Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tuchola / 2022-07-20 12:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Nigdy więcej nie kupię tam perfumy!!! To co sprzedają to jakieś beznadziejne podróbki bądź towar z wysypiska.Zapach ten sam lecz trwałości żadnej,nie utrzymuje się nawet 5 min Reklamacja nie uwzględniona!Cena bardzo wysoka!!Zależało mi na czasie więc dałam się nabrać. SZCZERZE NIE POLECAM
    ZaletySzybki termin dostawy
    WadyCała reszta.
  • ~uzytkownikpremium / 2021-11-22 13:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Towar zamówiony 4.11 nadal czeka na wysyłkę. Termina wysyłki przekładany 5 razy, ciągle podawany nowy i nadal nie wysłany. Dostaję wiadomość "Dziś produkty zostały przygotowane do wysyłki i powinny niebawem opuścić nasz magazyn." po czym "Z uwagi na opóźnienia nie zagwarantujemy kiedy dokładnie wysyłka nastąpi ale wszystko jest już na najlepszej drodze.". Ani pieniędzy, ani zamówionego towaru..
    WadyDOSTAWA
  • ~villee / 2023-06-06 15:57
    Ocena: 3.00 / 5
    super promocje, skoro nie naliczają się w koszyku, a na naprawdę błędu czeka się tyle, że wszystko zostaje wyprzedane :)
  • ~walw / 2007-12-19 18:58
    Ocena: 3.00 / 5
    zamówiłem dziecku pod choinkę matę do tańca po uprzednim upewnieniu się że towar jest dostępny,pieniądze wpłaciłem i co G...wno!!!produkt okazał się niedostępny brak kontaktu brak odpowiedzi na maile i BRAK PREZENTU POD CHOINKę,przestrzegam przed tą bandą ponieważ jak widać nie jestem pierwszym oszukanym.banda złodzieji pieniądze wzięli i klienta mają w d...pie
  • ~Werucha / 2021-09-01 15:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko super, tylko Dostawa trwa dłużej niż powinna...
    ZaletySuper produkty, dobra jakość
    WadyDostawa nie ma czas
  • ~Wioletta / 2020-06-22 12:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Dostałam niekompletne zamówienie. Rozpatrywanie reklamacji trwa już ponad dwa tygodnie. Konsultanci obiecują gruszki na wierzbie i nic się nie dzieje. Szkoda czasu na zakakupy internetowe w empik.
    WadyNiekompetencja
  • ~Wojtek / 2021-11-08 12:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłem wieloletnim klientem i wystarczy. Omyłkowe zamówienie książki w formie audiobooka zamiast ebooka i na prośbę o korektę zamówienia otrzymałem wykład nt. świadomego składania zamówień, odesłanie do Regulaminu i finalnie na drzewo. Ostatecznie dobrze się stało, dzięki temu odkryłem Legimi i skończy się przepłacanie. Dziękuję, Szanowny Dziale Reklamacji Empiku za wepchnięcie mnie w objęcia konkurencji! XD
    ZaletyDział Obsługi Klienta, który zachęca do korzystania z usług konkurencji
    WadyCena i oczywiście Dział Obsługi Klienta, ale to taka wada, która okazała się zaletą :)
  • ~Zbigniew / 2023-06-13 23:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Nigdy nie został dotrzymany termin dostawy 24 h, jaki jest napisany przy danej książce
    Zawsze trzeba dodać extra 7-10 dni
    Więc firma podaje nieprawdę
    Jeśli jest przedpłata to dłużej trwa dostawa
    Więc lepiej zamawiać z płatnością przy odbiorze
  • ~Aaa / 2023-09-09 14:00
    Ocena: 2.80 / 5
    Jeśli chcecie się bawić w Allegro czy inny Amazon, to najpierw musicie się dużo nauczyć o obsłudze klienta online. Jesli na stronie produktu stoi jak wół napisane, że wysyłka w ciągu 24 godzin, to jako klient oczekuję wysyłki w ciągu 24 godzin, czyli przy dobrych wiatrach - dostawa do mnie w ciągu 48 godzin. Tymczasem, 3 dni później, według statusu na stronie, zamówienie zostało jedynie "skompletowane", czyli jak rozumiem, ktoś gdzieś w magazynie towar zdjął z półki i może przygotował do wysyłki. Żart i nieporozumienie. Dowiedziałam się dziś na czacie u konsultanta, że moje zamówienie prawdopodobnie zostanie wysłane za 2 dni. Nie potrzebuję go wtedy, potrzebuję na jutro bo zamawiałam coś na prezent. Anulować też już nie mogę, więc jestem 170 zł w plecy. Jest rok 2023 a nie 1990, w ten sposób świata zakupów online nie zawojujecie. Ja na pewno już NIGDY nic u was nie zamówię, i będę do tego pomysłu skutecznie zniechęcać moją rodzinę czy znajomych.
  • ~Adam / 2023-01-28 13:54
    Ocena: 2.80 / 5
    Zqamowilem rowerek treningowy przez strone empik.com. Przyszedl caly polamany w strzepach. Teraz empik twierdzi, ze to nie ich wina bo to inny sprzedawca byl na ich stronie.
  • ~AKW / 2022-03-17 18:34
    Ocena: 2.80 / 5
    Chcąc zamówić, trzy rzeczy okazało się, że za przesyłkę muszę zapłacić trzy raz ! Bez możliwości zamówienia do salonu. Uważam, ze nawet kiedy Empik współpracuje z innymi firmami, dostawa do salonu powinna być za darmo, przecież to mija się z celem, beznadzieja
  • ~Anitka / 2020-12-21 20:28
    Ocena: 2.80 / 5
    Dział reklamacji to tragedia. 2.12.2020 złożone zamówienie dotarło dopiero 9.12.20. Okazało się że przysłali nie kompletne zamówienie były zamawiane 2 produkty a dostarczyli jeden. Całe zamówienie opłacone. Jest 21.12.20 i nadal nie ma decyzji kiedy przyślą brakujący produkt. Zepsuli dzieciom Mikołaja na szybko musiałam kupować kolejne prezenty myśląc że paczka dojdzie przed wigilią. Wigilie też zepsują dzieciom bo paczka nie zostanie wysłana. Oni popełnili błąd wysyłając tylko jedną zabawkę wieć pomyłka powinna zostać natychmiast naprawiona. Ale nie bo trzeba wysłać tysiąc e-maili i kilka razy dzwonić a i tak Ci napiszą że muszą się zastanowić bo mieli za mało czasu. Jestem bardzo rozczarowana, nie mają szacunku do klientów.
    WadyBrak szacunku do klienta, granie na zwłoke
  • ~Ann / 2023-05-25 16:10
    Ocena: 2.80 / 5
    Książka kupiona i zapłacona 20.05, określony czas dostawy na 25-26.05, następnie o godz. 23:01 w dniu 23.05 wiadomość, że książka się wyprzedała i czas dostawy 31.05-01.06. To miał być prezent urodzinowy na 26.05, wiec nawet nie zostawili możliwości żeby zamówić gdzie indziej. Nie polecam i nie będę więcej zamawiać.
  • ~Annina / 2021-07-24 15:01
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie polecam, książki przyszły zniczczone, po miesiącu jeszcze nie ma zwrotu pieniędzy, brak odpowiedzi na email z prośbą o wyjaśnienie.
  • ~Arleta / 2022-12-09 15:23
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówiłam na Empik online towar, zapłaciłam z góry, towar miał dotrzeć pomiędzy 6-7 grudnia. Dnia 9 grudnia otrzymałam informację, że moje zamówienie jest anulowane z powodu braku towaru!!!! Jesteście śmieszni i nieprofesjonalni!!! Jak można sprzedawać towar, którego nie ma na magazynie - jak to nazwać - oszustwo, kombinatorstwo- nie spodziewałam się po Waszej firmie czegoś takiego. Żenada!!!!
    Zaletybrak
    WadyHandel towarami, których nie ma na stanie
  • ~atg_undercover / 2022-07-10 13:00
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówienie złożone 10 dni temu, które mialo przyjsc jutro. Rano dostaje informacje, ze zamówienie zostało anulowane. Skoro nie ma urządzenia na magazynie to na jakiej podstawie wystawiacie go na sprzedaż??? W międzyczasie zdążyłbym zamówić to u kilku innych firm elektronicznych. Granie na czas, nie polecam, nie pozdrawiam.
    Zaletybrak
  • ~Barbara / 2018-12-24 12:11
    Ocena: 2.80 / 5
    14 dni oczekiwania na towar, jest wigilia i brak jest prezentu, masakra. Wysłałam 3 zapytania odnośnie przesyłki i nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Ogólnie nie polecam
    Zaletybrak
    Wadynie dotrzymywanie terminów, brak kontaktu
  • ~Danuta/naprawdę nic / 2022-06-02 18:54
    Ocena: 2.80 / 5
    Uwaga na ceny w Empiku COM, na przykład podają cenę 199,99 za torbe z nadrukiem Melon Showers, po czym, GDY DOCHODZI DO FINALIZACJI I ZAPłATY, wrzucają cenę 231,99zł.
    W zamówieniu nie podają numeru telefonu, a gdy piszesz e-mail za e-mailem, nie odpowiadają. Dopiero gdy kończy się promocja na dany towar(np.przy sprzedaży wiązanej) piszą, że im bardzo przykro ale musisz zamówić towar w znacznie wyższej cenie a upust-40% na drugi towar, którego Ci udzielili zostanie anulowany. Gdy w końcu dodzwonisz się do empiku com, pan zamiast powiedzieć proszę zrobić nowe zamówienie a zwrócić stare nie udziela odpowiedzi i udaje, ze telefon sam się rozłączył, ze coś pika, szkoda mu ... minuty dla klienta, widać bardzo ceni swoją pracę i swoich klientów, gratulacje...
    Zaletyte dobre zostały przekreślone przez to co nastąpiło
    Wadywiele
  • ~E. / 2021-07-29 21:06
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówienie złożone ekspresowo przez aplikację. Po dobie status zamówienia: Skompletowano; Wysyłka: W realizacji. W dniu planowanego dostarczenia otrzymałam sms'a o problemach z wysłaniem. Po kilku dniach po telefonie na infolinię otrzymałam informację że wszystko jest przygotowane i nadany został wysoki priorytet wysyłki kurierem. Kolejne dni czekania i informacja w aplikacji i w mailu, że towar został wysłany. Żadnego numeru listu przewozowego, brak opcji śledzenia. Po 4 dniach status w aplikacji: Zwrócono. Brak powiadomień mailem, smsem. Po 2 tygodniach zwrot kasy i ani słowa wyjaśnienia. Dlatego dla tych którym zależy na otrzymaniu swojego zamówienia ODRADZAM zakupy w Empiku. Prawie 500 zł zamrożone, brak aktualnych statusów, czas oczekiwania długi (przy wcześniejszych zamówieniach z odbiorem w salonie). Z wysyłaniem powiadomień o "promocjach" nie mają problemu.
    ZaletyŁatwość zamówienia przez aplikację
    WadyBrak zamówionego towaru, nieprawidłowe statusy zamówienia, brak powiadomień, brak wyjaśnień.
  • ~em / 2018-07-19 16:06
    Ocena: 2.80 / 5
    Podział zamówienia wbrew ustaleniom i informacjom na stronie internetowej sklepu empik.com. Uznanie reklamacji i jedynie częściowy zwrot kosztów po upływie ponad dwóch tygodni od uznania reklamacji i deklaracji zwrotu środków ze strony sklepu. Podsumowując minął miesiąc od daty złożenia zamówienia produktów brak i pieniądze wciąż zasilają konto sklepu.
    Zaletyłatwość zamówienia
    Wadyproblemy ze zwrotek pieniędzy po skutecznej reklamacji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 967
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4345
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882