Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dzakess / 2020-10-18 03:14
    Ocena: 2.60 / 5
    Oddałem pad od SP4 do reklamacji. Po 45 dniach i 4 telefonach wykonanych przeze mnie, gdzie osoby po drugiej stronie ciągle powtarzały że nie są w stanie udzielić mi informacji, otrzymałem maila że został on wysłany do zagranicznego serwisu producenta. Proszono mnie także o odrobinę cierpliwości. Jakiś żart. Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie. Książka płyty tak ale nic co mogłoby się zepsuć.
    WadyDługi czas reklamacji, bezczelność obsługi, brak kontaktu, zero informacji
  • ~EpickiMandaryn / 2022-11-08 11:57
    Ocena: 2.60 / 5
    Brak szacunku dla kilenta, oczekiwanie na produkt nieokreslone, o zwrot pieniedzy trzeba samemu walczyc z zewnetrznym sprzedajacym (gorzej niż na starym olx któro nie mialo wysylki olx). Najlepsze było tłumacznie Pani konsultantki. Ze empik dziala na podobnej zasadzie jak marketplace na facebooku ?! Nie polecam
    ZaletyBrak
    Wadyza mało miejsca zeby wymienic
  • ~Eska / 2018-08-30 13:00
    Ocena: 2.60 / 5
    W dniu 6 sierpnia 2018 zakupiłam przez internet w empik produkt chromecast.Niestety po kilku dniach, kiedy wyjęłam wtyczkę z gniazdka - bolce pozostały w gniazdku. Po przeprowadzeniu rozmowy telefonicznej - uznano konieczność złożenia reklamacji. Reklamacja przyjęta przez Empik w dniu 16 sierpnia 2018. 23 sierpnia dzwonię, żeby się dowiedzieć co z reklamacją. Rozmówczyni z Empik obiecała dać mi w tym dniu odpowiedź. Odpowiedzi nie udzielono. 28 sierpnia 2018 rozmowa telefoniczna. Pani stwierdziła, że na rozpatrzenie reklamacji ma czas do 30 sierpnia (14 dni) Dziś jest 30 sierpnia - czyli mija 14 dzień od przyjęcia reklamacji.
    Wg mnie firma lekceważąco podchodzi do klienta. Sprzedany mi bubel mógł doprowadzić do poważnego uszkodzenia zdrowia. Niemniej jednak firma w sposób bardzo lekceważący podchodzi do klienta. NIE POLECAM ZAKUPU W TEJ FIRMIE.
    WadyProdukt z fatalną wadą.
  • ~fifa2021 / 2021-09-30 19:39
    Ocena: 2.60 / 5
    ggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggowno
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Gosiah1 / 2020-11-27 18:39
    Ocena: 2.60 / 5
    Czytając inne opinie widzę że moja nie będzie odosobniona. Złożone zamówienie 20.11.2020 z informacją o dostawie 25-26.11.2020. Dodam ze zamówiłam lektury szkole dla dzieci. Do dzisiaj 27.11.2020 nie xmienil się status zamówienia- "w realizacji". Na telefoniczną reklamację brak odzewu - odradzam każdemu zakupy bo nie wiadomo kiedy będzie zrealizowane zamówienie a dodam ze w empiku nie jest tanio. Porażka
    ZaletyZero
    WadyMnóstwo
  • ~Gość / 2021-08-22 21:36
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie dostałam ani razu faktury. Za kazdym razem muszę się prosić.
    Problem ze zwrotem nie chcą oddać środków twierdząc ze nie muszą i zasłaniają się firmą od której biorą dany towar. Jedno wielkie oszustwo.
    Maile tytułują "problem z klijetką"
    Jesli nie odpisze na drugi dzień piszą bezczelnie że klijetka najwidoczniej noe odczytuje naszych maili.
  • ~Greg / 2022-07-06 18:17
    Ocena: 2.60 / 5
    Strasznie długo trwa kompletowanie i wysyłka zamówionych produktów, to moje ostatnie zakupy na Empik.com zdecydowanie lepiej kupić na Allegro
    WadyDluuuugi czas oczekiwania na przesyłkę
  • ~Iwona / 2020-01-22 10:49
    Ocena: 2.60 / 5
    Składając reklamacje mam wrażenie ze pisze z automatyczna sekretarka. Obiecany kupon jako rekompensata i na obietnicach koniec. Kiedyś dużo tam zamówiłam i polecałam innym jako solidna firma ale się zawiodłam.
  • ~J.C / 2021-12-21 09:05
    Ocena: 2.60 / 5
    Dramat. Nie rozumiem rozbieżności cen w salonie a na stronie empiku. To raz. Dwa - zamówiłam dwie książki (mialy byś na prezent) z odbiorem osobistym. Jedna przyszła dość szybko, ale na drugą nadal czekam. Co 2 dni zmieniany jest termin dostawy, czekam już ok 2 tygodni. Po co sprzedajecie towar, którego NIE MACIE NA STANIE??? Żenada totalna!
    ZaletyBRAK
    Wady- sprzedaż rzeczy, których NIE posiadacie
    - częsta zmiana terminów dostarczenia produktu
    - czekam 2 tygodnia - książki brak!
  • ~Jakub / 2022-02-17 11:02
    Ocena: 2.60 / 5
    No tragedia na stronie coś kosztuje 9.99 w aplikacji 10.50 na stronie odbiór w punkcie 0pln a w aplikacji 12zł no tragedia
  • ~Jakub / 2022-08-30 17:14
    Ocena: 2.60 / 5
    Komuna i arogancją.
    W nieskończoność przesuwane terminy wysyłki, anulowanie zamówienia w ostatniej chwili. Zmiennosc cen.

    Kompromitacja
  • ~Jarek / 2023-04-26 12:18
    Ocena: 2.60 / 5
    Rękojmia w EPIK to fikcja. Zgłoszona w ramach rękojmi usterka to brak ładowania telefonu XIAOMI POCO X3 Pro. Serwis XIAOMI odrzuca zgłoszenie reklamacyjne bo telefon ma "mechaniczne uszkodzenie" i ma ślady użytkowania (!!! naprawdę!!!) Czy przetarły się styki gniazda USBC czy samo gniazdo się obluzowało? Nie wiem. Tego serwis nie napisał. Wycenił naprawę na 1700zł. Za ta cenę to nowy POCO X5 mozna kupić, a stary na allegro za 600 do 800zł! Kosztorys, to po prostu żenada: kwota 1700zł i wymienione 3 elementy, których zakup na allegro wyniósłby z 80zł. Skąd 1700? nie wiadomo, do brak rozpiski na koszt części i robociznę... a EMNPIK umywa ręce i bez żadnych zastrzeżeń do takiego "kosztorysu" odrzuca reklamację. czuje się oszukany - tylko tak mogę to podsumować.
    Kupując w EMPIK nie można liczyć na gwarancję i rękojmię. Telefony jednorazowego użytku.
    Dodatkowo: brak komunikacji - co kilka dni musiałem ja dzwonić do działu reklamacji EMPIK aby się dowiedzieć co się dzieje z moim telefonem i... odpowiadali albo nie bo osoba odbierająca telefonu nie zna statusu sprawy, a serwis wysyła odpowiedź mailową lub nie, jak mu się spodoba.
    Zaletybrak
    WadyBrak komunikacji, zbywanie klienta, Kupując w EMPIK nie można liczyć na gwarancję i rękojmię
  • ~Jekson / 2020-09-03 17:39
    Ocena: 2.60 / 5
    Półtora tygodnia czekałem na książkę. Masakra.
  • ~Joanna / 2019-12-21 22:40
    Ocena: 2.60 / 5
    Empik naciąga klientów i kusi szybką wysyłką 24h a w rzeczywistości się czeka ja np. Od 9grudnia do 20,grudnia nie otrzymałam towaru i na infolini nie są w stanie mi powiedzieć kiedy go otrzymam. Obsługa fatalna ... nie polecam zakupów szkoda nerwów i czasu.
    Dodam że ja po 11 dniach oczekiwania na towar usłyszałam ze mają problem z realizacją i uzupełnieniem stanów magazynowych ale ten sam zegarek nadal można kupić na stronie z informacja "wysyłka24h" - żednada. Empik sprzedaje towar którego nie ma!!!
    WadySprzedaż towarów których nie maja na stanie
    Fatalna obsługa na infolini
  • ~Jonek / 2018-12-17 19:15
    Ocena: 2.60 / 5
    Ogólnie asortyment niby bardzo duży. Ale dwa razy ostatnio składał em zamówienie przez sklep internetowy i dwa razy anulowali jakiś produkt. Ok, bałagan w sklepie może się zdarzyć. Ale ostatnie zamówienie anulowali, wiec reszty zamówienia tez chciałem zrezygnować bo juz nie potrzebowałem i była taka opcja niestety przesyłka i tak została wysłana z pozostałą częścią której już nie chciałem. Do tego co najlepsze, pozycja która usunęli z zamówienia dalej jest na stanie tylko za dużo wyższa cenę. Totalna porażka i bałagan żeby nie powiedzieć gorzej.
  • ~JUSTYNA / 2024-02-19 14:49
    Ocena: 2.60 / 5
    Kupiłam bidony które przy wkładaniu do plecaka pękł! Nie uznano mi reklamacji!Windows leżała po stronie użytkownika. Fatales obsługa reklamacji! 1000 razy bardziej polecam allegro!
  • ~Kacha / 2021-10-27 14:54
    Ocena: 2.60 / 5
    Długi czas oczekiwania na przesyłkę a do tego książki przychodza w takim stanie jakby nie były nowe. Obdziubane rogi, pozaginane strony w książeczce dla dzieci, a okładka jest brudna. Nie wiem o co chodzi. Nie mam czasu i nerwow na reklamacje, ale odechciało mi się u nich zamawiać.
    ZaletyŁatwość zamawiania
    WadyUszkodzone książki sprzedawane jako nowe
    Długi czas oczekiwania na zamówienie
  • ~Karolina / 2017-07-15 13:41
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie polecam zamawiania płyt cd i dvd przez sklep internetowy empik.com, bo będziecie mieć tak jak ja miałam dużo strat,polecam kupować w stacjonarnych salonach empik z półki i wtedy widzi się co i w jakim stanie jest.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadyuszkodzony towar,porysowane płyty cd.
    od 13 lipca dvd
  • ~Kas / 2020-04-11 22:25
    Ocena: 2.60 / 5
    Masakra z realizacją zamówienia... czekanie tygodniami na rzeczy które miały być w ciągu kilku dni. Sprzedawanie przedmiotów których się nie ma jest bardzo nie fair... bardzo. Szczerze mówiąc zamówienie jest mi już nie potrzebne bo miało być na prezent. Słabo bardzo słabo empik.
  • ~Kasia / 2021-07-21 19:01
    Ocena: 2.60 / 5
    Dramat, sklep online ma często pomyłki. Niech nikogo nie zwiedzie informacja Na stronie dotycząca wysyłki w 24h. Tu to trwa 72 h. Na trzy zamówienia dwa były reklamowane, bo otrzymałam nieprawidłowe produkty. Dział reklamacji to dopiero masakra. Odpowiedź na każde pytanie brzmi: czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni. Każdy konsultant mówi coś innego, zapewnia o szybkim rozwiązaniu sytuacji i...... 14 dni od daty otrzymania zwrotu, który jest spowodowany ich błędem. Nie polecam.
    WadyDział reklamacji i zwrotów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 967
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4345
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882