Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~hfkakab / 2022-12-26 09:46
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówiony album (nowy) przyszedł ze znaczącymi ubytkami w
    okładce- poobijane narożniki, a w środku była zagniecionq na kartach w kilku miejscach. Wygladala jak używana (pewnie egzemplarz z polki), ale takie rzeczy powinny być zaznaczone i opisane.
    ZaletyZamówienie przyszło po kilku dniach, tu nie mogę narzekać
  • ~Ida / 2021-08-20 17:17
    Ocena: 2.80 / 5
    Złożyłam zamówienie. Przyszło wyjątkowo szybko. Ale w sumie część zamówienia. Okazało się, że nie wszystko co kupiłam było dostępne na magazynie. Szkoda, że produkty były dostępne w zakupie. Jak powiedziała mi Pani na infolinii dopiero po złożeniu zamówienia następuje weryfikacja czy towar jest na magazynie. Tylko, że ja zapłaciłam, a tu okazuje się, że kupiłam coś czego nie ma. To chyba trochę oszustwo. Nie ta kolejność postępowania przy przyjmowaniu zamówienia.I mojej goryczy nie łaogodzi fakt, iż zwrócono mi środki na konto. Moja córka wybierała rzeczy do szkoły prawie godzinę. To już nie pierwsze problemy z kakupem online. Raczej poszukam innej opcji.
  • ~J* / 2020-01-12 00:00
    Ocena: 2.80 / 5
    NIE POLECAM! Zamówiłam kilka rzeczy 29 listopada 2019 roku, ale nie zależało mi aż tak na czasie więc czekałam spokojnie. Przewidywany termin dostawy minął i dopiero 5 dni później dostałam email o kompletowaniu zamówienia. Słabo, ale dalej się ie denerwowałam bo nie było mi śpieszno. Następnego dnia dostałam email z prośbą o decyzję czy podzielić zamówienie czy czekać na wszystkie produkty. Wybrałam czekanie, bo wolałam pojechać i odebrać w sklepie raz. Następnego dnia wysłali email, że podzielili zamówienie. Jeszcze następnego dnia dostałam email, że jednego produktu już nie mają w magazynie i mogę anulować ten produkt lub całość zamówienia. Anulowałam jeden produkt, bo nie było innego wyjścia i napisałam do obsługi klienta pytanie jak wygląda zwrot za opłacony już z gory produkt i generalnie zasugerowałam, że jak już klient chce czekać na całość to nie powinni dzielić wbrew woli. Zwrotu za ten jeden produkt nadal nie dostałam. Na początku przelali mi 1zł na wewnętrzne środki empika, przy czym produkt kosztował ponad 20zł. Napisałam kolejnego maila, w trakcie były święta i zapewnili mnie, że jak podam dane do przelewu to zwrot zostanie wykonany poprawnie na moje konto. Dziś jest 11 stycznia nowego roku i dostałam zwrot na konto o wysokości 1zł. To jest jakiś absurd, nie wiem skąd im się to wzięło ale cierpliwość mi sie kończy. Nie polecam! Już nigdy nie skorzystam z ich usług. To jest koszmar, żeby człowiek musiał walczyć z nimi o zwrot pieniędzy za niezrealizowany produkt z ich winy. Obsługa rżnie głupa i tyle.
  • ~Jacek / 2021-09-17 09:14
    Ocena: 2.80 / 5
    Drogi Empiku do dnia dzisiejszego uważałem cię za wiarygodną firmę. Jednak kupując towar przez Empik.com, zostaliśmy oszukani. Dnia 11.09 mieliśmy otrzymać wózek dziecięcy który kupiliśmy od Matafi.pl. Zgłaszalismy Wam już 4 x reklamację, twierdzicie że sprzedawca jest wiarygodny, że nie było z nim dotychczas problemu, natomiast wchodząc na stronę sklepu od przeszło roku widnieją same negatywne opinie ludzi, którzy zostali oszukani... " Pieniądze wpłacone - brak towaru" . Ja chciałem Państwa skromnie zapytać na jakiej podstawie oceniacie, weryfikujecie wiarygodność sprzedawców, korzystających z Waszej platformy?
    ZaletyCena towaru
    WadyBrak weryfikacji sprzedawców w zakresie ewentualnych wyłudzeń. Nie polecam!
  • ~Jerzy / 2023-04-13 19:45
    Ocena: 2.80 / 5
    Kolejny zakup z internetowego sklepu empik - kolejne rozczarowanie. Towar okazał się być z ekspozycji lub zwrotów - choć w opisie tego nie zaznaczono. A skąd wiadomo że tak jest? To po prostu widać. Niechlujnie po raz enty zapakowany produkt - zabawka, ze śladami użytkowania których nikt nawet nie próbował usuwać. Czy "eksperci" od marketingu i sprzedaży w sklepie internetowym empik są aż tak mało inteligentni żeby wciskać klientom "przechodzone" produkty i liczą że nikt tego nie zauważy? Czy może liczą na to że nikomu się nie będzie chciało zwracac? Tak czy inaczej psują markę firmy w której pracują. W normalnym sklepie pewnie pracy by nie znalźli - a jeśli już to na bardzo krótko. Ale cóż - pewnie kursy technik sprzedaży czy jakie tam mają - robili online i efekty są takie jak widać. I co z tego że pewnie uznają reklamację i zwrócą pieniądze, skoro straconego czasu nikt klientom nie zwróci. Szczerze odradzam zakupy w internetowym sklepie Empik. Ja już na pewno nie dam się więcej nabrać. Nie ukrywam że z zainteresowaniem będę się przyglądał jak ta "firma" upada - bo nie mam wątpliwości że z takim podejściem prędzej czy później to nastąpi.
  • ~Joanna / 2019-10-18 19:35
    Ocena: 2.80 / 5
    Towar pomylony, zamiast książek dostałam stempelki i 2 płyty. Wysyłka na koszt własny, bo akurat Empik w moim mieście miał blokadę z przyjęciem towaru. Tracę czas i pieniądze, bo nie mogę wysłać tak jak otrzymałam. Czas rozpatrzenia reklamacji 2 tyg. A to Empik mi źle wysłał. Nigdy więcej szkoda czasu.
    ZaletyŹle
    WadyDramat opisałem wyzej
  • ~Justa / 2021-07-22 19:58
    Ocena: 2.80 / 5
    UWAGA OSZUŚCI !!! Towar zamówiony i opłacony ponad dwa tygodnie temu nie został dostarczony a ludzie pracujący na infolinii mydlą oczy ze informacje odnośnie zamówienia otrzymam następnego dnia i jak można się domyślać następnego dnia jest cisza i w dalszym ciągu nic nie wiadomo. Zwrotu pieniędzy również nie mogę się doprosić. Jeśli zamawiać coś to tylko za pobraniem !!!
  • ~K. / 2021-02-25 16:51
    Ocena: 2.80 / 5
    Dostałam zły towar przy odbiorze osobistym i zamiast załatwić zwrot od razu(płatność przy odbiorze)to musiałam złożyć reklamacje i czekać do 14 dni na rozpatrzenie, a pomyłka sklepu internetowego - zamówiłam 1 książkę i jeszcze pomyłka.... Żenujący poziom obsługi.
  • ~Karo / 2022-12-14 09:30
    Ocena: 2.80 / 5
    Stosują oszukańcze metody. Reklamują towar w innej cenie, po kliknięciu na link cena się zmienia, potem okazuje się się że są jeszcze koszty dostawy, bo to w zasadzie nie empik sprzedaje tylko zewnętrzny dostawca. Nie można skorzystać z kodów rabatowych i voucherów. Bardzo niejasne zasady i moim zdaniem celowe wprowadzanie klienta w błąd.
  • ~Karolina / 2020-04-28 19:11
    Ocena: 2.80 / 5
    Współpraca zEmpik przeszła moje oczekiwania do maksimum.Zamowilam łóżeczko dla dziecka ,produkt miał dotrzeć do 9 kwietnia,nie otrzymałam żadnej informacji że będzie opóźniony ,bo nawet 10 nadal nie otrzymałam.Jednak ku mojemu zdumieniu w wielką sobotę anulowano zamówienie,twierdząc że była to ostatnia sztuka wadliwa.Wiec skontaktowałam się o zwrot środków gdyż na sklepie nie było w podobnej ofercie łóżeczka, niestety odmówiono mi twierdząc że będzie w sprzedaży .Dostałam email po dwóch tygodniach że wrócił ,jak się okazało był to inny typ łóżeczka ale zdesperowana zakupiłam , historia ma ciąg dalszy...Podałam inny adres do odbioru ,zmieniłam w między czasie nr mieszkania wysylajac e-mailem,jednak z uwagi na doświadczenie ponaglilam o potwierdzenie czy zaktualizowano,dostałam email Pani uspokoiła że wszystko jest ok.Hmm kurier nazajutrz dzwoni i pyta gdzie dostarczyć bo nie ma takiego numer mieszkania,czyli Empik dał ciała po raz kolejny.Ale to nie wszystko podałam córce nr.kuriera aby dzwoniła i się dopytala o której będzie pod adresem,powiedział że pod takim adresem nic nie ma...Okazało się że przekazano kurierowi jakieś małe czarne pudełko i nie jest to łóżeczko najprawdopodobniej jakieś śrubki he he,kurier doszedł do wniosku że to bez sensu z tym jechać więc odwiózł ponownie na magazyn,gdzie otrzymał informację że najważniejszej części nie dostarczono...Komentarz pozostawiam t którzy planują współprace z Empikiem.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
  • ~kasi / 2024-02-13 15:18
    Ocena: 2.80 / 5
    Sklep nie respektuje praw klienta do zwrotu. Ewentualne reklamacje są utrudniane wymogiem samodzielnej wysyłki na koszt kupującego do magazynu w Sochaczewie. Stacjonarny sklep nie przyjmuje też żadnych towarów na reklamacje. Odradzam zakup towarów które mogą być wadliwe lub słabszej jakości, zwłaszcza jakiekolwiek akcesoria , sprzęty rtv, elektronikę.. Empik nie bierze odpowiedzialności za sprzedawany towar.
    Wadynie ma prawa zwrotu, reklamacja niemożliwa
  • ~Kasia / 2021-06-26 14:17
    Ocena: 2.80 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona z zakupów w empik.com zakupiłam prostownice Remington keratin therapy pro przyszła z porysowanymi płytkami jakby była używana. Teraz ka za czekać 2 tyg na reklamacje z jakiej racji powinni odrazu zwrócić pieniądze i przeprosić. Ten sklep to dno pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja by zamówić produkt nowy a wysłali używany. Odradzam zakupy w tym sklepie!
  • ~Kasia / 2022-08-11 11:37
    Ocena: 2.80 / 5
    Bardzo długi czas oczekiwania na zamówienie,po tygodniu dostalam wiadomość,że moja książka dotrze za następny tydzień!
    WadyDługi czas oczekiwania na przesyłkę
  • ~KB / 2021-12-03 09:58
    Ocena: 2.80 / 5
    Reklamacje to jakiś koszmar
    Salony nie maja podobno telefonów ani maili
    Średniowiecze!
    Miesiąc mija i reklamacja niezałatwiona
    Bardzo nie polecam
    WadyBrak kontaktu i checi rozwiązania problemu
  • ~Klaudia / 2021-05-16 14:35
    Ocena: 2.80 / 5
    Do wszystkich kupujących książki w Empiku: dlaczego nie zaglądniecie na olx i nie zamówicie książek tam? Dużo ludzi sprzedaje NOWE książki za śmieszne pieniądze. Wczoraj WYMIENIŁAM nową książkę (moja - 6 część Millenium - 3-cia Lagercrantz'a) na 2 książki używane (w bardzo dobrym stanie) Johna Irving'a. Nie każdy zechce się wymienić i nie na wszystko lub cokolwiek, ale niektórzy to robią. Po co użerać się z Empikiem, który to trafił na moją czarną listę kilka miesięcy temu? Sprawdźcie sami - naprawdę warto!
  • ~Krzysiek / 2020-09-27 10:26
    Ocena: 2.80 / 5
    Otrzymałem produkt niezgodny z opisem. Gdy napisałem to do nich mailowo zmienili opis aukcji.
  • ~Krzystzof / 2017-12-09 13:33
    Ocena: 2.80 / 5
    Handlują towarem którego nie mają, totalna żenada.
    WadyOferują produkty których nie maja fizycznie na stanie!
  • ~kubaw / 2020-10-06 17:57
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie polecam, czekam już tydzień na płytę, sklep ma kompletnie gdzieś to, że pisze do nich codziennie, aby się spytać co jest z paczką. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyOszukują
    Nie mają produktów na stanie
    Brak kontaktu z kupującym
  • ~Kurier0700 / 2022-02-04 23:52
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówiłem grę Dying Light 2 deluxe edition przed premierą i moja zamówiona gra została w dzień premiery nawet nie opuściła magazynu, mało tego dostałem e-mailem kod do zawartości dodatkowej nie mając gry samej w sobie. To jest bezczelne żeby zamawiać grę przed premierą i w dzień premiery dostać figę z makiem... . Gdybym wiedział że tak będzie to bym kupił w innym sklepie. Ostatni raz kupuję cokolwiek w Empik.
    Zaletymiła pani przez telefon
    Wadywasze lekceważnie klienta
  • ~lady29b / 2018-12-06 19:11
    Ocena: 2.80 / 5
    Przysłalno mi inna perfumę niż zamówiłam, gdy mailowo zapytałam czy mają perfumę którą kupiłam Pani odpisała że się zorientuje i ...cisza. Domyślam się że sprzedają towar, którego nie mają.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 967
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4345
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882