Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adi / 2021-12-05 13:02
    Ocena: 2.60 / 5
    Przy zawieraniu umowy premium pani sprzedawczyni zapewniała, że w ramach premium dostawa książek do Niemiec jest darmowa. Niestety przy zakupie okazuje się, że przesyłka kosztuje 60zł.
  • ~Aga / 2022-08-25 10:16
    Ocena: 2.60 / 5
    Dostałam kartę upominkową. Niestety nie było wpisanej daty ważności. Kupiłam książkę i na karcie zostało mi jeszcze 50 zł. Podczas kolejnych zakupów okazało się że karta jest nieważna i środki przepadły. Nie ma możliwości żeby po doładowaniu karty odzyskać środki. Nie spotkałam się nigdy z czymś podobnym. Poza tym na karcie nie ma wybitej daty ważności więc ciężko monitorować terminy.
    Aplikacją też pozostawia wieje do życzenia.
    Nie polecam tej firmy.
    ZaletyBrak
  • ~Agata / 2021-12-09 13:31
    Ocena: 2.60 / 5
    Wystawiają towar którego nie mają na stanie - dot. perfum. Kontakt podany do faktycznego dostawcy (Empik tylko pośredniczy). Towaru niestety nie otrzymałam ! Zakup 29.11, zwrot należności 08.12 po wielokrotnej interwencji (mailowej i telefonicznej).
    WadyWystawiają towar którego nie mają na stanie.
  • ~Agnieszka / 2021-11-23 23:04
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówienie złożone 6.10 a dostawa w dniu 23 listopada wciąż niezrealizowana (a każda pozycja miała status wysyłka w ciągu 24 godzin) Terminy dostawy przekładane już z 6 razy. OD obsługi klienta niczego nie można się dowiedzieć poza oklepaną formułką, która nic nie wnosi. Nie polecam zamawiania, szczególnie na prezenty, bo można się bardzo rozczarować.
    Wadyczas dostawy, obsługa klienta
  • ~Agnieszka / 2022-09-24 09:28
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówiłam książkę za 30 zł z odbiorem w punkcie. Płatność blik z konta zniknęło mi 70 zł. Po napisaniu do działu obsługi dostałam wiadomość że odpowiedzą jak najszybciej to możliwe. Później dostałam wiadomość o usłudze premium której nie zaznaczyłam. Ponownie napisałam ale moje wiadomości do empik zostały zablokowane. Nigdy więcej nie skorzystam z usług empik.
    WadyNaciąganie na dodatkowe koszty
  • ~Agnieszka / 2023-09-09 14:22
    Ocena: 2.60 / 5
    Tragedia, już nie zamówię w tym sklepie internetowo. Zamówienie z dnia 15.08.2023 do tej pory nie otrzymałam. Prześcigają się w wyszukiwaniu winnego , codziennie słyszę coś innego , już nie wiem czy szukają tej paczki, czy nie przekazali do kuriera.... nie potrafią powiedzieć kiedy po prostu wyślą zamówione pozycje. Bałagan , kłamstwo , oszustki. Wszędzie tylko nie tam.
  • ~AK / 2020-12-07 19:53
    Ocena: 2.60 / 5
    Sprzedają to, czego nie mają w posiadaniu. Z tego wynikają problemy z dostarczeniem zamówień. Niestety, nie jest to związane z okresem świątecznym,to taki chamski model sprzedaży... Poprosił brak słów.
    ZaletyŻadna
    WadyModel sprzedaży
  • ~Akash Pamnani / 2023-10-30 08:50
    Ocena: 2.60 / 5
    Kiedyś był to pewniak - zawsze byłem zadowolony z cen, obsługi, szybkości i jakości całego zamówienia. Na ten moment to jakaś kpina i nieporozumienie. Składam zamówienie, po czym dostaję przez kilka dni informacje o opóźnieniu o jeden dzień, zgadzam się, dzieje się tak przez kilka dni. W końcu dostaję telefon, że zamówienie będzie u mnie za 2 dni, ok, czekam. Znowu nie dociera... Stwierdzam, że anuluję zamówienie bo może jeden z produktów jest niedostępny i stopuje całość. Na czacie pytam o te produkty, a obsługa mówi, że wszystko jest dostępne (???). Składam zamówienie ponownie, tym razem z odbiorem w salonie. Termin odbioru 27-30.10. 30 października zamówienie wciąż ma status 'w realizacji', czyli nawet nie zostało wysłane. Dno totalne!!! Brak słów, odechciewa się zamawiać.
  • ~Ala / 2022-07-01 10:58
    Ocena: 2.60 / 5
    Może wybór mają, ale czas dostawy to jakoś kosmos.... o ile do salonu jeszcze jest tak w miarę , to jakakolwiek inna forma to porażka.... przygotujcie się na minimum tygodniowe oczekiwanie.....
  • ~Alicja / 2020-12-22 22:44
    Ocena: 2.60 / 5
    Sprawdziłam w internecie że najbliższy od mojego miejsca zamieszkania Empik ( Opole CH Karolinka) ma na stanie interesującą mnie książkę, którą zamierzałam zakupić dla syna w prezencie świątecznym. Niestety okazało się że pracownica salonu nie potrafiła tej książki odnaleźć, pomimo że jest to nowość figurująca w najnowszej gazetce polecającej prezenty na święta. Po daremnych przeszukiwaniach półek, pracownica salonu stwierdziła że być może książka została "przed chwilą" zakupiona, a na internecie dalej widnieje jako produkt dostępny. Zapytałam czy jest szansa, że po zamówieniu przez stronę internetową do odbioru w salonie książka dotrze przed świętami, uzyskałam jednak odpowiedź przeczącą. Po powrocie do domu ponownie sprawdziłam dostępność w salonie i dalej książka widniała jako dostępna. Niestety, pomimo mojej chęci wsparcia Empiku, zmuszona byłam kupić książkę w konkurencyjnej księgarni w tej samej galerii handlowej, gdzie sprzedawczyni bez problemu odnalazła interesujacą mnie pozycję. Jestem rozczarowana poziomem usług i bałaganem panującym w mojej ulubionej księgarni, straciłam także dużo cennego przed świętami czasu... na marginesie dodam że poszukiwałam książki o Kim Dzong Unie, a pani nie potrafiąc jej odnaleźć, zaproponowała mi książkę o Korei Południowej" ;)
  • ~Ami / 2020-12-26 22:21
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówiłam towar na początku listopada z opcją "odbiór w punkcie". Paczka zmieniła status na "w drodze" dopiero po tygodniu oczekiwania (mimo że wszystkie produkty były dostępne w 24h). I od tej pory cisza. Numer przewozowy podany przez sklep nie wchodził w system, tak że nie można było sprawdzić statusu dostawy.
    Po dwóch interwencjach w biurze obsługi klienta łaskawie poinformowali mnie, że paczki niestety nie można dostarczyć do punktu. Dlaczego? Tego nie wiedział nikt. Zaproponowali, że zmienią formę dostawy na kuriera. Czekam kolejny tydzień i po paczce ani śladu. Nie podali nawet nowego numeru przewozowego. Po kolejnych bataliach z biurem klienta (i telefonicznie i mailowo) zapewnili mnie, że przesyłka na pewno jest w drodze i mam cierpliwie czekać.
    Minęły kolejne 2 tygodnie i nic. Napisałam kolejne ponaglenie na maila i po tygodniu dostałam odpowiedź mniej więcej w tym tonie: niestety ale nie odebrała pani paczki, więc towar wraca na miejsce, jak chcesz możesz zamówić go jeszcze raz, pieniądze zostaną zwrócone na konto do 5 dni roboczych. Bez żadnego przepraszam i jeszcze wyszło na to, że to moja wina, bo nie odebrałam towaru, gdzie żaden kurier się ze mną nie kontaktował. Zwrot pieniędzy dostałam pod koniec tamtego tygodnia (cała batalia trwała ponad miesiąc). Szkoda słów, nigdy więcej zakupów w tym sklepie.
    Wady- fatalna obsługa klienta, odpowiadają na wiadomości z tygodniowym opóźnieniem, telefonicznie też nie lepiej
  • ~ANDRZEJ / 2018-06-09 17:45
    Ocena: 2.60 / 5
    Witam wszystko idzie dobrze do tej pory kiedy wpłacasz kasę na konto,następnie zamawiasz towar jest wystawiony i dostępny wszystko jest ok po jakieś 4 dniach komunikat towar niedostępny anulacja zamówienia ,oczywiście kasa u nich zostaje nie ma możliwości powrotu kasy wpłaconej na konto powrotne czyli mamy cie ,kupuj u nas co mamy
  • ~Andrzej / 2021-11-18 15:22
    Ocena: 2.60 / 5
    Broń PanieB kupować w empiku zamówienie pomylone reklamacja nieskuteczna jak dotychczas.Chyba są po dobrej zmianie
  • ~Andrzej / 2021-11-26 20:19
    Ocena: 2.60 / 5
    Przesyłka opóżniona ze względu na zbyt dużą ilość zamówień. Dodzwonić się nie da. Próbowałem szybki czat to najpierw piszesz z automatem po chwili była opcja poczekaj na konsultanta no i... Się nie doczekałem. Pierwszy i ostatni raz zamawiam coś na tej stronie.Ciekawe ile będę czekał na zwrot pieniędzy o ile w ogóle je dostanę. Nie polecam
    WadyBrak kontaktu, zwlekanie z wysyłką.
  • ~Andrzej / 2025-03-04 14:44
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówiony towar na empik.com nie został zrealizowany. Najpierw dostałem wiadomość że towar został wysłany a minutę później wiadomość o anulowaniu wysyłki o treści: Tytuł zwrotu: Anulowane przez klienta przed wysyłką. Okazało się że mają brak towaru na magazynie. Uważajcie na nich bo to nie pierwszy taki przypadek. Nie polecam kupowania na empik.com
    WadyWystawiają towar którego nie mają
  • ~Andzela / 2020-12-04 12:24
    Ocena: 2.60 / 5

    Złożyłam w sklepie internetowym kilka zamówień. Jedno z nich to książki z odbiorem własnym z salonu w Szczecinie.
    Jakiez było moje zdziwienie gdy w punkcie Pan wydał mi tylko jedna z książkę i poinformował, ze reszta zamówienia nie została skompletowana. Naprawdę ?!
    Po co w takim razie wysyłacie smsa z kilkucyfrowym kodem zamówienia, ze jest gotowe do odbioru skoro jest niekompletne ?
    Nie chcąc tarabanic się z niespełna dwuletnim dzieckiem kolejny raz do sklepu poprosiłam obsługę czy nie może mi wydać zamawianej książki, która jest u nich w salonie.
    I tutaj drugie zdziwienie : może Pani ja kupić ale po cenie większej niż w sklepie internetowym.
    Jestem użytkownikiem Empik premium, ale już żałuje...
    Poinformowanie klienta w dobie aplikacji mobilnych na najniższym poziomie. Żenada. Spodziewałam się po Empik czegoś więcej...
  • ~Ania / 2024-02-23 16:22
    Ocena: 2.60 / 5
    Brak możliwości zwrotu w sklepie stacjonarnym. Empik udostępnia swoją stronę sprzedawcom zewnętrznym, z poza polski. Odesłanie produktu na swój koszt do innego kraju. Zero informacji na ten temat przed zakupem. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości zwrotu w sklepie stacjonarnym/ odesłanie za granicę na swój koszt.
  • ~Anna / 2023-02-23 16:56
    Ocena: 2.60 / 5
    Brak możliwości zwrotu wymiany po mimo potwierdzenia zakupu odradzam wszystkim. Tak to udają miłych przy zakupie przy zwrocie już nie. Empik Warszawa przy Agorze
    ZaletyBrak
    WadyNieżyczliwość
  • ~Barbara / 2020-04-16 18:36
    Ocena: 2.60 / 5
    Zakup dokonany i opłacony 5 kwietnia br. Dostawa 8-9 kwietnia br. Dziś 16 kwietnia i co? I nic.po mojej stronie 1 telefon do obsługi klienta- banały o obciążeniu ( mógł sklep podać realną datę tak jak supermarkety), 2 zgłoszenia przez formularz kontaktowy, 1 mail na adres obsługi klienta. Bez rezultatu i odpowiedzi. Zaczynam się czuć okradziona.
  • ~Beata / 2021-12-03 09:41
    Ocena: 2.60 / 5
    Kupiłam książkę przekonana, że to zwykła książka do czytania, a to jakieś elektroniczny cudak, nawet nie mogę tego znaleźć na swoim koncie, prosiłam od razu o odstąpienie od umowy i zwrot gotówki, ale podobno przy tych zakupach nie można i lipa 16.90 zarobili, na szczęście to nie majątek, ale proszę uważnie czytać co zamawiacie bo można się naciąć!! Na telefonie nie wszystkie informacje są czytelne, a ja przez aplikację zamawiałam :(
    Nie polecam Empiku do zakupów,
    Zaletybrak
    Wadynie uznają odstąpienia od umowy po chwili złego zamówienia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1704
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1697
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1300
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 999
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 709
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 627
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4634
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4115
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3189