Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Patrycja / 2022-12-21 16:02
    Ocena: 3.00 / 5
    zamówiłam dwa produkty pod choinkę. Zabawkę i płytę CD. Po 7 dniach na skrzynce zobaczyłam, że pierwsza przesyłka zaginęła, a druga anulowano, bo brak w magazynie. Mam wykupiony pakiet premium. Dziękuje za współpracę z ta firmą. Żadnej propozycji w rozwiązaniu sytuacji, tylko przykro mi.
  • ~Mam / 2022-12-21 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy sklep internetowy po dwóch tygodniach ani produktu ani piniedzy.
  • ~Wesoła / 2022-12-21 11:20
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam prezenty świąteczne odpowiednio wcześnie bo 8.12. Dostałam paczkę i niestety nie było tam moich produktów. Od razu zgłosiłam problem i już na drugi dzień był kurier po paczkę. Dodam tylko że moje zamówienie było na 250 zł, a dostałam produkty za około 900zl. Chciałam być uczciwa i wierzyłam że sprawa będzie szybko rozpatrzona. Niestety ale dzisiaj 21.12 dostałam wiadomość, że paczka z moimi prezentami będzie 27-29.12, więc po świętach. Mogłam zostawić produkty i zamówić drugi raz moje prezenty. Miałabym przynajmniej prezenty świąteczne dla mojego dziecka.
    ZaletyBrak
  • ~Małgorzata / 2022-12-20 18:08
    Ocena: 1.60 / 5
    Dziś zwracałam płytę cd, bo zmieniłam zdanie odnośnie prezentu. Nie oddano mi pieniędzy, tylko kartę podarunkową, która nie jest mi do niczego potrzebna, bo więcej tam nic nie kupię. Płytę kupowałam w salonie i nie nie poinformowano mnie przed zakupem, że nie ma zwrotów tylko karty podarunkowe. Najbezczelniejsza była uwaga kasjerki w empiku "To trzeba robić przemyślane zakupy". Moje zakupy będą bardzo przemyślane: więcej tam nic nie kupię.
  • ~Emilia / 2022-12-20 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzień czekałam na przesyłkę, dostałam potwierdzenie wysyłki mojego zamówienia, a po kilku dniach dostałam kolejnego maila z anulowaniem mojego zamówienia z niewiadomych przyczyn. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Szczerze nie polecam.
  • ~Jess / 2022-12-20 13:46
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamowienie zostalo zlozone tydzien temu. Do dnia dzisiejszego nie otrzymalam zadnej informacji. Codziennie dzwonie i graniczy z cudem, zeby ktokolwiek odebral. Za kazdym razem wszyscy sa zajeci. Dzisiaj juz dzwonie od rana. Zero. Odpowiedzi na maila rowniez nie otrzymalam.
  • ~Juh / 2022-12-20 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Notoryczne braki produktów widniejących na stronie jako dodtępne
  • ~Konrad / 2022-12-20 07:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklepy empik się już chyba nie nadają do sprzedaży przez 7 dni czekasz na zamówienie a oni lecą w kulki i potem robią zamówienie anulowane nie polecam
  • ~MM / 2022-12-19 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam kilka rzeczy 04.12. Towar miał być wysłany w ciągu 1-3 dni. Przyszedł po ponad tygodniu. Brakowało jednego z zamówionych produktów. Po kilku rozmowach reklamacja uznana. Towar będzie dosłany. Po prawie 3 tygodniach dzwonię żeby zapytać kiedy braki będą dosłane? I wielkie zdziwienie, bo paczka czeka w jakimś oddalonym sklepie monopolowym, bo tam je zostawił kurier. Żadnej informacji z Empik o wysłaniu zamówienia, żadnego linku do śledzenia przesyłki, żadnej informacji i kontaktu ze strony firmy kurierskiej. Tragedia, spodziewałabym się tego Po jakimś podrzędnym sklepie, ale nie po Empik. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyKonsultanci infolinii starali się pomóc
  • ~Marta / 2022-12-19 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam - trzeci raz po otrzymaniu zamówienia z dostawą książki były w fatalnym stanie: rogi zagięte, okładka i niektóre strony rozdarte, a jeszcze inne książki otrzymałam mokre. Stan przesyłki 1/10, zero dbałości o transport towaru.
    WadyZero dbałości o towar.
  • ~Ag / 2022-12-19 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Produk kupiony a po chwili mail z informacja ze zamówienie jest anulowane z powodu braku towaru :-(
  • ~-a / 2022-12-18 20:58
    Ocena: 3.40 / 5
    Niekompetentna obsługa. Nie polecam zakupów w tej firmie.
  • ~Grazka / 2022-12-18 14:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Zawsze Klient jest winny, po roku Abonnements odpuscilam????
  • ~Marecki / 2022-12-17 11:03
    Ocena: 2.00 / 5
    nie trzymają terminów dostaw. przy próbie uzyskania informacji co z moim zamówieniem, jedna i ta sama odpowiedź "sprawa zgłoszona, czekaj na informację"
    Zaletybrak
  • ~Paulina / 2022-12-16 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie anulowane po trzech dniach od zakupu z uwagi na brak towaru w magazynie mimo że na stronie w dalszym ciągu rzeczy te są dostępne. Zdecydowanie nie polecam!
  • ~Tomasz / 2022-12-16 08:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Drożyzna, wysyłka tydzień czasu, błędy w aplikacji i fatalna chamska obsługa.
  • ~Zniesmaczona / 2022-12-15 16:10
    Ocena: 2.60 / 5
    Jak dla mnie robienie klienta w konia. Skoro nie ma towaru na stanie to zamówienie nie powinno przechodzić albo powinno być zdjęte ze strony. Jeśli anulują zakup to automatycznie powinien być puszczany przelew zwrotny.
    W czasach zakupów internetowych, gdzie wszędzie można poprowadzić systemowe rozkazy oni zachowują się jakby taka sprzedaż była dopiero od tygodnia na rynku.
    Nie polecam
  • ~Marcella / 2022-12-15 14:59
    Ocena: 4.20 / 5
    Jestem rozczarowana, pierwszyraz tak zostałam potraktowana. Kupiłam produkt w atrakcyjnej cenie poczym na następny dzień dostałam telefon że moje zamówienie zostało anulowane ponieważ cena była nie taka. A w panelu klienta informacja ze brak towaru. Żenada tak traktować klientów. NIE POLECAM
  • ~Armin / 2022-12-15 14:26
    Ocena: 3.60 / 5
    Tragedia,po 3 dniach od zamówienia Empik sam anuluje zamówienie pisząc że nagle brak produktu.Zwrot kosztów woła o pomstę do nieba,aż 12 dni.Byłoby dłużej zapewne gdyby nie interwencja mailowa co z moja kasą.Wstyd i żenada.Odradzam kupowania w sklepie internetowym.Najwidoczniej brak kompetentnych osób co odbija się na relacjach z klientami.
    ZaletyDuży wybór towaru
    Wadyniekompetentne osoby do obsługi klientów,brak aktualizacji czy dany towar faktycznie jest na stanie
  • ~K. / 2022-12-14 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa ze sklepu online to jakaś kpina. 30.12 zamówiłam prezent na mikołajki, zgodnie z terminem podanym przy zamawianiu, powinien on dotrzeć do mnie najpóźniej do 05.12. 02.12 jeszcze upewniłam się w biurze obsługi klienta, że zamówienie dotrze do poniedziałku i konsultantka to potwierdziła. W poniedziałek nie doczekawszy się na paczkę skontaktowałam się z BOK i dowiedziałam się, że zamówienie nie zostało nawet jeszcze wysłane (!!!) i w sumie jedyne co mogą zrobić to je anulować (brawo!). Dzięki Empik! Spędziłam poniedziałkowy wieczór na jeżdżeniu po sklepach i szukaniu prezentu na ostatnią chwilę. To były moje ostatnie zakupy w tym sklepie - patrząc na inne opinie widzę, że nie ja jedna zostałam przez was oszukana jeśli chodzi o termin dostawy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 967
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4345
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882