Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Barbara / 2022-12-05 23:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Aplikacja empikfoto nie działa. Kilka razy próbowałam wykorzystać kod na darmowe 60 odbitek. Kod nie działał, zadziałał za którymś razem dopiero. W końcu dotarłam do płatności blikiem i wszystko zniknęło, pojawiły się nowe sumy, inne, z sufitu, kod już nie był uwzględniony. Porażka totalna. Przestrzegam. Barbara
    ZaletyŻadnych zalet dziś nie zauważyłam
  • ~Kamila / 2022-12-05 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiałam dwie książki, dostałam jedna, okazało się, że druga z zamówionych jest elektroniczna, ponoć miałam komunikaty, ale wyświetlają się chyba tylko im, bo ja byłam przekonana, że kupuje wersje papierową. Produktu elektronicznego nie dostałam, ponoć jest gdzieś w aplikacji, mimo że nie otworzyłam, nie pobrałam to nie mogę go zwrócić, ani wymienić na wersje papierowa. Skandal
    ZaletyNie ma zalet
    WadySame wady
  • ~Draven / 2022-12-05 16:54
    Ocena: 3.20 / 5
    Nie pierwszy raz otrzymałem pogniecioną książkę. Reklamacja trwa ok 2 tyg, więc lepiej jest zwrócić książkę.
  • ~Lusia / 2022-12-05 07:36
    Ocena: 1.40 / 5
    Znalazłam u nich książkę potrzebną mi do szkoły. Okazało się jednak,że cały jej opis nie zgadza się z tym co mi ostatecznie sprzedano. Oczywiście opis niezgodny z produktem nie jest dla nich ani podstawa do zwrotu pieniędzy,ani do dostarczeni produktu zgodnego z opisem. Prawa konsumenta dla nich nie są ważne bo mają swój regulamin.
  • ~Kaja / 2022-12-03 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupów w Empik.
    Nie mają zamawianego towaru, obsługa klienta złośliwa i nieżyczliwa, żadnej pomocy. Nie wiem jaki jest cel ich zatrudniania i za co biorą pieniądze.
    Długo trzeba czekać na wpłacone pieniądze.
    Nigdy więcej zakupów w tej firmie.
    ZaletyNie ma zalet.
    WadyBrak towaru, który jest w ofercie. Brak szacunku dla klienta. Długie oxzekiwanie na jakąkolwiek reakcję.
  • ~Pan B / 2022-12-03 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar niezgodny z opisem. Zwodzenie mailowe i robienie debila z klienta. Nie polecam i nie pozdrawiam Pani Marty R za zwodzenie i oszukiwanie klientów!!!!!
    ZaletyBrak!
    WadyBłędne ceny na stronie, błędne informacje na infolinii, nieprofesjonalne podejście do klienta.
  • ~scarl / 2022-12-01 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam!!!! Na zamówienie czekałam ponad 2 tygodnie, bo mają jakieś problemy z dostawą. W końcu, kiedy kubek dotarł, okazało się, że jest pobity! Zostałam bez prezentu!!!! Nie, nie i jeszcze raz nie dla tego sprzedawcy! Żenada!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadycałkowite olewanie klienta
  • ~Monika / 2022-11-29 15:11
    Ocena: 1.20 / 5
    Sprzedają towar, wysyłają, ponad tydzień brak informacji co z przesyłką i nagle przychodzi zwrot pieniędzy. Okazuje się, że zamówienie anulowali kiedy było w wysyłce. Produkt przez cały czas jest dostępny na stronie, za to jego cena wzrosła. To nie pierwszy raz kiedy mam problem z zamówieniem z ich winy. Mają gdzieś klientów. Żenada.
    ZaletyBrak
    WadyPodejście do klienta, obsługa, przetrzymywanie pieniędzy.
  • ~Jarek / 2022-11-28 17:28
    Ocena: 1.40 / 5
    Sprzedają towar którego nie posiadają i zdarzało mi się kilka razy zamawiać na empiku, połowa z tego była anulowana bo nie posiadają towaru porażka.
    ZaletyCena ok jak za towar którego nie mają
    WadyCały system to jedna wielka wada
  • ~Magda / 2022-11-25 18:27
    Ocena: 1.00 / 5


    Bardzo źle działająca aplikacja do komunikacji z użytkownikiem.

    Brak pomysłu na rozwiązanie możliwości zwrotu książki na e-book w momencie pomyłki.
  • ~lysy0204 / 2022-11-24 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli nie ogarniacie stanu na sklepie to może czas zmienić magazyniera?
  • ~Niva / 2022-11-24 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najpierw przysłali mi błędy produkt, a później przez kilkanaście dni czekałem na rozpatrzenie reklamacji
  • ~Iza / 2022-11-22 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłają uszkodzony towar, nie odpisują na emaile nie chcą wymienić ani rozwiązać problemu Infolinia bez sensu mówią tyle żeby sobie nie zaszkodzić.Kolejny raz wysłali mi uszkodzony towar.Bezczelne podejście do klienta.Nie polecam, kupujcie na allegro
    ZaletyBrak
    WadyUszkodzony,brzydki towar, problem z wymianą
  • ~Kasia / 2022-11-20 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia na 6 paczek jedna przyszła normalnie , wysyłanie czegoś co nie zamówiłam było notoryczne , olewanie i nie odpisywanie na meila . Nigdy więcej nie zamówię w Empik
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Bogdan / 2022-11-19 14:33
    Ocena: 2.60 / 5
    Niestety nie przejrzałem opinii wcześniejszych o tej firmie i jak większość z was zostałem z ręką w nocniku. Towar zamówiony opłacony w sobotę miała być dostawa wtorek - środa. Była ale z tygodniowym opóźnieniem i bez żadnego kontaktu czy się zgadzam czy nie, po czym sami z siebie wysłali towar bez mojej zgody jak już napisałem ze rezygnuje i zwracam się o zwrot kosztów. Niestety to miał być prezent urodzinowy wiec musiałem się ratować gdzie indziej. Żenada nic dodać nic ująć - zdecydowanie nie polecam!
  • ~angryExClient / 2022-11-18 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie miało być zrealizowane w ciągu tygodnia. oczywiście - cisza. Po mojej wiadomości z pytaniem, co z zamówieniem dostałam odpowiedź, że jeden z produktów jest niedostępny (przy zamawianiu wszystkie miały status dostępnych). Zaproponowano mi czekanie jeszcze tydzień. Na infolinię nie sposób się dodzwonić. To już kolejna taka sytuacja. Omijać szerokim łukiem! Lekceważenie klienta (żeby nie nazwać tego mocniej, bo same ostre słowa się cisną).
    Zaletyzero
    Wadytotalna amatorszczyzna, brak pojęcia o prowadzeniu sklepu internetowego, burdel jak w polskim rządzie
  • ~Papkin / 2022-11-17 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep jest beznadziejny. Regulamin zmusza Cię przy zwrocie do zostawienia u nich pieniędzy albo karta upominkowa albo jak zwracany towar się skończył brak możliwości zwrotu. KIBEL. Nie polecam
  • ~Cat / 2022-11-16 21:33
    Ocena: 1.20 / 5
    Ten sklep jest beznadziejny. Artykuły niedostępne lub zamawiając od wielu sprzedawców musisz płacić wielokrotnie za dostawę. Nie można odebrać towaru w sklepie, jeśli pochodzi od jakiegoś sprzedawcy. Sama idea kupowania od sprzedawcy nie związanego z Empikiem jest nienormalna, od tego mamy Allegro. Zamówiona rzecz wróciła do sklepu, bo nie przyszło powiadomienie ani na numer telefonu ani na e-maila. Najgorszy sklep z jakim miałam doczynienia. Unikać jak ognia!
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Alicja / 2022-11-16 11:30
    Ocena: 3.20 / 5
    W trakcie zamówienia - produkt dostępny do 1-2 dni. Paczka przychodzi niekompletna, bez wcześniejszej informacji, że jest kłopot z którymiś książkami. W statusie zamówienia, przy książkach brakujących w paczce informacja, że są w trakcie kompletowania.
    Tutaj przy parametrach brakuje jeszcze opcji "zwroty" - bo to kolejny temat, który jest fatalnie przygotowany. Formularz zwrotu oczywiście łatwo dostępny, ale brak wsparcia klienta, brak możliwości darmowych zwrotów w salonie, jeżeli książki zamówiło się do domu. Nawet z kontem Premium. Jeśli nie chcesz jakiejś książki, musisz płacić za jej odesłanie. Nie wolno ci jej oddać w salonie.
    WadyFatalna formuła zwrotów - brak możliwości oddania książek w salonie, jeśli dostawa nie była do salonu
    Niekompletne zamówienie, bez informacji, że takie będzie.
  • ~Marzena / 2022-11-16 10:58
    Ocena: 3.20 / 5
    W momencie zamówienia informacja, że produkt w przeciągu 24 godzin u Ciebie. Po opłaceniu pojawia się informacja, że za kilka dni dostawa. Po kontakcie z pracownikiem infolinii otrzymałam informację, że brak podstaw do reklamacji i mogą anulować zamówienie. Odradzam zakupy w internecie. Stacjonarnie jeszcze nigdy nie zostałam oszukana a online tak i owszem. Opryskliwa obsluga na infolinii.Gdybym wiedziała, że książka którą zamowiłam nie będzie u mnie następnego dnia, to kupiłabym ją stacjonarnie.
    ZaletyBrak
    WadyOpryskliwość i arogancja pracownika infolinii. Oszustwo, wprowadzanie klienta w błąd.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1662
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1296
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 973
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902