Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Akash Pamnani / 2023-10-30 08:50
    Ocena: 2.60 / 5
    Kiedyś był to pewniak - zawsze byłem zadowolony z cen, obsługi, szybkości i jakości całego zamówienia. Na ten moment to jakaś kpina i nieporozumienie. Składam zamówienie, po czym dostaję przez kilka dni informacje o opóźnieniu o jeden dzień, zgadzam się, dzieje się tak przez kilka dni. W końcu dostaję telefon, że zamówienie będzie u mnie za 2 dni, ok, czekam. Znowu nie dociera... Stwierdzam, że anuluję zamówienie bo może jeden z produktów jest niedostępny i stopuje całość. Na czacie pytam o te produkty, a obsługa mówi, że wszystko jest dostępne (???). Składam zamówienie ponownie, tym razem z odbiorem w salonie. Termin odbioru 27-30.10. 30 października zamówienie wciąż ma status 'w realizacji', czyli nawet nie zostało wysłane. Dno totalne!!! Brak słów, odechciewa się zamawiać.
  • ~Ala / 2022-07-01 10:58
    Ocena: 2.60 / 5
    Może wybór mają, ale czas dostawy to jakoś kosmos.... o ile do salonu jeszcze jest tak w miarę , to jakakolwiek inna forma to porażka.... przygotujcie się na minimum tygodniowe oczekiwanie.....
  • ~Alicja / 2020-12-22 22:44
    Ocena: 2.60 / 5
    Sprawdziłam w internecie że najbliższy od mojego miejsca zamieszkania Empik ( Opole CH Karolinka) ma na stanie interesującą mnie książkę, którą zamierzałam zakupić dla syna w prezencie świątecznym. Niestety okazało się że pracownica salonu nie potrafiła tej książki odnaleźć, pomimo że jest to nowość figurująca w najnowszej gazetce polecającej prezenty na święta. Po daremnych przeszukiwaniach półek, pracownica salonu stwierdziła że być może książka została "przed chwilą" zakupiona, a na internecie dalej widnieje jako produkt dostępny. Zapytałam czy jest szansa, że po zamówieniu przez stronę internetową do odbioru w salonie książka dotrze przed świętami, uzyskałam jednak odpowiedź przeczącą. Po powrocie do domu ponownie sprawdziłam dostępność w salonie i dalej książka widniała jako dostępna. Niestety, pomimo mojej chęci wsparcia Empiku, zmuszona byłam kupić książkę w konkurencyjnej księgarni w tej samej galerii handlowej, gdzie sprzedawczyni bez problemu odnalazła interesujacą mnie pozycję. Jestem rozczarowana poziomem usług i bałaganem panującym w mojej ulubionej księgarni, straciłam także dużo cennego przed świętami czasu... na marginesie dodam że poszukiwałam książki o Kim Dzong Unie, a pani nie potrafiąc jej odnaleźć, zaproponowała mi książkę o Korei Południowej" ;)
  • ~Ami / 2020-12-26 22:21
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówiłam towar na początku listopada z opcją "odbiór w punkcie". Paczka zmieniła status na "w drodze" dopiero po tygodniu oczekiwania (mimo że wszystkie produkty były dostępne w 24h). I od tej pory cisza. Numer przewozowy podany przez sklep nie wchodził w system, tak że nie można było sprawdzić statusu dostawy.
    Po dwóch interwencjach w biurze obsługi klienta łaskawie poinformowali mnie, że paczki niestety nie można dostarczyć do punktu. Dlaczego? Tego nie wiedział nikt. Zaproponowali, że zmienią formę dostawy na kuriera. Czekam kolejny tydzień i po paczce ani śladu. Nie podali nawet nowego numeru przewozowego. Po kolejnych bataliach z biurem klienta (i telefonicznie i mailowo) zapewnili mnie, że przesyłka na pewno jest w drodze i mam cierpliwie czekać.
    Minęły kolejne 2 tygodnie i nic. Napisałam kolejne ponaglenie na maila i po tygodniu dostałam odpowiedź mniej więcej w tym tonie: niestety ale nie odebrała pani paczki, więc towar wraca na miejsce, jak chcesz możesz zamówić go jeszcze raz, pieniądze zostaną zwrócone na konto do 5 dni roboczych. Bez żadnego przepraszam i jeszcze wyszło na to, że to moja wina, bo nie odebrałam towaru, gdzie żaden kurier się ze mną nie kontaktował. Zwrot pieniędzy dostałam pod koniec tamtego tygodnia (cała batalia trwała ponad miesiąc). Szkoda słów, nigdy więcej zakupów w tym sklepie.
    Wady- fatalna obsługa klienta, odpowiadają na wiadomości z tygodniowym opóźnieniem, telefonicznie też nie lepiej
  • ~ANDRZEJ / 2018-06-09 17:45
    Ocena: 2.60 / 5
    Witam wszystko idzie dobrze do tej pory kiedy wpłacasz kasę na konto,następnie zamawiasz towar jest wystawiony i dostępny wszystko jest ok po jakieś 4 dniach komunikat towar niedostępny anulacja zamówienia ,oczywiście kasa u nich zostaje nie ma możliwości powrotu kasy wpłaconej na konto powrotne czyli mamy cie ,kupuj u nas co mamy
  • ~Andrzej / 2021-11-18 15:22
    Ocena: 2.60 / 5
    Broń PanieB kupować w empiku zamówienie pomylone reklamacja nieskuteczna jak dotychczas.Chyba są po dobrej zmianie
  • ~Andrzej / 2021-11-26 20:19
    Ocena: 2.60 / 5
    Przesyłka opóżniona ze względu na zbyt dużą ilość zamówień. Dodzwonić się nie da. Próbowałem szybki czat to najpierw piszesz z automatem po chwili była opcja poczekaj na konsultanta no i... Się nie doczekałem. Pierwszy i ostatni raz zamawiam coś na tej stronie.Ciekawe ile będę czekał na zwrot pieniędzy o ile w ogóle je dostanę. Nie polecam
    WadyBrak kontaktu, zwlekanie z wysyłką.
  • ~Andzela / 2020-12-04 12:24
    Ocena: 2.60 / 5

    Złożyłam w sklepie internetowym kilka zamówień. Jedno z nich to książki z odbiorem własnym z salonu w Szczecinie.
    Jakiez było moje zdziwienie gdy w punkcie Pan wydał mi tylko jedna z książkę i poinformował, ze reszta zamówienia nie została skompletowana. Naprawdę ?!
    Po co w takim razie wysyłacie smsa z kilkucyfrowym kodem zamówienia, ze jest gotowe do odbioru skoro jest niekompletne ?
    Nie chcąc tarabanic się z niespełna dwuletnim dzieckiem kolejny raz do sklepu poprosiłam obsługę czy nie może mi wydać zamawianej książki, która jest u nich w salonie.
    I tutaj drugie zdziwienie : może Pani ja kupić ale po cenie większej niż w sklepie internetowym.
    Jestem użytkownikiem Empik premium, ale już żałuje...
    Poinformowanie klienta w dobie aplikacji mobilnych na najniższym poziomie. Żenada. Spodziewałam się po Empik czegoś więcej...
  • ~Ania / 2024-02-23 16:22
    Ocena: 2.60 / 5
    Brak możliwości zwrotu w sklepie stacjonarnym. Empik udostępnia swoją stronę sprzedawcom zewnętrznym, z poza polski. Odesłanie produktu na swój koszt do innego kraju. Zero informacji na ten temat przed zakupem. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości zwrotu w sklepie stacjonarnym/ odesłanie za granicę na swój koszt.
  • ~Anna / 2023-02-23 16:56
    Ocena: 2.60 / 5
    Brak możliwości zwrotu wymiany po mimo potwierdzenia zakupu odradzam wszystkim. Tak to udają miłych przy zakupie przy zwrocie już nie. Empik Warszawa przy Agorze
    ZaletyBrak
    WadyNieżyczliwość
  • ~Barbara / 2020-04-16 18:36
    Ocena: 2.60 / 5
    Zakup dokonany i opłacony 5 kwietnia br. Dostawa 8-9 kwietnia br. Dziś 16 kwietnia i co? I nic.po mojej stronie 1 telefon do obsługi klienta- banały o obciążeniu ( mógł sklep podać realną datę tak jak supermarkety), 2 zgłoszenia przez formularz kontaktowy, 1 mail na adres obsługi klienta. Bez rezultatu i odpowiedzi. Zaczynam się czuć okradziona.
  • ~Beata / 2021-12-03 09:41
    Ocena: 2.60 / 5
    Kupiłam książkę przekonana, że to zwykła książka do czytania, a to jakieś elektroniczny cudak, nawet nie mogę tego znaleźć na swoim koncie, prosiłam od razu o odstąpienie od umowy i zwrot gotówki, ale podobno przy tych zakupach nie można i lipa 16.90 zarobili, na szczęście to nie majątek, ale proszę uważnie czytać co zamawiacie bo można się naciąć!! Na telefonie nie wszystkie informacje są czytelne, a ja przez aplikację zamawiałam :(
    Nie polecam Empiku do zakupów,
    Zaletybrak
    Wadynie uznają odstąpienia od umowy po chwili złego zamówienia
  • ~Bobi / 2020-12-23 11:05
    Ocena: 2.60 / 5
    Strona internetowa z gwarancją dostawy przed świętami gdy gokonasz zakupu do 19.12.2020.
    Zamówiłem ksiązkę spełniając powyższy warunek.
    23.12.2020 otrzymuje sms ze moje zamówienie nie będzie w terminie.
    Dzwonie do BOK i dowiaduje się ze książka się wyprzedała (strona.pokazywa ze jest dostępna) dodatkowo kobieta mówi że nie gwarantowali realizacji przed świętami... strona wprowadza w błąd, Empik kłamie by zarobić nie dba o swój prestiż jaki budował przez lata. To juz dno... dziś jestem juz pewien że stracili mnie jako klienta., są inne świetne księgarnie.
    ZaletyJeszcze w sobotę myślałem że są zalety... ale juz nie ma.
    Wady-Wprowadzają w błąd kupujących, podając nie prawdziwe informacje (gwarancja dostawy przed świetami)
    - błędne informacje dot.stanu magazynowego.
    - sprzedają już wszystko, to juz nie jest stary wyjątkowy Empik...
  • ~Bogdan / 2022-11-19 14:33
    Ocena: 2.60 / 5
    Niestety nie przejrzałem opinii wcześniejszych o tej firmie i jak większość z was zostałem z ręką w nocniku. Towar zamówiony opłacony w sobotę miała być dostawa wtorek - środa. Była ale z tygodniowym opóźnieniem i bez żadnego kontaktu czy się zgadzam czy nie, po czym sami z siebie wysłali towar bez mojej zgody jak już napisałem ze rezygnuje i zwracam się o zwrot kosztów. Niestety to miał być prezent urodzinowy wiec musiałem się ratować gdzie indziej. Żenada nic dodać nic ująć - zdecydowanie nie polecam!
  • ~Były klinet / 2020-06-03 15:02
    Ocena: 2.60 / 5
    Dramat. Zamawiam towar za niemałe pieniądze przez Empik u zewnętrznego dostawcy. OK, może być. Przelewam pieniądze, które Empik dostaje natychmiast. Po kilku godzinach otrzymuję maila, że zamówienie zostało anulowane, zaś od dostawcy, że koszt wysyłki jest trzykrotnie wyższy, a kasę zwrócą w ciągu 2 dni roboczych. Dzwonię na infolinię i pani mówi, że umowy sprzedaży dokonuję z podmiotem zewnętrznym i że jest to napisane w regulaminie. Środki rzekomo ma firma dostawcy. Dzwonię do dostawcy i okazuje się, że pieniędzy nie mogą mieć dopóki nie potwierdzą realizacji zamówienia, zatem pieniądze są w Empiku. Dodatkowo dowiedziałem się, iż dwukrotnie zwracali uwagę Empikowi, że koszt dostawy wprowadza klientów w błąd. I tak: nie mam środków, by złożyć zamówienie gdziekolwiek, bo Empik ma słabych informatyków. którzy nie potrafią podać rzetelnej informacji nt kosztów dostawy. Czekać będę nie wiem jak długo na zwrot. W dobie powszechnego dostępu do mediów komunikacyjnych nikt z Empiku nie mógł zadzwonić i przedstawić sytuacji? Zamiast anulować zamówienie? Może trzeba było wziąć odpowiedzialność Empiku za to co masz na swojej stronie? Do słowa PRZEPRASZAMY też wam widać daleko. Nigdy już u was nic nie kupię i będę wszystkim odradzać. Zwłaszcza, ze zamówiony towar miał być na prezent.
  • ~ceeeez / 2019-04-17 13:31
    Ocena: 2.60 / 5
    Za każdym razem mówię sobie że to ostatni raz z empik, zamówienie z prezentami znów nie zrealizowane w deklarowanym czasie wysyłki.
  • ~czesiek55 / 2015-12-22 09:47
    Ocena: 2.60 / 5
    Ja naiwny chciałem skorzystać z promocji książek w Empiku. Wielki plakat zachęcał do wejścia. Nie było w jego treści wymienionych żadnych ograniczeń (np. niektóre książki, typu, kategorii czy ceny książek).
    Wybrałem dwie pozycje. Wielkie było moje zdumienie gdy „Pani zza lady” poinformowała mnie, że te książki nie są objęte promocją. Poprosiłem o regulamin promocji aby zgasić pytanie DLACZEGO ???
    Sprzedawczyni wykonywała telefony, „dłubała w laptopie” twierdząc, że regulamin „jej nie wchodzi”. Ostatecznie wyszła na zaplecze. Minęło około godziny gdy ukazała się z zadrukowanymi kartkami. Machając nimi nadal przekonywała mnie do swoich racji. Na prośbę aby mi dała się zapoznać z rzekomo aktualnym „Regulaminem” zareagowała odmową, twierdząc iż to jest ustalenie wewnętrzne firmy.
    No cóż z zakupu zrezygnowałem.
    Specjalistka Biura Obsługi Klienta EMPIK E-COMMERCE Sp. z o.o. ul. Marszałkowska 104/122 prawie miesiąc zwodziła mnie prośbami o cierpliwość by w końcu stwierdzić, że to nie jej sprawa.
    No cóż mam prawo przypuszczać, że „salony” Empik to:
    1. Kłamliwe promocje bez dostępu do regulaminu (nie miałem go i sądzę, że karteczki użyte przez sprzedawczynię też nim nie były.
    2. Działania zmierzające do oszukania mnie:
    a) wielki plakat z rzekomymi promocjami (żadnych ograniczeń co do książek);
    b) po godzinnej zwłoce, machanie karteczkami z rzekomym regulaminem
    c) mdłe i bez pokrycia obietnice ze strony Biura Obsługi Klienta, dotyczące rzekomych chęci wyjaśnienia sprawy.
    3. Brak dbałości o klienta salonów Empik.
    4. Brak dbałości o dobre imię firmy Empik przez jej pracowników (chyba na wszystkich szczeblach)
    5. Brak podstaw kultury osobistej wykazany przez pracowników firmy Empik (godzinna zwłoka, machanie karteczkami bez udostępnienia ich, kłamliwe obietnice)
    6. Brak przygotowania do pracy w Empik wykazany przez pracowników firmy.
    7. Wysokie ceny proponowanych pozycji.
    Nie dziwi mnie spadek czytelnictwa w Polsce przy takiej obsłudze klienta jak w Waszych "salonach". Ja z niesmakiem zakończyłem etap bycia klientem Empik.
  • ~Daniel / 2019-10-08 11:03
    Ocena: 2.60 / 5
    W środę zamówiłem na prezent czytnik ebooków z dostawą do salonu, ponoć w 1-2 dni miał być do odbioru, towar został wysłany tego samego dnia. No i wszystko byłoby super gdyby dotarł do tego salonu, a w poniedziałek dostałem informację, że przesyłka z niewiadomych przyczyn się opóźni, po kontakcie z obsługą wiem tylko tyle, że nie wiadomo co się stało z przesyłką, nie wiadomo gdzie utknęła i nie wiadomo czy w ogóle przyjdzie.
    Poziom tej usługi to żenada.
  • ~Darek / 2020-12-16 17:53
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie zamawiać! Nie radzą sobie z dostawami, nie wiedzą, co mają na magazynie. Skompletowanie zamówienia trwało 4 dni a na wysyłkę czekam szósty dzień. I jeszcze nie wysłali...
    Ceny z kosmosu, dużo tanie znajdziecie w innych sklepach, no i szybciej kupicie.
  • ~DHT / 2021-08-10 10:22
    Ocena: 2.60 / 5
    Fajnie się przegląda, łatwo zamawia, szkoda, że "wysyłamy w 24h" to wielka ściema. po przejrzeniu historii moich zakupów wynika, że w ponad 65% przypadków czekałem na wysyłkę takich przedmiotów ponad 3 dni, w skrajnych przypadkach (i to poza sezonem świątecznym) ponad tydzień.
    ZaletyWygodnie się przegląda, tworzy listy, etc.
    WadyWysyłka, obsługa klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 967
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4345
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882