Zamówienie złożone ekspresowo przez aplikację. Po dobie status zamówienia: Skompletowano; Wysyłka: W realizacji. W dniu planowanego dostarczenia otrzymałam sms'a o problemach z wysłaniem. Po kilku dniach po telefonie na infolinię otrzymałam informację że wszystko jest przygotowane i nadany został wysoki priorytet wysyłki kurierem. Kolejne dni czekania i informacja w aplikacji i w mailu, że towar został wysłany. Żadnego numeru listu przewozowego, brak opcji śledzenia. Po 4 dniach status w aplikacji: Zwrócono. Brak powiadomień mailem, smsem. Po 2 tygodniach zwrot kasy i ani słowa wyjaśnienia. Dlatego dla tych którym zależy na otrzymaniu swojego zamówienia ODRADZAM zakupy w Empiku. Prawie 500 zł zamrożone, brak aktualnych statusów, czas oczekiwania długi (przy wcześniejszych zamówieniach z odbiorem w salonie). Z wysyłaniem powiadomień o "promocjach" nie mają problemu. ZaletyŁatwość zamówienia przez aplikację
WadyBrak zamówionego towaru, nieprawidłowe statusy zamówienia, brak powiadomień, brak wyjaśnień.