Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bobi / 2020-12-23 11:05
    Ocena: 2.60 / 5
    Strona internetowa z gwarancją dostawy przed świętami gdy gokonasz zakupu do 19.12.2020.
    Zamówiłem ksiązkę spełniając powyższy warunek.
    23.12.2020 otrzymuje sms ze moje zamówienie nie będzie w terminie.
    Dzwonie do BOK i dowiaduje się ze książka się wyprzedała (strona.pokazywa ze jest dostępna) dodatkowo kobieta mówi że nie gwarantowali realizacji przed świętami... strona wprowadza w błąd, Empik kłamie by zarobić nie dba o swój prestiż jaki budował przez lata. To juz dno... dziś jestem juz pewien że stracili mnie jako klienta., są inne świetne księgarnie.
    ZaletyJeszcze w sobotę myślałem że są zalety... ale juz nie ma.
    Wady-Wprowadzają w błąd kupujących, podając nie prawdziwe informacje (gwarancja dostawy przed świetami)
    - błędne informacje dot.stanu magazynowego.
    - sprzedają już wszystko, to juz nie jest stary wyjątkowy Empik...
  • ~Bogdan / 2022-11-19 14:33
    Ocena: 2.60 / 5
    Niestety nie przejrzałem opinii wcześniejszych o tej firmie i jak większość z was zostałem z ręką w nocniku. Towar zamówiony opłacony w sobotę miała być dostawa wtorek - środa. Była ale z tygodniowym opóźnieniem i bez żadnego kontaktu czy się zgadzam czy nie, po czym sami z siebie wysłali towar bez mojej zgody jak już napisałem ze rezygnuje i zwracam się o zwrot kosztów. Niestety to miał być prezent urodzinowy wiec musiałem się ratować gdzie indziej. Żenada nic dodać nic ująć - zdecydowanie nie polecam!
  • ~Były klinet / 2020-06-03 15:02
    Ocena: 2.60 / 5
    Dramat. Zamawiam towar za niemałe pieniądze przez Empik u zewnętrznego dostawcy. OK, może być. Przelewam pieniądze, które Empik dostaje natychmiast. Po kilku godzinach otrzymuję maila, że zamówienie zostało anulowane, zaś od dostawcy, że koszt wysyłki jest trzykrotnie wyższy, a kasę zwrócą w ciągu 2 dni roboczych. Dzwonię na infolinię i pani mówi, że umowy sprzedaży dokonuję z podmiotem zewnętrznym i że jest to napisane w regulaminie. Środki rzekomo ma firma dostawcy. Dzwonię do dostawcy i okazuje się, że pieniędzy nie mogą mieć dopóki nie potwierdzą realizacji zamówienia, zatem pieniądze są w Empiku. Dodatkowo dowiedziałem się, iż dwukrotnie zwracali uwagę Empikowi, że koszt dostawy wprowadza klientów w błąd. I tak: nie mam środków, by złożyć zamówienie gdziekolwiek, bo Empik ma słabych informatyków. którzy nie potrafią podać rzetelnej informacji nt kosztów dostawy. Czekać będę nie wiem jak długo na zwrot. W dobie powszechnego dostępu do mediów komunikacyjnych nikt z Empiku nie mógł zadzwonić i przedstawić sytuacji? Zamiast anulować zamówienie? Może trzeba było wziąć odpowiedzialność Empiku za to co masz na swojej stronie? Do słowa PRZEPRASZAMY też wam widać daleko. Nigdy już u was nic nie kupię i będę wszystkim odradzać. Zwłaszcza, ze zamówiony towar miał być na prezent.
  • ~ceeeez / 2019-04-17 13:31
    Ocena: 2.60 / 5
    Za każdym razem mówię sobie że to ostatni raz z empik, zamówienie z prezentami znów nie zrealizowane w deklarowanym czasie wysyłki.
  • ~czesiek55 / 2015-12-22 09:47
    Ocena: 2.60 / 5
    Ja naiwny chciałem skorzystać z promocji książek w Empiku. Wielki plakat zachęcał do wejścia. Nie było w jego treści wymienionych żadnych ograniczeń (np. niektóre książki, typu, kategorii czy ceny książek).
    Wybrałem dwie pozycje. Wielkie było moje zdumienie gdy „Pani zza lady” poinformowała mnie, że te książki nie są objęte promocją. Poprosiłem o regulamin promocji aby zgasić pytanie DLACZEGO ???
    Sprzedawczyni wykonywała telefony, „dłubała w laptopie” twierdząc, że regulamin „jej nie wchodzi”. Ostatecznie wyszła na zaplecze. Minęło około godziny gdy ukazała się z zadrukowanymi kartkami. Machając nimi nadal przekonywała mnie do swoich racji. Na prośbę aby mi dała się zapoznać z rzekomo aktualnym „Regulaminem” zareagowała odmową, twierdząc iż to jest ustalenie wewnętrzne firmy.
    No cóż z zakupu zrezygnowałem.
    Specjalistka Biura Obsługi Klienta EMPIK E-COMMERCE Sp. z o.o. ul. Marszałkowska 104/122 prawie miesiąc zwodziła mnie prośbami o cierpliwość by w końcu stwierdzić, że to nie jej sprawa.
    No cóż mam prawo przypuszczać, że „salony” Empik to:
    1. Kłamliwe promocje bez dostępu do regulaminu (nie miałem go i sądzę, że karteczki użyte przez sprzedawczynię też nim nie były.
    2. Działania zmierzające do oszukania mnie:
    a) wielki plakat z rzekomymi promocjami (żadnych ograniczeń co do książek);
    b) po godzinnej zwłoce, machanie karteczkami z rzekomym regulaminem
    c) mdłe i bez pokrycia obietnice ze strony Biura Obsługi Klienta, dotyczące rzekomych chęci wyjaśnienia sprawy.
    3. Brak dbałości o klienta salonów Empik.
    4. Brak dbałości o dobre imię firmy Empik przez jej pracowników (chyba na wszystkich szczeblach)
    5. Brak podstaw kultury osobistej wykazany przez pracowników firmy Empik (godzinna zwłoka, machanie karteczkami bez udostępnienia ich, kłamliwe obietnice)
    6. Brak przygotowania do pracy w Empik wykazany przez pracowników firmy.
    7. Wysokie ceny proponowanych pozycji.
    Nie dziwi mnie spadek czytelnictwa w Polsce przy takiej obsłudze klienta jak w Waszych "salonach". Ja z niesmakiem zakończyłem etap bycia klientem Empik.
  • ~Daniel / 2019-10-08 11:03
    Ocena: 2.60 / 5
    W środę zamówiłem na prezent czytnik ebooków z dostawą do salonu, ponoć w 1-2 dni miał być do odbioru, towar został wysłany tego samego dnia. No i wszystko byłoby super gdyby dotarł do tego salonu, a w poniedziałek dostałem informację, że przesyłka z niewiadomych przyczyn się opóźni, po kontakcie z obsługą wiem tylko tyle, że nie wiadomo co się stało z przesyłką, nie wiadomo gdzie utknęła i nie wiadomo czy w ogóle przyjdzie.
    Poziom tej usługi to żenada.
  • ~Darek / 2020-12-16 17:53
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie zamawiać! Nie radzą sobie z dostawami, nie wiedzą, co mają na magazynie. Skompletowanie zamówienia trwało 4 dni a na wysyłkę czekam szósty dzień. I jeszcze nie wysłali...
    Ceny z kosmosu, dużo tanie znajdziecie w innych sklepach, no i szybciej kupicie.
  • ~DHT / 2021-08-10 10:22
    Ocena: 2.60 / 5
    Fajnie się przegląda, łatwo zamawia, szkoda, że "wysyłamy w 24h" to wielka ściema. po przejrzeniu historii moich zakupów wynika, że w ponad 65% przypadków czekałem na wysyłkę takich przedmiotów ponad 3 dni, w skrajnych przypadkach (i to poza sezonem świątecznym) ponad tydzień.
    ZaletyWygodnie się przegląda, tworzy listy, etc.
    WadyWysyłka, obsługa klienta
  • ~dzakess / 2020-10-18 03:14
    Ocena: 2.60 / 5
    Oddałem pad od SP4 do reklamacji. Po 45 dniach i 4 telefonach wykonanych przeze mnie, gdzie osoby po drugiej stronie ciągle powtarzały że nie są w stanie udzielić mi informacji, otrzymałem maila że został on wysłany do zagranicznego serwisu producenta. Proszono mnie także o odrobinę cierpliwości. Jakiś żart. Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie. Książka płyty tak ale nic co mogłoby się zepsuć.
    WadyDługi czas reklamacji, bezczelność obsługi, brak kontaktu, zero informacji
  • ~EpickiMandaryn / 2022-11-08 11:57
    Ocena: 2.60 / 5
    Brak szacunku dla kilenta, oczekiwanie na produkt nieokreslone, o zwrot pieniedzy trzeba samemu walczyc z zewnetrznym sprzedajacym (gorzej niż na starym olx któro nie mialo wysylki olx). Najlepsze było tłumacznie Pani konsultantki. Ze empik dziala na podobnej zasadzie jak marketplace na facebooku ?! Nie polecam
    ZaletyBrak
    Wadyza mało miejsca zeby wymienic
  • ~Eska / 2018-08-30 13:00
    Ocena: 2.60 / 5
    W dniu 6 sierpnia 2018 zakupiłam przez internet w empik produkt chromecast.Niestety po kilku dniach, kiedy wyjęłam wtyczkę z gniazdka - bolce pozostały w gniazdku. Po przeprowadzeniu rozmowy telefonicznej - uznano konieczność złożenia reklamacji. Reklamacja przyjęta przez Empik w dniu 16 sierpnia 2018. 23 sierpnia dzwonię, żeby się dowiedzieć co z reklamacją. Rozmówczyni z Empik obiecała dać mi w tym dniu odpowiedź. Odpowiedzi nie udzielono. 28 sierpnia 2018 rozmowa telefoniczna. Pani stwierdziła, że na rozpatrzenie reklamacji ma czas do 30 sierpnia (14 dni) Dziś jest 30 sierpnia - czyli mija 14 dzień od przyjęcia reklamacji.
    Wg mnie firma lekceważąco podchodzi do klienta. Sprzedany mi bubel mógł doprowadzić do poważnego uszkodzenia zdrowia. Niemniej jednak firma w sposób bardzo lekceważący podchodzi do klienta. NIE POLECAM ZAKUPU W TEJ FIRMIE.
    WadyProdukt z fatalną wadą.
  • ~fifa2021 / 2021-09-30 19:39
    Ocena: 2.60 / 5
    ggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggownoggowno
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Gonek / 2025-12-04 20:18
    Ocena: 2.60 / 5
    Sklep działa wykorzystując luki prawne, w przypadku reklamacji stwarza bardzo duże problemy. Droga elektronika zapakowana w zwykłą kopertę babelkową, oczywiście nie dociera w całości. Koszmar
  • ~Gosiah1 / 2020-11-27 18:39
    Ocena: 2.60 / 5
    Czytając inne opinie widzę że moja nie będzie odosobniona. Złożone zamówienie 20.11.2020 z informacją o dostawie 25-26.11.2020. Dodam ze zamówiłam lektury szkole dla dzieci. Do dzisiaj 27.11.2020 nie xmienil się status zamówienia- "w realizacji". Na telefoniczną reklamację brak odzewu - odradzam każdemu zakupy bo nie wiadomo kiedy będzie zrealizowane zamówienie a dodam ze w empiku nie jest tanio. Porażka
    ZaletyZero
    WadyMnóstwo
  • ~Gość / 2021-08-22 21:36
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie dostałam ani razu faktury. Za kazdym razem muszę się prosić.
    Problem ze zwrotem nie chcą oddać środków twierdząc ze nie muszą i zasłaniają się firmą od której biorą dany towar. Jedno wielkie oszustwo.
    Maile tytułują "problem z klijetką"
    Jesli nie odpisze na drugi dzień piszą bezczelnie że klijetka najwidoczniej noe odczytuje naszych maili.
  • ~Greg / 2022-07-06 18:17
    Ocena: 2.60 / 5
    Strasznie długo trwa kompletowanie i wysyłka zamówionych produktów, to moje ostatnie zakupy na Empik.com zdecydowanie lepiej kupić na Allegro
    WadyDluuuugi czas oczekiwania na przesyłkę
  • ~Iwona / 2020-01-22 10:49
    Ocena: 2.60 / 5
    Składając reklamacje mam wrażenie ze pisze z automatyczna sekretarka. Obiecany kupon jako rekompensata i na obietnicach koniec. Kiedyś dużo tam zamówiłam i polecałam innym jako solidna firma ale się zawiodłam.
  • ~J.C / 2021-12-21 09:05
    Ocena: 2.60 / 5
    Dramat. Nie rozumiem rozbieżności cen w salonie a na stronie empiku. To raz. Dwa - zamówiłam dwie książki (mialy byś na prezent) z odbiorem osobistym. Jedna przyszła dość szybko, ale na drugą nadal czekam. Co 2 dni zmieniany jest termin dostawy, czekam już ok 2 tygodni. Po co sprzedajecie towar, którego NIE MACIE NA STANIE??? Żenada totalna!
    ZaletyBRAK
    Wady- sprzedaż rzeczy, których NIE posiadacie
    - częsta zmiana terminów dostarczenia produktu
    - czekam 2 tygodnia - książki brak!
  • ~Jakub / 2022-02-17 11:02
    Ocena: 2.60 / 5
    No tragedia na stronie coś kosztuje 9.99 w aplikacji 10.50 na stronie odbiór w punkcie 0pln a w aplikacji 12zł no tragedia
  • ~Jakub / 2022-08-30 17:14
    Ocena: 2.60 / 5
    Komuna i arogancją.
    W nieskończoność przesuwane terminy wysyłki, anulowanie zamówienia w ostatniej chwili. Zmiennosc cen.

    Kompromitacja
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1704
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1697
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1300
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 999
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 709
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 627
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4634
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4115
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3189