WadyŹle wspominam tą obsługę
strona 18 z 83
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~Leszek / 2023-11-18 14:07
Dotyczy pracowników sklepu Empik Jantar w Slupsku. Personel jest nie miły i malo kompetentny. Po sprawdzeniu stanu książki na stanie sklepu (3 sztuki) nie byli w stanie jej zlokalizować, tylko wskazano regał. Kpina i jeszcze raz kpina. Dziewczyny tam pracujące nie znają podstawowych zwrotów i nazw miast. Nie polecam tego sklepu bo to nie jest pierwszy raz że książki będące na sklepie muszę zamawiać z dostawą. Nie polecam -
-
~Madzixaa / 2023-09-03 09:32
Czekam już 7 dni żeby wysłali paczkę, gdzie są rzeczy bardzo mi potrzebne. Pisałam dwa razy z konsultantem i Pani napisała, ze zgłosi prośbę o szybką wysyłkę, jednak nadal nic. Nie polecam. -
~Malgosia / 2021-09-10 20:22
W dniu dzisiejszym otrzymalam w/w przesyłke: w srodku byla podkladka, kredki i farby- zgodnie z zamowieniem. W brudnym pozalewanym w srodku jakims smierdzacym plynem kartonie! I nie zostalo to zalane w dostawie, bo bylo wdzystko w srodku oblane i poklejone, o smrodzie nie wspomne, a na zewnatrz zaklekone tasma z napisem empik ze widac nie bylo, dopiero niespodzianka po rozpakowaniu.
WIELKI NEGATYW !!! Empik zeby rzeczy szkolne, dla dziecka wysylal brudne i pozalewane to poprostu wstyd. Karton wziety z toalety?
Jestem strasznie rozczarowana, rzeczy razem z tym oblesnym smierdzacym kartonem wyrzucilam. Nie bede tego nawet zwracac i sie szarpac bo i tak jestem wsciekla.WadyBrudna pozalewana przesyłka z rzeczami szkolnymi dla dziecka -
~Mariusz / 2022-08-04 09:53
Kupiłem film Amadeusz - pudełko było pęknięte, a płyta DVD nr 2 zamacana przy brzegach tłustymi paluchami!!! -
~Markata / 2021-06-14 21:56
odesłałam zamówiony towar i od prawie trzech tygodni czekam na zwrot pieniędzy. Odsyłają od Iwana do pogana. wszyscy sprawdzają, gdzie jest przesyłka(którą impost dostarczył) ale żadnej konkretnej odpowiedzi nie udziel nikt. NIGDY WIĘCEJ, NIE POLECAM, a wręcz odradzam. -
~Marta / 2019-02-02 23:30
Ostrzegam przed zakupami filmów na DVD w Empik-u Złote Tarasy. Zakupiłam dziś serial i film, razem na 5 płytach-żadna nie działa!!! Jutro muszę stracić czas, żeby znów tam pojechać i zareklamować produkty. To już druga taka sytuacja, ostatnia podobna była w listopadzie i też zakupiłam większą ilość filmów. Nigdy więcej w tym sklepie!!! To miały być filmy w prezencie dla moich rodziców. Od lat kupuję i przywożę filmy dla nich. Teraz powiem im otwarcie, że EMPIK oszukuje klientów i niestety więcej żadnego filmu w tym sklepie nie zakupię, będą sobie zamawiać przez Internet. Sklepów z filmami jest pełno i naprawdę nie musicie skazywać się na dziadostwo o nazwie Empik. Cokolwiek tam obecnie kupujesz, płytę czy film na DVD, w tej chwili nie masz już żadnej gwarancji, że z tego skorzystasz. -
~Mirek / 2021-11-02 20:52
Na stronie informacji o książce jest napisane ,, wysyłka jutro" Zamówienie 2 książek 26 października a na stronie jeszcze nawet nie wysłane. Ksiąązki przyjadą a mnie już nie będzie i nie będzie miał kto odebrać. Niech sobie je wsadzą. Dno,dno i bagno -
~Monika / 2020-09-26 10:23
Otrzymałam produkt nie zgodny z opisem-w ogłoszeniu pisze zeszyt 100 str a otrzymałam 80 str. -
-
~MONIKA / 2023-09-11 20:35
Sprzedają produkty,których nie posiadają. To nie pierwszy raz.
Po emailu z pytaniem kiedy produkt zostanie wysłany? - odpowiedź: produktu nie ma i nie wiadomo kiedy będzie - proszę anulować sobie zamówienie.Nawet nie raczą sami poinformować, że czegoś brak. Długi termin dostawy.
ŻADNEGO RABATU w ramach przeprosin.ZaletyBrakWadySprzedaż produktów których nie ma na stanie. -
~nik / 2022-09-05 10:07
Czekam na zamowienie "wysylamy w ciagy 24h" juz 5 dni - i jeszcze nie wyslane!
nie polecam -
~nn / 2018-11-27 17:13
Produkt jest zamawiany u innego sprzedawcy, empik pośredniczy. Przy reklamacjach jak sie okazało nie do empik tylko do firmy krzak. Zdecydowanie nie polecam tych oszustów. ZaletybrakWadynie polecam -
~NocnaMaraNM / 2022-03-24 10:42
Odradzam. Drogo, a na dostawę czeka się w nieskończoność. I to na produkt CYFROWY! Już drugi dzień "naprawiają" linka, który nie działa. Obsługa klienta grzeczna, ale za miłymi słowami i obietnicami nie stoją czyny. Naprawdę, lepiej kupić gdzie indziej i oszczędzić sobie rozczarowania. -
~Ok / 2020-04-11 12:07
W czasach epidemii beznadziejnie się zachowuje. Chciałem coś kupić to termin wydłużają w nieskończoność. Jeśli mają problemy to niech powiedzą i niech nie oszukują ludzi. Beznadziejna obsługa i polityka firmy skupiona na zysku a nie kliencie -
~Opiniara / 2022-03-23 16:50
Ile mizna czekac na paczke? Zawsze sa problemy, czekam juz tydzien , moglam zamowic drozej a mialabym paczke od przynajmniej 4 dni. Odradzam , peniej wydac 5-10 zlotych drozej niz sie denerwowac. Juz NIGDY wiecej nic nie zamowie w empiku ZaletyFajne rzeczyWadyDostawa jest OKROPNA! -
~PaG / 2020-12-05 12:12
Zamówienie z dnia 22.11.2020. Dostawa miała być 3/4 grudnia. W momencie kiedy status "w realizacji" się nie zmieniał, skontaktowałam się z obsługą klienta ( na e-maile 0 odzewu), Pan powiedział że jedna rzecz jest nie skompletowana i na dniach powinna być. Wysylka ma przyjść w przyszłym tygodniu.
Po kontakcie z OK, dostałam SMS ze paczka przyjdzie z opóźnieniem. Numer paczki nie mój w SMS. Kolejny SMS- przepraszaja za pomyłkę, tym razem mój numer także przesyłka się opóźni.
Dlaczego dopiero po reakcji ze strony klienta, coś zaczyna się dziać?
Zaznaczę że przesyłka opłacona została z góry. Kiedy płacę przy odbiorze,nie mam takich problemów.WadySłaby kontakt mejlowy, brak powiadomień wcześniej -
~Paulina S. / 2022-03-02 11:14
Informują, ze towar zostanie wysłany w ciągu 24/48h, po zakupie podają przedział czasowy natomiast zupełnie się tego nie trzymają! Na swoją przesyłkę czekałam ponad 2 tygodnie. Kolejne zamówienie wyglada podobnie.. NIE POLECAM jeśli komuś zależy na czasie. WadyCzas przesyłki, wprowadzenie w błąd -
-
~Pepa / 2021-06-24 09:41
Zamówiłam cała serię książek dla siostrzenicy w wersji papierowej (miałam filtr plus sprawdzilam zamówienie kilkukrotnie czy aby na pewno nic nie pomyliłam) po czym okazało się, że 3 książki przyszły w formie Ebooka. Od razu zadzwonilam, ze jest błąd systemu, bo ja tych książek nie zamówiłam i uslyszalam, że w Polsce nie mozna zwracac materiałów cyfrowych. Próbowałam mailowo, ale ciągle dostawałam odpowiedź, że oni nie zmieniają zamówień i to jest mój błąd. Podobno powinnam mieć komunikat, że czesc książek przyjdzie na maila, nie miałam takiego komunikatu. Reszta książek, która zamówiłam doszła w wersji papierowej przy czym tam też był błąd. Otrzymałam dwa takie same tomy pomimo, że każdy miał być inny (przysłane książki nie zgadzały się z zamówieniem). Czyli jednak zmieniają państwo zamówienia wbrew temu co mówili. Kazali złożyć reklamacje i zwrócić książkę. Oczywiście tak zrobiłam. Jest to zabieranie mojego czasu i robienie mi problemu. Ciekawe kiedy dostanę prawidłowa książkę... -
~Ppina / 2021-10-29 15:42
Odradzam! Przy towarze informacja ze wysyłka w 24h po czym po 5 dniach towar nawet nie wysłany! Infolinia informuje że wszystko ok bo wg regulaminu maja 30 dni i mam czekać- obłęd!
Zaznaczam że to nie pierwszy raz. Więc to standard firmyWadyBardzo długi czas oczekiwania na dostawę od tygodnia do 2 tygodni -
~Radek / 2020-12-07 12:16
Dostawa zamówienia przekładana 3 razy, nikt nie wie o co chodzi i gdzie jest towar, odradzam
-
~Rozczarowana / 2023-06-28 18:23
Wszystko jest ok do czasu aż przyślą Wam nie ten produkt,który zamówiliście wtedy :1.olewaja Wasze zgłoszenia, 2. Odsyłają do firmy,która niby jest odpowiedzialna za wysyłke (nikt tam nie odbiera telefonow) 3. Po kolejnej interwencji każą Wam zwracać produkt na własny koszt i mają 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i wtedy ewentualnie zwrócą Wam kasę. Nie napisali co będzie jak nie uznana zostanie reklamacja chociaż wina jest po ich stronie. Żart z klienta w wersji "hard".Nie polecam.
strona 18 z 83
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »