Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcella / 2022-12-15 14:59
    Ocena: 4.20 / 5
    Jestem rozczarowana, pierwszyraz tak zostałam potraktowana. Kupiłam produkt w atrakcyjnej cenie poczym na następny dzień dostałam telefon że moje zamówienie zostało anulowane ponieważ cena była nie taka. A w panelu klienta informacja ze brak towaru. Żenada tak traktować klientów. NIE POLECAM
  • ~Armin / 2022-12-15 14:26
    Ocena: 3.60 / 5
    Tragedia,po 3 dniach od zamówienia Empik sam anuluje zamówienie pisząc że nagle brak produktu.Zwrot kosztów woła o pomstę do nieba,aż 12 dni.Byłoby dłużej zapewne gdyby nie interwencja mailowa co z moja kasą.Wstyd i żenada.Odradzam kupowania w sklepie internetowym.Najwidoczniej brak kompetentnych osób co odbija się na relacjach z klientami.
    ZaletyDuży wybór towaru
    Wadyniekompetentne osoby do obsługi klientów,brak aktualizacji czy dany towar faktycznie jest na stanie
  • ~K. / 2022-12-14 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa ze sklepu online to jakaś kpina. 30.12 zamówiłam prezent na mikołajki, zgodnie z terminem podanym przy zamawianiu, powinien on dotrzeć do mnie najpóźniej do 05.12. 02.12 jeszcze upewniłam się w biurze obsługi klienta, że zamówienie dotrze do poniedziałku i konsultantka to potwierdziła. W poniedziałek nie doczekawszy się na paczkę skontaktowałam się z BOK i dowiedziałam się, że zamówienie nie zostało nawet jeszcze wysłane (!!!) i w sumie jedyne co mogą zrobić to je anulować (brawo!). Dzięki Empik! Spędziłam poniedziałkowy wieczór na jeżdżeniu po sklepach i szukaniu prezentu na ostatnią chwilę. To były moje ostatnie zakupy w tym sklepie - patrząc na inne opinie widzę, że nie ja jedna zostałam przez was oszukana jeśli chodzi o termin dostawy.
  • ~Karola / 2022-12-14 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, totalne dno! Dostaje informacje ze przesyłka będzie dzisiaj wysłana mimo ze dzisiaj miała być u mnie. Wieczorem kolejna wiadomość ze jednak maja brak na sklepie mimo ze produkt na stanie sklepu dostępny. To nie pierwszy raz. Empik to jakieś kpiny, omijać szerokim łukiem
    ZaletyZero
    WadyDno, dno, dno
  • ~Anula / 2022-12-14 11:13
    Ocena: 2.40 / 5
    Zakupiłam online dwie rzeczy. Jedna została anulowana ze względu na "brak w magazynie" chociaż nadal jest dostępna do zakupu tylko już w wyższej cenie a druga rzecz, która miała być wysłana w 24 h po 3 dniach nadal jest "kompletowana". Żenada i zwykle oszustwo. Nigdy więcej -szkoda nerwów!!!
  • ~Karo / 2022-12-14 09:30
    Ocena: 2.80 / 5
    Stosują oszukańcze metody. Reklamują towar w innej cenie, po kliknięciu na link cena się zmienia, potem okazuje się się że są jeszcze koszty dostawy, bo to w zasadzie nie empik sprzedaje tylko zewnętrzny dostawca. Nie można skorzystać z kodów rabatowych i voucherów. Bardzo niejasne zasady i moim zdaniem celowe wprowadzanie klienta w błąd.
  • ~Natalia / 2022-12-14 09:09
    Ocena: 1.80 / 5
    Masakra. DOstawę źle wysłali i potraktowali to jako moją rezygnację . kasę za towar zwrócili ale koszt kuriera nie.
    odradzam
  • ~Ewa / 2022-12-12 21:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszuści i naciągacze.
    Kupujesz produkt i otrzymujesz informację, że masz 14dni na zwrot.
    Przychodzę po 4h aby zwrócić towar, a okazuje się, że nie zwracają pieniędzy tylko dają kartę podarunkową do wykorzystania w ich salonach. Dla mnie jako osoby, która nie korzysta z ich salonów jest to strata pieniędzy.
    Złodziejstwo nie do pomyślenia!
    Wadyoszuści i naciągacze
  • ~Agata / 2022-12-11 20:46
    Ocena: 3.80 / 5
    Zakupiłam zegarek smartwatch przez internet. Chcialam oddać w sklepie, jednak to było niemożliwe, sama muszę odesłać. Jednak to nie było najgorsze, Pani powiedziała, że nie mogę zwrócić bo pudełko jest otworzone haha, ja jej mówię, że to normalne, bo zamówiłam przez internet i muszę zobaczyć, co zamówiłam a ona, że to tak jakbym otwarła kawę haha Żenada.
  • ~Niezadowolony klient / 2022-12-11 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik jak zwykle przed świętami nie potrafi zorganizować pracy swoim pracownikom. Zamówienie opłacone 4.12 miało być dostarczone 9.12. Dzis otrzymałam maila, że jest opóźnione i nowy termin dostawy to 15-16.12. Na stronie przy zamówionych produktach widnieje informacja, że towar wysyłają w ciągu 24h. żenada.
    ZaletyBrak
    WadyZawsze bardzo duże opóźnienia w wysylce
  • ~Arleta / 2022-12-09 15:23
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówiłam na Empik online towar, zapłaciłam z góry, towar miał dotrzeć pomiędzy 6-7 grudnia. Dnia 9 grudnia otrzymałam informację, że moje zamówienie jest anulowane z powodu braku towaru!!!! Jesteście śmieszni i nieprofesjonalni!!! Jak można sprzedawać towar, którego nie ma na magazynie - jak to nazwać - oszustwo, kombinatorstwo- nie spodziewałam się po Waszej firmie czegoś takiego. Żenada!!!!
    Zaletybrak
    WadyHandel towarami, których nie ma na stanie
  • ~nuska122 / 2022-12-09 11:06
    Ocena: 2.20 / 5
    Bez jakiejkolwiek informacji potrafią podzielić przesyłkę na dwa punkty odbioru. I o ile w sklepienie odbiór jest za 0 zł , to za paczkomat muszę już zapłacić. Jedno zamówienie, dwa punkty odbioru, opłacony paczkomat a ja i tak muszę gnaĆ do sklepu ,aby odebrać połowę zamówienia.
  • ~BOGDAN / 2022-12-09 09:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłem w promocji Black Week 27.11.22 z dostawą na 1-2.12.22, na Mikołaja z zapasem terminu .Dostawa co 2 dni przesuwana, dziś mamy 9.12.22 , pomimo wielokrotnych interwencji przesyłka nawet nie wysłana !!! A towar na magazynie jest , tyle, że już bez promocji, ale można "kupić od ręki " ok.20 % drożej. A frajerzy z promocji niech sobie czekają... może na Gwiazdkę dotrze, bo Mikołaj już minął.
    ZaletyBogata Oferta
    WadyNie realizowanie dostaw z promocji Black Week ( jak na razie 12 dni ) , ale towar w sprzedaży na bieżąco w " normalnych cenach"
  • ~Olbor / 2022-12-08 11:58
    Ocena: 3.20 / 5
    Mam w Empiku usługę premium gwarantująca dostawy w ramach wcześniejszej opłaty rocznej. Zamawiam dwa przedmioty jednocześnie. Okazuje się ze obydwa przyjdą osobno i za jeden trzeba zapłacić za przesyłkę 18 zł. Pytam konsultanta dlaczego? Odp. Ze to zewnętrzny sprzedawca i nie maja z nim umowy ?!!??! Ale w asortymencie mają!!?? Zapłaciłem za dostawy w ramach pakietu empikowi… wiec ja mam umowę … Dla mnie to oszustwo!!!
  • ~Megi / 2022-12-08 07:28
    Ocena: 1.20 / 5
    Po raz kolejny zamówienie zostało anulowane z powodu braku asortymentu na magazynie. Gra którą zamówiłam nie była ostatnia, jednak jej cena wzrosła o ponad 20 zł, co się wiązało ze zignorowaniem mojego zamówienia i wysłaniem komuś kto zapłacił więcej.
    Obsługa klienta "zamiata sprawę pod dywan" - przecież i tak pieniądze odzyskam. Drodzy Państwo nie na tym polega dbanie o klienta.
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie klienta
    sprzedaż asortymentu, którego rzekomo nie ma na magazynie
  • ~Seba / 2022-12-07 23:12
    Ocena: 2.60 / 5
    Po zakupie gazetki LEGO z zabawką zapakowanej w szczelną folie, następnego dnia już nie mogłem dokonać zwrotu, gdyż powiedziano mi, że jest to prasa :D i nie przyjmą zwrotów. W dzisiejszych czasach jest to dla mnie fatalna wtopa wizerunkowa sklepu, który jest nie jest absolutnie prokonsumencki. Nie dokonam tu już żadnego zakupu! Ceny z kosmosu, czas wysyłki również pozostawia wiele do życzenia, nie wiem jakim cudem sklep utrzymał tak duża pozycję na rynku. Chyba tylko poprzez system kateryjny, w którym korko szczury muszą wydać punkty i empik jest jedynym miejscem gdzie można coś wybrać. Ja nigdy nie zrobię już tu więcej zakupów.
  • ~Beata / 2022-12-07 10:36
    Ocena: 3.40 / 5
    Witam.
    Córka otrzymała kartę podarunkową do Empiku. Niestety przegapilismy datę ważnosci o kilka dni.Zwrociłam sie więc z proźbą o przedłóżenie karty aby ją zrealizować.Niestety z biura obsługi klijenta otrzymałam odpowiedź że nic nie da się zrobić
    Bardzo mi przykro. I jestem zawiedzina,że sieć sklepów Empik na takim poziomie nie działa na korzyść klijenta. Widocznie nie zależy na klijenci tylko na własnej korzyść.
    W sieci sklepów Reserved nie miałam takiego problemu. Nie zabrakło czynika ludzkiego i indywidyalnego podejścia do problemu.Już nie polecę i nie kupię kart z tego salonu.
    ZaletyDuży asortyment.
    Obsługa w salonie bardzo miła i pomocna.
    WadyNiestety podejscie związane z Kartą podarunkową. BRAK ELASTYCZNOSCI.Sieć nie dba o klijennta.
  • ~Paulina / 2022-12-06 18:22
    Ocena: 1.40 / 5
    Najgorszy sklep internetowy z jakiego miałam okazję korzystać. Przy pierwszym zamówieniu po kilku dniach dostałam wiadomość mailową, która informowała o tym, że sklep nie posiada jednak w magazynie zamówionego produktu. Dałam drugą szansę, drugie zamówienie jest obecnie w realizacji. Leży skompletowane w magazynie i nikt nie raczy go wysłać, a z racji tego, że wszystkie produkty zostały spakowane nie mogę już anulować zamówienia. Więc poczekam sobie aż komuś się przypomni o mojej paczce. Po próbie kontaktu z obsługą klienta dostałam maila o treści ,,Dzień dobry! Dziękujemy za Twoją wiadomość. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią najszybciej jak to będzie możliwe", czyli znowu poczekam kilka dni. Tragedia, więcej niczego nie zamówię z tej strony, wstyd, żeby w 2022 roku nie być w stanie zrealizować przyjętego zamówienia przez tydzień.
    WadyDługi czas realizacji zamówień
    Brak szybkiego kontaktu z obsługą klienta
    Sprzedaż produktów, których nie ma w magazynie
  • ~Lusia / 2022-12-06 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kamilo zgadzam się z tobą. Mnie też tak oszukali. Wymagali adresu do doręczenia książki, w opisie było wyraźnie,że to książka z załącznikami,a teraz mi wmawiają,że zamówiłam audiobooka i niby w wielu miejscach mnie przy zamówieniu informowali,co jest bzdurą,co potwierdzają też wpisy innych oszukanych. Zwróciłam się o opinię do Rzecznika i ten odpisał,że jeśli produkt był niezgodny z opisem mimo,że jest to audiobook,mam prawo do zwrotu lub wymiany na produkt zgodny z opisem. Wyslalam do do Empiku,ale widząc ilość oszukanych,nie wierzę by dobrowolnie oddali mi pieniądze lub wymienili audiobooka na książkę z opisu. Może wszyscy oszukani powinni się zjednoczyć i wspólnie zadziałać jakimś wnioskiem zbiorowym by ukrucić oszukiwanie ludzi.
  • ~Maciek / 2022-12-06 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiasz na stronie empik.com, a kiedy chcesz zwrócić, to okazuje się, że nie możesz zwrócić w salonie, tylko na własny koszt musisz odesłać do jakiegoś zewnętrznego sprzedawcy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1662
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1296
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 973
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902