Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1688 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Megi / 2022-12-08 07:28
    Ocena: 1.20 / 5
    Po raz kolejny zamówienie zostało anulowane z powodu braku asortymentu na magazynie. Gra którą zamówiłam nie była ostatnia, jednak jej cena wzrosła o ponad 20 zł, co się wiązało ze zignorowaniem mojego zamówienia i wysłaniem komuś kto zapłacił więcej.
    Obsługa klienta "zamiata sprawę pod dywan" - przecież i tak pieniądze odzyskam. Drodzy Państwo nie na tym polega dbanie o klienta.
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie klienta
    sprzedaż asortymentu, którego rzekomo nie ma na magazynie
  • ~Seba / 2022-12-07 23:12
    Ocena: 2.60 / 5
    Po zakupie gazetki LEGO z zabawką zapakowanej w szczelną folie, następnego dnia już nie mogłem dokonać zwrotu, gdyż powiedziano mi, że jest to prasa :D i nie przyjmą zwrotów. W dzisiejszych czasach jest to dla mnie fatalna wtopa wizerunkowa sklepu, który jest nie jest absolutnie prokonsumencki. Nie dokonam tu już żadnego zakupu! Ceny z kosmosu, czas wysyłki również pozostawia wiele do życzenia, nie wiem jakim cudem sklep utrzymał tak duża pozycję na rynku. Chyba tylko poprzez system kateryjny, w którym korko szczury muszą wydać punkty i empik jest jedynym miejscem gdzie można coś wybrać. Ja nigdy nie zrobię już tu więcej zakupów.
  • ~Beata / 2022-12-07 10:36
    Ocena: 3.40 / 5
    Witam.
    Córka otrzymała kartę podarunkową do Empiku. Niestety przegapilismy datę ważnosci o kilka dni.Zwrociłam sie więc z proźbą o przedłóżenie karty aby ją zrealizować.Niestety z biura obsługi klijenta otrzymałam odpowiedź że nic nie da się zrobić
    Bardzo mi przykro. I jestem zawiedzina,że sieć sklepów Empik na takim poziomie nie działa na korzyść klijenta. Widocznie nie zależy na klijenci tylko na własnej korzyść.
    W sieci sklepów Reserved nie miałam takiego problemu. Nie zabrakło czynika ludzkiego i indywidyalnego podejścia do problemu.Już nie polecę i nie kupię kart z tego salonu.
    ZaletyDuży asortyment.
    Obsługa w salonie bardzo miła i pomocna.
    WadyNiestety podejscie związane z Kartą podarunkową. BRAK ELASTYCZNOSCI.Sieć nie dba o klijennta.
  • ~Paulina / 2022-12-06 18:22
    Ocena: 1.40 / 5
    Najgorszy sklep internetowy z jakiego miałam okazję korzystać. Przy pierwszym zamówieniu po kilku dniach dostałam wiadomość mailową, która informowała o tym, że sklep nie posiada jednak w magazynie zamówionego produktu. Dałam drugą szansę, drugie zamówienie jest obecnie w realizacji. Leży skompletowane w magazynie i nikt nie raczy go wysłać, a z racji tego, że wszystkie produkty zostały spakowane nie mogę już anulować zamówienia. Więc poczekam sobie aż komuś się przypomni o mojej paczce. Po próbie kontaktu z obsługą klienta dostałam maila o treści ,,Dzień dobry! Dziękujemy za Twoją wiadomość. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią najszybciej jak to będzie możliwe", czyli znowu poczekam kilka dni. Tragedia, więcej niczego nie zamówię z tej strony, wstyd, żeby w 2022 roku nie być w stanie zrealizować przyjętego zamówienia przez tydzień.
    WadyDługi czas realizacji zamówień
    Brak szybkiego kontaktu z obsługą klienta
    Sprzedaż produktów, których nie ma w magazynie
  • ~Lusia / 2022-12-06 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kamilo zgadzam się z tobą. Mnie też tak oszukali. Wymagali adresu do doręczenia książki, w opisie było wyraźnie,że to książka z załącznikami,a teraz mi wmawiają,że zamówiłam audiobooka i niby w wielu miejscach mnie przy zamówieniu informowali,co jest bzdurą,co potwierdzają też wpisy innych oszukanych. Zwróciłam się o opinię do Rzecznika i ten odpisał,że jeśli produkt był niezgodny z opisem mimo,że jest to audiobook,mam prawo do zwrotu lub wymiany na produkt zgodny z opisem. Wyslalam do do Empiku,ale widząc ilość oszukanych,nie wierzę by dobrowolnie oddali mi pieniądze lub wymienili audiobooka na książkę z opisu. Może wszyscy oszukani powinni się zjednoczyć i wspólnie zadziałać jakimś wnioskiem zbiorowym by ukrucić oszukiwanie ludzi.
  • ~Maciek / 2022-12-06 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiasz na stronie empik.com, a kiedy chcesz zwrócić, to okazuje się, że nie możesz zwrócić w salonie, tylko na własny koszt musisz odesłać do jakiegoś zewnętrznego sprzedawcy.
  • ~Barbara / 2022-12-05 23:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Aplikacja empikfoto nie działa. Kilka razy próbowałam wykorzystać kod na darmowe 60 odbitek. Kod nie działał, zadziałał za którymś razem dopiero. W końcu dotarłam do płatności blikiem i wszystko zniknęło, pojawiły się nowe sumy, inne, z sufitu, kod już nie był uwzględniony. Porażka totalna. Przestrzegam. Barbara
    ZaletyŻadnych zalet dziś nie zauważyłam
  • ~Kamila / 2022-12-05 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiałam dwie książki, dostałam jedna, okazało się, że druga z zamówionych jest elektroniczna, ponoć miałam komunikaty, ale wyświetlają się chyba tylko im, bo ja byłam przekonana, że kupuje wersje papierową. Produktu elektronicznego nie dostałam, ponoć jest gdzieś w aplikacji, mimo że nie otworzyłam, nie pobrałam to nie mogę go zwrócić, ani wymienić na wersje papierowa. Skandal
    ZaletyNie ma zalet
    WadySame wady
  • ~Draven / 2022-12-05 16:54
    Ocena: 3.20 / 5
    Nie pierwszy raz otrzymałem pogniecioną książkę. Reklamacja trwa ok 2 tyg, więc lepiej jest zwrócić książkę.
  • ~Lusia / 2022-12-05 07:36
    Ocena: 1.40 / 5
    Znalazłam u nich książkę potrzebną mi do szkoły. Okazało się jednak,że cały jej opis nie zgadza się z tym co mi ostatecznie sprzedano. Oczywiście opis niezgodny z produktem nie jest dla nich ani podstawa do zwrotu pieniędzy,ani do dostarczeni produktu zgodnego z opisem. Prawa konsumenta dla nich nie są ważne bo mają swój regulamin.
  • ~Kaja / 2022-12-03 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupów w Empik.
    Nie mają zamawianego towaru, obsługa klienta złośliwa i nieżyczliwa, żadnej pomocy. Nie wiem jaki jest cel ich zatrudniania i za co biorą pieniądze.
    Długo trzeba czekać na wpłacone pieniądze.
    Nigdy więcej zakupów w tej firmie.
    ZaletyNie ma zalet.
    WadyBrak towaru, który jest w ofercie. Brak szacunku dla klienta. Długie oxzekiwanie na jakąkolwiek reakcję.
  • ~Pan B / 2022-12-03 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar niezgodny z opisem. Zwodzenie mailowe i robienie debila z klienta. Nie polecam i nie pozdrawiam Pani Marty R za zwodzenie i oszukiwanie klientów!!!!!
    ZaletyBrak!
    WadyBłędne ceny na stronie, błędne informacje na infolinii, nieprofesjonalne podejście do klienta.
  • ~scarl / 2022-12-01 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam!!!! Na zamówienie czekałam ponad 2 tygodnie, bo mają jakieś problemy z dostawą. W końcu, kiedy kubek dotarł, okazało się, że jest pobity! Zostałam bez prezentu!!!! Nie, nie i jeszcze raz nie dla tego sprzedawcy! Żenada!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadycałkowite olewanie klienta
  • ~Monika / 2022-11-29 15:11
    Ocena: 1.20 / 5
    Sprzedają towar, wysyłają, ponad tydzień brak informacji co z przesyłką i nagle przychodzi zwrot pieniędzy. Okazuje się, że zamówienie anulowali kiedy było w wysyłce. Produkt przez cały czas jest dostępny na stronie, za to jego cena wzrosła. To nie pierwszy raz kiedy mam problem z zamówieniem z ich winy. Mają gdzieś klientów. Żenada.
    ZaletyBrak
    WadyPodejście do klienta, obsługa, przetrzymywanie pieniędzy.
  • ~Jarek / 2022-11-28 17:28
    Ocena: 1.40 / 5
    Sprzedają towar którego nie posiadają i zdarzało mi się kilka razy zamawiać na empiku, połowa z tego była anulowana bo nie posiadają towaru porażka.
    ZaletyCena ok jak za towar którego nie mają
    WadyCały system to jedna wielka wada
  • ~Magda / 2022-11-25 18:27
    Ocena: 1.00 / 5


    Bardzo źle działająca aplikacja do komunikacji z użytkownikiem.

    Brak pomysłu na rozwiązanie możliwości zwrotu książki na e-book w momencie pomyłki.
  • ~lysy0204 / 2022-11-24 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli nie ogarniacie stanu na sklepie to może czas zmienić magazyniera?
  • ~Niva / 2022-11-24 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najpierw przysłali mi błędy produkt, a później przez kilkanaście dni czekałem na rozpatrzenie reklamacji
  • ~Iza / 2022-11-22 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłają uszkodzony towar, nie odpisują na emaile nie chcą wymienić ani rozwiązać problemu Infolinia bez sensu mówią tyle żeby sobie nie zaszkodzić.Kolejny raz wysłali mi uszkodzony towar.Bezczelne podejście do klienta.Nie polecam, kupujcie na allegro
    ZaletyBrak
    WadyUszkodzony,brzydki towar, problem z wymianą
  • ~Kasia / 2022-11-20 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia na 6 paczek jedna przyszła normalnie , wysyłanie czegoś co nie zamówiłam było notoryczne , olewanie i nie odpisywanie na meila . Nigdy więcej nie zamówię w Empik
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1688
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 989
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 706
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 344
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4766
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3995
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088