi, że błąd systemu nie ich.... Sprawdziła że w moim najbliższym salonie książki są i mogę sobie iść je kupić, Ż A R T Y z klienta? Opłacony towar mam iść ponownie opłacić drożej niż w sklepie internetowym a wysłany towar zwrócić i czekać na zwrot pieniędzy.
    Na tym moje zakupy w EMPIK się kończą i zdecydowanie odradzam wszystkim jeśli nie chcą sobie podnosić ciśnienia.
    Wadyopieszałość w wysyłaniu towaru
  • ~Katarzyna / 2018-04-04 22:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Nigdy już nie kupie nic w Waszym sklepie. Zamówiła dla dziecka na PREZENT! dwa produkty z tej samej firmy z kilka set złotych i oba były uszkodzone. Z jednym sprawa poszła prosto zwrot pieniędzy. A z drugi już nie odsyłacie mi produkt z ta sama wada na która złożyła reklamację ( więc po raz kolejny składam reklamację) Produkt jest z ograniczeniem kilogramów dla dziecka a sprawa się ciągnie od lutego. WSTYD nie polecam nikomu nic wartościowego kupować chyba ze chcecie się szarpać o zwrot własnych pieniędzy. A te gwiazdki to musiałam coś zaznaczyć aby dodać opinię
  • ~Magda / 2023-03-04 20:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Kupiłam paysofcarda za 100 zł karta nie zdziałała a obsługa sklepu nie stała się nawet pomóc zabrali mi kartę na 1 tydzień i oddali mówiąc że nie da się nic zrobić. Śmiem twierdzić ze zostawili te kartę na zapleczu i oddali po tygodniu udając ze coś próbowali robić tej sprawie. Sądzę że obsługa bardzo nie odnajduje się i nie obchodzą ich problemy z ich produktami.
  • ~Michał / 2023-02-23 06:10
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie rozumiem dlaczego przy zakupach w jednym sklepie u jednego sprzedawcy jakim jest empik muszę kilkukrotnie płacić za dostawę wszystkich rzeczy jakbym zamawiał nie u jednego a u kilku sprzedawców jak na allegro? Czasem towar tej samej kategorii i marki sprzedawany jest od różnych firm. Z takim podejściem empik jest na równi pochyłej i stacza się w stronę upadku. Dla okazjonalnych zakupów wykupienie darmowych dostaw jest tym bardziej nie opłacalne.
    ZaletyBrak
    WadyOpłata za przesyłkę każdej rzeczy z osobna mimo, że kupuje w jednym sklepie.
    Jeden dostawca wystawił fakturę VAT, drugi zapomniał. Za zakup dla firmy zapłaciłem z własnych środków, bo brakowało faktury.
  • ~Niezadowolona / 2019-01-10 13:21
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem bardzo nie zadowolona , szczególnie z zamówionej fotoksiazki która miała być prezentem na święta .... Bardzo długo było trzeba czekać na przesyłkę.. przyszła 21 grudnia więc nie było czasu już na reklamacje... Strony jak i zdjecia w fotoksiazce się powtarzały... Pojawiła się czysta strona w środku książki ... dosłownie jakaś kpina... Napisane zostały maile do biura obsługi... Za każdym razem byłam przepraszana i proszona o przysłanie zdjęć błędnych stron .. 3 razy zdjęcia były wysyłane... Po czym żadnego odzewu ... Empik milczy... Po takim czymś będą tracić klientów... Nie polecam
    ZaletyChyba żadnych ...
    WadySporo tego ... Dobra rada by było żeby zacząć dbać o klientów ...
  • ~Zniesmaczony / 2022-02-05 23:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Czas realizacji zamówienia nie ma nic wspólnego z tym co jest napisane na zamówieniu...w tych czasach określenie terminu dostawy chyba nie jest zbyt trudne. Widocznie sklep empik to przerosło, rozumiem dużo klientów ale co to nas konsumentów obchodzi. Niech napiszą dłuższy czas realizacji i każdy sobie zaplanuje tak żeby przesyłka doszła w określonym terminie. Reasumując dramat dla tak wielkiej firmy, chyba czas przenieść się do konkurencji...
    Zaletyjeżeli uda im się wysłać towar jest zgodny.
    Wadybrak realizacji zamówienia w określonym terminie
  • ~Andrzej / 2023-04-14 18:17
    Ocena: 2.40 / 5
    Brak produktu, który został kupiony. Później się dostaje maila, że anulowano zamówienie na moją prośbę, a co innego zostało jak nie ma produktu, który został zamówiony? Dodatkowo dopiero po moim kontakcie zostało to sprawdzone, a w ten sam dzień powinien to odebrać... Prezent dla dziecka...
  • ~Angelika / 2021-02-15 19:45
    Ocena: 2.40 / 5
    Mój zwrot jest rozpatrywany kilka miesięcy z powodu zgubienia paczki. Kontaktowałem się i mailowo i telefonicznie. Po pewnym czasie nawet maile są lekceważone. Juz straciłam nadzieje ze odzyskam swoje 300 zł. Kontakt z coraz to innym konsultantem i brak możliwości rozmowy z osobą zajmującą się sprawą. Caly czas są zapewnienia że zadzownia i ze sprawą dobiega końca. 0 kontaktu z ich strony wprowadzanie klienta w błąd. 1 osoba nic nie zdziała swoimi słowami myślę ze jedynie zbiorowa interwencja w UOKiK cokolwiek by zadziałała. Paczka odesłania z formularzem zwrotu produktem i dowodem zakupu. Nielogiczne
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976