Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rozżalony / 2022-01-21 12:35
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie polecam zakupów na stronie internetowej Empik. Nawet z Empik Premium ceny przedmiotów nie są konkurencyjne, gdy wchodził premium to było lepiej. Teraz się płaci tylko za premium, wysyłki do paczkomatów są teraz na tyle tanie, że u innych internetowych sprzedawców można kupić taniej i w większości przypadków nie oszukują na czasie wysyłki. Czasy dostaw na stronie Empik zwykle przed zamówieniem są inne, a faktycznie po zamówieniu się wydłużają, a od kiedy Empik zaczął prowadzić współpracę z partnerami, jakość obsługi spadła na fatalny poziom, niemożliwy wręcz kontakt żeby się dowiedzieć o co chodzi z przesyłkami, bardzo długi czas oczekiwania na wysyłkę, sam Empik również bardzo opieszale realizuje zamówienia. Nie pozostaje mi nic innego jak wylać swój żal i zrezygnować z usług firmy i premium. Jak Empik to jedynie stacjonarnie.
    ZaletyStacjonarny Empik
    WadyJak w treści opinii
  • ~sk / 2020-01-22 12:19
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie posiadają towaru w magazynie, po zamówieniu wydłużają czas dostawy.
    Robią biznes za cudzą kasę.
    Nie polecam
  • ~Viki / 2020-12-17 15:45
    Ocena: 2.80 / 5
    6 grudnia złożone zamówienie. Od 6 dni status zamówienia skompletowane. Dziś mija 11 dzień i mimo wielu obietnic,ze zamówienie zostanie wysłane,nic się nie zmieniło. Dalej czekam niestety
    WadyOpóźnienie wysyłki
  • ~Wiesława / 2023-07-28 15:48
    Ocena: 2.80 / 5
    Książki zamówione 24.07 ( w ofercie wysyłka 24h). Zamówienie opłacone, potwierdzone mailem z terminem dostawy 26 lub 27. Dziś ( 28) po mojej interwencji dostałam maila, że mam być cierpliwa. Poprosiłam o anulowanie zamówienia. Kolejny mail, że na tym etapie już nie można, ale po zmianie statusu na wysłane, zostanie anulowane. Zobaczymy!!! A jako zadośćuczynienie pani zaproponowała, że sprawdzi gdzie mogę kupić książki ( oczywiście drożej i muszę dojechać ponad 20 km). Tragedia !
  • ~Wioleta / 2021-09-20 15:40
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówienie złożone 7 września. Niby wysłane 9 września. Na stronie DHL jedynie podane, że otrzymali dane elektroniczne przesyłki. Brak odpowiedzi na maile sprawie zwrotu pieniędzy. Dzisiaj mamy już 20 września i dalej cisza. Kontaktuje się z z urzędem ochrony konkurencji i konsumenta.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~zaq / 2018-10-08 14:30
    Ocena: 2.80 / 5
    Czas od momentu wplaty do faktycznego odbioru zamowienia dramat przy kupnie napisany niby czas realizacji 72h ale to nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscia ..kompletacje, wysylania szkoda czasu..sama ta ich "kompletacja" trwala tydzien pelne 7 dni plus 2 dni dojazd do punktu odbioru w tych czasach taki czas realizacji zamowienia budzi jedynie zazenowanie
  • ~Damexeter / 2023-09-26 13:12
    Ocena: 2.75 / 5
    Zamówiłem płyty cd z winylowymi to co dostałem to masakra, pudełko za małe na vinyle powkładali zaginając rogi płyt winylowych żeby tylko płyta weszła a opakowanie nie musi być całe żadnego zabesieczenia płyt winylowych.Niepolecam wysyłkowych mieszkanek ciekawe jak wysyłają tylko winyle jak tak to raczej nie polecam wcale Empiku.
    WadyWysyłka płyt winylowych z cd zniszczone opakowania płyt winylowych.
  • ~Juka / 2021-04-27 16:27
    Ocena: 2.75 / 5
    Wszystkie trzy książki, które zamówiłam przyszły nadniszczone i brzydkie, a jedna miała być na prezent.
  • ~Klient / 2012-12-18 18:33
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam
    Nie polecam żadnego sklepu Empik
    kupiłem ostatnio czytnik ebooków okazał się uszkodzony ,nawet ten z wystawy zawiesza się można wymienić na działający egzemplarz ale w żadnym salonie w Krakowie takiego nie ma i pozostaje tylko reklamacja 14 dni a czytnik miał iść prezent pod choinkę , oczywiście o zwrocie pieniędzy nie ma mowy także o wymianie za dopłatą też nie
    Zaletybrak
    Wadyobsługa ,traktowanie klienta
  • ~Magdalena / 2023-07-25 14:50
    Ocena: 2.75 / 5
    Zamówiłam półkę na buty do zawieszania na drzwiach. Produkt przyszedł niekompletny (nie ma jej na czym zawiesić), w dodatku buty spadają (poprzeczki są pod niewłaściwym kątem). ZDECYDOWANIE NIE POLECAM
  • ~Karolina / 2018-12-16 10:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Byłam w 3 empikach jednego dnia. W pierwszym ok. Pani mnie zapytała czy jakoś pomóc. I to w tym były największe tłumy. W kolejnych dwóch - dramat. W drugim- ogromny sklep, już mniej ludzi. Szukam na sklepie kogokolwiek, kto mógłby znaleźć książkę, której sama nie mogłam odszukać. Znalazłam Pana, pytam. Pan zaprowadził mnie do drugiego Pana, który wskazał mi regał, na której owa książka powinna być. Zanim się obejrzałam Pana już nie było. W ostatnim empiku było najgorzej. Znowu poszukiwania obsługi na sklepie. W końcu stanęłam w kolejce przy kasie. Jedna pani wyszła ze strefy kasy i pytam się grzecznie czy może mi pomóc, na co pani że zaraz. No to pytam czy ktoś tu jeszcze pracuje, na co pani mi odpowiada, że zaraz kogoś poprosi z szefostwa. Czekam 5 minut, 10, 15. W końcu podchodzę do kasy i pytam innej osoby czy w końcu ktoś może mi pomóc na co otrzymałam odpowiedź, że oni nie mają obowiązku podchodzić do klientów. No żenada jakas. Ale na zapleczu to conajmiej dwie siedziały gwiazdy. Po co oni tam sa? Nie wiem. Nie dość, że ciężko znaleźć kogoś na sklepie, aby pomógł to jeszcze chowają się (?) na zaplecze. To jest nie poważne, lekceważace i nie profesjonalne. Nigdy więcej. Dużo jest księgarni i tego typu sklepów.
    WadyPodejście do klienta
  • ~klient / 2020-11-27 08:19
    Ocena: 2.67 / 5
    przy zamówieniu i pod każdym zamawianym towarem jest informacja wysyłamy w ciągu 24 godzin jakie jest rozczarowanie klienta jeśli zamówił 23 listopada a 27 listopada(piątek) dostaje informację , że przesyła została wysłana i dojdzie najdalej w ciągu 2 dni roboczych .
    Wadyinformacja przy towarach o wysyłce towaru w ciągu 24 godzin co wprowadza klienta w błąd nawet ( jesli gdzieś w regulaminie jest opis że te 24 godziny nic nie znaczą oprócz reklamy)
  • ~Zbyszek / 2022-07-11 17:39
    Ocena: 2.67 / 5
    To jest pierwszy i ostatni zakup w Empik, stosują nieuczciwe metody sprzedaży internetowej Ratalnej( kredyt konsumencki) przy współpracy z santander. Dzisiaj się przekonałem. Kupiłem telefon na raty bo stary uległ uszkodzeniu. telefon 2300 no i raty zero procent santander ( jaki ja głupi) do spłaty 2750, ale to jest pikuś firma który ten telefon mi ma wysłać za pośrednictwem EMPIK wystawia fakturę na 2200. Pozdrawiam kombinatorów. odstępuje od umowy.
  • ~Adi / 2021-12-05 13:02
    Ocena: 2.60 / 5
    Przy zawieraniu umowy premium pani sprzedawczyni zapewniała, że w ramach premium dostawa książek do Niemiec jest darmowa. Niestety przy zakupie okazuje się, że przesyłka kosztuje 60zł.
  • ~Aga / 2022-08-25 10:16
    Ocena: 2.60 / 5
    Dostałam kartę upominkową. Niestety nie było wpisanej daty ważności. Kupiłam książkę i na karcie zostało mi jeszcze 50 zł. Podczas kolejnych zakupów okazało się że karta jest nieważna i środki przepadły. Nie ma możliwości żeby po doładowaniu karty odzyskać środki. Nie spotkałam się nigdy z czymś podobnym. Poza tym na karcie nie ma wybitej daty ważności więc ciężko monitorować terminy.
    Aplikacją też pozostawia wieje do życzenia.
    Nie polecam tej firmy.
    ZaletyBrak
  • ~Agata / 2021-12-09 13:31
    Ocena: 2.60 / 5
    Wystawiają towar którego nie mają na stanie - dot. perfum. Kontakt podany do faktycznego dostawcy (Empik tylko pośredniczy). Towaru niestety nie otrzymałam ! Zakup 29.11, zwrot należności 08.12 po wielokrotnej interwencji (mailowej i telefonicznej).
    WadyWystawiają towar którego nie mają na stanie.
  • ~Agnieszka / 2021-11-23 23:04
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówienie złożone 6.10 a dostawa w dniu 23 listopada wciąż niezrealizowana (a każda pozycja miała status wysyłka w ciągu 24 godzin) Terminy dostawy przekładane już z 6 razy. OD obsługi klienta niczego nie można się dowiedzieć poza oklepaną formułką, która nic nie wnosi. Nie polecam zamawiania, szczególnie na prezenty, bo można się bardzo rozczarować.
    Wadyczas dostawy, obsługa klienta
  • ~Agnieszka / 2022-09-24 09:28
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówiłam książkę za 30 zł z odbiorem w punkcie. Płatność blik z konta zniknęło mi 70 zł. Po napisaniu do działu obsługi dostałam wiadomość że odpowiedzą jak najszybciej to możliwe. Później dostałam wiadomość o usłudze premium której nie zaznaczyłam. Ponownie napisałam ale moje wiadomości do empik zostały zablokowane. Nigdy więcej nie skorzystam z usług empik.
    WadyNaciąganie na dodatkowe koszty
  • ~Agnieszka / 2023-09-09 14:22
    Ocena: 2.60 / 5
    Tragedia, już nie zamówię w tym sklepie internetowo. Zamówienie z dnia 15.08.2023 do tej pory nie otrzymałam. Prześcigają się w wyszukiwaniu winnego , codziennie słyszę coś innego , już nie wiem czy szukają tej paczki, czy nie przekazali do kuriera.... nie potrafią powiedzieć kiedy po prostu wyślą zamówione pozycje. Bałagan , kłamstwo , oszustki. Wszędzie tylko nie tam.
  • ~AK / 2020-12-07 19:53
    Ocena: 2.60 / 5
    Sprzedają to, czego nie mają w posiadaniu. Z tego wynikają problemy z dostarczeniem zamówień. Niestety, nie jest to związane z okresem świątecznym,to taki chamski model sprzedaży... Poprosił brak słów.
    ZaletyŻadna
    WadyModel sprzedaży
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 967
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4345
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882