Najgorszy sklep internetowy z jakiego miałam okazję korzystać. Przy pierwszym zamówieniu po kilku dniach dostałam wiadomość mailową, która informowała o tym, że sklep nie posiada jednak w magazynie zamówionego produktu. Dałam drugą szansę, drugie zamówienie jest obecnie w realizacji. Leży skompletowane w magazynie i nikt nie raczy go wysłać, a z racji tego, że wszystkie produkty zostały spakowane nie mogę już anulować zamówienia. Więc poczekam sobie aż komuś się przypomni o mojej paczce. Po próbie kontaktu z obsługą klienta dostałam maila o treści ,,Dzień dobry! Dziękujemy za Twoją wiadomość. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią najszybciej jak to będzie możliwe", czyli znowu poczekam kilka dni. Tragedia, więcej niczego nie zamówię z tej strony, wstyd, żeby w 2022 roku nie być w stanie zrealizować przyjętego zamówienia przez tydzień.
WadyDługi czas realizacji zamówień
Brak szybkiego kontaktu z obsługą klienta
Sprzedaż produktów, których nie ma w magazynie
~Lusia / 2022-12-06 11:52
Ocena: 1.00 / 5
Kamilo zgadzam się z tobą. Mnie też tak oszukali. Wymagali adresu do doręczenia książki, w opisie było wyraźnie,że to książka z załącznikami,a teraz mi wmawiają,że zamówiłam audiobooka i niby w wielu miejscach mnie przy zamówieniu informowali,co jest bzdurą,co potwierdzają też wpisy innych oszukanych. Zwróciłam się o opinię do Rzecznika i ten odpisał,że jeśli produkt był niezgodny z opisem mimo,że jest to audiobook,mam prawo do zwrotu lub wymiany na produkt zgodny z opisem. Wyslalam do do Empiku,ale widząc ilość oszukanych,nie wierzę by dobrowolnie oddali mi pieniądze lub wymienili audiobooka na książkę z opisu. Może wszyscy oszukani powinni się zjednoczyć i wspólnie zadziałać jakimś wnioskiem zbiorowym by ukrucić oszukiwanie ludzi.
~Maciek / 2022-12-06 10:35
Ocena: 1.00 / 5
Zamawiasz na stronie empik.com, a kiedy chcesz zwrócić, to okazuje się, że nie możesz zwrócić w salonie, tylko na własny koszt musisz odesłać do jakiegoś zewnętrznego sprzedawcy.
~Barbara / 2022-12-05 23:06
Ocena: 1.50 / 5
Aplikacja empikfoto nie działa. Kilka razy próbowałam wykorzystać kod na darmowe 60 odbitek. Kod nie działał, zadziałał za którymś razem dopiero. W końcu dotarłam do płatności blikiem i wszystko zniknęło, pojawiły się nowe sumy, inne, z sufitu, kod już nie był uwzględniony. Porażka totalna. Przestrzegam. Barbara
ZaletyŻadnych zalet dziś nie zauważyłam
~Kamila / 2022-12-05 19:18
Ocena: 1.00 / 5
Zamawiałam dwie książki, dostałam jedna, okazało się, że druga z zamówionych jest elektroniczna, ponoć miałam komunikaty, ale wyświetlają się chyba tylko im, bo ja byłam przekonana, że kupuje wersje papierową. Produktu elektronicznego nie dostałam, ponoć jest gdzieś w aplikacji, mimo że nie otworzyłam, nie pobrałam to nie mogę go zwrócić, ani wymienić na wersje papierowa. Skandal
ZaletyNie ma zalet
WadySame wady
~Draven / 2022-12-05 16:54
Ocena: 3.20 / 5
Nie pierwszy raz otrzymałem pogniecioną książkę. Reklamacja trwa ok 2 tyg, więc lepiej jest zwrócić książkę.
~Lusia / 2022-12-05 07:36
Ocena: 1.40 / 5
Znalazłam u nich książkę potrzebną mi do szkoły. Okazało się jednak,że cały jej opis nie zgadza się z tym co mi ostatecznie sprzedano. Oczywiście opis niezgodny z produktem nie jest dla nich ani podstawa do zwrotu pieniędzy,ani do dostarczeni produktu zgodnego z opisem. Prawa konsumenta dla nich nie są ważne bo mają swój regulamin.
~Kaja / 2022-12-03 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zakupów w Empik.
Nie mają zamawianego towaru, obsługa klienta złośliwa i nieżyczliwa, żadnej pomocy. Nie wiem jaki jest cel ich zatrudniania i za co biorą pieniądze.
Długo trzeba czekać na wpłacone pieniądze.
Nigdy więcej zakupów w tej firmie.
ZaletyNie ma zalet.
WadyBrak towaru, który jest w ofercie. Brak szacunku dla klienta. Długie oxzekiwanie na jakąkolwiek reakcję.
~Pan B / 2022-12-03 12:19
Ocena: 1.00 / 5
Towar niezgodny z opisem. Zwodzenie mailowe i robienie debila z klienta. Nie polecam i nie pozdrawiam Pani Marty R za zwodzenie i oszukiwanie klientów!!!!!
ZaletyBrak!
WadyBłędne ceny na stronie, błędne informacje na infolinii, nieprofesjonalne podejście do klienta.
~scarl / 2022-12-01 19:44
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam!!!! Na zamówienie czekałam ponad 2 tygodnie, bo mają jakieś problemy z dostawą. W końcu, kiedy kubek dotarł, okazało się, że jest pobity! Zostałam bez prezentu!!!! Nie, nie i jeszcze raz nie dla tego sprzedawcy! Żenada!!!!
Zaletyżadnych
Wadycałkowite olewanie klienta
~Monika / 2022-11-29 15:11
Ocena: 1.20 / 5
Sprzedają towar, wysyłają, ponad tydzień brak informacji co z przesyłką i nagle przychodzi zwrot pieniędzy. Okazuje się, że zamówienie anulowali kiedy było w wysyłce. Produkt przez cały czas jest dostępny na stronie, za to jego cena wzrosła. To nie pierwszy raz kiedy mam problem z zamówieniem z ich winy. Mają gdzieś klientów. Żenada.
ZaletyBrak
WadyPodejście do klienta, obsługa, przetrzymywanie pieniędzy.
~Jarek / 2022-11-28 17:28
Ocena: 1.40 / 5
Sprzedają towar którego nie posiadają i zdarzało mi się kilka razy zamawiać na empiku, połowa z tego była anulowana bo nie posiadają towaru porażka.
ZaletyCena ok jak za towar którego nie mają
WadyCały system to jedna wielka wada
~Magda / 2022-11-25 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo źle działająca aplikacja do komunikacji z użytkownikiem.
Brak pomysłu na rozwiązanie możliwości zwrotu książki na e-book w momencie pomyłki.
~lysy0204 / 2022-11-24 18:49
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli nie ogarniacie stanu na sklepie to może czas zmienić magazyniera?
~Niva / 2022-11-24 13:02
Ocena: 1.00 / 5
Najpierw przysłali mi błędy produkt, a później przez kilkanaście dni czekałem na rozpatrzenie reklamacji
~Iza / 2022-11-22 18:53
Ocena: 1.00 / 5
Wysyłają uszkodzony towar, nie odpisują na emaile nie chcą wymienić ani rozwiązać problemu Infolinia bez sensu mówią tyle żeby sobie nie zaszkodzić.Kolejny raz wysłali mi uszkodzony towar.Bezczelne podejście do klienta.Nie polecam, kupujcie na allegro
ZaletyBrak
WadyUszkodzony,brzydki towar, problem z wymianą
~Kasia / 2022-11-20 09:22
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia na 6 paczek jedna przyszła normalnie , wysyłanie czegoś co nie zamówiłam było notoryczne , olewanie i nie odpisywanie na meila . Nigdy więcej nie zamówię w Empik
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Bogdan / 2022-11-19 14:33
Ocena: 2.60 / 5
Niestety nie przejrzałem opinii wcześniejszych o tej firmie i jak większość z was zostałem z ręką w nocniku. Towar zamówiony opłacony w sobotę miała być dostawa wtorek - środa. Była ale z tygodniowym opóźnieniem i bez żadnego kontaktu czy się zgadzam czy nie, po czym sami z siebie wysłali towar bez mojej zgody jak już napisałem ze rezygnuje i zwracam się o zwrot kosztów. Niestety to miał być prezent urodzinowy wiec musiałem się ratować gdzie indziej. Żenada nic dodać nic ująć - zdecydowanie nie polecam!
~angryExClient / 2022-11-18 15:27
Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie miało być zrealizowane w ciągu tygodnia. oczywiście - cisza. Po mojej wiadomości z pytaniem, co z zamówieniem dostałam odpowiedź, że jeden z produktów jest niedostępny (przy zamawianiu wszystkie miały status dostępnych). Zaproponowano mi czekanie jeszcze tydzień. Na infolinię nie sposób się dodzwonić. To już kolejna taka sytuacja. Omijać szerokim łukiem! Lekceważenie klienta (żeby nie nazwać tego mocniej, bo same ostre słowa się cisną).
Zaletyzero
Wadytotalna amatorszczyzna, brak pojęcia o prowadzeniu sklepu internetowego, burdel jak w polskim rządzie
~Papkin / 2022-11-17 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Sklep jest beznadziejny. Regulamin zmusza Cię przy zwrocie do zostawienia u nich pieniędzy albo karta upominkowa albo jak zwracany towar się skończył brak możliwości zwrotu. KIBEL. Nie polecam