Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Arleta / 2022-12-09 15:23
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówiłam na Empik online towar, zapłaciłam z góry, towar miał dotrzeć pomiędzy 6-7 grudnia. Dnia 9 grudnia otrzymałam informację, że moje zamówienie jest anulowane z powodu braku towaru!!!! Jesteście śmieszni i nieprofesjonalni!!! Jak można sprzedawać towar, którego nie ma na magazynie - jak to nazwać - oszustwo, kombinatorstwo- nie spodziewałam się po Waszej firmie czegoś takiego. Żenada!!!!
    Zaletybrak
    WadyHandel towarami, których nie ma na stanie
  • ~nuska122 / 2022-12-09 11:06
    Ocena: 2.20 / 5
    Bez jakiejkolwiek informacji potrafią podzielić przesyłkę na dwa punkty odbioru. I o ile w sklepienie odbiór jest za 0 zł , to za paczkomat muszę już zapłacić. Jedno zamówienie, dwa punkty odbioru, opłacony paczkomat a ja i tak muszę gnaĆ do sklepu ,aby odebrać połowę zamówienia.
  • ~BOGDAN / 2022-12-09 09:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłem w promocji Black Week 27.11.22 z dostawą na 1-2.12.22, na Mikołaja z zapasem terminu .Dostawa co 2 dni przesuwana, dziś mamy 9.12.22 , pomimo wielokrotnych interwencji przesyłka nawet nie wysłana !!! A towar na magazynie jest , tyle, że już bez promocji, ale można "kupić od ręki " ok.20 % drożej. A frajerzy z promocji niech sobie czekają... może na Gwiazdkę dotrze, bo Mikołaj już minął.
    ZaletyBogata Oferta
    WadyNie realizowanie dostaw z promocji Black Week ( jak na razie 12 dni ) , ale towar w sprzedaży na bieżąco w " normalnych cenach"
  • ~Olbor / 2022-12-08 11:58
    Ocena: 3.20 / 5
    Mam w Empiku usługę premium gwarantująca dostawy w ramach wcześniejszej opłaty rocznej. Zamawiam dwa przedmioty jednocześnie. Okazuje się ze obydwa przyjdą osobno i za jeden trzeba zapłacić za przesyłkę 18 zł. Pytam konsultanta dlaczego? Odp. Ze to zewnętrzny sprzedawca i nie maja z nim umowy ?!!??! Ale w asortymencie mają!!?? Zapłaciłem za dostawy w ramach pakietu empikowi… wiec ja mam umowę … Dla mnie to oszustwo!!!
  • ~Megi / 2022-12-08 07:28
    Ocena: 1.20 / 5
    Po raz kolejny zamówienie zostało anulowane z powodu braku asortymentu na magazynie. Gra którą zamówiłam nie była ostatnia, jednak jej cena wzrosła o ponad 20 zł, co się wiązało ze zignorowaniem mojego zamówienia i wysłaniem komuś kto zapłacił więcej.
    Obsługa klienta "zamiata sprawę pod dywan" - przecież i tak pieniądze odzyskam. Drodzy Państwo nie na tym polega dbanie o klienta.
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie klienta
    sprzedaż asortymentu, którego rzekomo nie ma na magazynie
  • ~Seba / 2022-12-07 23:12
    Ocena: 2.60 / 5
    Po zakupie gazetki LEGO z zabawką zapakowanej w szczelną folie, następnego dnia już nie mogłem dokonać zwrotu, gdyż powiedziano mi, że jest to prasa :D i nie przyjmą zwrotów. W dzisiejszych czasach jest to dla mnie fatalna wtopa wizerunkowa sklepu, który jest nie jest absolutnie prokonsumencki. Nie dokonam tu już żadnego zakupu! Ceny z kosmosu, czas wysyłki również pozostawia wiele do życzenia, nie wiem jakim cudem sklep utrzymał tak duża pozycję na rynku. Chyba tylko poprzez system kateryjny, w którym korko szczury muszą wydać punkty i empik jest jedynym miejscem gdzie można coś wybrać. Ja nigdy nie zrobię już tu więcej zakupów.
  • ~Beata / 2022-12-07 10:36
    Ocena: 3.40 / 5
    Witam.
    Córka otrzymała kartę podarunkową do Empiku. Niestety przegapilismy datę ważnosci o kilka dni.Zwrociłam sie więc z proźbą o przedłóżenie karty aby ją zrealizować.Niestety z biura obsługi klijenta otrzymałam odpowiedź że nic nie da się zrobić
    Bardzo mi przykro. I jestem zawiedzina,że sieć sklepów Empik na takim poziomie nie działa na korzyść klijenta. Widocznie nie zależy na klijenci tylko na własnej korzyść.
    W sieci sklepów Reserved nie miałam takiego problemu. Nie zabrakło czynika ludzkiego i indywidyalnego podejścia do problemu.Już nie polecę i nie kupię kart z tego salonu.
    ZaletyDuży asortyment.
    Obsługa w salonie bardzo miła i pomocna.
    WadyNiestety podejscie związane z Kartą podarunkową. BRAK ELASTYCZNOSCI.Sieć nie dba o klijennta.
  • ~Paulina / 2022-12-06 18:22
    Ocena: 1.40 / 5
    Najgorszy sklep internetowy z jakiego miałam okazję korzystać. Przy pierwszym zamówieniu po kilku dniach dostałam wiadomość mailową, która informowała o tym, że sklep nie posiada jednak w magazynie zamówionego produktu. Dałam drugą szansę, drugie zamówienie jest obecnie w realizacji. Leży skompletowane w magazynie i nikt nie raczy go wysłać, a z racji tego, że wszystkie produkty zostały spakowane nie mogę już anulować zamówienia. Więc poczekam sobie aż komuś się przypomni o mojej paczce. Po próbie kontaktu z obsługą klienta dostałam maila o treści ,,Dzień dobry! Dziękujemy za Twoją wiadomość. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią najszybciej jak to będzie możliwe", czyli znowu poczekam kilka dni. Tragedia, więcej niczego nie zamówię z tej strony, wstyd, żeby w 2022 roku nie być w stanie zrealizować przyjętego zamówienia przez tydzień.
    WadyDługi czas realizacji zamówień
    Brak szybkiego kontaktu z obsługą klienta
    Sprzedaż produktów, których nie ma w magazynie
  • ~Lusia / 2022-12-06 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kamilo zgadzam się z tobą. Mnie też tak oszukali. Wymagali adresu do doręczenia książki, w opisie było wyraźnie,że to książka z załącznikami,a teraz mi wmawiają,że zamówiłam audiobooka i niby w wielu miejscach mnie przy zamówieniu informowali,co jest bzdurą,co potwierdzają też wpisy innych oszukanych. Zwróciłam się o opinię do Rzecznika i ten odpisał,że jeśli produkt był niezgodny z opisem mimo,że jest to audiobook,mam prawo do zwrotu lub wymiany na produkt zgodny z opisem. Wyslalam do do Empiku,ale widząc ilość oszukanych,nie wierzę by dobrowolnie oddali mi pieniądze lub wymienili audiobooka na książkę z opisu. Może wszyscy oszukani powinni się zjednoczyć i wspólnie zadziałać jakimś wnioskiem zbiorowym by ukrucić oszukiwanie ludzi.
  • ~Maciek / 2022-12-06 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiasz na stronie empik.com, a kiedy chcesz zwrócić, to okazuje się, że nie możesz zwrócić w salonie, tylko na własny koszt musisz odesłać do jakiegoś zewnętrznego sprzedawcy.
  • ~Barbara / 2022-12-05 23:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Aplikacja empikfoto nie działa. Kilka razy próbowałam wykorzystać kod na darmowe 60 odbitek. Kod nie działał, zadziałał za którymś razem dopiero. W końcu dotarłam do płatności blikiem i wszystko zniknęło, pojawiły się nowe sumy, inne, z sufitu, kod już nie był uwzględniony. Porażka totalna. Przestrzegam. Barbara
    ZaletyŻadnych zalet dziś nie zauważyłam
  • ~Kamila / 2022-12-05 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiałam dwie książki, dostałam jedna, okazało się, że druga z zamówionych jest elektroniczna, ponoć miałam komunikaty, ale wyświetlają się chyba tylko im, bo ja byłam przekonana, że kupuje wersje papierową. Produktu elektronicznego nie dostałam, ponoć jest gdzieś w aplikacji, mimo że nie otworzyłam, nie pobrałam to nie mogę go zwrócić, ani wymienić na wersje papierowa. Skandal
    ZaletyNie ma zalet
    WadySame wady
  • ~Draven / 2022-12-05 16:54
    Ocena: 3.20 / 5
    Nie pierwszy raz otrzymałem pogniecioną książkę. Reklamacja trwa ok 2 tyg, więc lepiej jest zwrócić książkę.
  • ~Lusia / 2022-12-05 07:36
    Ocena: 1.40 / 5
    Znalazłam u nich książkę potrzebną mi do szkoły. Okazało się jednak,że cały jej opis nie zgadza się z tym co mi ostatecznie sprzedano. Oczywiście opis niezgodny z produktem nie jest dla nich ani podstawa do zwrotu pieniędzy,ani do dostarczeni produktu zgodnego z opisem. Prawa konsumenta dla nich nie są ważne bo mają swój regulamin.
  • ~Kaja / 2022-12-03 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupów w Empik.
    Nie mają zamawianego towaru, obsługa klienta złośliwa i nieżyczliwa, żadnej pomocy. Nie wiem jaki jest cel ich zatrudniania i za co biorą pieniądze.
    Długo trzeba czekać na wpłacone pieniądze.
    Nigdy więcej zakupów w tej firmie.
    ZaletyNie ma zalet.
    WadyBrak towaru, który jest w ofercie. Brak szacunku dla klienta. Długie oxzekiwanie na jakąkolwiek reakcję.
  • ~Pan B / 2022-12-03 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar niezgodny z opisem. Zwodzenie mailowe i robienie debila z klienta. Nie polecam i nie pozdrawiam Pani Marty R za zwodzenie i oszukiwanie klientów!!!!!
    ZaletyBrak!
    WadyBłędne ceny na stronie, błędne informacje na infolinii, nieprofesjonalne podejście do klienta.
  • ~scarl / 2022-12-01 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam!!!! Na zamówienie czekałam ponad 2 tygodnie, bo mają jakieś problemy z dostawą. W końcu, kiedy kubek dotarł, okazało się, że jest pobity! Zostałam bez prezentu!!!! Nie, nie i jeszcze raz nie dla tego sprzedawcy! Żenada!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadycałkowite olewanie klienta
  • ~Monika / 2022-11-29 15:11
    Ocena: 1.20 / 5
    Sprzedają towar, wysyłają, ponad tydzień brak informacji co z przesyłką i nagle przychodzi zwrot pieniędzy. Okazuje się, że zamówienie anulowali kiedy było w wysyłce. Produkt przez cały czas jest dostępny na stronie, za to jego cena wzrosła. To nie pierwszy raz kiedy mam problem z zamówieniem z ich winy. Mają gdzieś klientów. Żenada.
    ZaletyBrak
    WadyPodejście do klienta, obsługa, przetrzymywanie pieniędzy.
  • ~Jarek / 2022-11-28 17:28
    Ocena: 1.40 / 5
    Sprzedają towar którego nie posiadają i zdarzało mi się kilka razy zamawiać na empiku, połowa z tego była anulowana bo nie posiadają towaru porażka.
    ZaletyCena ok jak za towar którego nie mają
    WadyCały system to jedna wielka wada
  • ~Magda / 2022-11-25 18:27
    Ocena: 1.00 / 5


    Bardzo źle działająca aplikacja do komunikacji z użytkownikiem.

    Brak pomysłu na rozwiązanie możliwości zwrotu książki na e-book w momencie pomyłki.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 997
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4895
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4609
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4077
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3154