Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1685 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michal / 2022-12-22 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep wprowadza klientów w błąd podając czas dostawy produktu "do 48h", po czym produkty nie są wysyłane w ciągu tygodnia. Żeby było zabawniej, otrzymałem wcześniej informacje, że dostawa będzie opóźniona, ale zrealizowana do 23.12. Jak się okazuje, będzie zrealizowana dopiero po świętach. Zenujaca postawa, pierwszy raz się z czymś takim spotykam. To był mój ostatni zakup w tym sklepie.
  • ~Sol / 2022-12-22 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowienie złożone tydzień wcześniej i nie zostaje wysłane. Wiadomości mailowe są zbywane bez informacji jaka jest przyczyna braku wysłania paczki, brak tez jakiejkolwiek propozycji rozwiązania problemu. Prezenty za prawie 300 złotych nie dojdą na czas co nie było w żaden sposób sygnalizowane. Bardzo rozczarowujące podejście do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak towaru i pieniędzy, brak informacji o problemie, brak propozycji rozwiązania.
  • ~Xxxx / 2022-12-22 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra z reklamacja , pakują nie to co się zamawia a później każą zwrócić na własny koszt. Porażka
    ZaletyBrak
    WadySklep schodzi na psy
  • ~Daria / 2022-12-22 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ! Czekam na paczkę 3tyg, po czym dostałam maila ze paczka przyjdzie 27 grudnia po świętach. OSTATNI RAZ ZAMAWIAM COŚ U PAŃSTWA! nie dość ze ceny są z kosmosu to jeszcze brak profesjonalizmu z Państwa strony.
    ZaletyBrak
  • ~Sariel / 2022-12-22 00:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedaja towar którego nie mają o czym dowiadują się po tygodniu... z dala od tego sklepu
  • ~Maria / 2022-12-21 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, myślałam że firma empik to jest porządna firma a to jest kit nie firma, zamawiam lalkę 14 grudnia a 21 grudnia dostaję odpowiedz że anulujecie zamówienie !!!! Gdzie 18 grudnia dostałam melia że w ciągu 1-2 dni będzie paczka w sklepie i wam jest przykro za nieudogodnienia i co mam zrobić 3 dni przed świętami gdzieś mam wasze przeprosiny, ostatni raz kupiłam cokolwiek z tej firmy.
  • ~Patrycja / 2022-12-21 16:02
    Ocena: 3.00 / 5
    zamówiłam dwa produkty pod choinkę. Zabawkę i płytę CD. Po 7 dniach na skrzynce zobaczyłam, że pierwsza przesyłka zaginęła, a druga anulowano, bo brak w magazynie. Mam wykupiony pakiet premium. Dziękuje za współpracę z ta firmą. Żadnej propozycji w rozwiązaniu sytuacji, tylko przykro mi.
  • ~Mam / 2022-12-21 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy sklep internetowy po dwóch tygodniach ani produktu ani piniedzy.
  • ~Wesoła / 2022-12-21 11:20
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam prezenty świąteczne odpowiednio wcześnie bo 8.12. Dostałam paczkę i niestety nie było tam moich produktów. Od razu zgłosiłam problem i już na drugi dzień był kurier po paczkę. Dodam tylko że moje zamówienie było na 250 zł, a dostałam produkty za około 900zl. Chciałam być uczciwa i wierzyłam że sprawa będzie szybko rozpatrzona. Niestety ale dzisiaj 21.12 dostałam wiadomość, że paczka z moimi prezentami będzie 27-29.12, więc po świętach. Mogłam zostawić produkty i zamówić drugi raz moje prezenty. Miałabym przynajmniej prezenty świąteczne dla mojego dziecka.
    ZaletyBrak
  • ~Małgorzata / 2022-12-20 18:08
    Ocena: 1.60 / 5
    Dziś zwracałam płytę cd, bo zmieniłam zdanie odnośnie prezentu. Nie oddano mi pieniędzy, tylko kartę podarunkową, która nie jest mi do niczego potrzebna, bo więcej tam nic nie kupię. Płytę kupowałam w salonie i nie nie poinformowano mnie przed zakupem, że nie ma zwrotów tylko karty podarunkowe. Najbezczelniejsza była uwaga kasjerki w empiku "To trzeba robić przemyślane zakupy". Moje zakupy będą bardzo przemyślane: więcej tam nic nie kupię.
  • ~Emilia / 2022-12-20 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzień czekałam na przesyłkę, dostałam potwierdzenie wysyłki mojego zamówienia, a po kilku dniach dostałam kolejnego maila z anulowaniem mojego zamówienia z niewiadomych przyczyn. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Szczerze nie polecam.
  • ~Jess / 2022-12-20 13:46
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamowienie zostalo zlozone tydzien temu. Do dnia dzisiejszego nie otrzymalam zadnej informacji. Codziennie dzwonie i graniczy z cudem, zeby ktokolwiek odebral. Za kazdym razem wszyscy sa zajeci. Dzisiaj juz dzwonie od rana. Zero. Odpowiedzi na maila rowniez nie otrzymalam.
  • ~Juh / 2022-12-20 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Notoryczne braki produktów widniejących na stronie jako dodtępne
  • ~Konrad / 2022-12-20 07:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklepy empik się już chyba nie nadają do sprzedaży przez 7 dni czekasz na zamówienie a oni lecą w kulki i potem robią zamówienie anulowane nie polecam
  • ~MM / 2022-12-19 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam kilka rzeczy 04.12. Towar miał być wysłany w ciągu 1-3 dni. Przyszedł po ponad tygodniu. Brakowało jednego z zamówionych produktów. Po kilku rozmowach reklamacja uznana. Towar będzie dosłany. Po prawie 3 tygodniach dzwonię żeby zapytać kiedy braki będą dosłane? I wielkie zdziwienie, bo paczka czeka w jakimś oddalonym sklepie monopolowym, bo tam je zostawił kurier. Żadnej informacji z Empik o wysłaniu zamówienia, żadnego linku do śledzenia przesyłki, żadnej informacji i kontaktu ze strony firmy kurierskiej. Tragedia, spodziewałabym się tego Po jakimś podrzędnym sklepie, ale nie po Empik. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyKonsultanci infolinii starali się pomóc
  • ~Marta / 2022-12-19 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam - trzeci raz po otrzymaniu zamówienia z dostawą książki były w fatalnym stanie: rogi zagięte, okładka i niektóre strony rozdarte, a jeszcze inne książki otrzymałam mokre. Stan przesyłki 1/10, zero dbałości o transport towaru.
    WadyZero dbałości o towar.
  • ~Ag / 2022-12-19 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Produk kupiony a po chwili mail z informacja ze zamówienie jest anulowane z powodu braku towaru :-(
  • ~-a / 2022-12-18 20:58
    Ocena: 3.40 / 5
    Niekompetentna obsługa. Nie polecam zakupów w tej firmie.
  • ~Grazka / 2022-12-18 14:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Zawsze Klient jest winny, po roku Abonnements odpuscilam????
  • ~Marecki / 2022-12-17 11:03
    Ocena: 2.00 / 5
    nie trzymają terminów dostaw. przy próbie uzyskania informacji co z moim zamówieniem, jedna i ta sama odpowiedź "sprawa zgłoszona, czekaj na informację"
    Zaletybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1685
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 986
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 704
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3974
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062