Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~tdi / 2023-02-17 18:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłam szybkowar, niestety otrzymałam uszkodzony. Taka sama sytuacja miała miejsce w przypadku termosu. Słuchawki bezprzewodowe popsuły się następnego dnia
    Zaletybrak
    Wadyuszkodzony, wadliwy towar
    mam wrażenie że nikt tego nie sprawdza przed wysyłką
  • ~Tomasz / 2018-11-03 14:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Przy zwrocie kosztów ekspresowym na Twoje środki ( elektroniczne środki na koncie empik.com) trwa to do 3 dni!!! Po zatwierdzeniu zakupu nie ma możliwości zmiany miejsca odbioru lub dostawy. Obsługa-pomoc tel. dla klienta w niczym nie pomaga a podejście do klienta to typu "kiedy się Pan rozłączy bo nie mam ochoty rozmawiać"
    ZaletyDuży asortyment
    WadyNie dopracowana strona oraz obsługa klienta, która w niczym nie może pomóc.
  • ~Tuchola / 2022-07-20 12:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Nigdy więcej nie kupię tam perfumy!!! To co sprzedają to jakieś beznadziejne podróbki bądź towar z wysypiska.Zapach ten sam lecz trwałości żadnej,nie utrzymuje się nawet 5 min Reklamacja nie uwzględniona!Cena bardzo wysoka!!Zależało mi na czasie więc dałam się nabrać. SZCZERZE NIE POLECAM
    ZaletySzybki termin dostawy
    WadyCała reszta.
  • ~uzytkownikpremium / 2021-11-22 13:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Towar zamówiony 4.11 nadal czeka na wysyłkę. Termina wysyłki przekładany 5 razy, ciągle podawany nowy i nadal nie wysłany. Dostaję wiadomość "Dziś produkty zostały przygotowane do wysyłki i powinny niebawem opuścić nasz magazyn." po czym "Z uwagi na opóźnienia nie zagwarantujemy kiedy dokładnie wysyłka nastąpi ale wszystko jest już na najlepszej drodze.". Ani pieniędzy, ani zamówionego towaru..
    WadyDOSTAWA
  • ~villee / 2023-06-06 15:57
    Ocena: 3.00 / 5
    super promocje, skoro nie naliczają się w koszyku, a na naprawdę błędu czeka się tyle, że wszystko zostaje wyprzedane :)
  • ~walw / 2007-12-19 18:58
    Ocena: 3.00 / 5
    zamówiłem dziecku pod choinkę matę do tańca po uprzednim upewnieniu się że towar jest dostępny,pieniądze wpłaciłem i co G...wno!!!produkt okazał się niedostępny brak kontaktu brak odpowiedzi na maile i BRAK PREZENTU POD CHOINKę,przestrzegam przed tą bandą ponieważ jak widać nie jestem pierwszym oszukanym.banda złodzieji pieniądze wzięli i klienta mają w d...pie
  • ~Werucha / 2021-09-01 15:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko super, tylko Dostawa trwa dłużej niż powinna...
    ZaletySuper produkty, dobra jakość
    WadyDostawa nie ma czas
  • ~Wioletta / 2020-06-22 12:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Dostałam niekompletne zamówienie. Rozpatrywanie reklamacji trwa już ponad dwa tygodnie. Konsultanci obiecują gruszki na wierzbie i nic się nie dzieje. Szkoda czasu na zakakupy internetowe w empik.
    WadyNiekompetencja
  • ~Wojtek / 2021-11-08 12:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłem wieloletnim klientem i wystarczy. Omyłkowe zamówienie książki w formie audiobooka zamiast ebooka i na prośbę o korektę zamówienia otrzymałem wykład nt. świadomego składania zamówień, odesłanie do Regulaminu i finalnie na drzewo. Ostatecznie dobrze się stało, dzięki temu odkryłem Legimi i skończy się przepłacanie. Dziękuję, Szanowny Dziale Reklamacji Empiku za wepchnięcie mnie w objęcia konkurencji! XD
    ZaletyDział Obsługi Klienta, który zachęca do korzystania z usług konkurencji
    WadyCena i oczywiście Dział Obsługi Klienta, ale to taka wada, która okazała się zaletą :)
  • ~Zbigniew / 2023-06-13 23:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Nigdy nie został dotrzymany termin dostawy 24 h, jaki jest napisany przy danej książce
    Zawsze trzeba dodać extra 7-10 dni
    Więc firma podaje nieprawdę
    Jeśli jest przedpłata to dłużej trwa dostawa
    Więc lepiej zamawiać z płatnością przy odbiorze
  • ~..... / 2025-04-17 12:49
    Ocena: 2.80 / 5
    Zakupiłam sprzątaczkę dla dziecka zabawkę badziew szczotka rozleciała się w rękach oraz włosia wychodziły po całym domu
    ZaletyŻadne
  • ~Aaa / 2023-09-09 14:00
    Ocena: 2.80 / 5
    Jeśli chcecie się bawić w Allegro czy inny Amazon, to najpierw musicie się dużo nauczyć o obsłudze klienta online. Jesli na stronie produktu stoi jak wół napisane, że wysyłka w ciągu 24 godzin, to jako klient oczekuję wysyłki w ciągu 24 godzin, czyli przy dobrych wiatrach - dostawa do mnie w ciągu 48 godzin. Tymczasem, 3 dni później, według statusu na stronie, zamówienie zostało jedynie "skompletowane", czyli jak rozumiem, ktoś gdzieś w magazynie towar zdjął z półki i może przygotował do wysyłki. Żart i nieporozumienie. Dowiedziałam się dziś na czacie u konsultanta, że moje zamówienie prawdopodobnie zostanie wysłane za 2 dni. Nie potrzebuję go wtedy, potrzebuję na jutro bo zamawiałam coś na prezent. Anulować też już nie mogę, więc jestem 170 zł w plecy. Jest rok 2023 a nie 1990, w ten sposób świata zakupów online nie zawojujecie. Ja na pewno już NIGDY nic u was nie zamówię, i będę do tego pomysłu skutecznie zniechęcać moją rodzinę czy znajomych.
  • ~Adam / 2023-01-28 13:54
    Ocena: 2.80 / 5
    Zqamowilem rowerek treningowy przez strone empik.com. Przyszedl caly polamany w strzepach. Teraz empik twierdzi, ze to nie ich wina bo to inny sprzedawca byl na ich stronie.
  • ~AKW / 2022-03-17 18:34
    Ocena: 2.80 / 5
    Chcąc zamówić, trzy rzeczy okazało się, że za przesyłkę muszę zapłacić trzy raz ! Bez możliwości zamówienia do salonu. Uważam, ze nawet kiedy Empik współpracuje z innymi firmami, dostawa do salonu powinna być za darmo, przecież to mija się z celem, beznadzieja
  • ~Anitka / 2020-12-21 20:28
    Ocena: 2.80 / 5
    Dział reklamacji to tragedia. 2.12.2020 złożone zamówienie dotarło dopiero 9.12.20. Okazało się że przysłali nie kompletne zamówienie były zamawiane 2 produkty a dostarczyli jeden. Całe zamówienie opłacone. Jest 21.12.20 i nadal nie ma decyzji kiedy przyślą brakujący produkt. Zepsuli dzieciom Mikołaja na szybko musiałam kupować kolejne prezenty myśląc że paczka dojdzie przed wigilią. Wigilie też zepsują dzieciom bo paczka nie zostanie wysłana. Oni popełnili błąd wysyłając tylko jedną zabawkę wieć pomyłka powinna zostać natychmiast naprawiona. Ale nie bo trzeba wysłać tysiąc e-maili i kilka razy dzwonić a i tak Ci napiszą że muszą się zastanowić bo mieli za mało czasu. Jestem bardzo rozczarowana, nie mają szacunku do klientów.
    WadyBrak szacunku do klienta, granie na zwłoke
  • ~Ann / 2023-05-25 16:10
    Ocena: 2.80 / 5
    Książka kupiona i zapłacona 20.05, określony czas dostawy na 25-26.05, następnie o godz. 23:01 w dniu 23.05 wiadomość, że książka się wyprzedała i czas dostawy 31.05-01.06. To miał być prezent urodzinowy na 26.05, wiec nawet nie zostawili możliwości żeby zamówić gdzie indziej. Nie polecam i nie będę więcej zamawiać.
  • ~Annina / 2021-07-24 15:01
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie polecam, książki przyszły zniczczone, po miesiącu jeszcze nie ma zwrotu pieniędzy, brak odpowiedzi na email z prośbą o wyjaśnienie.
  • ~Arleta / 2022-12-09 15:23
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówiłam na Empik online towar, zapłaciłam z góry, towar miał dotrzeć pomiędzy 6-7 grudnia. Dnia 9 grudnia otrzymałam informację, że moje zamówienie jest anulowane z powodu braku towaru!!!! Jesteście śmieszni i nieprofesjonalni!!! Jak można sprzedawać towar, którego nie ma na magazynie - jak to nazwać - oszustwo, kombinatorstwo- nie spodziewałam się po Waszej firmie czegoś takiego. Żenada!!!!
    Zaletybrak
    WadyHandel towarami, których nie ma na stanie
  • ~atg_undercover / 2022-07-10 13:00
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówienie złożone 10 dni temu, które mialo przyjsc jutro. Rano dostaje informacje, ze zamówienie zostało anulowane. Skoro nie ma urządzenia na magazynie to na jakiej podstawie wystawiacie go na sprzedaż??? W międzyczasie zdążyłbym zamówić to u kilku innych firm elektronicznych. Granie na czas, nie polecam, nie pozdrawiam.
    Zaletybrak
  • ~Barbara / 2018-12-24 12:11
    Ocena: 2.80 / 5
    14 dni oczekiwania na towar, jest wigilia i brak jest prezentu, masakra. Wysłałam 3 zapytania odnośnie przesyłki i nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Ogólnie nie polecam
    Zaletybrak
    Wadynie dotrzymywanie terminów, brak kontaktu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976