WadyOszukiwanie klienta w kwestii terminu wysyłki.
strona 23 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~Marta Anna / 2022-02-23 10:20Ocena: 2.60 / 5
W dzisiejszych czasach skandaliczne jest infromowanie, że produkty wysyłane są w ciągu 24h i nie dotrzymywanie takiego zobowiązania. Jest to zwykłe oszustwo! Klient decyduje się w danym miejscu na zakup ze względu na szybką wysyłkę, którą sklep oferuje. Opowiadając znajomym w pracy, że produkt nadal jest nie wysłany chociaż termin wysyłki dawno upłynął usłyszałam KILKANAŚCIE opinii, żę w ich przypadku było dokładnie to samo. Wychodzi na to, że sklep oszukuje wszystkich. Nie ma co liczyć na szybką dostawę, która jest oferowana. -
-
~Marya / 2021-08-28 21:00Ocena: 2.60 / 5
Niestety ale obsługa klienta to jakiś dramat. Zamówienie kompletuje sie już od ponad tygodnia. Żadnych informacji ani w ogóle odpowiedzi na maile odnośnie aktualnego realnego statusu zamówienia. Codziennie przewidywany czas dostarczenia zamówienia przesuwa się w przód. Odradzam -
~MK / 2023-02-06 19:44Ocena: 2.60 / 5
oszukali mnie na zestaw pościeli z firmy Cotton market. rzekomo przesyłka odebrana, dostarczona przez kuriera(?) a zamówienie było z odbiorem osobistym z żabki. mimo wielokrotnego monitu, sprawę zakwestionowali. czekam przynajmniej na zwrot 65 zl, zestaw pościeli kupię gdzie indziej. firmy sprzedającej Cotton... nie polecam - złodzieje. -
~MS / 2020-12-25 05:04Ocena: 2.60 / 5
EMPIK wysłał mi samo opakowanie produktu. To jakaś kpina. Kupiłam produkt na prezent a okazało się, że zapłaciłam za kartonik z instrukcją. Czekam na odpowiedź ze strony firmy. ZaletyBrak -
~Muad'Dib / 2007-11-20 19:31Ocena: 2.60 / 5
Przejrzysta strona, szeroki asortyment i niezłe ceny-można by rzec prawie ideał. Można by, ale nie rzeknę.
Rzeknę za to -TOTALNE DNO- wprowadzanie klienta w błąd, nieinformowanie o ew. opóźnieniach, towar oznaczony jako dostępny okazuje się niedostępny, nikompetentna obsługa klienta mamrocząca coś o jakichś problemach-boję się, że utopiłem kase wiedziony sentymentem do marki.
Pierwszy i ostatni raz zrobiłem tam zakupy-radzę WYSTRZEGAĆ SIĘ tego sklepu
-
~mufa / 2023-09-17 10:53Ocena: 2.60 / 5
Empik to niestety niewiarygodny portal zakupowy. Wystawiają na stronie towar, którego nie mają. Zamówienie próbują zrealizować blisko miesiąc. Sam kontakt z infolinią Empiku pozostawia wiele do życzenia, każdy z konsultantów udziela innych informacji na ten sam temat, tragedia. Zrobiłam parę zakupów u nich ale ostatnie doświadczenia skutecznie mnie wyleczyły z korzystania z usług tej firmy. Nigdy więcej, nie polecam. -
~Mxin / 2020-12-01 08:33Ocena: 2.60 / 5
21.11 złożyłam zamówienie, przewidywana data wysyłki to 25-26 listopada. W środę czyli 25.11 status przesyłki nadal był w kompletacji. Napisałam do nich maila czemu tak się stało. Jak odpowiedź dostałam, że przewidywana data wysyłki to 25-26 zamówienie jest dalej w kompletacji i przyjdzie powiadomienie jak zostanie wysłane. Nic nie przychodziło. W piątek ponownie postanowiłam napisać, odpowiedzieli, że moja paczka jest opóźniona, ale postarają się ją jak najszybciej wysłać. Do tej pory nie dostałam żadnej informacji. To zdecydowanie moje ostatnie zakupy w Empiku. WadyWysyłka zamówień -
~nari / 2020-12-17 18:17Ocena: 2.60 / 5
Absolutnie nie polecam !!! Czekam na wysyłkę opłaconych towarów od tygodnia i pomimo interwencji nie są w stanie ustalić co dzieje się z moim zamówieniem. Firma kurierska nie otrzymała nawet zlecenia odbioru towaru, a w statusie realizacji widnieje : zamówienie zrealizowane.
Kpiny z klientów , szkoda nerwów lepiej zamówić gdzie indziej !
Od lat jestem klientką Empiku ale nigdy więcej nie skorzystam z ich sklepu internetowego .WadyKompletna nierzetelność sprzedawcy -
-
~Natii / 2022-07-04 07:25Ocena: 2.60 / 5
NIE POLECAM!!!! sklep działa bardzo opieszale. Zamówienie złożone w środę rano teoretycznie powinno być dostarczone w piątek a nie po weekendzie!!!! -
~olka0207 / 2017-08-02 11:28Ocena: 2.60 / 5
Do tej pory byłam zadowolona, ale ostatnio niestety sklep odwalił straszną chałę. Około 3 tygodnie temu zablokowano mi możliwość odbioru zamówień z salonu Empik w moim mieście z opcją płatności przy odbiorze. Powodowem było nazbieranie się 5 zamówień do odbioru, których nie odebrałam od razu ze względu na niespodziewany pobyt w szpitalu. Odebrałam natomiast wszystkie zamówienia po tygodniu i od razu skontaktowałam się z Biurem Obsługi Klienta w spawie odblokowania możliwości zapłaty przy odbiorze w salonie. Niestety, pomimo trzech wysłanych maili i zapewnień, że dostęp zostanie odblokowany - do tej pory nie mam możliwości korzystania z mojej ulubionej opcji dostawy. Kto tak robi? Przecież wiadomo, że jeśli na odbiór jest od 7 do 14 dni to nie powinni utrudniać. Odkąd nie ma PayBacka wszedł program Mój Empik, gdzie promocje to obniżki cen o 4,5 zł - śmiech na sali. Jak dla mnie porażka, przeniosłam się do innego sklepu z płytami CD, DVD i książkami. -
~Pabitooo / 2021-06-25 13:04Ocena: 2.60 / 5
Zamówienie niekompletne. Brakuje książki. Wysyłka zamówienie przebiega dłużej niż w innych księgarniach. Nie polecam -
~Pedro / 2020-04-12 21:48Ocena: 2.60 / 5
Empik popsuł swieta moim dzieciom. 10 dni od zamowienia a przesylki nie ma! Wstyd i kompromitacja, na pewno nic juz nie kupie ani w sklepie ani online???? ZaletyJuż brak!WadyChamstwo nawet na zapytanie nie odpowiadaja! -
~PIOTR / 2021-08-12 14:55Ocena: 2.60 / 5
Nie zamawiajcie poprzez empik.com - czas dostawy jest ponad tydzień. Gdy się dzwoni otrzymuje się informację, że towar jest już na magazynie po czym przez kolejne dwa dni nie jest wysyłany. Żenada i brak szacunku, naprawdę już lepiej jechać i samemu sobie przywieźć nawet z końca świata i będzie szybciej. Sklep na starcie podaje ,,na pałe" termin dostawy który nie ma nic wspólnego z rzeczywistością a z magazynem i działem wysyłek infolinia nie ma żadnego kontaktu, zwykła samowolka. NIE POLECAM ZaletyBRAKWadyOSZUKIWANIE KLIENTA W KWESTII TERMINU DOSTAWY -
~Pozdrawiam / 2025-08-07 16:31Ocena: 2.60 / 5
Gdy już zamówienie było opóźnione zamówienie zostało anulowane przez nich. -
~pysiu / 2022-01-06 11:37Ocena: 2.60 / 5
Jak jest możliwość to odradzam zakupy w Empiku. Sam korzystam jedynie dlatego że pracowadca 'daje' karty podarunkowe. ZaletyJedyny sklep w ktorym można wydać punkty/benefity na każdą z kategorii produktów z większości serwisów 'benefit'Wadyasortyment
ceny
reklamacje
czas wysyłki -
~Radek / 2020-02-11 14:51Ocena: 2.60 / 5
Reklamowany produkt dostarczany do centrali 29.12.2019 do dzisiaj tj 11.02 2020 żadnej odpowiedzi. Nie polecam nikomu zakupów w epik com. ZaletyBrak -
-
~radek / 2020-12-08 13:08Ocena: 2.60 / 5
Ten sklep nastawiony jest chyba na niezarabianie pieniędzy. Strona internetowa uniemożliwia wręcz złożenie i sfinalizowanie zamówienia. Wkładam dwa produkty do koszyka i zaznaczam je. Wchodzę w koszyk i już chcę wybrać zamówienie - a tu tylko jeden produkt. Ale i tego jednego nie da się kupić, bo po wybraniu formy dostawy strona sie blokuje i nie chce ruszyć dalej. XXI wiek, a Empik sunie ku początkom XX. ZaletyżadneWadyKompletny brak profesjonalizmu -
~Rocky / 2023-05-10 15:42Ocena: 2.60 / 5
Kupiłem:
Mocna Pilarka Do Drewna Ręczna Piła Tarczowa 2300W
Ta "mocna" pilarka po przecięciu kilkunastu 2 cm deseczek po prostu się rozleciała. Przekładnia rozsypała się dosłownie. Kto ma do wyrzucenia 150 zł. to polecam. Pozostałych ostrzegam - omijać szerokim łukiem.....ZaletyBrak zaletWadyPilarka nie nadaje się cięcia czegokolwiek! -
~Roman / 2022-01-19 22:30Ocena: 2.60 / 5
Tragedia. Stan magazynowy dla sklepu empik to czarna magia. Wiecznie anulowane zamówienia, ale po krótkim czasie towar wraca,oczywiście w wyższej cenie. ZaletyPromocjeWadyBraki towarów, podwyżki cen -
~Ryszard / 2023-03-24 09:36Ocena: 2.60 / 5
Towar chyba wysyłają z Chin. Zamówione we wtorek a do piątku nie przyszło... ZaletyBrak
strona 23 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
